Юнкер призова за създаване на армия на ЕС

Юнкер призова за създаване на армия на ЕС


Председателят на Европейската комисия Жан-Клод Юнкер призова за създаване на общоевропейска армия, която да противостои на Русия, съобщи германският седмичник "Велт ам Зонтаг".


Според него по този начин ЕС ще може да реагира на заплахи към страните членки на съюза и към съседните държави.


По този начин и Русия ще получи сигнал, че "сериозно се отнасяме към отстояването на ценностите на Европейския съюз".




Изданието допълва, че подкрепа за подобна идея изказва председателят на германската парламентарна комисия по външни работи Норберт Рьотген. Той посочва, че европеййските държави изразходват големи средства за поддържане на национални армии и въпреки това военните им възможности остават недостатъчни да противостоят на Русия.


Имаме множество малки армии, вършещи често едно и също и дублиращи едни и същи ресурси и въоръжение, добавя Рьотген. Той смята, че армията като символ на държавността вече е анахронизъм, който трябва да бъде преодолян в интерес на европейската сигурност, атакувана от хегемонистичната политика на Русия.


Германският министър на отбраната Урсула фон дер Лайен заяви преди време, че не е изключено в бъдеще на Брюксел да бъде предадена част от националния суверенитет, свързана с отбраната, тъй като ЕС ще се нуждае от собствена армия. Според нея едни общоевропейски сили ще подсилят сигурността в светлината н акризи, подобни на украинската.


"Велт ам Зонтаг" посочва, че такава инициатива представя и специална група експерти, предвождана от бившия генерален секретар на НАТО и бивш ръководител на дипломацията на ЕС Хавиер Солана. В техен доклад се препоръчва създаването на "политически и военни средства за провеждане на самостоятелни операции за интервенция извън границите на Европа" и създаване на военна централа на ЕС в Брюксел.


Германският седмичник изтъква също, че Бундесверът вече дава пример за подобно нещо. В петък Берлин обяви, че за пръв път в историята батальон от 600 войници ще премина под полско командване. На реципрочни начала, полски батальон ще се командва от германците. Все още не е ясно кои точно части ще участват в размененото командване, но се предполага, че те ще са базирани по полско-германската граница и че промяната ще влезе в сила в средата на 2016 г.


Бундесверът има подобна програма с Холандия от 2014 г., където 2100 войници са под германско командване, но още не са определени германските военноморски части, които ще се контролират от холандците.


Освен това тази година на учения в източните членове на НАТО ще участват близо 5200 германски военни - това е без прецедент в историята на обединена Германия.

Ключови думи към статията:

Коментари (237)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на blaserr93lrs2
    blaserr93lrs2
    Рейтинг: 455 Любопитно

    Работата отива към "World in conflict Soviet Assault"

  2. 2 Профил на Божикравов
    Божикравов
    Рейтинг: 502 Весело

    Europäischen Wehrmacht.

    СВОБОДНИЯТ СЕ СТРЕМИ КЪМ СЪВЪРШЕНСТВО, ПОРОБЕНИЯТ - КЪМ СВОБОДА, А РОДЕНИЯТ РОБ - ДА СИ ИЗБИРА ГОСПОДАРЯ.
  3. 3 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2028 Неутрално

    Поткрепям по евтино и по ефективно.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    Съгласен съм, даже да видите, колко сме съпричастни Ви предлагам да изградим управлението у нас.

  6. 6 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4110 Неутрално

    "Юнкер призова за създаване на армия на ЕС"

    Крайно време е да се предприеме подобна стъпка! Аз съм твърдо ЗА създаването на общоевропейски военни сили!

    П.П.
    Не, че Русия ще нападне ЕС, но има други врагове и опасности пред нашия съюз...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  7. 7 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    Да, крайно наложително е!

    15.02.1989 - 07.02.2018
  8. 8 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1847 Весело

    Нека направим залагания кой най-точно ще предскаже реакцията на Атака и на ВСП

    подпис
  9. 9 Профил на БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    Рейтинг: 1437 Неутрално

    До коментар [#4] от "Иван К":

    много добро

    РЕФОРМИРАНЕ НА ПРОКУРАТУРАТА ВЕДНАГА
  10. 10 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1847 Неутрално

    До коментар [#6] от "Иво":
    "Не, че Русия ще нападне ЕС, но има други врагове и опасности пред нашия съюз..."

    Със обща армия на ЕС без съмнение няма да ни нападне Русия. Но без силна армия на ЕС си е страшничко.

    подпис
  11. 11 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2566 Неутрално

    Почвате да се сещате вече.Ако ще ставаме СЕЩ,единни силови и разузнавателни структури,единна банкова система,това трябва да стане като начало.Финансово - икономическите структури,социалните политики и здравеопазването също трябва да вървят като към управление на една държава.Това сега може да изглежда като утопия,но това е пътя.ЕС е вече с население над 500 милиона и не трябва да позволява на недоброжелателни външни сили да се опитват да го разпокъсат използвайки вътрешните затруднения на отделни държави.

  12. 12 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 594 Неутрално

    ес ще ни дава пари да си взима ме нови оръжия.Или ще бъдат дарение

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  13. 13 Профил на latsy
    latsy
    Рейтинг: 488 Неутрално
  14. 14 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Що? Нали има НАТО? Или ще има ЕС армия и НАТО? Става все по интересно. Нещо като дискотека, в която става бой, но всеки е приятел на всеки.

  15. 15 Профил на БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    Рейтинг: 1437 Неутрално

    твърдо ЗА общи войски - безмислено е да се потдържат отделни армийки - нали вече няма и граници в общността

    една общо армия, която ще бъде наистина с мащаб с който да се противопостави на азиатския агресор

    всяка държава ще се специализира в нещо - примено за БГ най-приложимо би било ВМС

    РЕФОРМИРАНЕ НА ПРОКУРАТУРАТА ВЕДНАГА
  16. 16 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 901 Неутрално

    да, мисля че е дошло времето да се направи тази стъпка.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  17. 17 Профил на БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    Рейтинг: 1437 Неутрално

    [quote#14:"abdul15"]Що? Нали има НАТО? Или ще има ЕС армия и НАТО? [/quote]

    в НАТО членуват отделните държави - по този начин те ще бъдат представени от армията на ЕС, а не от армиите на Герм, Франция и т.н - реално НАТО ще стане военнен съюз между САЩ и ЕС - което де факто и в момента е

    РЕФОРМИРАНЕ НА ПРОКУРАТУРАТА ВЕДНАГА
  18. 18 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 792 Неутрално

    "провеждане на самостоятелни операции за интервенция извън границите на Европа"
    Пак говорим за заплаха от Русия и операции извън Европа, какво ще прави европейска армия извън Европа, пак ли ще се защитава?
    Украйна нито е във ЕС, нито във НАТО... така че по-леко с тия 'заплахи'.

  19. 19 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Този ли юнкер ,на който Путин разчиташе да си разединява ЕС?
    Да търгува не като равен с равен , а чрез изнудване.Като се покланя пред силните и подтиска слабите.
    Европа има своето оръжие. Това е икономиката и. На някой акому се иска война да се въоръжава.Няма Путин да ни връща в минали векове. Хората искат мир и искат да живеят , не да мрът по бойни полета, защото така иска Путин.

  20. 20 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1847 Неутрално

    До коментар [#14] от "abdul15":
    "Що? Нали има НАТО? Или ще има ЕС армия и НАТО? "

    Не е важна формата. Може ЕС да участва в НАТО или да има някакъв двустранен съюз

    подпис
  21. 21 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Защо факсимилето е от Die Welt, а в статията се говори за Welt am Sontag?

    http://www.tiere-klagen-an.de/wp-content/uploads/2012/07/welt-am-sonntag.jpg

    "Дневник"???

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  22. 22 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#8:"Иван К"]Нека направим залагания кой най-точно ще предскаже реакцията на Атака и на ВСП[/quote]

    Аууу Белата Златка запас в Германия !

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  23. 23 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 434 Весело

    "армия на ЕС"...
    с н-к на Генщаба - Волен

  24. 24 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3818 Любопитно

    UNITED EUROPE
    сигурност в многополюсен свят

    Да... руският полюс е по-близо от американския.
    UE Army - в състава на НАТО или как?

    Сондирахте ли за мнение лидера Сидеров?

    "Имаме множество малки армии, вършещи често едно и също и дублиращи едни и същи ресурси и въоръжение, добавя Рьотген.

    Той смята, че армията като символ на държавността вече е анахронизъм,

    който трябва да бъде преодолян в интерес на европейската сигурност, атакувана от хегемонистичната политика на Русия.

    Германският министър на отбраната Урсула фон дер Лайен заяви преди време, че не е изключено в бъдеще на Брюксел да бъде предадена част от националния суверенитет, свързана с отбраната, тъй като ЕС ще се нуждае от собствена армия.

    Според нея едни общоевропейски сили ще подсилят сигурността в светлината н акризи, подобни на украинската."

  25. 25 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 792 Неутрално

    Той и Хитлер се защитаваше от руснаците близо до Москва, да видим това ли ще се опитат да ни втълпят сега.

  26. 26 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Европа започва да се осъзнава - бавно, но стабилно. Путин и неговата политика май ще катализират тези оздравителни процеси на континента.

    Със сигурност ще е добра новина, ако се осъществи.

  27. 27 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1847 Неутрално

    До коментар [#25] от "deutschland":
    "Той и Хитлер се защитаваше от руснаците близо до Москва"

    Той и Сталин се защитаваше от прибалтийските държави и от Финландия все на тяхна земя.

    подпис
  28. 28 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4110 Неутрално

    До коментар [#14] от "abdul15":

    А, НАТО - ВЪН! Не ни трябва НАТО на нас европейците след създаването на общо европейски военни сили. НАТО е военна организация дирижирана от вън... от Вашингтон по точно. А, нашите европейски сили трябва да бъдат независими и управлявани от център тук в Европа.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  29. 29 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#27] от "Иван К":

    Говориш пълни простотии, прибалтийските републики и Финландия са договорени с немците много-много рано при Молотов и те са във сферата на СССР.
    Това не е било тайна, ама явно ти сега разбираш.

  30. 30 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Горещо подкрепям! Плюс закон, че всяка ЕС страна трябва да дава минимум 2%-3% от БВП за отбрана. ЕС не може да бъде политически играч на международната сцена и да разчита вечно на армията на САЩ /не че трябва да излизаме от НАТО/.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  32. 32 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    Няколко западни страни обвиняват ген. Брийдлав и НАТО в "опасна пропаганда" отностно случващото се в Украйна.
    Германският външен министър Франк-Валтер Щайнмайер каза пред Шпигел, че лично шефът на НАТО Йенс Столтенберг носи вина за нагнетяване на напрежението.

    http://www.spiegel.de/politik/ausland/nato-oberbefehlshaber-philip-breedlove-irritiert-allierte-a-1022242.html

    Та, не е необходимо и Юнкер да хвърля дърва в огъня.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  33. 33 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#3] от "dedoliben":


    [quote#3:"dedoliben"]Поткрепям по евтино и по ефективно.[/quote]
    Това пък откъде го измисли.
    Освен досегашните дийности ще има и много командировъчни - само заради това ще е по-скъпо, а има и други разходи...
    А дали ще е ефективно се вижда след конфликт...преди него е празни приказки...
    Та става въпрос за бизнес, нищо повече...

  34. 34 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3098 Неутрално

    И какво излиза сега? Армия на ЕС и то не каква да е, а притурка към НАТО. За да може да се противопостави на....., кого мислите, на Русия. Браво! По точно на Путин, защото само той е враг. Що ли не мога да повярвам. Идеята за създавани на ЕС беше за постепенно преминаване към планета без граници. Сега вместо граници се очертава перманентна фронтова линия, опасваща цялата планета.

  35. 35 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Неутрално

    [quote#14:"abdul15"]Що? Нали има НАТО? Или ще има ЕС армия и НАТО[/quote]

    Да, и аз съм изненадан от тази новина. Може би недоразумението идва от там, че Юнкер е забравил първо да звънне във Вашингтон.

    Евроатлантида
  36. 36 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 642 Неутрално

    [quote#29:"deutschland"]Говориш пълни простотии, прибалтийските републики и Финландия са договорени с немците много-много рано[/quote]
    Аха, и като са договорени с немците, това дава право на руснаците да ги превземат. Тук гъмжи от капацитети просто. Иванов по икономика, ти по международно право!

  37. 37 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3818 Неутрално

    Ленин на секи км

    Геносе Хитлер бе пионка на Генералисимус Сталин.
    Източна Европа: "буфер" на СССР.

    Целта бе целият свят.

    Като начало - цяла Европа,
    но толкова можа да завладее... временно.

    Четете, другарю.
    Четете Маркс и Ленин.

    Четете историческите решения на Политбюро на ЦК на КП на СС в началото на месец август 1939.

    литература:

    Отсвободителните мисии на Русия/СССР в и около България
    на всеки километър до края на света

    До коментар [#25] от "deutschland":

    Той и Хитлер се защитаваше от руснаците близо до Москва,

    да видим това ли ще се опитат да ни втълпят сега.

  38. 38 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    [quote#28:"Иво"]А, НАТО - ВЪН! Не ни трябва НАТО на нас европейците след създаването на общо европейски военни сили. [/quote]

    Драги Ивчо , в ЕС нещата се решават чрез гласуване ,а не чрез лозунги. Отиваш на избори , гласуваш за партия , която да представлява твоите интереси - ако тази партия събере мнозинство ни изкарва от НАТО. Примерно.

    Скандирането на лозунги тук е без значение. Който не го кефи да се огащва и да го няма

    15.02.1989 - 07.02.2018
  39. 39 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#30] от "civis_eu_sum":


    [quote#30:"civis_eu_sum"]всяка ЕС страна трябва да дава минимум 2%-3% от БВП за отбрана. [/quote]
    Тия, които не са членове как го виждаш? Аз никак...

  40. 40 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 642 Неутрално

    [quote#32:"Barcelina #Je suis la libertad"]Та, не е необходимо и Юнкер да хвърля дърва в огъня.[/quote]
    Венеричке, що не ходиш да гасиш пожара в Масква!

  41. 41 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Весело

    [quote#30:"civis_eu_sum"]ЕС не може да бъде политически играч на международната сцена и да разчита вечно на армията на САЩ[/quote]

    Малко бъркаш понятията. ЕС не разчита на армията на САЩ. Просто армията на САЩ забрави да си тръгне от европа след края на втората световна война.

    Евроатлантида
  42. 42 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    [quote#40:"hunt"]Венеричке, що не ходиш да гасиш пожара в Масква! [/quote]

    Що пък аз? Да не би аз да съм го подпалила?
    Майданците и тези, дето ги хранеха с понички да се оправят.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  43. 43 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1847 Весело

    До коментар [#29] от "deutschland":
    "Говориш пълни простотии, прибалтийските републики и Финландия са договорени с немците много-много рано при Молотов и те са във сферата на СССР. "

    Прав си. Сталин е получил съгласие от най-хуманната личност - Хитлер.
    Наистина не е агресия.

    подпис
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на lalleen
    lalleen
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Хаха, Русия е по-голям проблем от всичките фундаменталисти, които Европа приема безрезервно. Докато се дъвчат за влияние и едните и другите европейци, Кадафи ще се окаже прав в края на краищата.

  46. 46 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    А дано, СТРАХОТНО, ама нада ли... Какво ще стане тогава с НАТО? В армията не може да има двуначалие....Американците няма да позволят Европа да се еманципира от тях, поне до 2095 г. докато имат право на окупационни бази в Германия.... И докато канцлерът на Германия спре да подписва на канцлер-акт пред американците за началото на управлението си...

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  48. 48 Профил на Рудолф Сикорски  –  Exzellenz
    *****
    Любопитно

    [quote#33:"Добрин ВЕЛКОВ"]Та става въпрос за бизнес, нищо повече... [/quote]

  49. 49 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Така, така. Това е и политиката на Путин , казана с едно изречение от рускуия цар Александър трети ,че най добрия съюзник на Русия са армията и флота....

  50. 50 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    Лъжите на Нюланд скриват главната цел на САЩ – бази на НАТО в Украйна
    Вашингтон и Киев носят цялата отговорност занасилието срещу жителите на Донбас

    Стивън Лендмън / Global Research

    По думите на Лендмън, въпреки изявленията на Нюланд за това, че Украйна е „централно място в 25-годишните трансатлантически стремежи към „единна, свободна и мирна Европа“, всъщност целта на Вашингтон е да използва Украйна за създаването на американски бази на границата с Русия“. Лендмън отбелязва още, че „планираните и реализирани от Щатите програми със съдействието на нацистките хулигани на Майдана“ са били наречени от Нюланд „мирен протест на обикновени украинци“.

    Освен това, според журналиста, Нюланд твърди, че „Украйна е започнала да формира нова нация... посредством провеждането на свободни и справедливи избори... и провеждането на дълбоки и всестранни политически реформи“. Според Лендмън, фактите са такива, че украинските парламентарни и президентски избори са били фарс, а така наречените „икономически реформи са тежко изпитание за и без това обеднелите украинци“ в замяна на пари от МВФ.

    Лендман твърди, че думите на Нюланд за предприетите мерки за подобряване на „бизнес климата и... чуждестранните инвестиции“ също са лъжа, защото украинската банкова система представлява сама по себе си „черна дупка“ заради кражбите на пари, а Европа няма да успее да нахрани украинците. Фактите говорят за това, че цените на електрическата енергия са се увеличили до непоносимо ниво, а страната изпада в хиперинфлация, пише Лендмън.

    Журналистът също подчертава, че изявленията на Нюланд за присъствието на руски военни в Донбас и до момента нямат никакви потвърждение, докато фактите показват, че именно Русия е единствената страна, осигуряваща жизнено необходимата хуманитарна помощ на жителите на Източна Украйна. „Вашингтон и Киев носят цялата отговорност за неописуемото насилие по отношение на жителите на Донбас“, прави извод Лендмън.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  51. 51 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3818 Неутрално

    Глупости...

    Да, державите ке мрат.

    Но Гениалната идея принадлежи на Маркс...Ленин...
    Научно: от 19 век.

    На хиляди передовые и затъкнати антиглобалисти
    на Интернационала.

    Продадохте се желти €вро стинки

    До коментар [#34] от "judjuk":
    Идеята за създавани на ЕС беше за

    постепенно преминаване към планета без граници.

  52. 52 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3413 Любопитно

    До коментар [#29] от "deutschland":

    А ако според Путин България е в сферата на Русия кво правим? Посрещаме го с хляб и сол ли?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  53. 53 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#45] от "lalleen":

    Двама се карат, третия печели. Добре го е измислил шейтана - да накара християните да се избият взаимно и после да си засели демоните на освободените територии от умерения климатичен пояс.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  54. 54 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 642 Неутрално

    [quote#50:"Barcelina #Je suis la libertad"]Лъжите на Нюланд[/quote]
    Венеричке, що щеш в капиталистическа и недемократична Испания? Ходи в любимата ти Венецуела или Русия! Там не вадят дробчета на опълченци, не хранят майданци с понички.
    Много сте ми интересни -защитавате Путин и системата му, твърдите, че е най-хуманната и демократинчна, ама не си и помисляте да отидете там да живеете.

  55. 55 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Неутрално

    [quote#52:"vesolr"]А ако според Путин България е в сферата на Русия кво правим?[/quote]

    Каквото и ако Ердоган реши че България е част от османската империя. Нищо че Турция е в НАТО, това не и попречи да нападне вероломно Кипър и да анексира половината остров.

    Евроатлантида
  56. 56 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#47] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Тц-тц-тц, тези лоши украинци... Само Путин за тях - нищо по-добро не заслужават, бандеровците им с фашисти !!!

  57. 57 Профил на power_decided
    power_decided
    Рейтинг: 541 Неутрално

    За това се говори от години и с изключение на няколко бутафорни акции няма никакви реални стъпки към създаването на въоръжени сили на ЕС. Пречките за това са много и от всякакъв характер. Първо да определят мисията на армията на ЕС, структурата и организацията, стандартите за въоръжаване, системата за набиране на кадри и още хиляди неща и тогава да видят дали въобще е възможно и има смисъл.

  58. 58 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#55] от "sa6":

    А, има разлика. Ако Русия нападне България, всички страни от НАТО са длъжни по договор да и скочат на врата.
    Ако обаче Турция нападне България, НАТО нищо не може да направи, защото това не е външно нападение. Както стана и с Кипър.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  59. 59 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 419 Неутрално


    Полза от тази армия няма да има - немците и французите първо ще питат Русия, а после ще "формират" свое мнение.

    Европа най-напред трябва да се научи да не се страхува от Русия, а после да мисли за армия.

  60. 60 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Неутрално

    До коментар [#56] от "xhi13317223":

    Колкото за украинците, те се оформят като "слабоумното дете на демокрацията" което накрая може да запали общия европейски дом.

    Евроатлантида
  61. 61 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#20] от "Иван К":

    Ми като не е важна формата що не го оставят НАТО, а искат ЕС вместо понационално?

  62. 61 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Весело

    [quote#59:"liubo...otdale4"]Полза от тази армия няма да има - немците и французите първо ще питат Русия[/quote]

    Друго си е направо да се обаждат от Вашингтон със заповеди?

    Евроатлантида
  63. 63 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 844 Неутрално

    До коментар [#49] от "1_bulgarin":

    Путин явно се е концентрирал не само върху армията и флота.

    http://www.cross.bg/akyli-finansovite-rysiya-1455805.html#axzz3Szfp0rMm

  64. 64 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 823 Неутрално

    [quote#55:"sa6"]аквото и ако Ердоган реши че България е част от османската империя[/quote]

    Пропуска се малката подробност, че Ердоган не е заявил на всеослушание своите намерения да възстановява османската империя - нито на теория, нито на практика, докато Путин, руската армия и неговите официални идеолози го правят съвсем открито.

  65. 65 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 844 Неутрално

    До коментар [#47] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Евроатлантически ценности.

  66. 66 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    [quote#6:"Иво"]Аз съм твърдо ЗА създаването на общоевропейски военни сили! [/quote]+++ АЗ СЪЩО съм "ЗА" Европейска армия
    - Една Европа , една армия, един водач !
    НАТО не може да замени армия на ЕС !
    НАТО има задачи и членове извън ЕС.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  67. 67 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#32] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Докато германците и французите не престанат да будат руски подлоги в ЕС - от обща армия полза няма да има.

    Вижте какъв цирк правят сега на тия преговори с Путин.

  68. 68 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Това трябваше отдавна да се случи.

  69. 69 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#64] от "xhi13317223":

    Защото достойните хора винаги декларират своите намерения, а подлеците винаги действат подмолно и ти забиват нож в гърба.
    Освен всичко друго, Ердоган няколко пъти намекна за своите мераци.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  70. 70 Профил на portocala
    portocala
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "Юнкер призова за създаване на армия на ЕС"
    Началото на края на националните държави

  71. 71 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Весело

    [quote#67:"liubo...otdale4"]Докато германците и французите не престанат да будат руски подлоги в ЕС[/quote]

    Ако Германия и Фрамция са руски подлоги, наистина се чудя ти какво правиш в ЕС? Отивай в амбасадата да молиш политическо убежище, да те успокоя, няма да ти дадат и туристическа виза.

    Евроатлантида
  72. 72 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#58] от "Bulgarische Motoren Werke":


    Кипър не беше член на НАТО. И днес не е.



  73. 73 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Неутрално

    [quote#72:"liubo...otdale4"]Кипър не беше член на НАТО[/quote]

    Но Гърция беше. А почти всички в Кипър се считат за гърци. Гърция и днес е почти във военни отношения с Турция.

    Евроатлантида
  74. 74 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 502 Весело

    До коментар [#41] от "sa6":

    А за сметка на това Червената Армия взе да освобождава вече свободни страни, в това число и България!

  75. 75 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1852 Любопитно

    [quote#52:"vesolr"]А ако според Путин България е в сферата на Русия кво правим? Посрещаме го с хляб и сол ли?[/quote]Предния път Чърчил и Сталин написаха на цигарена кутия къде сме ... хляб и сол имаше само за пред камерите на площада ! Ако Путин има претенции ... ще се разбере с който трябва.
    Както Ленин замени Финландия за Монголия

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  76. 76 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#17] от "Sinite - завоят наляво забранен":

    Като и в момента е, защо трябва да се променя?

  77. 77 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#71] от "sa6":

    А ти вместо да ме пращаш по "амбасади" - погледни как скачат - и немци и французи - всеки път, когато руските интереси са заплашени. И помисли.

    ПП
    Имам паспорт, визи не ми трябват.


  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  79. 79 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#55] от "sa6":

    Не и ако ЕС има обща армия - ето на пак си противоречите без много да му мислите.

  80. 80 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#73] от "sa6":

    Тия в Крим и Донбас пък се "считат" за руснаци.

    А Гърция е друга държава, не е Кипър, провери на картата ако не вярваш.

  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  82. 82 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Неутрално

    [quote#77:"liubo...otdale4"]А ти вместо да ме пращаш по "амбасади" - погледни как скачат - и немци и французи -[/quote]

    1. Това лошо ли е? Не се подчиняват на когото трябва?

    [quote#77:"liubo...otdale4"]Имам паспорт, визи не ми трябват. [/quote]

    2. Тогава защо си се загрижил за ЕС? Щом ЕС иска собствена армия, дори на най-слепите им прави впечатление че явно целите и се различават от тези на НАТО.

    Евроатлантида
  83. 83 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1852 Любопитно

    [quote#74:"Sinergy"]А за сметка на това Червената Армия взе да освобождава вече свободни страни[/quote]Кои точно страни бяха вече свободни по пътя на Червената армия и не бяха съюзници на Ади, Бени и Тоджо, заради което и САЩ ни бомбиха

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  84. 84 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    [quote#3:"dedoliben"]Поткрепям по евтино и по ефективно.
    [/quote]
    ++++++++++

    Kрайно време е!!!

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  85. 85 Профил на gast
    gast
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#21] от "ТНТ":

    "Welt am Sonntag" е неделното издание на "Die Welt" - грешката е вярна

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  88. 88 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1343 Любопитно

    [quote#77:"liubo...otdale4"]как скачат - и немци и французи - всеки път, когато руските интереси са заплашени. И помисли. [/quote]

    Ммммм... Меркел и Оланд са мурзилки?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  89. 89 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1343 Любопитно

    [quote#87:"Sinergy"]Аргументи против това, че украинците ядат черен дроб на "опълченци" ли?[/quote]

    Аммм... ти прочете ли изобщо материала, който коментираш? Ако - да, можеш ли да осмисляш прочетен текст?

    [quote#47:"Barcelina #Je suis la libertad"]Посетителите на скандално известният киевски клуб BarHot станаха участници в поредния националистически пърформанс „Балът на кървавия пастор”[/quote]

    Думата "пърформанс" знаеш ли какво означава?
    Оф, що ли се занимавам с теб, изобщо....

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  90. 90 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Юнкер е банкер :)
    Той иска да има чиста, ясна СМЕТКА - кое , колко струва ...
    И една обща армия- контингент - ще даде ясна пресдстава- за сумата ...:)
    Освен това , имаме един КГБ неандерталец срещу НАС - европейците,
    така че идеята е добра , прагматична, необходима , наложителна и т.н...
    Понякога САМО силата е аргумент - за противник , с кръвожадни амбиции- да завладява и то в 21- вия ек !!???

    BIG AL
  91. 91 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7562 Неутрално

    Тези войски ще дублират функциите на НАТО ли?

  92. 92 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#72] от "liubo...otdale4":

    Добре де, може би Кипър не е най-добрият пример, както и Украйна не е перфектният пример за държава от ЕС.
    Това не отменя моята теза, че ако две страни от НАТО се сдърпат, НАТО няма да се намеси.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  93. 93 Профил на Missyng Mai Kittie
    Missyng Mai Kittie
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Твърдо за. Даже може да им пращаме от време на време армията на византийците да ги кара да работят

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  94. 94 Профил на pinkpearl
    pinkpearl
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Юнкер само името му таквоз, дъртичък е за войниклък, ама рипа другите да воюват.

  95. 95 Профил на gast
    gast
    Рейтинг: 510 Неутрално

    [quote#59:"liubo...otdale4"]Европа най-напред трябва да се научи да не се страхува от Русия, а после да мисли за армия. [/quote]

    Европа не се страхува от Русия, Европа не иска война!

  96. 96 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Весело

    А против американците - могат само руски мурзилки - агенти - да говорят и пишат..
    Ех, как им се искаше ЦЯЛА Европа- да е със сталинови танкове ..Ех, какъв живот , само, го чакаше целия КОНТИНЕНТ !!:)
    Ех, само какви мечти си имат още другарите - съветски агенти - ТЕ - на влааст -вечно !! В цяла Европа !!
    Хахаха......
    Нямаше да има нужда дори от НОВИ лагери -щяха да ползват изградените - от Хитлер , ако някой се опита да мисли, "нещо" :)). Кеф ти Париж или Рим, кеф ти Берлин или вече окупирана Швейцария ...
    Живот , партиен - БКП- болшевишки, кеф ...))
    Самоче , ЕДВА ли горните окупирани държави от сталин - щяха да са СЪЩИТЕ- като ДНЕС !!!
    Хахахаха...
    Но до там , въображението болшевишко, няма да стигне :))

    BIG AL
  97. 97 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 594 Неутрално

    ... хм, дублиране на армии... имитиране на Съветска армия... задвижване на ВПК... в дъното на т'ва са парите.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  98. 98 Профил на skrita_sila_m
    skrita_sila_m
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Naй-после нещо смислено от тиквундерите в Брюксел. Ама както е казал народа по-добре късно от колкото никога.

  99. 99 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    При това - нужна е добра и професионална армия. Браво на Юнкер!

    Свобода за Надежда Савченко!
  100. 100 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#11] от "chicago514":


    [quote#11:"chicago514"]Почвате да се сещате вече.Ако ще ставаме СЕЩ,[/quote]По-скоро голяма Швейцария,с отделна автономия за отделните страни(като кантоните в Швейцария)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK