Русия и Иран подписаха споразумение за военно сътрудничество

S-300 на парад по повод Деня на победата в Москва, 2009 г.

© wikimedia commons

S-300 на парад по повод Деня на победата в Москва, 2009 г.



Руският министър на отбраната Сергей Шойгу и иранският му колега Хосейн Дехган подписаха в Техеран споразумение за военно сътрудничество между двете страни, предава агенция ТАСС.


След подписването Шойгу заяви, че през последните години руско-иранските отношения във военната сфера последователно се развиват и че сегашното споразумение създава "теоретична основа за взаимодействие във военната област". Двете страни се договориха, че това взаимодействие ще има "голяма практическа насоченост" и ще съдейства за повишаването на боеспособността на армиите им.


Шойгу уточни, че в преговорите двамата министри са обсъждали "по-широк обмен на делегации, провеждане на щабни преговори, участие на наблюдатели в ученията, подготовка на военни кадри, както и обмяна на опит в мироопазващата дейност и в борбата с тероризма". Те се договорили още да разширят практиката на посещения на военни кораби в пристанищата на Русия и Иран.




Русия може да извърши отдавна отлаганата доставка за Иран на системи за противоракетна отбрана S-300, съобщава "Ройтерс", позовавайки се на руски медии. Изпълнението на договора за продажба на руските противоракетни комплекси бе спряно през 2010 г. след силни възражения от страна на Запада.


Руската РИА "Новости" потвърждава, че въпросът отново е бил обсъждан. "Направена е стъпка в посока икономическо и военнотехническо сътрудничество и в крайна сметка такива отбранителни системи като S-300 и S-400 ние вероятно все пак ще доставяме", цитира агенцията генерал Леонид Ивашов, бивш началник на международния отдел в министерството на отбраната на Русия.


Засега няма други подробности по казуса, отбелязва "Ройтерс". Агенцията посочва, че модерната система за противоракетна отбрана S-300 е с обхват 200 километра.  

Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 519 Гневно

    КООО???

    КОГА??

    ...

    Върнете дъгата на децата, педераси!
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на today
    today
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Сега ще се присъедини и Северна Корея, само гледайте.
    Оста на злото - 2.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  4. 4 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    Израел какво мисли по въпроса?

  5. 5 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 794 Неутрално

    S-300 е вече доста остаряла. Самите руснаци вече я махат от по-важните направления.
    Не е достатъчно ефективна спрямо Ф-22.
    Срещу крилати ракети става, но икономически не е ефективна.
    Но зс да прилъжат иранците и някои друг долар да спечелят става.

    Миша
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 388 Гневно

    Краставите магарета през девет баира се надушват!

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  9. 9 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    Оста.
    Русия-Иран-ИДИЛ.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  10. 10 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Интересно, но очаквано развитие.
    Израел няма да са въодушевени, но могат да се сърдят само на приятелите си от Вашингтон.

    Върви разместване в глобалното позициониране на много държави.
    САЩ се готвят за наземна операция срещу ИДИЛ. Близкия Изток изглежда като територия на хаоса.

  11. 11 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 660 Неутрално

    сегашното споразумение създава "терористична основа за взаимодействие във военната област".

    С това изречение съм съгласен.

  12. 12 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    както и обмяна на опит в мироопазващата дейност и в борбата с тероризма".

    Ко !
    Неее!

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на radkoss
    radkoss
    Рейтинг: 225 Весело

    [quote#4:"stanislavdi"]Израел какво мисли по въпроса?[/quote]

    Едва ли има някакво значение.

  15. 15 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#0:"Дневник"] Русия и Иран подписаха споразумение за военно сътрудничество [/quote]

    играта става все по-завързана
    и така трябва да бъде !

    Състезание с един кон не е състезание..

    трябваше Конкуренция---Има я , Факт е !!

  16. 16 Профил на Alexey  Davydov
    Alexey Davydov
    Рейтинг: 388 Весело

    време е да се върне дълговете.

  17. 17 Профил на ngmtf
    ngmtf
    Рейтинг: Неутрално

    [quote#6:"snowball"]Нормално ... все пак са две нации на сравнително еднакъв етап от еволюционното си развитие ... Иначе казано, примат с примат се разбира. [/quote]
    Когато в Персия е имало писменост, в Европа са ходели на четири крака, а щатите даже не са били запланувани.

    Радвам се, че подписаха военно споразумение. Това значи, че ядрената програма на Иран няма как да бъде спряна. Никой няма право да налага монопол над енергията!

  18. 18 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3749 Неутрално

    Сега продайте им ракети с които след като си направят ядрена бомба да стрелят по Израел и Европа. Лудостта отново обхваща света, кой дава зареден пистолет в ръцете на луд човек?!

    klimentm
  19. 19 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    [quote#14:"radkoss"]Едва ли има някакво значение. [/quote]
    И за Иран и за Русия има огромно значение.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    [quote#17:"ngmtf"]Радвам се, че подписаха военно споразумение. Това значи, че ядрената програма на Иран няма как да бъде спряна. Никой няма право да налага монопол над енергията! [/quote]
    Послед над енергията или над оръжията за масово поразяване?

  23. 23 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3749 Неутрално

    До коментар [#17] от "ngmtf":

    Израел може да се погрижи за ядренната им програма , вече веднъж го направи, ако свта е полудял да им разреши подобно нещо.

    klimentm
  24. 24 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    До коментар [#17] от "ngmtf":

    А в територията на днешна Русия( че тогава и държава не е имало) как са ходели. За пинаетоне питам.

  25. 25 Профил на snowball
    snowball
    Рейтинг: 460 Неутрално

    [quote#17:"ngmtf"]Когато в Персия е имало писменост, в Европа са ходели на четири крака, а щатите даже не са били запланувани. [/quote]
    Коя година сме сега, хубаво е да си свериш календара

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  28. 28 Профил на epg49388290
    epg49388290
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#14] от "radkoss":

    " Вземи прочети малко история, за да видиш къде е била "люлката" на човешката цивилизация и от къде Запада е взаимствал знания и опит, за да тръгне и той да се превръща от сбирщина варварски племена в някаква интелигентна цивилизация"....

    И се вижда до къде е стигнала "люлката" и докъде е стигнала и"збирщината".

  29. 29 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#18] от "klimentm":

    Беше очаквано, че за да напълнят малко празната хазна, кагебейците ще почнат да продават оръжие на всякакви терористи, стига да могат да го платят.
    Ама на всяко действие си има противодействие.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  30. 30 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 388 Весело

    Православна Расссия,подписва с мюсюлмански Иран нещо си.
    Не чувам мурзилски рев.Що ЛИ?
    Правилно ли е да се продават православни оръжия на Иран?
    Сидеров где си бе?
    Веднага на протест.

  31. 31 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Поредна руска тъпотия. Ще се опитат да спечелят Иран и ще загубят твърдо Израел. Кон за кокошка.

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  32. 32 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 3416 Неутрално

    Предсказанията на Нострадамус се сбъдват - големите сили се противопоставят до крайна степен, след което се обединяват в борбата срещу исляма.

  33. 33 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 750 Весело

    До коментар [#13] от "radkoss":

    "...Вземи прочети малко история, за да видиш къде е била "люлката" на човешката цивилизация..."
    А бе люлката май е била доста по на исток, преди около 3000 години, после престанала да се люлее до преди 20 години, но поне се е залюляла... Персииската цивилизация и тя е била люлка, обаче одавна не се люшка...е може и след някоя и друга десетки години пак да се раздвижи. А иначе си прав, и сега е мноооого над нивото на цивилизацията на матушката ти....

  34. 34 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#9:"deepblue"]Оста.
    Русия-Иран-ИДИЛ. [/quote]
    Как виждаш шиити да са заедно със сунити? Иранските ВВС нанесоха въздушни удари по ИДИЛ още в началото на декември.

  35. 35 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1366 Весело

    Събраха се... Едните са ислямска република, другите настоятелно се напъват да превърнат православието в белег на собствената си държавност...

    Свобода за Надежда Савченко!
  36. 36 Профил на today
    today
    Рейтинг: 785 Неутрално

    [quote#14:"radkoss"]Едва ли има някакво значение. [/quote]

    Напротив, има много голямо значение, Израел освен че има силни лобита във всички развити държави, върти и голяма част от световните финанси пряко или непряко. Така че Путлер направо си забива сам нож в корема с тоя глупав ход. Преди това сам седна на **** на китайците с газовите договори, после си отряза южната тръба, сега е това ...

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  37. 37 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    [quote#31:"iak"]Поредна руска тъпотия. Ще се опитат да спечелят Иран и ще загубят твърдо Израел. Кон за кокошка.[/quote]
    По-скоро два коня за една кокошка. Губят все повече и Азербайджан. Словестната война между азери и перси въобще не е за пренебрегване

  38. 38 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 388 Весело

    [quote#34:"Гарван"]Как виждаш шиити да са заедно със сунити? Иранските ВВС нанесоха въздушни удари по ИДИЛ още в началото на декември. [/quote]

    Ами това е новата опорна точка, от сутринта вече я спуснаха - руснаците са като ислямистите, следователно те са терористи, следователно ще воюваме срещу тях...и т.н. следователни...
    Дойде по жицата и вече е в действие, а ти сега въпроси, сунити-шиити, айде бе стига подробности...

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  39. 39 Профил на nemisemisli
    nemisemisli
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#10] от "emi1ian":

    Близкият изток - територия на хаоса.
    Напълно подкрепям - след САЩ в БИ хаосът освен в Афганистан се настани и в Ирак, Сирия, части на Северен Пакистан. Но да допълним и Северна Африка, където вина има и ЕС.
    Въобще ЕС е обграден по суша от проблемни територии, които ще го подлагат на огромен миграционеннатиск, в последствие и културен.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#39] от "smart":

    [quote#39:"smart"]Въобще ЕС е обграден по суша от проблемни територии, които ще го подлагат на огромен миграционеннатиск, в последствие и културен.[/quote]

    Точно.
    Интересно, болшинството коментиращи не търсят отговор на този проблем с въпрос номер едно: как стигнахме до тук?... кои са първопричините за разрушението и хаоса?

    Понякога очеВадното е най-трудно за приемане.




  42. 42 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#3:"today"]Сега ще се присъедини и Северна Корея, само гледайте.
    Оста на злото - 2. [/quote]
    Друго си е оста САЩ - С. Арабия.
    Само да видим къде ще сложим сирийската опозиция.

  43. 43 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 551 Любопитно

    [quote#41:"emi1ian"]Точно.
    Интересно, болшинството коментиращи не търсят отговор на този проблем с въпрос номер едно: как стигнахме до тук?... кои са първопричините за разрушението и хаоса?

    Понякога очеВадното е най-трудно за приемане.
    [/quote]
    На български или на американски английски да кажа отговора?

  44. 44 Профил на nemisemisli
    nemisemisli
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#41] от "emi1ian":

    Все си мисля, че икономическите връзки с тези страни извън контекста на доставки на оръжие могат да бъдат по-полезни от това да е хаос там, но може би не знаем много целите, които имат нашите политици и тези в ЕС....Това, което искат те е важното в този случай.....

  45. 45 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#43] от "opasno_lud":

    Български моля. Ако може простичко обяснете... без екзактни каламбури!

  46. 46 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4197 Любопитно

    "Русия и Иран подписаха споразумение за военно сътрудничество"

    Напълно нормално и изгодно сътрудничество и за двете страни. Още повече, че Русия е част от шесторката която преговаря за решаването по мирен начин на спорните въпроси по иранската ядрена програма.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  48. 48 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4197 Любопитно

    [quote#9:"deepblue"]Оста.
    Русия-Иран-ИДИЛ.[/quote]

    Верно ли бе!? А, да си чул случайно, че ИДИЛ води война с Иран. И, че ИДИЛ заплаши с убийство руския президент Путин!? При това положение какъв съюз сънуваш!? Всъщност една от целите на това сътрудничество е борба с престъпната терористична организация ИД.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  49. 49 Профил на k.walther
    k.walther
    Рейтинг: 551 Разстроено

    О ,Боже , взе да става все по-опасно ! Русия става все по -диктаторска държава, а сега и сътрудничество с ислямска държава ....... Неискам и да знам какво се крои зад затворени врати .

  50. 50 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1366 Весело

    В обозримо бъдеще Западният свят ще се разбере с Иран, където - може би незабелязани - също протичат процеси на промяна.

    С Русия не вярвам, че някога ще се разберем напълно - просто ще продължим да я държим под контрол - икономически и финансово.

    Свобода за Надежда Савченко!
  51. 51 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4197 Любопитно

    До коментар [#30] от "europa_bg":

    Извинявай, обаче ти знаеш ли, че протестанско-католическа Америка продаде за миналите няколко години на СА оръжие на стойност 60 МИЛИАРДА долара!!? За информация в СА е най-радикалната, консервативна мюсюлманска държава в света! Ето подробности за оръжейните сделки:

    http://www.bnews.bg/article-15164

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  52. 52 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 732 Неутрално

    "Шойгу уточни, че в преговорите двамата министри са обсъждали ...., подготовка на военни кадри, както и обмяна на опит в мироопазващата дейност и в борбата с тероризма"

    Вероятно става въпрос за "мироопазващата дейност" и военните кадри на Русия в Източна Украйна и тази на Иран в Сирия и сега в Йемен. Имат богат опит, който да обменят.

  53. 53 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4197 Любопитно

    До коментар [#49] от "k.walther":

    А, не те ли притеснява сътрудничеството на САЩ със СА и още няколко държави от Персийският залив, които финансират ислямисткия фундаментализъм в ЕС, а и по-целия свят!? Граждани на гореспоменатите арабски държави финансират и различни терористични организации по света.....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  54. 54 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#51] от "Иво":
    Статията е за Расссия>
    Като дойде време ще коментирам и сделките на САЩ И колко стотин милиарда са продали оръжие на СА.
    Тука става въпрос за предателството на православна Расссия,продавайки оръжие на Иран.
    И за Сидеров дето не протестира.

  55. 55 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4197 Любопитно

    До коментар [#54] от "europa_bg":

    Истината е, че това което прави САЩ го прави сега и Русия... а, именно търси местни икономически и военни партньори в толкова важния регион в Близкия изток. Продава оръжие и печели милиарди долари/рубли. Борба за надмощие и пари... нищо ново под слънцето.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  56. 56 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 429 Неутрално



    Руснаците май не са наясно, че в края на краищата мюсюлманите ще са тия, които ще гътнат Русия, тоя СССР 2.0


  57. 57 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#10] от "emi1ian":

    Няма да има наземна операция в следващата година (според мен може и повече). Дестабилизирането на района е в стратегическа полза за САЩ (донякъде и за Европа). Ако ИДИЛ успее да завладее по-обширни територии (или получи сериозна подкрепа на съседни региони) ще се стигне до намеса в региона.

    Виж, смятам, че скоро НАТО (Франция и САЩ ще инициират операцията) ще се приземят в Йемен в подкрепа на Саудитска Арабия (ако са послушни и държат ниски цени). Французите имат предпоставки предвид атентата в Париж, а САЩ се бият с Ал Кайда.

    С това ще се контролира и поведението на групите в Сомалия.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  58. 58 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 388 Неутрално

    ПравославНа Расссия предлага оръжие на Иран.
    Църквата дали би го одобрила?



    До коментар [#55] от "Иво":

  59. 59 Профил на hugo_chaves
    hugo_chaves
    Рейтинг: 497 Неутрално

    По-добре Иран отколкото Саудитска Арабия.

  60. 60 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4197 Любопитно

    До коментар [#58] от "europa_bg":

    Защо църквата трябва да одобрява подобно споразумение!? Това е работа на държавната руска политическа власт. Църквата не трябва да се меси в държавните дела. Както и обратното.... трябва да има разделение между религия и политика.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  61. 61 Профил на «Eхo»
    «Eхo»
    Рейтинг: 482 Весело

    Да напомня, че Китай и Иран имат също военнен договор за сътрудничество.
    Да напомня, че на териториите Русия и Иран лежат точно 50% от нефтени и газови залежи на земното кълбо

    Спамаджиийки, русобоски, не ви ли е срам, че не знаете елементарни факти, а коментирате изцяло непознати за вас теми?
  62. 62 Профил на «Eхo»
    «Eхo»
    Рейтинг: 482 Весело

    До коментар [#59] от "hugo_chaves":

    1988 УСА сбиват ирански цивилен самолет и реакцитя на тогавашния визепрезидент George Bush е подигравка за умрелите цивилни, а Рейгън обявява, че демокрацията е направила крачка в правилната насока.

    Спамаджиийки, русобоски, не ви ли е срам, че не знаете елементарни факти, а коментирате изцяло непознати за вас теми?
  63. 63 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#5] от "Миша":

    ХХхааа - надявай се!

  64. 64 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1298 Любопитно

    До коментар [#57] от "brutester":

    те веднъж избягаха от Сомалия, сега отсреща дали ще се навият

  65. 65 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#61] от "«Эхo»":

    Напомни че и Труман заплашвал Сталин с ядренна бомбандировка ако не изтегли Руските войски от Иран след Втората Световна.

  66. 66 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#64] от "1001":

    Саудитска Арабия ще решат дали имат нужда от охраната на НАТО или ще се пробват сами (имат силна и модерна армия, но тя е подготвена за мащабен конфликт с Иран и не е пригодена за борба с бунтовнически/атентаторски групи). А такива се очертават и от север и от юг.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  67. 67 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#57] от "brutester":

    САЩ и Франция да влязат с наземна операция в Йемен???
    Нищо не може да ги спре, факт, но мюсюлманския свят ще ревне... Саудитска Арабия никога не би се съгласила. Справка ситуацията в Ирак, Афганистан, Сирия и Либия.
    Ако разбутат Йемен, няма как проблемите да не дойдат и при саудитските шейхове.

    В общи линии 2015 мисля ще е година на военни конфликти. Дано не съм прав.

  68. 68 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 388 Весело

    [quote#60:"Иво"]Защо църквата трябва да одобрява подобно споразумение[/quote]
    Щом като ще има руско православно банкиране,що да няма и руско православно оръжие отнемащо живота на православни,мюсюлмани и т.н.
    След като руската църква е решила да си банкира някакви неща,що пък да не може да си реши и да си изнася оръжие,примерно.
    В Великата Расссия всичко е възможно.Страната на ограничените възможности.

  69. 69 Профил на block
    block
    Рейтинг: 847 Неутрално

    До коментар [#62] от "«Эхo»":
    [quote#62:"«Эхo»"]1988 УСА сбиват ирански цивилен[/quote]
    брей кой е тоя Уса? и как точно се сбива нещо

    тавариш, айде задели некоя рубла да си купиш българска граматика

  70. 70 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    Путин съвсем удари през просото! Въоръжава непосредствения си съсед-фундаменталист, който задкулисно стои в основата на всички антируски конфликти в Северокавказките републики! Руско православие в интимна прегръдка с аятоласки ислямизъм-каква прелестна идилия!!!
    Наистина, когато някой тръгне по нанадолнището, смята за спасителен всеки трън,за който успее да се залови!

  71. 71 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    Пут*ин започва да се утвърждава като истински азиатски сатрап. Сближаване с държави като Северна Корея и Иран и след това претенции, че русия не я броят за нормална и цивилизована страна. Много "умни" ходове на кагебиста.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на today
    today
    Рейтинг: 785 Неутрално

    [quote:"Дневник"]Направена е стъпка в посока икономическо и военнотехническо сътрудничество [/quote]
    Интересно че от спадналите цени на нефта страдат и двете държави, но иначе икономическо сътрудничество ... може би договарят Иран да плати ракетите с персийски килими за двореца на император Путя I-ви.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  74. 74 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 823 Неутрално

    [quote#71:"andreas_hofer"]Сближаване с държави като Северна Корея и Иран[/quote]

    ми как. друго си е духовният Иран в противовес с мракобесната Саудия.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  75. 75 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4197 Любопитно

    [quote#68:"europa_bg"]Щом като ще има руско православно банкиране,що да няма и руско православно оръжие отнемащо живота на православни,мюсюлмани и т.н. [/quote]

    Това е безумно сравнение.... за твоя информация Ватиканът също си има своя банка. Сигурно много протестански църкви също влагат част от средствата си в банки.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  76. 76 Профил на maugli
    maugli
    Рейтинг: 403 Весело

    До коментар [#5] от "Миша":

    То че С-300 е остаряла ЗРС - вярно, ама коя модификация не уточняваш! Щото С-300ПМУ-2 не е остаряла, а все си мисля, че за такава говорят с Иран, или за С-400. Ама така де, сделката е договорена отдавна, сега я възкресяват. Но до доставка може и пак да не се стигне, ама да купят други системи може, пък договорчета за ремонт на техниката - пак може! Вертолети също. Целта е политическа, а не толкова военна. За сведение виж какво ПВО/ПРО има Азербайджан Съсед на Иран. Ако ти е интересно де

  77. 77 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    “Русия може да извърши отдавна отлаганата доставка за Иран на системи за противоракетна отбрана S-300, съобщава "Ройтерс", позовавайки се на руски медии."

    Щатите не дават достаъчно и Иран се обърна към Путин! Остава да видим как ще реагират тези, заради които е цялата дъдъния. С гаранция евреите няма да са “хепи” от това развитие...

    I Want To Believe
  78. 78 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3580 Неутрално

    [quote#37:"stanislavdi"]По-скоро два коня за една кокошка. Губят все повече и Азербайджан[/quote]А може би сега, като се окажат между Иран и Русия,Азърбайджан ( а също и Туркменистан и Узбекистан) ще внимават повече в картинката..Сигурно руснаците се надяват и да получат ако не бази, то поне постоянно присъствие на свои бойни кораби в Персийския залив.Страните около него май повечето са все шиити..

  79. 79 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 809 Неутрално

    [quote#77:"2.5"]гаранция евреите няма да са “хепи” от това развитие... [/quote]

    Което е изключително тревожно! В цяла Европа трябва да повишат до червен кода за опасност от нови атентати в стил 9/11 и Шарли Ебдо.

    https://goo.gl/8NG90J
  80. 80 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3580 Неутрално

    [quote#70:"Дон Кихот"]непосредствения си съсед-фундаменталист, който задкулисно стои в основата на всички антируски конфликти в Северокавказките републики![/quote]
    Ти май не знаеш кой е главния спонсор на уахабитите...

  81. 81 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 809 Неутрално

    [quote#70:"Дон Кихот"]Путин съвсем удари през просото! Въоръжава непосредствения си съсед-фундаменталист, който задкулисно стои в основата на всички антируски конфликти в Северокавказките републики! Руско православие в интимна прегръдка с аятоласки ислямизъм[/quote]

    В кризисни времена врагът на основния враг се превръща в съюзник. ИД и родителите й трябва да бъдат спрени с всякакви средства.

    https://goo.gl/8NG90J
  82. 82 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3580 Неутрално

    [quote#75:"Иво"]Сигурно много протестански църкви също влагат част от средствата си в банки[/quote]
    Да не споменаваме пък мормоните...

  83. 83 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3580 Любопитно

    [quote#74:"abdelhaqq"]в противовес с мракобесната Саудия.[/quote]Изпуснал си кавичките на мракобесна?

  84. 84 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3580 Неутрално

    [quote#77:"2.5"]. С гаранция евреите няма да са “хепи” [/quote]
    Не знам за всички евреи, ама в Израел определени среди няма да
    никак да са доволни...Ама нещо не видях влиятелното ционистко лоби да окаже някакво противодействие на политиката на администрацията по отношение на Русия .Даже на хора, като Коломойски не му изшъткаха .

  85. 85 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Весело

    Мдааа, все повече се убеждаваме, че наистина кат Русия нема втора, тъй могъща на света))))

  86. 86 Профил на I3I
    I3I
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Руснаците си търсят подкрепа, и това е абсолютно в реда на нещата. И двете държави ги е шубе от САЩ, така че ще се вардят взаимно. Още повече че руснаците са единствените, които са се навили да строят атомни централи в Иран.... а бе носят ракети натам за да си пазят централите

  87. 87 Профил на Плам
    Плам
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#9] от "deepblue":

    Хахаха, ако сам си вярваш на това което си написал, значи трябва да се консултираш със специалист. ИДИЛ са "случайно" въоръжавани от САЩ, целта беше да се отправят нови удари срещу Асад в Сирия и кюрдите в Ирак.
    http://www.theguardian.com/world/2014/oct/22/isis-us-airdrop-weapons-pentagon

    Иран официално заявиха, че ако ИДИЛ наближи на 40км от границата им, ще навлязат с армията си в Ирак и джихадистите бягат като опарени.
    https://www.google.bg/#q=iran+threatens+isis

    Това са официално потвърдени новини от световните агенции, ама ти стоиш и спускаш опорни точки...

  88. 88 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    До коментар [#87] от "Плам":

    ИДИЛ са "случайно" въоръжавани от САЩ,

    С руско оръжие.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  89. 89 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 517 Любопитно

    [quote#46:"Иво"]"Русия и Иран подписаха споразумение за военно сътрудничество" [/quote]

    Това дето Дневник не споменава в статията е, че Иран и Русия са подписали споразумение-договор за първи път в историята Руски военни кораби да ползват Ирански пристанища.

    До сега в Персийския залив тази правилегия я имаше само САЩ. Другото ново е, че въпросните ракети S-300 може и да бъдат заменени с по-новия модел S-400.

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK