Изникват нови факти за проблемите на пилота, разбил самолета на Germanwings

Мъж отдава почит на жертвите на самолетната катастрофа, близо до мястото на трагедията.

© Reuters

Мъж отдава почит на жертвите на самолетната катастрофа, близо до мястото на трагедията.



Близки на жертвите на самолетната катастрофа във Френските Алпи се сбогуваха символично с тях. В градчето Дин Льо Бен, близо до мястото, където се разби Еърбъса, бе днес отслужена церемония в памет на 150-те загинали. На този фон излизат информации, че полицията е открила в дома на Андреас Лубиц лекарства за третиране на психиатрично заболяване, съобщава британският сайт "Гардиън".


"27-годишният мъж е бил лекуван от няколко невролози и психиатри", съобщи разследващ пред германския вестник "Ди Велт". По думите му соченият за виновен за катастрофата Лубиц е имал няколко тежки срива и обяснява, че това е станало известно от документи от личното досие на пилота.


Същевременно американският "Ню Йорк Таймс" съобщи, че вторият пилот на самолета е имал заболяване на очите, което е поставило под въпрос способността му да работи. Изданието се позовава на източници, запознати с разследването, според които не е изключено проблемът на Лубиц със зрението да е психосоматичен.




Заместник-директорът на френската съдебна полиция ген. Жан-Пиер Мишел съобщи, цитиран от агенция "Франс прес", че личността на втория пилот е сериозна, но не е единствената следа. Той не изключва хипотезата за неволна грешка или техническа повреда. По думите му на този етап от разследването не е установено някакво драматично събитие в живота на Лубиц, като любовен разрив или професионален проблем, което би могло да обясни целенасочени действия за унищожаване на самолета, пише БТА.


Германското правителство съобщи, че на 17 април ще се състои национална траурна церемония за 150-те жертви. Тогава в катедралата в Кьолн ще бъде изнесена служба, на която ще присъстват канцлерът Ангела Меркел и президентът Йоахим Гаук.


Около 40 жандармеристи и десетки алпийци продължават да претърсват мястото, където се разби самолетът Airbus A320. Все още не е намерена втората черна кутия, която е регистрирала техническите данни за полета в последните минути преди катастрофата. Съпоставката на тези данни с информацията от другата кутия ще позволи разследващите да потвърдят дали действията на Лубиц са били преднамерени. Днес се наложи операцията да бъде временно прекъсната, защото слънцето заслепяваше пилота на хеликоптера, който прелита над мястото.


По-рано днес германският в. "Билд" съобщи, че Андреас Лубиц е искал да направи нещо, с което историята да го запомни. Прокуратурата вече съобщи, че 27-годишният мъж е скрил от работодателя си медицински документи, издадени ден преди катастрофата, според които той не трябва да лети.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (74)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    За съжаление в Германия е така, набуташ пари на който трябва трябва и кеф ти пилот, кеф ти митничар, а с повече и канцлер може да станеш.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  2. 2 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    Евентуален проблем със зрението, дори да не е бил псохоматичен, допринася за стреса, параноята и напрежението. Лубиц може да е очаквал този проблем да прекрати кариерата му, а е имал амбиции да лети на дълги полети с Луфтханза. Отделно и психологическите/психиатрични проблеми.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  3. 3 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Информацията поднесена по този начин на прави чест на медиите.
    "На този фон излизат информации" (от къде?)
    "съобщи разследващ" (кой точно, то и аз мога да съм разселдващ)
    "източници, запознати с разследването" ...
    "По-рано днес германският в. "Билд" съобщи" ами по-добре цитирайте наш "Труд", по-голяма тежест ще има.

    Суттринта си казах, че според мен вероятността това (с ко-пилота) да е вярно е около 80%. Мисля да го намаля на 60%. Да видим ще проължават ли с очернянето на човек, дето не може да се защити. Ако ще да е бил тотален перко - ами някой в Джърмануингс е проспал нещо - процедурите им, регламентите им и т.н.

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  4. 4 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Чета и не мога да повярвам на непрофесионализма на екипите от съответните авиокомпании, които дават допуски за летене на пилотите. Защо няма специализирани комисии в лечебните заведения за летателния състав, които да са под контрол на авиокомпаниите?! Нима се разчита само на съзнанието на пилота?

  5. 5 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#1] от "др. Иванов":

    От колко време живеете в Германия, геносе Иванов, че сте така запознат?

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  6. 6 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 572 Любопитно

    До коментар [#1] от "др. Иванов":

    ХА,нещо сте заблуден,това не е БГ.

  7. 7 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Снимката отгоре малко ме съмнява.
    Още не са огласили имената на загиналите и вече паметна плоча....
    Аз ли греша или Дневник ни взима за ....2,5

    Homo ludens sum
  8. 8 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Ненормалник затри сто и петдесет невинни. А близките им дори няма да има кого да обвинят.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  9. 9 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#7] от "Nacho Libre":

    Плочата просто огласява трагедията. Аз не виждам имена.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  11. 11 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#1] от "др. Иванов": Камераде Иванов географията не ви е силната страна. Дай на Изток.

  12. 12 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#5] от "ebeneezer":

    Школата за манипулация, която Иванич е завършил, не изисква нито присъствие, нито особени познания по темата.

    Цели се максимален ефект с минимум усилия.

    Аз съм му дал титлата доктор по манипулация. Сега го повишавам в Академик.

    Иванич, не се мъчи да ми благодариш, приемам и така благодарностите ти.

    Академик д-р Иванов не звучи лошо, нали?

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  13. 13 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Извинявайте, ама нещо не разбрах! Този пилот, който си е бил чисто ку-ку и нямал право да ходи по улицата без придружител германец, работещ в немска авиокомпания ли е бил или непалец, работещ в бутанска?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  14. 14 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1034 Любопитно

    Не мисля,че само върху неговите проблеми трябва да се набляга.
    Но ми е интересна "лекарската тайна" докъде се простира - ако е имал сериозни проблеми,не трябва ли поне работодателите да са уведомени?
    Че то при нас се издава медицинско - годен/негоден?

  15. 15 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 367 Весело

    [quote#1:"др. Иванов"]ф ти пилот, кеф ти митничар, а с повече и канцлер може да станеш.Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй![/quote]
    Нещо си се объркАл, точно в Германия това няма как да се случи, тия практики са популярни доста по на Изток!

    Апропо ти жив ли се , бе човек?!Къде изчезна?!Решихме, че си станал доброволец в Домбас и те мислехме тука!Е сполай ти!

  16. 16 Профил на Боб Яхния
    Боб Яхния
    Рейтинг: 316 Неутрално

    [quote#0:"статията"]...не е установено някакво драматично събитие в живота на Лубиц, като любовен разрив или професионален проблем, което би могло да обясни целенасочени действия за унищожаване на самолета,...
    Все още не е намерена втората черна кутия, която е регистрирала техническите данни за полета в последните минути преди катастрофата...[/quote]
    М-да, щом не става с "шерше-ла-фам", да продължават с "шерше-ла-кутия"...

    [quote#1:"др. Иванов"]в Германия е така[/quote]
    Германия такава-онакава, ама шеф на Тотал не е пречукала заради алкохолно опиянение...

    "...от сутрин до вечер шкембенце яж,/ за всичко дава кураж..." (братя Кулинови)
  17. 17 Профил на Baizuo
    Baizuo
    Рейтинг: 1086 Весело

    [quote#5:"ebeneezer"]От колко време живеете в Германия, геносе Иванов, че сте така запознат?
    [/quote]

    Геносето Иванофф е форумната аналогия на кварталния фатмак.
    Или още по-точно - прототип на някой герой на Вешим.
    Не е толкова тъп, че да яде доматите с колците, но и не е толкова умен, за да живее както трябва.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 624 Неутрално

    По повод мой коментар 7 -
    Веднага бързам да се извиня и на Дневник и на публиката (без иванов) -
    Действително такава мемориална плоча вече е поставена в близост до мястото на катастрофата.
    http://www.cbc.ca/news/world/germanwings-flight-4u9525-airbus-a320-crash-in-french-alps-kills-150-aboard-1.3006701
    Грешката беше моя а не на Дневник.

    Homo ludens sum
  20. 20 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3101 Неутрално

    "...ген. Жан-Пиер Мишел съобщи, цитиран от агенция "Франс прес", че личността на втория пилот е сериозна, но не е единствената следа..."

    Така е, генерале, не е единствената, но пък е най-жълто-скандалната и изглежда това се харесва на публиката не само у нас.

  21. 21 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#13] от "др. Иванов":

    Глупости говорите Иванов. Както винаги, де.
    Ако изобщо е бил болен, то не е било обществено достояние. Може дори самият той да не е бил наясно от какво страда.
    Казах по рано - системите за откриване на такива състояния не са сработили.
    От друга страна - пилотите и те са хора, има права, чувства, личен живот, и можете да сте сигурни, че както професионалните им организации, така и като цяло законът в Германия се стремят максимално тези права да бъдат спазвани, а личното пространство да не бъде нарушавано.

    Накрая, един пример за разрешено "следене" на персонала: правилата на фирмата в която работя ме задължават да взема поне 2 седмици непрекъснат отпуск в годината, през която би трябвало да нямам достъп до компютърните системи. Предполага се, че ако съм направил някаква манипулация, тези 2 седмици трябва да са достатъчни тя да бъде открита.

    Това работи за нашия бранш. Не знам какви са правилата при пилотите ...

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  22. 22 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#14] от "xmm":

    Не ми е известна практика, при която лекуващ лекар или болнично заведение трябва да уведомява работодател за заболяване. Това може да се превърне в лоша практика за изнудване на работниците и те да се страхуват да посешават лекарите.
    Задължение на работодателя е да провежда необходимият контрол, че персоналът е пригоден да изпълнява задълженията си - медицински и психо тестове, обучение, инструктаж и т.н.

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  23. 23 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#22] от "ebeneezer":

    Ние имаме СТМ,те дали имат?
    Но не можеш да ме убедиш,че всеки сульо и пульо може да отиде и да стане пилот.

  24. 24 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#23] от "xmm":

    [quote#23:"xmm"]всеки сульо и пульо може да отиде и да стане пилот.[/quote]
    Къде съм твърдял такова нещо? Казах - задъжение на работодателя е да контролира.
    Искаш да учиш за пилот - минаваш тестове.
    Искаш да работиш като пилот - минаваш тестове.
    Не става ясно ... минаваш ли тестове в последствие?

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  25. 25 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Наскоро писах на шега, че Луфтханза трябва да наеме пилоти българи. Явно идеята не е толкова лоша все пак предвид какви са германците. Случаят с този немски пилот разби мита за немската перфектност.

    Too much цензура Баце.
  26. 26 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 919 Неутрално

    До коментар [#1] от "др. Иванов":

    Абе с пилота има доста неизяснени неща, но и твоята, другарю, не е лесна ....

  27. 27 Профил на v_l
    v_l
    Рейтинг: 368 Неутрално

    Добре дееее ... убедихме се, че човека е бил крив. Ай стига толкова. Верно вече ще си помисля, че някой много упорито се стреми да няма и капка съмнение, че вината е бил 99.9% в пилота. Демек, че почва да намирисва вече, че някой се опитва да скрие нещо ...

  28. 28 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#21:"ebeneezer"]Може дори самият той да не е бил наясно от какво страда.[/quote]

    АКО нещата отиват към психосоматични проблеми със зрението, те не се откриват лесно, а още по-трудно се регистрират при годишни прегледи.

    Интересното (новото) е, че се допускат и технически проблеми.
    [quote#0:"Статията"]Той не изключва хипотезата за неволна грешка или техническа повреда.[/quote]

    Става все по-заплетено. Дано до края на десетилетието разберем поне нещо относително стабилно.

    Излежда проблемът е дълбок и ако бъде изяснен ще е от полза за предотвратяване на подобни бъдещи трагедии.

    Жалко за загиналите хора, включително втория пилот.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  29. 29 Профил на Теодор Иванов
    Теодор Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Има нещо гнило в тази котастрофа,което не се споменава официално.

    ajjadahhdjk
  30. 30 Профил на waterborn
    waterborn
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#1] от "др. Иванов":

    Ето това е абсолютна новост за мен след 15 години! Бихте ли споделили как точно става, защото, човек никога не знае. Очевидно тука пропускаме много възможности да просперираме по-лесно и по-бързо)))))

  31. 31 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 880 Гневно

    Наравно с хълцането и овлажняването по всичко немско,се промъква и някаква съпричастност към откачалката. Така де,как авиокомпаниите да се намесват в личния живот на пилотите си.Ами ако се разстроят и се скарат с приятелката си.Е,убило момчето 149 човека,ще платят.Утре,ако друга откачалка пожелае да кара самолет,ще трябва да ѝ разрешат,че може да ги осъди за дискриминация.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  32. 32 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#3] от "ebeneezer":

    Източник на хибридки за доразвиване от "първа ръка", този път не е Ройтерс, а "Ню Йорк таймс" - осъществява се целево въздействие, за формиране и управление на световното обществено мнение ...

  33. 33 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 539 Неутрално

    [quote#7:"Nacho Libre"]
    Снимката отгоре малко ме съмнява.
    Още не са огласили имената на загиналите и вече паметна плоча....
    Аз ли греша или Дневник ни взима за ....2,5 [/quote]

    Къде виждаш проблем!? Имената не се съобщават по етически причини. Още в началото беше заявено, че това може да стане само след установяването на контакт с всички близки на загиналите. Абсолютно нормална практика. В различните страни при разни обстоятелства си има свои правила в това отношение, които може да се отличават. На паметната плоча, има само лаконичен надпис -".... В памет на жертвите на самолетната катастрофа, дата...."Какво не ти харесва и каква е вината на Дневник... ?! или просто да се изкажем...

  34. 34 Профил на zaphod
    zaphod
    Рейтинг: 213 Неутрално

    "По думите му на този етап от разследването не е установено някакво драматично събитие в живота на Лубиц, като любовен разрив или професионален проблем, което би могло да обясни целенасочени действия за унищожаване на самолета"

    Все повече започвам да си мисля, че Луфтханза си измиват ръцете приписвайки вина на човек, който вече не може да се защити. Мисля си, че проблемът предизвикал катастрофата на самолета е някъде другаде, но едва ли някога ще ни бъде позволено да разберем каква е, най-вероятно истината е съвсем нелицеприятна и доста грозна за да бъде официално оповестена.

  35. 35 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 539 Неутрално

    [quote#32:"dimko"]Ню Йорк таймс" - осъществява се целево въздействие, за формиране и управление на световното обществено мнение ... [/quote]

    Много си прост бе човек! Наял си се с някакви клишете и ги възпроизвеждаш ни в клин, ни в ръкав. Сам поне разбираш ли какво искаш да кажеш!?

  36. 36 Профил на waterborn
    waterborn
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#23] от "xmm":

    прав сте, не може.
    познавам български пилоти и българската система за обучение на пилоти.
    познавам много немски пилоти и немската система отвътре (в момента се обучавам за пилот).
    това което със сигурност може да се каже е че системите за обучение в много отношения са различни. това, което не може да се твърди, е че едната система произвежда по добри пилоти, че всички български пилоти са по-добри от всички немски, както не може да се твърди че всички немски пилоти са по-добри от всички български.

    за да може един пилот в Германия да стигне изобщо до симулатора на граждански самолет му трябват толкова безкрайно много летателни часове на долните класове машини и е тестван толкова брутално и толкова безкрайно често на всяко ниво, че техническа неспособност е практически нереалистична. Тези 600 летателни часа, които се цитират, са реалните му 600 летателни часа като пилот в действие на А320. Което означава няколко десетки хиляди на симулатор на А320 и на други класове машини преди това.

    няколко коментара много точно уцелиха проблема: типична праволинейност и перфекционизъм, мечтата му да лети, планиране и организиране на целия му живот така че той да протече точно, само и единствено в тази кариера, без план Б, натоварен с психози и бърн аут от преработване за да е най добрия, за да няма никой друг пред него....и новината, че всичко това приключва и е било напразно и той нищо не може да направи по въпроса.....



  37. 37 Профил на waterborn
    waterborn
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#17] от "dgd":

    made my day!!!

  38. 38 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7033 Неутрално

    Всичко това е трябвало да се знае преди да му поверят да управлява самолет.Сега е след дъжд качулка.

  39. 39 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    Залко за пътниците,бог да ги прости.Ма като чета постингите на Др.Иванов,и най вече на отговарящите му се смея на глас.Да сте живи и здрави всичките и усобено др.Иванич,че без него форумът е скучен хе хеее.

  40. 40 Профил на waterborn
    waterborn
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#38] от "rosiraycheva50._":

    ако коментара Ви се отнася до заключението на моя: права сте. И ако е методически възможно, сигурно щеше да се прави.

    Но ако при Вас на интервю се появи млад кандидат за работа с изключително технически познания и постижения в обучението си, абсолютно мотивиран и концентриран да бъде най-добрия, да е в най-добрата физизеска форма (за което тича и маратон) и Ввсячески демонстрира, че единственото за което мечтае е да бъде най добрия Ви кадър, едва ли първата Ви реакция ще е да се усъмните в психиката му.... Това, в което съм убедена. е че след точи случай, авиокомпаниите ще се замислят как да направят разликата и вероятно ще го направят токова бързо, колкото промениха правилата за минимум два члена на екипажа в пилотската кабина през цялото време на полета (в Луфтханза и Джърмънуингс това се случи във същия ден, в който френските следователи изразиха за пръв път съмнение, че катастрофата е предизвикана от пилота, възползвайки се от това че е оставен без наблюдение....колкото и абсурдно да звучи фразата "пилота е оставен без наблюдение"...)

  41. 41 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Не знам. Не е лесно да забиеш самолет в планината колкото и да си имал здравни проблеми от това естество. Трябва съвсем да изпаднеш в някакъв транс, както при промитите мозъци на джихадистите от нападението в Ню Йорк, а това си мисля, че в този случай го е нямало.
    Или може би не ми се иска да е така.
    Трудно е за приемане.
    Ужасно е!

  42. 42 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    Факт е, че немските закони и голяма немска компания са допуснали две огромни грешки:
    1. Разрешили са пилот да остава сам в кабината.
    2. Забранили са на работодателя достъпа до медицинския картон на служител отговарящ за стотици животи.
    Какво има повече да го усукваме?

    Любовта ще спаси света!!!
  43. 43 Профил на Martin
    Martin
    Рейтинг: 367 Неутрално

    За мен, истинските виновни са психиатрите, които са го лекували. Да знам историята с "това са лични данни" и т.н. Но той не е работил във счетоводна кантора. Самият факт, че лекарите са му казвали, че не може да работи, а той е продължил да ходи на работа (късайки болничния си лист); и те са знаели това и не са се обадили във фирмата..може легално да не може да им се търси вина, но морално погледнато са истинските виновни.

    Никой не знае какво е било в главата на това момче..колко тежко го е преживявал, колко е бил депресиран и т.н. Това не го прави по-малко човек..не го прави лош човек, но заради тази депресия е направил това ужасно нещо. Той е имал нужда от помощ и лекарите, които са го лекували е трябвало да се свържат с фирмата и да го спрат от работа.

    Въпреки ужасният акт, няма как да видим психично болен за какъвто и луд акт да е извършил. За мен истинските виновни са лекарите, които не са се свързали с компанията, за да го спрат от работа и да започнат активно лечение.

    "We need men who can dream of things that never were." - John F. Kennedy
  44. 44 Профил на Уточнител
    Уточнител
    Рейтинг: 616 Неутрално

    ВСЪЩНОСТ ГЛАВНИТЕ ПРЕСТЪПНИЦИ са тези, които са допуснали да има нормативни докумени, забраняващи достъпа до здравния статус н апилотите от страна на надзорните органи от въздухоплавателните компании и регулаторните агенции. Нещо, което съществува само в Европа, май.

    истината е по-важна от честта на Великая Россия
  45. 45 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 702 Неутрално

    [quote#36:"waterborn"]организиране на целия му живот така че той да протече точно[/quote]

    Точно! Нещата, които правиш са малко или много като като крака на един стол - ако са много, си психически стабилен, ако е само едно или две и в един момент се "свърши" с тях - падаш и то отвисоко. Имам познати, които не са "блеснали" в нито една област - вършат доста неща, имат хобита, но не са изпълнали в нито едно от тях. Емоционално стабилни са. Единия примерно риташе футбол, прецака си коляното, футбола не му беше голяма част от живота и си продължи с другите неща. Хората, които се вманиачават само и само и само в едно нещо са най-лабилните, които познавам. Добре е ( дори задължително ) човек да се стреми да напредва и израства в нещо, стига да не го обсеби до степен да го погълне. Защото ако в един момент на това нещо му дойде края, остава без нищо.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  46. 46 Профил на Уточнител
    Уточнител
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Затова сега всички престъпници и съучастници, гузно мълчат или предлагат отвличащи хипотези, като бавят топката, с цел печелене на време и отшумяване на случая.
    Това са всички онези политици и еврочиновници, свързани с левичарите и политкоректорите, които ни учат, че всичко трябва да е позволено, всеки може да върши това, което му диктува етноса, религията и сексуалната ориентация, като всички трябва да са равни (разбирай "еднакви", да мислят и говорят правилно (разбирай "еднакво", мъжете и жените трябва да са абсолютно равни (разбирай "еднакви", т.е двата пола са отживелица - трябвало да бъдат 3,5,8 ...).
    С други думи humani generis го чака съдбата на тези 150 пътници...

    истината е по-важна от честта на Великая Россия
  47. 47 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 316 Любопитно

    До коментар [#22] от "ebeneezer":
    Това си е нормалната практика- работодателя да определя реда за медицинските прегледи.
    Но тук има много смущаващи неща .
    Френските власти разледват ,а резултатите ги публикуват в Ню Йорк , още преди да е свършило разледването.
    И подхвърляния за втория пилот.
    Бил психясъл!
    Имал здравословни проблеми.
    Казал на бившата си приятелка нещо си.
    Обаче нищо не се е доказало!
    Ами за какво ще нищим истината , като ни подхвърлят фалшивки!

  48. 48 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 316 Весело

    До коментар [#44] от "Уточнител":
    Ами за правилата на фирмата да определя медицински прегледи за служителите си !
    Това да не е забранено от закона!
    А едва ли германска фирма ще е пренебрегала този контрол!
    Има проблеми ,но са на друго място.
    Тук ,както обикновено ни посочват вероятностите, които и сами си ги знаеме.

  49. 49 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 316 Весело

    Вижте ,всеки използва случая с катастрофата ,за да реализира лични интереси.
    Руснаците- неуспешни опити на НАТО съсъ супер оръжие.
    Полша- да спечели с поддръжката германското снисхождение към цените на газът.
    САЩ- рекламират училищито си за пилоти и разбира се съпричастност към бизнес партнюрите.
    ЕС - да мотивира ново въвеждане на контрола на личността от държавната система!
    .......
    А Б-я само гледа и се лута в противоречивите становища, както винаги показваме не ориентираност!

  50. 50 Профил на Уточнител
    Уточнител
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Въпрос:
    "Защо няма специализирани комисии в лечебните заведения за летателния състав, които да са под контрол на авиокомпаниите?!"
    Отговор:
    "Защото има абсолютна лекарска тайна"
    Закон! Колкото и да е невероятно.З атова и въпросът се предъвква, защото са гузни, някои сега се усещат, че тезите на политкоректорите са си чисто престъпление: не може правата на личността да стоят над обществената безопасност - това са правата на убиеца, да лишава от живот, когото си пожелае (при това безнаказано). Между другото - политкоректорите мултикултуралисти* вече проповядват ползата от инцеста, а в недалечно бъдеще - и педофилията.

    истината е по-важна от честта на Великая Россия
  51. 51 Профил на Уточнител
    Уточнител
    Рейтинг: 616 Неутрално

    ...политкоректорите мултикултуралисти*
    __________________________
    * епигоните на Маркузе/Маркюс - известият късен ревизионист на марксизма от 60-те година на Двайсети век

    истината е по-важна от честта на Великая Россия
  52. 52 Профил на pinkpearl
    pinkpearl
    Рейтинг: 462 Неутрално

    [quote#4:"paf"]Нима се разчита само на съзнанието на пилота?[/quote]

    Да, дали пък не са чели наскоро "Параграф 22"?
    Отде иначе такова пълно съвпадение?

  53. 53 Профил на pinkpearl
    pinkpearl
    Рейтинг: 462 Неутрално

    [quote#13:"др. Иванов"]... чисто ку-ку и нямал право да ходи по улицата без придружител германец, работещ в немска авиокомпания ли е бил ...?[/quote]

    Дойчланд не е това, което беше.

  54. 54 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 479 Разстроено

    Да попитам всички, прехласващи се по прелестите на тоталния контрол... ми оти ручАхме жабетата и се борѝхме срещу комунизма? Да си бяхме останали там, то ДС добре ни контролираше... и кътните зъби ни знаеше. Сега с новите технологии направо и без агенти да ни следят директно всичко щеше да пристига в Първо Главно... Всичко мога да разбера, но как човек може да иска собственото си лишаване от достойнство, ей това не мож го разбра нивгаш! Как може да има толкова тъпи хора да вярват, че с тотален контрол ще им е по-сигурно? Ами няма, единственото сигурно ще е, че, знаейки проблемите ви, държавният апарат заедно с корпорациите ще ви манипулира, както си иска, и ще живеете във вечен страх! Разберете, че не прекалено малкото, а прекалено многото контрол сега доведоха пилота Андреас до отчаяние и лудост, която приключи с огромната трагедия и 150 погубени човешки живота...

  55. 55 Профил на bogdan.filov
    bogdan.filov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Ба, дрОгаря Иванов не бил толкова тъп, че да не яде доматите с колците??? Те комунистите са точно толкова тъпи, че и краставиците ги ядат жълти, щото са узрели ! А най обичат червено цвекло щото таваришчите в мАсква го нагъват с борша !!!!То в Европа само животните ядат цвекло де. Та и в Матушката така ....

  56. 56 Профил на vangelov.v
    vangelov.v
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#27] от "v_l":
    До коментар [#29] от "Теодор Иванов":
    Както винаги понеже България е пример за всичко, а ние българите много ги разбираме нещата. Големи специалисти сме по всичко и това ни дава основание да се съмняваме във всичко.
    И кое точно ви съмнява господа? Времето за което се събра пъзела, ами хората работят денонощно, защото е от изключително значение. Вие не може да си представите как е устроено обществото там. Бъдете сигурни, че ще се стигне до най-малкият детайл,ще се направят съответните изводи и това повече няма да не се повтори. Вие не може да осъзнаете, че с трагедия от такъв мащаб, там никой не би си помислил и не би имал интерес да скрие истината.

  57. 57 Профил на miroslavb
    miroslavb
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Ето я и хипотезата за героя на ИД. Оригинала е немски, но не гарантирам за надеждност.
    http://www.thegatewaypundit.com/2015/03/breaking-german-news-germanwings-airbus-co-pilot-was-muslim-convert/

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  58. 58 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1610 Весело

    Айде стига.Пилота бил виновен ,психолозите били виновни .
    Не ! Американците отново са виновни.

    Министерство обороны РФ сообщает сегодня, что донесения Северного флота показывают, что сбитый вчера на юге Франции боинг авиакомпании Germanwings (рейс 4U 9525) стал «прямым результатом» неудачного испытания ВВС США своей Высокоэнергетической системы жидкостного лазера (High Energy Liquid Laser Area Defense System (HELLADS)), пытавшегося сбить МБР (межконтинентальную баллистическую ракету), но вместо этого разрушившего этот гражданский авиалайнер, убив 150 человек на его борту.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  59. 59 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3136 Неутрално

    Това дето слънцето светело в очите на пилота на хеликоптера и прекратили търсенето на втората черна кутия е добро.
    Дневник верно май препечатва от европейски медии специализирани в обработването на най-долните нива на матряла.

  60. 60 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 478 Неутрално

    Имам усещането, че повечето хора в този форум имат ужасно наивни представи за професията пилот. Реалността е, че в повечето случаи изискванията за здравословното състояние не са с нищо по сериозни от изискванията към шофьорите на автобуси. Всеки завършил средно образование може да се яви на курсове за пилот и бързо да стане пилот в гражданската авиация. Вече няма дори изисквания да се лети много с по малки самолети, защото управлението на големите самолети е по скоро управление на компютър, а не майсторство да летиш на ръчно управление.

  61. 61 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#53:"gogaroga"]Дойчланд не е това, което беше. [/quote]

    Дойчланд винаги е била едно и също - воденичен камък на шията на Европа, виновен за 90% от конфликтите на континента.
    Те имаха някакъв просперитет само след краткото управление на великите сили, 45 години, малко по инерция след това и сега отново са по стария път.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  62. 62 Профил на doneva_a
    doneva_a
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#28:"Музар - Аз съм Капитал, Дневник, Икономедия!"]АКО нещата отиват към психосоматични проблеми със зрението, те не се откриват лесно, а още по-трудно се регистрират при годишни прегледи. [/quote]

    Обаче, ако има съмнение за психосоматичен произход на даден физиологичен проблем, то тогава трябва да се търси много, ама много сериозен стресов психологическо-емоционален фактор. което съответно би могло да означава тежко психологическо (или психиатрично) състояние. При рискова и високоотговорна професия като пилот евентуалното зключение "психосоматиичен произход" не би следвало да е задоволително. Ако разбира се, всички тези работи са истина.

    "Цар Самоил во Скопје за 1,5 милиони евра, а во Софија за 50 000 евра и свети!"
  63. 63 Профил на pinkpearl
    pinkpearl
    Рейтинг: 462 Неутрално

    [quote#52:"gogaroga"] ...дали пък не са чели наскоро "Параграф 22? [/quote]

    Защо сте насвяткали минуси, сладури мои? В романа Catch 22 на Хелър изискванията за нормалност на пилота са точно такива. В това се състои самият параграф + условията за прилагането му. Книгата е точно толкова мъдра, колкото забавна. Авиокатастрофата не е, разбира се, тя е точно толкова нелепа, колкото кошмарна. Съболезнования на близките.


  64. 64 Профил на schleimer
    schleimer
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#1] от "др. Иванов":

    Бъркаш Германия с Русия, пич.

  65. 65 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#33] от "znaesht":


    [quote#33:"znaesht"]Къде виждаш проблем!? [/quote]

    [quote#33:"znaesht"]Какво не ти харесва и каква е вината на Дневник... ?! или просто да се изкажем... [/quote]
    Изказахме се,сгрешихме и се извинихме на публиката (без иванов).

    Homo ludens sum
  66. 66 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#61] от "др. Иванов":


    [quote#61:"др. Иванов"]Дойчланд винаги е била едно и също - воденичен камък на шията на Европа[/quote]
    Така ли?Що?

    [quote#61:"др. Иванов"] и сега отново са по стария път.[/quote]
    Зер пак искат да запалят фитиля ли,иванов?Не думай!

    Homo ludens sum
  67. 67 Профил на ddemi
    ddemi
    Рейтинг: 451 Неутрално

    В малките градове на Германия лъха повече на провинциализъм и по-малко на професионализъм. Оттам нататък немската машина работи рационално. Вярно е, че бивш немски канцлер Шрьодер работи за Кремъл, все едно е Михов или Сидеров. Вярно е, че в разгара на кризата между Гърция и Германия немски журналист разпали войната със снимка обработена с фотошоп, как гръцки министър на финансите показва среден пръст на Германия и както в медиите на Пеевски за фалшифициран документ не последваха никакви санкции. В немската авиация отдавна зрее недодолство и с този нещастен инцидент като циреят се спука. Проблемът на Германия е консерватизмът, не корупцията, както написа другарА иванов. Трябва да се случи нещо апокалиптично в Германия за да започне промяна.

  68. 68 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#66] от "Nacho Libre":

    Питаш на информация за едни сгради в които се чете, ако запомниш, казват се библиотеки, отиваш там, има едни неща от листи, наричат се книги и четеш€ Ако не можеш да четеш отиваш с баба си или майка си, те са учили при Тодор Велики и са образовани.
    Почваш от древната история, до сега, и разбираш за какво иде реч.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  69. 69 Профил на Уточнител
    Уточнител
    Рейтинг: 616 Неутрално


    Omnium malorum stultitia est mater

    истината е по-важна от честта на Великая Россия
  70. 70 Профил на Уточнител
    Уточнител
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Въпрос:
    "Защо няма специализирани комисии в лечебните заведения за летателния състав, които да са под контрол на авиокомпаниите?!"
    Отговор:
    "Защото има абсолютна лекарска тайна"
    Закон! Колкото и да е невероятно.З атова и въпросът се предъвква, защото са гузни, някои сега се усещат, че тезите на политкоректорите са си чисто престъпление: не може правата на личността да стоят над обществената безопасност - това са правата на убиеца, да лишава от живот, когото си пожелае (при това безнаказано). Между другото - политкоректорите мултикултуралисти* вече проповядват ползата от инцеста, а в недалечно бъдеще - и педофилията.
    __________________________
    * епигоните на Маркузе/Маркюс - известият късен ревизионист на марксизма от 60-те година на Двайсети век

    истината е по-важна от честта на Великая Россия
  71. 71 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#11] от "Гарван":

    извинявай че ти помръква идеала ,ама какво друго да си мислиш за тия днешните германци Пилота ,хем луд ,хем кьорав ,хем едвам завършил /това според техните вестници де /Да не се окаже че и с придружител е трябвало да се движи /пак според техните новини /

    гошо
  72. 72 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#71] от "гошо": Дъртичък съм веке за идеали, не че и преди съм имал кой знае какви. Сега чух, че бил и кьорав. Утре сигурно ще му намерят и инвалидната книжка. Вече докато не намерят ФДР-а и комисията излезе със становище, на нищо не вярвам. А днешните германци са като всички млади хора - готини.

  73. 73 Профил на pinkpearl
    pinkpearl
    Рейтинг: 462 Неутрално

    [quote#71:"гошо"]Пилота ,хем луд ,хем кьорав ,хем едвам завършил ...[/quote]

    И това на двайсет и няколко!

  74. 74 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#65] от "Nacho Libre":

    Тогава извинявай и от мен....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK