Порошенко: Съветник на Путин изглежда е координирал снайперистите на Майдана

Владислав Сурков и Владимир Путин

© Associated Press

Владислав Сурков и Владимир Путин



Президентът на Украйна Петро Порошено заяви, че разполага с доказателства, че Владислав Сурков помощникът на президента на Русия Владимир Путин, е ръководил отряди чуждестранни снайперисти, убивали протестиращи в Киев по време на събитията на Площада на независимостта през февруари 2014 г., съобщава агенция "Ройтерс".


"Преди няколко дни ръководителят на службите за сигурност ми съобщи, че по време на разпити представители на специалните служби са предоставили доказателства, че помощникът на руския президент Владислав Сурков е ръководил организирани групи чуждестранни снайперисти на Майдана", се казва в съобщение на уебсайта на Порошенко.


Изказването си държавният глава е направил по време на среща с близките на жертвите, убити по време на протестите срещу Виктор Янукович, станали причина за бягството на бившия президент в Русия. Порошенко добави, че разследването на убийствата сочи "ясна руска връзка".




Ръководителят на Службата за безопасност на Украйна (СБУ) Валентин Наливайченко потвърди думите на президента, съобщава агенция "Униан". Той заяви, че информацията е била събрана при разпити на сътрудници на специалното подразделение "Алфа".


"Те дадоха конкретни доказателства за разположението на чуждестранните снайперистки групи, стреляли по протестиращите... и по служители на министерство на вътрешните работи", каза Наливайченко пред украинска телевизия. "В делото има длъжности, фамилии, копия на паспорти, дати на влизане и излизане, какви връзки са ползвали, в кои помещения са се намирали, как съветникът на Путин Сурков ги е ръководил в Киев.", добави той.


Той заяви, че три групи служители на Федералната служба за безопасност на Русия (ФСБ) са дошли в Киев в периода декември 2013 г. - февруари 2014 г. и са планирали и изпълнявали разпръскването на протестиращите. Наливайченко посочи, че голям брой милиционери и служители на СБУ се оказали "предатели и сътрудници на чуждестранни спесцслужби". Бившият ръководител на СБУ в Крим Пьотр Зима например бил "сътрудник" на ФСБ и помогнал на Русия при анексирането на полуострова.


В държавна измяна са заподозрени приблизително 100 бивши служители на СБУ, а 10 от тях са арестувани. 


"Агресията на Русия срещу Украйна започна още преди провала на подписването на Споразумението за асоцииране с ЕС, което трябваше да стане на срещата във Вилнюс. Към ликвидацията и разчленяването на Украйна в Москва са пристъпили още преди победата на Майдана. Те са очаквали падането на Янукович всеки момемн и са ускорили хода на събитията", каза още в изказването си Порошенко.


Говорителят на руското външно министерство Александър Лукашевич нарече "бълнуване, достойно за психиатрична болница", твърденията на официален Киев. "Украинските спецслужби не за първи път поставят в неловко положение ръководството на Украйна", каза той.


"Световната общественост все още очаква и иска от украинските власти пълно разследване на разстрелите на Майдана, отговори на въпросите къде изчезнаха уликите и веществените доказателства, кои са тези хора с винтовки на Майдана, попаднали в обективите на камерите, кой и защо е карал оръжие на Майдана, и т.н.", заяви говорителят на руското МВнР.

Коментари (295)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 486 Гневно

    Защо ли няма изненадани от тази новина...

    Stef
  2. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3426 Неутрално

    Точно по същия начин постъпваше и Милошевич преди 20 години.

    Изпращаше паравоенните да претрепят някого, хората се вдигаха и претрепваха някой паравоенене, после Милошевич пращаше редовната войска да смаже "размириците".

    Някой би ли ми припомнил какво става сега с Милошевич?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4414 Неутрално

    В държавна измяна са заподозрени приблизително 100 бивши служители на СБУ, а 10 от тях са арестувани.
    ----------------------------------------------------------------
    ВОЛЕНДЬОНУШКА Сидерофф дали го чете това.
    Ако не - да го прочете.
    Ще му е от полза.

  4. 4 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4371 Весело

    ,,Порошенко: Съветник на Путин изглежда е координирал снайперистите на Майдана,,

    Как ве, не мое да бъде. Той путин е миротворец, с таквиз неща като изпращане на снайперисти не са занимава. Те, снайперистите ги пращат от САЩ

  5. 5 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Украинските служби за сигурност са много назад с метериала, тук българските аналитични звена към партийните клубове на ДСБ отдавана разкриха кой стои зад снайперистите на майдана - лично злокобния империалокомунист другаря Путин е натискал спусъка !

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  6. 6 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 615 Неутрално

    И всичко това с цел Турчинов. Яценюк, Аваков и пр. да се докопат до властта? Много хитро...
    Поредните откровения за раздел "Фантастика".

  7. 7 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5315 Неутрално

    Руснаците са като ислямистите - винаги действат подмолно. Руслямска държава.

    Gunter glieben glauchen globen
  8. 8 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    Ааа не! Там бил виновен гнилия запад пак. Запада им бил развалил кахъра в Косово, те сърбите нищо не били правели а Милошевич бил боец за свободата на всички "славяни" каквото и да означава това...

  9. 9 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 648 Весело

    Господин Порошенко и цялото правителство да вземе да се съсредоточи на икономиката на Украйна, а не само на военна тематика.. Онзи ден спряха с военните действия и сега започна да говори пак нападателно и военно.. Ама мнозинството украинци все някой ден ще се усетят..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  10. 10 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 701 Любопитно

    [quote#1:"Norman Granz"]Някой би ли ми припомнил какво става сега с Милошевич? [/quote]

    Путин скоро ще го навести и ще ти каже.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  11. 11 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 546 Неутрално

    [quote#1:"Norman Granz"]Изпращаше паравоенните да претрепят някого, хората се вдигаха и претрепваха някой паравоенене, после Милошевич пращаше редовната войска да смаже "размириците". [/quote]
    Правеше и друго, пак познато - когато редовната войска превземеше някаква територия, след нея вървяха паравоенните и я "прочистваха". От какво, сам знаеш ...

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  12. 12 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Не е вярно аз знам истината - всъщност самият Путин преоблечен като протестиращ украински студент стрелял от покрива на хотел Украйна...имам приятел, който го видял и го попитал какво прави тук, а той отговорил, че помага на Янукович, но е под прикритие да не го издава... Казал, че псевдонима му е ...Щирлиц...
    Честна дума...

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  13. 13 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6510 Неутрално

    А не му ли изглежда някой по-голям .....

    karabastun1@abv.bg
  14. 14 Профил на Martin
    Martin
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#9] от "ostin22":

    Истината, г-н Остин22 е от критична важност и то точно в момента.

  15. 15 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5315 Неутрално

    [quote#9:"ostin22"]Онзи ден спряха с военните действия [/quote]
    Военните действиия не са спирали - Руслямска държава непрекъснато провокира.

    Gunter glieben glauchen globen
  16. 16 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2366 Любопитно

    Чекистите нищо старо не са забравили и нищо ново не са научили...

  17. 17 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 623 Неутрално

    не е Сурков, лично Путин ги е ръководил, гаранция майданция.
    Само Порошенко да обясни, какъв мотив имат руснаците да убиват 5 човека на хиляден протест. Убийствата само помагат да се изостри ситуацията и във крайна сметка да падне президента.

  18. 18 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Шайката на Прошенко и компания затвърждава позицията на Украйна като недостоверен източник на информация. Не спират да бълват лъжи, полу-лъжи и дезинформация. Колко пъти вече Запада си затваря очите и ги трае, като се е хванал на хорото, но все някога кредита на доверие и добра воля ще изтече!

  19. 19 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 623 Неутрално

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    Това във кой жълт вестник го чете ? Армия за освобождение на Косово, това сигурно е една от паравоенните организации на Милошевич.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6510 Неутрално

    До коментар [#7] от "Blood Red Skies":

    Хрушòв 1956-украинец,Брежнев 1968-украинец,Андропов 1983-украйнец

    karabastun1@abv.bg
  22. 22 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3789 Неутрално

    [quote#9:"ostin22"]Господин Порошенко и цялото правителство да вземе да се съсредоточи на икономиката на Украйна, а не само на военна тематика..[/quote]
    За каква икономика плещиш бе, като Русия им завлече Донбас?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  23. 23 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 623 Неутрално

    До коментар [#21] от "karabastun":

    Сталин - грузинец.

  24. 24 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 867 Весело

    По голяма глупост не бях чел.... Поросенко наистина е зле, много зле..... все пак напрежението е много голямо....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  25. 25 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    Путин и обкръжението му са до ушите замесени в престъпления в Украйна.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  26. 26 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 648 Любопитно

    До коментар [#14] от "metaflute1":

    Истината е, че няма да открият "истината"/която си я знаят всъщност/, защото не им изнася пропагандно да я съобщят такава каквато е...

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  27. 27 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Порошенко прибра в джобчето си, Хройтерс и Псаки ведно ...

  28. 28 Профил на skrita_sila_m
    skrita_sila_m
    Рейтинг: 434 Весело

    Тоя вярва ли си на тъпотиите, или вече съвсем се е отчаял и не му дреме? Пак, че не извади снимки на Путин бягащ от площада със снайпер в ръка

  29. 29 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3789 Неутрално

    [quote#28:"skrita_sila_m"]Тоя вярва ли си на тъпотиите, или вече съвсем се е отчаял и не му дреме?[/quote]
    Въпросът е дали вие си вярвате на глупостите!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  31. 31 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    [quote#1:"Norman Granz"]Някой би ли ми припомнил какво става сега с Милошевич? [/quote]

    При св. Петър е...

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  32. 32 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    [quote#5:"grod"]Украинските служби за сигурност са много назад с метериала, тук българските аналитични звена към партийните клубове на ДСБ отдавана разкриха кой стои зад снайперистите на майдана - лично злокобния империалокомунист другаря Путин е натискал спусъка ! [/quote]

    Не на ДСБ, а аналитичните звена на хората които ядохме попарата на комунзма ви и ви знаем и кътните зъбки.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  33. 33 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    Това не е вярно!!!!!!!!
    САЩ пак си ги измислят и искат да дискредитират православна Русия.
    Това са негадяй целящи да превземат Украйна,ПОСРЕДСТВОМ РАЗНИТЕ МУ ТАМ КУРАБИЙ.

  34. 34 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5315 Любопитно

    [quote#21:"karabastun"]Хрушòв 1956-украинец,Брежнев 1968-украинец,Андропов 1983-украйнец [/quote]
    Украинци или родени в Украйна? Да смятаме ли тогава, че и жителите на Донбас са украинци и нямат причина да се бунтуват?

    Gunter glieben glauchen globen
  35. 35 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5315 Любопитно

    [quote#23:"deutschland"]Сталин - грузинец. [/quote]
    Ленин?
    Путин?

    Gunter glieben glauchen globen
  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  37. 37 Профил на Martin
    Martin
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#17] от "deutschland":

    Ами например да влязат в Украйна и да цепнат панталоните на президента и останалите.

  38. 38 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    [quote#6:"_imir"]И всичко това с цел Турчинов. Яценюк, Аваков и пр. да се докопат до властта? Много хитро...
    Поредните откровения за раздел "Фантастика".
    [/quote]

    Сигурно е фантастика, че цялата човешка история е пропита с терор на властимащите срещу всеки който си позволи да не е съгласен и се е бунтувал.
    Целта е била да се потуши бунта, но не си прецениха добре силите и украинците се оказаха много по-корави.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  39. 39 Профил на Martin
    Martin
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#26] от "ostin22":

    Винаги съществува и тази вероятност. Другото свойство на законспирираната истина е, че е твърде усложнена.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Поредните номера от Украински вечеринки

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 434 Весело

    Хахаха, Порошенко пак не е разбрал - лично Путин ръководеше снайперистите. Беше се скрил зад комина на третата сграда улево и координираше стрелбата.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3276 Неутрално

    До коментар [#28] от "skrita_sila_m":

    Вярваш или не, няма значение рашка. Руснакът-злодей отново се завръща в литературата, киното. Току -що завърших един от бестселърите на Питър Мейл за живота на англичани и американци в Прованс. Една идилия, поразсмърдяна от разни самозабравили се руски богаташи-бандити от обкръжението на нацито от Ленинград.

  46. 46 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 419 Неутрално

    "Преди няколко дни ръководителят на службите за сигурност ми съобщи, че ПО ВРЕМЕ НА РАЗПИТИ представители на специалните служби са предоставили доказателства, че помощникът на руския президент Владислав Сурков е ръководил организирани групи чуждестранни снайперисти на Майдана", се казва в съобщение на уебсайта на Порошенко.
    ---
    Не е трудно човек да си представи какви "самопризнания" могат да се изтръгнат "ПО ВРЕМЕ НА РАЗПИТИ"... Било с бой, било със сключена сделка...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  47. 47 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5315 Весело

    До коментар [#44] от "Инспектор Стрезов":

    И повтарят като папагали една и съща тъпня как Путин лично стрелял.

    Gunter glieben glauchen globen
  48. 48 Профил на Жупел
    Жупел
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Това някаква опорна точка, около която да се мобилизира хунтата след кървавото оттегляне от Дебалцево ли трябва да е?

    Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земни
  49. 49 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2624 Весело

    Кривите хлябове все снахата ги меси!
    Пък като я накарали да умеси нови хлябове, вместо развалените от снахата, свекървата рекла : "А не, мъжо, и аз умесих малко!"
    Та и Порошенко така! Остава да ревне: "Кой ми с.а в гащите!"

  50. 50 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2915 Неутрално

    Да припомня на мурзилочките и мурзилките, че още тогава им писах за участиевто на руски снайперисти в убийствата на Майдана, в западната преса излезнаха доста шокиращи материали за връзките н мАсква с петата им колона. Предполаган същи са връзците им и с българските гадни "бизнесмени" и червени продажници:

    http://www.thedailybeast.com/articles/2014/03/30/exclusive-photographs-expose-russian-trained-killers-in-kiev.html

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  51. 51 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 381 Разстроено

    [quote#42:"nv"]хамериканците са били.[/quote]

    Все пак не може да има по коварни и злокобни същества от руските империалокоменисти с техните тайни служби които кроят планове чрез *''хибридна война'' да унищожат единна и демократична Европа.

    *за повече информация относно този термин се обръщайте към партийните клубове на ДСБ за разяснения

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  52. 52 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Личността не е толкова важна, факта че Русия го е направила е важен. Но пък си мисля, че пак ще стане така - ти го плюеш, то вика дъжд вали!

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  54. 54 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#48] от "Жупел":
    [quote#48:"Жупел"]Това някаква опорна точка, около която да се мобилизира хунтата[/quote]
    Управляващите в Москва не са хунта.

  55. 55 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Владислав Сурков е ръководил организирани групи чуждестранни снайперисти на Майдана", се казва в съобщение на уебсайта на Порошенко.
    -----
    Няма такова съобщение на уебсайта на президента. Който не вярва - да потърси:

    http://president.gov.ua/ru/

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  56. 56 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 482 Гневно

    Ами представете ги тия доказателства най-накрая, ма'а му стара! Писна ми от "заяви", "съобщи" и "сочи"! Представете докзателствата, за да изтриете гадната усмивчица от мазната мутра на Путлер!

    Или всъщност не можете?!

  57. 57 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Помощник президента России Владимира Путина Владислав Сурков часто бывает в Киеве, в т. ч. общается с президентом Украины Петром Порошенко. Об этом в Facebоok написал экс-народный депутат Анатолий Гриценко. "Если факты преступлений Суркова были известны и доказаны следствием не вчера-сегодня, а раньше, тогда почему Суркова до сих пор не арестовали? Это же не государственная тайна, что путинский эмиссар Сурков в Киеве бывает нередко, иногда приезжает на неделю-полторы, посещает Банковую, общается со многими, в т. ч. с президентом. Поэтому если он организатор убийств на Майдане, почему не задержали до сих пор?", - написал Гриценко.

    http://112.ua/glavnye-novosti/surkov-chasto-byvaet-v-kieve-v-t-ch-obschaetsya-s-poroshenko-gricenko-193150.html

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  58. 58 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 615 Неутрално

    [quote#22:"Храбър"]За каква икономика плещиш бе, като Русия им завлече Донбас? [/quote]

    Мъка, нали?
    Аз пък си мислех, че икономиката им е най-развита в Ивано-Франковск, Черновци и Львив, зер те най-силно скачаха против руските грабители.

  59. 59 Профил на Жупел
    Жупел
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#54] от "europa_bg":

    [quote#54:"europa_bg"]Това някаква опорна точка, около която да се мобилизира хунтата- цитат на коментар #48 от “Жупел”
    Управляващите в Москва не са хунта. [/quote]

    Прав си, не са. За разлика от управляващите в Киев, които са хунта.

    Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земни
  60. 60 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 623 Неутрално

    До коментар [#47] от "Blood Red Skies":

    Ти какви доказателства си видял бе дезориентирана алабуго? Връзваш се като шаран на празни приказки и после се смееш. ТИ си смешния тука. Влезли 10 човека във Украйна и те били снайперисти и даже ги ръководели. Аз пък без да имам данни, лично мога да ти гарантирам, че по същото време 10 човека от Запада са влезли във Украйна, лично Обама ги е ръководил.

  61. 61 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2469 Неутрално

    [quote#5:"grod"]лично злокобния империалокомунист другаря Путин е натискал спусъка ![/quote]
    И Сталин по хора не е стрелял, след като става вожд на партията. и няма никаква вина за 40-те милиона избити по улици, концлагери и от галадамори...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  63. 63 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3841 Любопитно

    И що службите не са действали на момента?

  64. 64 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Убеден съм в правотата му. Като се има предвид КГБският бекграунд на Путаран и опита му в спецоперации в чужди държави, трябва да сме напълно сигурни. Империята на злото се е поразбудила!

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  65. 65 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 434 Неутрално

    За кого говорим? За Путин, the wife-beater ли?
    http://www.blitz.bg/news/article/320884



    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  66. 66 Профил на AnarchaosBG
    AnarchaosBG
    Рейтинг: 434 Весело

    ХАХАХАХАХАХАХАХА
    А дали САМИЯТ Путин не е стрелял по скинарчетата, пардон, уните и красиви протестиращи на майдана, според Порошенко?
    След като е закусил с няколко малки деца

    "The alternative to the hierarchical power structure is based on mutual aid and group consensus."
  67. 67 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#59] от "Жупел":

    Фашисти са.
    Не са хунта.
    И нападат населението.

  68. 68 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5315 Весело

    [quote#60:"deutschland"]Аз пък без да имам данни, лично мога да ти гарантирам, [/quote]
    Не се и съмнявам. Вие, руските петоколонници никога за нищо нямате данни и винаги гарантирате.

    Gunter glieben glauchen globen
  69. 69 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Господ забавя но не забравя.

  70. 70 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#54] от "europa_bg":

    А какво са? Циркова трупа?

    Впрочем я иди до най-близката енциклопедия, да прочетеш що е то хунта, понеже в опорните точки не обясняват.

    "Я з москалями не балакаю!"
  71. 71 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 623 Неутрално

    До коментар [#50] от "Realist":

    Ти пък какво си предоставил бе, на 20 февруари украински радиолюбител прихваща разговора на украинските снайперисти които казват "От къде се стреля?" - "Не сме ние". Това го има на запис, ясно ли ти е, украинските снайперисти локализират изстрелите от тила им - хотел Украйна.
    Какво си ми сложил някаква снимка и говориш глупости.

  72. 72 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Че какво ли да каже...
    И да не беше го изрекъл, ние щяхме да го знаем.

  73. 73 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 623 Неутрално

    До коментар [#68] от "Blood Red Skies":

    Със междуконтинентални лизачи не контактувам, избърши си устата че още ти личи.

  74. 74 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 419 Неутрално

    [quote#63:"Добрин ВЕЛКОВ"]И що службите не са действали на момента? [/quote]
    Уместен въпрос. Трябваше да мине една година за да разкрият че президентският съветник лично е насочвал огъня на снайперистите. Мощо чак сега? Може би сега, за да се забрави срама от разгрома при Дебалцово.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  76. 76 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Докато другарите демократи изливат чувства по повод тези сензационни разкрития, нека да се понапънат да отговорят на два елементарни въпроса:
    1. Защо преди да излязат наяве някои факти от задкулисната организация на Майдана (изнесени от западни журналисти!), не се чуваше нищо от украинска страна?
    2. Защо при цялата мудност на "разследването" на тези събития, много набързо след тях новата власт се постара да заличи всички улики - изсичане на дърветата в района и пр.?

  77. 78 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#70] от "Инспектор Стрезов":
    Лееекичко си се объркал.
    Както казва един от пишещите"не си ми свикнал,малко по-особено ми е чувството за хумор".

  78. 79 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 615 Неутрално

    [quote#32:"Ian Smith"]аналитичните звена на хората които ядохме попарата на комунзма [/quote]

    В стола на АОНСУ?

  79. 80 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1454 Любопитно

    Путин, доносник, член на КГБ - най-кървавата организация в цялата човешката история, отговорна за убийствата на милион човеци, за интерниранията на други милиони, отговорна за безброй провокации и престъпления.
    ДрОгарчетата сериозно ли смятат, че ще го изкарат невинен и хрисим като божи агнец !
    Можете да се гънете тук, можете да се гърчите - ясни сте.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  80. 81 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2469 Неутрално

    [quote#26:"ostin22"]Истината е, че няма да открият "истината"/която си я знаят всъщност/, защото не им изнася пропагандно да я съобщят такава каквато е...[/quote]
    ... обаче наш Остенчо я знае Истината от достоверен секретен източник, но няма да прави пропагандни съобщения...

    Всъщност истината е, че Русия от 1917-та се управлява от хунта (каквото се разбира в руския смисъл) и начело на тази хунта никога не е стоял интелигентен човек.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  81. 82 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 615 Неутрално

    [quote#38:"Ian Smith"]Целта е била да се потуши бунта, но не си прецениха добре силите [/quote]

    Същия източник ли ползваш?

  82. 83 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    До коментар [#5] от "grod":
    До коментар [#6] от "_imir":
    До коментар [#12] от "graoveca":
    До коментар [#18] от "basilicum":

    Мирноооо, шапки долу, на колене пред героите на Украйна избити по заповед на бащиците ви Янукович и Путин.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  83. 84 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Видеодоказателство - Путин преминава границата на път към Майдана... в багажника му е скрит снайпер...

    https://www.youtube.com/watch?v=6oZgMFY2SH0

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  84. 85 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 434 Неутрално


    Не съм учуден.

    Путлер ще отговори за това пред съда, в Хага. А преди това неговата РоSSия ще се разпадне.

    Помнете ми думата !!!

  85. 86 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#0:"Статията"]...в съобщение на уебсайта на Порошенко.[/quote]

    Тази “шокираща“ новина този път не е от “Министерството на истината“ в Киев, а е то още по-достоверен източник! Уебсайта на Вальцман - бивш сладкар от Киев.

    Да видиме сега какво пък пише BBC от Лондон по случая...

    http://www.infowars.com/bbc-airs-maidan-fighter-admitting-he-fired-on-police-before-kiev-massacre/

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  86. 87 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    [quote#82:"_imir"]Същия източник ли ползваш? [/quote]

    Ползвам истирията дрОгарЬО. В историята има хиляди примери на репресии от страна на управниците, но няма нито един пример бунтуващите се сами да са се репресирали.
    В обратния случай трябва даприемем, че 6000 вътанници на Спартак са се саморазпънали по виа Апия за да наклеветят добричкия Крас.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  87. 88 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#7] от "Blood Red Skies":


    Те ислямистите ще й видят сметката, на матушката.



  88. 89 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Порошенко може да има съмнения, че самия Путин е координирал снайперистите но разследвания на западни журналисти напоследък казват, че майдановци са организирали разстрелите.

  89. 90 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Ох тая Украйна, добре че е Порошенко да излиза и да казва кой е виновен и кой не... щото ако чакаме официалните власти със официални доказателства, няма да стане никога.
    Със съветника си Саакашвили, който се крие във Украйна, съм сигурен че руснаците не само по майдана са стреляли, те имат връзка и със сомалийските пирати. Парите били превеждани към сметки на Путин - аматьори.

  90. 91 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 854 Неутрално

    [quote#86:"Müller"]Да видиме сега какво пък пише BBC от Лондон по случая...

    http://www.infowars.com/bbc-airs-maidan-fighter-admitting-he-fired-on-police-before-kiev-massacre/[/quote]
    ++++++++++++++

  91. 92 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#21] от "karabastun":

    И кво?Той комуниста,няма родина!

  92. 93 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 615 Неутрално

    [quote#87:"Ian Smith"]В историята има хиляди примери на репресии от страна на управниците, но няма нито един пример бунтуващите се сами да са се репресирали.[/quote]

    Приятел, не си изпускай нервите! Пийни една студена вода и попрочети нещо за технологията на цветните революции - ти си в същия сценарий...

  93. 94 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    До коментар [#82] от "_imir":
    До коментар [#84] от "graoveca":

    Слабо товарищи, слабо ! Мноооого слабо ! С това ниво на пропагандата ниво детски ясли сте на път да кататрофирате и във Втората Студена война.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  94. 95 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Тук някоя добре подкована с пресни опорни точки ушанка говореше за "разгром при Дебалцево". Я да чуем и др.г.т.
    http://censor.net.ua/news/325583/poteri_nashih_voyisk_pod_debaltsevo_v_chetyre_raza_menshe_chem_u_terroristov_sovetnik_prezidenta_biryukov

  95. 96 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#91] от "teridan":

    Страницата която търсите,предлате,вече не съществува!!Та за какво ставаше дума?

  96. 97 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 381 Неутрално

    [quote#87:"Ian Smith"]Ползвам истирията дрОгарЬО. В историята има хиляди примери на репресии от страна на управниците, но няма нито един пример бунтуващите се сами да са се репресирали. [/quote]

    Ето саморепресирала се демостранти...

    https://www.youtube.com/watch?v=iykkFzEZtRg
    https://www.youtube.com/watch?v=zhDQkSqii-E
    https://www.youtube.com/watch?v=ASEFldF3kOQ

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  97. 98 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 615 Неутрално

    [quote#94:"Ian Smith"]Слабо товарищи, слабо ! Мноооого слабо ![/quote]

    По-добре иди да презаредиш с указания, че нещо издишаш...

  98. 99 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 854 Неутрално

    [quote#96:"Plamen Shopov"]Страницата която търсите,предлате,вече не съществува!!Та за какво ставаше дума?[/quote]
    Махни затварящата кавичка.

  99. 100 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#27:"dimko"]Порошенко прибра в джобчето си, Хройтерс и Псаки ведно ... [/quote]

    Джейн Псаки, нея просто няма кой да я бие за тези брифинги! Просто влезе в историята с “бисерите“ си! Е малко смях...

    https://www.youtube.com/watch?v=ggyDgDP7Zwk

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK