Кадиров обяви "убиеца на Немцов" за руски патриот

Заур Дадаев

© Reuters

Заур Дадаев



Президентът на Чечения Рамзан Кадиров обяви основния обвиняем по убийството на руския политик Борис Немцов за истински патриот и дълбоко вярващ мюсюлманин, потресен от подкрепата за карикатурите на френското сатирично издание "Шарли ебдо".


В стана в първата му реакция след задържането и обвиняването на петима чеченци за организиране и провеждане убийството на Немцов под стените на Кремъл на 27 февруари. Според следствието ключовата роля е изиграл Заур Дадаев, бивш зам.-командир на батальон "Север" към войските на чеченското МВР.


"Твърдо съм убеден, че той е искрено предан на Русия, беше готов да отдаде живота си за Родината", написа Кадиров в профила си в социалната мрежа "Инстаграм". Според него той познавал Дадаев като "истински патриот на Русия" и припомня ордените за мъжество, заслуги и смелост, които са му били присъдени.




По повод съобщенията, че Дадаев е направил самопризнания, чеченският президент казва: "Всички, които познават Заур, твърдят, че е дълбоко вярващ човек, а освен това той, както и всички мюсюлмани, беше потресен от действията на "Шарли" и коментарите в подкрепа отпечатването на карикатурите".


Кадиров добавя, че не са му ясни истинските причини и мотиви за това Дадаев да напусне вътрешните войски на Русия и нареди подробно разследване на поведението и обстоятелствата преди това.


"Във всеки случай, ако съдът потвърди вината му, с убийството на човек той е извършил тежко престъпление. Но отново искам да отбележа, че той не може и крачка да е направил срещу Русия, заради която много години рискуваше собствения си живот", продължава Кадиров. Той защитава като "храбър воин" и шести от свързаните с атентата - Беслан Шаванов, който по твърдение на властите се е самовзривил в Грозни при опит да бъде арестуван.


Кадиров обяви "убиеца на Немцов" за руски патриот

© Reuters


Другите обвинени, които се явиха пред съда в Москва в неделя, са Анзор Губашев и брат му Шагит Губашев, както и Темерлан Ескерханов и Хамзат Бахаев. Дадаев и Анзор Губашев остават в ареста до 28 април, а другите трима - до 8 май. Източник на агенция "Росбалт" казва, че освен Дадаев всички останали отричат вината си, но че общо взето това е групата килъри и едва ли ще има "други гръмки арести".


Версията за "ислямско-екстремиска следа" бе представена още в началото от руското следствие като възможно обяснение за убийството на Немцов.


"Сбъдват се най-лошите ни опасения", написа в "Туитър" Иля Яшин, един от най-близките съратници на Немцов. "Ще отговаря диспечерът, а реалните поръчители ще останат на свобода". Според журналиста Сергей Пархоменко "сегашната ситуация се развива по собствена логика, която практически изобщо не зависи от първоначалното разположение на сили, интереси и позиции. Най-критичен бе Гари Каспаров, който обяви, че с обвиняването на петимата е избран "най-праволинейният и твърд вариант, който има нулева връзка с реалността".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (129)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1555 Неутрално

    За да е ясно, с какви хора се е обградил Путин и кой му е най-верният помощник...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    На принципа -Врага на моя враг е и мой враг е патриот,да.

  3. 3 Профил на today
    today
    Рейтинг: 787 Неутрално

    От първия приятел на Путлер друго не сме очаквали, да видим сега и товарищ Сидер какво ще се изцепи.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  4. 4 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Терористът има трибуна да говори!?!

    Happy face says, adios !
  5. 5 Профил на Tom Sawyer
    Tom Sawyer
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Хе, най-щастливи ще са да видят Путин арестуван нали?! Хората искат Путин виновен и всичко останало няма да ги задоволи.

    Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.
  6. 6 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Кадиров е изказал на глас онова, което путин, 80% от руснаците, подкрепящи путин и нашите путинофили си мислят също.

  7. 7 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 850 Любопитно

    Ъъъ, какво стана с горещата следа към дългата ръка на империалисто-фашистите от Вашингтон ? Волгин не каза ли нещо ново по проблема тая седмица ?

  8. 8 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1375 Любопитно

    Хомо пуделчето на Путин и негова говорителка обявява убиеца за герой , но иначе те не са знаели , просто са един вид "приятно изненадани"

    Сериозно ли ?

    15.02.1989 - 07.02.2018
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Още 100 човека да заловят, всички ще си признаят.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Сбъдват се най-лошите ни опасения", написа в "Туитър" Иля Яшин, един от най-близките съратници на Немцов. "Ще отговаря диспечерът, а реалните поръчители ще останат на свобода
    ==========================================
    Да, чак в САЩ едва ли ще арестуват някого. То така е измислена цялата работа - да гърмят бушоните на място, а поръчителите в чужбина да се тръшкат как била пострадала демокрацията.

  13. 13 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Абе дрОгарчетата, не беше ли агент на ЦРУ !

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Значи какво излиза - казахме, че убиеца е Путин и така си излезе !

    Друзята тук се гънах, гънаха, че Путин не бил имал интерес, че било провокация на Запада .... ами да дойдат сега тук едно извинявай да кажат.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  16. 16 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 410 Неутрално

    До коментар [#11] от "Каишков - Гласът на Америка":

    Тоя е обявен за такъв от вожда Путин и от заместник-вожда на руслямската държава Кадиров.
    Не виждаш ли, че "убиецът на Немцов" е в кавички бе, каишков

    Every cradle is a grave.
  17. 17 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Цирк РАссия представя клоунада Путин.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  18. 18 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3847 Весело

    Чеченците - най-големите патриоти на Русия.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  19. 19 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    нещо започва да ми намирисва на някаква мини пуническа война във висшите олигархични кръгове на Кремъл, нищо чудно да станат няколко "случайни" произшествия я на лов я в самолет

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  20. 20 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Тук интересно е тълкуването на понятието "руски патриот". Според Кадиров излиза, че руските патриоти са по същество ислямски главорези.
    Ами всъщност това е съвсем вярно.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  21. 21 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    "Твърдо съм убеден, че той е искрено предан на Русия, беше готов да отдаде живота си за Родината".

    Коя Зодина бе Кадиров???

    Имало едно време ссср...
  22. 22 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    Родина...

    Имало едно време ссср...
  23. 23 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    Родина..

    Имало едно време ссср...
  24. 24 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 756 Неутрално

    До коментар [#11] от "Каишков - Гласът на Америка":

    Тъй , тъй ЦРУ е убило Немцов, като е използвало чеченци, които верният на Путин и получаващ милиарди от Вовата Кадиров определя като герои.

  25. 25 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 816 Неутрално

    Така каза героя на Русия ,Кадиров.

  26. 26 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 549 Весело

    [quote#13:"Ian Smith"]
    Абе дрОгарчетата, не беше ли агент на ЦРУ ! [/quote]
    Както винаги съм казвал, накрая самият Путин ще излезе агент на ЦРУ и предател. Тогава ще се пренапишат опорните точки според повелята на времето - поредният руски диктатор ще бъде новият Бог, а Путин ще бъде обиждан и унижаван посмъртно, а ако все още е жив, някой руски "патриот" набързо ще поправи тази грешка.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  27. 27 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Русия прилича на късната Римска империя - местните вече са дълбоко деморализирани и не искат да се бият и да мрат за абсурдни каузи.
    На централната власт и се налага да вербува всякакви наемници, бандити и разни орди от разни племена.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  28. 28 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 612 Любопитно

    До коментар [#11] от "Каишков - Гласът на Америка":
    "Според следствието ключовата роля е изиграл Заур Дадаев, бивш зам.-командир на батальон "Север" към войските на чеченското МВР."
    А на кого се подчинява чеченското МВР, на Кадиров .
    Кой финансира Кадиров всяка година с един милиард долара, Путин .
    Путин няма нищо общо с убийството на Немцов , Кадиров му го е поднесъл като подарък и от благодарност.

  29. 29 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 916 Неутрално

    Гнус......

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  30. 30 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 816 Неутрално

    Един е Путин и Кадиров е неговият пророк.

  31. 31 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Хванаха ги.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  32. 32 Профил на bodensee
    bodensee
    Рейтинг: 453 Неутрално

    До коментар [#27] от "Ian Smith":

    А дано си прав, защото в такъв случай всичко опира до финансови възможности. Ако Путин свърши парите за финансиране на всичките тези безумни авантюри (режима в Чечня, войната в Украйна, националистическите партии в ЕС и т.н.), то тогава нещата би трябвало да си дойдат на мястото!

  33. 33 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Сега остава "патриотите" да нападнат казармите и да освободят "героите" ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  34. 34 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    Мдам... вижда се докъде може да изперка от исляма човек... този е бил командир в чеченското МВР, с кариера и добра репутация, ама ислямизмът не прощава, гледах репортаж, в който казва, че е истински вярващ и обича пророка Мохамед... луда работа...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  35. 35 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    На снимката,чист руснак!Правоверен!!Хахааа,акбар Рашастан!

  36. 36 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#31] от "socialen":

    За шлифера!Ха ха

  37. 37 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 612 Неутрално

    До коментар [#34] от "Barcelina #Je suis la libertad":
    Дали е исляма или става въпрос за много пари ?
    Ако беше истински мюсюлманин нямаше да предаде родината си и да служи на неверниците ,значи се е продал за много пари .

  38. 38 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    [quote#37:"lout66"]Ако беше истински мюсюлманин нямаше да предаде родината си и да служи на неверниците[/quote]

    По тази логика, най-обичат родината си онези чеченските терористи, дето от години се противопоставят на неверниците от Москва и убиват наред.
    А ако продължа в твоя стил, излиза, че най-големите патриоти на света са идилци, щото категорично са се обявили против всички неверници и даже са във война с тях...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  39. 39 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Мира на праха на стотиците хиляди чеченци избити от руската армия. Сега явно са останали само кадировците - пишман патриоти - рубладжии с афинитет към скъпи ризи, млади девойки и лачени обувчици. Звучи ли ви познато?

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  40. 40 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 612 Неутрално

    До коментар [#38] от "Barcelina #Je suis la libertad":
    Въпрос на гледна точка, патриот е този който обича съотечествениците си, от отец и род .Различни родове различни гледни точки .А за убиването наред може да се поспори с факти кой убиваше наред руснаците или чеченците , не напразно Политковская имаше съдбата на Немцов .
    Защото изнасяше хиляди доказателства за руските зверства в Чечня.

  41. 41 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    [quote#40:"lout66"]Въпрос на гледна точка,[/quote]

    ОК, според твоята гледна точка обявяваме идилци за най-големите патриоти на света и приключваме спора.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  42. 42 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5134 Неутрално

    До коментар [#34] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Да де, само че любимият ти ислямист Кадиров го смята за руски патриот.

    Gunter glieben glauchen globen
  43. 43 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 612 Неутрално

    До коментар [#41] от "Barcelina #Je suis la libertad":
    Пак не можеш да разбереш думата патриот ,ИДИЛ не са патриоти защото това са сбор от хиляди родове с цел налагане на световно господство на исляма , те не защитават своя род а избиват други само защото не са като тях.
    А при кавказките народи е друго ,някой се борят с поробителите си ,други като Кадиров избират да им служат за пари и власт.

  44. 44 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 434 Неутрално




    Kadirov e malko kato govoritel na Putin.



  45. 45 Профил на volrath
    volrath
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Те ти демагогия.

    1. Хвалиш себе си, че си православна, християнска държава.

    2. Съседът ти, твоята партийка по чашка е мюсюлманин.

    3. Съседът ти утрепва братчед ти, по религиозни подбуди. И се хвали, и нарича убиецът - "патриот".

    4. Ти си траеш и се правиш на ударен, ама иначе си християнин. Или Путин го играе на "обърни и дай другата бузка за шамар"?

  46. 46 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Ето ги най-руските, най-патриоти, организатори и подбудители на убийствата от Донбас и Крим до Красния площад.
    http://www.dnevnik.bg/shimg/zx450y250_2484481.jpg

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  47. 47 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 647 Неутрално

    До коментар [#45] от "vojdek":

    разправят че руското православие и азиатското правоверие били по-близки отколото са близки със западните загниващи религии

    Birds of a feather flock together.
  48. 48 Профил на nik_177.
    nik_177.
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Убийството на Немцов е повторение 1:1 на убийството на политическия наблюдател на "Новая газета" и яростна критичка на Путин Ана Политковска. Бе извършено също от чеченци. Убиецът на Политковска Махмудов получи доживотна присъда. И тогава нямаше конкретен личен мотив. Не се стигна до поръчителите. Съмненията опряха до главатаря на Чечения Рамзан Кадиров. Но нищо повече. Разликата е, че сега Кадиров сочи убийците като патриоти на Русия. Вмъкната е и някаква връзка с изказвания на Немцов за трагедията "Шарли Едбо". Но руско-чеченският "патриот" Дадаев няма данни за страстен почитател на ислямистките екстремисти. Има данни на руски патриот, както го препоръчва булдогът на Путин Рамзан Кадиров. Друг въпрос е дали Путин е дал "добро" за екзекуцията или не. По-скоро - не.Това може да е "подарък" на Кадиров, за приятна изненада на вожда.

  49. 49 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    Фашистка държава.

    Кадиров е най-верният съюзник на Путин, ползващ се с неговото безгранично доверие.

    Интересно ми е Путин дали ще се разграничи по най-енергичен начин от тези негови думи.

    През близките дни ще се разбере кой кого държи за топките - Путин Кадиров или Кадиров Путин.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  50. 50 Профил на alteration
    alteration
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Мерси за такъв съюзник дето казва че убииците са мои патриоти!

  51. 51 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1563 Неутрално

    Открийте 10-те разлики между ислямиста и рашиста...

    Обичам да грухтя и плюскам.
  52. 52 Профил на yane_
    yane_
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Не е "руски патриот", а "руски идиот" - един от многото.

    Няма Ред, няма Законност, затова няма и Справедливост!
  53. 53 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    [quote#47:"rldkfl"]разправят че руското православие и азиатското правоверие били по-близки отколото са близки със западните загниващи религии[/quote]

    Не го разправя кой са е, а лично Главният Православен:
    https://www.youtube.com/watch?v=nqyVYtWB894

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  54. 54 Профил на alteration
    alteration
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#47] от "rldkfl":

    Няма религия в Кремъл.Путин е болшевик; за болшевиките религията е най-големият враг"Да нямаш други кумири освен мен".За тях собственото им обожествяване е в основата на съществуването им.Така че "конкуренция"не търпят.Днес всичкото е лицемерия и демагогия.

  55. 55 Профил на Косьо
    Косьо
    Рейтинг: 914 Любопитно

    Руснаците наистина са яко зомбирани и са се превърнали в овце номер 1 в света. Болшинството седят и блеят.
    Само им трябва... откачен, хитър диктатор да ги подхване майсторски и може да ги стриже и убива както си иска.
    Разбира се Сталин няма кой да го стигне, но Путин показва развитие в класацията на руските диктатори.

  56. 56 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1386 Весело

    До коментар [#42] от "Blood Red Skies":

    Май ти стана навик да плещиш глупости. Кой какво смята си е негов проблем и не ме засяга по никакъв начин, това едно, и второ, как пък реши, че Кадиров ми е любим? Следвайки твоята логика, мога да заявя, че "халифът" Багдади е твой любим, щото онзи ден ме нападна яростно, задето пуснах материал за ислямистите.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  57. 57 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1386 Любопитно

    [quote#43:"lout66"]при кавказките народи е друго ,някой се борят с поробителите си[/quote]

    В наши дни на това именно му се вика тероризъм. Та ти явно живееш някъде в 18-19 век, тогава са били борбите с пороботелите.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  58. 58 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 647 Неутрално

    До коментар [#53] от "Norman Granz":

    ако трябва да бъдем справедливи, каза че цитира чуждо мнение което ще се въздържи да оцени. демек не взема категорична позиция, да не разсърди някого, но му е много удобно подобно изказване

    Birds of a feather flock together.
  59. 59 Профил на cinqueau
    cinqueau
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Часове след убийството на Немцов Путин заяви че това е провокация. Героят на Русия Кадиров веднага каза: убийството е извършено от украински екстремисти по нареждане на САЩ. Допускам, че е бил готов да представи убедителни доказателства....
    Сега същият Герой на Русия е съгласен с официалната теза на ФСБ и тласка нещата в новата правилна посока: "Твърдо съм убеден, че той е искрено предан на Русия, беше готов да отдаде живота си за Родината", "Всички, които познават Заур, твърдят, че е дълбоко вярващ човек, а освен това той, както и всички мюсюлмани, беше потресен от действията на "Шарли" и коментарите в подкрепа отпечатването на карикатурите".

    Загадката се задълбочава. Излиза, че Путин се е колебал няколко дни докато избере окончателния вариант ! Защо се е колебал? Тези които са настоявали за първия вариант дали са останали удовлетворени? Това е симптом на вътрешно напрежение. Споделям очакванията на #19, " нищо чудно да станат няколко "случайни" произшествия ". Това е лесно изпълнимо, защото в Русия има голям запас от "искрено предани на Русия патриоти, дълбоко вярващи право(верни, славни)".

  60. 60 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 760 Неутрално
  61. 61 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Най-голямата подлога на дяда Пута, първа ще изгърми, когато нощът опре в кокъла.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  62. 62 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    [quote#59:"cinqueau"]в новата правилна посока[/quote]

    В съветска Русия всяка посока може в един момент да се окаже правилната.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  63. 63 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Чудех се и аз защо му е на дяда ботокс да разстрелва Немцов, при положение, че властта на първия е повече от консолидирана, а шансът на втория да я разклати е нулев. После се сетих, колкото и елементарно да звучи - завист, злова и защото "мога"

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  64. 64 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 648 Неутрално

    #Je suis Немцов , но убиеца е хванат и ще бъде съден , съществена разлика .

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  65. 65 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4259 Неутрално

    До коментар [#57] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Не окупира ли Русия Чечения? Как се нарича това , освобождение ли ? Кадиров си е чиста проба предател на собствения си народ, съдбата му е неразривно свързана с тази на кагебиста от Кремъл . Двамата ще отговарят за Беслан и жертвите и зверствата на СА когато му дойде времето .

    klimentm
  66. 66 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4259 Неутрално

    Не знаех прочие че Немцов е рисувал карикатури на Мохамед,
    Кадиров заплаши публично Венедиктов Гл. редактор на Ехото на Москва и самата радиостанция но от това не последва официална реакция а напротив . Предадоха директно по държавните канали на тв. митинга в Грозни.

    klimentm
  67. 67 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5134 Неутрално

    [quote#56:"Barcelina #Je suis la libertad"]как пък реши, че Кадиров ми е любим? [/quote]
    След като е дясна ръка на идолът ти Путин, няма как да не ти е любим.
    [quote#56:"Barcelina #Je suis la libertad"]"халифът" Багдади е твой любим[/quote]
    Глупостите ги плещиш ти. ИД са от вашия отбор - заедно мразите Запада.
    [quote#56:"Barcelina #Je suis la libertad"]онзи ден ме нападна яростно, задето пуснах материал за ислямистите. [/quote]
    Дай линк.

    Gunter glieben glauchen globen
  68. 68 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4394 Любопитно

    Не разбрах каква е връзката между Немцов и карикатурите на Шарли Ебдо!? Защо няма как Дадаев да е убил Немцов заради това!? И, защо Кадиров обявява един убиец (ако, това се докаже в съдът) в герой!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  69. 69 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4394 Любопитно

    До коментар [#38] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Ами, точно така излиза... права си за това.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  70. 70 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Руските окупатори продължават да разиграват театро.
    Всичко това, обаче, трабва да завърши с изправянето на новия Хитлер - ЛилиПутин - пред съда в Хага за всичките му престъпления.
    Преди още да е взривил целия свят.

  71. 71 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4394 Любопитно

    До коментар [#53] от "Norman Granz":

    Нормане, докога ще продължаваш тази евтина и фалшива пропаганда!? Ето, какво заявява точно Путин в това видео:

    "Я много раз говорил, Россия изначально, я хочу это подчеркнуть, изначально складывалась как многоконфессиональное и многонациональное государство, именно многонациональное и многоконфессиональное. Вы знаете, у нас восточное Христианство - Православие. И некоторые теоретики Христианства говорят, что оно во многом даже ближе к исламу, чем, скажем, к католикам. Я не хочу оценивать, насколько справедливо такое утверждение, но в целом сосуществование этих основных религий осуществляется в течение многих столетий". Владимир Путин. 16.12.2010 г.

    От горния цитат много добре се вижда, че Путин НЕ заявявал, че Исляма е по-близо до Православието от колкото Католицизма! Путин заявява само, че тези две религии Православното Християнство и исляма съществуват съвместно в продължение на векове! И това е самата истина.... от покръстването на руснаците от византийците по това време Киевска Рус е граничела с мюсюлманска Волжка България, чак до ден днешен православните руснаци в рамките на РФ живеят заедно с руски мюсюлмани като татарите и каквказците и много други етноси.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  72. 72 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    [quote#71:"Иво"]Нормане, докога ще продължаваш тази евтина и фалшива пропаганда!? Ето, какво заявява точно Путин в това видео[/quote]

    Отговарям ти с думите на един друг участник:


    [quote#58:"rldkfl"]ако трябва да бъдем справедливи, каза че цитира чуждо мнение което ще се въздържи да оцени. демек не взема категорична позиция, да не разсърди някого, но му е много удобно подобно изказване[/quote]

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  73. 73 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 549 Любопитно

    [quote#71:"Иво"]И некоторые теоретики Христианства говорят, что оно во многом даже ближе к исламу, чем, скажем, к католикам. [/quote]
    Естествено, Путин няма да го каже направо, затова го заявява така, все едно някой друг го е казал. Нали трябва да угоди и на православните фашисти, и на ислямските фундаменталисти, които са му главните привърженици.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  74. 74 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Веднага след убийството на Немцов Кадиров написа следното:
    "... Нет никаких сомнений в том, что убийство Немцова организовали спецслужбы Запада, стремящиеся любыми путями вызвать внутренний конфликт в России"
    https://instagram.com/p/zpY3odiRv9/?modal=true
    После се оказа, че Кадиров лично познавал заподозрените в убийството.
    А вчера Путин награди Кадиров с "Ордена на Честта" - "за трудовые успехи и добросовестную работу"
    http://publication.pravo.gov.ru/Document/View/0001201503090006?index=1&rangeSize=1&back=False

  75. 75 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Любим жанр за комуноидите ''по света и у нас'' е театъра. По въпроса с едноактни и по-многомластови постановки работят червени сценаристи вече близо 100 години. Актьорите също влагат много труд и творчество пред огледалото, за да покорят сърцата на пролетарията. В Москва трагедията с убийството на Немцов започва да се превръща във фарс. Кремълският режисьор се опитва да вкара в ролята на перфектните организатори, група нискочели чеченци, които май все още не могат и да четат добре на руски. Ще видим как ще влязат в образ!

  76. 76 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 647 Неутрално

    [quote#71:"Иво"]некоторые теоретики Христианства говорят, что оно во многом даже ближе к исламу, чем, скажем, к католикам. Я не хочу оценивать, насколько справедливо такое утверждение[/quote]

    не хочет он ама ги цитира все пак, което казва достатъчно, ако не беше съгласен, нямаше да ги цитира, но така хем вълка цял хем агнето сито

    Birds of a feather flock together.
  77. 77 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4394 Любопитно

    [quote#73:"G-man"]Естествено, Путин няма да го каже направо, затова го заявява така, все едно някой друг го е казал. Нали трябва да угоди и на православните фашисти, и на ислямските фундаменталисти, които са му главните привърженици.[/quote]

    Разбира се, че Путин няма да каже подобна глупост, просто, защото подобна твърдение 100% НЕ отговаря на истината! Православното Християнство НЕ е близо до Исляма, нито сега, нито НИКОГА! Православното Християнство в същото време е много близо до Католицизма. Разликите между нас православните и католиците са незначителни... много по-далеч и близо до исляма например са някои протестанските секти.

    А, тази глупост я измислила някоя куха тиква и вие сега я повтаряте като папагали, само дето тя не е изречена от Путин, не е подкрепена от него дори. Това е малоумна хипотеза измислена от някой невежа, който нищо не разбира от Християнство.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  78. 78 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4394 Любопитно

    [quote#76:"rldkfl"]не хочет он ама ги цитира все пак, което казва достатъчно, ако не беше съгласен, нямаше да ги цитира, но така хем вълка цял хем агнето сито [/quote]

    Това са абсолютни глупости и някакви твой тълкувания на въпроса. Това, че Путин е цитирал някакво малоумно мнение с, което той самия заявява, цитирам: Я не хочу оценивать, т.е. НЕ ИСКА ДА ОЦЕНЯВА далеч НЕ означава, че е съгласен с него! Толкова е ясно това не знам, защо продължавате да въртите и сучите.... Путин НИКОГА НЕ Е ЗАЯВЯВАЛ, че Православието е по-близо до Исляма отколкото до Католицизма. Точка!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  79. 79 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 944 Весело

    Каква евилюция , по -рано лошите чеченци убиваха добрите руснаци, сега добрите чеченци убиват, лошите руснаци

  80. 80 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Той и путя така смята, само дето не го обявява...Всичко е цирк - долен, комунистически...Какво стана с "форда" на финансовото министерство, превозил убийците???

  81. 81 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#31:"socialen"]Хванаха ги. [/quote]
    ...за шлифера! Когато хванат поръчителя, ми се обадете...

  82. 82 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8586 Неутрално

    Нали затова и Путин го награди.Изказа това,което Путин не може.

  83. 83 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 647 Неутрално

    До коментар [#78] от "Иво":

    да де не е казал, но не иска да да каже и обратното. тои е над тия неща, не знам само защо ги цитира

    Birds of a feather flock together.
  84. 84 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 298 Неутрално

    Кадиров определя убиеца на Немцов като "патриот и герой" , Путин награждава Кадиров за добре свършена работа , има ли още съмнения относно поръчителя на убийството ?

  85. 85 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4259 Неутрално

    ФСБ са следили непрекъснато Немцов и са подслушвали телефона му , да не забележат убийците е невъзможно,знаели са какво ще стане без съмнение. Другото нещо че наблюдаващ делото за убийството е същия генерал който скалъпи случаят Савченко, драматурга на КГБ . На власите им отнема цяла седмица да заловят убийците които съвсем спокойно изчакват да ги арестуват в Москва . Пълен цирк!

    klimentm
  86. 86 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 488 Любопитно

    Ето даде се и разрешение (разсекретиха) от Олга Шорина да се публикува доклада на Немцов. За който първоначално беше обявено, че е в неговия компютар и ще бъде публикуван в деня на протеста.

    Доклада на Немцов е доказателство за участието-намесата на Русия в гражданската война в Украйна.

    http://www.eurochicago.com/wp-content/uploads/2015/03/Nemcov_004.jpg

    В последствие се оказа, че доклада се състои от един лист хартия А4 и няколко реда написани на ръка. За които агенция Reuters не може да потвърди автентичността.

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  87. 87 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Каква изненада за всички! НАТО е в шок! Европа се разпада! Ама как така?! Все едно някой се е съмнявал, че ще натопят чеченците, както с Политковская... Ле-ле колко са примитивни прозрачни....

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  88. 88 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    да внимават колко го бият да не вземе да сочи истинските подбудители.

  89. 89 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Неутрално

    За съжаление Русия така се е засилила по наклонената плоскост, че няма спиране, докато не катастрофира.

    chavo64
  90. 90 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    Мюсюлманска нишка в убийството на руски опозиционер. И вълкът сит и агнето цяло.

    Цялата тая активност на Кадиров от самото начало на случая и тия бойци дадени за курбан много лошо намирисват.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  91. 91 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3212 Неутрално

    [quote#48:"nik_177."]Убийството на Немцов е повторение 1:1 на убийството на политическия наблюдател на "Новая газета" и яростна критичка на Путин Ана Политковска. Бе извършено също от чеченци. Убиецът на Политковска Махмудов получи доживотна присъда.[/quote]В случая си прав.Както едно време братчедите македонци са вършили политически убийства, така и правнуците на имама Шамил действат.
    А да си спомняш Ахмад Кадиров как позагина?

  92. 92 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3212 Неутрално

    [quote#90:"emil (ИСКАМ СИ РЕФЕРЕНДУМА!!! Защо излъгаха?)"]тия бойци дадени за курбан [/quote]
    Няма да задълго..Не им бери грижаНякои хора обаче много се изложиха, като утрепаха сина на генерал лейтенанта от ГРУ
    Сергей Иванов .Шеф на путинската администрация.

  93. 93 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 662 Неутрално

    [quote#0:"Дневник"]Кадиров обяви "убиеца на Немцов" за руски патриот[/quote]
    Само дето не става ясно, защо са кавичките. Нали си е признал, и то без да го пращат в Гуантанамо. Или, . . на война, като на война! С всички средства! . . Дневник?

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  94. 94 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 662 Неутрално

    [quote#85:"klimentm"]На власите им отнема цяла седмица да заловят убийците които съвсем спокойно изчакват да ги арестуват в Москва . [/quote]
    На някои "власти" им отнема "до живот" без да заловят нищо. Я попрочети от тук от там, къде са заловени убийците, преди да пишеш по инерция. Не, че е нещо ново за теб де!!

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  95. 95 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 944 Весело

    по рано лошите чеченци убиваха добри руснаци, сега добрите чеченци убиват лоши руснаци

  96. 96 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 581 Разстроено

    Дотук всичко ми е ясно !
    Няма нужда да замъгляват истината с допълнителни разследвания !
    Вече съм наясно и с пародията на война в Чечня през 90-те години . Ясно е кой взривяваше жилищни блокове в Русия и защо .

    Колкото повече се разкриват нещата , толкова съм по-отвратен !

  97. 97 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4259 Неутрално

    До коментар [#94] от "disclosure":

    Точно щото прочетох тук там че в Ню Йорк, Бостън, Мадрид,Лондон и Париж самоличността на терористите беше открита часове след престъпленията и бяха открити почти веднага. Тези в Москва им трябваше седмица , като първо лъгаха че камерите не работят, а после казаха че са заловени по записите от същите камери, изниква въпроса какво са чакали цяла седмица? Къде са били ФСБ които охраняват този район, къде са били хората следящи самия Немцов от същите тези служби, защо на са разпитали водача на снегорина който закрива местопрестъплението а след три дни се сещат за него?

    klimentm
  98. 98 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Кадиров обяви "убиеца на Немцов" за руски патриот
    ==========

    Дневник естествено знае истината отдавна и затова убиеца е в кавички...

  99. 99 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 580 Неутрално

    [quote#97:"klimentm"] в Ню Йорк, Бостън, Мадрид,Лондон и Париж самоличността на терористите беше открита часове след престъпленията и бяха открити почти веднага.[/quote]

    Ако искаш да кажеш, че терористите са били в полезрението на службите там, издишаш. Тогава защо са допуснали да се случат атентатите?

    [quote#97:"klimentm"]Тези в Москва им трябваше седмица , като първо лъгаха че камерите не работят, а после казаха че са заловени по записите от същите камери, изниква въпроса какво са чакали цяла седмица?[/quote]

    Лъгаха ви тук в Дневник и други подобни дезинформационни източници. Ти къде прочете официално изявление на разследващите, че камерите е са работели?

  100. 100 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 662 Весело

    [quote#99:"_imir"]Лъгаха ви тук в Дневник и други подобни дезинформационни източници. Ти къде прочете официално изявление на разследващите, че камерите не са работели?[/quote]
    Ех, и ти! . . Къде!? Телевизора и той му го казал!

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK