Президентът на Украйна обяви, че ще въведе военно положение, ако утре няма примирие

Снимка на Петро Порошенко от негово посещение в Краматорск в средата на седмицата

© Reuters

Снимка на Петро Порошенко от негово посещение в Краматорск в средата на седмицата



Ако не бъде постигнат мир в Източна Украйна, както предвижда влизащия в сила утре план, договорен в Минск, президентът на страната Петро Порошенко ще въведе военно положение. Това заяви той днес по време на церемония по предаване на военна техника на пограничните войски.


"Още преди срещата в Минск на заседание на правителството предупредих, че ако няма мир, ще се наложи да вземем много трудно, но необходимо решение за въвеждане на военно положение. Още веднъж подчертавам, че в този случай военно положение ще бъде въведено не само в Донецк и Луганск, но и в цялата страна", каза Порошенко, цитиран от ТАСС.


Междувременно лидерът на самопровъзгласилата се Донецка народна република (ДНР) Александър Захарченко заяви, че ДНР ще прекрати огъня днес в полунощ, съгласно споразумението, подписано в Минск на 12 февруари, съобщи агенцията.


Председателят на Народния съвет на самопровъзгласилата се Луганска народна република Алексей Карякин пък обяви, че вече е започнало изтегляне на тежките оръжия от фронтовата линия. "Изтегляме тежкото въоръжение, но нашите бойци остават на позициите си", поясни той, отново пред ТАСС.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (310)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Краси
    Краси
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Изоставихме Украйна сама да се оправя с чуждата агресия.
    Дали утре може да разчитаме на повече от Украйна?

    Да почистим България от агентурата на руската империя!!!
  2. 2 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Изключително мръсна и подла игра на Путин с цел да провали Украйна като държава и да я държи в своя хомот. Лошото е, че ако успее, това ще знак и за други мераклии да си хапнат парче чужда земя, населена с тяхно малцинство. А най-лошото е, че един такъв мераклия е съвсем близо до нас. Това обаче тъпите русофилски кратуни не могат да схванат, а за волния идиот, който се изтъпани и "призна" анексията на Крим, да не говорим.

  3. 3 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 669 Неутрално

    Да се надяваме наистина да настъпи мир.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  4. 4 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#1] от "Краси":

    А откъде очаквате агресия?

  5. 5 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Да живее Свободна и Независима Украйна !

  6. 6 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Рускоезичният свят е в перманентно военно положение от векове...

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  7. 7 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    ... има ли военно положение, нЕма пари от МВФ...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  8. 8 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 442 Неутрално

    То беше ясно,че примирието беше смокинов лист,отдавна се готви войната..

  9. 9 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 857 Неутрално

    [quote#2:"marsena"]Изключително мръсна и подла игра на Путин с цел да провали Украйна като държава и да я държи в своя хомот.[/quote]
    Струва ми се, че тези,които правят държавите провалени са САЩ. И в този случай не е по-различно.

  10. 10 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#5] от "adam1966":

    ... хм, "независима Украйна"... как ти хрумна...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  11. 11 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Слава Україні!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  12. 12 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#2] от "marsena":


    [quote#2:"marsena"]Изключително мръсна и подла игра на Путин с цел да провали Украйна като държава и да я държи в своя хомот.[/quote]

    Имате право, но пропускате една подробност. На украинците им беше дошло до гуша от корумпирани политици и безнаказани олигарси. Когато Янукович се отказа от подписването на споразумение с ЕС, избухна гражданското недоволство. Путин използва максимално ситуацията. Ако политическия елит на Украйна не беше корумпиран и работеше за своята страна а не за своите собствени интереси нямаше да се стигне до тази война. За съжаление нашия политически ,,елит" е същият като украинския. Просто имахме късмета да ни приемат набързо в НАТО и ЕС, иначе сега можехме да сме на мястото на Украйна. Дано там нещата се нормализират и да не гинат невинни хора.

  13. 13 Профил на Краси
    Краси
    Рейтинг: 607 Неутрално

    До коментар [#4] от "koko65bg":
    Агресивните империи наоколо не са много.

    "През 1877 повежда война срещу Османската империя с цел да осигури излаз на Руската империя на топло море."
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B0_%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F

    Да почистим България от агентурата на руската империя!!!
  14. 14 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#1] от "Краси":

    Краси, не се чувствай предател - събери си багажа, отиди на гарата и заминавай за Донбас, още утре вечерта!

  15. 15 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 567 Неутрално

    http://liveuamap.com/
    един добър сайт, където могат да се следят лесно последните събития

    I shave with Occam's razor
  16. 16 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Нищо не е свършило още. На Путин официално му е вдигнат мерникът и краят ще бъде само един ако ще и да отнеме години.

  17. 17 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 922 Неутрално

    Военното положение е като военното поражение. Светът взе че се промени и някои се оказаха изненадани...

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    Разбира се, че ще въведе. Руснаците да си ходят в русия, а да не се правят на "заинтересовани".

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  20. 20 Профил на BLACK  MAN_77
    BLACK MAN_77
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Войната с или без военно положение е факт!
    Дали обаче след 00.00часа тази вечер ще има "примирие"!?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  21. 21 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    Украйна вече е страна заложник....добра територия за ''Монсадо'' !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  22. 22 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 433 Неутрално

    [quote#18:"gorid"]След въвеждането на военно положение , с което т.н. държава Украйна ще тръгне по-бързо към гибелта си[/quote]
    Точно! Това е началото на края!

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  23. 23 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 882 Неутрално

    До коментар [#2] от "marsena":

    га признахме Косово не рева, а сега ревеш?

  24. 24 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    ... с въвеждането на военно положение, плямпането от Митов за визови улеснения и лесното идване у назе, на българите у Украйна, си остава плямпане...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  25. 25 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Значи чичо Сам не иска мир. Също така унижи фрауто и ЕС.
    Не се съмнявам, че повод за въвеждане на плана на псевдопрезидента ще се намери.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#6] от "mtmvb":


    [quote#6:"mtmvb"]Рускоезичният свят е в перманентно военно положение от векове... [/quote]
    -Не само рускоезичниа ! С малки изключения, целият свят перманентно се намира в в военно положение!

  28. 28 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#23] от "deutschland":

    Явно не виждаш очеизбодната разлика, че Косово не беше анексирано от друга държава, за разлика от Крим .

  29. 29 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#24] от "ДЗВЕР":

    А тия българи що киснят там аз съм българин и съм в България и няма украинско гражданство.Сещат се за България когато усетят дебелия така не става.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#27] от "vagabond66":

    а.. да.. и най-вече САЩ, нали....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  32. 32 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 433 Неутрално

    [quote#30:"stanislavdi"]Трепеше наред, безмилостно. Харесваше ли ти да гледаш масови гробища? [/quote]
    В Косово масови гробища? Да, на сърби с предварително извадени органи за трансплантация.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  33. 33 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    [quote#25:"bilbotorbins"]Не се съмнявам, че повод за въвеждане на плана на псевдопрезидента ще се намери. [/quote]
    Винаги ми е било интересно какво мислите за Янукович? Как се справяше с икономиката на Украйна, със социалния живот на украинците?

  34. 34 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 882 Неутрално

    До коментар [#28] от "marsena":

    Крим беше анексиран, това е факт... но във Донбас се създава република, което е на 100% сценария от Косово.

  35. 35 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Великият ген.Джордж Патън: Само ми кажете и ще изхвърля руснаците зад Висла.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  36. 36 Профил на Veszely
    Veszely
    Рейтинг: 0 Весело

    Няма да обяви военно положение,

    защото се преустановява кредитиранто от МВФ, ЕС и останалите ООН-страни към фалиралата му държава, на която е поставен за президент.

  37. 37 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 968 Любопитно

    До коментар [#24] от "ДЗВЕР":

    Ама усложняване, издаването на визи за поданиците на АГРЕСОРА от Изток, не е хипотетично, нали? На дневен ред е!

    Да разлая троловете!!
  38. 38 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 950 Весело

    Гаага, Гаага очаква мародерите от Кремъл и Донбас. Порошенко ще ги докара лично.


    ----------------------------------------------
    Гаага - така се изписвало Хага на руски.

    Navigare Necesse Est
  39. 39 Профил на Veszely
    Veszely
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#35] от "Lavinata":

    Велик, пък нищо не направил
    Значи е велик точно толкова колкото и ти си велик

  40. 40 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#19] от "Чарли www.рубли.NET":
    Чарли, Путин само чака Украйна да му обяви война и да поеме отговорността за началото на кланицата. След това ще има марш на скок и Одеса, Харков и Мариопул за толкова време ще бъдат превзети, колкото ще отнеме на Нюланд да изпече банички, да нареже грейпфрут за Обама и да обели банан на Байдън...Руснаците наистина се кефят, наистина се забавляват с украинската армия, досега бавно загряваха поредния котел и сваряваха касапите на Коломойски като жаби. Време е за разкършване...Явно в Киев скоро ще имат и нов министър на отбраната - май на първия прякора се казваше Ивайловский, сегашния е Дебалцовский, как ли ще нарекат следващия?

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3684 Неутрално

    Милиардера Петро Порошенко вече достатъчно е крал на гърба на украинците и щом оплеска още малко нещата ще отиде да живее охолно в САЩ като Горбачов.
    Свлачището Украйна за дълго ще остане разлом между Европа и Руската Федерация каквото е и целта на либертарианските лаборатории , да гадаем ли кой ще поеме 500-те милиарда годишен стокообмен с Германия и Франция !?


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  43. 43 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#24] от "ДЗВЕР":

    За момента няма опашки пред българското посолство в Киев. Може би няма нужда да се навираме с помощ, която не ни искат?

  44. 44 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    [quote#32:"Ze Roberto"]В Косово масови гробища? Да, на сърби с предварително извадени органи за трансплантация. [/quote]
    http://www.dw.de/%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B8%D0%BC%D0%B0-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87/a-17591999

  45. 45 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 682 Неутрално

    [quote#12:"koko65bg"]Ако политическия елит на Украйна не беше корумпиран[/quote]

    Би трябвало войната да ги "пречисти". Олигарсите, стига да не търгуват с оръжие, нямат нужда от война. В този случай интересите им съвпадат с народните.

  46. 46 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    [quote#42:"comandante vs либертарианци и корпокративисти"]ще отиде да живее охолно в САЩ като Горбачов. [/quote]
    Като кой? Като Горбочов едва ли, той си живее в Русия. Може би имаш предвид като дъщерята на Лавров?

  47. 47 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#39] от "sertes":

    Е по-велик е от крепостния селянин жуков с мотото: жените ша нарадят повече.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  48. 48 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1785 Весело

    Дано поне неговата вратовръзка е от шоколад.

  49. 49 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    До коментар [#40] от "rosko11":

    Роси, роси, милото ми то.
    Кой ти говори, че Украйна ще обявява война на путин.
    Май ти е трудно четенето.

    Обяснявам като на малко грамотен: Украйна ще обяви военно положение, а не война.

    Понял тавриш?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  50. 50 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8928 Неутрално

    Путин се подигра не само с украинците, но и с ЕС като не спира огъня и както се вижда като че ли няма намерение да прекрати .

  51. 51 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 959 Весело

    До коментар [#9] от "Отнесен":

    Даа бе, танковете и ракетите на САЩ са в Украйна. Ай сега дай не що за "хунатата". Сами даже си вярвате на пропагандата.

  52. 52 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#49] от "Чарли www.рубли.NET":
    И с кого ще воюва, приятелю? С марсианците?

  53. 53 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    [quote#21:"EREBUS"]Украйна вече е страна заложник....добра територия за ''Монсадо'' ![/quote]

    До коментар [#21] от "EREBUS":

    А на русия какъв и е проблема с ''Монсадо''? Няма ли да ги "напъплят" и тях, а?
    Или ти си пишеш, щото такава ти е работата, а не да мислиш?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  54. 54 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 682 Неутрално

    [quote#21:"EREBUS"]добра територия за ''Монсадо'' ![/quote]

    Това Монсанто ли е?

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#37] от "lone_wolf":

    ... мно'о ли ти пука за визите на изток... не мен - не. Пука за българите там.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  58. 58 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    До коментар [#52] от "rosko11":

    С терористите в Източна Украйна.
    А ти с кого си мислиш?
    С русия?
    Ама нали тя няма нищо общо?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  59. 59 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Примирието е единственото решение, Украйна губи войната засега и финансово не може да си позволи да харчи по-вече. Запада реално я плаща тази война, вместо тях и това не е по вкуса нито на Германия, нито на Франция. САЩ не искат да се въвличат в друга безкрайна война след Ирак. А и 72% от Украинките не искат синовете и мъжете им да бъдат мобилизирани. Ако не го приемат, обкръжените украински части ще дадат много жертви, най-вероятно сепаратистите ще продължат да напредват и Путин ще е в по-изгодна позиция за следващото примирие. Това сме го изпитвали вече на наш гръб в между-съюзнишката война. Украйна просто е прецакана от всякъде. В САЩ където живея колеги украинци ми казаха че получили обаждания да не даряват пари на организации които купуват отбранителна техника и я даряват за Украйна, защото с това нарушавали Американското законодателство за нрутралитет.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  60. 60 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#44] от "stanislavdi":

    Е щом цитирате немски медии ето ви още една - Es begann mit einer Lüge (Teil 1) - Deutschland im Kosovo 99

    https://www.youtube.com/watch?v=HBHefedY4fw

    Фимът беше излъчван по ARD и е в 5 части. Показва точно как беше и как са лъгали за всичко - имат предвид НАТО!

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  61. 61 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#31] от "mtmvb":


    [quote#31:"mtmvb"]а.. да.. и най-вече САЩ, нали.... [/quote]
    -А ми всяка една империя, намира начин да воюва за "своите интереси"! А големите империи имат интереси по целият свят!

  62. 62 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#43] от "pavian":

    ... дано Порошенко не обяви военно положение... чак тогаз шА разберете к'во означава. Казах - т'ва не е комикс.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  63. 63 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    До коментар [#30] от "stanislavdi":
    А "невинните" косовари после почти превзеха цяла Македония, та им пращахме раздрънкани танкове и оръдия да не станат косовска провинция. Нещо много ни е избирателна паметта другари?

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  64. 64 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    [quote#55:"bilbotorbins"]Интересно, колко ли жертви ще трябва да дадат украинците, преди да го натирят с камъни.[/quote]

    До коментар [#55] от "bilbotorbins":

    И защо да го натирват? Та те украинците си го избраха демократично.
    Или ти викаш, щом не го харесват руснаците, значи е натрапник?
    А стиг глупости де. Моля.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  65. 65 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#34:"deutschland"]но във Донбас се създава република, което е на 100% сценария от Косово.[/quote]
    Не, Донбас няма нищо общо с косово! В Донбас нямаше никакво насилие от страна на Украйна! Те просто се хванаха за оръжието по заповед на путин и първи започнаха кръвопролитията.

  66. 66 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Някой може ли да ми обясни каква е разликата между Косово и Донбас и защо за шиптърите може, а за руснаците в Донбас не?

  67. 67 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    [quote#56:"ДЗВЕР"]Пука за българите там.[/quote]

    До коментар [#56] от "ДЗВЕР":

    За кои българи? Та в Донецк и Луганск почти няма българи.
    Или за бесарабските имаш идея, а?
    Та те са украински граждани.

    Или викаш ти като български гражданин от турски произход, ако те мобилизират няма да защитаваш България от агресията на Турция?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    С Косово НАТО отвориха кутията на Пандора. Сега берат плодовете. Грузия, Крим, Донбас . . . Още дълги години ще има реколта.

  70. 70 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    [quote#63:"Darcas"]А "невинните" косовари после почти превзеха цяла Македония, та им пращахме раздрънкани танкове и оръдия да не станат косовска провинция. Нещо много ни е избирателна паметта другари?[/quote]
    Албанци, а иначе вината си е само македонска за това положение. Или някой пъха шувенистическите думи в устата на македонските политици?

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#65] от "marsena":

    Забраната на майчиния език малък повод ли е?

    А като са гледали какво стана в Одеса им е било пределно ясно какво щеше да се случи с тях в Донецк ако не бяха спряли бандеровците.

  73. 73 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#40:"rosko11"] Путин само чака Украйна да му обяви война и да поеме отговорността за началото на кланицата.[/quote]
    Прав си. путин и компания, ведно с 80% руснаци, които си го харесват, се оказаха по-кръвожадни варвари дори от канибалите от Папуа-Нова Гвинея.

  74. 74 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    [quote#69:"moreee"]Още дълги години ще има реколта.[/quote]
    Дагестан и Чечня забрави да прибавиш към изброените

  75. 75 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    До коментар [#66] от "abdulhazred":

    Не ми изглеждаш интелигентен, та да ти обясним.
    Косово са си нормална общност, която като Македония иска да не е в рамките на Югославия, но Милошевич не даде. И се започна една патаклама, а в Източна Украйна руски "доброволци" окупираха властаи сега искат независимост.
    Само се пробвай да ми обясняваш за местното население, че ще те питам за лидерите на т.н. Д и Л републики.
    Понял?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  76. 76 Профил на .!.
    .!.
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Да въвежда, с теорията не се преговаря!

    То беше ясно, че джуджето нищо няма да спази, време е за следващия кръг санкции, а еврото и долара над 100!

    Тия друго няма да ги вразуми...

  77. 77 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1076 Весело

    [quote#66:"abdulhazred"]Някой може ли да ми обясни каква е разликата между Косово и Донбас и защо за шиптърите може, а за руснаците в Донбас не?
    [/quote]
    -Щото руснаците в Донбас не са шиптари. Тази разлика налка ли е?

  78. 78 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2486 Неутрално

    До коментар [#28] от "marsena":

    А ДНР к'во е - колкото е агресор Русия, толкова и САЩ - Косово се отдели от Сърбия с помощта на САЩ; ДНР иска да се отдели от Украйба с помощта на Русия. И пак това става с война - от едната страна военните на държавата - сърби; украинци, а от друга - армията на агресор - САЩ, Русия.
    А парите са най-много в:
    1. Войната;
    2. Дрогата;
    3. Проституцията.

    САЩ и Русия ще захлебят от войната - в Украйна ще настъпи мизерия, както настъпи в Сърбия след сините каски.

    "Успокоително" е, че нашите политици продадоха родината и на източните и на западните агресори без капка кръв.

  79. 79 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3684 Неутрално

    [quote#32:"Ze Roberto"]В Косово масови гробища? Да, на сърби с предварително извадени органи за трансплантация. [/quote]
    +
    До коментар [#44] от "stanislavdi":
    Все едно да вадиш цитати от вестник РАБОТНИЧЕСКО ДЕЛО за международното положение в латино зоната по време на соца.
    То пък може да има и капка истина в DW ама най-важното което се крие е ,че главорезите от АОК(Армия за Освобождение на Косово) са интернационални терористи финансирани и обучавани от САЩ , е по същия начин стоят нещата и с частните паравоенни формирования в Украйна.



    Libertarianism is just anarchy for rich people
  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  81. 81 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#23:"deutschland"]га признахме Косово не рева, а сега ревеш?[/quote]
    Това беше "демократичен" акт. Сега, обаче не еее))))

  82. 82 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2426 Неутрално

    [quote#6:"mtmvb"]Рускоезичният свят е в перманентно военно положение от векове...[/quote]

    И в перманентна мизерия за векове.

  83. 83 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3687 Неутрално

    До коментар [#12] от "koko65bg":
    Ако политическия елит на Украйна не беше корумпиран и работеше за своята страна а не за своите собствени интереси нямаше да се стигне до тази война.
    -----------------
    Ъхъм.
    Точно тази война Е в техните интереси!

    Точно защото на украинците им беше дошло до гуша, както сам започваш изложението си ...

  84. 84 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#58] от "Чарли www.рубли.NET":
    Че няма руски войски в Украйна твърди и Путин. Ти да не би да си прикрит латентен путинофил? Просто опълчението следващите дни ще има извънреден прираст от доброволци и запасняци, които направо ще дойдат с личното си оръжие, със самолетите си..А Порошенко като обяви война - какво ще промени? За него няма избор - или поредица от котли или бърз марш на скок на "новоруските" войски...Няма да може вече и да взима заеми от МВФ. Най-добре с Турчинов и Яценюк да си лягат с каските, както го правеха миналата година и да имат готов самолет с бензин поне до Лондон.

  85. 85 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1785 Любопитно

    [quote#75:"Чарли www.рубли.NET"]Косово са си нормална общност, която като Македония иска да не е в рамките на Югославия, но Милошевич не даде.[/quote]
    И руснаците в Донбас не искат в Украйна, но Киев не дава. Къде е разликата?

  86. 86 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    [quote#78:"Deaddark"]1. Войната;
    2. Дрогата;
    3. Проституцията. [/quote]
    Тогава Русия трябва да е на напредналата страна в света.

  87. 87 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    [quote#85:"moreee"]И руснаците в Донбас не искат в Украйна, но Киев не дава. Къде е разликата?[/quote]
    Това кой го казва?

  88. 88 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    До коментар [#80] от "ДЗВЕР":

    И що се нервиш, като си прав.
    Или не си?
    Излез и протестирай против агресията на Путин в Украйна и тогава твоите "българи" няма да ги мобилизират.

    Така става ли? Съгласен?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  89. 89 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#62] от "ДЗВЕР":

    И защо чак тогава? Нали и сега ги мобилизират, избирателно при това!
    Прав сте - това не е комикс. Но кое е по-лошо: военно положение без война или война без военно положение?

  90. 90 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    [quote#84:"rosko11"]Че няма руски войски в Украйна твърди и Путин. [/quote]

    До коментар [#84] от "rosko11":

    Виж. Аз на путин му нямам никакво доверие. Дето се вика 2 лева на заем да ми поиска - няма да му дам. И на теб няма да дам. Разбираш ли защо?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  91. 91 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    [quote#84:"rosko11"]Че няма руски войски в Украйна твърди и Путин.[/quote]
    Първо има руски войски в Украйна. Второ самия Путин, на сайта на Кремъл публикова споразумението от Минск в което явно се каза "Чуждите военни формирования и военна техника трябва да се изнесат извън територията на Украйна".
    Ако за теб думите на Путин са лъжа, ок, така да бъде. Това означава, че Путин е най-обикновен лъжец

  92. 92 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    До коментар [#40] от "rosko11":

    То и Грозни великите ВДВ щяха да го превземат за няколко часа....

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  93. 93 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    [quote#84:"rosko11"]А Порошенко като обяви война - какво ще промени?[/quote]

    До коментар [#84] от "rosko11":
    Ама наистина спазваш правилото: "Чукча писател, а не читател".
    Чети бе пич. Става въпрос за "военно положение", а не за "война".
    И какво лошо има ако има военно положение, да не те е страх. Споко украинците няма да нападат русия, а само ще си върнат ИЗТОЧНА УКРАЙНА.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#80] от "ДЗВЕР":

    Военно положение означава на фронта да се изпратят млади хора, нямащи си понятие от военна техника, което за секунди ше ги превърне в "пушечно месо". Порошенко ще трябва после да копае бункер 100 метра под земята, за да се спаси от бащите на ненужно загиналите синове. За сетен път призовавам света да разбере, че руското население разполага с висок боен дух, решено е да се бие до край и никакви увещания от Путин или когото и да е няма да променят това. Освен това руснаците в тази част на Украйна разполагат с високо обучени военни бойци, които са си чисти убийци на бойното поле и няма сила, която да ги спре. Снабдяването на Украинската армия, съставена от пълни аматьори само ще допълни въоръжението на сепаратистите, които го отнемат съвсем безпроблемно от уплашените украински войници. Това е самата истина. Съветвам Путин да върне Крим, да си оправи отношенията със Запада и да се даде автономия на Луганск и Донецк. Няма друга алтернатива.

  96. 96 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#72:"abdulhazred"]Забраната на майчиния език малък повод ли е?[/quote]
    Няма нищо, което да е по-важно от човешкия живот, дори майчиния език. А тебе, така като те гледам, май ти се иска и ние тук да се изпоколим, заради майчиния ви език. Ситуацията е аналогична, но тъпите русофили не схващат- пак, и пак, и пак...

  97. 97 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#90] от "Чарли www.рубли.NET":
    Що бе пич, що не ми верваш, аз пък напълно ти се доВЕРААМ на експертизите... Дай ми де, някой и друг лев, де, мнооого та мола... Рублите напоследък много паднааа, гривните почти догония и рублите...Кво ша прайм сеа?

  98. 98 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#93:"Чарли www.рубли.NET"] а само ще си върнат ИЗТОЧНА УКРАЙНА.[/quote]
    Май и ти не разбираш за какво става въпрос? За фа стане това, трябва някой да избие над 18 000 елитни бойци, служили като командоси и обучени единствено да убиват? Срещу тях не може да излезе никаква армия в момента.

  99. 99 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    [quote#95:"Сиянието на Мрака"]За сетен път призовавам света да разбере, че руското население разполага с висок боен дух, решено е да се бие до край и никакви увещания от Путин или [/quote]

    До коментар [#95] от "Сиянието на Мрака":

    Кво руско население в Украйна?
    Те такова "животно" нема.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  100. 100 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1076 Любопитно

    [quote#55:"bilbotorbins"]Ренегатът Порошенко ще игнорира плановете за мир на Германия и Франция.[/quote]
    -Плановете за мир на Германия и Франция, вече бяха игнорирани от Ярош и "Десен сектор". Те заявиха, че не признават Минските споразумения и ще продължата да се бият. При това положени Порошенко, може би е по-добре да въведе военно положение върху територията на цялата страна, както заявява. Не само заради бунтовниците в Източна Украйна, а и заради тъпанарите от "Десен сектор", които ако бъдат разоръжени ще се видят в чудо как по-нататък да си запазят "авторитета" и позициите в Украйна. Тях никакви няма да ги има без стрелби "по свои и по чужди".





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK