Мирният план на Меркел и Оланд може да позволи разширяване на територията на сепаратистите

Мирният план на Меркел и Оланд може да позволи разширяване на територията на сепаратистите

© Reuters



Основният проблем, който пречи на възобновяването на мирните преговори между правителството в Киев и проруските сепаратисти в Киев е обстоятелството, че настоящата фронтова линия не отговаря на установената при мирните преговори в Киев миналата година, съобщава "Ройтерс", позовавайки се на източници от германското правителство.


По тази причина Киев ще трябва да приеме, че сепаратистите контролират няколкостотин квадратни километра земя повече, отколкото са установи при подписването на примирието през септември 2014 г.; това обаче не означава, че Киев трябва да приеме тези територии за отделени от Украйна.


Източниците на "Ройтерс" заявяват, че горните условия са част от новия мирен план, представен от Ангела Меркел и Франсоа Оланд на украинския президент Петро Порошенко вчера, който днес ще бъде обсъден и с Владимир Путин. Крайната цел е мирният план да "възстанови териториалната цялост на Украйна".




Руският бизнеспортал РБК посочва, че на срещата на Оланд и Меркел в Владимир Путин ще бъде обсъдено даването на "по-голяма автономия" на сепаратистите в Източна Украйна. Според РБК тази седмица Путин е изпратил тайно писмо до двамата лидери, в което е поискал "повече територия и автономия" за сепаратистите. Това предложение обаче е било отхвърлено.


Украинският премиер Арсений Яценюк заяви, че Киев няма да приеме мирен план, който застрашава териториалната цялост, суверенитета и независимостта на страната. След срещата си с двамата лидери президентът Порошенко заяви, че "преговорите дават надежда, че ще бъде постигнато примирие".


Германският външен министър Франк-Валтер Щайнамейр от своя страна не е особено уверен, че ще бъде постигнато споразумение. "Не искам да обсъжда възможностите за успех. В момента по-скоро има надежди, а не възможности. НАТО казва, че Русия изпраща оръжия, пари и войници в подкрепа на настъплението на сепаратистите, което не позовлява в Източна Украйна, където войната отне живота на повече от 5000 души, да има примирие", каза той.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (181)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3892 Неутрално

    "Не искам да обсъжда възможностите за успех. В момента по-скоро има надежди, а не възможности."Надежди винаги има.

  2. 2 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    Запада и подкрепяните от него украински власти подписаха, после нарушиха минските споразумения. Не вярвам някой да иска до подпише нови споразумения, които без съмнение ще бъдат пак нарушени от Киев, с одобрението на НАТО.

  3. 3 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Много неграмотно написана тази статия. Ужас. Вземете ме за редактор на доброволни начала.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  4. 4 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Не съм съгласна - излиза,че при тези преговори всички трябва да приемат статуквото от безумните действия на Путин и Русия,т.е. да се отхапе Източна Украина и тя да премине към Русия.
    Дълбоко аморално е това!

    Tony
  5. 5 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Ще се осетят най накрая да не играят по свирката на американците, а да защитят европейските интереси. Автономия за сепаратистите, спиране на бойните действия и започване на възстановяването на Украйна с помощта на Русия и Ес

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  6. 6 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 434 Неутрално


    Никакви компромиси с Путлер не трябва да се правят.

    Да дадат оръжие на Украина, и санкции, до дупка! До дупка!


  7. 7 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    Руската агресия трябва да се спре на всяка цена!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    трудно ще стане . истината за самолета вероятно напира да излезе от докладите . Меркел и Оланд го съзнават и знаят , затова са и усилията . порошенко и банда обаче изгарят . сащ няма да го допуснат .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#3] от "angevins":
    Ужас
    ----------
    +
    тя само тази статия да беше.........

    Иначе ако се абстрахираме от емоциите след толкова убити хора и разрушени градове и села едва ли някой очаква украинци и руснаци да живеят тихо и мирно в една държава.
    Федерализацияна Украйна, Русия или да изключи Крим от РСФР, или да плати (в брой, кеш и на ръка) за кражбата му, спешно бази на НАТО във всички фронтови държави да пляскат овреме крадливи руски ръчички по ръцете и това ще е....





