Полицията преследва край Париж убийците от "Шарли ебдо", има ранени (хронология до 17 часа)

Полицията преследва край Париж убийците от "Шарли ебдо", има ранени (хронология до 17 часа)

© Reuters



Полицейската акция за издирване на двамата заподозрени нападатели срещу редакцията на седмичника "Шарли ебдо" изглежда е в кулминацията си. Полицейски хеликоптери и коли преследват лек автомобил по магистрала край френската столица след стрелба, в която има ранени. В същото време има съобщения за взети заложници и преговори в градчето Дамартен ан Гоел.
"Дневник" проследи на живо развоя на операцията до 17 часа на 9 януари:


17:00 Рой Рам, бивш директор в Скотланд Ярд, който е отговарял за преговори със заложници, описва двойната драма в Париж като една от най-трудните ситуации, която човек въобще може да си представи. 


16:52 "Всичко това може да отнеме много време - часове, понякога и дни", написа в "Туитър" говорителят на вътрешно министерство Пиер-Анри Бранде.




16:50 Източници от американската администрация, цитирани от "Ройтерс", казват, че братята Куаши са били в строго секретната база данни TIDE с лица, които по някакъв начин може д аса свързани с тероризъм и съдържаща информация за 1.2 милиона души. Освен това те са и в доста по-краткия списък са потенциални терористи на Terrorist Screening Center - институция, обединяваща данни от няколко агенции.


16:47 Нападенията повдигат въпроси за това как се следят радикално настроените във Франция, както и за политиката на крайната десница и за цензурата, коментира "Ройтерс". Всичко това е много важно за страна, която много трудно интегрира своето петмилионно мюсюлманско население - най-голямата подобна група в страна от ЕС, допълва агенцията.


15:44 Френската полиция обяви, че издирва още двама души във връзка с убийството на полицайка в четвъртък. От официалното съобщение се вижда, че това са Айя Бумедиен и Амеди Кулибали. Според "Монд" той е въоръженият мъж, който държи заложници в кашер магазин в Източен Париж, а тя е негова бивша приятелка. 



14:56 Според телевизия BMF заподозреният в убийството на полицайката Клариса Жан-Филип в Монтрюж вчера е задържал петима заложници, включително жени и деца в еврейски магазин за традиционни хранителни продукти близо до Порт де Венсан в Париж.


Заподозреният е казал на полицаите: "Знаете кой съм". Според телевизионния канал един човек е ранен.


14:32 Междувременно агенция "Франс прес" съобщи за нова стрелба в Източен Париж, както и че въоръжен мъж е взел заложник в магазин за традиционни еврейски хранителни продукти. Според източници на агенция "Ройтерс" има един ранен.







14:30 Говорител на вътрешното министерство е заявил, че основен приоритет е установяването на диалог с похитителите.


14:07 Заподозреният убиец на полицайката в южните предградия на Париж от вчера е бил член на същата джихадистка организация като братята Куаши, съобщи агенция "Ройтерс", позовавайки се на източници от полицията.


14:05 Французинът, чието Рено Клио е било открадното от двамата похитители – братята Саид и Шериф Куаши – разказва пред радио Europe 1. "Мъжът беше въоръжен с автомат. По-късно разбрах, че е било "Калашников". Прозорецът ми беше отворен и той ми каза: "Излез от колата, тя ни трябва". Слязох и в този момент пристигна втори човек, който се качи на мястото до шофьора. Той също имаше оръжие с някаква граната накрая. Без съмнение беше гранатомет или нещо такова". Неназованият мъж описва двамата похитители като "много спокойни, много устремени, в готовност и професионалисти. Истински командоси". "Той не повиши тон. Двамата не тичаха, не изглеждаха напрегнати, не се потяха. Нямаше нищо такова. Когато потеглиха, ми казаха: Ако медиите те питат нещо, кажи, че това е "Ал Кайда" в Йемен". Сивото Рено Клио на французина беше откраднато в покрайнините на Париж, близо до метростанция Порт де Пантен. Похитителите после са откраднали сиво Пежо, тъй като вероятно в първата кола горивото е свършило.


13:19  Датският вестник Jyllands-Posten, който преди 10 години разгневи мюсюлманите по света, като публикува карикатури на пророка Мохамед, няма да препечатва шаржовете от "Шарли ебдо", съобщи агенция "Ройтерс". Решението се дължи на опасения за сигурността. Според "Ройтерс" това е единственият водещ датски вестник, който няма да публикува карикатурите след убийството на 12 души при нападението над френския сатиричен седмичник. "Това показва, че насилието работи", написа Jyllands-Posten в редакционен коментар в петъчния си брой. "Живяхме със страх от терористична атака близо 9 години и - да, това е обяснението защо не препечатваме тези карикатури, независимо дали са наши или на "Шарли ебдо". Освен това сме наясно, че по този начин се пречупваме пред насилието и заплахите. Грижата за сигурността на нашите служители е от първостепенно значение", пише в коментара. Jyllands-Posten реши да затегне мерките за сигурност на редакцията след атентата в Париж от сряда.


13:15 Джордан Мале, който се намира близо до Демартен ан Гоел, каза пред Би Би Си, че хората в региона са уплашени. Сестрата на Мале, която работи в градската болница, е споделила с него, че се правят приготовления за "най-лошият възможен случай".


13:10 82-годишната Ирен, която живее в непосредствена близост до печатниците в Дамартен ан Гоел, е заявила пред "Либерасион", че е видяла много полицаи на улицата, пуснала телевизора и така е разбрала какво се случва. "Полицаите не дойдоха при мен, не съм получила специфична информация. Уплашена съм, наистина съм уплашена. Капаците на прозорците ми са отворени, но не смея да отида до прозорците и да ги затворя. Всичките ми деца ми се обаждат, защото са притеснени за мен. Мога да чуя хеликоптерите, които кръжат наоколо, но не чувам изстрели".


12:38 С преследваните братя е установен контакт и те казват, че искат "да умрат като мъченици", заяви депутатът Ив Албарейо.



12:33 Йоан Бардо, водопроводчик, чийто офис е в непосредствена близост до печатницата, където са двамата заподозрени, въобще не е отишъл до сградата, след като чул изстрели. Майка му обаче е в съседната сграда. "Разбира се, че съм притеснен за нея, надявам се всичко да приключи скоро и да приключи добре", казва той и описва ситуацията: "Те са навсякъде. Наистина е напрегнато. Блокирали са цели зони, имаме хеликоптери над нас, полицейското присъствие е впечатляващо".


12:30 По време на пресконференция във вътрешното министерство президентът Франсоа Оланд призна, че властите са знаели, че "атаки са възможни". Той заяви, че "трябва да действаме на европейско ниво" и потвърди за среща на вътрешните министри от "засегнатите държави" в неделя.


Полицията преследва край Париж убийците от "Шарли ебдо", има ранени (хронология до 17 часа)

© Reuters



12:29 Марин льо Пен, лидерката на френския Национален фронт, призова след среща в президентския дворец незабавно да бъде замразено действието на Шенгенското споразуминие за придвижване без паспортен контрол по границите.


12:22 Седмичникът L’Obs съобщава, че в района на акцията мобилните телефони не работят.


12:21 Обикновено в сградата на печатницата работят едва четирима души. Смята се, че само един е задържан за заложник.


12:17 Ръководството на летище "Шарл де Гол" е заявило официално пред Би Би Си, че към момента не е имало отменени полети и всички писти са отворени. Въпреки това кацането и излитането на самолетите се извършват при процедури, съобразени с критичната ситуация в района.


Полицията преследва край Париж убийците от "Шарли ебдо", има ранени (хронология до 17 часа)

© Reuters


12:13 "Ние сме във война срещу тероризна, не сме във война срещу религията", заяви премиерът Манюел Валс, цитиран от агенция "Франс прес". Президентът Франсоа Оланд ще бъде информиран от вътрешното министерство за хода на операцията.


12:09 Говорителят на министерството на вътрешните работи Пиер-Анри Бранде е потвърдил пред радио "Франс енфо", че е имало престрелка между жандармерията и заподозрените на магистрала А2, докато двамата братя са наближавали Париж. Никой не е бил ранен. Тогава двамата заподозрени са тръгнали към индустриалната зона и за взели поне един заложник. Говорителят не е потвърдил дали полицията е установила контакт с похитителите, но отбеляза, в такива ситуации на обсада винаги има "фаза на преговори".


12:08 Междувременно френските медии, цитирани от Би Би Си, съобщиха, че е идентифициран убиецът на полицайката от предградие на Париж от четвъртък. По всяка вероятност този инцидент не е свързан с нападението в "Шарли ебдо".


12:07 "Прибирах болния си син от училище, когато видях полицията, хеликоптерите... казаха ми да се барикадираме в къщата, да пуснем щорите и да изгасим лампите. Затворихме се в спалнята, откъдето чувахме прелитащите хеликоптери. Включих телевизора си и видях нашата къща", разказва Жюли Губер, която живее съвсем близо до печатницата, в която се разиграва заложническата драма в Дамартен ан Гоел пред "Франс 24".


Полицията преследва край Париж убийците от "Шарли ебдо", има ранени (хронология до 17 часа)

© Reuters



11:57 Кореспондент на Би Би Си съобщи, че журналистите на мястото на събието рязко са били изтласкани далеч от периметъра, където се разиграва драмата. По основната магистрала N2 се виждали големи полицейски конвои.


11:55 Телевизионният канал France 24, който предава на живо от мястото на събитието, съобщава, че три от хеликоптерите са се приземили и допуска, че те са установили точното разположение на убийците с помощта на термокамери.


11:52 Поне на два самолета, насочили се за кацане на "Роаси - Шарл де Гол", е наредено да не се приземяват. Секторът за подхождане към летището от север е затворен заради полицейски и военни хеликоптери и самолети във въздуха.


Полицията преследва край Париж убийците от "Шарли ебдо", има ранени (хронология до 17 часа)

© Reuters


11:48 Говорител на френското вътрешно министерство заяви, че е "почти сигурен", че похитителите в Дамартен ан Гоел са двамата нападатели над редакцията на "Шарли ебдо".


11:45 На учениците в трите начални училища в района е разпоредено да стоят в класните си стаи.


11:39  Кореспондент на Би Би Си близо до мястото на акцията съобщава за изключителна полицейска активност в района, навсякъде има агенти от службите за сигурност.


11:33 Две от четирите писти на намиращото се наблизо летище "Шарл де Гол" в Роаси са затворени, а самолетите, пристигащи от север, са пренасочени към различен маршрут, съобщи сайтът на в."Монд".


11:24 Според агенция "Франс прес" заложническата драма се разиграва в печатницата CTD, а не в строителна компания в индустриалната зона на Дамартен ен Гоел.


11:22 Междувременно агенция "Ройтерс" съобщи, че един от заподозрените атентатори се е срещал с проповедника от "Ал Кайда" Ануар ал Аулаки по време на престоя си в Йемен. Агенцията се позовава на високопоставен източник от разузнавателните служби.


Полицията преследва край Париж убийците от "Шарли ебдо", има ранени (хронология до 17 часа)

© Reuters


11:17 Има един убит и няколко ранени в престрелката в началото на преследването, съобщи радио RTL, цитирано от "Ройтерс". Но от парижката прокуратура засега отричат да има жертви.


11:13 Агенция "Франс прес" съобщи, че се чували изстрели в района, а според кореспондент на Би Би Си над индустриалната зона край Дамартен ен Гоел кръжат поне пет хеликоптера. Всички пътища до съседните селища около Дамартен ен Гоел са блокирани, отбелязва Би Би Си.



11:00 Малко преди това изстрели проехтяха в петък сутринта във френския град Дамартен ан Гоел на 40 км от Париж в района, където са струпани стотици полицаи, жандармеристи и части за борба с тероризма в издирване на нападателите, съобщи "Ройтерс". 


По неофициални данни в движещата се по А2 кола вероятно има заложник, взет от строителна компания. 


Полицията води преговори със заподозрените. Британският вестник "Гардиън" отбелязва, че те твърдят, че държат поне един заложник. Информацията е непотвърдена.


Дамартен ен Гоел се намира близо до международното летище в Роаси. Полицията посъветва неговите около 8000 жители да не напускат домовете и работните си места.


Френските медии съобщават, че "епилогът наближава".



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1185 Любопитно

    Предават ли го на живо по TF1?

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  2. 2 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3846 Неутрално

    Ужас, горкият заложник, какъв тежък късмет да се окажеш замесен в такава гадост. Дано оцелее.

    Доброто е заразно
  3. 3 Профил на Дрън Брън
    Дрън Брън
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Тия наистина са го ударили на Луи Дьо Финес стил! 3 дни не могат да намерят двама души, които са гърмяли както си искат и колкото си искат, разходиха се до половин Франция и обратно....

  4. 4 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2934 Неутрално

    Ще има сега стрелби-преследване, стрелби-преследвания! А можеше да не се стига до тук, ако беше яснои навреме казано, че ислямски символи и ритуали са ЗАБРАНЕНИ В ЕВРОПА!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  5. 5 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3846 Неутрално

    До коментар [#3] от "Дрън Брън":

    Има нещо такова... Май ще има доста полицейски оставки след случилото се.
    Неуспял рапър и някакъв махленски фитнес маниак държат цялата полиция на крак трети ден.

    Доброто е заразно
  6. 6 Профил на classicc
    classicc
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#3] от "Дрън Брън":

    Под "3 дни не могат" предполагам имаш предвид че са ги намерили след ден и половина нали?

  7. 7 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Тия изроди са свършени. Въпросът е тотално да се намали възможността за повтаряне на подобно престъпление.

    chavo64
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 10 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#4:"lz2"]А можеше да не се стига до тук, ако беше яснои навреме казано, че ислямски символи и ритуали са ЗАБРАНЕНИ В ЕВРОПА![/quote]

    В европа важна е личността. Груповата отговорност я търси на изток.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  10. 11 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Хм- 80 000 човека да те гонят, не е шега работа...Ще ги хванат- убедена съм. Не може мнозинството от обществото да е срещу тях и да атентаторите да не бъдат заловени.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  11. 12 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2934 Неутрално

    [quote#10:"Сашо"]В европа важна е личността. Груповата отговорност я търси на изток.[/quote]
    Пишеш пълни глупости. Да не би националсоциализма да е забраняван на всеки германец поименно?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  12. 13 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2981 Неутрално

    До коментар [#11] от "logika":

    Абе да не стане както с френските командоси край село Мечка.
    Те били шестима, ама сами, пък селяните били двама!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  13. 14 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 489 Разстроено

    ай-малко един човек е убит, а няколко са ранени при престрелката край Даммартен ан Гол във Франция, съобщава Би Би Си. Полиция, жандармерия и военни, включително спецчасти, са по петите на касапите от Париж Саид и Шериф Куаши, които убиха 10 души в редакцията на хумористичния всекидневник "Шарли ебдо" и още двама полицаи.
    Преследването продължава, а Ройтерс потвърждава информацията, че джихадистите са взели заложници

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  14. 15 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2981 Неутрално

    До коментар [#8] от "pqsachnik":

    Естествено, че ще ги застрелят! Иначе може да се разбере, кои командоси са ги обучавали толкова добре, че френските не могат да ги хванат.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  15. 16 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 925 Весело

    До коментар [#5] от "dogwoman":
    [quote#5:"dogwoman"]Неуспял рапър и някакъв махленски фитнес маниак държат цялата полиция на крак трети ден[/quote]

    Аматьори!
    Ако си имаха главсек с черно кожено манто,борсалино и патлак затъкнат у гащите досега да са извадили 2 ислямски въглена от тая " кола со борче" след 10-20 ракетки от РПГ-то.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  16. 17 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 696 Неутрално

    3 към 1 , няма да и заловят живи и после жална ни майка , минимума е "патриотичен акт " в Европа .

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  17. 18 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 1153 Гневно

    ДНЕВНИК, ВИЕ КАТО "СЛЕДИТЕ НА ЖИВО" СТИГА СТЕ МИ РЕФРЕШВАЛИ СТРАНИЦАТА АВТОМАТИЧНО!

    СУПЕР ДОСАДНО Е, КАТО ПРОЧЕТА ТОВА, КОЕТО МЕ ИНТЕРЕСУВА, МОГА И САМ ДА УДАРЯ РЕФРЕША >.<

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  18. 19 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    До коментар [#5] от "dogwoman":
    До коментар [#3] от "Дрън Брън":

    Ако всеки жител на Франция имаше имплантиран чип, по който всеки момент може да бъде локализиран с точност до 10 см - тогава френската полиция би била в състояние да изпълни вашите очаквания.

  19. 20 Профил на alfonso
    alfonso
    Рейтинг: 237 Неутрално
  20. 21 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2981 Весело

    До коментар [#19] от "Ф.Нинов":

    При това трябва да ги направят с възможност за дистанционно взривяване.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  21. 22 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3846 Неутрално

    До коментар [#19] от "Ф.Нинов":

    Локализирани са вече повече от 24 часа ... или заблуждават пресата, което също е възможно и понякога се прави при такива операции. Тъй че чип не е нужен.

    Доброто е заразно
  22. 23 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1441 Гневно

    Гадни хладнокръвни убийци!
    Бесило трябва, не нещо друго!

  23. 24 Профил на bluesky1
    bluesky1
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#4] от "lz2":

    И с какво такава забрана щеше да помогне?

  24. 25 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3846 Неутрално

    До коментар [#16] от "navy":

    А, не. Френските полицаи не правят така. Те пращат бонбони и много здраве на стрелящите срещу тях престъпници. Радвам ти се на веселото настроение, но не го споделям.

    Доброто е заразно
  25. 26 Профил на Stefan Nedelchev
    Stefan Nedelchev
    Рейтинг: 237 Неутрално
  26. 27 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 1436 Любопитно

    До коментар [#18] от "puhpuhan4o":

    Не виждаш ли опцията за включване и изключване на авторефреша? Уж четеш...

  27. 28 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1676 Неутрално

    Залавяйте ги и на гилотината...
    Дано заложника да е добре.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  28. 29 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    [quote#21:"tribiri"]При това трябва да ги направят с възможност за дистанционно взривяване. [/quote]

    До коментар [#21] от "tribiri":

    Това няма да е никакъв проблем.
    Има два варианта:
    - всеки освен чип си има имплантиран взрив (пръска черепа отвътре)
    - от Айфеловата кула пускат една ракетка, която поразява целта точно в челото (пръска черепа отвън)

  29. 30 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    До коментар [#22] от "dogwoman":

    Локализирани са грубо на територия колкото пловдивска област с точност от +/- 50 км, което никак не е лесно да намериш някой, който не ходи с вкл. мобилен телефон (или друга електроника).
    Ако леля Ванга беше жива поня тя можеше да даде по-конкретни координати.

  30. 31 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2981 Неутрално

    Ние се възмущаваме от погазването на свободата на словото във Франция. Аз обачеси давам сметка, че когато двама български селяни набиха няколко френски спецполицаи, френската преса ги спука от майтап, докато нашата политкоректно се правеше, че нищо не се е случило! Така че ако във Франция са застреляли 12 журналисти в буквалния смисъл, то у нас са застреляни отдавна всички в преносния.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  31. 32 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 453 Неутрално

    какво става бе братче? май наистина започна войната на цивилизациите...

  32. 33 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 1153 Неутрално

    [quote#27:"8th_ball"]Не виждаш ли опцията за включване и изключване на авторефреша? Уж четеш... [/quote]

    Благодаря подобаващо.

    Не я видях.

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  33. 34 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2934 Неутрално

    [quote#32:"maginka"]какво става бе братче? май наистина започна войната на цивилизациите...[/quote]
    Която е ясно как ще свърши.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  34. 35 Профил на Стажанта
    Стажанта
    Рейтинг: 439 Неутрално

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/11329976/Paris-Charlie-Hebdo-attack-live.html

    Тук на живо с видео!

    В минутата в която ДПС имат министър председател си късам паспорта!
  35. 36 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Гледайте на живо по France 24,CNN,BBC,Sky News

    Tony
  36. 37 Профил на Стажанта
    Стажанта
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#3] от "Дрън Брън":

    А ние не можем да намерим Сертов въпреки че знаем че е в Гърция ..

    В минутата в която ДПС имат министър председател си късам паспорта!
  37. 38 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    Да ги заловят живи, да им отрежат ръцете, краката и езиците. И ушите.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  38. 39 Профил на Nikolay Kokonov
    Nikolay Kokonov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Predavat go life po TF1 , otraziava se na jivo i v saita na lemonde ( www.lemonde.fr )
    Vytreshniat ministyr prognozira che e vypros na chasove , a vazmojno i na minuti akciata da byde prikliuchena .
    Blokirani sa vyv firma za pechatane na reklamni materiali ( a ne vestnik ) .
    Gledam na jivo i jandarmite leka poleka zatiagat primkata
    ....

    "Vodim voina sreshtu terorizma , a ne sreshto dadena religia .... "


    JE SUIS CHARLIE !!!

  39. 40 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    До коментар [#37] от "Стажанта":

    Обаче не стана ясно тоз Сертов какво престъпление е извършил, че да трябва да го търсим?

  40. 41 Профил на Стажанта
    Стажанта
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#40] от "Ф.Нинов":

    Най-малкото разполага с ценна вътрешна информация и самото му изчезване е доста притеснително .. Както и да е, нека се върнем във Франция.

    В минутата в която ДПС имат министър председател си късам паспорта!
  41. 42 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 489 Любопитно

    Радио „Фокус“

    Водещ: След атентата в редакцията на ”Шарли eбдо”, при престрелка в южната част на Париж почина служителка на парижката полиция. По-късно взрив избухна в ресторант близо до джамия в източната част на Франция. Неизвестни нападатели хвърлиха граната по джамия във френският град Льо Ман. Париж разпространи най-високо ниво на тревога. Какво провокира терористичната атака в Париж?
    Проф. Йончев, акт срещу какво е терористичната атака в Париж?
    Проф. Димитър Йончев: Макар че е мрачно това, което ще ви кажа, да го наречем логично последствие от една политика, която водим вече трето десетилетие. Политика на изгаряне на мостовете, политика на налагане на начин на живот, на култури, които са различни от нашата, на един европоцентризъм. В края на краищата става така, че ние не се научаваме да живеем заедно с различните, а по-скоро се научаваме да се мразим, да се нападаме. Много е тревожно това. Разбира се, тук е извън всякакво съмнение, че този акт е варварски и самите мюсюлмани го отричат. Това го оставяме настрани. Тези неща започнаха да стават все по-възможни днес, което е тревожно.
    Водещ: Това, което казвате значи ли, че европейската политика спрямо емигрантите е неадекватна?
    Проф. Димитър Йончев: Не точно спрямо емигрантите, а спрямо целия арабски свят. Навремето Хънтингтън написа, че времето било на война между цивилизациите. Ако си спомняте, преди влизането на коалицията на желаещите в Ирак нямаше война на цивилизациите - имаше война между шиити и сунити. Оттогава целият арабски свят е като едно огнище, като една отворена рана, а ние постоянно претендираме, че знаем какво трябва да им се наложи. Стана така, че започнахме да не се разбираме. Започнахме да общуваме едни с други само с насилие. Ние със самолети с миражи, а те с терористични актове и така се доближаваме до една много опасна червена линия. Не трябва да я прекрачваме. Аз, за съжаление, не чувам от нито един ръководител призиви за това да преразгледаме политиката си и да търсим мостове, а не да се нападаме. Възглас като този, „тях ги е страх от нас“ или „ние до последния човек ще се борим срещу тях“, това са неща които предхождат войната. Нямаме алтернатива. Или приемаме да живеем заедно, трудно разбира се, или отиваме на конфликт.
    Водещ: Казвате да преразгледаме политиката. Ако допуснем, че се породи такъв дебат, кои трябва да бъдат опорните точки?
    Проф. Димитър Йончев: Ще трябва малко да се „обели лука, макар че люти“. На повърхността говорим, че става дума за демокрация, да въведем демокрацията като висша ценност. Този въпрос е съмнителен, защото за една култура висшата ценност е една, за друга е друга. Второ, когато говорим за демокрация навсякъде по света, всъщност това е пропагандната „дреха“ на интереса да разширяваме присъствието си, да разширяваме притежаваните от нас блага, да разширяваме имуществото си. Това е европейска култура. Откакто съществува съвременна Европа, тя само се разширява. Кръстоносни походи, откриване на Америка. Става така, че ресурсите не ни стигат, търсим ги по целия свят, пазарите не ни стигат, ние се опитваме навсякъде да отидем и казваме, че става дума за демокрация. Според мен това приказване е много лековато. Става дума за интереси, за много дълбоки интереси. Ето какво трябва да преразглеждаме. Не е необходимо всеки път да се борим за висока норма на печалба и всяка година още повече. Свят, в който един процент от хората притежават 99% от благата, не е място за хора, които уважават себе си. Това не е човешкият свят. Ние човеците сме различни от животните, защото сме общностни същества, живеем заедно с другите. За пръв път правим това в рамките на цялата планета. Оказва се много трудно. Пред страхотно предизвикателство сме изправени.
    Водещ: Едно съревнование по жестокост между "Ал Кайда" и "Ислямска държава" е "кошмарен сценарий", пише "Ди Пресе" и отбелязва, че терористите искат поляризация на обществото и принуждаване на държавите да използват прекомерна сила. Какъв е вашият коментар?
    Проф. Димитър Йончев: Това е война. Обаче ние трябваше да си направим друг извод. Искахме да унищожим Ал Кайда. Унищожихме я. След това решихме, че трябва да съборим Асад с всички сили и средства и започнахме да въоръжаваме групировки, за които не бяхме сигурни какви са. Ние ги въоръжавахме, пускахме ги нататък, те изведнъж се оказаха, че направиха „Ислямска държава“, тези, които ние въоръжавахме. Те заместиха Ал Кайда по жестокост и точно така, вие сте права, цитатът е верен. Те това целят. Представете си, че все пак успеем да ги унищожим. Какви са гаранциите до следващото формирование. Не е това пътят.
    Водещ: Сега обаче дали няма след този атентат да се плъзнем по една друга, също толкова нелепа повърхност, която да задълбочи конфликтите. Да речем, че ще се заговори за още повече права на емигрантите, а пък това от своя страна да изостри вътрешно политическите отношения. Факт е, че антиемигрантските настроения стават повсеместни, примерът е с нарастващата популярност на Националния фронт на Мари Люпен във Франция.
    Проф. Димитър Йончев: Неизбежно е. Проблемът не е в това да им се дават по-големи права. Проблемът е, че това е пряк отглас на несправедливото разпределение на благата по света и начина, по който живее евроатлантическото пространство и останалата част от планетата. Ако искаме всички жители на планетата – седемте милиарда, да живеят с нашия стандарт трябват ни още 2 планети. Така че има огромна несправедливост. Ние може да се заграждаме, може да вдигаме огромни стени, в края на краищата те ще бъдат разрушени, защото хората търсят справедливост. Нашата политика трябва да бъде много по-отворена. Всички сме разтревожени, защото 12 журналисти бяха по един жесток начин унищожени. Преди няколко месеца изгоряха над 100 души в Одеса, всеки ден има кървави истории. В Африка всеки ден умират по 2000 деца от глад. Ние си затваряме очите за много сериозни проблеми. Гледаме себе си. Не е подходящо на една цивилизована Европа да се затваря толкова в себе си. Не става дума да се дават повече права на емигрантите, а става дума за това да мислим ние как да се отнасяме към целия свят и какво искаме от него. Аз например не виждам никакво основание да отида в една друга държава с друга култура и да им обясня, че на тях им трябва моя ред и моята демокрация. Не съм съгласен с тези обяснения, които вчера слушах в интервю на един автор на комикс, комикс който осмива Мохамед и един французин, който казва –„Ако някой мюсюлманин иска да не се засегне от това, да не го чете.“ Не е прав, така не бива. Свободата не е да правиш каквото си искаш и за журналистите важи. Свободата, както казва Монтескьо е да правиш това, което трябва. Ако поругаете символите на Франция, ще ви осъдят. Нашият съгражданин Цветан Тодоров, който е френски гражданин, преди година написа една книга, която критично се отнесе към френската съпротива. Знаете ли какво стана? Дадоха го под съд. Защо не си затвориха очите? Нали е свобода? Това е еднопосочна улица.
    Водещ: Добре е, че припомняте този случай, но се питам дали сега съществува опасност тези конфликти да прераснат в още по-голям, който за съжаление ще ни върне назад във вековете. Ще говорим ли за война между религиите?
    Проф. Димитър Йончев: Не бива да допускаме този разговор да започне да се повтаря, защото колкото повече го повтаряте, хората започват да му вярват. Религията не държава, религията не е организация, религията не е икономически субект. Тя не ходи там, за да гони квоти, да прави печалби. Религията е мотивационен механизъм. Ако един човек е искрено религиозен, то носи в себе си някакви образи и символи, заради които може да умре. В един момент се появява т.нар свободен журналист, който започва да му се подиграва за тези неща. Къде е логиката? Ако уважаваш другият като човек, трябва да уважаваш неговите ценности. Затова ние трябва да бъдем внимателни. Няма война между религиите. Има война между държавите и има война най-вече между големите икономически интереси, които се кръстосват във вече все по-ограниченият пазар. Това е светът, в който живеем. Това е глобалният свят. В него няма алтернатива. Ние няма как да се затворим в национални граници, ще трябва да живеем съвместно. Въпросът е как? Аз много се тревожа, че всички коментари, които слушам тези два дни, никой не поставя този въпрос.
    Водещ: България е част от този глобален свят. Това означава ли, че заплахата и срещу нашата страна е еквивалентна на всички останали точки по света?
    Проф. Димитър Йончев: По принцип да, но в конкретни измерение не толкова. Разбира се, всеки ще ви каже – няма гаранции. Аз съм съгласен с това, но ние имаме много дълъг, многовековен опит на съвместно съжителство на различни култури и религии и ние някак си не сме склонни да отиваме бързо към конфликта. Не сме такива кибритлии хора. Ако си спомняте пиесата на Радичков - „Суматоха“, тя точно тази метафора разказва. Ние българите сякаш чакаме да видим първо какво ще стане. Не сме тия дето сме срещу другия, само защото е различен. Това не ни пречи да не сме доволни и когато има избори да изваждаме напред различието, както Льопен го прави и както у нас някои националистични партии. Това не е нашият характер, ние нямаме този фундаментализъм, въпреки показните акции станали преди няколко месеца. Какъв фундаментализъм, като същите тези хора няколко години преди това се бяха самоопределили като католици. Това са политически игри. Аз много вярвам в нашето здравомислие. Не случайно ние сме единствената държава в Европа със своето име от както се е създала. Умеем да оцеляваме, умеем да се държим заедно и дай боже това да продължава. Не трябва, обаче, да се включваме в тази игра, страната на агресията, да поддържаме на всяка цена силови действия. Трябва да се опитаме да караме хората да се замислят. Нашият министър-председател, президентът не трябва да повтарят на сляпо лозунги на тези, които имат интереси там. Нашият интерес е да не насочваме към нас омразата. Това е много важно.
    Росица АНГЕЛОВА

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  42. 43 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 725 Неутрално

    До коментар [#8] от "pqsachnik":
    Съгласен съм.
    Само че първо трябва да им резнат топките, за да им попарят надеждите. Защото тези фанатици наивно си мислят, че ще попаднат в ислямския рай и ще бъдат обслужвани от 40 красавици.

  43. 44 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4715 Разстроено

    До коментар [#38] от "today":

    Вчера френския посланик в интервю в "ШС" сподели, че във Франция максималната присъда за убийство е 30 години. Което е наистина малко, според мен за такива терористи трябва доживотен затвор без никакво право на помилване. Но, аз си мисля, че тези двама братя няма да се предат и ще се бият до последно..... и акцията за залавянето им ще приключи с тяхната смърт.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  44. 45 Профил на Nikolay Kokonov
    Nikolay Kokonov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Podgotvia se kachvaneto na komandosi na pokriva na pechatnicata i masovo nahluvane na baretite ot vseki edin avarien izhod na firmata kydeto " predpolagat " che sa se barikadirali teroristite . V ofisa na firmata syshto ima chovek ( jena ) ...

  45. 46 Профил на 4ove4encence
    4ove4encence
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#18] от "puhpuhan4o":

    Най-горе има опция да изключиш автоматичното обновяване на страницата.

  46. 47 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9474 Неутрално

    Дано да ги заловят по скоро и без повече жертви .

  47. 48 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 489 Любопитно

    ЕДНО КЪМ ЕДНО С МОЕТО ВИЖДАНЕ НА ПРОБЛЕМА -КУНЕВА ДА СИ ВОДИ БЕЛЕЖКИ ,А ДА НЕПРАВИ бЪЛГАРИЯ ГЕТОТО НА БАЛКАНИТЕ


    Бойко Ноев: Един от резултатите от това, което стана в Париж, е, че се създава потенциал за забиване на клин между две религии

    9 Януари 2015 | 10:46 | Агенция "Фокус"
    Бойко Ноев: Един от резултатите от това, което стана в Париж, е, че се създава потенциал за забиване на клин между две религииСнимка: Телевизия България он ерСофия. Независимо какви са били мотивите, кой го е направил, един от резултатите от това, което стана в Париж, е, че се създава потенциал за забиване на клин между две религии, между две религиозни общности. Това каза в сутрешния блок на телевизия Bulgaria on Air бившият военен министър Бойко Ноев, по повод атаката в Париж срещу редакцията на списанието „Шарли ебдо“.
    „България е страна с най-голям процент мюсюлманско население в Европа и поради това е потенциално изложена на подобни проблеми. Ако допуснем подобни конфликти да се пренесат в България, ще е пагубно за страната“, коментира той.
    Бойко Ноев заяви, че в момента е много важна ролята на духовните водачи - на мюсюлманското вероизповедание, на християнското вероизповедание, както и на българските политици. А именно - „много внимателно да проследят ставащото извън България и много добре да си помислят какво да направят, така че да укрепят българското общество“.
    Той подчерта, че България в момента „трябва да предпази своята къща, да подкрепи европейските усилия, които предстоят, но най-вече на първо място да опази своята си къща“.
    Бившият военен министър коментира и въпроса за бежанците у нас. - „Тезата на президента и на други български политици държавници, че България трябва да приеме всички бежанци е грешна, опасна теза. Тезата, че трябва да приемем всички, означава, че трябва да приемем хора, нуждаещи се, на които не можем да помогнем. Те ще бъдат вкарани в лагери, в гета, а тези гета биха се превърнали в потенциален източник за подобни явления. Затова България по въпроса за бежанците трябва да е много внимателна, консервативна, хуманна, но да приема, толкова, колкото може“, смята Бойко Ноев.
    Неговото мнение е, че границата на страната трябва да бъде добре пазена, „включително със средствата на армията“.

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  48. 49 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#7] от "chavo64":

    как по-точно?

  49. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  50. 51 Профил на inlineonline
    inlineonline
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Убиваха като аслани.. ще ги убият насрани....

  51. 52 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 489 Любопитно

    Хакери-ислямисти удариха сайтовете на два френски града, помествайки на тях заплахи, свързани със списание "Шарли ебдо", предава РИА Новости.
    Кибератаката е срещу градовете Езанвил и Гусенвил в столичния регион Ил-де-Франс. На сайтовете на тези градове киберпрестъпниците са поместили символи на групировката "Ислямска държава" и фразата на английски: "Свобода за Палестина, смърт за Франция, смърт за Шарли". Посочва се, че атаката е извършена от групата L'APoca-Dz.

    В сряда сутринта терористи нападнаха редакцията на "Шарли ебдо" и откриха огън по намиращите се там журналисти и избягаха.

    Жертвите на нападението са 12, а ранените са 11. Заподозрени са двама французи от алжирски произход - братята Саид и Шериф Куаши.

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  52. 53 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2256 Разстроено

    Прекалено се фокусирате на двама изпълнители - за тях е все едно дали ще бъдат убити или заловени /може и да съжаляват ... ама след като белята е станала/. Проблемът е системен ... не искам да съм лош пророк, но след тях ще тръгнат други , които в момента възприемат терористите като герои и мъченици за исляма. Залавянето и наказанието на точно тези е най-малкото от това което ЕС / Франция трябва да направи. Далеч по-важно е да се пререже идеологически /религиозно мотивацията други да тръгнат. Докато исляма не отхвърли и заклейми тероризма винаги ще има религиозни фанатици с автомати и бомби.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  53. 54 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2256 Любопитно

    [quote#23:"theanalyser"]Бесило трябва, не нещо друго![/quote]И акъл трябва... и дългосрочна стратегия срещу тероризма ще трябва ... Бесилото е лесна работа. Ами ако тръгнат и шахини / самоубийци ??? На тях какво ще им направиш?

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  54. 55 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    До коментар [#18] от "puhpuhan4o":

    можеш да го изключиш това. над снимката с хеликоптера има опция за изключване на автообновяването.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  55. 56 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    На ход са снайперистите.

  56. 57 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#54] от "dark'star":

    Ще ги погребваме каквото е останало от тях увити в свински кожи.

  57. 58 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    [quote#32:"maginka"]започна войната на цивилизациите...[/quote]Няма война на цивилизациите ....ИМА ЕДНА ЦИВИЛИЗАЦИЯ - нашата ! Войната е между цивилизацията и примитивите. Няма "цивилизация" трепеща наред за карикатури ... може да е нещо друго - диктатура, теокрация, тирания налагащо собствен ред , но не е цивилизация. Цивилизациите не правят така !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  58. 59 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 725 Неутрално

    "Йоан Бардо, водопроводчик, чийто офис е в непосредствена близост..."
    Ало редакторите, във Франция няма Йоан, има Жан. Учете френски.

  59. 60 Профил на id
    id
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Спри, спри, какво е това, Такси 5 ли ще ми разиграват?!
    Гонки, стрелба и ала-бала.

    Знам какво трябва да се направи.
    Отива Бойко Борисов с един гранатомет и ще ги оправи.
    Проверено е.

  60. 61 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    [quote#57:"krasi_kara"]Ще ги погребваме каквото е останало от тях увити в свински кожи.[/quote]Нещо подобно може да свърши работа - ислямските теолози могат да помогнат в случая да се намери отказваща формула .... Например смъртните присъди да се изпълняват от жени /имаше нещо такова ... ислямистите много се страхуваха да не бъдат убити от жена /

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  61. 62 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 1459 Неутрално

    Политиците да престанат да се правят, че не виждат. Европа е изправена пред цивилизационен сблъсък. Колкото по-дълго време не се вземат мерки, толкова конфликта който следва ще е по-кървав. Ние, които живеем в 21-ви век знаем, че мирът е благоденствие. Единственото спасение на мира в Европа е да се изселят всички мюсюлмани (до един) извън пределите на континента. Това вече е правено в миналото - Реконкиста.

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  62. 63 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2457 Неутрално

    С преследваните братя е установен контакт и те казват, че искат "да умрат като мъченици"

    Каквото и да искат, ще умрат като прасета. Дано не скоро, а след 40-на години, изгнили и с попилян нещастен живот в някой затвор.
    А може и с огромно фи. Отзад.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  63. 64 Профил на иван
    иван
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Много "ефективна" полиция е френската! Не могат да хванат двама! А ако бяха повече?

    effi
  64. 65 Профил на radovar
    radovar
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Французите се наиграха на толерантност, мултикултурализъм и т.н. и сега ще берат горчивите плодове от половинвековната си безразсъдна и пагубна политика да приемат в страната си мюсюлмани - араби и африканци.
    Във Франция мюсюлманите вече са 7-8 млн и 99% от тях живеят в създадени от самите тях гета и по законите на шариата, без въобще да признават френската държава.
    Случващото се във Франция НЕ Е ТЕРОРИСТИЧЕН АКТ - това е началото на ГРАЖДАНСКА ВОЙНА, тъй като част от гражданите на страната (нападателите са второ или трето поколение французи) искат и ще се борят за политически права, културна, религиозна и териториална автономия, в началото, а по - късно (до 5 - 10 години) и до независимост на някакъв вид ислямска държава в пределите на днешна Франция.
    Считам, че за Франция вече е твърде късно да се справи с проблема, но въпреки това никой в страната (изключвам Льо Пен) не признава, че проблема е в самите мюсюлмани и религията им, която е нетолерантна и репресивна.
    Европейските лидери трябва да си дадат сметка за опасността, надвиснала над континента и час по - скоро да започнат да прилагат драконовски ограничителни мерки относно мюсюлманите.
    Всички нелегални - вън!
    Никакво даване на гражданство на пребиваващи в страната, техните деца, майки, баби, лели и т.н.!
    Спиране на т.нар. легална имиграция (европейците трябва да започнат сами да си чистят улиците, кофите за боклук и сами да си мият чиниите в ресторантите)!

  65. 66 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Сега е моментът да ги обсадят, да не ги нападат и да ги оставят да огладнеят.
    Ако ги нападнат само ще им дадат повод да умрат като мъченици (каквито не са).

  66. 67 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Тоя в дясно не е ли Ивелин Попов, тъкмо върнал се от море?

  67. 68 Профил на Bluesky
    Bluesky
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Искали да умрат като мъченици. А държат за заложник жена, за да не ги атакуват. Каква полза от тези лузъри за исляма? Всеки мюсюлманин с малко мозък би се срамувал от тези тъпанари. Ислямът губи от такива изяви и печелят националистическите течения.
    Винаги ще има такива типове с разклатено самочувствие, които търсят начини да се изявят, за да си въобразят, че стават важни по този начин.

  68. 69 Профил на nikivan
    nikivan
    Рейтинг: 696 Неутрално

    За всяко събитие могат да бъдат открити т.н. причнно-следствени връзки... Ясно е, че щом ги гонят, ще търсят начин да се подсигурят. Малко цялата случка изглежда като на филм! Някави терористи бягат, полицията ги преследва, накрая добрите побеждават. За какво тоя цирк около операцият?!? Не е ли достатъчно, че наистина хората изразиха ясно, че са против хора да бъдат екзекутирани заради това, че по някакъв начин изразяват мнението си?!? Или може би не само при нас има статии като тези:

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2015/01/08/2450092_predozirane_smeshen_sorosoiden_plach/

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  69. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  70. 71 Профил на Стажанта
    Стажанта
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Франция с цялата си мощ колко ресурс и време им отнема, представете си ако се случи (не дай си Боже) в България ...

    В минутата в която ДПС имат министър председател си късам паспорта!
  71. 72 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#71] от "Стажанта":

    Взе ми думите от устата... на цяла Европа й е спукана работата, ако "събратята им" решат да действат по-синхронизирано

    https://goo.gl/8NG90J
  72. 73 Профил на gallno
    gallno
    Рейтинг: 237 Неутрално
  73. 74 Профил на gallno
    gallno
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Та този танк ми идва малко в повече.

  74. 75 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Не ги оправдавам извършителите на атентата, но кой съд ги осъди, кой прокурор доказа вината им и кога започна изпълнението на екзекуцията на тия двамата? Май сме на края на демокрацията, след като медии и полиция вече издават присъдите и се изпълняват на улицата. Третия райх е почнал по същия начин...

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  75. 76 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 868 Любопитно

    [quote#75:"Darcas"]но кой съд ги осъди, кой прокурор доказа вината им и кога започна изпълнението на екзекуцията на тия двамата[/quote]
    ква присъда кви 5 лева, идва полицията у вас да те търси за нещо, ти вместо да отидеш бягаш, стреляш и взимаш заложник.
    това те прави невинен, според теб????
    ех че сте сбъркани това толерастите......

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  76. 77 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1617 Неутрално

    Има ли някакво становище на френския хелзингски комитет?

    В Русия съм! В Русия съм!
  77. 78 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1617 Неутрално

    Интересно ми е сега като ги заловят дали ще се разболеят в ареста и дали ще отлагат делото? А после дали ще осъдят Франция за лоши условия в затвора и за забавено правосъдие?

    В Русия съм! В Русия съм!
  78. 79 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4715 Любопитно

    [quote#74:"gallno"]Та този танк ми идва малко в повече.[/quote]

    Става малко като в "Рамбо 3" в Афганистан, който главния герой почти сам унищожи цяла съветска военна част....

    П.П.
    Сега сериозно, според някои източници терористите имат и гранатомети сред арсенала си.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  79. 80 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4715 Любопитно

    До коментар [#64] от "иван":

    Може би просто не искат да рискуват живота на цивилни граждани, което е твърде възможно в градски условия, затова е цялата тази полиция, техника за само двама души... същото беше в Бостън, Мумбай, Лондон, Мадрид..... хиляди полицаи, спецчасти и военни срещу едва дузина и по-малко терористи. Ако нямаше цивилни наоколо сигурно щяха да действат по-агресивно и нападателно....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  80. 81 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1953 Любопитно

    Екшън с елементи на драма.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  81. 82 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1617 Неутрално

    [quote#65:"radovar"]безразсъдна и пагубна политика да приемат в страната си мюсюлмани [/quote]
    Проблема не е приемането, а даването нба гражданство!
    Защо им се дава гражданство? Кое налага това? Не можеше ли да им се дават работни визи за по 1-2 години? Изтича визата и айде у дома!А тея на които се дава гражданство защо няма изпит по език и история на държавата и гртисен период от 2-3 години, през които лицето да се интегрира? АКо не се интегрира-айде обратно у дома!

    В Русия съм! В Русия съм!
  82. 83 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Тоя бил член на организация, оня бил, знаело се, ама са ги оставили да се размотават ей така .. странно ми е това.

  83. 84 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 959 Неутрално

    [quote#78:"Веселин Дечев (десидент)"]Интересно ми е сега като ги заловят [/quote]
    Съмнявам се, че ще ги заловят живи

  84. 85 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 466 Неутрално

    на живо френски канал и ал джазира: http://bit.ly/1xP5hwn

  85. 86 Профил на prisoner
    prisoner
    Рейтинг: 409 Гневно

    ''14:32 Междувременно агенция "Франс прес" съобщи за нова стрелба в Източен Париж, както и че въоръжен мъж е взел заложник в магазин за традиционни еврейски хранителни продукти. Според източници на агенция "Ройтерс" има един ранен.''

    Международните агенции говорят за петима заложници, между които жени и деца.

  86. 87 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1109 Неутрално

    [quote#43:"marker"]Само че първо трябва да им резнат топките, за да им попарят надеждите.[/quote]
    Направо да им направят операция за смяна на пола,без упойка

  87. 88 Профил на Дрън Брън
    Дрън Брън
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#5] от "dogwoman":

    До коментар [#6] от "classicc":

    До коментар [#19] от "Ф.Нинов":

    Да, това всичкото прилича на смесица между Полицая от Сен Тропе и Такси, и ако е истина, а не някаква нагласена работа, да почват да учат корана наизуст начело с Оланд. За тайминга няма да спорим, но в Щатите (без импланти), след Бостънския маратон ги спипаха за часове.

    А въпросите са много - двама терористи си стрелят колкото си искат, минават през 3-4 полицейски поста, полицаи ги оставят да тичат насам-натам, сменят си колите (но спасяват кучето), обират бензионстанции (нямат пари сигурно), оставят си личните карти и упътването за калашника в колата, ръкуват се с печатари (нямало да убиват цивилни)...дано ги хванат живи, за да се отговари на всички въпроси.

  88. 89 Профил на alffastar
    alffastar
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Приключи - и тримата са убити и заложниците освободени!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK