От 1 март Украйна ще иска международни паспорти от руснаците

От 1 март Украйна ще иска международни паспорти от руснаците

© Associated Press



От първи март гражданите на Руската федерация ще могат да преминават границата с Украйна само с международен паспорт, съобщава РБК.


Премиерът Арсений Яценюк заяви, че "президентът на Русия Владимир Путин предложи да преминем към режим на пресичане на държавните граници само с международен паспорт". "Ние изпълняваме неговото искане. Отсега нататък руснаците ще трябва да ползват именно такива документи", добави премиерът.


Министерство на външните работи на Украйна информира Москва за взетото решение, а миграционната служба започва да контролира срока на пребиваване на руските граждани в страната.




До 1 март ще действат настоящите правила, според които руските граждани могат да влизат в Украйна само с обикновен паспорт. По данни на украинската гранична служба през 2014 г. на общо 46 834 души е отказано влизане в страната, а 15 500 от тях са граждани на Русия.


Решението на Украйна не е неочаквано. Председателят на комисията по външните работи на руската Дума Леонинд Слуцки заяви, че парламентът "е очаквал това решение още след избора на новия състав на украинския парламент".


"За нас това не е никакъв проблем. Украйна в момента е прекалено идеологизирана, при тези условия посещението на роднини в Украйна може да не е безопасно", казва Слуцки. "Няма да правим специални изявления, през последните три месеца Украйна последователно изчиства и ампутира всичко руско. Мислеха даже да строят стена, ако имаха пари за това. Русия вероятно няма да реагира симетрично, тъй като американските инструктори на киевските власти искат именно това", добавя той.


Жителите на Крим вече срещат проблеми при влизането в Украйна и най-вероятно те ще се задълбочат след въвеждането на новите правила, коментира руският правозащитник Дмитрий Макаров. През 2014 г. в Крим са подадени около 8000 заявления за издаване на задгранични паспорти, а са издадени около 2 хиляди документа от общо 2.2 милиона души, които живеят на полуострова.


През 2011 г. в Русия са издадени 6.2 милиона задгранични паспорта, през 2012 г. - 7.3 милиона, а през 2013 г. - 8.4 милиона. Още преди три години Владимир Путин коментира, че е необходимо въвеждането на нови правила за влизане в Русия, като предложи единствено за членовете на Евразийския съюз да не се изискват международни паспорти.


Гражданите на Украйна си запазиха правото да влизат с обикновените си паспорти в Русия, въпреки че не стана част от Евразийския съюз. На 26 януари Путин обяви, че е необходимо да бъде удължен срокът за пребиваване в Русия на украинците, които могат да бъдат обхванати от обявената в страната мобилизации, след което Федералната миграционна служба взе решение да разреши пребиваване на украинци за повече от 90 дни "при наличие на уважителни причини".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (140)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1282 Весело

    Евразийскио съюз се спихна отсекъде...

  2. 2 Профил на vilson
    vilson
    Рейтинг: 466 Неутрално
  3. 3 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 718 Неутрално

    И визи,и визи

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  4. 4 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Айде, пак се започва. Взаимни обвинения и санкции!
    Това не решава проблема, а го задълбочава!

  5. 5 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3489 Неутрално

    Включително и от редовната руска войска, която се бие в "новоросссия"?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3489 Неутрално

    [quote#4:"razlichen123"]Това не решава проблема[/quote]

    А кое решава проблима - Уклайна да подари на джуджето половината си територия с всичките си военни заводи?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 466 Неутрално

    А кога ЕС ще отмени туристическите визи за Украйна?

  9. 9 Профил на vilson
    vilson
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#0:"Дневник"]На 26 януари Путин обяви, че е необходимо да бъде удължен срокът за пребиваване в Русия на украинцитекоито могат да бъдат обхванати от обявената в страната мобилизации [/quote]

    В Февруари 2015 в Русия, има около 2,5 милиона граждани на Украйна.

    Слава Украйне!
  10. 10 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#4] от "razlichen123":

    Виновна не е Украйна като цяло. Виновен е който започне пръв. Също както Сърбия и войната в Югославия.

  11. 11 Профил на Чат Пат
    Чат Пат
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#0:"статията"]гражданите на Руската федерация ще могат да преминават границата с Украйна само с международен паспорт[/quote]
    ...и с достатъчно количество валута, за да гарантират, че могат да си платят престоя!

    До коментар [#5] от "Norman Granz":
    [quote#5:"Norman Granz"]от редовната руска войска, която се бие в "новоросссия"? [/quote]
    За тези е достатъчно да представят "жълта книжка" или удостоверение от психодиспансер, издадено не по-рано от 1 месец от датата на преминаване...

  12. 12 Профил на vilson
    vilson
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#3:"sashobal"]И визи,и визи [/quote]


    Точно така!

    Това ще спре войските на Новорусия.

    Слава Украйне!
  13. 13 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2700 Весело

    И визи да им искат...а на тия които влизат незаконно със зелени дрехи да им налагат глоба и връщане там от където са дошли в дървено пардесю...

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  17. 17 Профил на Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Решението на Украйна не е неочаквано.
    ****************

    Какво решение? Още от първите редове на статията става ясно, че Украйна нищо не е решила, а просто е приела предложението на Путин. "...президентът на Русия Владимир Путин предложи да преминем към режим на пресичане на държавните граници само с международен паспорт..."

    Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
  18. 18 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    А бе, то сега запаса бЕга в Русия... спасява се всичко де го засяга ЧЕТВЪРТАТА мобилизация! ЧЕТВЪРТА, Дневник! За бунтовете на бесарабските българи нещо да сте писали? Тцъ... не ви касаят...

    Визи въвеждат, а хората бягат от Украйна- спихнала власт. Оня ден Порошенко го охраняваха два кордона полицаи плюс нац гвардия... като Янукович... за това също не съм чел в Дневник...

    Бе, лабава работа, журналята... лабава

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Украйна в момента е прекалено идеологизирана, при тези условия посещението на роднини в Украйна може да не е безопасно"

    Комунизъм в действие......по- скоро феодализъм.

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  22. 22 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#15] от "Müller":

    Всъщност на ккаво толкова се дължи рязкия спад на цената на петрола-има ли икономичека основа за това,ако оставим политическия ?

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  24. 24 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Бе то Руско-Украйнска граница има ли въобще?
    Какви паспорти какви 5 лева.
    Който иска си минава към Украйна без паспорт.
    Тия с паспортите в Украйна работа нямат, там е таква мизерия че ...

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  26. 26 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#8:"cuauhtemoc"]А кога ЕС ще отмени туристическите визи за Украйна?[/quote]

    Е ти пък сега ... неудобни въпроси.
    По принцип Украйнците са съюзници и ние ги подкрепяме ... морално ... но те работа в ЕС нямат ... на тях им е отредена ролята да са маша срещу Русия и да са пушечно месо в прокси войната която Америка води с Русия.
    Ще пътуват до ЕС ... ама в следващия живот

  27. 27 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Руснаците в Украйна работа нямат.
    Тези който имат "военна работа" в Украйна си минават през грничните пунктове Русия-Новорусия като ВИП

  28. 28 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Иначе Путин пуска дори без паспорти Украйнчета който бягат към Русия от страх да не ги мобилизират и да ги пратят за пушечно месо.
    Много добър ход.
    към 2 милиона младежи само са се изнесли към Русия и нямат намерение да се връщат в Украйна.

  29. 29 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3489 Неутрално

    [quote#15:"Müller"]Надолу ли са, нагоре ли са? [/quote]

    Засега - твърдо надолу.

    А какво бил казал НЯКОЙ СИ - той и Путин каза, че руската армия ще стане най-могъщата в света...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  30. 30 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#7] от "Norman Granz":

    "--------------А кое решава проблима - Уклайна да подари на джуджето половината си територия с всичките си военни заводи?"----------------


    До коментар [#10] от "cuauhtemoc":

    ______________________"Виновна не е Украйна като цяло. Виновен е който започне пръв. Също както Сърбия и войната в Югославия."-----------------------------------


    Сложен въпрос?
    Може би е виновен някой друг, различен от Путин и Украйна!
    Примерно НАТО и САЩ!
    Или смятате, че може да наврете в гъза на Русия бази на НАТО и ракети в тях и тя да приветства това?
    Поставете се на мястото на Путин. Влезте в неговата кожа и помислете. Белким проумеете нещо!
    В речта си, пред журналистите, той съвсем ясно го каза! НАТО и САЩ не ИЗПЪЛНИХА ангажиментите си и не спазиха обещанията, които бяха договорени, въпреки многократното напомняне от страна на РУСИЯ! При разпадането на Варшавският договор.
    За да разберете някой неща, мислете като враговете си, за да знаете и как да противодействате.
    Нямам нищо общо с Русия, нямам бизнес с тях, рубли не съм виждал от 1987 година. Работя с Западна Европа и по убеждения съм син. За хиляден път! Просто имам по-друг поглед на нещата, отколкото гледането, като кон с капаци!

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  33. 33 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 524 Неутрално

    А що не пишете че Украйна изземва паспортите на всички мъже на възраст между 18-55 години, който са годни за мобилизация.
    И планира да въведе изходни визи в комбинация с извънредно/военно полужение, понеже всички мъже бягат я към Русия, я към Полша или Румъния.
    Хунтата не може да задържи собственото си население в Украйна.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4997 Неутрално

    [quote#17:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Какво решение? Още от първите редове на статията става ясно, че Украйна нищо не е решила, а просто е приела предложението на Путин. "...[/quote]
    така е. Путин е тропнал по масата и е накарал Украйна да иска международни паспорти на руснаците.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  36. 36 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    [quote#24:"ivt26316017"]Който иска си минава към Украйна без паспорт[/quote]
    ..........През фронта........ако има смелост

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  37. 37 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    [quote#22:"kapitalcho"]Всъщност на ккаво толкова се дължи рязкия спад на цената на петрола-има ли икономичека основа за това,ако оставим политическия ?[/quote]Разбира се, че има- пренасищане на пазарите.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  39. 39 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Последната идея на хунтата е да въведе военно полужение и да затвори границите, щото иначе желаещи да живеят в Украйна няма.
    Те знаят какво ги чака, в най-добрят случай мизерия в Киев, в лошия случай на фронта за пушечно месо.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1488 Весело

    В замяна гражданите на Русия ще минават границата с АК и Т-64!

  43. 43 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#37] от "АБПФК":

    За толкова картко време-допреди половин година цената беше 100-70 долара ?

  44. 44 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#40] от "Blood Red Skies":

    В голямата си част няма да певтинее(значително) заради:
    -монополи/картели
    -липса на конкуренция(прави с еспънка да има такава)
    -акцизи

  45. 45 Профил на Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Veritas Odium Parit #Je suis Москов
    Рейтинг: 998 Весело

    [quote#32:"Norman Granz"]Ти би се зарадвал, ако се качат, нали? [/quote]

    Напротив, страшно ме радват ниските цени на бензина, спестих доста в последно време, та се надявам нещата да не се променят скоро.

    Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  47. 47 Профил на .!.
    .!.
    Рейтинг: 432 Неутрално

    На "отпускарите" да се искат и хотелски резервации, че нещо много взеха да се застояват...

    И задължително по-строг граничен контрол и проверки дали не идват с личните си танкове!

  48. 48 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    Всичко което трябва да направи Украйна е казано в едно изречение от този депутат:

    през последните три месеца Украйна последователно изчиства и ампутира всичко руско.

  49. 49 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Чисто егоистично можем да се радваме, че петролът пада, но като европейци трябва да искаме покачването му. ЕС са единствените държави по света, където падането на петрола почти не се усеща заради високия акциз и данъци. Това води до рязко намаляване на конкурентността на икономиката. Отделно цялата европейска икономика заложи преди години на енергоспестяването, което се обезсмисля при ниски цени на петрола и прави скъпите енергоспестяващи машини и съоръжения непродаваеми.
    Не случайно цяла Европа се е окумила и чака най-лошата криза от десетилетия.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#18] от "diegos":
    [quote#18:"diegos"]За бунтовете на бесарабските българи нещо да сте писали? Тцъ... не ви касаят... [/quote]
    Ма веднага получаваш бе душичко:Българите в украинското село Нова Ивановка няма да протестират срещу мобилизирането – за сега повиквателните могат да се отказват.
    http://focus-news.bg/news/2015/01/28/2017660/balgarite-v-ukrainskoto-selo-nova-ivanovka-nyama-da-protestirat-sreshtu-mobiliziraneto-za-sega-povikvatelnite-mogat-da-se-otkazvat.html
    ТИ бунтуваш ли се?

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 409 Весело

    Всъщност проверката става така....отваряш танковия люк, размахваш си паспорта пред митничаря и даваш газ ....

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  56. 56 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4997 Любопитно

    До коментар [#55] от "graoveca":
    До коментар [#42] от "SSmart":

    Големи веселушковци сте и двамата. С танкове ще газите другите. А дали пък няма някой вас да сгази? Не се ли замисляте, че когато някой копае гроб другиму, сам пада в него?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  58. 58 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4997 Любопитно

    [quote#41:"ivt26316017"]За това че отказват в убийствата на други Украйнци от източна Украйна ??? [/quote]
    Пак объркА опорните точки. В Източна Украйна не бяха ли руснаци, борещи се срещу украинския гнет?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  61. 61 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#58:"Blood Red Skies"]Пак объркА опорните точки. В Източна Украйна не бяха ли руснаци, борещи се срещу украинския гнет?[/quote]

    Не Украйнски граждани който са етнически Руснаци.
    Искат правата си, да говорят на родния си език Руски, и да са представени в парламента и да има федерализация на Украйна за да може и тяхният глас да бъде чут.
    И да има честни и свободни демократични избори щото в момента Хунтата управлява чрез военен преврат.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  64. 64 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Руските натрапници и наглеци скоро няма да могат и с паспорт да пътуват никъде, ако путя им остави паспортите

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  65. 65 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1441 Весело

    "...За нас това не е никакъв проблем..." Хайде де- къде е техническата документация на руските танкове , руските военни камиони и руската военна техника, които до сега преминаваха в Украйна, заедно с водачите си, "на почивка" и дали СЛЕД 01.03.2015г. пак ще могат необезпокоявани да преминават руско украинската граница, заедно с водачите си, които искат да ги закарат "на почивка" в Източна Украйна, около Донбас и Мариупол?

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  66. 66 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#7:"Norman Granz"]А кое решава проблима - Уклайна да подари на джуджето половината си територия с всичките си военни заводи? [/quote]
    И това не решава проблема с такова жуже, то си мечтае как всички ще му се валят в краката. Алчно е, колкото повече му даваш, толкова повече иска.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  67. 67 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#42] от "SSmart":

    Защо бе другарю с танкове? Нали червената армия беше най-миролюбивата и се занимаваше само с освобождаване?

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  68. 68 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    [quote#3:"sashobal"]И визи,и визи[/quote]

    Това със сигурност е следващата стъпка.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  69. 69 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#61:"ivt26316017"]И да има честни и свободни демократични избори щото в момента Хунтата управлява чрез военен преврат.[/quote]
    Да, подкрепям, руснаците са най-големите специалисти по свободни избори в цялата вселена.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  70. 70 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    ..през последните три месеца Украйна последователно изчиства и ампутира всичко руско. Мислеха даже да строят стена...
    ----
    и тук трябва да постъпим така.
    Ако имах сухопътна граница с Рассия, определено бих построил и стена.

  71. 71 Профил на alderweireld
    alderweireld
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#18] от "diegos":

    За това бегай чети в Атака, само там предават руска пропаганда.

  72. 72 Профил на Владислав Алексиев
    Владислав Алексиев
    Рейтинг: 252 Неутрално

    Що за заглавие!? "Международен паспорт"!!! Вие журналистите съвсем за простаци ни взехте. Погледнете поне снимката на статията. Къде го видяхте това "международен". Паспортът си е паспорт. Обиден съм.

  73. 73 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2261 Неутрално

    Бе най добре въобще да не ги допускате на своя територия.

  74. 74 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#61:"ivt26316017"]Не Украйнски граждани който са етнически Руснаци.
    Искат правата си, да говорят на родния си език [/quote]
    Тъй като има реципрочност в междудържавните отношения, нека погледнем какво точно се случва в рф-
    http://www.siapress.ru/news/40456 30.01.2015
    Депутат Яровая назвала изучение иностранных языков угрозой традициям
    http://www.komiinform.ru/news/75370/
    ЛДПР хочет запретить обязательное изучение в школах субъектов РФ языков "титульных наций"
    8 февраля 2011 года, 13:04 | Сыктывкар В Госдуму внесен законопроект, который запрещает обязательное изучение в школах субъектов РФ языков "титульных наций". Его инициаторами выступила группа депутатов от фракции ЛДПР во главе с вице-спикером Госдумы Владимиром Жириновским.
    http://www.ridus.ru/news/78007
    Эксперты удивлены инициативе запрета изучения иностранных языков 11 апреля 2013

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  75. 75 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#9:"vilson"]В Февруари 2015 в Русия, има около 2,5 милиона граждани на Украйна. [/quote]
    Поредната руска пропагандна лъжа. Оказаха се само около 1 млн.

  76. 76 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 3241 Весело

    До коментар [#42] от "SSmart":

    Аз помня как минаха границата с Афганистан (мостът на дружбата) през 1988, да не им се повтори

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  77. 77 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#65] от "logika":

    То, като гледам, общата граница на Украйна и Русия баш у този регион е некъде на запад от Донецк...
    [quote#65:"logika"] дали СЛЕД 01.03.2015г. пак ще могат необезпокоявани да преминават руско украинската граница[/quote]

    Ще са затруднени. Трябва да питат украинските граничари дали може само с военна книжка, или им трябва и друг документ, но пак си мисля, ще се оправят някак в този регион и руските почиващи и украинските граничари.
    Последния път, като имаха някакви спорове помежду си, граничарите се отправяха под строй към КПП-тата около Ростов, та имат опит...

    Ecrasez l’infâme
  78. 78 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Нормално е две враждуващи страни да си влизат и излизат с визи и паспорти. Само в колониални като нас колонизатора влиза без виза, а ние у него с виза.

  79. 79 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3489 Неутрално

    [quote#69:"Rozalina"]руснаците са най-големите специалисти по свободни избори в цялата вселена.[/quote]

    Откак има Россссия, все свободно си избират държавното ръководство...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  80. 80 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 581 Любопитно

    [quote#67:"Rozalina"]Защо бе другарю с танкове?[/quote]
    Защото другарят е танкист и това знае - да мачка хората с танкове. Друго поведение не му е известно, не са го учили.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  81. 81 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4997 Весело

    [quote#59:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Глупости[/quote]
    Де да бяха глупости. И под тази статия рецитираш руски опорни точки. А преминаването към лични нападки говори, че пак съм казал истината, от която те боли, руска патриотке.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  82. 82 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#77:"Graf"] ще се оправят някак в този регион и руските почиващи[/quote]..."туристи" БЕЗ украинска виза, в качеството си на редовни военнослужещи на рф, които имат смелостта да извършат поне 5 военни престъпления според НК на рф, като незаконно преминават с танковете си на украинска територия и самоволно- не заради пряката заповед от преките си руски командири, воюват с АТО в източна Украйна?: Брее- не знаех, че руските войници били такава разпадана команда и са чак толкова безотговорни, че сами, без някой да ги е пратил, независимо от крехката им възраст- 19-20 години, отиват на смърт, участвайки във военен конфликт на ЧУЖДА територия и пресичайки я незаконно Освен това- ползват РУСКА НАФТА за машините си, а собствеността на самите бойни машини е на рф- айде- тук прибавяме още 2 техни престъпления съгласно НК на рф

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#74] от "logika":

    Да не намекваш, че "езиковата" хрумка на украинците е съвсем реципрочна на безумието на руснаците?
    Няма да споря много около безумството, ама по-направо ги казвайте тези неща, а не така
    Реципрочност....
    Това само на полуюрист може да му хрумне у главата, щото му е толкова лексикалният запас, не за друго.

    Ecrasez l’infâme
  85. 85 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#84:"Graf"]Да не намекваш, че "езиковата" хрумка на украинците е съвсем реципрочна на безумието на руснаците?[/quote] Нищо не намеквам- само казвам, че някой ПРЕДИ да иска каквото и да е било от друг, първо трябва да погледне себе си и собственото си отношение към другите в собствената си държава, а после да иска, каквото ще иска от чуждата държава! Отделен е въпроса, че НЕ МОЖЕ да задължи чуждата държава да му изпълнява исканията, след като нейн гражданин...

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  87. 87 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#82] от "logika":

    [quote#82:"logika"]."туристи" БЕЗ украинска виза[/quote]
    Ква виза ма булка?
    Между Украйна и Русия има безвизов режим. Са Украинците променят само паспортния режим, ама това май щото искат реципрочност.
    А рушнаците казали, че украинците, особенно от мъжки пол и във възрастовият диапазон от 18 до 60 щели да си пътуват пак така. С нормалния, ежедневния де, украински...
    Аз пък си мисля, че и без паспорт ги пускат да бягат от Руина..
    Тъй де, щом не щат моГилизация, да пътуват хората. Европейска ценност е свободното движение на хора, стоки и капитали.
    Украiна це Европа.

    Ecrasez l’infâme
  88. 88 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#85:"logika"]след като нейн гражданин... [/quote]
    т.е. след като НЕ Е нейн гражданин

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  91. 91 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#81:"Blood Red Skies"]И под тази статия рецитираш руски опорни точки.[/quote]

    Посочи една от тези "руски опорни точки" дето уж съм ги цитирала?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  92. 92 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#87:"Graf"]Между Украйна и Русия има безвизов режим[/quote]Грешка- ДО СЕГА между Украйна и русия имаШЕ безвизов режим. От 01.03. 2015г. това положение се променя- ТОВА е същността на статията, под която пишеш коментарът си.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#92] от "logika":

    Пак нищо не си разбрала.
    Променя се паспортния, но и визовия режим.

    Ecrasez l’infâme
  95. 95 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    Е от тия 5000 загинали цивилни в Донбас, такива трагедии има, че ум да ти зайде. Особенно гадно е гледаш примерно изранено детенце на годинка, с откъсната ръка си седи и пипа с здавата ръчичка, и въобще не разбира, че майка му и баща му са на парчета, а то сакато за цял живот.
    Кучетата и котките са с по голям статус в пресата, отколко украинците от Донбас, срам за Европа, за пълното и лицемерие и подлост към човешките ценности.

  96. 96 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1019 Неутрално

    И танковете само с винетки и гражданска

  97. 97 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8071 Неутрално

    А командированите руски отпускари,дето се бият в Източна Украйна,кой ще ги проверява как са влезли на територията и?

  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  99. 99 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Ами яхвайте кравите, взимайте вилите и отивайте да карате опълченците в Дахау.
    Те ви чакат, даже вече имат и авиация.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  100. 100 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4230 Неутрално

    А тези които отвличат украински граждани в Русия за да ги обвинят в държавна измяна?

    klimentm




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK