Марин льо Пен: Стига лицемерие за фундаментализма

Марин льо Пен: Стига лицемерие за фундаментализма

© Reuters



Лидерката на френския Национален фронт Марин льо Пен обвини за покушението срещу "Шарли ебдо" "убийствената идеология" на извършителите и призова да се спре с лицемерието относно ислямския фундаментализъм.


"Мой дълг е да помогна да преодолеем страха. Това нападение би трябвало не да заглуши, а да освободи говоренето за ислямския фундаментализъм. Не бива да мълчим", каза тя. Според нея нещата трябва да се назовават с истинските им имена - "това е терористична атака в името на радикалния ислям".


Трагедията най-вероятно ще увеличи популярността на партията й, която с антиимигрантски призиви се представи убедително на евроизборите. Последните проучвания сочат, че на първия тур на президентските избори през 2017 г. Льо Пен би събрала 30% от гласовете и би се изправила на балотаж срещу кандидат на традиционната десница.




В неделя Франсоа Лами от управляващата социалистическа партия организира митинг в столицата, но Националният фронт не е поканен. "Отправили сме покана към всички политически сили - републикански и демократични.... Не каним организации, които разделят страната, лепят етикети на сънародниците ни мюсюлмани и се възползват от страховете им", обясни той пред "Монд".


Но Фарид Даруф, имам от джамията в южния град Монпелие, каза, че това е грешка. "Трябва да бъдат поканени всички, независимо от техните политически цветове. Всеки трябва да се включи, за да каже "не" на варварщината. Разделението само ще засили фанатиците", казва той. На президентските избори през 2012г. Националнитя фронт събра почти 18% от гласовете.


Що се отнася до мюсюлманите, подкрепили нападателите, Даруф казва: "Това е ужасно. Те не разбират исляма... Франция е страна, която ви прие, прие вашите родители, бягащи от тиранията у дома, за да живеете в свободна страна".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на berillo
    berillo
    Рейтинг: 388 Неутрално
  3. 3 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 604 Неутрално

    "Даруф казва: "Това е ужасно. Те не разбират исляма... Франция е страна, която ви прие, прие вашите родители, бягащи от тиранията у дома, за да живеете в свободна страна".

    Звучи добре, но да чака представители на "мирния ислям" с калашници.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  4. 4 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Нали разбирате кой ще е следващият президент на Франция?!?

  5. 5 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Добре от какво се страхува този имам, ако това всъщност не е исяма. Нека излезе и подкрепи марин Льо Пен и назове ислямския фундаментализъм с истиското му име. Нека призове всички мюсюлмани да да кажат не на терора и може би ще му повярваме, че не това е исляма.

  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2324 Неутрално

    [quote#3:"Россприматрезил надзор"]звучи добре, но да чака представители на "мирния ислям" с калашници. [/quote]

    Да пуснат шамерените в Коиловци от земеделци френски специални части и да търсят джихадистите които показаха завидно точна стрелба без разсейки от автоматична стрелба !
    http://i4.mirror.co.uk/incoming/article4934032.ece/alternates/s510b/Charlie-Hebdo-Shooting.jpg

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 678 Гневно

    Само привърженици на ИДИЛ могат да одобряват кретенизмите на Льо Пен.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  8. 8 Профил на pp90
    pp90
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Първо да потрие доволно ръце, след това ще се изкаже.

  9. 9 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2681 Любопитно

    "нещата трябва да се назовават с истинските им имена - "това е терористична атака в името на радикалния ислям" - религиозните фанатици винаги със сила са налагали интересите си. Източните религии са изживели погроми и възходи, християните са минали по пътя, мюсюлманите уж би трябвало да избегнат лошия пример, но кое ли изключение не е правило!? В името на какво?!? След като светът е един за всички...

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  10. 10 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Цялата тази история идва "дюшиш" за Путин!
    Рубладжийската партия на льо Пен е едно от доказателствата!
    Ей така се разделя обединена Европа. Почвам да си мисля, че ИДИЛ е проект на КГБ, или най - малкото, подпомогнато!
    И не забравяйте, "Пътят към ада е постлан с добри намерениия"!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  11. 11 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Тази приказва повече оттова, което може реално да направи.

  12. 12 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Безпринципността и лицемерието в ислямът са безгранични. Всички "нормални" мюслимани обясняват, че са потресени, разстроени и съпричастни към близките на жертвите. Да лъжеш друговерци е алахоугодно дело.

  13. 13 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 536 Неутрално

    [quote#7:"Rhapsody of Fire"]Само привърженици на ИДИЛ могат да одобряват кретенизмите на Льо Пен. [/quote]

    ++++++++++++++++++

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 536 Весело

    До коментар [#14] от "wallenstein":

    Да не си симпатизант на "АТАКА" ?

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  16. 16 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#6] от "comandante vs либертарианци и корпокративисти":

    Не ми отговаряй, ако обичаш!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  17. 17 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    "това е терористична атака в името на радикалния ислям"

    Това е самата истина. Не виждам, защо да е проблем да се каже направо?!

    I Want To Believe
  18. 18 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Франция е страна, която ви прие, прие вашите родители, бягащи от тиранията у дома, за да живеете в свободна страна".

    И както се казва, няма добро което да е останало ненаказано.

  19. 19 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#12] от "ТМаринов": аз пък съм сигурен, че много мохамедани не биха подкрепили парижките убийци. Малоумно е да се поставят стотици милиони в един кюп! А точно това цели ислямският терор - да ни накара да мислим, че всички мюсюлмани са зад него. Постигне ли тази цел светът е негов!

  20. 20 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 604 Неутрално

    [quote#15:"dustman"]Да не си симпатизант на "АТАКА" ?[/quote]

    На Путин, но то е същото.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  21. 21 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    Много съм резервиран, когато една партия се обяви за "фронт"... Като "отечествен фронт"! При това субсидирана от Кремъл. Все едно, че гледам и слушам Волен. Той пък си кръсти войнствено партията "атака"... Е, в интерес на истината, Льо Пен отвреме навреме казва интересни неща.

  22. 22 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 454 Неутрално

    [quote#15:"dustman"]Да не си симпатизант на "АТАКА" ?[/quote]

    Не съм!

  23. 23 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#8:"pp90"]Първо да потрие доволно ръце, след това ще се изкаже.[/quote]
    Какво е виновна Льо Пен, както и Фараж, че т.нар. традиционни партии с безсилието и неадекватността си им поднасят властта в ръцете?

    'Let light surround you' Dream Theater
  24. 24 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#19:"Nikolai Tsekov"]аз пък съм сигурен, че много мохамедани не биха подкрепили парижките убийци[/quote]
    Просто се снишават. А вътрешшно ги адмирират!

    'Let light surround you' Dream Theater
  25. 25 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 828 Неутрално

    Като стана въпрос за Путин и предците му -
    http://www.faktor.bg/politika/na-vseki-kilometar/32507-za-dve-karikaturi-na-stalin-komunisti-glavorezi-ubivat-intelektualetza-rayko-aleksiev.html%7D

    Някой да вижда разлика с настоящите събития?

  26. 26 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#18] от "dombi":Преди Франция да им приеме родителите, Франция е шетала в техните родини. Старата колонизаторка беше решила да запази устоите на империята, като позволи сравнително свободен достъп на колониалните народи до метрополията. И стана тази, каквато стана. Милиони алжирци, мароканци, тунизийци, сирийци, ливанци и прочие се оказаха френски граждани. така че всичко се връща....Заедно с това Франция се бои повече от източноевропейци, отколкото от мюсюлмани. Един френски служител от миграционната служба на Льо Ман дори ми каза, че за разлика от поляците и българите, африканците никога не са интегрират с французите и беше открито против политиката на френската държава

  27. 27 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#10:"dustman"]Цялата тази история идва "дюшиш" за Путин!
    Рубладжийската партия на льо Пен е едно от доказателствата!
    Ей така се разделя обединена Европа. Почвам да си мисля, че ИДИЛ е проект на КГБ, или най - малкото, подпомогнато![/quote]

    ++++ още тази сутрин съм написал, че на съм на същото мнение но ми напляскаха минуси но предполагам най - вероятно това да е истина с оглед и на финансирането на Мари льо Пен и нашият Волен Сидеров който даже се гордее с това а на практика гражданските му арести целяха точно това което стана във Франция но Главния Прокурор тогава се задейства та ги усмири инак бяхме на косъм:
    -----===----===------
    Qui bono?
    Кой финансира Русия във Франция ?
    Кой финасира Русия и във България ?
    Не е ли това ответния отговор за пълната изолация на Русия а като сложим и намесата И в Либия, Ирак, Сирия и картината много ясно се очертава.
    Нашият Руски националист Волен Сидеров и той завършва богопсловие което толерират в Русия предимно КГБ а у нас ДС.
    Не е ли това новата война на комунизма срещу нормалния свят ?

    http://www.dnevnik.bg/sviat/2015/01/08/2449639_karikaturi_sreshtu_kurshumi_ili_nikoi_ne_moje_da_ubie/?ref=id&_ga=1.176322658.639358929.1419957468#comment-6

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  28. 28 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#26] от "Nikolai Tsekov":

    +++++++++Много добър коментар!

  29. 29 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 604 Неутрално

    [quote#19:"Nikolai Tsekov"] аз пък съм сигурен, че много мохамедани не биха подкрепили парижките убийци. Малоумно е да се поставят стотици милиони в един кюп! А точно това цели ислямският терор - да ни накара да мислим, че всички мюсюлмани са зад него.[/quote]

    Лошото е, че които не ги подкрепят, го казват " с половин уста " и са пасивни. Проблем са активните, които ги подкрепят,а и много от тях се преструват, че са против!!!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  30. 30 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 669 Неутрално



    До коментар [#1] от "InmoInvestments":

    Няма нужда да казваш за него, започни с по-малко, пиши на дувара на комшията, че жена му е ку.ва и гледай ефекта от свободата на словото!

  31. 31 Профил на konfino
    konfino
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Марин льо Пен смята да върне смъртното наказание
    Тя обеща да подложи въпроса на референдум, ако спечели президентските избори във Франция през 2017 г.Това заяви самата тя пред телевизионния канал „Франс 2” в четвъртък след варварската атака на ислямистки терористи срещу редакцията на френското сатирично издание „Шарли Ебдо''„Аз лично смятам, че смъртното наказание трябва да съществува в съдебния ни арсенал”, посочи тя. „Винаги съм казвала, че френският народ трябва да се произнесе по въпроса на референдум”, допълни тя.Веднага след атентата в сряда Марин льо Пен произнесе пламенна реч, в която нарече радикализма „отвратителна идеология”.

    Смъртното наказание във Франция е отменено със закон през 1981 г. То е забранено от Конституцията на страната, както и от няколко международни споразумения, по които Франция е страна. От времето на Революцията дотогава то се е извършвало с гилотина – единственият законен метод в страната. Последната екзекуция е извършена през 1977 г.

  32. 32 Профил на bodhidharma94
    bodhidharma94
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Стига с тия емигранти, това не беше нападение от емигранти а от французи от Алжирски произход, разликата е ОГРОМНА.

  33. 33 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#31] от "konfino":ама как си представяш Франция да върне смъртното наказание? че самите ислямски терористи ще гласуват с две ръце това да се случи! Бесилото незабавно ги прави мъченици първи ранг с всички екстри - 70 дественици, пещерата на Аладин и прочие. Няма ислямски терорист който да се откаже от тази благина, записана в Корана!

  34. 34 Профил на dgapi
    dgapi
    Рейтинг: 509 Неутрално

    В интересно време живеем господа,европа е се връща пак във времена на хаос инационализам ,искаме или не искаме но мултикултурния модел не работи ,това и кака меркелго призна и то преди две годинки ,няма ги и българските царе дето да спрат ордите от орки ,българия пак ще продадът за жълти стотинки ,либералите ще го духат на мохамед ,единствената надежда е пак на тоя с малките мустачки дето вече се е родил някаде в саксония и на сибирската мечка .

    Когато всички мислят еднакво, никой не мисли достатъчно. Уолтър Липман
  35. 35 Профил на bodhidharma94
    bodhidharma94
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#31] от "konfino":

    Съгласен съм да се върне смъртното наказание САМО ЗА ИЗВЪНРЕДНИ СИТУАЦИИ като тази - т.е. при тероризъм. Иначе връщането на смъртното наказание със сигурност не биха подкрепили и убитите журналисти, от чието име Льо Пен иска да раздава смъртни присъди. Както разбрахте, Шарли Ебдо е ляв вестник, а отменянето на смъртното наказание е считано за едно от най-големите постижения на левицата и президента Митеран. Още повече че Националният фронт е идеологическият антипод на Шарли Ебдо, като консервативна партия защитаваща католицизма и патриархалното общество.

    Връщането на смъртнаото наказание би бил истински ход назад и би опетнило паметта на велики французи ,които бяха против него - Виктор Юго, Албер Камю, Жак Дерида, Волтер.

  36. 36 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1463 Весело

    До коментар [#26] от "Nikolai Tsekov":

    Кольо, не знам колко си годишен и знаеш ли кои бяха Бен Бела и генерал Дегол! И кой субсидира и въоръжи алжирската "революция". Тогава от там във Франция се преселиха изключително французи. Родени в Алжир. За една нощ, с лодки и салове до военните кораби. Дегол даде свобода на Алжир с декрет, за което едва не го убиха. Ако самите алжирци имаха малко ум в главата, сега щяха да са френски поданици и нямаше да се налага да се давят в Средиземно море. Нищетата там ги радикализира, не Франция. Същото с Мали, Западна Африка, Габон, Бряг на слоновата кост... Единствено Мароко и Тунис намериха някак си бусолата, та още се държат. Франция винаги е била многонационална държава. Я виж на глобуса колко територии има по света! Единствения проблем са стотина на брой радикализирани мюсулмани. Останалите с гордост се наричат и чувстват французи. Независимо от цвета на кожата си...

  37. 37 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#36] от "charlesdegaulle":Не знам дали си ходил във Франция, но там нещата с интеграцията съвсем не са такива, каквито ги пишеш. Нещо повече - дезинтеграцията и напрежението нарастват, а в Париж и големите градове се появяват гета досущ като негърските в америка и циганските у нас, е, стандартът е видимо по-висок, но за злобата на обитателите им нещата са едно към едно...Младите афро-арабо-французи по правило са безработни и вилнее голяма престъпност - нещата се радикализират и заради голямата свобода, която явно прави и големи бели понякога

  38. 38 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#26:"Nikolai Tsekov"] Франция е шетала в техните родини.[/quote]
    Ако не беше "шетала" там, някои народи още щяха да са на племенен стадий и висшето им културно постижение щяха да са сламените колиби и лъковете и стрелите.
    Цивилизацията иска жертви! Така навремето беше създадена Либерия, та бедните, измъчени от американско иго потомци на африканските негри да се завърнат в родината си. Познайте колко се завърнаха и каква държава си устроиха

    'Let light surround you' Dream Theater
  39. 39 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#36] от "charlesdegaulle":Де Гол беше принуден да даде независимост на Алжир - той си остана голям националист и трудно се примири, но бунтът на колонистите го накара да подпише. Няма империя, която доброволно да се е оттеглила. Най-елегантно това го направи Англия, но и там имаше грешки на растежа...Россия обаче ще бъде най-кървава - по традиция, дано да им дойде акълът след като се сринат с Путин

  40. 40 Профил на valin
    valin
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#7] от "Rhapsody of Fire":

    Ма, много си гневен, бе!
    От това което е казала Марин льо Пен, кое е кретенизъм?

  41. 41 Профил на valin
    valin
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#36] от "charlesdegaulle":

    Шарл дьо Гол

  42. 42 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2513 Неутрално

    Льо Пен и ислямските фундаменталисти са като скачените съдове Атака и ДПС - един без друг не могат и в крайна степен играят обща игра.

  43. 43 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3368 Неутрално

    За да не се стигне до религиозен катаклизъм, религиозните водачи-екстремисти от всички религии трябва да бъдат ограничавани, но пък тази Льо Пен трябва да я вържат. Не живеем в средновековието.

  44. 44 Профил на b
    b
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Тази жена изглежда ще преуспее.

  45. 45 Профил на Фес Deffender
    Фес Deffender
    Рейтинг: 551 Весело

    Сега чак разбрах, че Марин Льо Пен е ... жена...

    Definition of FOOL : Knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.
  46. 46 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Да наистина е време всички да си отворят очите както за причините за ислямизма,така и за крайната фашизоидна десница.
    Всякакви нацита и психопати като феновете на ИДИЛ,Ал Кайда или Национален фронт и други подобни нямат място в свободна Европа. Ще кажете ама нацитата не вършат много атентати. Къса памет.
    Евала на имама от Монпелие!

  47. 47 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#42] от "antonio_vivaldi":
    Льо Пен и ислямските фундаменталисти са като скачените съдове Атака и ДПС - един без друг не могат и в крайна степен играят обща игра.
    -----------------
    Ислямският фундаментализъм деситилетия бе спонсориран от СССР, а льо Пен си е руска кукла, както и Орбн и други "десни"проекти, включително и Атака и ДПС-на Мулти отрочето. Москва си опича работите, що пък да не се отвлече вниманието от Донецк, какво тук значат някви си журналистчета.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  48. 48 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4389 Неутрално

    Имама на Монпелие заслужава поздрави и адмирации за изразената позиция! Ето пример за умерен мюсюлманин, който осъжда радикалните мюсюлмани. Нормалните европейци трябва да подкрепим умерени мюсюлмани като него срещу ненормалници, като братята терористи, които симпатизират на изродите от ИД.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  49. 49 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#47:"СДС"]Москва си опича работите, що пък да не се отвлече вниманието от Донецк, какво тук значат някви си журналистчета. [/quote]
    Хайде стига с тия измислени тееории, Русия си върши нейните простотии, но тук трябва да признаем, че ЗАПАДЪТ Е ГОЛ! Руснаците ли караха Запада да пуска опрди неидентифицирани хора от Третия и Четвъртия свят? Време е Европа да си види мулти-култи грешките и да се поправи. Ако не е късно.

    'Let light surround you' Dream Theater
  50. 50 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#48:"Иво"]Имама на Монпелие заслужава поздрави и адмирации за изразената позиция! Ето пример за умерен мюсюлманин, който осъжда радикалните мюсюлмани. [/quote]
    Не им вярвайте! Той едно маже и лъже пред нас, а зад гърба ни ВСИЧКИ мюсюлмани се подкрепят! Коварството е едно от достойнствата в ислямския свят.

    'Let light surround you' Dream Theater
  51. 51 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    До коментар [#39] от "Nikolai Tsekov":

    Верно, обстоятелствата го принудиха... Все пак опита се да обясни на Бен Бела какво го чака. Не знам френски, но мисля че "колон" на български (турски) е "чифлик". Всички чифлици в Алжир бяха на французите и когато те си тръгнаха, Алжир за 8 години не произвеждаше твърда (хлебна) пшеница. Което пък срина производството на макарони в Италия за два сезона. А в Алжир настъпи глад и нищета.

  52. 52 Профил на jagal
    jagal
    Рейтинг: 444 Неутрално

    До коментар [#18] от "dombi":

    Уви

  53. 53 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    До коментар [#37] от "Nikolai Tsekov":

    Знам, но това е временно, заради кризата. Безработицата е голяма наистина. Те просто не искат да учат, продават дрога...

  54. 54 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2383 Разстроено

    За съжаление и това масово убийство няма да отвори очите на Запада за ислямската заплаха след като тези които са най-виновни за станалото продължават да се държат така сякаш виновните са националистите на Льо Пен а те са целите в бяло и ще продължават единствено правилната според тях политика на толерантност към исляма.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  55. 55 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1463 Весело

    До коментар [#41] от "valin":

    Израснах по бай тошово време, така си ми и остана Шарл Дегол... Но пък му бях фен (нали сега така се казва). Едър, с голям нос като мене, отваря сутрешния вестни и се ядосва ако не види карикатура за себе си... Като младши офицер, написа писмо до военния министър, че линията Мажино е пълна стратегическа щуротия. Не трябва да се прави, а с парите да се произведат танкове. Не го послушаха и загубиха. Той поне запази живота и достойнството на войниците си... Апропо, най-хубавия виц за него е: казали му да се снима само анфас, иначе снимката ще е такава, че няма да може да си затвори албума...

  56. 56 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1477 Неутрално
  57. 57 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1477 Неутрално

    [quote#38:"ariel28"]някои народи още щяха да са на племенен стадий и висшето им културно постижение щяха да са сламените колиби и лъковете и стрелите. [/quote]

    И какво му е лошото на това - живели са в хармония с природата и един с друг. А сега избуяват 'плодовете на цивилизацията' - предимно пластмасови.

  58. 58 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1601 Неутрално

    Точно от това се опасявах. Крайно-десните сега ще започнат да берат плодовете от този терористичен акт. Сега емоционалното мислене ще замести рационалното и невъзможното ще се случи - националист президент на Франция. За да се избегне такава катастрофа е нужно властите да вземат сериозни мерки и да покажат твърдост пред обществото. За беда точно в момента французите имат най-смешния президент от началото на петата република.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  59. 59 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4389 Неутрално

    До коментар [#50] от "ariel28":

    На вас не може да се угоди. Тези дни няколко пъти прочетох коментари от рода "Защо мюсюлманските лидери не осъждат атентата в Париж", а сега когато много френски мюсюлмански водачи и обикновени мюсплмани също така го направиха виждам коментари като твоя, че на мюсюлманин не може да се вярва, защото всички те били подли и лъжливи. А, защо не допуснеш, че този имам е искрен!? Как може да си сигурна, че той лъже, като нито го знаеш какъв е и що за човек е!? Не може да се слагат всичките 1,5 милиарда мюсюлмани под един знаменател и етикет на убийци, престъпници и терористи. Колкото и да не ти се вярва между тях има и нормални, работливи и честни хора. Казвам това, защото лично аз познавам такива мюсюлмани, които са и мои приятели...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  60. 60 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 551 Весело

    [quote#1:"InmoInvestments"]Ако кажа, че джизъса е гей, ще ме убият ли рушняшките подлоги ? [/quote]
    Не, но ако кажеш, че Путя е гей ... не знам.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  61. 61 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 551 Любопитно

    [quote#48:"Иво"]Имама на Монпелие заслужава поздрави и адмирации за изразената позиция! [/quote]
    Ето какво проповядва твоя "умерен" имам в джамията, а твоите "приятели" мюсюлмани го слушат и се кълнат да изпълняват:
    Глава4, стих 89 „ Те желаят вие да отхвърлите вярата, както правят те и така да бъдете на същото равнище като тях. Но не вземайте приятели от техните редици, докато не побягнат от пътя на Бог. Но ако станат изменници, хванете ги и ги заколете.”
    Коранът учи твоите приятели, че си неверник и не си им приятел. Кого ще предпочетат, тебе или свещената си книга.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  62. 62 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4389 Любопитно

    [quote#61:"G-man"]Ето какво проповядва твоя "умерен" имам в джамията, а твоите "приятели" мюсюлмани го слушат и се кълнат да изпълняват: [/quote]

    А, извинявай ти кога се върна от Монпелие и колко често ходеше в джамията да слушаш проповедите на този имам!?

    [quote#61:"G-man"]Коранът учи твоите приятели, че си неверник и не си им приятел. Кого ще предпочетат, тебе или свещената си книга.[/quote]

    Стига с тия манипулации бе.... кой знае по-добре какви са ми приятелите ти или аз!? Кажи бе!? Разбира се, че съм спорил понякога с тях на религиозни теми, имаме различния в някой отношение, примерно дали Исус е Божи Син, както ние християните вярваме. Но този разлики в вярванията НЕ ни правят врагове! Винаги сме се уважавали и помагали! Аз НЕ съм невереник, аз съм човек от Писанието и мюсюлманите ТРЯБВА да ме уважават! И го правят, поне тия които познавам де....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  63. 63 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#62:"Иво"]А, извинявай ти кога се върна от Монпелие и колко често ходеше в джамията да слушаш проповедите на този имам!? [/quote]
    Това им проповядва, защото това пише в Корана. Не им чете Евангелието. Освен това ти за мюсюлманите си богохулник, защото вярваш, че Исус е син Божи. Освен това си и гяур и не можеш да бъдеш приятел на правоверен, коранът забранява. Можеш само да му бъдеш роб.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  64. 64 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4389 Любопитно

    [quote#63:"G-man"] Освен това ти за мюсюлманите си богохулник, защото вярваш, че Исус е син Божи.[/quote]

    Човек на ПИСАНИЕТО! Пише го в техния Коран!

    [quote#63:"G-man"]Освен това си и гяур и не можеш да бъдеш приятел на правоверен, коранът забранява. Можеш само да му бъдеш роб.[/quote]

    Не мога ама съм! Между другото, това което ти ми цитираш и начина ти на мислене кореспондира с това на изродите ислямисти от ИД! Но, НЕ всички мюсюлмани по света мислят като тях (боклуците от ИД)! Повечето се дистанцират от тях! А, много от нормалните и умерени мюсюлмани вече определят боклуците от ИД, които нон-стоп нарушават законите и правилата от Корана като такфири (или неверници).

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  65. 65 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 551 Любопитно

    [quote#62:"Иво"]Но този разлики в вярванията НЕ ни правят врагове! [/quote]
    Ти си мислиш така, ами ако те вземат, че се ОБИДЯТ? За този, който ряза глави в Сирия, също казаха, че бил добър и тих човек в Англия, ама хвана ножа, нали?
    https://www.youtube.com/watch?v=jDMUOMudwp0
    Да не видиш и някой от приятелите си с маска и нож?

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  66. 66 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 551 Любопитно

    [quote#64:"Иво"]Човек на ПИСАНИЕТО! Пише го в техния Коран! [/quote]
    Ето какво трябва да се прави с хората на писанието според корана:
    „Сражавайте се с онези от дарените с писанието, които не вярват в Аллах и Съдният ден и не възбранявайте онова, което Аллах и неговият пратеник са възбранили и не изповядват правата вяра, докато не дадат налога „джизия”, безусловно и с покорство.”
    Ти плати ли си налога?

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  67. 67 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1261 Неутрално
  68. 68 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Ето това е обратният полюс на ислямският фундаментализъм.Много първосигнално реагира Мари Льо Пен.Не вярвам французите да отговорят на нейните очаквания!

    Tony
  69. 69 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1601 Неутрално

    Много ясно, че ще се възползва от ситуацията.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  70. 70 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#32] от "bodhidharma94":

    "Стига с тия емигранти, това не беше нападение от емигранти а от французи от Алжирски произход, разликата е ОГРОМНА. "

    Да огромна е. Родителите им са дошли във Франция в търсене на по-добър живот. Най-верояно са наясно с мизерията и липсата на перспектива в мюсюлманските страни. И също верояно са наясно, че като отидеш някъде трябва да се съобразяваш с традициите там, а не да налагаш собствения си начин на живот. Тези синковци, техните отрочета, се ползват от всички социални блага, които предлагат западноевропейските държави, но мечтаят за шериат, защото нямат представа от живота, който той им предлага. Но не отиват обратно в мюсюлманските страни, а предпочитат да продължат да живеят в страните, в които са родени и които толкова мразят.

  71. 71 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4389 Любопитно

    [quote#65:"G-man"]Да не видиш и някой от приятелите си с маска и нож?[/quote]

    По скоро ще го видя в редовете на иракската армия, която води битки срещу изродите от ИД. Един от приятелите ми за които ти говоря е иракчанин шиит живее в град Хилла и е учител в местния университет. Често си общуваме по FB и знам много добре как мрази тези изроди, които убиват невинни хора и искат да разцепят на части неговата родина Ирак. Знам от него, че има съседи християни и винаги помежду си се отнасят с уважение и разбирателство.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  73. 73 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4389 Любопитно

    [quote#66:"G-man"]докато не дадат налога „джизия”, безусловно и с покорство.” Ти плати ли си налога? [/quote]

    НЕ съм го плащал, християните живеещи в мюсюлманските държави днес също не плащат подобен данък.... имам предвид Ирак, Сирия, Ливан, Йордания, Турция, Египет, Иран и още много други. Единственото място, където се плаща подобно нещо е при радикалните психопати от ИД.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  74. 74 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 612 Неутрално

    До коментар [#36] от "charlesdegaulle":

    Франция е била Империя, била е Колониална Империя, но не и многонационална държава. Полиетническа - да, но по принцип израза "многонационална държава" е неточен, двете са взаимоизключващи се.
    Иначе проблемът със социалното неравенство съществува, въпреки че данъчната система на Франция се опитва да изравни това неравенство. Друг е въпросът дали го постига и как.
    Що се отнася до Националния Фронт - сравняването му с Атака е гротеско. Това, че в момента интересите им съвпадат с тези на Кремъл съвсем не означава, че Путин дирижира политиката на НФ.
    За Алжир си прав - подобно нещо се наблюдава и в Либия след оттеглянето на Италия, и в почти всички бивши колонии.

  75. 75 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1463 Весело

    До коментар [#74] от "sbk":

    Прав си, неправилно се изразих, наистина полиетническа. И за гротеската си прав, но е обратното, просто търся аналог на НФ у нас и само Атака отговаря... НФ има руски кредит, който е само кредит (ако не се опрости!), докато Атака май се финансира открито.

  76. 76 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 612 Неутрално

    До коментар [#75] от "charlesdegaulle":

    Да, Атака провежда проруска политика - нищо общо с НФ. Ние нямаме аналог на НФ, защото нямаме база от потенциални избиратели за подобна партия. Като цяло партиите у нас имат прилики със западноевропейските само привидно.

  77. 77 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#19] от "Nikolai Tsekov":

    И не биха имали нищо против карикатурите ли ?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK