Русия подновява опитите да се изолира от целия свят, което през 20 век не й се получи с половината свят. Резултатът ще е същия, освен ако Рогозин не намери начин да направи всички руснаци колонизатори на луната.
Путин увеличава мизата в покера за Украйна. На ход са европейците. Трябва да се решат, кое им е по изгодно, стабилност и добри взаимоотношения с Русия или подкрепата за една фалирала, несъстояла се Украйна.
Нека да се въоръжават, ниската цена на нефта комбинирана със скъп $$$$ и високи разходи за аружие разкапаха предишната версия на Империята на Злото! Ще разкапят и новата Тюрма на Народите!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
През 1999г. в Истанбул е подписан обновен вариант на ДОВСЕ, предвиждащ преминаване към национални и териториални (а не блокови) равнища на въоръжение и техника за всяка държава. Не всички страни от първоначалния текст обаче ратифицираха новия и Москва смята, че те не спазват поетите ангажименти.
===================================
Ако някой прочете това, ще разбере защо Русия се отказва от участието си в този договор.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#16:"mar_x"]
Руснака се готви да са бий Имаше една статия от днеска, пентагона с бюджет $550 млд, дето Пут с $53. Къде е тръгнАл бабината си?
[/quote]
Нека се въоръжават, нека орежат всички разходи с изключение на тези за въоръжение! Те са забравили, но ние помним как се спомина СССР - превъоръжаване и ниски цени на петрола!
[quote#20:"Norman Granz"]Коя държава от ИБРИК подкрепи анексията на Крим? [/quote]
"Western powers should take into consideration Russia's legitimate security concerns over Ukraine, a top Chinese diplomat has said in an unusually frank and open display of support for Moscow's position in the crisis."
"India Backs Russia’s ‘Legitimate Interests’ in Ukraine
India broke with the international community in acknowledging that Russia has legitimate interests in Ukraine"
"A summit of the BRICS group of emerging market countries will abstain from criticizing Russia’s recent actions in Ukraine, Brazilian officials said, a diplomatic victory for President Vladimir Putin."
Източниците ги има в Гугъл, ако искаш да ги търсиш, че постването на линкове става много сложно.
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#28:"Free person"],но излизайки от този договор,Путин показва пълно неглижиране на всички международни договори![/quote]
Кой договор, този който "регламентира равни лимити за въоръжения и бойна техника за всеки от двата блока – НАТО и Варшавския договор"???
Хора по-умни от тебе и мене казват, че БРИКС са подкрепили Русия. Твоите интерпретации са интересни, но ирелевантни. Като вземеш Крим и ти кажат, че имаш "легитимен интерес" в Украйна, който запада пренебрегва какво е освен подкрепа?
[quote#27:"Norman Granz"]държава да попадне в такава международна изолация[/quote]
Каква "изолзация", когато 4/5 от човечеството не са си променили дипломатическите и икономическите отношения с тебе, демонстративно са отказали на САЩ да ти оказват натиск или да въвеждат санкции? Стегни се.
Конкретно на въпроса ти - БРИКС не са гласували в ООН, защото нямат интерес да се набутват в криза, която не е тяхна. Апропо, Путин не е искал такова нещо, нито някой сериозен анализатор не е казал, че е искал. Това, което можеш да прочетеш навсякъде е, че позицията на Китай, Индия и т.н. е успех за Путин, съчетана с това, че в навечерието на Г-20 БРИКС казаха на Харпър да не си прави никакви илюзии, че ще забранява на Русия присъствие на срещата.
Т'ва е.
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
[quote#28:"Free person"]Русия вреди не само на себе си,но излизайки от този договор,Путин показва пълно неглижиране на всички международни договори!Това е опасно! [/quote]
Ами при положение, че САЩ и Великобритания отказаха през ноевмри на руските инспектори достъп до базите си, тъй както е по договор, това отиде така или иначе. Както казах, сегашното е важен, но по-скоро символичен акт.
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
Някой се опитва да бърка в задника на мечката, но не с голи ръце, а с пръчка с надпис "Европа"... като се надява мечката за захапе не ръката а пръчката... Лошото е, че мечката е будна и точи нокти, а още по-лошото е, че ние сме и под носа...
Аз лично не искам да разбирам колко точно е силна руската армия и какво е в състояние да направи Путин, ако на наша територия се появят някакви обекти на НАТО (потенциални цели на Искандер базирани вече в Крим).
Бравос !
По всичко изглежда
Русия сама ще се набута в една нова
НАДПРЕВАРА ВЪВ ВЪОРЪЖАВАНЕТО
Нещото,което изяде главата на СССР
Сега още по-бърже ще срине Русия.
това е епохално решение и на практика означава, че европейците имат сериозен проблем, най-силната армия стои до границите им, а те нямат отговор. Нормално е да са изплашени, лешоядите ще използват момента за да изкъртят повече парички за военните за сметка на бедните, образованието , здравеопазването и така нататък. Мрачни времена идат за Европа. А русофобският кретенизъм - как целия свят - кой цял свят бе другари - вие сте 15 процента от света, и сте самички никой не ви подкрепя освен няколко неоколониални държавици в източна европа отдава приватизирани и завзети от западните компании, ама и те не щат да ви следват политиката....целия свят изолирал Русия - в целия свят влизат 30 държави от 210, 1 млрд души от 7.5 млрд, 15 % територия от 100 %. Да вие сте целия свят няма спор в това и един мармот завиваше шоколад в швейцарските планини и като се събуди разбра че целия свят яде солено....
[quote#6:"wallenstein"]Трябва да се решат, кое им е по изгодно, стабилност и добри взаимоотношения с Русия или подкрепата за една фалирала, несъстояла се Украйна. [/quote]
Няма такава дилема. Да се отстъпи Украйна на Русия означава още по-голямо влошаване на отношенията с Русия и сигурен път към война с Русия. Единственият път е Русия да бъде спряна по същия начин, както бе спряна нацистка Германия.
Ейй европейци аре като стане напечено и като трябва да се биете за ЕС ислам ви в първите редици,че така от тук мноо сте смели. Никой не иска война ,къв го дири НАТО и ЕС в Укракна
Те бодливата тел по бившата съветка граница, която сега е в Русия, не са я махали. Сега им остава да построят новата Российска стена по границите с Украйна, Беларус и Балтика и са готови точно като 1989г: изолирани и оградени с бодлива тел
Безценно!
За това пълно овпутяване Раша ще плати много висока цена! Даже дали ще я плати или дори няма да я питат жълтите като вземат всичко на Изток от Урал?
Нали така пишело в Библията: жълтите ще властват.
[quote#6:"wallenstein"]Трябва да се решат, кое им е по изгодно, стабилност и добри взаимоотношения с Русия[/quote]
Т.е Русия е фактор за стабилност? Ако не е фактор значи ще има нестабилност? Ей затова сами в кочината
Да, руснаците имат по-малък военен бюджет. Това се дължи най-вече на това че нямат 65313 военни бази, във 200 държави... и това че половината американска армия е извън САЩ, а тази на руснаците си е във Русия.
Това не означава че първата е по-боеспособна от втората, огромна част от бюджета на САЩ отива за заплати и за разните инвалиди от Ирак и Афганистан, който са добре финансирани т.е. пенсионирани военни инвалиди.
Това е дълга тема... големия бюджет не означава нищо, при война 2 не е по-силно от 1.
Разбира се че Русия е фактор за стабилност, ако не знаеш Русия е постоянен член на СС към ООН.
Този клон е създаден точно за да гарантирана световния мир след ВСВ и да не се повтаря това, не говоря за локални конфликт, а за световния мир.Стане ли конфликт между членки от СС, значи ООН вече не съществува.
Децата също не вярват че котлона е горещ, докато не го пипнат. Трябва да стане световна война за да разбереш кои държави са фактор ли ?
[quote#49:"такованка $-джия"]Ако пробвате 4-ти път може да успеете, ама надали!
Руснакът дава мило и драго за Родината си![/quote]
Руснакът мизерува, а не дава, защото няма какво да даде. А онзи, който има, той го дава в западни банки и купува имоти на запад. Руснакът е порода селекционирана да издържа на глад и студ. Нацистите даваха дори повече за родината си, но им бе видяна сметката. В Студената война ги видяхме колко колко чинат. А преди това през Втората световна война ако не бяха САЩ и Великобритания, от Русия днес щеше да има само спомен.
[quote#52:"deutschland"]половината американска армия е извън САЩ, а тази на руснаците си е във Русия.
Това не означава че първата е по-боеспособна от втората,[/quote]
Не само бюджета, много са факторите да мислим, че американската армия е много по-боеспособна от руската. Дори в днешната война с Украйна руската армия показва, че много трудно напредва дори при слаба съпротива.
Москва истеризира.Защото Европа налага нови партньорски отношения-на солидарност; Европа е място на свободни хора; Европа прави жизнен стандарт немислим за Русия.
Да припомня нещо от историята. През 1905 Япония бие Русия-тогава за първи път жълти бият бели.Това дава самочувствие на азиатците.Русия само беди е донесла на континента и на расата-по един или друг начин.
Именно по този договор, който руснаците подписаха и ни задължиха да си съкратим армията след 89-90г. Само ние бяхме най-изпълнителни от всички държави бивши от Варшавския договор. След Украйна, ние сме най-прецаканите откъм унищожени читави оръжейни системи.
"Ти представяш ли си нормална правова държава да попадне в такава международна изолация, че никой да не подкрепи неин външнополитически акт?"
Турция със Северен Кипър е така! Е, по какъв начин и се е отразило, че не забелязвам? Дори не и беше вменено като императив за преговори за членство в ЕС! Какво остава за Русия, която е и член на Съвета за сигурност към ООН?
[quote#3:"heatseeker"]Скоро и в световната система за междубанкови разплащания ще прекрати участието си... пак едностранно, но и принудително. [/quote]
Според Ройтерс китайския СУИФТ е готов и ще заработи до края на годината
Китай не може да си позволи да бъде изнудван от Запада и второ, за да стане юана резервна валута има нужда от силна армия т.е. тази на Русия. За да не свършат като Либия и Ирак. Затова Китай както помогна за кредитните карти, така ще удари едно рамо на Русия и за СУИФТ.
Изобщо Русия, Китай и Иран трябва да бъдат разглеждани като стратегически партньори плюс черешката на тортата Северна Корея - единствената истински боеспособна армия готова на всичко и напълно способна да ликвидира Япония - с мъничко помощ по вода, разбира се.
Запада не може да спечели тази война, но ще я започне и с Европа е свършено.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#27:"Norman Granz"]Източниците ги има в Гугъл- цитат на коментар #23 от “civis_eu_sum”
Зададох ти ковнкретен въпрос: КОЯ държава извън СКорея, Куба, Никарагуа, Афганистан и още 1-2 failed states подкрепи анексията на Крим.
Ти ми се измъкваш с шикалкавене, че Индия "се въздържала да критикува" кремълския режим. [/quote]
Турция, Индия, Пакистан, Китай, Иран, Аржентина, Бразилия - много са и все важни. Няма нужда да го афишират, но де факто го подкрепиха. И на първо място Турция, а без Турция НАТО ист капут.
[quote#39:"wwwrrr"]европейците имат сериозен проблем, най-силната армия стои до границите им, а те нямат отговор. [/quote]А?!Кога САЩ са обявили война на ЕС?!Или имаш предвид Китай?!
Пропусна да споменеш, че тия пари от бюджета отивата и за заплати на професионална армия, без разните им специални звена, тюлени и т.н. Докато половината бойци на руската армия са срочнослужещи с мъка събирани и пращани на другия край на Русия! Но какво да пиша, по добре виж!
[quote#49:"такованка $-джия"]Руснакът дава мило и драго за Родината си![/quote]
.. за мурзилчене колко дават... дайте някакъв контакт ве, де дават тез копейки.. криза е се пак...
Силата на руската армия се крепи на пропагандата. Доколкото виждаме в Украйна, въпреки претенциите за модерни оръжия, руската армия върви много бавно напред. Ако украинската сбирщайн армия и украинските доброволни отряди се хранеха редовно, можеше и да обърнат руснаците.
Руснаците като пуснат някой невъоръжен самолет да мине покрай американски кораб и руската пропаганда обявява, че американците отново са напълнили гащите от страх. Нека да пуснат един въоръжен самолет, който да имитира атака и тогава да види какво ще му се случи!
[quote#39:"wwwrrr"]европейците имат сериозен проблем, най-силната армия стои до границите им, а те нямат отговор[/quote]
Да, и при Хитлер беше същото положението и за малко да успее! Обаче изключваш от уравнението САЩ, Китай, Германия, Англия, Израел, Турция и няколко други държави, които имат силата да наклонят везните, както се случи през ВСВ.
Дано все пак този път поредното джудже не успее да разпали световна война! Но ако го направи, Русия ще завърши много по-безславно от Германия през ВСВ, защото икономически е пълна пародия.
До коментар [#26] от "wallenstein":
абе няма ли някой умен покрай Путин да му каже че война се води с икономика и пари- цитат на коментар #25 от “cfx00391226”
След като сте толкова уверен в умствените си способности, цанете се за съветник на Путин.
[quote#26:"wallenstein"]След като сте толкова уверен в умствените си способности, цанете се за съветник на Путин. [/quote]
Ти си достатъчен съветник, пък си и велик пълководец.
Московский Комсомолец Калфин
Московский Комсомолец Борисов
Московский Комсомолец Първанов
Московский Комсомолец Путин
Освен за „Интерфакс” и за радиостацията на „Комерсант” вицепремиерът Ивайло Калфин е успял да даде в рамките на краткото си посещение в Москва на 3 март и още едно интервю.
Дали българският премиер знае, че заместникът му Калфин въздиша в Москва по енергийните проекти, с чиято кончина той, Бойко Борисов, се хвали в случаите, когато иска да (по)каже, че бил опонирал на Кремъл?
Ето още информация по темата за двойната игра на тандема Борисов – Първанов\ Калфин , която се вижда от интервюто, преведено за ivo.bg от Васил Костадинов.
Вице-премиерът на България Ивайло Калфин за закриването на „Южен поток”: „Това е загуба за отношенията ни”
Калфин разказа пред „Московский комсомолец” за ефекта от санкциите и за позицията на София за „Турски поток”
Закриването на проекта “Южен поток” беше загуба за отношенията между Русия и България. Това в интервю за „MK” заяви вицепремиерът на балканската страна Ивайло Калфин в Москва. Заместник-премиерът на българското правителство обясни също и позицията на София за „Турски поток” и разказа дали Европа може да намери алтернатива на руския газ.
- Променили се нещо в руско-българското сътрудничество в енергийния сектор след закриването на проекта „Южен поток”?
– Разбира се, промени се, защото “Южен поток” не е само “Южен поток”. Преди няколко години работихме заедно по създаването на няколко големи проекта, които имаха не само двустранно, но регионално и европейско значение. „Южен поток” беше такъв проект. Имаше и АЕЦ „Белене” и т.н. Сега политически ние нямаме голям проект, който да отговаря на тези условия – да имат регионално и европейско значение за нас, за да го развиваме … Така че аз мисля -прекратяването на “Южен поток” е загуба за отношенията ни.
- Европейските санкции срещу Русия отразиха ли се някак на нашето сътрудничество? Подкрепя ли България тези мерки?
– България често в Европейския съюз изразява свое становище преди да се вземат решения. След това, когато се вземе решение, то в общо. Има държави и лидери, които говорят по различен начин. Ако те изразят мнението си при дискусията за санкциите, тогава ефект ще има. Вие знаете, че в ЕС има консенсусни решения. Както знаете, санкциите срещу Русия са свързани с процесите в източната част на Украйна. За икономическите последици – те са много ясни за нас – това е негативен ефект върху нашата икономика. Надявам се, че всички политически условия ще бъдат изпълнени възможно най-скоро, така че да не говорим повече за санкции.
- Ако се върнем към “Южен поток”, водят ли се все още в България спорове за неговото закриване? Как българите реагираха на закриването на проекта?
– Мисля, че в България по повод „Южен поток” има декларативен консенсус. Има много хора с различни мнения, но като цяло – в България не съществува политическа сила, която е против „Южен поток”. Така че мнението ни е еднозначно.
- В нашата преса много често се тиражира информацията, че за замразяване на проекта от България повлия ЕС. Имало ли е наистина някакъв натиск от Европа?
– Не бих казал. Вярно е, че в рамките на няколко месеца беше намалено темпото на работа там … Освен този период от няколко месеца, когато предишното правителство спря всички процедури, никакви други действия, насочени към спирането на “Южен поток”, не е имало. Проблемът бе в това, че България и другите страни от ЕС поискаха от Европейската комисия да контактува с “Газпром” и Русия, за да се съгласуват всички условия и изисквания на европейското законодателство. Искаше ми се да видя по-голяма активност на бившата Европейската комисия, водена от г-н Барозу. Комисията, навярно, не беше достатъчно активна. Когато предоставихме на Европейската комисия преговорите с “Газпром”, тогава най-вероятно, загубихме тази подкрепа, която имаше проекта.
- Според някои оценки, България е зависима от руския газ около 85%. Планира ли вашата страна да намали зависимостта си от Русия в това отношение, и ако да, как?
– Нека да видим какво ще се случи. Ние имаме доставки от Русия през Украйна в момента. България е транзитна страна. Ако има друго решение от Русия – „Турски поток” или нещо друго – ще видим при какви условия ще стане. Потреблението в България не е толкова голямо. Три и половина най-много – четири милиарда кубически метра годишно (в друго интервю за КомерсантFM – 3-4 милиона). Но за нас беше важен и транзита на руски газ. За българската икономика може да осигурят различни варианти. Контактуваме с всички свои съседи. Сега ЕС прави тръбопроводна мрежа, в Гърция има възможност да се доставя газ. Така че технически е възможно. И още – ние правим сметки, каква ще бъде цената за това. В Черно море също се провеждат допълнителни работи по разработването на нови находища. Така че проблемът не е само в българското потребление … Предполагам, че ще се намерят други източници. За мен големият проблем са доставките на руски газ за Европа. Мисля, че ние трябва да мислим в такъв мащаб …
- Вие казахте за „Турски поток”, че България е готова да разгледа условията на проекта. Според предварителните оценки, колко това е в интерес на вашата страна?
– Разбира се, за нас е по-добре, ако руски газ се доставя директно до европейските страни. Знаете, че ЕС създава енергиен съюз … Когато газът се доставя посредством друга държава, могат да възникнат проблеми. Вторият проблем – не знам как ще се развият споразуменията между Русия и Турция. Преди това имаше много преговори с Турция за „Набуко”, а също и за други проекти. Турция винаги е настоявала, че тя не е транзитна държава, а държава, която купува и продава газ. Ако има допълнителен процент посредници, които доставят руски газ за Европа, мисля, че това е много по-лошо за икономическите условия за доставка. Така че засега все още нищо не е известно. Когато разберем как ще бъде доставян този газ, ще разберем какви допълнителни условия ще постави този посредник, ще бъдат ли те приемливи, а след това ще можем да определим отношението си към него.
- Българския министър-председател Бойко Борисов заяви, че страната ви има желание да размрази проекта „Набуко”. Каква е причината за това и дали в тази идея има перспектива?
– “Набуко”, както знаете, беше голям проект за снабдяване с кавказки, каспийски и арабски газ за Европа. След това проектът се раздели на две части: „Набуко-изток” и „Набуко-Запад”. Сега „Набуко-Изток” вече е „Танап” (TANAP) – проект, който минава през Турция, и продължава като Трансадриатически газопровод (Trans Adriatic Pipeline) през Гърция и Италия, т.е. минава през южната част на Европа. А това, което беше замислено като „Набуко-Запад” – от Турция през България до Австрия – този проект беше готов, проектиран, съгласуван. Всичко беше готово за изграждането на този проект … Мисля, че ако се промени маршрута за доставките на руски газ за Европа, този проект е най-добрият вариант. На практика всички предварителни процедури са приключили. Но това, което ние трябва да обсъдим – това е начина, по който руски газ ще влиза в европейската система. Мисля, че е възможно. Това е идея, която трябва да се разгледа.
- Споменахте създаването от ЕС на единен енергиен пазар. Има ли перспектива тази идея и могат ли да възникнат някои трудности по пътя?
– Това не е нова идея. Тя възникна преди няколко години. Тогава доставките и двустранните споразумения на руската страна с някои държави от ЕС попречиха на това. Имаше различни цени. Тогава Германия нямаше ентусиазъм да изълнява такива общи споразумения. Сега ситуацията се промени. Може би сега ще има възможност. Аз вече казах, че ние работим – и това се финансира от Европейския съюз – относно създаването на българска газова мрежа със своите съседи: Гърция, Сърбия, Румъния … Затова ще е технически възможно да се доставя газ по различни направления до Европа. Вторият етап – създаването на свободен пазар. Вие знаете, че пазара на газ има свои особености … Все пак, аз мисля, че ще останат двустранните дългосрочни договори за доставки за Европа. Кой ще бъде, ще има ли стандартизирани условия или не, това зависи от споразуменията между доставчика и получателя. Но това е въпрос на бъдеще.
- Според вас, може ли Европа да намери заместник на руския газ?
– Сега Русия доставя 40% от потреблението на газ в Европа. Четох различни анализи, които показват, че нуждите се увеличават, ако всичко върви добре, доставките на руски газ ще се увеличат. Така че, най-доброто е да се намерят добри пътища за руските газови доставки. Това е и в руски интерес. Европейският пазар е много отворен, там може да се продава на добра цена. Замяната на руския газ е дългосрочна стратегия. Аз не съм сигурен, че ние трябва да развиваме тази стратегия, така че руски газ да няма в Европа. В бъдеще, ние трябва да се споразумеем за взаимно изгодни условия, да установим начини и средства, за да дългосрочни доставки на газ. Това ще бъде най-доброто. В момента не виждам друга алтернатива.
Игор Суботин
[quote#52:"deutschland"]Да, руснаците имат по-малък военен бюджет. Това се дължи най-вече на това че нямат 65313 военни бази, във 200 държави...[/quote]
Дължи се най-вече на това, че нямат достатъчно пари руснаците, не на друго. Искат те да имат военен бюджет като САЩ, ама не могат.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#87:"vvj08393989"] Затова пренаписа правилата. [/quote]
Наруши правилата, а колкото до писането, да побърза да пише мемоари, че скоро и това няма да може.
Коментар 39 - ..... най силната армия стои на границите им ..
Ха хааа.... коя най силна армия бе ушанка ? Тая дето 6 месеца шепа финландци я биха като маче у дирек ? Или тая дето храбрата българска конница я сече като тикви в Добруджа и я натика в Дунава ? Ръце да целувате на американците за втория фронт че иначе бяхте гризнали дръвцето ! Мегаломани с парцаливи задници !!!!
Русия, Китай, Иран.. С.Корея, мн. сте се филмирал ) Какво са сътворили последните 100г. за човеците по таз земя тея държави. Какво са измислили и то е навлязло в живота ни.
[quote#16:"mar_x"]Имаше една статия от днеска, пентагона с бюджет $550 млд, дето Пут с $53. Къде е тръгнАл бабината си? [/quote]Война се води със стоманени щикове, а не с памучни хартийки.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
[quote#90:"bogdan.filov"]Ха хааа.... коя най силна армия бе ушанка ? Тая дето 6 месеца шепа финландци я биха като маче у дирек ? Или тая дето храбрата българска конница я сече като тикви в Добруджа и я натика в Дунава ?[/quote]
май гориш от желание да пробваш подвига на ген. Калев?
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
"Турция и Русия вече играят заедно - Турция не само, че не въведе санкции, ами сключва стратегически договори с Русия."
Така е. Не виждам на Турция като член на НАТО да се притеснява от това! Общата европейска политика е една говорилня и ефектът и за нас може да се види хубаво във спънките ни към Шенген. Не си спомням да сме били поставяни в по-унизително положение...
Аз пък си спомням! Конгрес на 'българска'партия без нито едно българско знаме, за справка има и снимков материал. Ма па си имаме съветско, чибурашка. http://www.lostbulgaria.com/?p=4159
[quote#76:"peter1946"]Интересно, а Путсия какво иска? Може би Брес-Литовската къпитолация или разгрома пред Варшава................. [/quote]
Битка се губи, но ВАЖНО Е ВОЙНАТА ДА СЕ СПЕЧЕЛИ!!!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
wallenstein
Рейтинг: 458 НеутралноОправете си заглавието.
soul
Рейтинг: 469 НеутралноПутя вече се изживява като новият Чингиз хан!
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалковheatseeker
Рейтинг: 1416 ВеселоСкоро и в световната система за междубанкови разплащания ще прекрати участието си... пак едностранно, но и принудително.
Свобода за Надежда Савченко!spiegel
Рейтинг: 1759 НеутралноРусия подновява опитите да се изолира от целия свят, което през 20 век не й се получи с половината свят. Резултатът ще е същия, освен ако Рогозин не намери начин да направи всички руснаци колонизатори на луната.
citoplast
Рейтинг: 779 НеутралноНакрая май и ще прекратят и самите себе си!
Имало едно време ссср...wallenstein
Рейтинг: 458 НеутралноПутин увеличава мизата в покера за Украйна. На ход са европейците. Трябва да се решат, кое им е по изгодно, стабилност и добри взаимоотношения с Русия или подкрепата за една фалирала, несъстояла се Украйна.
klimentm
Рейтинг: 4645 НеутралноРусия може да навреди само на себе си!
klimentmheatseeker
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#6] от "wallenstein":
Свобода за Надежда Савченко!А... отговорът е ясен. В добри отношения ли си с Русия... значи някъде грешиш.
Realist
Рейтинг: 3742 ВеселоНека да се въоръжават, ниската цена на нефта комбинирана със скъп $$$$ и високи разходи за аружие разкапаха предишната версия на Империята на Злото! Ще разкапят и новата Тюрма на Народите!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.liubo...otdale4
Рейтинг: 444 ВеселоМного се уплашихме от Лавров !!!
Въй мале !!!
civis_eu_sum
Рейтинг: 571 НеутралноЕ, това беше впечатляваща скорост
Евала за бързата реакция тоя път "Дневник".
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.Иначе, Москва де факто суспендира участието си още през 2007 г. По-скоро символичен акт.
today
Рейтинг: 856 НеутралноМосква само си търси повод да не си спазва договорите, то друго от тия лъжци рашистите и не сме очаквали де.
Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 796 НеутралноПрез 1999г. в Истанбул е подписан обновен вариант на ДОВСЕ, предвиждащ преминаване към национални и териториални (а не блокови) равнища на въоръжение и техника за всяка държава. Не всички страни от първоначалния текст обаче ратифицираха новия и Москва смята, че те не спазват поетите ангажименти.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/===================================
Ако някой прочете това, ще разбере защо Русия се отказва от участието си в този договор.
xm...
Рейтинг: 1748 ВеселоЪм ся?
А ний без авиони у тръстиката!
adam1966
Рейтинг: 570 НеутралноНа Палавия Мечок му се лудува , нека полудува , а като свърши денгите за медец ще се кротне !
mar_x
Рейтинг: 458 НеутралноРуснака се готви да са бий
Имаше една статия от днеска, пентагона с бюджет $550 млд, дето Пут с $53. Къде е тръгнАл бабината си?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
palav_nik
Рейтинг: 964 ЛюбопитноВ хаганата разбират само от сила и договорите немат значение...
civis_eu_sum
Рейтинг: 571 Любопитно[quote#17:"Norman Granz"]Нещо и от ИБРИК май ги отсвириха[/quote]
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.По какво съдиш за това?
Norman Granz
Рейтинг: 1655 Неутрално[quote#19:"civis_eu_sum"]По какво съдиш за това?[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Коя държава от ИБРИК подкрепи анексията на Крим?
citoplast
Рейтинг: 779 Неутрално[quote#16:"mar_x"]
Имало едно време ссср...Руснака се готви да са бий Имаше една статия от днеска, пентагона с бюджет $550 млд, дето Пут с $53. Къде е тръгнАл бабината си?
[/quote]
Малко сте понижил сумите, но общо взето 1 към 11. Ето едни по стари данни:
http://rasper-bg.com/?p=1763
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноНека се въоръжават, нека орежат всички разходи с изключение на тези за въоръжение! Те са забравили, но ние помним как се спомина СССР - превъоръжаване и ниски цени на петрола!
Вечна му памет на Рейгън!
civis_eu_sum
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#20:"Norman Granz"]Коя държава от ИБРИК подкрепи анексията на Крим? [/quote]
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация."Western powers should take into consideration Russia's legitimate security concerns over Ukraine, a top Chinese diplomat has said in an unusually frank and open display of support for Moscow's position in the crisis."
"India Backs Russia’s ‘Legitimate Interests’ in Ukraine
India broke with the international community in acknowledging that Russia has legitimate interests in Ukraine"
"A summit of the BRICS group of emerging market countries will abstain from criticizing Russia’s recent actions in Ukraine, Brazilian officials said, a diplomatic victory for President Vladimir Putin."
Източниците ги има в Гугъл, ако искаш да ги търсиш, че постването на линкове става много сложно.
liubo...otdale4
Рейтинг: 444 НеутралноДо коментар [#19] от "civis_eu_sum":
Партнъори без пукната пара никой не ги бръсне за слива !!!
петър финдулов
Рейтинг: 233 Неутралноабе няма ли някой умен покрай Путин да му каже че война се води с икономика и пари
wallenstein
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#25:"cfx00391226"]абе няма ли някой умен покрай Путин да му каже че война се води с икономика и пари[/quote]
След като сте толкова уверен в умствените си способности, цанете се за съветник на Путин.
Norman Granz
Рейтинг: 1655 Неутрално[quote#23:"civis_eu_sum"]Източниците ги има в Гугъл[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Зададох ти ковнкретен въпрос: КОЯ държава извън СКорея, Куба, Никарагуа, Афганистан и още 1-2 failed states подкрепи анексията на Крим.
Ти ми се измъкваш с шикалкавене, че Индия "се въздържала да критикува" кремълския режим.
Ти представяш ли си нормална правова държава да попадне в такава международна изолация, че никой да не подкрепи неин външнополитически акт?
Free person
Рейтинг: 684 НеутралноРусия вреди не само на себе си,но излизайки от този договор,Путин показва пълно неглижиране на всички международни договори!Това е опасно!
Tony****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
rurade
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#25] от "cfx00391226":
Война се води с каквото имаш ,когато се наложи!
Пресен пример Украйна!
Virgin
Рейтинг: 740 Весело[quote#28:"Free person"],но излизайки от този договор,Путин показва пълно неглижиране на всички международни договори![/quote]
Кой договор, този който "регламентира равни лимити за въоръжения и бойна техника за всеки от двата блока – НАТО и Варшавския договор"???
Алф
Рейтинг: 1134 НеутралноТака или иначе Европа да не спи. България също да се събуди и да се вземе в ръце, ако не искаме пак някой да решава вместо нас.
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.civis_eu_sum
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#27] от "Norman Granz":
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.Хора по-умни от тебе и мене казват, че БРИКС са подкрепили Русия. Твоите интерпретации са интересни, но ирелевантни. Като вземеш Крим и ти кажат, че имаш "легитимен интерес" в Украйна, който запада пренебрегва какво е освен подкрепа?
[quote#27:"Norman Granz"]държава да попадне в такава международна изолация[/quote]
Каква "изолзация", когато 4/5 от човечеството не са си променили дипломатическите и икономическите отношения с тебе, демонстративно са отказали на САЩ да ти оказват натиск или да въвеждат санкции? Стегни се.
Конкретно на въпроса ти - БРИКС не са гласували в ООН, защото нямат интерес да се набутват в криза, която не е тяхна. Апропо, Путин не е искал такова нещо, нито някой сериозен анализатор не е казал, че е искал. Това, което можеш да прочетеш навсякъде е, че позицията на Китай, Индия и т.н. е успех за Путин, съчетана с това, че в навечерието на Г-20 БРИКС казаха на Харпър да не си прави никакви илюзии, че ще забранява на Русия присъствие на срещата.
Т'ва е.
civis_eu_sum
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#28:"Free person"]Русия вреди не само на себе си,но излизайки от този договор,Путин показва пълно неглижиране на всички международни договори!Това е опасно! [/quote]
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.Ами при положение, че САЩ и Великобритания отказаха през ноевмри на руските инспектори достъп до базите си, тъй както е по договор, това отиде така или иначе. Както казах, сегашното е важен, но по-скоро символичен акт.
Д.Станев
Рейтинг: 684 НеутралноНякой се опитва да бърка в задника на мечката, но не с голи ръце, а с пръчка с надпис "Европа"... като се надява мечката за захапе не ръката а пръчката... Лошото е, че мечката е будна и точи нокти, а още по-лошото е, че ние сме и под носа...
Аз лично не искам да разбирам колко точно е силна руската армия и какво е в състояние да направи Путин, ако на наша територия се появят някакви обекти на НАТО (потенциални цели на Искандер базирани вече в Крим).
wiligri
Рейтинг: 608 НеутралноЧудо голямо! Без друго в каквото и да участват, все е на принципа "слон в стъкларски магазин".
Hawaii
Рейтинг: 6179 НеутралноБравос !
По всичко изглежда
Русия сама ще се набута в една нова
НАДПРЕВАРА ВЪВ ВЪОРЪЖАВАНЕТО
Нещото,което изяде главата на СССР
Сега още по-бърже ще срине Русия.
jza49480915
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#35] от "Д.Станев":
еми ходи си в Кремъл там ще си насигурно пък ние както можем се ще се оправим не един и два окупатора сме гътнали.
wwwrrr
Рейтинг: 402 Неутралнотова е епохално решение и на практика означава, че европейците имат сериозен проблем, най-силната армия стои до границите им, а те нямат отговор. Нормално е да са изплашени, лешоядите ще използват момента за да изкъртят повече парички за военните за сметка на бедните, образованието , здравеопазването и така нататък. Мрачни времена идат за Европа. А русофобският кретенизъм - как целия свят - кой цял свят бе другари - вие сте 15 процента от света, и сте самички никой не ви подкрепя освен няколко неоколониални държавици в източна европа отдава приватизирани и завзети от западните компании, ама и те не щат да ви следват политиката....целия свят изолирал Русия - в целия свят влизат 30 държави от 210, 1 млрд души от 7.5 млрд, 15 % територия от 100 %. Да вие сте целия свят няма спор в това и един мармот завиваше шоколад в швейцарските планини и като се събуди разбра че целия свят яде солено....
gozambo
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#6:"wallenstein"]Трябва да се решат, кое им е по изгодно, стабилност и добри взаимоотношения с Русия или подкрепата за една фалирала, несъстояла се Украйна. [/quote]
Няма такава дилема. Да се отстъпи Украйна на Русия означава още по-голямо влошаване на отношенията с Русия и сигурен път към война с Русия. Единственият път е Русия да бъде спряна по същия начин, както бе спряна нацистка Германия.
gozambo
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#29:"Інформаційні війська України
"]А тук мрАзилките се подиграваха, че Русия дала 55 млрд за олимпийски игри. [/quote]
Окрали ги. Източили ги от държавния бюджет приятелите на Путин.
kapitanrakia
Рейтинг: 233 НеутралноЕйй европейци аре като стане напечено и като трябва да се биете за ЕС ислам ви в първите редици,че така от тук мноо сте смели. Никой не иска война ,къв го дири НАТО и ЕС в Укракна
Публикувано през m.dnevnik.bg
Bulgerman
Рейтинг: 571 НеутралноЧе на кой му пука какво направила Русия. Някаква завряна в изолация провинция. Забравете я.
XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.vhv
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#10:"liubo...otdale4"]Много се уплашихме от Лавров !!![/quote]
Тоя може да плаши само с външен вид. С нищо друго.
Роси
Рейтинг: 7370 НеутралноРусия не прекратява участието си в договора,а в консултативната група,следяща прилагането на договора.
skara
Рейтинг: 1204 ВеселоТе бодливата тел по бившата съветка граница, която сега е в Русия, не са я махали. Сега им остава да построят новата Российска стена по границите с Украйна, Беларус и Балтика и са готови точно като 1989г: изолирани и оградени с бодлива тел
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Безценно!
За това пълно овпутяване Раша ще плати много висока цена! Даже дали ще я плати или дори няма да я питат жълтите като вземат всичко на Изток от Урал?
Нали така пишело в Библията: жълтите ще властват.
skara
Рейтинг: 1204 Любопитно[quote#42:"kapitanrakia"]Никой не иска война ,къв го дири НАТО и ЕС в Укракна [/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.И като как ЕС и НАТО са във Украйна? Би ли ми обяснил?
Дръж се Землю шваба те мачка!
Рейтинг: 346 ВеселоРаздразнихте Мечока, сега ще се чудите как да го накарате да спи зимен сън!
Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxoДръж се Землю шваба те мачка!
Рейтинг: 346 Неутрално[quote#40:"gozambo"]Единственият път е Русия да бъде спряна по същия начин ...[/quote]
Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxoАко пробвате 4-ти път може да успеете, ама надали!
Руснакът дава мило и драго за Родината си!
Дръж се Землю шваба те мачка!
Рейтинг: 346 Любопитно[quote#25:"cfx00391226"]абе няма ли някой умен покрай Путин да му каже че война се води с икономика и пари [/quote]
Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxoАми що няма някой умен да американските президенти да им казва същото?
17 трилиона долара дълг, икономиката придатък на китайската!
stanislavdi
Рейтинг: 1603 Неутрално[quote#6:"wallenstein"]Трябва да се решат, кое им е по изгодно, стабилност и добри взаимоотношения с Русия[/quote]
Т.е Русия е фактор за стабилност? Ако не е фактор значи ще има нестабилност? Ей затова сами в кочината
deutschland
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#21] от "citoplast":
Да, руснаците имат по-малък военен бюджет. Това се дължи най-вече на това че нямат 65313 военни бази, във 200 държави... и това че половината американска армия е извън САЩ, а тази на руснаците си е във Русия.
Това не означава че първата е по-боеспособна от втората, огромна част от бюджета на САЩ отива за заплати и за разните инвалиди от Ирак и Афганистан, който са добре финансирани т.е. пенсионирани военни инвалиди.
Това е дълга тема... големия бюджет не означава нищо, при война 2 не е по-силно от 1.
Канасубиги
Рейтинг: 600 НеутралноХубаво ще е да напишете кои са неподписалите.
I don't debate. Too much Word, not enough Excel.Публикувано през m.dnevnik.bg
deutschland
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#51] от "stanislavdi":
Разбира се че Русия е фактор за стабилност, ако не знаеш Русия е постоянен член на СС към ООН.
Този клон е създаден точно за да гарантирана световния мир след ВСВ и да не се повтаря това, не говоря за локални конфликт, а за световния мир.Стане ли конфликт между членки от СС, значи ООН вече не съществува.
Децата също не вярват че котлона е горещ, докато не го пипнат. Трябва да стане световна война за да разбереш кои държави са фактор ли ?
gozambo
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#49:"такованка $-джия"]Ако пробвате 4-ти път може да успеете, ама надали!
Руснакът дава мило и драго за Родината си![/quote]
Руснакът мизерува, а не дава, защото няма какво да даде. А онзи, който има, той го дава в западни банки и купува имоти на запад. Руснакът е порода селекционирана да издържа на глад и студ. Нацистите даваха дори повече за родината си, но им бе видяна сметката. В Студената война ги видяхме колко колко чинат. А преди това през Втората световна война ако не бяха САЩ и Великобритания, от Русия днес щеше да има само спомен.
gozambo
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#52:"deutschland"]половината американска армия е извън САЩ, а тази на руснаците си е във Русия.
Това не означава че първата е по-боеспособна от втората,[/quote]
Не само бюджета, много са факторите да мислим, че американската армия е много по-боеспособна от руската. Дори в днешната война с Украйна руската армия показва, че много трудно напредва дори при слаба съпротива.
alteration
Рейтинг: 458 НеутралноМосква истеризира.Защото Европа налага нови партньорски отношения-на солидарност; Европа е място на свободни хора; Европа прави жизнен стандарт немислим за Русия.
alteration
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#46] от "skara":
Да припомня нещо от историята. През 1905 Япония бие Русия-тогава за първи път жълти бият бели.Това дава самочувствие на азиатците.Русия само беди е донесла на континента и на расата-по един или друг начин.
Косьо
Рейтинг: 967 ЛюбопитноИменно по този договор, който руснаците подписаха и ни задължиха да си съкратим армията след 89-90г. Само ние бяхме най-изпълнителни от всички държави бивши от Варшавския договор. След Украйна, ние сме най-прецаканите откъм унищожени читави оръжейни системи.
alteration
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#50] от "такованка $-джия":
По време на война парите са хартия.Те нито се ядат,нито за броня стават.Ама вие наистина сте много зле!
2.5
Рейтинг: 3830 НеутралноДо коментар [#27] от "Norman Granz":
I Want To Believe"Ти представяш ли си нормална правова държава да попадне в такава международна изолация, че никой да не подкрепи неин външнополитически акт?"
Турция със Северен Кипър е така! Е, по какъв начин и се е отразило, че не забелязвам? Дори не и беше вменено като императив за преговори за членство в ЕС! Какво остава за Русия, която е и член на Съвета за сигурност към ООН?
vvj08393989
Рейтинг: 0 Неутрално[quote#3:"heatseeker"]Скоро и в световната система за междубанкови разплащания ще прекрати участието си... пак едностранно, но и принудително. [/quote]
-yuan-payments-exclusive-idUSKBN0M50BV20150309
Според Ройтерс китайския СУИФТ е готов и ще заработи до края на годината
http://www.reuters.com/article/2015/03/09/us-china
Китай не може да си позволи да бъде изнудван от Запада и второ, за да стане юана резервна валута има нужда от силна армия т.е. тази на Русия. За да не свършат като Либия и Ирак. Затова Китай както помогна за кредитните карти, така ще удари едно рамо на Русия и за СУИФТ.
Изобщо Русия, Китай и Иран трябва да бъдат разглеждани като стратегически партньори плюс черешката на тортата Северна Корея - единствената истински боеспособна армия готова на всичко и напълно способна да ликвидира Япония - с мъничко помощ по вода, разбира се.
Запада не може да спечели тази война, но ще я започне и с Европа е свършено.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vvj08393989
Рейтинг: 0 Неутрално[quote#27:"Norman Granz"]Източниците ги има в Гугъл- цитат на коментар #23 от “civis_eu_sum”
Зададох ти ковнкретен въпрос: КОЯ държава извън СКорея, Куба, Никарагуа, Афганистан и още 1-2 failed states подкрепи анексията на Крим.
Ти ми се измъкваш с шикалкавене, че Индия "се въздържала да критикува" кремълския режим. [/quote]
Турция, Индия, Пакистан, Китай, Иран, Аржентина, Бразилия - много са и все важни. Няма нужда да го афишират, но де факто го подкрепиха. И на първо място Турция, а без Турция НАТО ист капут.
wre501051215
Рейтинг: 3045 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "wwwrrr":
[quote#39:"wwwrrr"]европейците имат сериозен проблем, най-силната армия стои до границите им, а те нямат отговор. [/quote]А?!Кога САЩ са обявили война на ЕС?!Или имаш предвид Китай?!
wre501051215
Рейтинг: 3045 ЛюбопитноДо коментар [#52] от "deutschland":
[quote#52:"deutschland"]а тази на руснаците си е във Русия. [/quote]Нито Донбас,нито Луганскнито Крим,нито Приднестровието са в Русия...
alteration
Рейтинг: 458 НеутралноЛавров е не по-малко зло от Путин,дори по-голямо!
citoplast
Рейтинг: 779 НеутралноДо коментар [#52] от "deutschland":
0%BD%D0%B0%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%8C-%D1%80%D0 %B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%8C.jpg
Имало едно време ссср...Пропусна да споменеш, че тия пари от бюджета отивата и за заплати на професионална армия, без разните им специални звена, тюлени и т.н. Докато половината бойци на руската армия са срочнослужещи с мъка събирани и пращани на другия край на Русия! Но какво да пиша, по добре виж!
http://www.vitki.org/wp-content/uploads/2013/05/%D
Meчо Пух
Рейтинг: 804 Весело[quote#49:"такованка $-джия"]Руснакът дава мило и драго за Родината си![/quote]
Колкото повече, толкова повече!.. за мурзилчене колко дават... дайте някакъв контакт ве, де дават тез копейки.. криза е се пак...
gozambo
Рейтинг: 571 НеутралноАко да мизеруваш означава даване, то руснакът много дава за родината си. Нека да дава и още повече!
gozambo
Рейтинг: 571 НеутралноСилата на руската армия се крепи на пропагандата. Доколкото виждаме в Украйна, въпреки претенциите за модерни оръжия, руската армия върви много бавно напред. Ако украинската сбирщайн армия и украинските доброволни отряди се хранеха редовно, можеше и да обърнат руснаците.
gozambo
Рейтинг: 571 НеутралноРуснаците като пуснат някой невъоръжен самолет да мине покрай американски кораб и руската пропаганда обявява, че американците отново са напълнили гащите от страх. Нека да пуснат един въоръжен самолет, който да имитира атака и тогава да види какво ще му се случи!
vankata1
Рейтинг: 1857 Любопитно[quote#39:"wwwrrr"]европейците имат сериозен проблем, най-силната армия стои до границите им, а те нямат отговор[/quote]
Да, и при Хитлер беше същото положението и за малко да успее! Обаче изключваш от уравнението САЩ, Китай, Германия, Англия, Израел, Турция и няколко други държави, които имат силата да наклонят везните, както се случи през ВСВ.
Дано все пак този път поредното джудже не успее да разпали световна война! Но ако го направи, Русия ще завърши много по-безславно от Германия през ВСВ, защото икономически е пълна пародия.
keko2
Рейтинг: 501 Весело[quote#15:"adam1966"]На Палавия Мечок му се лудува , нека полудува , а като свърши денгите за медец ще се кротне !
[/quote]
И НАПОЛЕОН И ХИТЛЕР СИ МИСЛЕХА СЪЩОТО ....
alteration
Рейтинг: 458 НеутралноОт новините:
"Сергей Лавров за пръв път предложи ЕС да разгледа възможността за въвеждане на санкции срещу Украйна."
Агнето мъти водата на вълка.
Лавров с ЕС се разпорежда?!Тези съвсем са изкукуригали!
Peter Stoychev
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#74] от "keko2":
Интересно, а Путсия какво иска? Може би Брес-Литовската къпитолация или разгрома пред Варшава.................
Хакуна Матата !
Рейтинг: 704 Весело[quote#67:"alteration"]Лавров е не по-малко зло от Путин,дори по-голямо![/quote]
Stupid people make me sickА какво ше кажеш за Й.Кобзон ?
Хакуна Матата !
Рейтинг: 704 Любопитно[quote#7:"klimentm"]Русия може да навреди само на себе си![/quote]
Stupid people make me sickВ други теми други работи твърдеше. Какво се е случило с тебе ?!
dnevnikar
Рейтинг: 4048 Неутралнотрябва да е някой:
1. Смел
2. Умен
3. Близък
4. Убедителен.
До коментар [#26] от "wallenstein":
абе няма ли някой умен покрай Путин да му каже че война се води с икономика и пари- цитат на коментар #25 от “cfx00391226”
След като сте толкова уверен в умствените си способности, цанете се за съветник на Путин.
Хакуна Матата !
Рейтинг: 704 Неутрално[quote#53:"Канасубиги"]Хубаво ще е да напишете кои са неподписалите[/quote]
Stupid people make me sick... С които на практика, Русия е в аналогична позиция.
Хакуна Матата !
Рейтинг: 704 Весело[quote#79:"dnevnikar"]трябва да е някой:
Stupid people make me sick1. Смел
2. Умен
3. Близък
4. Убедителен. [/quote]
Нека аз да кажа ..
Бойко Борисов !
Gordon Freeman
Рейтинг: 571 Любопитно[quote#26:"wallenstein"]След като сте толкова уверен в умствените си способности, цанете се за съветник на Путин. [/quote]
Ceterum censeo Russianem esse delendamТи си достатъчен съветник, пък си и велик пълководец.
Хакуна Матата !
Рейтинг: 704 Неутрално[quote#75:"alteration"]Агнето мъти водата на вълка.[/quote]
Stupid people make me sickА кой е агнето и кой вълка ?
dnevnikar
Рейтинг: 4048 НеутралноМосковский Комсомолец Калфин
Московский Комсомолец Борисов
Московский Комсомолец Първанов
Московский Комсомолец Путин
Освен за „Интерфакс” и за радиостацията на „Комерсант” вицепремиерът Ивайло Калфин е успял да даде в рамките на краткото си посещение в Москва на 3 март и още едно интервю.
Дали българският премиер знае, че заместникът му Калфин въздиша в Москва по енергийните проекти, с чиято кончина той, Бойко Борисов, се хвали в случаите, когато иска да (по)каже, че бил опонирал на Кремъл?
Ето още информация по темата за двойната игра на тандема Борисов – Първанов\ Калфин , която се вижда от интервюто, преведено за ivo.bg от Васил Костадинов.
Вице-премиерът на България Ивайло Калфин за закриването на „Южен поток”: „Това е загуба за отношенията ни”
Калфин разказа пред „Московский комсомолец” за ефекта от санкциите и за позицията на София за „Турски поток”
Закриването на проекта “Южен поток” беше загуба за отношенията между Русия и България. Това в интервю за „MK” заяви вицепремиерът на балканската страна Ивайло Калфин в Москва. Заместник-премиерът на българското правителство обясни също и позицията на София за „Турски поток” и разказа дали Европа може да намери алтернатива на руския газ.
- Променили се нещо в руско-българското сътрудничество в енергийния сектор след закриването на проекта „Южен поток”?
– Разбира се, промени се, защото “Южен поток” не е само “Южен поток”. Преди няколко години работихме заедно по създаването на няколко големи проекта, които имаха не само двустранно, но регионално и европейско значение. „Южен поток” беше такъв проект. Имаше и АЕЦ „Белене” и т.н. Сега политически ние нямаме голям проект, който да отговаря на тези условия – да имат регионално и европейско значение за нас, за да го развиваме … Така че аз мисля -прекратяването на “Южен поток” е загуба за отношенията ни.
- Европейските санкции срещу Русия отразиха ли се някак на нашето сътрудничество? Подкрепя ли България тези мерки?
– България често в Европейския съюз изразява свое становище преди да се вземат решения. След това, когато се вземе решение, то в общо. Има държави и лидери, които говорят по различен начин. Ако те изразят мнението си при дискусията за санкциите, тогава ефект ще има. Вие знаете, че в ЕС има консенсусни решения. Както знаете, санкциите срещу Русия са свързани с процесите в източната част на Украйна. За икономическите последици – те са много ясни за нас – това е негативен ефект върху нашата икономика. Надявам се, че всички политически условия ще бъдат изпълнени възможно най-скоро, така че да не говорим повече за санкции.
- Ако се върнем към “Южен поток”, водят ли се все още в България спорове за неговото закриване? Как българите реагираха на закриването на проекта?
– Мисля, че в България по повод „Южен поток” има декларативен консенсус. Има много хора с различни мнения, но като цяло – в България не съществува политическа сила, която е против „Южен поток”. Така че мнението ни е еднозначно.
- В нашата преса много често се тиражира информацията, че за замразяване на проекта от България повлия ЕС. Имало ли е наистина някакъв натиск от Европа?
– Не бих казал. Вярно е, че в рамките на няколко месеца беше намалено темпото на работа там … Освен този период от няколко месеца, когато предишното правителство спря всички процедури, никакви други действия, насочени към спирането на “Южен поток”, не е имало. Проблемът бе в това, че България и другите страни от ЕС поискаха от Европейската комисия да контактува с “Газпром” и Русия, за да се съгласуват всички условия и изисквания на европейското законодателство. Искаше ми се да видя по-голяма активност на бившата Европейската комисия, водена от г-н Барозу. Комисията, навярно, не беше достатъчно активна. Когато предоставихме на Европейската комисия преговорите с “Газпром”, тогава най-вероятно, загубихме тази подкрепа, която имаше проекта.
- Според някои оценки, България е зависима от руския газ около 85%. Планира ли вашата страна да намали зависимостта си от Русия в това отношение, и ако да, как?
– Нека да видим какво ще се случи. Ние имаме доставки от Русия през Украйна в момента. България е транзитна страна. Ако има друго решение от Русия – „Турски поток” или нещо друго – ще видим при какви условия ще стане. Потреблението в България не е толкова голямо. Три и половина най-много – четири милиарда кубически метра годишно (в друго интервю за КомерсантFM – 3-4 милиона). Но за нас беше важен и транзита на руски газ. За българската икономика може да осигурят различни варианти. Контактуваме с всички свои съседи. Сега ЕС прави тръбопроводна мрежа, в Гърция има възможност да се доставя газ. Така че технически е възможно. И още – ние правим сметки, каква ще бъде цената за това. В Черно море също се провеждат допълнителни работи по разработването на нови находища. Така че проблемът не е само в българското потребление … Предполагам, че ще се намерят други източници. За мен големият проблем са доставките на руски газ за Европа. Мисля, че ние трябва да мислим в такъв мащаб …
- Вие казахте за „Турски поток”, че България е готова да разгледа условията на проекта. Според предварителните оценки, колко това е в интерес на вашата страна?
– Разбира се, за нас е по-добре, ако руски газ се доставя директно до европейските страни. Знаете, че ЕС създава енергиен съюз … Когато газът се доставя посредством друга държава, могат да възникнат проблеми. Вторият проблем – не знам как ще се развият споразуменията между Русия и Турция. Преди това имаше много преговори с Турция за „Набуко”, а също и за други проекти. Турция винаги е настоявала, че тя не е транзитна държава, а държава, която купува и продава газ. Ако има допълнителен процент посредници, които доставят руски газ за Европа, мисля, че това е много по-лошо за икономическите условия за доставка. Така че засега все още нищо не е известно. Когато разберем как ще бъде доставян този газ, ще разберем какви допълнителни условия ще постави този посредник, ще бъдат ли те приемливи, а след това ще можем да определим отношението си към него.
- Българския министър-председател Бойко Борисов заяви, че страната ви има желание да размрази проекта „Набуко”. Каква е причината за това и дали в тази идея има перспектива?
– “Набуко”, както знаете, беше голям проект за снабдяване с кавказки, каспийски и арабски газ за Европа. След това проектът се раздели на две части: „Набуко-изток” и „Набуко-Запад”. Сега „Набуко-Изток” вече е „Танап” (TANAP) – проект, който минава през Турция, и продължава като Трансадриатически газопровод (Trans Adriatic Pipeline) през Гърция и Италия, т.е. минава през южната част на Европа. А това, което беше замислено като „Набуко-Запад” – от Турция през България до Австрия – този проект беше готов, проектиран, съгласуван. Всичко беше готово за изграждането на този проект … Мисля, че ако се промени маршрута за доставките на руски газ за Европа, този проект е най-добрият вариант. На практика всички предварителни процедури са приключили. Но това, което ние трябва да обсъдим – това е начина, по който руски газ ще влиза в европейската система. Мисля, че е възможно. Това е идея, която трябва да се разгледа.
- Споменахте създаването от ЕС на единен енергиен пазар. Има ли перспектива тази идея и могат ли да възникнат някои трудности по пътя?
– Това не е нова идея. Тя възникна преди няколко години. Тогава доставките и двустранните споразумения на руската страна с някои държави от ЕС попречиха на това. Имаше различни цени. Тогава Германия нямаше ентусиазъм да изълнява такива общи споразумения. Сега ситуацията се промени. Може би сега ще има възможност. Аз вече казах, че ние работим – и това се финансира от Европейския съюз – относно създаването на българска газова мрежа със своите съседи: Гърция, Сърбия, Румъния … Затова ще е технически възможно да се доставя газ по различни направления до Европа. Вторият етап – създаването на свободен пазар. Вие знаете, че пазара на газ има свои особености … Все пак, аз мисля, че ще останат двустранните дългосрочни договори за доставки за Европа. Кой ще бъде, ще има ли стандартизирани условия или не, това зависи от споразуменията между доставчика и получателя. Но това е въпрос на бъдеще.
- Според вас, може ли Европа да намери заместник на руския газ?
– Сега Русия доставя 40% от потреблението на газ в Европа. Четох различни анализи, които показват, че нуждите се увеличават, ако всичко върви добре, доставките на руски газ ще се увеличат. Така че, най-доброто е да се намерят добри пътища за руските газови доставки. Това е и в руски интерес. Европейският пазар е много отворен, там може да се продава на добра цена. Замяната на руския газ е дългосрочна стратегия. Аз не съм сигурен, че ние трябва да развиваме тази стратегия, така че руски газ да няма в Европа. В бъдеще, ние трябва да се споразумеем за взаимно изгодни условия, да установим начини и средства, за да дългосрочни доставки на газ. Това ще бъде най-доброто. В момента не виждам друга алтернатива.
Игор Суботин
Mk.ru
Gordon Freeman
Рейтинг: 571 Весело[quote#52:"deutschland"]Да, руснаците имат по-малък военен бюджет. Това се дължи най-вече на това че нямат 65313 военни бази, във 200 държави...[/quote]
Ceterum censeo Russianem esse delendamДължи се най-вече на това, че нямат достатъчно пари руснаците, не на друго. Искат те да имат военен бюджет като САЩ, ама не могат.
Gordon Freeman
Рейтинг: 571 Весело[quote#49:"такованка $-джия"]Руснакът дава мило и драго за Родината си! [/quote]
Ceterum censeo Russianem esse delendamВодката и спирта?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Gordon Freeman
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#87:"vvj08393989"] Затова пренаписа правилата. [/quote]
Ceterum censeo Russianem esse delendamНаруши правилата, а колкото до писането, да побърза да пише мемоари, че скоро и това няма да може.
kalchomaniq
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#87] от "vvj08393989":
Абе, вежливите войни какво точно са спечели сами кат войни? Ако не била логистиката на Великобритания и САЩ са щели да спечелят един голям ВСВ.
bogdan.filov
Рейтинг: 233 НеутралноКоментар 39 - ..... най силната армия стои на границите им ..
Ха хааа.... коя най силна армия бе ушанка ? Тая дето 6 месеца шепа финландци я биха като маче у дирек ? Или тая дето храбрата българска конница я сече като тикви в Добруджа и я натика в Дунава ? Ръце да целувате на американците за втория фронт че иначе бяхте гризнали дръвцето ! Мегаломани с парцаливи задници !!!!
kalchomaniq
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#62] от "vvj08393989":
) Какво са сътворили последните 100г. за човеците по таз земя тея държави. Какво са измислили и то е навлязло в живота ни.
Русия, Китай, Иран.. С.Корея, мн. сте се филмирал
Инспектор Стрезов
Рейтинг: 560 НеутралноПоредно доказателство, че нищо подписано от Русия не е сигурно.
"Я з москалями не балакаю!"dnevnikar
Рейтинг: 4048 НеутралноКонспиративен ник имени "Ленина"
... 1917... 1939...
В нацистки "вежлив" план,
от ВСВ 1939-1946 марксисткият Ленинизъм спечелил,
като завладял (само) Източна Европа и в Азия.
Целта му била цялата Европа, по-специално Западна,
вкл. Великобритания, а "живот и здраве" - планетата.
Западът спрял ленинисткия нацизъм насред Европа
(и преди Япония).
Спечелилоо Човечеството... с цената на десетки или стотици милиони човешки жертви.
Спечелили "изми" и болни амбиции,
в техен смисъл на печалби.
"Сталин" загубил сина си в плен... дъщеря си в емигация... и т.н.
още инфо
Политгюбре на ЦК на КП на СС, август 1939
"Освободителните" мисии на Русия/СССР в и около България, от Иван Лилов
До коментар [#89] от "kalchomaniq":
До коментар [#87] от "vvj08393989":
Абе, вежливите войни какво точно са спечели сами кат войни?
Ако не била логистиката на Великобритания и САЩ
са щели да спечелят един голям ВСВ.
Доналд Радев
Рейтинг: 449 Неутрално[quote#16:"mar_x"]Имаше една статия от днеска, пентагона с бюджет $550 млд, дето Пут с $53. Къде е тръгнАл бабината си? [/quote]Война се води със стоманени щикове, а не с памучни хартийки.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Доналд Радев
Рейтинг: 449 Любопитно[quote#90:"bogdan.filov"]Ха хааа.... коя най силна армия бе ушанка ? Тая дето 6 месеца шепа финландци я биха като маче у дирек ? Или тая дето храбрата българска конница я сече като тикви в Добруджа и я натика в Дунава ?[/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"май гориш от желание да пробваш подвига на ген. Калев?
2.5
Рейтинг: 3830 НеутралноДо коментар [#63] от "vvj08393989":
I Want To Believe"Турция и Русия вече играят заедно - Турция не само, че не въведе санкции, ами сключва стратегически договори с Русия."
Така е. Не виждам на Турция като член на НАТО да се притеснява от това! Общата европейска политика е една говорилня и ефектът и за нас може да се види хубаво във спънките ни към Шенген. Не си спомням да сме били поставяни в по-унизително положение...
kalchomaniq
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#96] от "2.5":
Аз пък си спомням! Конгрес на 'българска'партия без нито едно българско знаме, за справка има и снимков материал. Ма па си имаме съветско, чибурашка.
http://www.lostbulgaria.com/?p=4159
alteration
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#83] от "Хакуна Матата !":
Това беше по линията Украйна-Русия, а не ЕС-Русия.
tribiri
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#13] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Няма кой да го прочете! Те знаят! Имст си едни тефтерчета. Едното се казва Лошо, а другото Добро и вътре са изредени ключовите думички!
keko2
Рейтинг: 501 Весело[quote#76:"peter1946"]Интересно, а Путсия какво иска? Може би Брес-Литовската къпитолация или разгрома пред Варшава................. [/quote]
Битка се губи, но ВАЖНО Е ВОЙНАТА ДА СЕ СПЕЧЕЛИ!!!