Въпреки доклада за бруталните изтезания ЦРУ остава недосегаемо


Mинути след като беше публикуван докладът за мъченията над заподозрени в тероризъм от ЦРУ, Барак Обама заяви, че САЩ трябва да продължат напред. Министерството на правосъдието, което има правомощията да повдига обвинения, изглежда, ще послуша президента, прогнозира агенция "Ройтерс".


Докладът на комисията по разузнаване на Сената посочва, че след 11 септември 2001 г. ЦРУ е използвало брутални методи за разпит, които в крайна сметка са били неефективни и не са успели да извлекат съществена информация. Мъченията включвали т.нар. уотърбординг, при който се създава усещане за удавяне, лишаване от сън – понякога в продължение на 180 часа, насилствено, понякога "ректално" хранене, заплахи със сексуално насилие над близките на задържаните, държане в килия "с размер на ковчег".




Въпреки призивите на правозащитниците започването на наказателни дела срещу лицата, управлявали тайните затвори между 2002 и 2006 г., е малко вероятно. Усилията за подвеждане под отговорност на политиците, оторизирали действията на ЦРУ, също едва ли ще имат резултат.


"Надявам се днешният доклад да ни помогне да оставим тези техники там, където им е мястото – в миналото", каза Обама, който през 2009 г. забрани "бруталните техники при разпити". Тогава много от методите вече са били прекратени от президента Джордж Буш, отбелязва "Ройтерс". Източници на агенцията обясняват, че министерството на правосъдието не планира да започва разследване по случая.



Антъни Ромеро, изпълнителен директор на Американския съюз за граждански свободи, твърди, че докладът дава основания за започване на дело. Според него, ако Обама помилва някои представители от администрацията на Буш, това ще даде сигнал, че в бъдеще може и да има съдебни процеси. "Или съдиш този, който е извършвал мъченията, или го помилваш. Не се преструваш, че нарушителите на закона не са престъпници", казва Ромеро.


Докладът наистина е голям удар по репутацията на ЦРУ и повдига много въпроси за това доколко може да се вярва на разузнавателната агенция, пише "Вашингтон пост". И все пак, както се е случвало и преди при други случаи на политическо и обществено възмущение, ЦРУ вероятно ще изплува от скандала с непокътнати правомощия и роля във Вашингтон, коментира изданието.


И наистина по редица показатели ЦРУ разполага с несравнима власт. През последните години бюджетът му нараства с милиарди долари заради наливаните средства в борбата с тероризма, персоналът също се увеличава, операциите зад граница се разрастват. 


Въпреки противоречията между ЦРУ и комисията по разузнаване в Сената двете страни до известна степен са успели да преoдолеят някои от различията си и шпионската агенция има подкрепата на Конгреса за редица секретни програми. В по-широк план друга причина е усилията на Белия дом да балансира между своите демократични идеали и трудните мисии на ЦРУ. "От хората в ЦРУ често се иска да правят рисковани и трудни неща", казва пред "Вашингтон пост" източник от разузнаването. "Ако беше лесно, някой друг щеше да го свърши", допълва той.


Въпреки доклада за бруталните изтезания ЦРУ остава недосегаемо

© Reuters


От основаването му през 1947 г. всеки президент на САЩ и всеки състав на Конгреса възлага на ЦРУ задачи, които нито една друга агенция няма право да извършва: секретни операции зад граница, които вероятно ще включват убийства, шпионаж, кражби, подкупи, рекет и преминаване от "тъмната страна" а цел да се отслабят враговете на САЩ.


Зависимостта от ЦРУ става още по-голяма след атентатите от 11 септември 2001 г., когато президентът Джордж Буш се обърна към агенцията със задачата да отвърне на "Ал Кайда" и поддръжниците на терористичната организация. Централната роля на ЦРУ в борбата с тероризма се поддържаше и при управлението на Обама.


"Каквото се е случило, се е случило. Не, нищо няма да се промени. ЦРУ си е там, навсякъде, където са САЩ, и ще осъществява смъртоносни атаки с дрони, паравоенни операции и ще разузнава", казва Уилям Банкс, директор на Института по национална сигурност и борба с тероризма в Университета на Сиракуза.


"На всеки 10 години тъмната страна на правителството излиза наяве", казва Лок Джонсън, който е съветник на сенатор Франк Чърч през 70-те години, когато специалните комисии в Конгреса провеждат изслушвания за работата на ЦРУ. "Редовно ЦРУ и други агенции излиза, че правят неща, които не трябва да правят и все по-често отказват да ги правят. Подозирам, че в бъдеще ще дойде момент, когато някой президент ще поиска ЦРУ да разпитва затворници и агентите ще кажат: Не, благодаря, вече сме го правили", обяснява Джонсън.


При предишни скандали преди 11 септември 2001 г. ЦРУ временно заемаше по-сдържана позиция. Този път това едва ли ще се случи, коментира "Вашингтон пост". Критиките за бруталните техники при разпит са налице от години, при това във време, когато операциите зад граница изискват повече и повече, особено предвид заплахата от "Ислямска държава" в Сирия и Ирак.


"Разузнавателните агенции са непрекъснато остро критикувани в продължение на 13 години", казва Ейми Зигърт, преподавател в "Станфорд" и експерт по проблемите на разузнавателната общност. "Новата реалност е, че разузнавателните агенти работят в постоянно състояние на криза и от тях се иска да се справят с най-сложната среда на заплахи в историята", допълва Зигърт.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 663 Неутрално

    По телевизията казаха, че давенията не са дали желаната ефективност, но от друга страна каква радост са донесли на изтезателите-садисти.

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  2. 2 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1280 Весело

    Когато "со кротце и со благо" не може и кютека помага!!!!

  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Гламави са тия в тва ЦРУ-то, мнага понички има да изядат още докато се научат. Кво Ви трябваше да се фащате с неща дето не само не ги разбирате, ами не ги и можете, та сега да берете срам по целия свят !!! Ето Ви един безплатен съвет от мен, трябваше само да наемете, като разпитващ на свободна практика Ботьо Ботев и нЕмаше да имате такива пробУеми.

  4. 4 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Ето и държавите които са замесени и на които е имало и тайни затвори на ЦРУ. Едната от тях е съседна Румъния.

    http://www.theguardian.com/us-news/2014/dec/09/cia-torture-report-released

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  5. 5 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1963 Любопитно

    Винаги има някой който да върши мръсната работа защото във всяко общество има хора който цапат.
    Не всеки желае да стане палач или да работи в морга например но обществото е съставено от хиляди такива колелца без който функционирането му е невъзможно.
    А за ефективноста не знам обаче след 11 ти септември друг Боинг не се е удрял в сграда.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  6. 6 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1501 Весело

    НЕ може да бъде! Това е най-демократичната страна на света! Такива неща стават само в русия и донбас! Сигурно сащ са наели руснаци да мъчат горките хора

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  7. 7 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    Ето изказването на един от последователните противници на изтезанията, изпитал ги лично във виетнамски плен - Джон Маккейн.
    http://www.theatlantic.com/politics/archive/2014/12/John-Mccain-Speech-Senate-Republican-CIA-Torture-Report/383589/

  8. 8 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    Тази физофрения е типична за Америка. Хем искат да имат шпионска агенция, хем не искат тя да се занимава с шпиони. По времето на Клинтън бяха забранили на ЦРУ са се свързва и има работа с хора които са съдени или има подозрение че извършват някъква незаконна дейност! И тогава ЦРУ затвори кепенците. Като гръмнаха за първи път Кулите в Ню Йорк с бомба в миниван .. Клинтън отмени глупавата си заповед.
    Та и сега така. Ако хванат терорист който има информация за атентат или заложник ... ще имат право само да го обиждат и в най-лошия случай могат да го щипат ... но само леко.
    Междувременно всички договори на Руските енергийни компании са строго секретни! Не говорим дори за КГБ! А за компании които продават Газ, Нефт и Ток!!! И са строго секретни. В САЩ това какво прави ЦРУ се разнищва в Конгреса и пред цял свят.

    California Über Alles
  9. 9 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 395 Неутрално

    5.декември + 2-3 дена път + 180 часа => на 16.декември ще се появи от някъде и ще започне съдебната реформа в БГ

  10. 10 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 752 Неутрално

    [quote#5:"dedoliben"]А за ефективноста не знам обаче след 11 ти септември друг Боинг не се е удрял в сграда. [/quote]

    Намекваш че преди не са ползвали мъчения? Блажени са верующите!

    Eddie lives... somewhere in time!
  11. 11 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    Маккейн акцентира върху две неща:
    - изтезанията са безполезни, по негово питане Леон Панета призна, че не изтезанията, а агентурна информация ги е завела при бин Ладен;
    - с изтезанията цивилизованият загубва разликата си с противника-терорист.

  12. 12 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1035 Весело

    [quote#0:"Статия"] Mинути след като беше публикуван докладът за мъченията над заподозрени в тероризъм от ЦРУ, Барак Обама заяви, че САЩ трябва да продължат напред. [/quote]
    Това си е пълна гавра!!!
    Най-"демократичната" страна! Обама казал "да продъллжават напред"

  13. 13 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Осама Бараката е заплаха за USA.... Добре, че няма да е вече президент, че освен разузнаването, ще разпарчетоса и щатите.

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  14. 14 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#8] от "Pontif А":

    ... в Гуантанамо лежи заподозрян за атентата от 11.09.... лежи от 2003, без присъда, без дело, нЕма и доказателства срещу него. Американски съд постанови, че задържането му е незаконно... Умрелите при "неизяснени обстоятелства" са над 1000... И по к'во тиА от ЦРУ сА различават от ониА в Белене...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  15. 15 Профил на oo
    oo
    Рейтинг: 268 Неутрално

    В момента чета Солженицин - "Архипелг ГУЛАГ".
    Не виждам разлика, за огромно мое съжаление.
    Техниките за разпит са идентични, щом трябва да се открие "врага на народа".

  16. 16 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Не знам,но западните издания са с челна страница за това и хииич не пестят критиките и острия език.
    От друга страна,не е за пренебрегване факта,че самите американци си изкарват кирливите ризи пред света,което за мен е достойно за уважение.
    Ако САЩ престанат да се месят във вътрешните работи на суверенни страни и да палят войни по света,цена нямат да имат.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  17. 17 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    както са недосегаеми и поставените от цру хора в "приятелски' правителства .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  18. 18 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Изтезания, подслушвания, тотален контрол....все американски дИмократически ценности!

  19. 19 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Лустрация!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  20. 20 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Публикувайте списъците на агентите!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  21. 21 Профил на Starec
    Starec
    Рейтинг: 776 Разстроено

    [quote#5:"dedoliben"]А за ефективноста не знам обаче след 11 ти септември друг Боинг не се е удрял в сграда.[/quote]

    Браво Дедо Л. - напълно съм съгласен, че има мръсна работя, която трябва да се върши. Ама крещят някои за правата на човека. Я да си представим: Вариант 1: искат терориста от Египет, Пакистан или от някъде другаде. Правителствата викат: "ми няма го у нас" (случая с кораба "Акиле Лауро" и египетското правителство, случаят с Бин Ладен и пр.). И "случаят приключва". Вариант 2: влизат командоси, измъкват терориста в САЩ, съдят го, високоплатени адвокати го спасяват от инжекцията. И "случаят приключва". Вариант 3: влизат дрони/командоси, гръмват терориста. И "човекът и случаят приключват".
    Тероризмът намалява, спасени са стотици американски, английски, български (Сарафово) и пр. граждани (вкл. и деца).
    Кое е по-хуманното, моралното и справедливото - един измъчван/гръмнат терорист (който е специално е учил за това) или сто спасени невинни живота?

    Поздрави
  22. 22 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    Къде са неправителствените организации?
    Къде е хелзинкският комитет?Къде е Америка за ..Америка?Къде е Отворено общество?

    В Русия съм! В Русия съм!
  23. 23 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    [quote#4:"Müller"]

    Ето и държавите които са замесени и на които е имало и тайни затвори на ЦРУ. Едната от тях е съседна Румъния. [/quote]
    Това ако беше станало в Русия, малеее!Американските тролове щяха да полудеят, колко нецивилизовано било, дива азиатщина, елементарно спазване на човшки права нямало от поне 200 години и други опорни точки!

    В Русия съм! В Русия съм!
  24. 24 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    [quote#21:"Starec"] И "човекът и случаят приключват". [/quote]
    вариант 4 . винаги си отглеждай "терорист" той става такъв като си изпълни задачата . ако гледача не става , става идил .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  25. 25 Профил на gruntig
    gruntig
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Всичко е позволено за силните на деня. От древна античност до ден днешен.

  26. 26 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Двамата психолози които са разработили методите за изтръгване на информация получили 80 милиона долара.

  27. 27 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Статията:
    "Mинути след като беше публикуван докладът за мъченията над заподозрени в тероризъм от ЦРУ, Барак Обама заяви, че САЩ трябва да продължат напред."
    ---
    Какво разбираш под това "напред", дето трябвало да " продължат" САЩ, бе Обама ?
    НАПРЕД по същата посока, дет сте я захванали ?
    Да заприличате окончателно на терористите от ИДИЛ ?
    Или това, за което досега си се правил на "нечул-невидял-неразбрал" и ни лук мирисал:
    "Надявам се днешният доклад да ни помогне да оставим тези техники там, където им е мястото – в миналото"
    Щото нещо не ти вярват и вашите хора даже - Вашингтон пост:
    "И все пак, както се е случвало и преди при други случаи на политическо и обществено възмущение, ЦРУ вероятно ще изплува от скандала с непокътнати правомощия и роля във Вашингтон", коментира изданието.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  28. 28 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#21] от "Starec":

    ... има чиляк- има проблем... гръмваме чиляка- нЕма проблем... т'ва е демократичното приложение на методите на Сталин.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  29. 29 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    [quote#14:"ДЗВЕР"]И по к'во тиА от ЦРУ сА различават от ониА в Белене...[/quote]
    Различават се по това че Американски съд е постановил че задържането му е незаконно. И тук става въпрос за чужд гражданин който е хванат в Афганистан по време на сражение с Алкаеда. А не за собственик на бакалия или селянин който просто не иска да си даде кравите в ТКЗСто. И за избитите в Беляне разбрахме след 40 години. А за дестките хиляди избити след 9/Септември още дори не знаем, нито пък Български съд е осъдил виновните. Дори и за разследване не се говори. А за това как от 250,000 хиляди Германски военно пленници са останали само 420 ... за това пък няма още открит Руски или Съветски съд да попита. А за милионите избито от НКВД ... е Путин смята че най-голямата трагедия на 20 век е разпадането на СССР - юрисдикцията под която НКВД е работила и избила милиони граждани на държавата му.
    Та има доста голяма разлика между ЦРУ, които всеки няколко години ги разследва Конгреса на САЩ и нямат право да работят на територията на САЩ и тези в Беляне и ГУЛАГ които са избивали собствените си народи.
    И като си взел да питаш - питай кога ще има разследване на политици и военни от СССР които са давали заповеди за масово избиване на цели села с Афганистанци докъто Руските войски бяха там. Виждам че си загрижен за тези 1000 умрели при неясни обстоятелства. Та ха земи да попиташ сега за милионите умрели при не толкова неясни обстоятелства в собствените си държави.

    California Über Alles
  30. 30 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    [quote#14:"ДЗВЕР"]И по к'во тиА от ЦРУ сА различават от ониА в Белене...[/quote]
    аа!Техните действия са в защита на демокрацията и евроатлантическите ценности!
    Чакай да добавим да звучи по патетично:
    В защита на живота на невинните деца, майким старци...!

    В Русия съм! В Русия съм!
  31. 31 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    [quote#20:"kr"]Публикувайте списъците на агентите! [/quote]
    не било демократчно!

    В Русия съм! В Русия съм!
  32. 32 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    До коментар [#23] от "Веселин Дечев (десидент)":

    А ти мислиш, че в Русия мъченията и убийствата в затвора не са ежедневие? Само че за разлика от САЩ в Русия никой сенатор не е внесъл поправка, забраняваща изтезанията, никой не е направил доклад, никой от службите не се е обявил против и никой президент не ги е прекратил.

  33. 33 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Статията:
    "...докладът за мъченията над заподозрени в тероризъм от ЦРУ ..."

    ЗАПОДОЗРЕНИ !!!

    Както се казва - с бодри крачки напред, по стъпките на товарищ Феликс Едмундович.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  34. 34 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3530 Любопитно

    "Надявам се днешният доклад да ни помогне да оставим тези техники там, където им е мястото – в миналото", каза Обама ...

    То ясно, Обама. Ама какво правим с "техниците"?
    И въобще ... що за терминология?
    По какво се отличава Обамовата класификация "технология" от Сталиновата "изкривявания по места"? По същество разлика няма, защото и с двете се дава "непрестъпно" название на престъпления. И като конкретни случаи, и като система.
    Даже още по-зле!
    Защото докато в съветската система "органите" са извън правото като система, ерго - не са подвластни на правото и са си право сами по себе си, то в Щатите ... нима вече и в Щатите?

  35. 35 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    [quote#27:"PlamenVarna"]Барак Обама заяви, че САЩ трябва да продължат напред."
    ---
    Какво разбираш под това "напред", дето трябвало да " продължат" САЩ, бе Обама ? [/quote]
    Превода е неточен.Казал е нещо, което на български бихме казали така:
    "И кво?Голяма работа значи!Карай да върви!"

    В Русия съм! В Русия съм!
  36. 36 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    До коментар [#29] от "Pontif А":

    Баце, на война като на война!
    Ти какво искак?Да си направят телевизионен дебат ли?

    В Русия съм! В Русия съм!
  37. 37 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    [quote#32:"spiegel"]А ти мислиш, че в Русия мъченията и убийствата в затвора не са ежедневие?[/quote]
    Няма доказателства

    [quote#32:"spiegel"]в Русия никой сенатор не е внесъл поправка, забраняваща изтезанията, [/quote]
    То и американският съд е издал конкретни разпореждания, но кой да ги спази?

    В Русия съм! В Русия съм!
  38. 38 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    На зла круша - зъл прът, е казал народа, затова и не разбирам воят на "прогресивното" човечество по повод "бруталните" изтезания на ЦРУ.
    А иначе, не мога да си обясня лицемерието на обезумелите от толерастия европейци. Мълчат, когато фанатиците ислямисти режат глави, изнасилват наред, убиват, екзекутират, набиват на кол, убиват с камъни, продават и купуват хора и тероризират всички, а когато им се отговори по същият начин - реват възмутено!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  39. 38 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Статията:
    "ЦРУ е използвало брутални методи за разпит, които в крайна сметка са били неефективни и не са успели да извлекат съществена информация."

    Мъченията включвали"
    - т.нар. уотърбординг
    - лишаване от сън – понякога в продължение на 180 часа
    - "ректално" хранене
    - заплахи със сексуално насилие над близките на задържаните
    - държане в килия "с размер на ковчег".
    ---
    Това е Америка на 21-ви век.
    Не нацистка Германия от времената на Шикългрубер.
    Не комунистическите режими през миналия век.
    Не диваците на Пол Пот от джунглите.
    Не инквизицията от средните (тъмните) векове.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  40. 40 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Докладът за "бруталните изтезания" е част от вътрешнополитическите борби в САЩ, каквито бяха навремето Уотъргейт с Никсън, Иран-контри с Рейгън и Моника с Клинтън. Няма нормален човек, който да изпитва съжаление към терористи, готови във всеки момент да погубят живота на хиляди хора, ползвайки се от правата си в демократичното общество. Плачът за тях е смешен и обслужва само левичарски и антиамерикански настроения. Няма да помогне на Обама да промени усещането, че е много по-слаб и безволев президент от Буш, както и че наглостта на Путин и ИДИЛ се дължат на неговата нерешителност.

  41. 41 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Имитация
    на демокрация...

  42. 42 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    [quote#5:"dedoliben"]Винаги има някой който да върши мръсната работа защото във всяко общество има хора който цапат.
    Не всеки желае да стане палач или да работи в морга например но обществото е съставено от хиляди такива колелца без който функционирането му е невъзможно. [/quote]

    +++++++++++++++++++++++++++

    Абсолютно. Както е казано, мръсна работа, ама някой трябва да я върши....

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  43. 43 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    До коментар [#37] от "Веселин Дечев (десидент)":

    Няма доказателства ли? А случая Магнитски, един от многото? И не е съда, а американския сенат, докато руските "сенатори" ръкопляскат на Путлер за Кримнаш.

  44. 44 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    До коментар [#40] от "ambros":

    Въпросът е принципен и изтезанията бяха атакувани от републиканци и по времето, когато президент беше Буш.

  45. 45 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#29] от "Pontif А":

    ... прЪво- отвлечен е... и не от Афганистан, а от Пакистан... Заподозрян е... не е осъден, но Барак Хюсеин офицЯлно е казАл, че стотина от затворените в Гуантанамо не мо'ат да бъдат осъдени... ама нЕма да бъдат пуснати. Та малкоо си Умива очите с тоА доклад... с надеждата за "продължаване напред", кат' сА избегне разгласяване не новите мъчения...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  46. 46 Профил на многодобре
    многодобре
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Сега остава само, да си сменят логото.Пречупеният кръст на Третия райх им приляга!

    magazinitisia
  47. 47 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#30] от "Веселин Дечев (десидент)":
    ... хм, те т'ва определение на действиАта е точно толкУ лицемерно, кат' борбата с "враговете на народа"... Евроценности, дИмокрация... понеже моди не спи: "не е права 'сичката им женска рода".

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  48. 48 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    [quote#14:"ДЗВЕР"]Американски съд постанови, че задържането му е незаконно... Умрелите при "неизяснени обстоятелства" са над 1000... И по к'во тиА от ЦРУ сА различават от ониА в Белене... [/quote]
    Някак е по западно с жълтите затворнически дрехи в Гунатанамо и е по файско !

    А и поддържането на страха от терористи които врагове са хората които взривяват на улицата и в метрото а не поръчителите в огромните имения именията и яхтите носи милиарди печалба ! Централното РУ вече 80% от бюджета му изтичал към частни компании на техни бивши служители !
    Бившият директор на ЦРУ Джордж Тенет сега е милиардер от информационни частни поръчки !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  49. 49 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    [quote#32:"spiegel"]А ти мислиш, че в Русия мъченията и убийствата в затвора не са ежедневие?[/quote]
    ами на мен не ми пука за русия , сев. корея , китай ...
    пука ми за сащ , те са ни съюзници , ментори , братя .. и по техен образ и подобие градим общество , ценности и морал .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  50. 50 Профил на kiril_chukanov
    kiril_chukanov
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#7] от "spiegel":
    Това не се вписва в елементарната картинка на путинистите, разбира се. За тях Маккейн е просто зъл империалист, докато православна Русия е атакувана от нежеланието на съседни православни страни да бъдат в евразийския неосъветски рай и поради това нарушава териториалния им суверенитет.
    На всичкото отгоре в Америка пак бият негрите. А в Русия расизъм няма. Няма и оплаквания от дейността на ФСБ. Там не измъчват и не убиват, а само бащински насочват по правия път заблудилите се. Самият добър дядя Путин заяви, че православието било по-близко до исляма отколкото до католицизма. Каква пасторална идилия, нали?

  51. 51 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    Брутални евроатлантически ценности.
    За ценители!

  52. 52 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#2:"Дедо Либен"]Когато "со кротце и со благо" не може и кютека помага!!!! [/quote]
    Особено при "специалистите" по рязане на глави.

  53. 53 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#38:"Barcelina #подкрепям Москов"]Мълчат, когато фанатиците ислямисти режат глави, изнасилват наред, убиват, екзекутират, набиват на кол, убиват с камъни, продават и купуват хора и тероризират всички,[/quote]
    Да си чула, че лодки и катерчета с муслими-емигранти напират към САЩ?
    Не.
    Просто не са сигурни къде ще бъдат настанени на първо време- в Маями или в Гуантанамо? Докато в Европа със сигурност кютек няма, а програмите за обгрижване на емигрантите са известни в детайли.

  54. 54 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Правилата ги пишат американците. Който играе по правилата защитава свободата. Който не, треа да си ходи. Първо с мир, после с тоягата.

  55. 55 Профил на Kephy
    Kephy
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    [quote#14:"ДЗВЕР"]И по к'во тиА от ЦРУ сА различават от ониА в Белене... [/quote]
    Скандалът, разследването и публичността по повод на действията на ЦРУ бяха немислими в социалистическа България. Това е разликата.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  56. 56 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#12] от "stenli1":

    явно е гледал мача с Кубрат Пулев

  57. 57 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 533 Неутрално

    "Каквото се е случило, се е случило. Не, нищо няма да се промени. Продължаваме напред!''
    ****
    Някои са 'равни' пред закона, други по-равни а други някои - най равни!! Вие от кои сте!? . . Точно така! Не сте сред равните. Честито!!

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  58. 58 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#50:"kiril_chukanov"]На всичкото отгоре в Америка пак бият негрите. [/quote]

    Не ги бият негрите - стрелят ги
    Вече около 3-4 случая в последно време - бял полицай стреля по негърче с воден пистолет.
    Боя вече е отживелица, в кой век живеем.

    Иначе е зловещо как уж развита държава прилага средновековни методи за мъчение. Ако някой е доказан терорист - ОК, да го затворят, да го застрелят но мъченето е античовешко.
    Което за пореден път доказва колко много са еднакви нещата в различните държави. Просто опаковките са им различни.
    В Китай или Турция също не си поплюват в полицията, но опаковката на американската държава е доста по-луксозна и лъскава.

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  60. 60 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 630 Неутрално


    някой да е очаквал нещо друго освен тва ЦРУ да си остане недосегаемо?

  61. 61 Профил на achkoal
    achkoal
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Благодарение на ЦРУ американците са номер 1 в света. Всички в САЩ много добре го осъзнават, но ги устройва напълно и няма да ги пипнат и с пръст. Защото, за да са добре те, трябва някой да е зле. Отдавна се знае, че от ЦРУ са отговорни за много атентати по света, за убийства на президенти и лидери в Латинска Америка, Африка и Азия, който биха спомогнали за просперитета на страните си, изгонвайки американските компании които източват природните им ресусри. Много неща се знаят, но тези от които зависи да ги променят, не ги устройва промяна в статуквото, защото ще засегне техния джоб.

  62. 62 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2045 Весело

    [quote#18:"wallenstein"]Изтезания, подслушвания, тотален контрол....все американски дИмократически ценности![/quote]

    Знаеш ли какво е микробетон? Това е ред бетон, ред микрофони, ред бетон, ред микрофони....

    Виц от соца, когато микрофоните се вграждаха в стените.

    А техниките за разпит... по-скоро това е вид заплаха, щото новите детектори на лъжата следят дейността на мозъка и дори не е нужно разпитвания да отговаря... Чува въпроса и машинката показва реакцията на мозъка...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  63. 63 Профил на kiril_chukanov
    kiril_chukanov
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Изтезанията са недопустими, когато претендираш да си пътеводна светлина на свободата и демокрацията. Това е ясно.

    Също така обаче е очевидно, че всякакви левичарско-либерални кръгове в Европа, (а в частност и тук) изпадат в страхотно лицемерие, докато сочат с пръст САЩ. Нима с ислямизма няма проблем в ЕС? Нима кривата представа за "толерантност" тъкмо на тези левичарско-либерални кръгове не спомогна още повече за възникването на този проблем? Американците имат друга представа за демокрация, пък ние нека си правим гешефти с чистата като кристал Русия, а след това да пискаме как Вашингтон трябва да ни защитава от "изведнъж" станалия лош Кремъл. Сериозно?

  64. 64 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#55] от "Kephy":

    ... вЕрно е скандал... ментора, определящ добро и зло, сА оказа лицемер... Оказа сА, че използва изтезанията на калабрийската мафия, удобно наречени "метод"... публичност доби чрез "предатели", както бЕха наречени изнеслите информацията. И ако не е века на технологиите, нЕмаше да сА разчуе.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  66. 66 Профил на kiril_chukanov
    kiril_chukanov
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#65] от "janso":

    Политиката на САЩ в Близкия Изток през последните десетилетия е противоречива, на моменти съвсем меко казано. Отношенията им със Саудитите не са подчинени на ценности. Тук няма спор.

    Това, което обаче Вие пишете за "прекрасно уредените държави," са стари съветски рефрени за "справедливия ислямски социализъм", които сега пак се подхващат от Москва. Още по-нелепо е да се твърди, че проблемът с ислямизма бил възникнал в последните години в Европа само поради американските интервенции. Сега просто се проявява на повърхността, не на последно място и като следствие от дългата порочна практика да бъде толерирано нетърпимото. Да не говорим за това кой кого къде бил тренирал. Защото за Кремъл има явно лоши терористи и добри чеченски главорези, които им вършат мръсна работа в православна Украйна.

  67. 67 Профил на Kephy
    Kephy
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    [quote#65:"janso"]Проблем с ислямизма нямаше, допреди САЩ да влезе в Ирак, Афганистан, Либия, Египет, Сирия![/quote]
    Опростено и невярно. Почти всички арабски диктатури еволюираха и се опитаха да адаптират за своите нужди елементи от ислямизма. Дори "социалистически" дикатори като Саддам и Кадафи.

    За информация: Мюсюлмански братя е основана през 1928 г.;
    ислямска революция в Иран; убийството на Ануар Садат от Египетски ислямски джихад и т.н. и т.н.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  68. 68 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 782 Весело


    За ректалното хранене само Путин ще да е виновен...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  71. 71 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#65] от "janso":

    Изключително точен коментар с правилно зададен в края въпрос;
    [quote#65:"janso"]Наистина ли смятате, че САЩ с цялата си технологична мощ, с военните си технологии и икономическият и военен потенциал не може да смаже Ислямска държава за няколко дни или месеца?[/quote]
    Ислямска държава или ISIS е творение на САЩ с цел дестабилизация на целия регион. Точно сенатора Мак Кеин - опълномощеният ''бащата'' на всякакъв вид ''революции'', като започнем от 'нежни', минем през цветовете на дъгата и стигнем до 'арабската пролет' (интересно каква ли е пролетта в осталия свят), е в центъра на организацията и изпълнението на този план. Кой какво цели, ни предстои тепърва да видим.

    Ето как сенатора Джон МакКейн инструктира лидера на Ислямска държава - Бакър ал-Багдади.
    https://farm8.staticflickr.com/7485/15368107794_0953db5587_o.jpg

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  72. 72 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Днес се убедих, че ЦРУ са по-лоши дори и от ислямска държава, защото когато от мюсилманите решат да убият някой враг направо му режат главата и пускат видеото, докато представителите на най-великата и демократична нация действат по-мъчителен начин, почват с заливане със ледена вода, пускат ток, държат пленника без храна и вода и сън десетина дни и накрая го съблекат набият и оставят да умре от студ! Слава на САЩ, ЦРУ, Обонго, ГМО и шистовия газ!

    Пока я ходить умею, Пока глядеть я умею, Пока я дышать умею, Я буду идти вперёд. https://www.youtube.com/watch?v=tp5wT7SWdls
  73. 73 Профил на pixela
    pixela
    Рейтинг: 561 Любопитно

    Сега следват обяснения, как КГБ са в пъти по-гадни от ЦРУ и т.н. Питам се, как нормален човек би си избрал страна в случая, която яростно да защитатва...

    freedom is another word for nothing else to lose
  74. 74 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Програмата на ЦРУ относно методите използвани при разпит е поръчана да се изготви от 2 (двама) психолози. Тия двама са получили 80 милиона US долара.

    Интересното от доклада е, че нито един от психолозите не е имал опит относно разпитване. Също не са имали и специални познания за “Ал Кайда“ или съответно културно и езиков опит относно хора-мюсолмани.

    Също психолозите са оставени сами да си направят оценка на собствения си труд-усилия и отговора им е бил (естествено), че са много доволни!

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  75. 75 Профил на опа
    опа
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#73:"pixela"]Сега следват обяснения, как КГБ са в пъти по-гадни от ЦРУ и т.н.[/quote]

    ами ... методите използани тука от на ЦРУ са измислени от Дзерзински и са довели до масови "самопризнания" на героите от Октомврийската революция през 1932 г., само и само по-бързо да ги разстрелят.

  76. 76 Профил на raydenu
    raydenu
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Кой ли наистина е империя на злото??? Въпрос с повишена трудност. Дали Русия или САЩ. След този доклад май руснаците изглеждат като кротки агънца.
    Анално хранене??? Затваряне в килия като ковчег?? Тези е Бари и изродите. Такова нещо на руснак никога няма да му хрумне. Да руснака може да убива. Но руснак не се гаври с труп. Или да му идват идеи за хранене откъм задника. Ректално. Боже, боже прибери си вересиите

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  77. 77 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 630 Неутрално


    чудя се обаче как ли ще им се отрази да пратят целия парламент на почивка в Гуантанамо. за около месец. всички признания и искрени разкаяния да бъдат записани и предоставени на бъларската публика.

  78. 78 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#63] от "kiril_chukanov":

    що пък левичарска? либералният поглед върху обществото е по-скоро десен. нещо не си внимавал в час

  79. 79 Профил на kiril_chukanov
    kiril_chukanov
    Рейтинг: 443 Неутрално

    По-скоро дясно, не винаги. Освен това левичарско-либерално. Някой не се е задълбочил.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  80. 80 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    До коментар [#21] от "Starec":

    Всичко много хубаво, но ти предписваш 'лечение' за симптома - тероризъм, а не за причината на заболяването.

  81. 81 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    До коментар [#55] от "Kephy":

    И каква полза има от публичния скандал, ако след това ЦРУ си 'продължи напред'? Както ще се случи.

  82. 82 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    Хайде да си дойдем на думата - никоя империя няма правото да се обявява за стожер на свобода и демокрация,или да се опитва да обяснява действията си по света със разпространението на тези идеали, които НЕ съществуват в УСА.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  83. 83 Профил на deepz00ne
    deepz00ne
    Рейтинг: 388 Неутрално

    хайде изпълзяха позитанските тролове
    глашатаите на руския фашизъм нямат МОРАЛНО ПРАВО да критикуват когото и да е
    големи хуманисти станахте ,не било демократично , руския фашизъм -най демократичния фашизъм на света

    СЛАВА УКРАИНЕ !!!!!!!
  84. 84 Профил на oia08585867
    oia08585867
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Съучениците ми от Враца ме изтезават повече от 6 години и искат да ме погребат в лудница...


    Ето отново връзката между хората по-долу...Преди 14 години грозният програмист Данаил Начев ме преследваше и искаше да бъде с мен...Не го желаех, но се съгласих да тръгна с него, а той от своя страна ме задължи да излизам с Мирена Йорданова, в която беше влюбен...Не стигах до оргазъм, тъй като не бях привлечена сексуално, а той от своя страна искаше да спи с Мирена и Смилена и накрая се ожени за Бойка. След като се разделихме бях за една вечер с Николай, който писка анален секс и пусна слух, че правя, а не е истина и го смятам за извратен педал. Смилена Татарска им беше обща и е спала с Николай Николов, Иван Иванов и още куп други, които в момента няма смисъл да споменавам. Мирена Йорданова роди от Мирослав, а преди него е била с още двама съученика на име Станислав и Борислав и още куп кръчмарски боклуци...Светлозара от линковете ми е братовчедка, която не ми е била никога близка, но се запозна с Иван Иванов...Ралица и Деница ми бяха малко по-близки приятелки, но в студентските разредихме срещите, защото вече не си бяхме интересни...Всички те са от групата, която 6 години ме преследва и тероризира, за да не си изградя живота. https://www.linkedin.com/pub/dir/Danail/ +/us-84-San-Francisco-Bay-Area https://www.linkedin.com/in/boyka-nacheva-19225b89 http://www.advokatyordanova.com/ https://bg.linkedin.com/in/ivan-ivanov-a694375a https://www.facebook.com/denitsa.dimitrova.963 https://bg.linkedin.com/in/miroslav-marinov-5a2471a6 https://bg.linkedin.com/in/smilena-tatarska-4726643b https://www.facebook.com/georgieva.rali https://www.facebook.com/svetlozara.ivanova https://bg.linkedin.com/in/nikolay-nikolov-65924829 

    Description of Incident Provide a description of the incident and how you were victimized. Provide information not captured elsewhere in this complaint form.
    Dear All,

    Since 2013 I am under illegal satellite surveillance and constant harassment. My ex acquaintances from my birth town Vratsa want to suicide me because they are good and smart children and I am bad. They beam vulgar sexual messages into my head directly from a satellite to drive me crazy and send me to mental hospital. 10 years ago I was in relationship with Danail Nachev who I didn't love but he is married in USA and this is one of their reasons to harass me. Another reason is that boy named Nikolay Nikolov from this company wanted anal sex 8 yeasr ago. I don't make such sex but they abuse me. I am rasied in poverty and I didn't have money to hangout with friends and when I started earning money they put me under surveillance and started harassing me that I am spoiled whore and my sexual life is over. They want to isolate me alone without money and rip me. I report this case 4 years but our authorities deny this horror. This is mind control project where a group of insane children who pretend that they are good kill the bad one. My family is miserable and I suspect them as well. The pohone numbers of my aunt, grandma, ex acquaintances and the last police officer inforemd about the case are pasted below. Be informed that during the terror I send a lot of rude message provoked by the harassment which they use to state that I am insane. You must detect the satellite which is the reason for my rude communication. Also, it is mportant to notice that Danail Nachev is at Harvard where they ara advanced in such trauma experiments. I hope someone to invastigate because they are mean and they want to terrorize me till I die. This is not my first signal sent to you but I suppose powerful people are behind my death and nobody pays attention. During the torture they tell me that nobody will help me and I'll be dead. Another important fact is that I was travelling and I was not alone but they all lie that I am stupid, old maid who is chasing them...which is contradictory to the statement that I am spoiled whore...They just want to monitor me, harass me and kill me.

    0886417268 - Raina Ivanova from village Madan
    0888574006 - Tsvetana Tsonkova from Vrtasa
    0886933830 - MVR Sofia

    https://hackertarget.com/brute-forcing-passwords-with-ncrack-hydra-and-medusa/
    https://ce399.wordpress.com/2011/06/02/medusa-microwave-auditory-effect-might-cause-brain-damage-abc-news-4708/
    https://www.thecrimson.com/article/1977/9/28/cia-papers-link-harvard-to-mind-control/
    https://www.linkedin.com/pub/dir/Danail/ +/us-84-San-Francisco-Bay-Area
    https://www.linkedin.com/in/boyka-nacheva-19225b89
    http://www.advokatyordanova.com/
    https://bg.linkedin.com/in/ivan-ivanov-a694375a
    https://www.facebook.com/denitsa.dimitrova.963
    https://bg.linkedin.com/in/miroslav-marinov-5a2471a6
    https://bg.linkedin.com/in/smilena-tatarska-4726643b
    https://www.facebook.com/georgieva.rali
    https://www.facebook.com/svetlozara.ivanova
    https://bg.linkedin.com/in/nikolay-nikolov-65924829




    Thank you in advance!


    Regards,
    Krasimira Krasteva
    0876405074




    Which of the following were used in this incident? (Check all that apply.) ☑ Spoofed Email ☐ Similar Domain ☐ Email Intrusion
    ☑ Other Please specify: satellite sound attacks

    Law enforcement or regulatory agencies may desire copies of pertinent documents or other evidence regarding your complaint.

    Originals should be retained for use by law enforcement agencies.
    Information About The Subject(s) Who Victimized You
    Name: Mirena Iordanova
    Business Name:
    Address:
    Address (continued):
    Suite/Apt./Mail Stop:
    City: Sofia
    Country: Bulgaria
    State: [None]
    Zip Code/Route: 1000
    Phone Number: 0883451951
    Email Address: [email protected]
    Website:
    IP Address:
    Other Information If an email was used in this incident, please provide a copy of the entire email including full email headers.
    I had a lot of but they are deleted. Next time I receive, I'll send another signal containing the headers.
    Are there any other witnesses or victims to this incident?
    [No response provided]
    If you have reported this incident to other law enforcement or government agencies, please provide the name, phone number, email, date reported, report number, etc.
    Police, Governments, Ministries, TVs...Everywhere!
    ☐ Check here if this an update to a previously filed complaint:
    Who Filed the Complaint Were you the victim in the incident described above? Yes
    Digital Signature

    By digitally signing this document, I affirm that the information I provided is true and accurate to the best of my knowledge. I understand that providing false information could make me subject to fine, imprisonment, or both. (Title 18, U.S. Code, Section 1001)

    Digital Signature: Krasimira Romeova Krasteva

    Thank you for submitting your complaint to the IC3. Please save or print a copy for your records. This is the only time you will have to make a copy of your complaint.


  85. 85 Профил на oia08585867
    oia08585867
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Съученичка от Враца, която ме е обезличила и ме изтезава вече 6 години...Искат да ме убият в лудница и отказват да ме оставят намира. Държат ме под наблюдение и не ми дават да имам личен живот и кариера, за да ме погребат, а МВР ги крие. Въпросната е закриляна от съда, който лъже, че съм агресивна и опасна, за да ме убият по-лесно!

    http://www.advokatyordanova.com/





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK