Безредиците във Фъргюсън продължават, военни са изпратени на помощ на полицията

Безредиците във Фъргюсън продължават, военни са изпратени на помощ на полицията

© Reuters



Втори днес продължават протестите в град Фъргюсън, след решението на съда да не повдига обвинение на полицая Дарън Уилсън, застрелял невъоръжения 18-годишен афроамериканец Майкъл Браун през август. В Сейнт Луис, на който Фъргюсън се явява предградие, протестиращи блокираха за няколко часа централни улици, автомобилния път и моста над река Мисисипи, свързващи града с щата Илинойс.


Губернаторът на Мисури Джей Никсън съобщи, че повече от 2200 военнослужещи от Националната гвардия са разположени край град Фъргюсън снощи, за да реагират в случай на нови размирици, предаде "Асошиейтед прес".


"Животът и собствеността на хората трябва да бъдат опазени. Тази община заслужава да има мир", каза Никсън на пресконференция. Той посочи, че още стотици служители ще бъдат разположени в самия град.




Кметът на Фъргюсън заяви по-рано вчера, че силите на Националната гвардия не са се разгърнали достатъчно бързо вчера при началото на размириците.


Протести срещу решението на съда вчера са се състояли в 37 от 50 щата, изчислиха американски медии. Най-многочислени са били демонстрациите в Ню Йорк, Чикаго, Филаделфия, Атланта, Лос Анджелис и Сан Франциско.

Ключови думи към статията:

Коментари (125)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на capricorn2014
    capricorn2014
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#1] от "РБ шапчица":

    Най вероятно ги чака военно положение, така е в най голямата демокрация, няма ли ройтерс да разпространи снимки, и не е ли редно Лавров да им раздава пирожки, и да се обсъди в ООН!

  3. 3 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1844 Весело

    нещо не се ли по забавихте с тая новина или то там тигъра на Путин с тия китайски кози ви отклони вниманието Нещо за петела му да кажете че нищо не се чува за него Да не го е взел Обама да прай магия за мир

    гошо
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До преди няколко години само биеха негрите, но те не си взеха поука, сега вече ги /ще ме изтрие модератора/.

  5. 5 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2962 Весело

    Демокрацията е убила Сократ......какво са некви си чернокожи там ?!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  6. 6 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 442 Весело

    А така - покажете им на белите колко сте черни !

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  9. 9 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#7] от "alfaalfa":

    Волене,
    не помня кметът на Фъргюсън да е имал намерения да отнеме правата на гражданите на Фъргюсън, или да е искал да отцепи общината от САЩ, нито да е си е построил резиденция с общински пари?

    ако ти помниш подобни факти, опровергай ме, Воленчо.

    п.п. за протокола, аз смятам, че трябва да има разследване за действията на полицията и да се установи дали има превишаване на права. все пак има застрелян човек на улицата, не може съдът да подмине подобен акт...

    РЕФОРМИ !
  10. 10 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1382 Любопитно

    Афроамериканците няма какво да се сърдят - то оставаше и да се повдигне обвинение на полицай, срещу който си изкарал пищов.
    Въпросът е кога ще вземем пример от тях, че нашите афробългари каквото и да направят,, никой не повдига обвинение срещу тях

  11. 11 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#2:"capricorn2014"]няма ли ройтерс да разпространи снимки...
    ---------------------------------
    http://edition.cnn.com/2014/11/25/justice/ferguson-grand-jury-decision/index.html?hpt=us_c1

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    [quote#2:"capricorn2014"]Най вероятно ги чака военно положение, така е в най голямата демокрация, няма ли ройтерс да разпространи снимки, и не е ли редно Лавров да им раздава пирожки, и да се обсъди в ООН! [/quote]

    Да ходи да раздава. Ама не си бил в САЩ и затова да ти кажа - ако Лавров слезе при тия няма да се върне. Ако ще и с 10 спецназа охрана да отиде

    15.02.1989 - 07.02.2018
  14. 14 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1461 Весело

    [quote#7:"alfaalfa"]Няма ли ей така поне от кумова срама по една крокодилска сълза да пророните за черния майдан? Така самоотвержено се хвърляхте на амбразура зарад украинския, пък сега си траете като препикано мушкато.. [/quote]

    Драга бяла Златке , веднага щом кметът поиска да се отцепи от САЩ , вкара снайперисти със заповед да стрелят по протестиращите , избие над 250 човека от протеста и въведе еднолична диктатура ти гарантирам ,че не само ще пискаме ,ами и яйца ще мятаме по посолството им

    15.02.1989 - 07.02.2018
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Scharfrichter
    Scharfrichter
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#14] от "Росмурзилняма евродоларнадзор":

    Поне 20 щата са поискали отцепване до днес официално.

  18. 18 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1040 Весело

    До коментар [#15] от "alfaalfa":

    Путин преди всичко е смотаняк, едва след това брои пари и крои планове

    но ти, както всички червено тролове тук, не ми отговори на въпроса. давай, Воленчо, очаквам отговор на:

    "намерения да отнеме правата на гражданите на Фъргюсън, или да е искал да отцепи общината от САЩ, нито да е си е построил резиденция с общински пари?

    ако ти помниш подобни факти, опровергай ме, Воленчо."

    РЕФОРМИ !
  19. 19 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Стана ми смешно.
    Колко са им платили на тези протестъри, та да протестират?
    Щото на нашите бая. Само единият говореше за едни 6 милиона евра, дето са му дали ужким за друга работа!
    То и на мен да ми дадат толкова, и аз зарязвам бизнеса и ставам"умен и красив" и въшлив с пари!

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#6] от "ТМаринов":


    [quote#6:"ТМаринов"]А така - покажете им на белите колко сте черни ! [/quote]Абсолютно съм сигурен,че ако черен полицай беше застрелял бял крадец,нямаше нито един от тези протестиращи да излезе сега...

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#23] от "yanne":

    Ама, разбира се - доказано е, че черните са по-големи расисти и се защитават на принципа на стадото.

  26. 26 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 497 Весело

    Америкомайдан!
    Путин строи Чернорусь!

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  27. 27 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Весело

    До коментар [#16] от "alfaalfa":


    [quote#16:"alfaalfa"].Защо ВИЕ, не протестирате срещу жестокостите на фашингтонските СИЛИ ЗА СИГУРНОСТ срещу УСАмайдановците, борещи се за правото си на живот и съдебна справедливост за всички жители на УСА, независимо от цвета на кожата!... [/quote]Ташева-разкрита си!!

  28. 28 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#25] от "ТМаринов":


    [quote#25:"ТМаринов"]оказано е, че черните са по-големи расисти и се защитават на принципа на стадото. [/quote]Всеки един приятел,който е живял или живее в САЩ ми е казвал точно това.Един ми разказва-качва се в автобус,вътре само негри-гледат го и му правят знак с ръка.имитираща пистолет и го гърмят.Само,защото е бял.Или в магазин продавача дава ресто в монетника и клиент -негър казва"не ми ги подаваш в ръката,защото съм черен,нали!?" ...

  29. 29 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 305 Неутрално

    До коментар [#23] от "yanne":

    Нямаше, защото решението на съда щеше да бъде различно

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 305 Неутрално

    До коментар [#10] от "rainbou1":

    Преди да коментираш е добре да прочетеш малко за случая, младежът е бил невъоръжен. Детето с пистолета играчка го застреляха миналата седмица и по този случай съдът още не се е произнесъл

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 374 Гневно

    Гледай ти колко долно постъпват политиците. Те дават заповед на съдебната система да не наказват полицая, а след това са готови да змачкат народа с полиция и военни. Няма по-зло от политиците в днешно време!

    Да живее България и българският народ.
  34. 34 Профил на islamic_state
    islamic_state
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Не може да застреляш дете на 12 години и зомбирани идиоти да ми разправят, че така било правилно, щото, ако не го били застреляли, щяли утре всички ( тук не помня 12-годишни или въобще хора) да размахват пистолети-играчки и щяло да стане страшно?!

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#29] от "labby":


    [quote#29:"labby"]Нямаше, защото решението на съда щеше да бъде различно [/quote]И ти не си вярваш,нали?!

  37. 37 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#34] от "islamic_state":


    [quote#34:"islamic_state"]Не може да застреляш дете на 12 години и зомбирани идиоти да ми разправят, че така било правилно, щото, ако не го били застреляли, щяли утре всички ( тук не помня 12-годишни или въобще хора) да размахват пистолети-играчки и щяло да стане страшно?! [/quote]Застреляно,е защото играчката е била доста реалистична и отдалече не се е различавала.А детето е ходило по улицтата и се е правило,че стреля по минувачите.Затова и съседи са извикали полицията.Никой не е разбрал,че това е играчка.

  38. 38 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Приканвам всички нормални хора да не обръщат внимание на провокациите на комунистите, които сега ще се втурнат да правят някакви паралели между Майдана и Фъргюсън. Разликата е от земята до небето и който не го разбира, толкова по-зле за него. Или е провокатор, или не особено умен човек. И в двата случая да му се обяснява е безмислено.

    Иначе, добре е да се запознаете със случая преди да го коментирате. Аз лично имам доверие в американската правосъдна система.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  39. 39 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 611 Весело

    Спокойно. Афропротестърите във Фергюсън си взеха своето. Сега още 50-60 парчета ще поемат към затвора.

    http://a.abcnews.com/images/US/AP_FERGUSON8_140811_DG_16x9_992.jpg

    http://timedotcom.files.wordpress.com/2014/08/ferguson-st-louis-missouri-shooting-1.jpg?w=1100

    http://pbs.twimg.com/media/BvNL2ldIQAEnBGJ.jpg:large

  40. 40 Профил на islamic_state
    islamic_state
    Рейтинг: 225 Любопитно

    До коментар [#37] от "yanne":

    Това го разбрах, Яне и казвам, чисто човешки, че не ми се струва нормално. Все едно да защитиш Павлик Морозов, че е предал родителите си - ако не го е бил направил, то на другия ден всички са щяли да крадат от държавата. Та това е 12-годишно дете?!?!?! Колко акъл има то?!?! Не ми отговаряй! Не ми се слушат опорните точки на завършени зомбита!

  41. 41 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 305 Неутрално

    До коментар [#36] от "yanne":

    Напротив, убедена съм. Не споря че тои е заслужавал един сериозен пердах, но да застреляш 12 пъти невъоръжен човек, който е откраднал кутия цигари и да бъдеш оправдан е абсурдно. И другото абсурдно нещто е че половината пишещти тук и изказващи компетентни мнения не са разбрали че става въпрос за 2 различни случая - този го убиха преди няколко месеца и сега беше процеса на полицая които го застреля, а детето с играчката пистолет го застреляха преди няколко дена.

  42. 42 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#39] от "zakkwylde":Баш същите като руснаците,които обираха супермаркети в Донецк..

  43. 43 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#40] от "islamic_state":


    [quote#40:"islamic_state"]Все едно да защитиш Павлик Морозов, че е предал родителите си - ако не го е бил направил, то на другия ден всички са щяли да крадат от държавата. [/quote]Това е много глупаво сравнение.Детето се е правило,че стреля и по полицията,с нещо,което е приличало на истински пистолет.Полицията е сметнала,че има заплаха за минувачите.Какви предателства,какви Морозовци те гонят?!

  44. 44 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#41] от "labby":


    [quote#41:"labby"] да застреляш 12 пъти невъоръжен човек, който е откраднал кутия цигари и да бъдеш оправдан е абсурдно. [/quote]Този ,"невъоръжения" е нападнал полицията при ареста.И е крадец.Така,че каквото е търсил-това е получил.И няма никакво значение расата или религията или пола.И бял крадец да беше застрелян от черен полицай,пак щях да кажа същото.Само виж снимките на обиращите магазини във града( в коментар 39)-според тебе тези на борци за права ли са или обикновени мародери?!И какво заслужават такива?!

  45. 45 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 673 Неутрално

    [quote#12:"Росмурзилняма евродоларнадзор"]цветнокожите раси са по-низши[/quote]

    Нацизъм? Дали беше демократ, или как?

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  46. 46 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#40] от "islamic_state":

    Айде сега, чисто човешки, прилича ли на истински М1911А1 или не прилича. Това е истинският пистолет.

    http://www.washingtonpost.com/wp-apps/imrs.php?src=http://img.washingtonpost.com/rf/image_908w/2010-2019/Wires/Images/2014-11-23/AP/Cleveland_Police_Shoot_Boy-0da49.jpg&w=1484

  47. 47 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#41] от "labby":


    [quote#41:"labby"]И другото абсурдно нещто е че половината пишещти тук и изказващи компетентни мнения не са разбрали че става въпрос за 2 различни случая - този го убиха преди няколко месеца и сега беше процеса на полицая които го застреля, а детето с играчката пистолет го застреляха преди няколко дена. [/quote]Е,аз не съм от "половината пишещи" и знам за какво става дума.И съм абсолютно сигурен,че Вие не бихте и обелили и дума,ако черни полицаи бяха застреляли бял крадец!

  48. 48 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Малко информация за американската система на правосъдие с жури!Журито са обикновени хора, а не съдии избрани на случаен принцип от списъка с избиратели, на които прокурора и защитата излагат фактите и тези обикновени хора решават - виновен или невинен, а съдията само определя размера на наказанието.

    http://novinar.bg/news/sadebnite-zasedateli-u-nas-i-v-sasht_Mzg5NDs0.html

    http://photos.state.gov/libraries/bulgaria/231771/PDFs/US-Legal-system-bg_001.pdf

  49. 49 Профил на chr81
    chr81
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Проблемът Фергюсън вътрешен проблем на САЩ ли е или не? Косово вътрешен проблем на Югославия ли беше или не? ООН къде спи? Няма ли да се изпратят мироопазващи сили наречени ФФОР да въведат ред и да предотвратят кръвопролитията? Не е ли време Фергюсън да се отдели от САЩ както Косово от Югославия? Или за едни може, а за други не. Примерът е Украйна. Империя на злото.

  50. 50 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Майдана в Украйна ще е селска вечеринка в сравнение с това.

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  51. 51 Профил на islamic_state
    islamic_state
    Рейтинг: 225 Любопитно

    До коментар [#43] от "yanne":

    Примерът ми цели да покаже, че се манипулират масите, независимо, какво е управлението! Няма нищо човешко в това да защитаваш убийството на дете, а ти си спускай опорните точки, колкото искаш. Разлика м/у теб и комунист няма!

  52. 52 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#10] от "rainbou1":

    Опасявам се че бъркаш два случая.
    Във Фъргюсън е застрелян 18 годишен младеж, КОЙТО НЕ Е ПРИТЕЖАВАЛ ОРЪЖИЕ.
    Бил е прострелян 12 пъти.
    Голям страх трябва да те тресе за да изпразниш цял пълнител в невъоръжен човек.
    Случат с 12-годишното дете застреляно зради пистолет -играчка на ДЕТСКА ПЛОЩАДКА е съвсем отделен, но не е помогнал с нищо.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  53. 53 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#44] от "yanne":

    "Този ,"невъоръжения" е нападнал полицията при ареста.И е крадец.Така,че каквото е търсил-това е получил"

    Ми да въвеждат Съдия Дред тогава и да се знае. Видиш ли полиция - или те или ти.
    За чий са съдилищата в тоя случай и на какво ги учат тия полицаи, освен да пуцат? Бойноприложни изкуства нещо? Психологически прийоми?

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  54. 54 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#51] от "islamic_state":


    [quote#51:"islamic_state"] Няма нищо човешко в това да защитаваш убийството на дете, [/quote]И никой не го защитава.Ужасно стечение на обстоятелствата.

  55. 55 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 305 Неутрално

    До коментар [#47] от "yanne":

    Не зная защто сте така сигурен след като не ме познавате. Аз не изхождам от позиция бял-черен, а от използване на непропоционална сила от страна на полицай. Мнозинството от пишещите тук са на мнение, че щом е черен можеш да го застреляш а после да питаш дали е направил нещо.

  56. 56 Профил на islamic_state
    islamic_state
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#46] от "zakkwylde":

    Чисто човешки ми прилича, да

  57. 57 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1257 Весело

    До коментар [#19] от "razlichen123": и аз зарязвам бизнеса и ставам"умен и красив" и въшлив с пари!

    -Земи и мене,бате!
    Не съм ни умен,ни красив,но съм готов да стана,за да съм въшлив!

  58. 58 Профил на islamic_state
    islamic_state
    Рейтинг: 225 Любопитно

    До коментар [#54] от "yanne":

    За да не се слува пак, да се стекат така ужасно обстоятелствата, трябва да има някаква промяна в законите и в правата на полицаите. Така си мисля аз. Не знам точно, каква, но трябва да има. Съгласен съм, че всеки има правото да носи оръжие и правото да го използва, ако е застрашен живота му или този на семейството му, но не може да убиваш деца, защото размахват пистолети-играчки. Да забранят да се продават такива. Или да ги правят по-лесно познаваеми, примерно. Не е като да няма решения...

  59. 59 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#53] от "rapidfire":


    [quote#53:"rapidfire"]Ми да въвеждат Съдия Дред тогава и да се знае[/quote]Продължавате с глупостите си.Крадец,по време на обир е заловен от полицията.Опитва се да окаже съпротива и е убит.Толкова.Всякакви други интерпретации и сравнения с филми и ПавликМорозовци са безмислени.Цялата работа е,че негрите се държат като стадо и искат мъст за убит техен член,въпреки,че той е убит докато краде.Затова сега протестират,плячкосвайки де що има магазин-видно е за какво се борят-да имат правото свободно да обират магазините,без да ги арестуват.Аз не виждам какво друго искат!

  60. 60 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#58] от "islamic_state":


    [quote#58:"islamic_state"]За да не се слува пак, да се стекат така ужасно обстоятелствата, трябва да има някаква промяна в законите и в правата на полицаите.[/quote]Тц.Не полицаите са проблем,а наличието на много оръжие в хората.Тук ако видиш дете с пистолет е много по-вероятно да си помислиш,че това е играчка.Но в държава,където притежанието на оръжие е свободно,е много по-вероятно детето да е с истинско оръжие.След зачестилите случаи,в които деца убиват съученици в училище там,е наистина заплаха да видиш дете с оръжие.

  61. 61 Профил на ex_alex_ks
    ex_alex_ks
    Рейтинг: 225 Неутрално

    "Афроамериканец" ли казахте? На какъв език се пише тук, ако не е тайна? Ако става дума за емигрант от Африка, пак ли ще се нарича "афроамериканец"?

  62. 62 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#58] от "islamic_state":


    [quote#58:"islamic_state"] Да забранят да се продават такива. Или да ги правят по-лесно познаваеми, примерно.[/quote]За това съм съгласен.но за това трябва време.

  63. 63 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#61] от "ex_alex_ks":


    [quote#61:"ex_alex_ks"]Афроамериканец" ли казахте? На какъв език се пише тук, ако не е тайна? Ако става дума за емигрант от Африка, пак ли ще се нарича "афроамериканец"? [/quote]Това е политическа коректност."Негър" или "черен" ги обижда.Макар,че ако ми кажат "бял" не бих се обидил-то си е факт,все пак..

  64. 64 Профил на islamic_state
    islamic_state
    Рейтинг: 225 Любопитно

    [quote#62:"yanne"]За това съм съгласен.но за това трябва време[/quote]

    Хубаво е, че става диалог, а не надвикване с радиото.


    [quote#60:"yanne"]След зачестилите случаи,в които деца убиват съученици в училище там,е наистина заплаха да видиш дете с оръжие[/quote]

    Не мога, да не се съглася, но имаха много време да променят нещо, за да не се стигне до тук и не го направиха..

  65. 65 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#53] от "rapidfire":

    Що, ти като те нападне крадец какво препоръчваш вместо пуцане?

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  66. 66 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#53] от "rapidfire":

    Пич, извинявам се, че се намесвам във вашият спор! Но, даваха кадри от охранителната камера на магазина, от който този застреляния е крал. Дават го как блъска и бута касиера/ управителя ли е не знам/ и как си излиза необезпокояван. Та този същият е един огромен негър, бая як. Мина през магазинера, като валяк. Същият този е бил спрян по сигнал от полицая, налетял му е на бой, станало е меле /даваха снимки на полицая, бая насинен/ и той човечецът в явна опасност за живота си и при самозащита е употребил оръжие. И тебе да те налага един огромен мъж, и ти ако имаш оръжие ще го опукаш. Освен това е било ясно, че е крадец и няма да се спре пред нищо, за да се измъкне и избяга, включително и от посегателство срещу представителя на властта.
    По интересното е, защо ти и такива като теб не протестираха, когато двама полицаи, избягали от служба, бяха отишли в гората и си бяха постреляли на воля с оръжието, купено им от такива като нас, вследствие на което бе убит един обикновен старец-гъбар, като куче застрелян, абсолютно невинен човек, не като този негроид! Защо не протестирахте срещу 500 лева глоба наложени на полицая и условната присъда от 6 месеца която получи, за убийството на абсолютно невинен човек, при злонамерено използване на оръжие по време на служба и бягство от работа! А ние даваме заплати и власт на такива хора, за да ни защитават, а те ни избиват и не получават нищо от полагаемото им се наказание!
    Защо не протестирахте тогава?

  67. 67 Профил на ex_alex_ks
    ex_alex_ks
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#63] от "yanne":

    Да, обаче живеем в България. Ние българите не сме държали никого в робство и не сме длъжни да се оправдаваме пред когото и да било. Политкоректността да си я използват някъде другаде, а да не ни я натрапват тук. Отказвам да възприема плиткоумни езикови форми, които са абсолютно чужди за нашия език и регион въобще.

  68. 68 Профил на ex_alex_ks
    ex_alex_ks
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#66] от "razlichen123":

    ++++++

    И аз точно това се чудя. Как лесно се приема всичко у нас.

  69. 69 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#63:"yanne"]Това е политическа коректност."Негър" или "черен" ги обижда[/quote]

    Ами на български език "afroamerican" се превежда като "негър".
    Няма да си променяме езика заради това, че някой си не ни харесвал думата???
    Да си седи в африка като не му харесват нашите думи.

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  70. 70 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    гледах интрвю с полицая и каза че тоя същия му е бъркал в служебната кола...незам дали вярно но убеден съм че има неща за които се дръгнете тука без да се знаят фактите,на пръв поглед изглежда че полицая е превишил правата си и е застрелял 12г младеж,ама дали е само това никой тука не знае,обикновено трудно се доказва дали въпросния младеж е провокирал или полицая си измисля за да се оневини.....а тука все мурзилки,биете негрите...бзсмислици общо взето

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  71. 71 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2248 Неутрално

    2200 военнослужещи от Националната гвардия са разположени край град Фъргюсън снощи, за да реагират в случай на нови размирици
    ___________
    Ехаа каква демократура само ?
    Аз си мислех ,че в най-свободната страна няма протести и никой не би пратил на най-доволните хора тежко въоръжена НАЦИОНАЛНА ГВАРДИЯ !?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  72. 72 Профил на islamic_state
    islamic_state
    Рейтинг: 225 Любопитно

    [quote#66:"razlichen123"]даваха снимки на полицая, бая насинен[/quote]

    Къде ги видя тия снимки? Опорната точка с големия негър не я ползвай повече, защото си е ксенофобска и нищо повече - не избираме, какви да се родим. И накрая, 12 изстрела, от които последния, контролен в главата?!?!? Съвсем нормално, а?!?!

    П.П. На въпроса "защо не протестирахте, когато.." извади статии от дневник, където да докажеш, че не сме "протестирали" тогава, иначе си оставаш един дълбоко възмУтен трол!

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  75. 75 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Любопитно

    Циганските бунтове навсякъде са еднакви... дали негри, дали цигани, все едно и също искат - да имат само права, без задължения и те да могат да избиват наред, ама тях никой с пръст да не ги пипа... Браво на американците, че знаят как да се оправят с такива, че като се сетя как меко пипаше нашата полиция, когато преди години имаше цигански бунтове тук...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  76. 76 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Башибозукът сега ще въдвори ред. На зло куче - зърл прът!

  77. 77 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    [quote#9:"Rage Against"]за протокола, аз смятам, че трябва да има разследване за действията на полицията и да се установи дали има превишаване на права.[/quote]

    Ами, то е имало, разследва ли са и "... решението на съда да не повдига обвинение на полицая Дарън Уилсън, застрелял невъоръжения 18-годишен афроамериканец Майкъл Браун през август."
    Явно не са намерили достатъчно доказателства за превишаване на права от страна на полицая, щом не са му повдигнати обвинения. И много правилно, не може разни отрепки да си правят каквото си искат, да обират хората и да не се подчиняват на полицейска заповед.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  78. 78 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Весело

    [quote#10:"rainbou1"]нашите афробългари[/quote]

    Малка поправка, нашите са индобългари... не, че се различават особено от афроамериканците, де... "културните" им особености са същите.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  79. 79 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Весело

    [quote#30:"Amenhotep"]Фъргюсънската Народна Република (Чернорусь)[/quote]

    Хе-хе, с това "Чернорусь" изкърти фаянса... не, че има логика, ама хрумката е смешна...


    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  80. 80 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Весело

    [quote#38:"stupid_american"]паралели между Майдана и Фъргюсън. Разликата е от земята до небето и който не го разбира, толкова по-зле за него. Или е провокатор, или не особено умен човек.[/quote]

    А може да е просто такъв, с чувство за хумор... каквото на теб ти липсва, затова и не можеш да го познаеш, ако го видиш в другите...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  81. 81 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    До коментар [#46] от "zakkwylde":

    Аз не разбирам от пистолети, ама този на снимката си ми прилича на истински... Би трябвало да забранят играчките да ги правят толкова реалистични, че виждаме какво става...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  82. 82 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Любопитно

    [quote#47:"yanne"]ако черни полицаи бяха застреляли бял крадец! [/quote]

    Такъв случай изобщо нямаше да стигне до пресата, нито пък да се вдигне шум около него или белите да тръгнат да правят размирици.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  83. 83 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    Свобода, демокрация, човешки права - в действие!

  84. 84 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#72] от "islamic_state":

    Записите от камерата, както и снимките ги даваха по новините на българската телевизия! Ама ти пишеш само за стинки и гледаш турски сериали, та затова не си в час! А ако смяташ един 120 килограмов за равностоен на един 70 килограмов, явно си със сбъркано мислене! То дори и в спорта, където хората се обучават за спортисти, има КАТЕГОРИИ, в зависимост от килограмите и при разлика, не от 50 кила, а понякога от 1-2 килограма и си вече друга категория!
    И не обиждай на трол, защо аз ако съм трол, то ти си тролище!

  85. 85 Профил на hugo_chaves
    hugo_chaves
    Рейтинг: 497 Неутрално

    А това не е демократично

  86. 86 Профил на islamic_state
    islamic_state
    Рейтинг: 225 Любопитно

    До коментар [#84] от "razlichen123":

    [quote#84:"razlichen123"]Записите от камерата, както и снимките ги даваха по новините на българската телевизия[/quote]

    Ясно. Гледал си го по телевизията, докато аз съм гледал турски сериали и съм писла за стинки?!?! Доста обоснована и подкрепена с факти теза В нета няма снимки на ченгето, колко много е бил бит преди да стреля 12 пъти в "звяра", нито пък той го потвърждава, НО щом си го гледал по телевизията, значи трябва да е вярно.


    [quote#84:"razlichen123"] То дори и в спорта, където хората се обучават за спортисти, има КАТЕГОРИИ, в зависимост от килограмите и при разлика, не от 50 кила, а понякога от 1-2 килограма и си вече друга категория[/quote]

    Да. В спорта е така. Едва ли и ти можеш да обясниш, защо си го написал, но нека не бъдем дребнави


    [quote#84:"razlichen123"]И не обиждай на трол... [/quote]

    Не се обиждам - и ти не трябва!

  87. 87 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4510 Неутрално

    [quote#82:"Barcelina"]Такъв случай изобщо нямаше да стигне до пресата, нито пък да се вдигне шум около него или белите да тръгнат да правят размирици.[/quote]
    Във Фейсбук имаше точно такъв коментар под видео на Фокс нюз относно размириците - един от коментаторите цитира около 30 случая на убити бели от черни престъпници, които изобщо не са отразени в новините.

    Gunter glieben glauchen globen
  88. 88 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4510 Неутрално

    [quote#83:"Лео"]Свобода, демокрация, човешки права - в действие![/quote]
    Нали? Как не ги е срам американските власти да отнемат основни чòвешки права на чернокожите американци, като правото да трошиш магазини, да палиш коли и да крадеш от лошите бели!

    Gunter glieben glauchen globen
  89. 89 Профил на sophia_gr
    sophia_gr
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Негрите тепърва ще създават все повече неприятности в САЩ.

  90. 90 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1369 Любопитно

    [quote#87:"Blood Red Skies"]един от коментаторите цитира около 30 случая на убити бели от черни престъпници, които изобщо не са отразени в новините. [/quote]

    Ами, нормално, пресата не може да отразява всеки път, когато някой полицай си върши работата, просто когато застреляният престъпник е черен, се вдига шум и го обръщат на расизъм... също като в България, когато по случайност набият или гръмнат циганин - престъпник. И в САЩ имат влиятелни "правозащитни" и антирасистки огранизации, които само това правят - вдигат излишен шум и дори и най-елементарният криминален случай го обръщат на расизъм.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  91. 91 Профил на ex_alex_ks
    ex_alex_ks
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Някой спомня ли си, какво се случи в Ню Орлийнс, непосредствено след урагана "Катрина", когато градът остана няколко дни без действаща полиция и защо се наложи да бъде изпратена националната гвардия?
    Пак имаше "правозащитни" вопли, че стреляли на месо по черните, само защото били черни, пък не защото бяха започнали изнасилвания и убийства на бели жени и масови грабежи.

  92. 92 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 947 Неутрално

    Мда, полицаят се е защитавал. Застрелял е момчето само с 10-12 куршума. С по-малко нямаше да успее.

  93. 93 Профил на w22
    w22
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Не е на добре за Америка, чашата почти прелива, а някоя нова изцепка ще доведе вече до анархия. Чернокожите са адски възмутени...и с право, повечето българи са расисти де и няма как да го схванат това. Половината коментари пак са свързани с Русия, модераторите не ги трият, а санкционират само тези, които посмеят да се закачат с г-н Прокопиев и неизплатените му кредити.

    ПП. Това, че сме расисти е факт, подтвърден от двама мои чернокожи приятели от Сан Диего Калиф., които след една ваканция на Златните казаха, че няма се връщат повече
    Това, че дневник са акцентира най-много върху всяка лоша новина за Русия не означава, че в САЩ положението е розово Не, говори само за това от къде лъха вятъра на парите.

  94. 94 Профил на w22
    w22
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Както при г-н Дайнов. Вчера червен, днес демократ, утре ще видим.

  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  96. 96 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#48:"Само Левски"]Малко информация за американската система на правосъдие с жури![/quote]

    Малка информация и за резултатите от работата й.
    Американската система на правосъдие произвежда 1/4 от затворниците в света - над 2.2 милиона и още 4,6 милиона под някаква форма на санкционирано наблюдение, разполагайки с едва 5% от населението. В целия ЕС затворниците са под 650 000.
    Същевременно правоохранителната система в САЩ осигурява и по около 4 пъти повече убийства на глава от населението, отколкото европейската - общо по около 15-17 000 убити годишно. От тях по около 400 годишно се падат на полицията.

    Да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  97. 97 Профил на k.walther
    k.walther
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Много растисти се събраха тук. Отвратена съм !

  98. 98 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4020 Неутрално

    Полицаят е застрелял крадец оправдан е от съда и това е безспорния факт! Всичко останало са съчинения на тема" Бият черните"!

    klimentm
  99. 99 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 497 Неутрално

    След смъртта на Michael Brown само в Чикаго са убити 23 (13-19 год.) тинейджъри, а други 244 тинейджъри (13-19 год.) са простреляни и ранени. Ето тук цялата статистика:

    http://www.infowars.com/forget-ferguson-244-teenagers-have-been-shot-in-chicago-since-michael-brown-died/

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  100. 100 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#46:"zakkwylde"]Айде сега, чисто човешки, прилича ли на истински М1911А1... [/quote]

    Да ви кажа честно, не прилича. А за човек който има оръжие в къщи и от време на време ходи да стреля на някое Gun Range или Firearms Center, няма шанс да го обърка. Само освен, ако се е напушил или е виждал пистолет само по филмите!

    https://www.google.se/search?q=%D0%9C1911%D0%901&hl=sv&biw=1600&bih=1093&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=qOF1VKCdNoKGzAPXyYC4Bw&ved=0CB8QsAQ

    От снимките и непрофесионалист може да види разликите!

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK