Какви са правилата в САЩ за здравето на пилотите и заключването на кабината

Какви са правилата в САЩ за здравето на пилотите и заключването на кабината

© Reuters



Федералната авиационна служба (FAA) на САЩ разпространи въпроси и отговори за сигурността в кабина и проверките за здравето на пилотите, след трагичния инцидент със самолет на Germanwings във вторник. Записи от черната кутия на Airbus A320 разкриха, че вторият пилот, Андреас Лубиц, съзнателно е разбил самолета, докато капитанът Патрик Зондерхаймер е бил заключен отвън.


Процедурите на авиокомпаниите в САЩ трябва да са одобрени от FAA. Според тях ако един от пилотите трябва да напусне кабината по каквато и да е причина, друг квалифициран член на екипажа трябва да заключи вратата и остане на пулта, докато пилотът се върне.


Пилотите трябва да имат медицинско свидетелство, което редовно да се подновява. Ако пилотът е под 40 години – на всяка година, а ако е над 40 години – на всеки шест месеца.




Пилотите преминават през медицинските прегледи от одобрени от FAA лекари. Службата не публикува информация за здравето на лицето, защото тя е защитена по закона за личните данни.


Лекарят обикновено задава въпроси за психологическото състояние на пилота, за да направи своята преценка, но може да изиска допълни психологически тестове. Пилотът е длъжен да предостваи всякаква изискана информация и да обясни отговорите си. Въз основа на това лекарят може да задава допълнителни въпроси за психологическото здраве.


Ако FAA получи информация от друг източник, че определен пилот може да има психически проблем, службата може да изиска от него да предостави специална документация и/или психиатрична и психологическа експертиза от специалист. По този начин FAA трябва да прецени дали пилотът да бъде сертифициран или не.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Европейците да вадят тефтер и внимателно да си записват всяка дума.

    #KOЙ номинира бокова!
  2. 2 Профил на Conservator
    Conservator
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Гледайте филма Flight (2012) с Дензъл Уошингтън за да разберете.

    Trump '16
  3. 3 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1935 Неутрално

    [quote#1:"Emergen-C"]Европейците да вадят тефтер и внимателно да си записват всяка дума.[/quote]
    Нито европейците, нито американците са застраховани от подобни неща. Всяка система може да се направи глупако устойчива, но не и сигурна срещу умишлени зловредства!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  4. 4 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 722 Неутрално

    До коментар [#1] от "Emergen-C":

    Кво да си записват? Челният съветски опит от САЩ? Ако не четеш само "Дневник" на икономедия щеше да знаеш, че в Европа правилата са много по-строги, както и медицинското освидетелстване. В сащ редовно можеш да видиш отворени пилотски кабини по време на полет по вътрешни линии. За справка напиши Part FCL

  5. 5 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#4:"foure"]Ако не четеш само "Дневник" на икономедия щеше да знаеш, че в Европа правилата са много по-строги, както и медицинското освидетелстване[/quote]
    Нищо подобно.

    [quote#4:"foure"]В сащ редовно можеш да видиш отворени пилотски кабини по време на полет по вътрешни линии. [/quote]
    Летя със самолет в САЩ по 15 пъти на година. Няма такова нещо.

    #KOЙ номинира бокова!
  6. 6 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#3:"lz2"]Нито европейците, нито американците са застраховани от подобни неща.[/quote]
    Факт. Но като цяло американците винаги са имали много по-високи изисквания за сигурността, заради ограничението на отговорност. Така се избягват или ограничават потенциално стотици много скъпо струващи съдебни процеси. На чашата за кафе в МакДоналдс пише Caution: HOT!, не, защото американците са малоумни, а за да се предотврати повторение на съдебен процес, в който една американка осъди МакДоналдс за pain and suffering, защото се била заляла с кафе, а то било горещо.
    Американците може да не могат да произвеждат шоколад или кашкавал, но в областта на сигурността нямат равни!

    #KOЙ номинира бокова!
  7. 7 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#4:"foure"] В сащ редовно можеш да видиш отворени пилотски кабини по време на полет по вътрешни линии.[/quote]

    Точно така е. Бил съм свидетел как пилотът стана и отиде до тоалетната, а самолетът си летеше на автопилот, защото нямаше втори пилот в кабината. После разбрах, че пилотът е бил ветеран от Виетнам и си помислих, че понякога му се е налагало да оставя кабината, за да отиде до картечницата и да постреля долу по жълтите, през отворената врата.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на blaserr93lrs2
    blaserr93lrs2
    Рейтинг: 419 Неутрално

    [quote#6:"Emergen-C"]Американците може да не могат да произвеждат шоколад или кашкавал, но в областта на сигурността нямат равни![/quote]
    То на 11/9 отбелязват деня на сигурността сигурно!

  10. 10 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 521 Любопитно

    Какви ли са правилата в другия колос - Расия, особено за снегорините?

    [quote#8:"sam_vimes"]Напротив, американците са малоумни, [/quote]

  11. 11 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#5:"Emergen-C"]Летя със самолет в САЩ по 15 пъти на година. Няма такова нещо. [/quote]

    Летял съм по вътрешна линия от Хюстън до Ню Йорк и "има такова нещо". Това, че не ти се е случвало е друг въпрос.

  12. 12 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#2] от "Conservator":

    Гледал съм го, но не ми е ясно, какво има да разбираме от него? Филмът е крайно нереалистичен във всяко отношение.

  13. 13 Профил на teo_chasse
    teo_chasse
    Рейтинг: 432 Неутрално

    До коментар [#4] от "foure":

    напротив,точно в америка има дракононски мерки за сигурност които липсват в европа,например още преди казане от европа на всички неамерикански граждани се събират данните още в самолета,при влизане на територията на щатите има отделни гранични пунктове за американци и неамериканци точно заради засилените мерки за сигурност,боси проверки по летищата и т.н.досега колкото съм пътувала из щатите пилотска кабина не съм видяла отворенантака ,че ако обичаш да не си измисляш.

    "Америка е велика държава. Днес, навярно, единствената свръхдържава. Приемаме това. Искаме и сме готови да работим със САЩ."Vladimir Putin
  14. 14 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 521 Весело

    [quote#4:"foure"]редовно можеш да видиш отворени пилотски кабини по време на полет по вътрешни линии.[/quote]
    В смисъл с отворени прозорци, да се проветрят, а пилотите пушат пури на тях и се радват на бриза...

  15. 15 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#10] от "Коки":

    Не проумявам защо хората в тоя форум смятат, че след като човек не им трепери на американците, е русофил.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  18. 18 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7130 Неутрално

    "...ако един от пилотите трябва да напусне кабината по каквато и да е причина, друг квалифициран член на екипажа трябва да заключи вратата и остане на пулта, докато пилотът се върне."
    Тука е било точно така.само че другия квалифициран член не е бил на себе си.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Американците като регулация може и да са по-малко, но поради по-добре защитените собственост финансово уреждане на въпроса, т.е. ако стане грешка, винаги се носи отговорност, рядко компаниите стоят са на регулаторния минимум.

  21. 21 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 462 Весело

    [quote#13:"teachasse"]при влизане на територията на щатите има отделни гранични пунктове...[/quote]

    Точно от тия NAZI Checkpoint ми писва понякога. Но пък е готино да се “е.....“ с тях!

    https://www.youtube.com/watch?v=6_3dDNPwJTU

    Някои завършват трагично...

    http://www.infowars.com/shock-video-car-explodes-after-border-patrol-agent-tasers-driver/

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  25. 25 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2927 Весело

    Вижте кои са първите 5 компании в топ 10 на Skytrax и оттам ще се получи отговора откъде трябва да се преписват правила

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  27. 27 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 908 Неутрално

    Въпреки правилата в САЩ един беше нападнал другия пилот с чук.Няма наìн да се предвиди,кога някой ще истрещи

  28. 28 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#3] от "lz2":
    [quote#3:"lz2"]Нито европейците, нито американците са застраховани от подобни неща.[/quote]

    Прав си, но идеята е тази вероятност да се сведе до минимум.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  30. 30 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 908 Неутрално

    [quote#10:"Коки"]

    Какви ли са правилата в другия колос - Расия[/quote]
    Да не се сипва водка на автопилота

  31. 31 Профил на rwk38703210
    rwk38703210
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#4] от "foure":

    35,000 фута височина и отворен прозорец? Ти за херметизация да си чувал?

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  33. 33 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#1] от "Emergen-C":
    [quote#1:"Emergen-C"]Европейците да вадят тефтер и внимателно да си записват всяка дума. [/quote]
    =====
    И в България беше така(сега не знам).
    Даже всяко административно самостоятелно авиационно подразделение си има авиационен лекар, който знае кътните зъби на всеки пилот, от него скриване няма. Не дай се боже да усети у някого, че нещо много гледа в "една точка", пред годишната комисия пише характеристика на всеки и, ако там има забележка "Характерови особености"-наблюденията почват и траят дълго.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  36. 36 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#25:"Consumer"]Вижте кои са първите 5 компании в топ 10 на Skytrax [/quote]
    Skytrax е класация на пътниците, там тежест има дължината на краката на стюардесата, менюто в първа класа и колко филма има заредени в IFE системата. Сигурността не е критерий. Аз се сещам за един неотдавнашен случай, когато 777 на една от първите 5 компании в Скайтракс се разби при кацане в Сан Франсиско, защото помощник пилотът е нямало как да каже на първия пилот, че прави грешка, поради културната особеност подчиненият никога да не заговаря пръв шефа си. Много по-сигурно се чувствам в американски или британски самолет, нищо че стюардесите са грозни и че храната не струва.

    #KOЙ номинира бокова!
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#7:"dombi"]Точно така е. Бил съм свидетел как пилотът стана и отиде до тоалетната, а самолетът си летеше на автопилот, защото нямаше втори пилот в кабината. [/quote]
    абе хора не започвайте с концентрата още по обяд! петък е, наистина, но все пак!

    #KOЙ номинира бокова!
  40. 40 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Докато не изтрещи някой и там, ще им се възхищаваме....

    Иначе съвсем не съм сигурен, че САЩ са образец на добри практики. Справка - това е страната, в която най-често някой изтрещява и застрелва куп хора около себе си...

  41. 41 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2927 Весело

    До коментар [#36] от "Emergen-C":

    И аз се сещам за фиаското на Asiana, като сме минали на вълната да припомня и за още едни low-cost факири Lion Air, които стовариха пътниците директно до плажната ивица в Бали.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на the социалиста
    the социалиста
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Преди време летях от Лондон през Барбадос до Тринидад и Тобаго. Кацам в Брабадос със закъснение, само 10 минути преди полета за Тринидад. Още с влизането в летището си чувам името за последно повикване. Спрях при първия полицай и казвам "Този, дето го викат по уредбата, съм аз". След кратък разговор по токито, полицая отвори една врата, после втора и се озовахме на пистата. Пеша минахме по пистата, а от някъде докараха една алуминиева стълба да се кача на самолета. Качвам се, то самолетчето пълно до горе, всички места заети. Като не съм се явил на чекинга на време, те ми продали билета. Свободни седалки няма. Стюарда отвори неговата седалка от стената и ме сложи да седна там. С гръб към движението, а срещу мене цял салон усмихнати тринидадци. Стюарда отвори вратата на пилотската кабина и се хвана за касата. Така излетяхме, а след 50 минути пак така кацнахме.

    Ако социализмът беше нещо хубаво, целия свят щеше да бъде социалистически. Не само една Северна Корея.
  44. 44 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До#10 - какви ли са правилата в Русия - ако единият пилот е въоръжен с чук , другият е въоръжен със сърп !

  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2121 Неутрално

    До коментар [#1] от "Emergen-C":

    Да, действително тук законодателството в САЩ е по-напред.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2121 Неутрално

    До коментар [#44] от "the_axel":

    хахаха


    [quote#44:"the_axel"]какви ли са правилата в Русия - ако единият пилот е въоръжен с чук , другият е въоръжен със сърп ![/quote]

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  47. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2121 Неутрално

    До коментар [#2] от "Conservator":

    Абе този филм е малко прародя. Толкова нереализъм не съм виждал скоро.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  48. 48 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#13] от "teachasse":

    Е, мен пък точно в Щатите почти не ме проверяваха преди полет, даже и на скенер не минах, докато в Европа едва не ме разсъблякоха и ме опипаха навсякъде

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  49. 49 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#43] от "the социалиста":

    Готина история, като за Латинска Америка

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  50. 50 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 489 Весело

    До коментар [#13] от "teachasse":

    да ти кажа не си мисли че като ползваш нета на кварталният ти Мак Доналдс си в САЩ или Америка

    гошо
  51. 51 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 722 Неутрално

    До коментар [#31] от "Eddie Vladkov":

    Ти за врата на пилотска кабина чувал ли си? Или мислиш, че влизат през прозореца?

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    [quote#6:"Emergen-C"]Факт. Но като цяло американците винаги са имали много по-високи изисквания за сигурността, заради ограничението на отговорност. [/quote]

    В Щатите е имало случай, при който изтрещял пасажер разстрелва екипажа:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Pacific_Southwest_Airlines_Flight_1771

    ...като цяло!

    I Want To Believe
  54. 54 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#40:"polux"]Иначе съвсем не съм сигурен, че САЩ са образец на добри практики. Справка - това е страната, в която най-често някой изтрещява и застрелва куп хора около себе си...[/quote]

    До коментар [#40] от "polux":

    Как разбра, че е най-често. Покажи си откъде си черпиш данните.

  55. 55 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#52:"foure"]Народо психология - винаги требе да се смуче некоя п*шк*, къде руска, къде американска. Преди беше челният съветски опит, сега американскУтУ Ноу ХАу. Тоя форум е, като на работническо дело, ама на обратно.[/quote]

    До коментар [#52] от "foure":

    Пък най-важното е, че 'требе' разни комплексирани малоумници да псуват и обиждат държави дето са на светлинни години пред тяхната. Айде у лево.

  56. 56 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#54] от "yoankata":

    Черпя ги от същите публични източници, върху които коментираме и сега.

    Вижда ми се даже леко глуповато да реагираме на трагедията с внушение - А пък в Съединените Щати са толкова напред, че това не би могло да се случи...

    Такова внушение е точно толкова необосновано, колкото и моето полуиронично твърдение по-горе.

    Просто прилича на твърдението, че Левски е по-велик от ЦСКА, защото сме левскари и това е единствено възможният вариант....

  57. 57 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#56:"polux"]Вижда ми се даже леко глуповато да реагираме на трагедията с внушение - А пък в Съединените Щати са толкова напред, че това не би могло да се случи... [/quote]

    До коментар [#56] от "polux":

    Извинявай, но това не е необосновано 'внушение'. Безспорно е, че в щатите не остават сами, така че точно тази трагедия там нямаше да се случи. И да напред са - имат елементарна процедура, която предотвратява ей такива ненужни трагедии. Кое не е ясно?

    [quote#56:"polux"]Просто прилича на твърдението, че Левски е по-велик от ЦСКА, защото сме левскари и това е единствено възможният вариант....[/quote]

    Глупости, това кой го е казал? Въобще не прилича!

    [quote#56:"polux"]Черпя ги от същите публични източници, върху които коментираме и сега. [/quote]

    черпил ги бил? Ами дайте да видим тая статистика, че повече хора 'препаткват' в САЩ че и ние да 'почерпим'!

  58. 58 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#53:"2.5"]В Щатите е имало случай, при който изтрещял пасажер разстрелва екипажа:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Pacific_Southwest_Airlines_Flight_1771

    ...като цяло![/quote]

    До коментар [#53] от "2.5":

    Какво е това цяло от един пример изградено?

  59. 59 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#57] от "yoankata":

    Завиждам на симпатиите Ви, но не ги споделям.

    Предпочитам да се съмнявам, защото е ясно, че съвършени правила няма, още по-малко в САЩ. И тук предпочитам обстоятелствата по-скоро да не докажат това ми допускане...

    А иначе любовта към САЩ е заразителна - виждал съм такива случаи. Замества всяка рационалност. Подобен е случая и с любвта към Русия. Даже не знам по какво се различават...


  60. 60 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#56:"polux"]Вижда ми се даже леко глуповато да реагираме на трагедията с внушение - А пък в Съединените Щати са толкова напред, че това не би могло да се случи... [/quote]
    Ако обръщаш всичко на "Левски срещу ЦСКА" да. Но поне в момента правилата в САЩ са различни и е имало вероятност да предотвратят тази трагедия. Никой не казва че правилата са перфектни. Но за човек страдащ от депресия често е необходимо да има някой до него и да си говори с него за да направи нещо страшно. Има случаи както с Египетския полет 99 където ко-пилота е бил абсолютно решен да разбие самолета и дори се бие с пилота. Когато пилота се опитва да извади самолета от пикиране ко-пилота изключва моторите.
    Но случая с този германец е друг. Изглежда че ако е имало стюард или стюардеса при него е нямало да действа така. Най-малко щяха да отключат вратата и да пуснат пилота вътре.
    Факта че доста Европейски компании веднага приеха и приложиха това правило говори че има смисъл и намалява риска.
    Изглежда ти си човека с манталитет "Левски-ЦСКА" и не можеш да оцениш кога едно нещо е позитивно и да го приемеш само защото не се връзва с идеологията ти.

    California Über Alles
  61. 61 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#13] от "teachasse":

    отделни гранични пунктове за резиденти и нерезиденти има почти навсякъде където съм летял. боси те събуват също навсякъде. по вътрешни линии често летят 'air marshals' (това не само в щатите, ами и в полша и тн), които може би няма как да летят с пищови от страна х до страна у

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  62. 62 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#13] от "teachasse":
    Направих публикация....+ от мен, с коментар, но всичко е изтрито??? Дали модераторите да не напишат ръководство с 10 позволени реплики и ние да ги повтаряме?
    Сега пак ще ме баннат. какво им става на тези хора, нали това е място за свободно изразяване на мнения! Не обиждам, не използвам вулгарни изрази.....и ме трият. Капиталци ми искаха по 300+ лв за да ги чета... тези ни гонят от форумите.....какво става с тази Икономедия?

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  63. 63 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4477 Неутрално

    До коментар [#60] от "Pontif А":

    Оказва се, че родният ни превозвач е приел това правило преди 10 г.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  64. 64 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#58] от "yoankata":

    Точно същото, каквото повикало по-горе!
    Процедурите в авиотранспорта имат за цел да го направят безопасен, за съжаление, като правило след фатален инцидент. Американците дали щяха да имат такива процедури, ако не бяха останали с два небостъргача и половин Пентагон, по-малко?!

    I Want To Believe
  65. 65 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Какви са правилата в САЩ за здравето на пилотите и заключването на кабината....
    Вече няма да ходят до тоалетната ще отварят прозорчето.......

  66. 66 Профил на Уточнител
    Уточнител
    Рейтинг: 616 Неутрално

    В конкретният случай приятелчетата на руския шпионин Сноудън, могат да видят до какво може да доведе "абсолютната защита" на човешките права:
    - пълната защита на лекарската тайна струваше живото на 150 човеци!
    Не вярвайте на писанията на Тройките мурзилски Тролове* - в САЩ такъв случай е невъзможен (абс лекарска тайна в професия, свързана със сигурността)
    __________________________________________
    * за тайните процедури на ЧервеноРуската тролска професия виж:
    http://clubz.bg/16656-az_bqh_trol
    http://clubz.bg/14895-porno_zvezda_se_okaza_ubita_v_hibridnata_vojna
    http://clubz.bg/16003-osobnqci_trolove_i_polezni_idioti

    истината е по-важна от честта на Великая Россия
  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  68. 68 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 593 Неутрално

    [quote#53:"2.5"]В Щатите е имало случай, при който изтрещял пасажер разстрелва екипажа: [/quote]

    Аз слушах сутринта по радиото един пилот руснак, описваше, че едно че не може да се оставя сам пилота и си има регламентирани моменти кога може да се излиза и кога не. Но когато някой иска да влезе в кабината, дори да е стюардесата, си има процедура как става - единия трябвало да застане до врата и другия също се приготвя, за да може да се съпротивляват ако е някакъв който иска да проникне при пилотите и е принудил стюардесата да му отваря вратите. Казваше че в този смисъл двучленният екипаж е доста по-зле от тричленнния както са били едно време

  69. 69 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    [quote#68:"ceci_"]Казваше че в този смисъл двучленният екипаж е доста по-зле от тричленнния както са били едно време[/quote]

    Има самолети, с повече от двучленен екипаж. Ще се повторя, няма шанс да заобиколите човешкия фактор, ако той си е поставил за цел, ще намери как да "катурне каруцата". Един вариант е да бъде заместен напълно с компютър, но и там няма да има пълна гаранция...

    I Want To Believe
  70. 70 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Ей, не може пропаганда стайла да не се намеси под всяка статия. 10 човека със сто акунта и трикове за плюсчета и минусчета. Смешни типове. Труженици за пари.

  71. 71 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 895 Неутрално

    http://meto76.blog.bg/politika/2015/03/27/quot-niu-iork-taims-quot-kak-da-se-ponijat-riskovete-vyv-vyz.1349462

    Изпълнителният директор на "Луфтханза" - компанията собственик на "Джърмануингс", каза вчера, че европейските регулатори не изискват в кабината винаги да има по двама души.
    В САЩ обаче има такова изискване, казват Федералната администрация на гражданската авиация в САЩ и местна браншова организация. Правилото е, че ако пилот трябва да излезе по каквато и да е причина от кабината, стюардеси или намиращи се на борда пилоти, които в момента не са на работа, имат право да влязат в кабината.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK