Инфографика: Критичните моменти в живота на Лубиц, довели до катастрофата в Алпите

Инфографика: Критичните моменти в живота на Лубиц, довели до катастрофата в Алпите

© Associated Press



Дни след трагедията във Френските Алпи и обявяването, че вторият пилот на разбилия се самолет е започнал умишлено да снижава машината, докато тя катастрофира, погубвайки 150 души, продължават да изникват нови и нови въпроси за причините за инцидента.


Разследващите вече съобщиха, че в деня на катастрофата Лубиц е скрил от работодателите си медицински документи, според които той не е в състояние да лети. Днес германският в. "Билд" публикува интервю с бившата му приятелка, която споделя за думи на пилота, че един ден всички ще научат името му и ще го запомнят. Въпреки, че не се съобщава какво е заболяването на младия мъж, медийното внимание се фокусира върху психическото му състояние.


Болницата в гр. Дюселдорф вече потвърди, че Лубиц е бил неин пациент, но отхвърля твърденията, че той се е лекувал от депресия. Теорията за депресия разви първо германският таблоид "Билд", който написа, че през 2009 г. мъжът е прекъснал за 18 месеца обучението си за пилот именно заради това.


Би Би Си обобщава критичните моменти, известни около състоянието на Лубиц и последвалата трагедия.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Теодор Иванов
    Теодор Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Целта на Лубиц да стане известен по целият свят се изпълни за съжаление.

    ajjadahhdjk
  2. 2 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    значи болницата крие данни за състоянието на летеца ,а се оказва ,че той страда от психическо заболяване ,което не е толкова трудно да се диагностицира ,ако се е стигнало до преглед ,ама май не е

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  4. 4 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1593 Неутрално

    Очевидно е страдал от някаква неустановена лудост, но никой не се наема да определи от каква...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  5. 5 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    До коментар [#2] от "ivan ivanov":

    Ако не си лекар, се изказвай по теми, които разбираш.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  6. 6 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1419 Разстроено

    Немски вариант на Брайвик, когото светът още помни, уви! За съжаление такива комплексирани психопати успяват да постигнат целта си и очевидно е много трудно някой да ги спре.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  7. 7 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#6] от "Станислав":

    защо брайвик? този няма няква политическа мотивация, манифест или нещо подобно. за сега изглежда като да е психическо разстройство което немската бюрокрация е пропуснала заради тромавостта за да се стигне до този тежък завършек...

  8. 8 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Болниците да се задължат да изпращат данни на работодателите при открити заболявания, които са в разрез с професията на пациента. Толкова е просто, че няма и нужда да се измисля!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  9. 9 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Според мен е странна практика току-що завършил обучението си пилот да поема отговорност за стотици пътници. Логично и разумно би било да лети като трети помощник пилот и да се учи и трупа начален опитпоне година. След това да бъде отново тестван фза физическа и психическа пригодност. И ако е одобрен, от третата година да му се повери безопасността на полет и пасажери. Иначе какво се получава: учил 4-5 години и веднага на руля. Все едно току-що завършил лекар да има право да извършва сърдечна операция!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  10. 10 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 467 Разстроено

    Ало, "Дневник", има ли пилот в самолета??? Разследвайте сами, вместо да цитирате само в. "Билд", който е германският аналог на Прасчовите медии... Хайде малко по-сериозно, моля, хора са загинали, а вие подхващате песента на ултражълтата преса... Не всеки от читателите ви е наясно, кой вестник в чужбина на какво ниво е, но вие трябва да го знаете и да се съобразявате с това, че "Билд" е мноооого ниско ниво с често непроверени или директно измислени сензации!

  11. 11 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 732 Неутрално

    Той, завалията, отдавна е имал сериозни проблеми, но трябваше да бъдат погубени 150 невинни души за да разбере целия свят какво значи човешкия фактор. Електрониката може да даде дефект, но затова я дублират, триплират и т.н.

  12. 12 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Колко такива има още ???
    Явно германците въобще не са обръщали внимание на най-рисковия си персонал !!! Направо не мога да повярвам.

  13. 13 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    До коментар [#7] от "lol": Защото Брайвик няма да бъде запомнен с манифеста си, а с това, че за да насочи вниманието към себе си, застреля 69 деца и е запомнен точно с това. И Лубиц ще остане в историята с тези 149 невинно жертви, които са умрели в ужас заради проблемите в неговата глава.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  14. 14 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Според мен пък целият този случай ужасно се преекспонира.

    Да, трагедия е.

    Да, станали са грешки.

    Да, нужно е разследване и такова се провежда, слава Богу не от българската прокуратура.

    Другото е медийна истерия.

    Ако някой реши да се самоубива нищо не може да го спре. И нищо не може да го спре да вземе и други със себе си.

    Дали ще разбие самолет или ще взриви бомба в мол или на площад...или ще отрови язовир...варианти много.

    Мир на праха му и мир на праха на невинните му жертви...никой няма да се върне и това тракане на ченета е съвсем безмислено и всъщност нагнетява омраза, което е много по-лошо защото 1 живо зрънце омраза е по-опасно от 150 мъртви човека.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  15. 15 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Вярното заглавие трябва да бъде: "Критичните моменти в живота на Лубиц, които може би са довели до катастрофата в Алпите."
    Следствието не е завършило, всички доказателства не са събрани и анализирани. Засега говорим само за догадки. Плюс това е много удобно за всички да се прехвърли вината на мъртвия пилот, нали?

  16. 16 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#9] от "Кремена":

    3ти пилот? Знаеш ли какви разходи са това?

    Отделно повечето самолети имат място за борд-инженер, но той не е свързан със полета, а само със агрегатите и механизмите. Със навлизането на fly-by-wire и автоматиките смисъла от него изчезна.

  17. 17 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    [quote#8:"lz2"]Болниците да се задължат да изпращат данни на работодателите при открити заболявания, които са в разрез с професията на пациента. [/quote]
    И кой ще определи кои са тези заболявания и как да се предпазят пациентите от злоупотреба, а? Какъв ще е критерия и има ли такъв? СПИН-а такова заболяване ли е например (веднага се сещам за филма "Филаделфия" с Том Хенкс)? Вие се нагъзихте и разтворихте бузи без даже някой да го е искал.
    Недей сам да предаваш фронта, преди да си разберал всички факти по случая. Достатъчно ни следят и какво от това? Ще следят повече някой нормален, за да се издъни системата при друг привилигирован изперкал. Мерси.

  18. 18 Профил на naiden_pravdev
    naiden_pravdev
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Според мен става дума за F60.8 - Нарцистично личностно разстройство - широко разпространен модел на величественост, нужда от възхищение и липса на емпатия. Най-ясно у нас носител на тази симптоматика е ББ.

  19. 19 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 760 Неутрално

    [quote#15:"bilbotorbins"]Плюс това е много удобно за всички да се прехвърли вината на мъртвия пилот, нали? [/quote]
    Ами натам отиват нещата. Човеко си е бил психясал.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  20. 20 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Аз разчитам франсетата да разровичкат работата. Швабите явно ще замитат и ще приписват всичко на умрели хора.

  21. 21 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    [quote#9:"Кремена"]Според мен е странна практика току-що завършил обучението си пилот да поема отговорност за стотици пътници. [/quote]
    А какво да прави, да цъка на Плейстейшъна? В повечето държави се учи, за да се работи. И за какво е трети пилот - да следи коя стюардеса е в цикъл, може би? Веднага всичко знаят някои, че и решения предложиха, егати спецовете имаме у БГ-то!

  22. 22 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#16] от "Петър Николов":
    Не мога да съпоставям около 50-100 000 евро с милионите/милиарди , които ще трябва да заплатят сега. Да не говорим за погубените животи нямащи цена и скръбта на близките и приятелите им, която и сто милиона не могат да обезщетят.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  23. 23 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#16] от "Петър Николов":

    Да бъдем точни: 3-ти помощник пилот, т.е. четвърти пилот в самолета!

    Кременка всъщност просто без да иска си е сбъркала именцето, всъщност се казва Калинка и е баш компетентна... готова е за шефка на агенция... Нейната идея е, и по 1000 евро да станат полетите до Виена, нея кво я бърка, нали ще е шефка и държавата ще ѝ ги поема пътните...

  24. 24 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#21] от "Antonio Candreva":
    Коментарът ти е доста просташки.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  25. 25 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#8] от "lz2":
    [quote#8:"lz2"]Болниците да се задължат да изпращат данни на работодателите при открити заболявания, които са в разрез с професията на пациента. Толкова е просто, че няма и нужда да се измисля![/quote]
    Ами не е баш толкова просто. Като оперативка на гербери.
    [quote#114:"zegi"]
    zegi
    Рейтинг: 427
    Неутрално
    11416:1628 мар, 2015
    Тия лудите, дето ги познаваш, карат ли самолети?- цитат на коментар #53 от “doneva_a”
    Ако се замисли човек, няма нужда да си пилот, за да утрепеш или навредиш на голям брой хора. Щом ти е причерняло. Ватман, шофьор на автобус, стрелочник в железниците или метрото, работник с хаспел или кран на голям строителен обект, вероятно има още много други , за които не се сещам в момента. Е, няма гаранция , че ще затриеш 150 човека , както в случая, но десетки убити и/или ранени е почти сигурно. Впрочем , всеки шофьор на лека кола би могъл да постигне подобен резултат нарочно , по магистрала или по бърз път и на подходящо място. Единствената разлика е , че не всичко зависи само от него.[/quote]

  26. 26 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Така и не видях инфографиката.
    "Дневник", излагате се за сетен път!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  27. 27 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    [quote#17:"Antonio Candreva"]И кой ще определи кои са тези заболявания и как да се предпазят пациентите от злоупотреба, а?[/quote]
    Това е работа на специалистите. Например се сещам за шизофрения. Редно ли е такъв човек да пилотира, да е полицай, да е прокурор?! СПИН-а не е опасно заболяване за околните, но не можеш да назначиш болен от СПИН, за хирург! Има много несъвместимости, които само специалисти могат да определят. И да се изброят в закон. Най-фрапиращите, разбира се! Едно време и за техникумите и за институтите искаха медицинско, дали си пригоден за дадената професия. И какво от това?! Никой не е дискриминиран! Не можеш да вземеш сляп човек за десенатор. Или глух за тонрежисьор. Толкова е просто!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  28. 28 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#21] от "Antonio Candreva":

    Хора, четете! Кременчето не иска трети пилот в самолета, а трети помощник-пилот, т.е. поне четирима да са пилотите... и да се обучават къмто 10-15 години, а после директно да излизат в пенсия, понеже преди това са ги подлудили от тестове и изследвания. Явно жената никога не е работила и не знае какъв стрес е постоянно да бъдеш тестван и въртян на биг-брадърски шиш...

  29. 29 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 759 Неутрално

    За съжаление животът на невинните не може да бъде върнат. Германското законодателство обаче трябва да се преразгледа. Не може болестни състояния,които създават опасност за околните при определени професии, да бъдат крити от работодателите....Луфтханза и останалите трябва да си преразгледат и психотестовете.

  30. 30 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    [quote#23:"minusm"]Кременка всъщност[/quote]
    Да вади пачката и да плаща като иска 3, 4, 5 и 6 пилот. А какво ще предпази някой да кихне една-две хилядарки в евро и докторът да смени кода на заболяването или въобще да го скрие. Може и за банален случай на корупция да става дума тук, все още нищо не се знае. А и батальон от Специалните сили да сложиш в кокпита такива неща не могат да се предвидят, защото Системата винаги може да бъде заобиколена, ВИНАГИ! Така че глупците да престанат с тъпите си предложения!

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 470 Неутрално

    На м,нение съм да се изчака със заключенията, след пълното разследване. А по презумция на съда , човек е невинен до доказване на противното. До сега това са само обвинения , недоказани в съда.
    Не може да се обяви някой за луд , ей така. Всеки е "луд" по своему. Критични моменти всеки има в живота си, дори когато пресича улицата..

  33. 33 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#27] от "lz2":
    Абсолютно! Всичко друго е чешене на езици и бръщолевене за измислена "дискриминация" от хора,които са скарани с простите факти от реалността.

  34. 34 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#30] от "Antonio Candreva":


    [quote#30:"Antonio Candreva"]Така че глупците да престанат с тъпите си предложения![/quote]

    Е, точно тва няма как да стане... ако глупаците престанат с тъпите си предложения ще спрат да бъдат глупаци...

  35. 35 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3067 Неутрално

    Първоначално твърдяха, че е перфектния пилот. Сега започват да се съмняват. Накрая ще стигнат до заключението, че е бил пълно куку. Човекът явно си е имал проблеми.

  36. 36 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Щом в Германия психично болен може да бъде оставен сам в кабината и да блъсне самолет в Алпите, значи нещо е дълбоко сбъркано в немската система.

    На германски самолет повече не се качвам!

    Ма то и на друг май нямам желание да се качвам, щом дори германските не стават.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  37. 37 Профил на Royal Ranger
    Royal Ranger
    Рейтинг: 519 Неутрално

    За мен вината на Lufthansa е също толкова голяма. И тук не става въпрос за липсващите механизми, които да спират навреме негодните за дадена длъжност. По-скоро съм разгневен на факта, че в такава сериозна компания допускат да има мобинг. Неприемливо е в подобна елитна работна среда има подмятания от типа „Анди домата” и други подобни неприкривани подигравки. Това не е някаква строителна бригада, събрана от кол и въже.

    http://rodenivbg.com
  38. 38 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#22] от "Кремена":

    Ако решиш да се самоубиеш никой ама НИКОЙ не може да ти попречи.

    Във историята на авиоиндустрията има сумарно 4 или 5 случая на нещо подобно. При 100 хиляди полета на ден сама си сметни колко 0.0000000000001% вероятност е да се случи. На практика по-вероятно е самолета да бъде отвлечен (заради което вратата е блиндирана и има специална ключалка) отколкото да бъде самоубит пилота.

  39. 39 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Като се дрънкате толкова за откачения, някой може ли да каже кога авиокомпениите ще вземат някакви мерки по тази линия? Защото авиокомпаниите вече взеха мерки да регламентират ходенето по нужда. Само аз и авиокомпаниите разбираме основната причина за катастрафота. Неотложната превантивна мярка срещу подобни катастрофи вече е взета- никога да не остава един човек в кабината. Отиваш по нужда, викаш друг да те замести. Очевидно е, че за авиокомпаниите психотестовете и психическото здраве не са толкова важни за предотвратяване на подобни катастрофи, закото още никой не е обявил никакви мерки в това отношение. Очевидно форумците не мислят рационално и не могат да си представят до каква беда може да доведе едно ходене по нужда. Но авиокомпаниите на часа го осъзнаха.
    Наистина е потресаваща трагедия, особено когато гледаш снимки от склоновете на Алпите и на никого не пожелавам подобно нещо. Но не мога да бъда сериозен, когато има намесена и клозетна история.

  40. 40 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Никой няма да помни името му. Само след няколко седмици всички ще помнят само "оня психар, който уби 150 човека".

  41. 41 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    До коментар [#4] от "Нефертити":
    Нищо не е очевидно. Очевидно е, че някой ползва медия като Билд (нещо като нашенския Телеграф в Германия) да прави внушения в обществото, за да си покрие задника.

  42. 42 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 4628 Неутрално

    [quote#9:"Кремена"]Според мен е странна практика току-що завършил обучението си пилот да поема отговорност за стотици пътници.[/quote]
    Някъде прочетох, че имал над 600 летателни часа. Като сметнем, че полетът от Барселона до Германия е около 2 часа, заначи е имал поне триста излитания.
    Проблемът е, че кацанията му станаха с едно по-малко...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  43. 43 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#39:"gozambo"]Но не мога да бъда сериозен, когато има намесена и клозетна история. [/quote]
    А трябва да си сериозен.
    Защото се касае за човещинка. От мен да знаеш,винаги преди сърдечен или мозъчен удар , човещинката те кара да пикаеш.
    Това е нещо като предпазител на долната глава да не се тресне горната. Тоя който е останал , защото не се знае кой е останал , по всяка вероятност може да е имал същите проблеми , но предпазителя му може да не е бил нещо на ред и да му треснало горната глава. . Така че вътре и да има двама пилота не е гаранция за сигурност. Условията въздействат еднакво , но реакцията на различните хора е различно.

  44. 44 Профил на rpanev
    rpanev
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Това ли е най-важната тема за България?!

  45. 45 Профил на FixeR
    FixeR
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Абе нещо куца в тази на пръв поглед много удобна версия.

    "Разследващите вече съобщиха, че в деня на катастрофата Лубиц е скрил от работодателите си медицински документи, според които той не е в състояние да лети."
    Демек, лекарите, вместо незабавно да уведомят авиокомпанията, са връчили една папка на г-н Лубиц и са му казали: "ако искаш, дай това на шефа си, а ако не, мятай го в печката, ние няма да те дъним " ?! И пилотът взел, че скъсал документите, ама на не много малки парчета, за да може да се четат и ги оставил у тях, на видно място...

  46. 46 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    Край на мистерията: Проблеми с очите застрашавали пилотската кариера на Лубиц

    Вторият пилот на самолета-ковчег Андреас Лубиц е търсил медицинска помощ заради проблеми с очите. Това съобщава „Ню Йорк Таймс”, като се позова на двама запознати с разследването. Според тях именно тези проблеми са изострили болезнената чувствителност на Лубиц, тъй като застрашавали пилотската му кариера.Затрудненото зрение може да е допринесло за влошаването на психологическото състояние на заподозрения в умишлено причиняване на авиокатастрофа втори пилот. Припомняме, че при катастрофата загинаха 150 души.

    В официална позиция Университетската болница в Дюселдорф посочи, че през февруари на 10 март пилотът е бил на изследвания. По-рано от лечебното заведение категорично отрекоха той да е бил лекуван от депресия.

    Болницата има очна клиника, но неин представител категорично отказа да назове конкретния медицински проблем на Лубиц, като се позова на лекарската тайна.

    По-рано днес стана ясно, че Лубиц е заявил пред приятелката си, че иска името му да бъде запомнено. Мечтата му била да е командир на далечни полети на Lufthansa - нещо невъзможно при сериозен проблем със зрението.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  47. 47 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#46] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Всеки малко или много рационално мислещ човек очакваше нещо подобно: Проблем с очите, страх от уволнение поради нетрудоспобност и съответно загуба на социален статус... ето как се стига до трагедията!
    А тук нашите хубавци искат веднага да се въведе 24-часов психо-контрол и всички лични тайни - директно на работодателя. Само дето още и камера в спалнята и тоалетната не са поискали, че всичко да се знае, кой, какво и кога прави...
    Време е, системата да се промени, така че проблем с очите да не води до социален срив, така и хората няма да изтрещяват!

  48. 48 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    До коментар [#46] от "Barcelina #Je suis la libertad":
    Да сумираме с какво ни заляха от вестниците в последните няколко дена:
    Разлюбен, депресиран, почти луд, сляп втори пилот.
    Все още не е намерена черната кутия в Алпите с техническите данни от работата на системите на авиона.
    Или май намериха стойката й, но самата кутийка я хвана липсата.
    Интересно ми е как ще протече разследването по инцидента.
    Да, може да е бил разлюбен, луд, сляп и депресиран, но причини за самолетна катастрофа се доказват по други начини, а не чрез писания във медии от типа на Билд.

  49. 49 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    До коментар [#47] от "minusm":
    И на теб напомням:
    До тук имаме само писания във вестници и някакви плоски изявления на френски прокурор, без технически доказателства.
    Записите от кутията с работата на системите ги хвана липсата.
    Това е в Алпите, а не на дъното на Тихия океан.
    И въобще защо ги слагат тия черни кутии, като се налага после да се чудят как да се отърват от тях.
    Няколко вестника обясняват какво са подразбралиу, подучули и обществото е наясно кое що. На матряла не му трябват чак такива разследвания - щом въэв вестника го пише и прокурора каза - всичко му е ясно.


  50. 50 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    Града са го прекръстили и затуй не може да се намери.

    "Споменава се като частен град Лубиц през 1584. Юдеите са там още от създаването му и са упоменати през 1588. Наричан е бил австрийския Ерусалим. Център на Тората и юдейската фолкмузика." Оригиналното име е בראָד
    http://jgaliciabukovina.net/110837/community/brody

  51. 51 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7286 Неутрално

    Той може да е бил всякакъв,просто мястото му не е било в Луфтханза

  52. 52 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#49] от "k_":

    Проблемът на всички тези конспиративни теории е много прост, казва се "бръснач на Окам" ... от всички възможни обяснения най-простото е и най-вероятното, т.е. колкото повече допълнителни допускания, толкова по-голяма вероятност за грешка. Обяснението "проблем със здравето-страх от загуба на социален статус-откачане" е съвсем елементарно, логично е, и всеки, живял в Германия и работил някаква що-годе прилична работа, може да потвърди, че този страх предизвиква жесток стрес, т.е. обяснението е близко до реалността. Конспирациите обясняват нещата с далеч по-сложни хипотези, което ги прави и по-малко вероятни...

  53. 53 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 918 Неутрално

    До коментар [#10] от "minusm":
    Благодаря!
    Боли ме за невинните отишли си души!
    Поклон!

  54. 54 Профил на tsu
    tsu
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Ама защо Билд, Дневник трябваше да използват фактологията на Сън.
    При тях нямаше увъртания: Madman in the cockpit
    А хората прочетоха и разбраха.

  55. 55 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5091 Неутрално

    [quote#46:"Barcelina #Je suis la libertad"]Край на мистерията[/quote]
    Венетка пак разреши случая!

  56. 56 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    Дневник, разбихте ме с тези пълнежи. Първи критичен момент в живота - взел книжка за пилот, втори критичен момент - диагностициран с неизвестно заболяване. Трети критичен - момент блъснал самолета. Четвърти критичен момент - прокурорът завел дело.

    Сякаш аз съм я правил тази "иконографика". Моля не ни губете времето с пълнежи изсмукани от пръстите.

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  57. 57 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 529 Неутрално

    За да се предоваратят в бъдеще подобни трагедии, ми се иска на екстра дисплеи в самолетите да се показва постоянно къде се намира в момента самолета, височина на летене и скорост. За да имат възможност самите пасажери да контролират пилотите. Шанса им да оцелеят се покачва с 20%, въпреки трудностите на отваряне на пилотската кабина. Ако имат и мобилна връзка при 10.000 метра надморска височина и отваряне на пилотската кабина чрез сателитен сигнал , шансовете за оцеляване се покачват на 80%.

    Es muß Geld fließen!
  58. 58 Профил на tak40309320
    tak40309320
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Ние с този сме от едната страна на уравнението.
    Но аз не бих убил 150 души, казвам ви.
    Бих убил само себе си - няъде тайно.

    Много болен и ... неконтролиран?

    има хора с много профили, има и профили които се ползват от много хора
  59. 59 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#57] от "iik47393114":

    [quote#57:"iik47393114"]За да се предоваратят в бъдеще подобни трагедии, ми се иска на екстра дисплеи в самолетите да се показва постоянно къде се намира в момента самолета, височина на летене и скорост.[/quote]
    Това практически го има на всеки презокеански самолет. Всеки има индивидуален монитор на който между игрички и филми може да проверява движението и параметрите на полета. Обаче това с отварянето на кабината и вземането на нещата в ръцете от пътниците как да стане? Ще подобриш шансовете на пътниците с 20%, но ще повишиш шансовете на терористите с 300%.



    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  60. 60 Профил на Aldebaran De Tauro
    Aldebaran De Tauro
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До максимум 10 години пилотите само ще се возят и ще се намесват само в случай на авария. Няма да има възможност за намеса от човек. Всичко ще е на автопилот. Вервайте ми!

  61. 61 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 529 Неутрално

    До коментар [#59] от "emil (ИСКАМ СИ РЕФЕРЕНДУМА!!! Защо излъгаха?)":

    Защо пиша да се отваря по сателитен сигнал?! За да не могат терорстите да се възползват. Всеки самолет има зададени от авиодиспечрите параметри на летене. Той при голямо отклонение от тях да има възможност да отвори пилотската кабина, когато пасажер или пасажери се обадят. Всеки авиодиспечер има по 20-30 полета едновременно да контролира и не може да реагира бързо.

    Аз като летях с Berlin Air за София, нямаше постоянна информация за местоположение, височина и скорост на самолета. Някаква тъпа реклама се сменяше на минута

    Es muß Geld fließen!
  62. 62 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    Това Berlin Air не го знам. Даже и Луфтханза нямат на полетите до България защото летят с едни самолетчета и полетите им са кратки. През океана обаче всеки има собствен монитор на облегалката на предната седалка.

    Сега на основния въпрос. Ако сателитният сигнал ще отваря вратата по обаждане на пасажер тогава за какво им е сателитен сигнал. Направо да има дадат копчето.

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  63. 63 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 529 Неутрално

    [quote#62:"emil (ИСКАМ СИ РЕФЕРЕНДУМА!!! Защо излъгаха?)"]Сега на основния въпрос. Ако сателитният сигнал ще отваря вратата по обаждане на пасажер тогава за какво им е сателитен сигнал. Направо да има дадат копчето. [/quote]

    Авиодиспечера контролира, пита шефа си и тогава отваря пилотната врата. Не зависи от хората, намиращи се в самолета. Ако те бъдат заплашени от терористи, намиращи се на борда на самолета

    Es muß Geld fließen!
  64. 64 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Ако терористи, намиращи се на борда на самолета, без причина искат да отворят пилотската кабина: това могат да видят другите пасажери по дисплеите, където се показва къде се намира самолета, скорост и височина на полет, могат да реагират и възпрепятсват влизането на терористите в пилотската кабина и така сами да си спасят живота

    Es muß Geld fließen!
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  66. 66 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До коментар [#18] от "naiden_pravdev":

    Изглежда, при тези обстоятелства, няма да можем да се разминем с така неблагоприятното стечение на обстоятелствата около съдбата си.
    Дори нямя някой, който да се опитва да разбие вратата на пилотската кабина!

  67. 67 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    До коментар [#52] от "minusm":
    "Бръсначът" може да се прилага когато имаш фактите налице.
    Тук "липсва" черната кутия със записите от техническите параметри.
    Черните кутии излъчват сигнал и ги търсят на дъното на океана с месеци, всички възможни защити на температура, удар и пр.
    А тази точно в Алпите, в средата на Европа просто изчезна.

  68. 68 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#65] от "Emergen-C":

    100% +++++++++++++

  69. 69 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 522 Неутрално

    това ако беше български авиатор щяха да го разцепят от проверки и изследвания, тестове и тн преди да му дадат да управлява самолет, ама като е родено в някакво германско село момчето - всичко му е позволено

  70. 70 Профил на Chernomorski
    Chernomorski
    Рейтинг: 596 Неутрално

    От "Трудова медицина" ми се обадиха преди време, че един от хората ми не бива да се качва и работи по височини.
    Питам: каква е тази немска клиника, дето за летец уведомява само него, че не бива да лети, а шефовете му не знаят и така погубва 150 живота?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK