Русия се надява да възстанови отношенията си със САЩ

В петък руският президент Владимир Путин е одобрил нова военна доктрина на страната, в която НАТО е посочена като една от основните заплахи.

© Ria Novosti, Reuters

В петък руският президент Владимир Путин е одобрил нова военна доктрина на страната, в която НАТО е посочена като една от основните заплахи.



Отношенията на Русия с Европейския съюз ще са приоритет за Москва за години напред. Освен това страната се надява да възстанови отношенията си със САЩ. Това заяви руското външно министерство в официално изявление публикувано на своя сайт.


"Отношенията с ЕС, нашият съсед и най-голям търговски партньор, ще останат един от приоритетите на руската външна политика в годините напред". Руските дипломати отбелязват, че ще продължат контактите си с ЕС въпреки "сложната ситуация", се казва в изявлението.


Министерството посочва, че "отношенията между Русия и ЕС се характеризират с висока степен на турбулентност", особено след налагането на санкции върху страната и руски компании и налагането на икономически ограничения.




Връзките между ЕС и Русия се влошиха след като ЕС обвини Москва в подкрепа на руските сепаратисти в Украйна. Русия категорично отрича, че е страна в конфликта и твърди, че санкциите са в ущърб както на страната, така и на ЕС и заплашват стабилността на всички.


Позицията на външното министерство на Русия към САЩ обаче е малко по-хладна. Москва вярва във възстановяването на връзките със САЩ, но при условие, че САЩ покажат готовност за провеждане на разговори при равноправни позиции и взаимно уважение на интересите на другия.


Дипломатите заявяват, че САЩ са инициирали изострянето на отношенията между двете държави чрез призивите си за налагане на санкции върху Русия и продължаващата подкрепа на същите. Руското външно министерство не одобрява и налагането на санкции в САЩ върху руски физически и юридически лица.


Министерството допълва още, че въпреки това ще продължи контактите си със САЩ за важни международни теми. Като такива са посочени ситуацията в Украйна, сирийската криза, регулирането на иранската ядрена програма, конфликтите в Близкия Изток и в Северна Африка.


Изявлението на министерството е в контраст с новата военна доктрина на Русия, която Владимир Путин е одобрил в петък. Тя е отбранителна, като посочва за основни заплахи засилването на военния капацитет на НАТО и опитите за дестабилизиране на няколко региона.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (469)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 981 Неутрално

    Те ще бъдат и за ЕС, ако Русия намери пътя към демокрацията и свободата.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    Отношенията на Русия с Европейския съюз ще са приоритет за Москва за години напред. "

    Нещо много взеха да омекват рашките! Да не би санкциите да не вършат работа?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    ЕС да предприеме сондажи за приемане на Русия в ЕС. Няма друг път. Другият е война. А Русия винаги ще се има за велика сила. Не вярвам да не може да се намери компромис, за да спре ненужното надцакване и взимни обвинения, граничещи с инфантилизъм на ниво "децка градина".

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на venci_kr
    venci_kr
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Да, ще стане. Но най-напред трябва Москва да върна на Украйна окупираните части от Донецка и Луганска области и анексирания полуостров Крим. До тогава - затягане на санкциите.

  9. 9 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1650 Неутрално

    А още долара не е станал 100 рубли. Какво ли ще стане при 200 рубли за долар?

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  10. 10 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Шизофренията се задълбочава.

  11. 11 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#5] от "Веселин Дечев (десидент)":

    Ето, гербавият дразни, а ти му отговаряш адекватно. После той ще измисли нова глупост, ти ще извадиш наново "секирата". Докога ще продължава тази конфронтация? Защото същото го виждам между лидерите на всички световни сили... Война ли искат всички? А ако не искат война, защо дрънкат оръжието?

  12. 12 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#5:"Веселин Дечев (десидент)"]Какво става с курса на рублата и цените на нефта?Нещо не ги споменавате напоследък[/quote]

    А с резерва на Русия какво става?

  13. 13 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4415 Весело

    Москва вярва във възстановяването на връзките със САЩ, но при условие, че САЩ покажат готовност за провеждане на разговори при равноправни позиции
    -------------------------------------------------------
    То 1 долар е равнопоставен на 55 рубли,от Кремъл сънуват равнопоставеност.
    Всеки си се поставя на мястото според заслугите си
    Късно е вече за КГБейовете да молят за прошка.
    Ха-хааааааа.....

  14. 14 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    Дипломацията на Путин е като слон в бижутерски магазин...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  15. 15 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4415 Весело

    [quote#9:"mitko11"]Какво ли ще стане при 200 рубли за долар? [/quote]
    На другия ден ще е 300 рубли за долар.
    Справка - ЛЕВЪТ при БСП и ЖАН ВИДЕНОВ - 1997г.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Scharfrichter
    Scharfrichter
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Санкциите срещу Русия имат..ефекта на бумеранга...

  18. 18 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1650 Неутрално

    "...Почти всички руски владетели са били откачени в една или друга степен!Няма страна в европа в която робството (крепостничеството) да продължава почти до края на 19 век!И след векове терор, свикнаха руския народ да не може да живее по друг начин освен под камшик и ботуш!..."

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  19. 19 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    Това да не са санкциите на Магучая???...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  20. 20 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1650 Неутрално

    До коментар [#16] от "shinjuku":

    В.В.Путин.

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  21. 21 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Е нали можеха без еврогейовете? Сега що се дупи Путя на мръсните еврогейове?

  22. 22 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "Връзките между ЕС и Русия се влошиха след като ЕС обвини Москва в подкрепа на руските сепаратисти в Украйна. Русия категорично отрича, че е страна в конфликта..."
    ==========
    И нито дума за Крим.
    Няма да стане работата като гледам.

  23. 23 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    Връзките между ЕС и Русия се влошиха след като ЕС обвини Москва в подкрепа на руските сепаратисти в Украйна.
    ––––––––––––––––––
    Така ли?
    А къде остана отношението на ЕС към окупацията на Крим или в Москва вече приеха, че той си е техен и не подлежи на обсъждане?
    И какво става сега - къде отидоха другите партньори като Китай, Индия, БРИКС, Сев.Корея?
    Май няма пари за гречка вече.
    А гладният руснак, особено ако е и жаден - става неуправляем революционер...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  24. 24 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1649 Неутрално

    До коментар [#4] от "Веселин Дечев (десидент)":


    [quote#4:"Веселин Дечев (десидент)"]Най-добре набързо няколко термоядрени заряда и въпроса се решава.Лошото е, че ще трябва да разчистваме ЕС,[/quote]
    Глупак...

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  26. 26 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#0:"статиятаi"]Москва вярва във възстановяването на връзките със САЩ, но при условие, че САЩ покажат готовност за провеждане на разговори при равноправни позиции и взаимно уважение на интересите на другия.[/quote]

    Празни приказки. Абсолютно несъдържателни.
    Освобождавате Крим, Донбас, Приднестровието, Южна Осетия и Абхазия, и плащате репарации на засегнатите, и нещата се оправят.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  27. 27 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4415 Неутрално

    [quote#6:"Сиянието на Мрака"]ЕС да предприеме сондажи за приемане на Русия в ЕС. Няма друг път. Другият е война.[/quote]
    Ха-хаааааааа....
    Тук вече истински преигра.юИ с кого по-напред ще поведе война любимата ти Матушка.
    С Евопа ли ?!?!
    Със САщ ли ?!?!
    Та нали не дай Боже ако отпочнат война, КГБейовете ще се сблъскат челно с Китай.
    Който ще си ПРИБЕРЕ ОКУПИРАНИТЕ ТЕРИТОРИИ
    Като МАНДЖУРИЯ,например.
    Нали Японоя също ще си ПРИБЕРЕ НЕЙНОТО.
    Да не говорим за това,че РУСИЯ щЕ СЕ РАЗПАДНЕ на едно барем 20 държави.
    Всъщност НИКАКВА ВОЙНА няма да има.
    Всичко това ще си се случи БЕЗ ВОЙНА
    Ха-хааааааааа.....

  28. 28 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    До коментар [#4] от "Веселин Дечев (десидент)":

    Сакън, искаш Путин да изпържи дъщеричка си, щастливо живееща с онзи еврогей в Холандия?

    То в ЕС живеят повече руснаци, отколкото в Москва, но те ще бъдат жертвани в името на руското величие няма как.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  29. 29 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#0:"статията"]Дипломатите заявяват, че САЩ са инициирали изострянето на отношенията между двете държави чрез призивите си за налагане на санкции върху Русия и продължаващата подкрепа на същите.[/quote]

    Всъщност е точно обратното - Русия инициира изострянето на отношенията с агресивната си политика в Украйна, а и преди това в Приднестровието и в Грузия.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  30. 30 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#5:"Веселин Дечев (десидент)"]Какво става с курса на рублата и цените на нефта?Нещо не ги споменавате напоследък? [/quote]

    Ами и двете спаднаха двойно - какво му е толкова веселото !!!
    Явно е голяма победа да ти спадне на половина цената на основната експортна стока и на валутата.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  31. 31 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    [quote#6:"Сиянието на Мрака"]ЕС да предприеме сондажи за приемане на Русия в ЕС. Няма друг път. Другият е война.[/quote]
    А защо да няма един прост план - Путин се дава на трибунала в Хага, а в Русия се провеждат демократични избори и референдуми за независимост...
    Това е естественото развитие. Другото е да пуснеш вълка в кошарата и да му зачислиш възпитанието на младите агнета...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  32. 32 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    [quote#23:"Депутат 241 - Майдан в Москве'2015"]А къде остана отношението на ЕС към окупацията на Крим или в Москва вече приеха, че той си е техен и не подлежи на обсъждане? [/quote]
    Крим си е по начало руски. Навремето Политбюро на КПСС го прехвърли на Украйна, в нарушение на конституцията.При това без кворум.Все едно висшият орган на реформаторския блок да прехвърли Добруджа на Румъния.
    Отделно Украина е влязла в ООН без Крим и промяната май не е отразявана

    В Русия съм! В Русия съм!
  33. 33 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Весело

    [quote#5:"Веселин Дечев (десидент)"]Какво става с курса на рублата и цените на нефта?Нещо не ги споменавате напоследък?[/quote]

    Приличате на оня дето си млател едни ... части с две тухли и всеки път бил много весел като пропуснел

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  34. 34 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4415 Неутрално

    [quote#18:"mitko11"](крепостничеството) да продължава почти до края на 19 век![/quote]
    КРЕПОСТНИчЕСТВОТО ПРОДЪЛЖАВА И ДО ДНЕС.
    Нарича се "ЖИТЕЛСТВО" - на руски "ПРОПИСКА"=
    ще рече не можеш да избираш къде да живееш
    ДО КРАЯ НА ЖИВОТА СИ ОСЪДЕН ДА ЖИВЕЕш ТАМ КЪДЕТО СИ РОДЕН И "ПРОПИСАН"
    И "ИЗХОДНА ВИЗА" - демек БЕЗ РАЗРЕшЕНИЕ НА КГБ и МИЛИЦИЯТА НЕ МОЖЕш ДА НАПУСНЕш СССРусия !!!!!!

  35. 35 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Любопитно

    [quote#16:"shinjuku"]Атовете се ритат, и в един момент отново ще ядат от една ясла, а магарето ще си остане магаре, кое ли е то ? [/quote]

    shinjuku ?!

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 634 Неутрално

    [quote#23:"Депутат 241 - Майдан в Москве'2015"]А гладният руснак, особено ако е и жаден - става неуправляем революционер...[/quote]

    Никакъв революционер не е - и сега е жаден и гладен, ама се утешава с лозунгите на Джуджи и чака чудо да стане.
    Сега четох една страшно манипулативна статия за България в техния печат, но още повече се ужасих от коментарите. Вярно, не трябва да ни е жал за руснаците, ако разбира се няма цензура върху коментарите.
    Ето я тук - има и линк към първата част.
    kp.ru/daily/26326.7/3207280/#comment

  38. 38 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#28:"Свинчуга"]То в ЕС живеят повече руснаци, отколкото в Москва, но те ще бъдат жертвани в името на руското величие няма как. [/quote]

    Включително дечицата на всички депутати в Думата и на олигарсите.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  39. 39 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4415 Неутрално

    [quote#32:"Веселин Дечев (десидент)"]Крим си е по начало руски. [/quote]
    МАНДЖУРИЯ - с територията на поне 10 Българии СИ Е ПО НАчАЛО КИТАЙСКА !!!!
    КУРИЛИТЕ са по начало ЯПОНСКИ
    КОНИГСБЕРГ и региона са по начало НЕМСКИ.......
    Списъкът със ЗАГРАБЕНИТЕ ОТ РУСИЯ ТЕРИТОРИИ
    е повече от солиден
    КВО ПРАИМ ТОГАВА !!!!!!!

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1574 Весело

    До коментар [#15] от "Hawaii":

    с една малка подробност комунистите на Зюганов са опозциция или затова натискаш да сваляш Путин да върнеш комунистите на власт

  42. 42 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1574 Весело

    До коментар [#39] от "Hawaii":

    Хавай по принцип си е Хавайски и отделно кралство ама хайде

  43. 43 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#32:"Веселин Дечев (десидент)"]Крим си е по начало руски. Навремето Политбюро на КПСС го прехвърли на Украйна, в нарушение на конституцията.[/quote]

    Крим си е поначало украински.
    Какво е правило ВАШЕТО Политбюро на ВАШАТА КПСС не ни дреме. Това си е ваш проблем - вие сте си ги избирали, носете си последствията. След като си избрал една власт теглиш си гайлето без да хленчиш и без оправданийца.
    Няма такъв филм - това ми харесва, това не.
    Освен това в последствие принадлежността на Крим към Украйна е закрепена с международни договори включително подписани от Матушката ти.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  44. 44 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Докато КГБ е начело , а и след Крим - няма да стане таварищ путин ..Не будет :)))
    Този път няма да чакаме с цветя 'зелените' човечета и тук - в България :))

    BIG AL
  45. 45 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    До коментар [#40] от "shinjuku":

    Колко малко чакат...колкото предишния път като им пращаха хуманитарни помощи накрая или по-малко, колкото да си нарежат танковете за да имат какво да ядат?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Весело

    [quote#36:"Веселин Дечев (десидент)"]Не, просто на Коледа ставали чудеса та и аз затова се надявам на бърза развръзка с ЕС.Папата му чете вече заупокойна молитва [/quote]

    Той още Маркс им четеше заупокойна молитва на капиталистите, после вие каканизахте 70 годинки и пак нищо. Междувременно се сдуха сесесеренцето. Сега чакаме Рассийката

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  48. 48 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#40:"shinjuku"]В подкрепа на коментара ми за магарето по-долу, да добавя, че всички цивилизовани държави, от първата, до последната, чакат Маскве малко да клекне, и да си стиснат ръцете, че да върви бизнеса, те имат нужда едни от други. Даже след това ще се заобичат повече, но ние, българите ще си останем........, и ще ни презират и в Брюксел, и в Берлин, Париж, и в Маскве. [/quote]

    Глупости на търкалета.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  49. 49 Профил на teo_chasse
    teo_chasse
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Pуснаците се правят на ударени,дано 3апада забрави за Kрим,ама не:докато не си изтеглят воиските от Kрим и донбас,санкциите ще продължават както и изолацията на Pусия.Aко са си въобразили,че международната общественост ще им позволи да се разминат с този нагъл landgrab,значи са по-глупави ,отколкото ги смятаx.

    "Америка е велика държава. Днес, навярно, единствената свръхдържава. Приемаме това. Искаме и сме готови да работим със САЩ."Vladimir Putin
  50. 50 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#39] от "Hawaii":
    Кртата. В Русия е само града кьонигсберг над 2\3 е в Полша и част в Литва с Клайпеда на немски Мемел

  51. 51 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Ха ха ха защо такъв рязък завой, бре, тавариши?
    Нали гейове, поквара, туй онуй?

  52. 52 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#41:"1001"]с една малка подробност комунистите на Зюганов са опозциция или затова натискаш да сваляш Путин да върнеш комунистите на власт
    [/quote]

    Путин си е парекселанс комунист.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  53. 53 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4415 Весело

    [quote#40:"shinjuku"]всички цивилизовани държави, от първата, до последната, чакат Маскве малко да клекне, и да си стиснат ръцете[/quote]
    Тавариш,
    Когато нещо се е докарал до там,че да ти КЛЕКНЕ !!!!!!
    НЕ МУ СТИСКАш РЪЦЕТЕ !!!!!
    СТИСКАш ГО ЗА КЪДЕТО ТИ ДУшА ИСКА,а то ще те пита за още....
    Ха-хаааааа......

  54. 54 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3195 Неутрално

    [quote#3:"lz2"]Нещо много взеха да омекват рашките! Да не би санкциите да не вършат работа?[/quote]
    дръж приятелите си близо .....
    иначе не би .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  55. 55 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    [quote#32:"Веселин Дечев (десидент)"]Крим си е по начало руски.[/quote]
    Аха. И ти си от онези, които четат само руска история преразказана от Википедия и редактирана от путиноиди...
    Я кажи точно откога докога Крим е бил част от Руската федерация?
    Защото Москва май все още е част от Татарстан...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  56. 56 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    Хленчите ли?

    The best way to predict the future is to invent it.
  57. 57 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1574 Любопитно

    До коментар [#47] от "Ian Smith":

    Та колко руснаци има в това Политбюро

  58. 58 Профил на 5149mich
    5149mich
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    Ко стана, нали щяха да спират газта за Европа и да измръзнем тука от студ?! Къде сте мурзилки? Елате да ни разкажете нещо за великия таварищ Путин.

  59. 59 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4924 Неутрално

    До коментар [#40] от "shinjuku":

    Ей, много ви е яд по морето, че таварищите намаляха. Ние, останалите българи пък се радваме. Не всичко е пари в този свят, морски.

    Gunter glieben glauchen globen
  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    [quote#37:"aleko"]Сега четох една страшно манипулативна статия за България в техния печат[/quote]
    И аз я четох.
    И си отговорих много категорично, че щом руската агитация може да се промъкне и в България (виждаме го по чугуните), то в мозъците на руснаците не е останала нито една читава нервна клетка.
    Май трябва да мина на езотерична литература и по-специално раздела "Борба със зомбита". Ван Хелсинг няма да свърши работа...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  63. 63 Профил на vicovnic
    vicovnic
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#55] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":

    Крим отново ще се върне в пределите на Турция.Както и всичко отнето през калпавия деветнайсти век.Единна Европа плюс възстановена Турция са единствените гаранти на евроатлантическата цивилизаци в тази част на света.За останалата част гарант е великата американска държава.Новият световен ред е на прага.Без Русия!

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    До коментар [#60] от "shinjuku":

    А не батка, ние сме от лошите, от еврогейовете-натовци. Най-злия лош враг на новата руска военна доктрина ръзийш ли...

    Обичам да грухтя и плюскам.
  66. 66 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4415 Неутрално

    [quote#41:"1001"]с една малка подробност комунистите на Зюганов са опозциция или затова натискаш да сваляш Путин да върнеш комунистите на власт
    [/quote]
    Благодарим,че не закъсня да пуснеш КОРОННАТА ОПОРНА ТОчКА на Путин и Компания
    Не ни пипайте,че след идат Торбалан....Зюганов....Жириновски...Рогозин...
    Целият този ОПЕРЕТЕН ПАНОПТИКУМ ОТ НЕДОРАЗУМЕНИЯ
    е отглеждан от КГБейовете в Кремъл,
    ЗА ДА СЕ ПРЕДСТАВЯ ПРЕД ВЪНшНИЯ СВЯТ като "опозиция",КАКВАТО НЕ Е !!!!
    Руският политически пейзаж е много по-разнообразен от тези набедени за "политици" екземпляри.
    Това,че ОФИЦИАЛНАТА КРЕМЪЛСКА ПРОПАГАДНА ПРЕМЪЛчАВА за ИСТИНСКИТЕ АЛТЕРНАТИВИ
    НЕ ЗНАчИ че ТЕ НЕ СЪщЕСТВУВАТ

  67. 67 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#6:"Сиянието на Мрака"]ЕС да предприеме сондажи за приемане на Русия в ЕС. Няма друг път. Другият е война. А Русия винаги ще се има за велика сила.[/quote]
    Русия наистина се има за велика сила, и първата стъпка от лечението и трябва да бъде осъзнаването на факта, че не е такава. Колкото до приемането в ЕС, вероятно един ден наистина ще стане. Но в момента е безкрайно далече.

  68. 68 Профил на Гошко
    Гошко
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Разбира се,че отношенията между Русия и Запада ще се нормализират,просто и двете страни имат да преглъщат по един горчив хап, за НАТО,хапът е Крим,за Русия,че Украйна ще се присъедини към НАТО и ЕС.

  69. 69 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Контакти по всички точки и посоки на "САЩ-експорта" ...

  70. 70 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Проблемът е, че Русия не допуска да има граница с натовска държава. Разделя Украйна и иска границата с НАТО да е на територията на Украйна.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    Ето го истинското лица на Русия:
    https://www.youtube.com/watch?v=GQoe-3Va2oU&feature=youtu.be

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#57:"1001"]Та колко руснаци има в това Политбюро
    [/quote]

    Това никой не го интересува - това е вашата власт, вие сте си я избирали и никой не ви е виновен.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  77. 77 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2068 Неутрално

    [quote#16:"shinjuku"]Атовете се ритат, и в един момент отново ще ядат от една ясла, а магарето ще си остане магаре, кое ли е то ?[/quote]
    ти

    California Über Alles
  78. 78 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 735 Весело

    До коментар [#66] от "Hawaii":

    Едно малко уточнение!
    "Торбалан е митологичен герой, с когото родителите в България плашат малките деца. Известен е с това, че ходи с торба на гърба, в която отнася непослушните деца."

    Руският национален герой е Иванушка-Глупакът (дали е случайно само те могат да ни отговорят )

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  79. 79 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 550 Весело

    До коментар [#67] от "Ментор":

    Според както си говориш и за по-сигурно, през януари предложи Русия да бъде извадена от Съвета за сигурност на ООН-ето ...

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  81. 81 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4415 Неутрално



    [quote#60:"shinjuku"]Това си е мач между Барселона и РеалМ, вярно, единият е отчайващо слаб в момента, но българите сме Рекреативо Уелва от втора дивизия,[/quote]
    Ха-хааааа.....
    Мачът си е директно между РЕАЛ М. и Рекреативо Уелва от втората дивизия.
    1 ДОЛАР = 55 рубли
    1 евро = 65 рубли.
    Бюджетът на РЕАЛ = бюджетите на 65 Уелви......
    Тпва е мачът,колкото и тъжно да е за някои.
    Пък и БОРСОВАТА КАПИТАЛИЗАЦИЯ само на един сегмент на Реал е колкото СТОЙНОСТТА НА ЦЯЛАТА БОРСА на Уелва
    Ха-хааааааа.....

  82. 82 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    До коментар [#76] от "Веселин Дечев (десидент)":

    Те след няколко години редене по опашките за хляб, сами ще избягат от Русия, не ги мисли.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  83. 83 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Надежда тука всяка оставете. Или върнете Крим и си отзовете партизаните и редовните войски от източна Украйна.

  84. 84 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    Колкото по-рано Русия осъзнае че не е Велика сила и че имперските и номерца не минават вече, толкова по-бързо ще получи шанс да стане нормална страна. Като за начало трябва да почне преговори с Грузия, Молдова и Украйна за връщане на окупираните територии и плащане на адекватни репарации.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  85. 85 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#79] от "dimko":

    напълно съм съгласен с теб. Русия генерира единствено несигурност, присъствието и в съвета за сигурност е виц и трябва да бъде извадена от там.

  86. 86 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 727 Любопитно

    Паралелната вселена на Пут*ин става все по-"паралелна". Явно шизофренията е пълна и нито предстоящия тотален икономически срив,нито переспетивата за либийски сценарий в Кремъл могат да вразумят фюрера,пардон товарищ президента.........

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  88. 88 Профил на teo_chasse
    teo_chasse
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#73] от "m1813h":

    Kрим не е признат и няма никога да бъде признат за руски от международната общественост.Tова, че вие сте откраднали нещо,което принадлежи на други-не го прави ваша собственост .Oтвори гугъл ърт и зумираи върху Kрим,там не пише Pусия!

    "Америка е велика държава. Днес, навярно, единствената свръхдържава. Приемаме това. Искаме и сме готови да работим със САЩ."Vladimir Putin
  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 834 Неутрално

    Това което е било, няма да се върне, 20 години след края на СССР, най-после бяха започнали да доказват някакъв зародиш на интелект и за половин година се върнаха отново 20 години назад.

  92. 92 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Весело

    Отношенията и в момента съществуват... Отношения между санкциониращи и санкциониран.

    Свобода за Надежда Савченко!
  93. 93 Профил на m1813h
    m1813h
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Крим е на тоя, който има сила да отстои правото си върху него. В момента това е Русия. Гугъл няма думата.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  94. 94 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4415 Весело

    [quote#78:"Торбалан"]Торбалан е митологичен герой, с когото родителите в България плашат малките деца. Известен е с това, че ходи с торба [/quote]
    Сега съобразих,че имаме и колега "Торбалан"
    Извинявай
    Всяко съвпадение с реални лица и никове е случайно,ха-хааа
    Вън от шегата
    Прав си
    Така е.
    Като изписах Торбалан на първо място,то това е СЪБИРАТЕЛНИЯ ОБРАЗ на всички ПИшМАН-СЪВЕТСКИ ПУТИНИСТИ,играещи го "опозиция"
    Това е ДЛЪЖНОСТНАТА ИМ ХАРАКТЕРИСТИКА
    Да ОТВРАщАВАТ и ПЛАшАТ ХОРАТА.
    ПУТИНСКИТЕ ТОРБАЛАНИ също влачат ТОРБИ.
    Които ТОРБИ КРМЪЛ ГИ ПЪЛНИ С ХОНОРАРИ
    Справка - ТУКАшНИЯТ ТОРБАЛАН
    СИДЕРОВ

  95. 95 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2068 Неутрално

    [quote#68:"batgosho"]за НАТО,хапът е Крим,за Русия,че Украйна ще се присъедини към НАТО и ЕС.[/quote]
    Не мисля че някога, някой ще им разреши да задържат Крим. ЕС, САЩ и другите чудесно могат да си живеят и без Русия. ЕС и на който му трябва ще си купуват газ и петрол ... но повече нищо друго няма да се случи. И така може да се кара 40, 50 години. Не вижда как Западните демокрации ще приемат този фарс с анексирането на Крим. Лошото е че никой няма да се бие с Русия както с Ирак и тази агония ще продължи много дълго. Русия ще се стабилизира на някакво ниво. Путин ще си царува до края на естествения си живот. Руснаците ще си го обичат повече или по-малко. Тази ситуация няма да се промени скоро. Нито едните ще отстъпят нито другите. Погледни Иран и САЩ, Куба и САЩ. Същото ще стане и с Русия.

    California Über Alles
  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 550 Неутрално

    До коментар [#70] от "ck":

    Това не просто проблем, а самоволна Ревизия на ОК и САЩ, на изключително Решение на Великата тройка от края на ВСВ ...

  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 99 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#5] от "Веселин Дечев (десидент)":

    Цени на Нефт Брент -> - Барел Брент/USD
    Промените са изчислени спрямо стойността в 00:00 GMT
    Selected data supplied by Finam
    За деня - 27.12.2014 00:25 -1.00% ПОНИЖВАНЕ
    Последна 59.52

  100. 100 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#93:"m1813h"]Крим е на тоя, който има сила да отстои правото си върху него.[/quote]
    То пък едно "право"... няма ток, няма вода, няма газ, няма сухоземна връзка с него, няма Мастир Кард и Виза, няма международно корабоплаване, няма международни полети... направо "рай"...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK