Германия вече приема евентуално излизане от еврозоната, твърди "Шпигел"

Германия вече приема евентуално излизане от еврозоната, твърди "Шпигел"

© Reuters



Германското правителство е променило позицията си по въпроса за излизането на Гърция от еврозоната, която преди бе отрицателна, предадоха ТАСС и "Ройтерс", позовавайки се на списание "Шпигел". Използвайки информация от свои източници в правителствените кръгове, изданието твърди, че канцлерът Ангела Меркел и министърът на финансите Волфганг Шойбле сега смятат, че еврозоната може да се справи с евентуално излизане на Гърция от валутния съюз.


Причината за промяната на оценката е, че след най-тежкия момент от валутно-финансовата криза през 2012 г. еврозоната е постигнала съществени успехи. "Опасността от разпространение на кризата е ограничена, защото се смята, че Португалия и Ирландия вече са се възстановили", цитира "Ройтерс" мнението на единия от източниците на списанието.


Освен това Европейският механизъм за финансово стабилизиране е ефикасен и вече е налице, казва друг източник. Засега няма коментар на публикацията на "Шпигел" от страна на германското правителство.


Според публикацията германското правителство смята, че излизането на Гърция от еврозоната е почти неизбежно, ако лявата опозиционна партия СИРИЗА, водена от Алексис Ципрас, спечели изборите на 25 януари. Социологически проучвания показват, че СИРИЗА има преднина пред консервативната "Нова демокрация" на премиера Андонис Самарас, макар тя да е намаляла до 3.1%, след като стана ясно, че ще има предсрочни избори.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (263)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 940 Неутрално

    Гърция Трябва да излезе от Еврозоната, най-малкото за да даде пример какво ще се случва на държави неспазващи финансова дисциплина.

  3. 3 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    ВСИЧКИ ГЪРЦИ-МИЛИОНЕРИ! Очаквайте скоро по екраните! Продължението ще се казва "Грамофон свири, грък плаче"! Не пропускайте зашеметяващото ски-спускане на гръцката икономика!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1699 Неутрално

    Не ги мъчете гърците.Оставете ги да си правят комунизма.

  5. 5 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Не е добре за нас - две ключови съседни държави да бъдат непредсказуеми.
    Турция - с изключително опасното плъзване към ислямизирана политика.
    Гърция - с много вероятно излизане от еврозоната и последващият я икономически колапс.
    Лошо!

  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3443 Неутрално

    Германия вече приема евентуално излизане от еврозоната, твърди "Шпигел"
    или това
    Ангела Меркел и министърът на финансите Волфганг Шойбле сега смятат, че еврозоната може да се справи с евентуално излизане на Гърция от валутния съюз."
    последно ?
    Според публикацията германското правителство смята, че излизането на Гърция от еврозоната е почти неизбежно, ако лявата опозиционна партия СИРИЗА, "

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2591 Весело

    Сега ще видят Гърчетата - веган вурст яде ли !

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 426 Весело

    [quote#7:"SS"]Сега ще видят Гърчетата - веган вурст яде ли [/quote]

    много време ги дундуркаха безплатно...
    "сервитьорът носи сметката"

  10. 10 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Жалко, че наляха толкова пари, които така няма да видят никога. Иначе за българия е добре това - много бизнеси ще се преместят оттам тук

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  11. 11 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4308 Неутрално

    Гърция да приема рублата и да се приключва. Путин е арабия, не е като Меркел.

    Gunter glieben glauchen globen
  12. 12 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Злостните коментари, според мен са дебилни.
    Все едно - да видиш, че плевнята на комшията ти пуши и да си радостен от това.
    А, че е залепена за къщата ти - и това не ти прави впечатление....едва ли е признак на висша интелигентност.

  13. 13 Профил на iut07368175
    iut07368175
    Рейтинг: 312 Неутрално

    Понеже още не е ясно по какъв механизъм ще принудят Гърция да излезе, може да стане така, че след 2 години Германия да поиска да излезе от еврозоната.

  14. 14 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1404 Весело

    Хаха, голям майтап ще бъде Германия първа да напусне еврозоната, а защо не и Еврейския Съюз.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1309 Весело

    Ха ха ха гърците ще гледат с умиление към ЕС, поне правилата са ясни

  18. 18 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 531 Любопитно

    ДАЙ БОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ ТОВА ..... БЪЛГАРИЯ ЗАСЛУЖАВА ПО ХУБАВ ЖИВОТ

  19. 19 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3434 Неутрално

    [quote#14:"Bulgarische Motoren Werke"]Хаха, голям майтап ще бъде Германия първа да напусне еврозоната, а защо не и Еврейския Съюз. [/quote]
    Прочете ли статията?

  20. 20 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#12:"Walter_White"]Злостните коментари, според мен са дебилни.
    Все едно - да видиш, че плевнята на комшията ти пуши и да си радостен от това. [/quote]


    когато плащаш Директно за нечий кеф
    и Не реагираш...

    или си заинтересован

    или си.....нали се сещаш


    [quote#14:"Bulgarische Motoren Werke"]Хаха, голям майтап ще бъде Германия първа да напусне еврозоната,[/quote]

    не е изключено ,
    това ще е началото на третата св. война

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 22 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Това е сигнал към гърците да се опомнят и да гласуват разумно

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    седеньето го зголемува задникот
  23. 23 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    [quote#12:"Walter_White"]Злостните коментари, според мен са дебилни.
    Все едно - да видиш, че плевнята на комшията ти пуши и да си радостен от това. [/quote]

    Това не е еднопосочно от нас. Това е реверсивно на наглото и неподплатено с нищо отношение на гърците към наши работници!
    Така че, вини гърците за нашето отношение към тях!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  24. 24 Профил на pandicha
    pandicha
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#2] от "foxa5":

    е ние като най-послушни какво спечелихме?

  25. 25 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#2:"foxa5"]какво ще се случва на държави неспазващи финансова дисциплина. [/quote]
    Какво значи този термин? Щото и Дянков това го дърдореше пък не можа да го обясни, освен че хората трябва да живеят бедно, а той - не.

  26. 26 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    [quote#5:"Walter_White"]Не е добре за нас - две ключови съседни държави да бъдат непредсказуеми. [/quote]
    Експертите отдавна предупреждават за разделянето на ЕС на "две скорости". Първата, на нормалните държави и втората, на такива като нас, Гърция и подобните които упорито не искат да си оправят грешките и все се опитват да се промъкнат между капките без нищо да променят.

    Просто на Запада им омръзна да ни мъкнат на буксир а ние забили крака в земята да се опъваме с всички сили. Може би един такъв шамар с излизането на Гърция ще е добър урок за политическите елити в страни като нашите, че не може до безкрайност да се злоупотребява с търпението на ЕС. Да се стегнат и да направят неотложното защото последствията ще бъдат доста неприятни не само за нас но и за тях.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  27. 27 Профил на bosev.asen
    bosev.asen
    Рейтинг: 562 Разстроено

    Не знам от къде идва тази радост за несгодите на ГЪРЦИЯ? Истината е, че за да бъдем добре НИЕ имаме нужда от колкото може по-богати и успешни съседи...

  28. 28 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2307 Неутрално

    На това му се вика контролирано "изпускане на газове".
    ...някакъв източник близък до правителството?!
    Идеята е да се даде нишан на византийците как да гласуват. Ако не гласуват както се очаква, ще обработят Ципрас и той ще започне да слушка и папка! Досега изляха толкова пари в тази продънена каца, че няма как избирателя да прости на Меркел и сие такъв провал! Хайде, да приключват цирка с Византийците, че идва наш ред!
    😄

    I Want To Believe
  29. 29 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 531 Неутрално

    ИСТИНАТА Е ДА СМЕ ВЪВ ЕВРОЗОНАТА , Дано влезнем бързо ...

  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3434 Неутрално

    Напразно търсих някой постинг коментиращ грубото отношение на кака Меркел към сувернитета на Гърция. А Германия предупреждава грубо Гърция - а гласуват за СИРИЗА, я веднага се разделят с еврото и далаверите за сметка на ЕС. Балканските тарикатлъци и леви залитания започнаха да писват на всички. Да видим кога ще ни издърпат и на нас ушите, защото явно подмолно строителството на Ю.П. продължава.

  31. 31 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Само така, здраво и никакъв толеранс, МУТИ!

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  32. 32 Профил на Riker
    Riker
    Рейтинг: 430 Весело

    Малко трудно Гърция ще я изгонят, понеже доста партийни величия си изпокупиха имоти там.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на azural
    azural
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Приеха Латвия (протестантска страна) сега ще гонят Гърция (православна страна). Така име се пада на православните - нямат място на трапезата на богатите, защото са европейци ІІ-ро качество. Да се гушкат с православния Путин.

    иновативни иновации
  36. 36 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 952 Любопитно

    До коментар [#33] от "Galata":


    [quote#33:"Galata"]Чок комплекс бе, аркадаш[/quote]
    Я дай сега на българкски, че не владея чужди езици.

  37. 37 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#12] от "Walter_White":
    [quote#12:"Walter_White"]

    Злостните коментари, според мен са дебилни[/quote]

    Глупостта човешка е повсевместна, при нас е в изобилие, направо прелива.
    Глупост, комбинирана със злоба и завист, получаваш една единица "матрял".

    Българи ходим със стотици хиляди по празници и лято в Гърция, не обратното.
    Да си гледаме нашия хал, тях няма защо да ги мислим.
    Гърция винаги ще е добре.





  38. 38 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Дневник,оправете заглавието. Човек остава с впечатление,че Германия може да напусне еврозоната.
    След всички усилия ще бъде жалко за Гърция да се откаже от реформите и да поеме по пътя на евтиния популизъм,но....

  39. 39 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    До коментар [#19] от "historama":

    Едното не пречи на другото нали? Идеята Германия да напусне еврозоната не е нова.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  40. 40 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    [quote#37:"emi1ian"]Българи ходим със стотици хиляди по празници и лято в Гърция, не обратното. [/quote]
    Ами като нямат пари, как да дойдат?! Ще си стоят в Гърция и ще прислугват на по-умните!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1365 Весело

    Гърите така и не разбраха , че преди Германия иксаше да си купи време ,а не стабилност. Германия си е достатъчно стабилна и и трявабше време да се подготви - изтегляне на капитали , стабилизириане на банки и т.н. И сега СИРИЗА просто нямат полезен ход.

    Все пак ако са решили да дадат нагледен урок за това какво става ако следват лефффчовци - добре - полезно ще е за света. Тамън след Гърция и Русия никой вече няма иска скъсване с неолиберализма , драстични промени ит.н.

    15.02.1989 - 07.02.2018
  43. 43 Профил на azural
    azural
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#26:"Fred"]Просто на Запада им омръзна да ни мъкнат на буксир а ние забили крака в земята да се опъваме с всички сили. [/quote]
    Категорично не съм съгласен, че Западът зорлем ни влачи на буксир. Те спечелиха много повече от присъудиняването, отколкото спечелиха последните бедни страни (ако се спрем само на Румъния и България). Защото макар и да получаваме от еврофондовете повече отколкото ни е членската вноска (казват че далаверата е 7 млрд. за 7 години), съответните донори са изнесли от родината ни повече национален продукт, посредством предоставянето на национални възлови предприятия в тяхна собственост, чрез техните банки, телекоми, енергоразпределителни дружества, МОЛ-ве, добивни дружества те спечелиха 4 пъти повече от тези 7 млрд.
    Които милиарди от еврофондовете бяха прахосани за никому ненужни проекти с изключение на метрото и магистралите. Другите потънаха като пясък във вода.

    иновативни иновации
  44. 44 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 845 Любопитно

    До коментар [#5] от "Walter_White": и къде е лошото?

    и най-умният си е малко прост....
  45. 45 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#40] от "lz2":

    [quote#40:"lz2"]Ще си стоят в Гърция и ще прислугват на по-умните! [/quote]

    Ха-ха. Е, щом това ви успокоява, така да е.
    The difference between stupidity and genius is that genius has its limits... беше казал един умен човек.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1365 Весело

    [quote#39:"Bulgarische Motoren Werke"]Идеята Германия да напусне еврозоната не е нова. [/quote]

    И винаги е била дпокрепяна от партии , които трудно минават бариерата за влизане в парламента

    15.02.1989 - 07.02.2018
  48. 48 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2617 Неутрално

    До коментар [#35] от "azural":

    не Латвия, а Литва.

  49. 49 Профил на генка стефанова
    генка стефанова
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Мдаа, немците определено си взеха поука от двете изгубени войни... Пак воюват, но безкръвно, икономически. И тоя път успяха, цяла Европа работи за тях, който не слуша и гласува за неудобни партии- вън от ЕССР! Та, нищо ново, само дето няма да продължи дълго по тоя начин.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  51. 51 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Шпигел, цитиран от ТАСС????
    Дневник, че толкова ли нямате някой, който да знае немски и да прочете оригиналния материал?
    Вземете се в ръце и цитирайте източниците, а не такива коментари на коментари! През две-три ръце, през няколко превода!
    У мен остава съмнението, че Меркел е казала точно това!

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  52. 52 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Ухааа!!! Дано да спечелят левите, проруски идиоти от Сириза! и да направят правителство ( евентуално с други леваци). И то точно когато и в русия се очаква голяма криза - няма да има Руска помощ за Гърция, а голяма инфлация!
    Левът ще стане над 60 рубли и над 300 драхми И ще можем евтино да пазаруваме там (е то в русия няма да ма много какво да се купи, ама в Гърция ще има, а и е близо! КЕФ!)
    ще бъде болезнен урок за всички, вярващи на леви популисти, не само в Гърция, а и в Европа, дори и за нашите слушатели на волгин! то акълът идва бавно - ние се поосвестихме едва след лукановата зима, свърхинфлацията на виденов, двете тройни коалиции....!!

  53. 53 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2617 Неутрално

    накрая сигур ще се срещнат по средата, а именно Гърция ще остане в Еврозоната като дълговете ще бъдат леко орязани.

  54. 54 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 952 Любопитно

    До коментар [#50] от "Пророче Божие":
    Ти за това ли се регистрира днес за да кажеш тая гениална мисъл?

  55. 55 Профил на генка стефанова
    генка стефанова
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Поредното неграмотно заглавие наистина... Нищо общо със статията, тук на доброволни начала ли се работи!? Все едно някой улицата сте хванали... Паляци.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  56. 56 Профил на Пророче Божие
    Пророче Божие
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Евалата на гърците. Искат си драхмата и си пафкат навсякъде по заведенията. Рахата си гледат, а не директивите от Брюксел. Де да можехме и ние българите така.

  57. 57 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    Ще наблюдаваме в реално време състезанието между рублата и драхмата....

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  58. 58 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2617 Неутрално

    До коментар [#50] от "Пророче Божие":

    амчитя България евро няма, а само бордов лев, който всеки момент може да бъде пуснат да се търгува свободно (да се развърже/бутне борда) или да бъде вързан за друга валута.
    Литва например от 1994 г до 2002 г. са имали валутен борд към долара, а от 2002 до 2014 г. бордът е бил към еврото.

  59. 59 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3414 Неутрално

    Немойте така бе хора! Софиянци ходят в Гърция на море. Ами магистрала Струма какво ще я правим?

  60. 60 Профил на Реформатор Пръмов
    Реформатор Пръмов
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Изтъкаха си платното - ритнаха кросното.
    Гърция стигна дотук с активното съдействие и съучастие най-вече на самата Германия.
    В комбина с гръцките олигарси, чиито интереси крепяха ПАСОК и Нова демокрация.
    Проблемите се трупаха с десетилетия, но всички се преструваха, че не забелязват.
    Едва преди две години се разпищяха внезапно , ужким учудени от голямата "изненада".
    Все пак, за да оцелеят ортаците олигарси, западните партньори сметоха отново мръсотията под килима.
    Падането от власт обаче на техните хора тутакси предизвика промяна в лицемерната хидра.
    Сега целият гръцки народ ще плаща трупаните с десетилетия далавери на гръцко-немската върхушка.

  61. 61 Профил на azural
    azural
    Рейтинг: 374 Весело

    [quote#48:"Ф.Нинов"]не Латвия, а Литва[/quote]
    Така ли? Ми много ги бъркам тези страни (+ Естония). Май Латвия прие председателството на ЕС ,а Литва прие еврото....

    иновативни иновации
  62. 62 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Димки.
    За проверка посоката на вятъра.

  63. 63 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    Според заглавието, Германия може и да излезе от еврозоната, според статията, става дума САМО за Гърция...
    Дано гърците се осъзнаят, че с популизъм криза не се оправя.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  64. 64 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2617 Неутрално

    До коментар [#61] от "azural":

    и трите имат евро, само дет Латвия го има от няколко дни (Дойчо им прати банкноти назаем, докато си напечатат техни - иначе монети си имат вече)

  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 583 Весело

    [quote#12:"Walter_White"]Злостните коментари, според мен са дебилни.
    Все едно - да видиш, че плевнята на комшията ти пуши и да си радостен от това. [/quote]

    В тоя случай комшията сам си пали плевнята! Той да я разпалва, а ние да му я гасим ли?

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  67. 67 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2617 Неутрално

    В крайна сметка супата не се яде толкоз гореща, колкото се готви.
    Нещата ще се развият по следния начин:
    - гърците ще си гладуват за Сириза
    - Сириза ще договори леко орязване на дълговете
    - дойчо ще е доволен, защото му е ясно, че е невъзможно да си получи пълната сума и по-добре 70% от колкото 0%
    - гърците също ще са доволни, защото знаят, че с нова драхма биха влезли в категорията на България по заплати (твърда валута е дар божии за населението - това е ясно за всяко дете)

    Страшно е когато неща (проблеми) изкачат като изневиделица - като проблемът с КТБ лани.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2617 Неутрално

    коркция към пост #67

    - гърците ще си ГЛАСУВАТ за Сириза

  70. 70 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 583 Весело

    [quote#20:"РУБЛЬО Ростовский"]не е изключено ,
    това ще е началото на третата св. война[/quote]

    На мурзилката пак война му се присънва! И под тема за детска градина ще намери начин да плаши с война.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  71. 71 Профил на azural
    azural
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#66:"Россприматрезил надзор"]В тоя случай комшията сам си пали плевнята! Той да я разпалва, а ние да му я гасим ли?[/quote]
    Ами ако твоята плевня е на калкан с неговата? Щото на село така строят плевните...

    иновативни иновации
  72. 72 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3434 Неутрално

    До коментар [#39] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Учудвам се защо мислиш така? Германия има интерес от единната валута, и това че е помагала на Гърция бъди сигурен, че не го е правила от любов към гърците.

  73. 73 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#67:"Ф.Нинов"]Страшно е когато неща (проблеми) изкачат като изневиделица - като проблемът с КТБ лани.[/quote]
    Изневиделица?!?!

    Смешки.
    "Проблемите" в КТБ са трупани с години!
    Страшното е, когато медии, политици, банкери и надзорници са в един кюп и ни сервират "проблема" изневиделица.
    Връчват ни платежно за подпис.
    Изненадата е за нас. За тях - не толкова.

  74. 74 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Това не е заплаха,а предупреждение.Ако Гърция , след толкова години дундуркане,субсидиране,хитруване и пр. не се вземе в ръце,май наистина трябва да бъде санкционирана.

    Tony
  75. 75 Профил на volrath
    volrath
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#25] от "Каишков - Гласът на Америка":

    Значи - "Не харчиш повече, отколкото си изкарал."

  76. 76 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    До коментар [#70] от "Россприматрезил надзор":

    Че тя третата световна от детските градини ще тръгне

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  77. 77 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2617 Неутрално

    До коментар [#73] от "Слав":

    естествено, че КТБ-проблемът цъфна изневиделица, иначе ако беше обсъждан месеци наред, Веждито и Кецът пък дори и Миролио щяха да имат време да си дръпнат кинтите.
    Проблемите естествено са трупани с години, но е важно обсъждането.
    Когато някаква потенциална криза се обсъжда прекалено дълго време - в крайна сметка не се стига до нея, защото всеки предприема някакви мерки по темата.

  78. 78 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2680 Любопитно

    До коментар [#18] от "Цезар":


    [quote#18:"Цезар"]ДАЙ БОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ ТОВА ..... БЪЛГАРИЯ ЗАСЛУЖАВА ПО ХУБАВ ЖИВОТ[/quote]
    В смисъл, че Гърция ако излезе ... ще влезем ние ли?
    Гърция отдавна мрази еврото...

  79. 79 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3730 Неутрално

    До коментар [#67] от "Ф.Нинов":

    Точният Ви коментар ми напомни мисълта на Оскар Уайлд - че истината рядко е чиста и никога проста.

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  80. 80 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Трябва ясно да се знае, че не беше спасена Гърция, а западните й кредитори - немски и френски на първо място, като данъкоплатците поеха лошите им кредити. Т.е. беше спасена финансовата система на Европа.

    Сега това явно е отчаян опит да се манипулират изборите в Гърция.

    Това по принцип е стратегическо решение - или по принцип е така и го обявяват без значение кой ще спечели, или не е и го вземат от функция на резултатите.

    Малко преди изборите си е чиста манипулация, която може и да сработи, ще видим - 3% не са много голяма разлика.

    Но по принцип Меркел не е някой, който ще вземе решение и сигурно няма представа какво ще прави, ако Гърция наистина излезе - ще стане голяма каша, дори и СИРИЗА да не спечели. Просто на кашата с Русия лепнем и тази какафония.

    ЕС само трупа проблеми и един не решава истински, а това е много лош признак. Колко е вярно за Португалия, като онзи ден имаше статия, че цената на дълга на европейските страни пада, че еврото също е в исторически минимум, като последното не е лошо само по себе си ,но издава сериозни проблеми.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  81. 81 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 583 Весело

    [quote#59:"judjuk"]Софиянци ходят в Гърция на море. Ами магистрала Струма какво ще я правим?[/quote]

    Гърция няма да я местя на друго място. И морето ще си остане там. Разлика ще има само за гръцкото народонаселение. Магистралата е необходима.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  82. 82 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2617 Неутрално

    До коментар [#78] от "Добрин ВЕЛКОВ":

    въпросът не е дали гърците мразят еврото, а дали ще си заобичат новата драхма с всички последици свързани с нея?
    Същото е да питаш руснаците в момента дали си обичат рублата?
    Щот е ясно, че мразят хартиения долар, ама рублата обичат ли я?

  83. 83 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    ВЪН ГЪРЦИТЕ ОТ ЕВРОПА - хора незаслужили с нищо мястото там!
    Носители на африкански нрави, примесени с балкански хитрини на мюсюлмани с христянски предпоставени ценности за прикриване на същност никога незаслужена по натурални причини, нямащи нищо общо с приписваната им изкуствено връзка с Древна Елада.

  84. 84 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Колкото и да му пазят завет интернационалните банкери, ЕС все пак е "къща от карти" и все някога ще се разпадне. От европейските народи глобалисти и космополити не става, така че новият световен ред ще почака още.

    Too much цензура Баце.
  85. 85 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#51:"serafin"]Вземете се в ръце и цитирайте източниците, а не такива коментари на коментари! През две-три ръце, през няколко превода!
    У мен остава съмнението, че Меркел е казала точно това![/quote]
    Сънявал се бил...
    Ами, има го и в Шпигел, и в Дойчевеле, и къде ли не още.
    Кви източници още искаш?

  86. 86 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    ВЕЧНИТЕ подръжници на социално комунопреразпределение на база излежаване преди обед и след обед, бузуки, сиртаки и узо.
    Сива икономика та чак черна, финансови хитрини и пладнешки бюджетни нагли измами стигащи до фантазни нива на безотговорност.

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  88. 88 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Подвеждащо заглавие.
    Германия ще е последната страна останала член на еврозоната.
    На нея там и е далаверата. Еврозоната. Нали иначе няма къде да си пробутват нискокачествените стоки и да си развиват пазара, ако не е еврозоната. Сега и Русия я нарита и и ограничи достъпа до руският пазар, та хептен няма да има къде да си продават продуктите!

  89. 89 Профил на nspassov2007
    nspassov2007
    Рейтинг: 217 Неутрално

    И гърците ще си преместят узото до дзадзикито.

  90. 90 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 694 Неутрално

    [quote#88:"razlichen123"]Подвеждащо заглавие.
    Германия ще е последната страна останала член на еврозоната.
    На нея там и е далаверата. Еврозоната. Нали [/quote]

    Германия на първо място си рециклира имиджа на фашистка държава.

    Никой не му прави днес впечатление, че дядото на Меркел е набивал крак по плаца и е викал Хайл Хитлер, а после дядото на Путин го е гонил обратно до Берлин.

    Втори път Меркел си рециклира имиджа от времето, когато също като Путин е носила пионерска връзка.

    Та сега тази тьотка ходи и му преподава уроци по демокрация - да се разплачеш от умиление просто.


    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  91. 91 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2680 Весело

    До коментар [#88] от "razlichen123":


    [quote#88:"razlichen123"]Подвеждащо заглавие. [/quote]
    Който чете само заглавия, е така...

  92. 92 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    [quote#16:"EREBUS"]В обкръжените от роми и мизерия панелки.....омраза,завист,злоба,комплекси ![/quote]
    Прав си за това но трябва да признаеш че и вие се осрахте здравата.

    California Über Alles
  93. 93 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Наблюдаваната динамиката в състоянието на евросъюзната система се определя от състоянието на ресурсите: те отразяват нивото на геополитическата устойчивост. Балканските страни са бедни на енергийни ресурси и богати на политически събития. Както и на много неработни дни в годината, посветени на всякакви човешки радости и удоволствия. Един път се живее!

  94. 94 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 589 Неутрално

    За какво мрънкат гърците не разбирам. По-голямата част са в частния бизнес (туризъм предимно) и на гърба им седят повече от милион държавни служители и те са тези, които мрънкат срещу ЕС.

  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  96. 96 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    "Германия вече приема евентуално излизане от еврозоната, твърди "Шпигел""
    от БЕЗУМНОТО заглавие се разбира, че Германия ще излиза от Еврозоната. Дразнещо, А?

  97. 97 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 901 Неутрално

    До коментар [#10] от "Батков-вън":
    [quote#10:"Батков-вън"]Жалко, че наляха толкова пари, които така няма да видят никога.[/quote]
    Наляха ги за да спасят с общите пари на ЕС своите неразумни инвестиции в Гърция !

  98. 98 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 681 Неутрално

    По логиката на ''пазарната икономика'' Гърция, която е фалирала държава, трябваше отдавна да е извън еврозоната. Да, ама не! Местазите на развития, европейски социализъм се 'лекуват' с наливане на пари в бездънна яма.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  99. 99 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2747 Неутрално

    До коментар [#92] от "Pontif А":

    Така е !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  100. 100 Профил на Ixquick
    Ixquick
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Папандреу обяви, че прави нова партия,
    с която ще се яви на предсрочните избори, "Движение на демократичните социалисти".
    Де факто доунищожава Пасок, партията създадена от баща му, и вероятно ще засили по този начин позициите на Сирица.
    Папандреу като премиер 2011 е известен с предложението си за провеждане на референдум за оставане на еврото.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK