
© Associated Press
Текстът е обновен за последно в 15ч. Развоя на събитията около катастрофата нататък следете в статията "НА ЖИВО" по темата.
Самолет Еърбъс на германската нискотарифна компания Germanwings се е разбил в Южна Франция. Самолетът е изпълнявал редовен полет от Барселона, Испания, за Дюселдорф, Германия, съобщи агенция "Ройтерс".
От компанията са заявили, че на борда на техния полет 4 U9525, изпълняван от самолет Airbus А320, е имало 144 души и шестима души екипаж, предаде Би Би Си.
За момента няма официална информация за самоличността на загиналите или за причините за катастрофата. Смята се, че няма оцелели и се очаква се по-голямата част от пътниците да са германци. Вицепремиерът на Испания Сорая де Сантамария обяви, че 45 от пътниците са най-вероятно испански граждани.
Според France 24 пилотите са подали сигнал SOS в 10:47 местно време.
Данните от специализирания сайт Flightradar24 сочат, че по това време самолетът вече от няколко минути е губил височина. Той е падал средно с 3 584 фута в минута (близо 1010 м), което е два пъти повече от препоръчителната скорост за контролирано снижаване. Според Planeradar за минути самолетът е паднал от 11.58 километра до 3.13 километра височина.
Според информация на Le Figaro, самолетът е изчезнал от радарите около 11:30 часа местно време, докато е летял над региона Барселонет, на около 100 км от Ница.
© Germanwings Airbus A-320-211
Френският премиер Манюел Валс е потвърдил за инцидента и заяви, че вероятно всички на борда са загинали. Валс каза, че причината за катастрофата все още е неясна.
Министърът на вътрешните работи на Франция Бернар Казньов се е отправил към мястото на катастрофата. Агенция "Ройтерс" предаде, че германският министър на транспорта Александър Добринд също е заминал за региона.
В изявление президентът на Франция Франсоа Оланд посочи, че зоната, където се е разбил самолетът е трудно достъпна и се намира на повече от 2 700 метра надморска височина. Зоната на катастрофата е планинския масив Естроп на Южните Алпи и е ненаселена територия. Местни медии твърдят, че самолетът се е разбил на територията на община Меолан-Ревел.
Канцлерът на Германия Ангела Меркел е провела телефонен разговор с Оланд и се очаква да даде официална пресконференция по-късно днес. По информация на "Ройтерс" германски експерти по авиационна безопасност вече са се отправили към мястото на катастрофата.
Според La Chaîne Météo метеорологичните условия в момента на катастрофата са били много спокойни. Преди това обаче самолетът е прелетял през нестабилна зона над Средиземноморието.
INFO: We have recently become aware of media reports speculating on an incident though we still do not have any own confirmed information...— Germanwings (@germanwings) March 24, 2015
Germanwings flight #4U9525 (registration D-AIPX) was lost from Flightradar24 at 6800 feet at 09.39 UTC time. pic.twitter.com/vZaQMUlLaZ— Flightradar24 (@flightradar24) March 24, 2015
Вследствие на трагичните събития френският синдикат на авиодиспечерите SNCTA обяви, че отменя планираната стачка за 25, 26 и 27 март.
Въпреки малката вероятност да има оцелели, болница в близост до мястото на инцидента, в град Дин, е в режим на спешна готовност.
Предишната голяма самолетна катастрофа във Франция стана преди близо 15 години – на 25 юли 2000 г. Свръхзвуков "Конкорд" на "Еър Франс" се запали при излитане от Париж за Ню Йорк и падна върху хотел, отнемайки живота на 113 души на борда и четирима в сградата. Това бе и краят на епохата на този единствен по рода си самолет в масова експлоатация.
Борсите веднага реагираха на лошата новина с пропадане в цените на акциите на Lufthansa и Airbus. Те изгубиха около 4-5% за броени минути, макар германският превозвач и конкретният модел А320 да имат много добър профил по отношение на сигурността на полетите.
Според airfleets.com първият полет на самолета Airbus A-320-211 е бил на 29 ноември 1990 г., а възрастта му е 24.3 години.
Germanwings e дъщерна компания на германския авиопревозвач Lufthansa. Самолетите Аirbus A320 се произвеждат в Хамбург (Германия) и Тулуза (Франция), отбелязва Би Би Си.
Всички събития около катастрофата можете да проследите в блога на живо на "Дневник".
Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg.
Додо
Рейтинг: 982 РазстроеноТрагедия!
Бог да ги прости жертвите!
vankata1
Рейтинг: 1134 РазстроеноЛошо. Дано не е най-лошото.
magelan
Рейтинг: 851 РазстроеноУжас.
Jessika
Рейтинг: 1562 НеутралноУжас. Няма начин да няма жертви.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”А Germanwings са дъщерна фирма на Луфтханза, голям удар за тях. От десетилетия нямат злополуки.
Slick
Рейтинг: 458 РазстроеноТъжно, трагедия. Дано да има оцелели или да не е вярно!
Станислав
Рейтинг: 1562 РазстроеноУжас! Това май е първият подобен трагичен инцидент с нискотарифна компания в Европа...
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. FranklinBIKER
Рейтинг: 458 Неутралнобаси.... в четвъртък имам полет, как да се кача сега на самолета ?
БСП и ДПС вън от политикатаvenci4
Рейтинг: 1224 Неутрално"Нискотарифна" започна да звучи страшничко...
Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpgThe Core
Рейтинг: 796 ГневноПродължавайте да летите с low-cost!
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеWelcome on board!
Жалко за изгубените животи!
Лека им пръст!
Крайно време е някои да изтрезнеят!
Това е добро напомняне!
Потен Селянин с Транзистор
Рейтинг: 269 НеутралноОтдавна не се беше случвало в Европа. Неприятно първо за жертвите а после и за Германската авиационна индустрия. Lufthansa стачкуват а Germanwings които са 100% собственост на Lufthansa са в тази трагедия.
Дано открият причините и от тях да извадят превантивни изводи за бъдещето.
Сатана Ликующий
Рейтинг: 2039 РазстроеноДано да има оцелели или да е недоразумение!
Само простите хора си мислят, че има прости неща!СССР
Рейтинг: 515 НеутралноКофти !!!
Федор Езерский
Рейтинг: 921 НеутралноУсещам дългата ръка на Путин!
Мир на праха на жертвите
Публикувано през m.dnevnik.bg
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 3028 РазстроеноУжас !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Gai-jin
Рейтинг: 541 Неутрално148 души са били на борда - 142 пасажери и 6 души екипаж. Самолетът е бил на около 2000 метра в момента, когато е изчезнал от радарите близо до френското градче Динь-ле-Бан.
Френският президент току-що съобщи, че едва ли има оцелели.
Мир на праха на загиналите.
Ritter 1
Рейтинг: 458 РазстроеноУжасна новина!
Поне в Европа се надявах да са на ниво нещата и да не се случват подобни трагедии!
palav_nik
Рейтинг: 884 НеутралноПо това време германските пенсионери пътуват до Испания на почивка...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Bai Stavri
Рейтинг: 233 НеутралноСъболезнования на близките
boby1945
Рейтинг: 901 НеутралноДо коментар [#7] от "BIKER":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Както обикновено през вратата на самолета по стълбата или ръкава... две въздушни катастрофи една след друга редко стават....
Нинов
Рейтинг: 2341 НеутралноВ Европа през последните няколко години нямаше нито един инцидент със жертви...
Потен Селянин с Транзистор
Рейтинг: 269 НеутралноНе прибързвайте с изводите за low cost airlines. Малка справка с последните инциденти:
Мalaysia airlines flight 370 - Изчезна безследно
Air France Flight 447 - Разби се в Тихи Океан на полет Рио - Париж.
и много други.
А в случая Germanwings технически се поддържат от Lufthansa technik не прибързвайте за съмненията в качеството толкова лесно.
MMK
Рейтинг: 520 Неутрално2015-03-24 Barcelona (BCN) Dusseldorf (DUS) A320 (D-AIPX) 08:35 09:00 10:55 Landed 10:57 ????
Този ли е ?
B52
Рейтинг: 1580 Неутрално[quote#13:"Реформиран Соросоид"]Усещам дългата ръка на Путин! [/quote]
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Когато човек е с бетонена чутура - не знае кога да замълчи!
Няма дума, много сте "оригинален"!
Нормалните хора биха се замислили за секунда как биха се чувствали ако имаха близки сред загиналите...
Русопатите - безнадеждни!
Consumer
Рейтинг: 1153 РазстроеноНещо има сбъркано в модела или неактуално на фона на последните събития, да падаха руски самолети как да е, но на водещи производители при това сравнително нови, много притеснително. В средния изток явно са намерили правилната формула.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantRitter 1
Рейтинг: 458 РазстроеноТочно със самолет на Germanwings ми се е случвало да не отваря колесник на летище в Кьолн и да кръжи половин час, докато се оправят нещата.
Лошо е ако състезанието за възможно най-ниски цени при тези нискотарифни авиокомпании стига до там, че да се пренебрегва сигурността, техническата изправност или свръхнатоварване на пилотите!
MMK
Рейтинг: 520 НеутралноТози обаче е кацнал...
simval
Рейтинг: 966 НеутралноЕърбъс А320 на германска компания?
Аз не зареждам в Лукойл.Нещо не е наред.
The Core
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#10] от "Потен Селянин с Транзистор":
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеТочно там е ключът от бараката!
Луфтханза искат да прехвърлят повечето пилоти към Germanwings, а те стачкуват срещу това!
Събитятя доказват, че се безпощадно прави!
Low cost просто трябва да бъдат закрити, защото при тях всичко е за сметка на пътуващите, най-вече сигурността, после комфорта!
ПП: Само гледай как лузърите, дето искат да фъркат на цената на автобусен билет, цъкат минуси...
bitaka
Рейтинг: 515 Любопитноказват се е разбил в Алпите,имало мъгла ама хак пък толкова,летял съм от там върьовете са доста по ниско....
харпунgallno
Рейтинг: 233 РазстроеноРазбил се е във френските Алпи само половин час след излитане...
BIKER
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#20] от "boby1945":
БСП и ДПС вън от политикататова малко като шегата когато Моше умрял и Гарабет започнал да мисли че ще има повече пари за него в казиното.... ще опитам да съм спокоен
big_papa_tm
Рейтинг: 233 ВеселоЛош Путин!
Bai Stavri
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#29] от "The Core":
Покажи ни статистика, която показва че в Европа повече нискотарифни компании са катострофирали отколкото другите.
Как точно цената на билета определя типа на самолета, че не се сещам ?
Не само "лузърите", които искат да "фъркат на цената на автобусен билет", ще ти сложат минуси.
Софиянец
Рейтинг: 620 НеутралноДо коментар [#9] от "The Core":
Абе тъп*оо, нискотарифните като Райнеър и Уиз имат най-новите самолети..Айде да не говорим преди да има повече информация.
Бог да прости жертвите!
mitko11
Рейтинг: 2018 НеутралноДо коментар [#25] от "Consumer":
Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!Че къде летят руски самолети освен в Беларус/БелАвия - Ту154М/?
Коте
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#7] от "BIKER":
[quote#7:"BIKER"]баси.... в четвъртък имам полет, как да се кача сега на самолета ?[/quote]
Лесно, по стълбичката.
Consumer
Рейтинг: 1153 ВеселоДо коментар [#36] от "mitko11":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantМай никъде, освен КНДР и Куба може да търкалят ИЛ и Ту.
СССР
Рейтинг: 515 НеутралноСамолета е бил 20 годишен
Може и технически проблем да е имало
Consumer
Рейтинг: 1153 ВеселоДо коментар [#7] от "BIKER":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantАко пътуваш бизнес класа полей полета с повечко алкохол, ако си с лоу-кост ти стискам палци.
big_papa_tm
Рейтинг: 233 ВеселоНалагайте веднага санкции на Русия! Веднага!
404_not_found
Рейтинг: 402 НеутралноD-AIPX е летял за DLH около 20г преди наскоро да го дадат на GWI
MyTwoCents
Рейтинг: 622 НеутралноДо коментар [#23] от "MMK":
tatusByFlight.do?id=517778643&airlineCode=4U&a mp;flightNumber=9525&utm_source=c228b59beca1b8 17:-67ef147b:11242e7fc1f:-15ec&utm_medium=cpc& amp;utm_campaign=weblet
@)----,--'--http://www.flightstats.com/go/FlightStatus/flightS
Според този сайт не е кацнале, а е "canceled".
Дундурук
Рейтинг: 427 НеутралноМисля, че това е първи такъв инцидент в Европа от 2001г. насам.
Храбър
Рейтинг: 3717 Неутрално[quote#2:"vankata1"]Дано не е най-лошото.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Какво по-лошо от тов?
didko8
Рейтинг: 544 РазстроеноМного лоша новина. И много жертви..
grand funk railroad
Рейтинг: 1139 РазстроеноУжас!
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheThe Core
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#34] от "Bai Stavri":
nce-for-low-cost-carriers-outer-limits-216999/
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеДо коментар [#35] от "Софиянец":
Ето ви, четете!
Също, имайте пред вид мотивацията на пилотите и "качеството" на персонала, който извършва техническата поддръжка!
http://www.flightglobal.com/news/articles/maintena
ceci_
Рейтинг: 729 Разстроено[quote#11:"vxa15365434"]Дано да има оцелели или да е недоразумение! [/quote]
Недоразумението ?!?
Храбър
Рейтинг: 3717 Неутрално[quote#13:"Реформиран Соросоид"]Усещам дългата ръка на Путин![/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"По-възможно е да са ислямисти…….Ако изобщо причината за падането е атентат?
Jessika
Рейтинг: 1562 Разстроено[quote#22:"Потен Селянин с Транзистор"]А в случая Germanwings технически се поддържат от Lufthansa technik не прибързвайте за съмненията в качеството толкова лесно.[/quote]
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Абсолютно. Всичко се прави по най-високи стандарти.
Какво ли се е случило обаче, каквато и повреда да е имало, това е Европа все пак, пълно с летища. За съжаление, при самолетните катастрофи обикновено се струпват няколко причини едновременно, които като се насложат, се получава фатален край.
Много ме потресе тази катастрофа. Може би защото полетът е вътрешен за Европа, можеше в него да е всеки един от нас.
darkmanx_bg
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#7:"BIKER"]баси.... в четвъртък имам полет, как да се кача сега на самолета ?[/quote]
.
Както винаги - чрез стълбичка или ръкавче
Че самолетни катастрофи стават, не е новост. Че стават невероятно рядко, но се раздуват гръмко из медиите, също. И през ден да пада по един самолет в Европа, пак ще е статистически по-сигурно от карането на кола - а не мисля, че някой би се притеснил да кара в четвъртък, ако знае че вторник е имало ПТП
И аз в петък летя с Луфтханза, освен ако пилотите не стачкуват де.
carpypd
Рейтинг: 458 НеутралноГоспод да упокои душите на починалите и да даде сила на семействата и близките им!
persifedron1
Рейтинг: 470 Неутрално[quote#7:"BIKER"]баси.... в четвъртък имам полет, как да се кача сега на самолета ? [/quote]
Въздушният транспорт си остава най-сигурен. Много по-голяма е вероятността човек да го сполети несполука в автомобила на път за летището, от колкото на борда на самолета.
Yotce
Рейтинг: 1484 Неутрално[quote#29:"The Core"]ПП: Само гледай как лузърите, дето искат да фъркат на цената на автобусен билет, цъкат минуси...[/quote]
Качвай се на частния си самолет и отлитай на ма.ната си.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
big_papa_tm
Рейтинг: 233 ВеселоПсаки каза току що, че самолета е свален с нова руска невидима ракета "земя-въздух". Същата е изстреляна от растояние 12000 километра! Санкции! Веднага!
yoankata
Рейтинг: 458 НеутралноЛетях с тях средата на февруари - ф*к!
Yotce
Рейтинг: 1484 Неутрално[quote#54:"persifedron1"]Въздушният транспорт си остава най-сигурен. Много по-голяма е вероятността човек да го сполети несполука в автомобила на път за летището, от колкото на борда на самолета.[/quote]
Абе така е, но на борда на самолета шанса за оцеляване при инцидент е точно 0%... докато на пътя не е така. Затова хората се страхуват от инцидент, докато летят, въпреки, че статистически е малко вероятен.
2.5
Рейтинг: 1597 НеутралноМного неприятна новина!
I Want To BelieveДано има уцелели!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
bokko
Рейтинг: 571 ГневноДо коментар [#18] от "Gaijin":
БУНТОВНИЦИТЕ от Донбас аса го свалили ...НАЛИ ТАКА КАЗВАТ АМЕРИКАНЦИТЕ КОГАТО ПАДНЕ НЯКОЙ САМОЛЕТ ..С РАКЕТА БУК ..КЪДЕ Е ВИКТОРИЯ НЮЛАНД ДА СЕ ИЗКАЖЕ ЧЕ РАСИЯ Е СВАЛИЛА САМОЛЕТА
big_papa_tm
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#56] от "deutschwagen":
Умен, значи "бука" се е забил директно в борда на малайзийския 777, нали? Ти освен в гората, друг "бук" виждал ли си?
Trayan
Рейтинг: 947 НеутралноИнтересно, че самолетът е летял по права линия към планина преди да се разбие. Ако е имало отказ на двигателите (което изглежда вероятно), защо не са завили към по-равен терен?
olimpipanov
Рейтинг: 1015 ВеселоДо коментар [#7] от "BIKER":
Ами подтичвай след самолета, може и да те качат.
lbq26502948
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#43] от "MyTwoCents":
Амчи той не е кацнал. Те нямат опция за "разбил се" за това пишат, че е отменен.
gallno
Рейтинг: 233 ЛюбопитноFlightradar24 ✔ @flightradar24
Folgen
Flight #4U9525 was descending with a rate of about 3000-4000 feet per minute, which is quite standard for an airport approach.
bokko
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#56] от "deutschwagen":
АЛОО А къде е пилота на Су 24 дето гръмна малайзиския самолет ...вече на 2 метра под земята
СССР
Рейтинг: 515 НеутралноСамолета е бил 24 годишен.
Това за Европейските стандарти и за ниско бюджетна авиокомпания е страшно много !!!
Май всички взеха да режат разходите и да гледат само печалбата.
deutschwagen
Рейтинг: 1736 НеутралноДо коментар [#63] от "big_papa_tm":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningНе, не се е разбил директно, но виж някой път радиуса на отломките от самолета и не дрънкай глупости
mitko11
Рейтинг: 2018 НеутралноДо коментар [#69] от "ivt26316017":
Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!Колко часа е летял и има ли забележки, които не са отстранени?
big_papa_tm
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#70] от "deutschwagen":
Умен, а ти виж радиуса на останките на полет 4U9525! От същия "Бук" са...който "свали" 777!
Гарван
Рейтинг: 943 НеутралноДо коментар [#21] от "Ф.Нинов": Това не е вярно. Най-малкото полет МН17. Също има доста инциденти със самолети под 5700кг вкл. частни ,които са в друга класация.
Батков-вън
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#29] от "The Core":
тъпанар как може да говориш подобни глупости в такъв момент? и въобще какъв лоу кост са тези, те са си луфтханза отвсякъде
The Core
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#34] от "Bai Stavri":
he-world-2010-12?op=1
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеДо коментар [#35] от "Софиянец":
Ето ви и още - статистика от белите хора!
Любимците ви са на първите места!
http://www.businessinsider.com/worst-airlines-in-t
СДС
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#69] от "ivt26316017":
nemo malus felix, minime corruptor.Самолета е бил 24 годишен.
................
Самолета е произведен 1999 г, следователно е бил на
16 г.
Просто местността, над която са летели, има лошата слава като на една от най-опасните, поради климатични особености.
Дундурук
Рейтинг: 427 НеутралноИма стандартни полети. Има и нискотарифни.
Трябва да има и високотарифни със специални самолети или специални зони от места, където всяко седалка да е катапулт като на бойните самолети. И при инцидент да те изтрелва автоматично и да изпраща сигнал към спасителите. Може да е скъпо, но все ще се намерят хора, които се страхуват от летенето, за да платят.
СССР
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#76:"СДС"]Самолета е произведен 1999 г, следователно е бил на
16 г. [/quote]
Самолета е бил на 24 години произведен през 1991
vankata1
Рейтинг: 1134 РазстроеноДо коментар [#64] от "b_d_s":
Това наистина е много странно, но не знаем какво е ставало в пилотската кабина! Подали са сигнал СОС, а не са завили към равнинна местност. Може би все пак са се насочвали към най-близкото летище след планината, но не са успели.
deutschwagen
Рейтинг: 1736 НеутралноДо коментар [#68] от "bokko":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningПри Карлос, испанският диспечет който бил на работа в Украйна и видял как го свалят....и не е СУ 24 а е бил Су 25....нищо, че не може да стигне боинга нито по скорост, нито по височина, нито носи такива ракети които да съвпаднат с щетите. Ама руское телевидение впредстави и четвърта версия-измислица. Било украински миг 29, ама от много бързане твоите колеги ушанки му пейстнали СУ 27. А ти вервай, след като нямаш мозък.
Consumer
Рейтинг: 1153 ВеселоДо коментар [#58] от "yoankata":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantСпоко, ако ти е писано да те обесят няма да се удавиш. И аз летях до средата на 2013 активно с малайзийците, но сега през крив макарон ще ме видят на борда им.
СССР
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#77:"Дундурук"]Трябва да има и високотарифни със специални самолети или специални зони от места, където всяко седалка да е катапулт като на бойните самолети. И при инцидент да те изтрелва автоматично и да изпраща сигнал към спасителите. Може да е скъпо, но все ще се намерят хора, които се страхуват от летенето, за да платят.[/quote]
Няма как да стане това ... технически е невъзможно а и много опасно.
Да не говорим колко скъпо би било ... билета сигурно ще струва 5000 евро.
И си представи някоя бабка пенсионерка как я изстрелват ... тя няма да издържи на Г силите.
princess_x
Рейтинг: 1387 РазстроеноТрагедия! Дано все пак някой по чудо да е оцелял!
Free person
Рейтинг: 740 НеутралноБог да ги простивсички загинали.
TonyТъжно!
Надявам се,че има някаква причина как от 10 000 м се е снижил самолета на 2,5 км и то над Алпите?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
gun
Рейтинг: 654 НеутралноГорчив личен опит с наша розова компания - тъй като полети често закъсняват или се канцелират, останалите самолети се пренасочват веднага към други летища - макс. половин час е престоя, като се събират по 3-4 полета на пилот. При едни такива обстоятелства ми се случи пилотът изобщо да не е летял до даденото летище и в крайна сметка го направи с подскоци и яки спирачки. Няма да казвам закъде става дума. Пилотът е българин, той си знае.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!Lou
Рейтинг: 2074 НеутралноСамолетът е губил височина с 3500 фута в минута, това е поне 1200 метра. Подали са сигнал в 10,47 и са изчезнали от радарите след цели 40 минути. Според мен това говори за проблем с двигателите. Ако повредата беше по-сериозна или бяха попаднали в свредел, щяха да се разбият за минути. Още повече - самолетът е бил трошка.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Bai Stavri
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#48] от "The Core":
Статията която си изпратил адресира проблема в аутсорсването на техническата подръжка. Освен това засяга главно Щатите, единсветната Европейска компания която мярнах е Вуелинг, и пишеше, че точно те имат четири различни договора. Така че, абсолютно не ни доказа, че ниско-тарифните компании катострофират повече...
zle_platen_trol
Рейтинг: 474 ГневноДо коментар [#29] от "The Core":
Господин баровец, дрънкате такива невероятни глупости, че чак е срамно да ги чете човек . Колко господин специалист са трагичните инциденти за последните десет години с нискотарифни компании и колко с нормалните авиолинии ? Имате ли и най-малка представа кой поддържа самолетите на нискотарифните ? Само за справка Ганьо, самолетите на Уиз Еър се поддържат от ЛуфтХанза техник , същите които поддържат и самолетите на Луфт Ханза, и не само . Отделно парка им е напълно нов , те нямат машини купени на старо . Добре е да се опиташ да се направиш на интересен, но преминеш ли тъничката граница , ставаш за смях .
Eur0
Рейтинг: 9 НеутралноВ 9.29 е на 12км и скорост над 400 knot. За 10 мин, височината пада с 10км, но скоростта продължава да е около 400 knot. Дано не е атака. http://www.flightradar24.com/data/airplanes/d-aipx /#5d42675
Francisco Domingues - not an expert on aviation technical things, but at that speed I just see as alternative a possible hijack..
magelan
Рейтинг: 851 НеутралноДо коментар [#69] от "ivt26316017":Излъга! И то тенденциозно! На 24 години е и това не е много а нормално. Освен това този тип самолети ги наричат товарните животни на авиацията защото са безпроблемни. Сравняват ги с Голфовете в атомобилостроенето.Гледам NTV в момента така че съм втечение на най-новата информация. Поддръжката на немските самолети е на най-високо ниво в света!
СССР
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#90:"Eur0"]В 9.29 е на 12км и скорост над 400 knot. За 10 мин, височината пада с 10км, но скоростта продължава да е около 400 knot. Дано не е атака.[/quote]
Еми малко вероятно ... той като пада набира скорост и компенсира височината за сметка на скорост иначе ще столне.
За да продължи да лети му трябва скорост ...
Изглежда ми на технически проблем на мен ...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
СССР
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#87:"Lou"]Самолетът е губил височина с 3500 фута в минута, това е поне 1200 метра. Подали са сигнал в 10,47 и са изчезнали от радарите след цели 40 минути. Според мен това говори за проблем с двигателите. Ако повредата беше по-сериозна или бяха попаднали в свредел, щяха да се разбият за минути. Още повече - самолетът е бил трошка.[/quote]
Точно имали са проблем ... ама май са се опитвали да го разрешат сами ... а не са се отказали от полета ... ако е така ... много лощо за Авиокомпанията ...
The Core
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#89] от "zle_platen_trol":
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеДобре бе, фъркайте си...
Ама като падате - не се коркайте, защото изборът си е ваш!
Толкова!
Аз си плащам на нормални авиолинии, летя си като бял човек, казвам си мнението!
Това, че на вас не ви харесва си е ваш проблем!
Аз отказвам да се качвам на небесни каруци!
Още древните са го казали: Когато фактите говорят, и боговете мълчат!
Виж и пост #75
Bai Stavri
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#75] от "The Core":
Хм не, тази статистика е на база, обслужване, храна, комфорт и т.н. Абсолютно нищо общо с безопастноста.
Така че седни си колега, седни си.
СССР
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#87:"Lou"]Самолетът е губил височина с 3500 фута в минута, това е поне 1200 метра. Подали са сигнал в 10,47 и са изчезнали от радарите след цели 40 минути. Според мен това говори за проблем с двигателите. Ако повредата беше по-сериозна или бяха попаднали в свредел, щяха да се разбият за минути. Още повече - самолетът е бил трошка.[/quote]
Това не е точно така ... самолета е падал около 10 минти не са 40.
Но въпреки това май са се опитвали сами да отстранят проблема.
Алф
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#10] от "Потен Селянин с Транзистор":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.Това е задължителен елемент в авио бизнеса. Всички процедури на анализ и корекции се задейства автоматично, от техническото обслужване до хората, които планират полета и въвеждат данни до всички свързани системи ( за карти, депеши, следене) и пр.
marker
Рейтинг: 730 НеутралноДано да няма нещо общо със стачката на Луфтханза. В смисъл да са привикали пилоти с по-малък опит да летят на Germanwings.
Алф
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#77] от "Дундурук":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.тарифата няма нищо общо с безопастността - става дума за храна, напитки, багажи и пр. обслужване...