    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 429 Неутрално

    "Арсений Яценюк заяви, че Киев няма да приеме мирен план, който застрашава териториалната цялост, суверенитета и независимостта на страната."
    Суверенитет и независимост така или иначе ще изгубят когато влязат в Европейския съюз (не че това е реална перспектива).
    Но те и без това вече са се отказали от суверенитета си - в Киев командват САЩ и МВФ.

  12. 12 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#9] от "qwertqwert":

    Не може да има просперитет и благоденствие без мир. Това историята го е доказала. Така че ще се научат. Но по деликатния въпрос е казуса Крим.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  13. 13 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3425 Неутрално

    [quote#1:"chicago514"]Надежди винаги има. [/quote]
    Зависи за какво ... и какви ...
    Ако е за някакъв решаващ пробив - тц, забрави!
    Ако е за някакво временно замразяване - да, надеждица има ...

    Гледайте кой с кого се среща бе, юнаци!
    Кери се срещна "основно" с Яйценюк, а с Порошенко беше "протоколно".
    Меркел с Оланд - наопаки. "Основно" с Порошенко, а с Яйценюк колкото за протоколно "здрасти".

    Прави ли ви впечатление моменталната реакция на Яценюк?
    Те ви цитатчето от статията: ... Украинският премиер Арсений Яценюк заяви, че Киев няма да приеме мирен план, който застрашава териториалната цялост, суверенитета и независимостта на страната ...
    А пък Порошенко мълви дипломатичното "примирие", при това в доста условно наклонение ...

    Прибавете към това, че преди само седмица Украйна обяви ДНР и ЛНР за терористи, а Русия за агресор.
    Прибавете към това, че няма доверие между САЩ и ЕС и Русия от друга страна дори и за елементарни неща, а за да стане "пробив" трябва да е "черно на бяло", не някакви "лични обещания" и устни ангажименти, което няма как да стане без подписите и на "агресора", и на "терористите", и на "гарантите ЕС и САЩ" под текста ...
    Как мислите да стане?
    Надежда ...

  14. 14 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#5:"irc84"]Ще се осетят най накрая да не играят по свирката на американците, а да защитят европейските интереси. [/quote]

    За европейските или за руските интереси плачеш!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  15. 15 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Или ще се съгласяват за териториалната цялост на Украйна или пристигат американските оръжия.Кери го заяви в прав текст.
    Следват много грузове в посока Расссия.

  16. 16 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4930 Неутрално

    Както и да завърши този кръг от преговори, на всички е ясно, че руската агресия ще си отиде , когато и Путин си отиде.
    Затова трябва да му се помогне с ВСИЧКИ средства...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  17. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    Абе я по-добре да идват оръжията на САЩ, че после и без това пак ще трябва да идват, но ще е много по-сложно (точно както след сбърканата стратегия с Хитлер).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  18. 19 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1006 Весело

    [quote#2:"Отнесен"]Запада и подкрепяните от него украински власти подписаха, после нарушиха минските споразумения.[/quote]

    Ей, отнесения. Русия наруши будапещенския меморандум за гарантиране териториалната цялост на Украйна. Ти с всичкия си ли си? За какво плещиш?

  19. 20 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5224 Неутрално

    До коментар [#2] от "Отнесен":

    Росссия и подкрепяните от нея руски терористи в Източна Украйна подписаха, после нарушиха минските споразумения. Не вярвам някой да иска да подпише нови споразумения, които без съмнение ще бъдат пак нарушени от терористите, с одобрението на Москва.

    Gunter glieben glauchen globen
  20. 21 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2950 Неутрално

    [quote#18:"deutschwagen"]Абе я по-добре да идват оръжията на САЩ, че после и без това пак ще трябва да идват, но ще е много по-сложно[/quote]
    да бе точно . ама после мира пак в германия ли ще се подписва . спрете се бе

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  21. 22 Профил на don_horhe
    don_horhe
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Въоръжаване на Украйна, друго решение няма.

  22. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 24 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    До коментар [#21] от "deribeev":

    Мурзилките много обичате да говорите за Хитлер и за Наполеон, ама забравяте, че те и двамата са имали срещу си не само Русия, ама и целия свят. През 2015 Русия е сама.

  24. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#21] от "deribeev":

    Мирът къде ще се подписва няма значение. Германия като е подписала мира след ПСВ във Версай, да не би да е взимала фреснките предградия? Мислете ги малко тия работи.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  25. 26 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#24:"Yard"]През 2015 Русия е сама. [/quote]

    Китай.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  26. 27 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#5] от "irc84":
    Много неграмотно послание! Пише се У, а не Осещам! Типично за троловете - мъчат се да убедят някого в нещо по поръчка, а излиза, че демонстрират неграмотност...
    Да не говорим за нелепиците в текста. Русия да помогнела на Украйна... Че то в момента затъваща Русия на себе си дори не може да помогне, а камо ли на Украйна...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  27. 28 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2398 Неутрално

    Допълнителни 500 кв. км. са нищо. Това е кръг с диаметър 12 км. колкото една малка община в България. Тази територия е нужна за Путин за да се представя за победител. Нека му позволим тази суета. Но заедно с това трябва да се дадат оръжия на Украйна, защото и след такъв нов договор Путин ще изчяка малко и пак ще нападне.

    подпис
  28. 29 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    [quote#26:"civis_eu_sum"]
    Китай. [/quote]
    Китай в най-добрия вариант (за Русия) е неутрален.

  29. 30 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    До коментар [#12] от "angevins":
    [quote#12:"angevins"]Не може да има просперитет и благоденствие без мир. Това историята го е доказала. [/quote]
    Позволи ми проЗ въпроЗ:
    Защо у Балгариата 25 години нЕма просперитет, въпреки 70 години мир? Мирът достатъчен ли е з апросперитет?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  30. 31 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4930 Неутрално

    [quote#2:"Отнесен"]без съмнение ще бъдат пак нарушени от Киев, с одобрението на НАТО.[/quote]
    Хубаво е, когато човек си признава, че е толкова Отнесен. Така всеки може да разбере смисъла на написаното от теб - че само Киев и НАТО спазват споразуменията, а винаги Русия е нарушител и агресор!
    Уважавам мнението ти, макар и да е толкова остро откровено...

    Продължавай да се Отнасяш все така!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  31. 32 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4299 Неутрално

    Конфликта е жизнено необходим на кагебиста за Апазването на власта му. Сега си играе на миротворец а после отново както си знае. Преговорите с нега са празно губене на време.

    klimentm
  32. 33 Профил на Thalatta
    Thalatta
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Какъв ли ще е полезният ход на марионетната хунта? Автономия и, в последствие, фактическа независимост на Новороссия? Едва ли. Проблемите за Порошенко, Яценюк & Co. ще започнат след това. За сега войната създава някаква събитийност, а след нея народната любов ще се насочи изцяло върху тях.
    За сега - лозунги, омраза, надъхване на простолюдието, а сетне, когато трябва да гарантират благоденствие на народа пак ли Русия ще е врагът? Някой да е чел Animal Farm на Оруел? Ако има желаещи, ще дам линк. Успешен ден и по-малко емоция, повече здрав разум и критичност в мисленето.

  33. 34 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    [quote#24:"Yard"]Мурзилките много обичате да говорите за Хитлер и за Наполеон, ама забравяте, че те и двамата са имали срещу си не само Русия, ама и целия свят. През 2015 Русия е сама.[/quote]
    За сметка на това удобно премълчават многократното завладяване на Москва от кой ли не, включително и Наполеон! Само Кримската държава, два пъти е завладявала Московска! Моква е била владяна и от поляци от шведи и от Златната одра, като последната и днес си я владее...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  34. 35 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#26] от "civis_eu_sum":

    Грешиш?
    Китай не вземат страна.Стоят надалеко.
    И правилно.

  35. 36 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#26:"civis_eu_sum"]Китай.[/quote]
    Китай гледа към САЩ и Зап. Европа. Защото оттам идват поръчките за работа. Това подобрява живота на китаеца и увеличава националното богатство на Китай. А от Русия идва глад и мизерия...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  36. 37 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    До коментар [#30] от "Съсел и други натикаха държавните пари в КТБ!":

    Мирът е необходимо, но не достатъчно условие.

  37. 38 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Любопитно

    [quote#35:"europa_bg"]Грешиш?
    Китай не вземат страна.Стоят надалеко.[/quote]

    Затова ли ще правят заедно с Русия военноморски учения в Средиземно море?

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  38. 39 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#36:"Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!"]Китай гледа към САЩ и Зап. Европа. Защото оттам идват поръчките за работа. [/quote]

    Великобритания също е била важен търговски партнъор на Германия прз 1912 г.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  39. 40 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4930 Неутрално

    [quote#26:"civis_eu_sum"]Китай.[/quote]
    Вярно. Вчера говорих по скайпа с познати от Владивосток. Местни, с леко дръпнати очички. Та те ми казаха, че всяка седмица ходят до Китай да пазаруват. И по-специално храна. Плащат само в долари. Проблемът е, че от 10 дни в града банките не продават валута, защото няма...
    Така Китай помага на Русия.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  40. 41 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    При всичките тези срещи,нито дума за санкциите.Путин ще настоява да ги махнат,ама няма да стане.
    Пак се връщаме в изходна позиция.
    Предстоят интересни времена за Расссия.

  41. 42 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#30:"Съсел и други натикаха държавните пари в КТБ!"]Защо у Балгариата 25 години нЕма просперитет, въпреки 70 години мир? Мирът достатъчен ли е з апросперитет? [/quote]
    Защото България през целия този период системно е ограбвана от Русия!

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  42. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#26] от "civis_eu_sum":

    Какво Китай?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  43. 44 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#38] от "civis_eu_sum":

    Е,и.Страна от нато ли ще нападат.

  44. 45 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4930 Неутрално

    [quote#38:"civis_eu_sum"]Затова ли ще правят заедно с Русия военноморски учения в Средиземно море?[/quote]
    Ще правят. Но след сухопътното учение в Москва с пресъздаване на реални бойни действия и превземане на вражеска столица с конвенционално оръжие...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  45. 46 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#44:"europa_bg"]Е,и.Страна от нато ли ще нападат[/quote]

    Не мисля, просто отиват към стратегическо партнъорство, което прави китайска намеса в по-голям конфликт по-вероятна.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  46. 47 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#45:"Депутат 241 - Майдан в Москве'2015"]Ще правят. Но след сухопътното учение в Москва с пресъздаване на реални бойни действия и превземане на вражеска столица с конвенционално оръжие..[/quote]

    Не ставаш за стенд-ъп комеди. Откажи се.

    http://thediplomat.com/2014/11/russia-china-to-hold-2015-naval-exercises-in-mediterranean-pacific/

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  47. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  48. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#39] от "civis_eu_sum":

    Великобротания е била империя, властваща на енда трета от територията на земя, и нейната валута е била златния стандарт. Дори тази Великобритания се скапва тотално след войната, и нищо вече не им работи, включително и златния стандарт.
    А Китай е ИЗЦЯЛО зависима от западните си търговски партньори, и даже е зависима от тях за поне 50% от производството си (инвестиции, технологии, ноу хау). Просто няма и прилика.
    Сега остава да кажеш защо Китай дори само теоретично ще вземе страната на Путлерстан.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  49. 50 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#39] от "civis_eu_sum":
    Сравнението е неуместно! В момента Русия, подобно на прокажен, е изолирана от целия цивилизован свят - САЩ, Канада, Австралия, Япония, Зап. Европа. Просто става все по-ненужна. И излишна. Какво предлага на света? Природни богатства и оръжие... Е, оказа се, че и други страни предлагат същото, но по-добре. Без насилие...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  50. 51 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4930 Неутрално

    [quote#33:"ydarakchiev"]Някой да е чел Animal Farm на Оруел?[/quote]
    Да. Във "Фермата" е преразказана едно към едно ВОСР и приказното тоталитарно комунистическо управление в Съветска и пост съветска Русия. А за Путин персонално се отнася една друга книга "1984".
    Та ползвай си линка и почети малко, недей само копира руските антиукраински лозунги.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  51. 52 Профил на Thalatta
    Thalatta
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#51] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":
    Човече, грешно си разбрал 1984, отново я прочети

  52. 53 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#46] от "civis_eu_sum":

    Китай,много добре си знае мястото и силата.Няма да тръгне дори и в косвена конфронтация срещу САЩ И ЕС.
    Имат си някаква задявка с Япония за островите и това е.
    Расссия ще се налага сама да вади кестените от огъня.

  53. 54 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#49] от "deutschwagen":

    Ти не ме разбра. Казах, че преди първата световна война Германия е имала много важни търговски взаимоотношения с противниците си - това не е спряло войната. Шефът на лондонското сити предупреждава британското правителство, че войната ще съсипе брит. икономика и ще доведе до фалит. Цар Николай е бил предупреждаван, че война с Германия най-вероятно ще завърши със загуба и с революция. Тези предупреждения не са спрели никого. Икономическата зависимост няма да спре и Китай, ако залозите са големи.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  54. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#33] от "ydarakchiev":

    Грешиш, дрОгарю. Украинците не са болни като българските петоколонници и знаят много добре кои братушки ги съсипаха. И пак за разлика от нас, няма да забравят.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  55. 56 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5224 Весело

    До коментар [#38] от "civis_eu_sum":

    Знаем, знаем. Заедно с китайците ушанките ставате 1,5 млрд. Китай е вашата надежда.

    Gunter glieben glauchen globen
  56. 57 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#50:"Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!"]Сравнението е неуместно! В момента Русия, подобно на прокажен, е изолирана от целия цивилизован свят [/quote]

    Индия, Китай и Латинска америка са нецивилизовани, така ли? А за Зап. Европа - каква е тази изолация в която премиери се срещат с теб за преговори?

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  57. 58 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4930 Неутрално

    [quote#47:"civis_eu_sum"]Не ставаш за стенд-ъп комеди. [/quote]
    Не се ли чувстваш смешен, като ми цитираш Шойгу? Оня, на който е забранено да стъпва в цивилизования свят?

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  58. 59 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#53:"europa_bg"]Китай,много добре си знае мястото и силата.Няма да тръгне дори и в косвена конфронтация срещу САЩ И ЕС. Имат си някаква задявка с Япония за островите и това е. [/quote]

    Китай има "задявки" с всичките си почти съседи, да не говорим за проблема с Тайван. Американските анализатори с право се опасяват от конфронтация между САЩ и Китай в бъдеще и можеш да прочетеш 20-30 статии по темата от последните години. Не казвам, че ще е "утре", а че има такава опасност и то реална. КАзват го китайците и американците, не аз.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  59. 60 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#54] от "civis_eu_sum":

    Проблемът е, че никой ор императорите не е слушал знаещите, а е вярвал, че може бързо и ударно да спечели войната. А изброените от теб предупреждения се сбъдват. Ти мислиш ли, че в Китай не са учили европейска историа?
    И пак не разбирам защо, как, и при какви условия Китай ще се меси. Преди ПСВ е имало няколко държави с доста изравнени сили, в два съюза, и не е имало ядрено оръжие. Пак повтарям, идеята на всеки е била, че ще могат много бързо и убедително да покорят вражеската държава.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  60. 61 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#58:"Депутат 241 - Майдан в Москве'2015"]Не се ли чувстваш смешен, като ми цитираш Шойгу? Оня, на който е забранено да стъпва в цивилизования свят? [/quote]

    Ами цитирам "Дипломат" едно от най-реномираните издания за външна политика. Не, не се чувствам смешен и на йота.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  61. 62 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#60:"deutschwagen"]И пак не разбирам защо, как, и при какви условия Китай ще се меси. [/quote]

    Зависи каква ще бъде тази конфронтация, къде, в какви условия. В крайна сметка, Германия не е имала някакви интереси в Сърбия, но е подкрепила Австрия в конфликта й с Русия. Най-малкото което Китай може да направи е да доставя оръжия и оборудване за Русия в случай на някакъв сблъсък.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  62. 63 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#56] от "Blood Red Skies":

    Надеждата МИ е да няма такава война.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  63. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 65 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1287 Разстроено

    До коментар [#20] от "Blood Red Skies":

    Москва цели само едно - да има тлеещ конфликт в Украйна, който да я прави неудобна за НАТО и ЕС и така докато си стъпи на краката достатъчно, за да си я прибере в рамките на РФ, Евразия или каквото там ще замества СССР.

    А Меркел и Оланд помагат - нова Ялта

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  65. 66 Профил на royal_sperm
    royal_sperm
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#49] от "deutschwagen":

    Тая монета има и друга страна. Колкото Китай е зависим толкова са зависими европа и щатите от Китай! Китай знае много добре, че падне ли русия под англо ционистко владичество те ще са следващите. Китайския премиер не веднъж е заявявал, че стои твърдо до Русия. Ти изобщо нещо друго освен дневник четеш ли?

    In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George Orwell
  66. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 68 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3898 Неутрално

    До коментар [#38] от "civis_eu_sum":

    И като направят, какво? Обединеният руско-китайско-сирийски флот не е в състояние да противостои на 6ти американски, така че подобна демонстрация на "сила" не знам какво ще постигне освен разходи и демонстрация на мускули на гол тумбак...

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  68. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 70 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#68:"vesolr"]И като направят, какво? Обединеният руско-китайско-сирийски флот не е в състояние да противостои на 6ти американски[/quote]

    Показва, че се върви към стратегическо партнъорство.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  70. 71 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#66] от "royal_sperm":

    Не, не са зависими. И Китай не вярват на ваште "англо-ционистки" имзислици. Това са си ваши глупости.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  71. 72 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Меркел и Оланд знаят, че ново отлагане ще доведе до нова демаркационна линия, още по-навътре в Украйна.
    Властите в Киев пък знаят, че краят на войната ще означава и край на властта им, защото вече оправдания с външни фактори няма да има.

  72. 73 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#67] от "royal_sperm":

    Какви нацисти те гонят?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  73. 74 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#59] от "civis_eu_sum":
    [quote#59:"civis_eu_sum"]Не казвам, че ще е "утре", а че има такава опасност и то реална[/quote]
    Виж ся г-н Скруч/нема ме трите че това му е снимката на човека/
    мисля че в близък,а и в средносрочен план Китай ще си траят.
    В дългосрочен план Расссия вероятно ще бъде укротена,Индия ще е постоянен член на СС към ООН,така че нищо се не знае.

  74. 75 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#72] от "Слав":

    Тъпо

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  75. 76 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#62] от "civis_eu_sum":

    Германия не е имала интереси в Сърбия, но е имала голямо заиграване с Франция и Велокобритания. Не виждаш многото на брой много важни разлики.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  76. 77 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    До коментар [#67] от "royal_sperm":

    Подобни, трябва да се отсвежат опорните точки. Тези вече повяхнаха.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  77. 78 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#76:"deutschwagen"]Германия не е имала интереси в Сърбия, но е имала голямо заиграване с Франция и Велокобритания.[/quote]

    Ок. Но преди Сръбската криза да прерасне в Източноевропейска, а после в Европейска, Германия е имала интерес там. Германия, е можела да каже на Австрийците да не обявяват война, защото ако го направят те няма да им помогнат срещу Русия и т.н.
    Разбира се, че има разлики, но има много фундаментални поуки от тази катастрофа. Една от основните е, че икономическата зависимост не може да те опази в случай на много висок стратегически залог. Втората поука е, че дори когато обясниш на хората, че това което правят е самоубийствено, те много често няма да се вслушат в съвета ти. Това всичко го казвам по повод твърдението, че Китай няма да воюва със САЩ, защото имат много важен иконом. интерес да не го правят.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  78. 79 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#30] от "Съсел и други натикаха държавните пари в КТБ!":


    [quote#30:"Съсел и други натикаха държавните пари в КТБ!"]Позволи ми проЗ въпроЗ:
    Защо у Балгариата 25 години нЕма просперитет, въпреки 70 години мир? Мирът достатъчен ли е з апросперитет? [/quote]

    Мирът не е достатъчен за да има просперитет но е един от основните елементи за постигането му. А относно българския ''просперитет ,, и аз си задавам същия въпрос. Донякъде си мисля, че сме си виновни ние самите.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  79. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 81 Профил на demos
    demos
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Колкото повече отстъпки се правят на сепаратисти,толкова повече те ще настъпват към Киев,ако не да го подчинят,то-да дестабилизират останалата част на страната.Изходът е Путин да слезе от власт,а това може да стане с общи усилия на ЕС и САЩ,както и с пълни санкции срещу Русия.

  81. 82 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2054 Весело

    До коментар [#6] от "liubo...otdale4":

    а от другата страна на Украйна какво ....

    гошо
  82. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 84 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Горко на победените!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  84. 85 Профил на not_a_drill
    not_a_drill
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Путин разцепи запада. Ами сега?

    [quote#292:"Росен (путлер капут)"]Просто мразя червени кхмери и пиша кратки доклади с истината до Икономедиа. [/quote]
  85. 86 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 499 Неутрално

    До коментар [#33] от "ydarakchiev":

    Има я в Читанката. Обаче трябва да се комбинира със четене на 1984.

  86. 87 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Сега Новорусия да влиза в ЕС и НАТО за да знаем, че сме защитени, а Украйна да си търси съюзници в Африка, ако някой въобще я иска.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  87. 88 Профил на dutch
    dutch
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Даа Маркел и Оланд явно искат да има премирие преди да почне да пристига американското уръжие за Украйна, че тогава нещата съвсем ще излязат от контрол.

  88. 89 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#83] от "Слав":
    [quote#83:"Слав"]За Сащ е различно, защото тяхната цел е да разположат оръжията за "изпреварващия си удар" по границата с Русия. [/quote]
    САЩ и сега си имат оръжията за "изпреварващия си удар" по границата с Русия.
    За кво им е Украйна.
    Ще е по добре да не пишеш когато си неподготвен.Смешно е от твоя страна.

  89. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 91 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    Както обикновено, старата Европа действа по чембърлейновски. Надеждата за обуздаване на Владолф Путлер е само в САЩ.

  91. 92 Профил на royal_sperm
    royal_sperm
    Рейтинг: 449 Весело

    До коментар [#71] от "deutschwagen":

    Не изобщо не са зависими, само дето Китай е най големият кредитор на американците!

    In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George Orwell
  92. 93 Профил на idenev
    idenev
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#4] от "Free person":

    Това, което е дълбоко аморално е политиката на порошенко спрямо етническите руснаци в източна Украйна и непрестанното бомбардиране.

    Зареждай в Лукойл, спри империалиста
  93. 94 Профил на royal_sperm
    royal_sperm
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#74] от "europa_bg":

    Китай ще си траят и тихо и полека ще срутят щатитев. Нали си чувал за китайското мъчения смърт чрез хиляда порезвания. Ей така Китай и русия ще обезкървят щатите. Кръвта разбира се е долара. Ама то само с ядене не става трябва и четене и акъл. Айде сега отивай да си играеш в пясъчника, ако ти е свършил наряда.

    In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George Orwell
  94. 95 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#92] от "royal_sperm":

    И какво ще направят китайците? Ще накарат САЩ да стопят целия пасив?
    Китайците имат излишъци, с които трябва да правят нещо. Забележи, че ги вкарват в САЩ

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  95. 96 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Няма как, бунтовниците нападат, Украйнската армия е в хаос, кой бяга, кой дезертира, кой минава на странта на бунтовниците.
    Петрошенко като го вкарат в ъгъла и почва да иска мирни преговори и да пищи че не се спазва споразумението от Минск

  96. 97 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 429 Неутрално

    [quote#24:"Yard"]Мурзилките много обичате да говорите за Хитлер и за Наполеон, ама забравяте, че те и двамата са имали срещу си не само Русия, ама и целия свят. [/quote]
    Слабички са ви познанията по история.
    Да вземем Наполеон. Когато напада Русия ведно с френските войски вървят и войските на "коалиционните" и "съюзнически" страни - Варшавското херцогство (както винаги - първи), Австрийската империя (в която влизат и днешните Унгария, Чехия, Словакия и други, включително ... Западна Украйна), Прусия и Рейнска конфедерация (разбирай Германия), Испания, Кралство Италия, Неаполитанско кралство, Швейцария, Дания, Норвегия. Там са и хората от днешни Белгия, Холандия, Хърватска, Словения, Войводина, Трансилвания ...
    Кой и къде е целият свят? САЩ са млада държава която активно търгува с Франция (включително територии). Япония спи в изолационен сън, Китай е в подобно положение.

    Да продължавам ли за Хитлер? Че там и ние сме сред съюзниците

  97. 98 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Единственият изход е Незабавна оставка на Хунтата.
    Нови честни демократични избори, без агентите на ЦРУ да броят бюлетините.
    Федерализация за Украйна и широка автономия за всички области.
    Областите с преобладаващо Руско население да имат тесни връзки с Русия.
    Иначе останалите ако искат да се присъединяват към ЕС за 2 Тир-а фъстъци.

  98. 99 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    До коментар [#90] от "royal_sperm":

    мания за преследване и информации от руски канали. Обективност на квадрат

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  99. 100 Профил на helene
    helene
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#67] от "royal_sperm":

    Че ми стана интересно тогава тия няколкостотин квадратни километра земя повече, контролирани от сепаратистите, как ли са завоювани?!? Сигурно с кирки и лопатки, собствено производство ....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK