Germanwings ще плати над 22 млн. долара обезщетения заради катастрофата

Germanwings ще плати над 22 млн. долара обезщетения заради катастрофата

© Reuters



Germanwings може да се окаже изправена пред много по-високи от обичайните за самолетни катастрофи обезщетения за пътниците, които загинаха във вторник, съобщава "Ройтерс", позовавайки се на адвокати, специализирани във въздушния транспорт.


От най-голямо значение е дали превозвачът ще успее да се защити срещу исковете за престъпно нехайство, предвид че прокуратурата обяви, че младият втори пилот се е заключил в пилотската кабина и е въвел курс, който да разбие самолета, убивайки всичките 144 пътници и шестима души екипаж на борда.


Международно споразумение ограничава обезщетенията, изплащани на семействата на загиналите в самолетни катастрофи, до 157 400 долара, но в случая е възможно те да се окажат по-високи.




Адвокати, представлявали семейства при предишни такива случаи, коментират пред "Ройтерс", че делата може да се съсредоточат около обстоятелството дали Germanwings е проучила правилно пилота преди и по време на работата му за авиолинията и дали превозвачът трябва да спазва политика поне двама или повече души да са налични в кабината във всеки момент по време на полет.


Джъстин Грийн от нюйоркската адвокатска кантора Kreindler & Kreindler коментира, че е напълно оправдано семействата на жертвите да питат защо вторият пилот Андреас Лубиц е бил оставен сам в кабината. Според германското авиационно право пилотите имат право да я напускат понякога и при определени обстоятелства.


Дори и това да е разрешенo, то "носи известен риск", казва Грийн. Той отбелязва, че според някои следователи пилотите нарочно са свалили самолети на SilkAir през 1997 г. и на EgyptAir през 1999 г. "Идеята, че един пилот може да убие всички на борда и да се самоубие, е нещо, което се е случвало преди и всички трябва да го знаят", казва Грийн.


Lufthansa ще се съобрази с международните споразумения, които регулират обезщетенията, заяви изпълнителният директор Карстен Шпор. "Това е едно от най-малките ми притеснения", каза той пред журналисти. "Ще изплатим обезщетенията. Основният ни приоритет е да помогнем на семействата с каквото можем".


Според Конвенцията от Монреал от 1999 г. превозвачите като цяло не могат да избягват обезщетенията при смърт на пасажер. За всеки смъртен случай авиокомпанията може да плати до 113 100 "специални права на тираж" (резервен актив, създаден от МВФ – бел.ред.), което днес отговаря на около 157 400 долара, или 22.7 милиона долара за всичките 144 пътници.


Възможно е искове за допълнителни щети да бъдат подадени в няколко различни юрисдикции, сред които са Германия, където е базирана Germanwings, както и в родните страни на пасажерите, например Испания.


Семействата на пътниците имат право да подават искове само за доказуеми щети, но в зависимост от юрисдикцията това може да включва много неща, казват адвокатите. Директорът на International Aviation Law Institute към DePaul University College Брус Отли се съмнява, че Germanwings ще трябва да плати обезщетения над определените от Конвенцията от Монреал, освен ако не бъде доказано, че авиокомпанията е знаела предварително, че вторият пилот е бил в риск.


Отли обаче добавя, че превозвачите предпочитат да сключат извънсъдебни споразумения, така че казусът може и да не стигне до съда. "Много рядко тези случаи стигат до процес", коментира той. За да ограничи щетите, Germanwings ще трябва да докаже, че компанията, служителите й и представителите й не са виновни за инцидента, а той е бил причинен изцяло от трета страна, коментира Клайв Гарнър от лондонската кантора Irwin Mitchell, която е представлявала семейства при различни самолетни катастрофи. "Предвид случилото се и това, което знаем в момента, Germanwings надали ще успее да се защити", казва той.


Източник от застрахователната индустрия посочва, че иск на стойност 6.5 милиона долара за самия самолет вече е бил изплатен в сряда. Германската Alianz е водещият застраховател заедно с няколко други фирми. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Май-май законодателите в Германия ще трябва да платят! Не може заболяване на някой, което застрашава живота на други хора, да е лекарска тайна! По-скоро лекарите трябва да са длъжни в рамките на работния ден да докладват на работодателя за заболяването. А те вече да се го преглеждат по-обстойно! Криворазбрана цивилизация е сегашното положение!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Според немската преса дъщерната фирма на Луфтханза "Germanwings" ще плати на роднините на загиналите при самолетната катастрофа до 100.000 лв. за загинал. Парите не заменят човека. Наистино е тъжно

    Es muß Geld fließen!
  3. 3 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Европейска авиокомпания, европейски полет и катастрофа в европейска държава, а адвокатската кантора е от САЩ. В Германия и Франция да не би да няма добри адвокати, че се намесват лешоядите от Ню Йорк?

  4. 4 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1034 Любопитно

    Прекалено се натрапва тезата за болния пилот.Без никакво становище от разследващите.
    Интересно,други ли са обезщетенията при съвсем различна причина?

  5. 5 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#2] от "iik47393114":

    Не мисля,че ще им плаща в лева....

  6. 6 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 976 Неутрално

    От гледна точка правата на пасажерите,редно е те да знаят в кои страни и авиокомпании,душевното и физическо здраве на екипажа е личен въпрос,за да могат да ги избягват.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  7. 7 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 432 Разстроено

    Обезщетенията ще се изплатят, застраховките също , но живота на загиналите е безвъзвратно загубен . Дано се извлекат необходимите поуки и подобни инциденти да не се случват никога повече .

  8. 8 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Интересно че Алианс се явява застраховател на изчезналия малайзийски самолет, както и на сваления в Украйна.
    Друго интересно е че пилотите вече не са с висше образование. Това изискване е отпаднало и за България преди 2-3 години. Квалификацията я придобиват на курсове, и то за определен тип самолети. Така пилот на Боинг не може да кара Аербус и обратното.

    Попътен вятър в главите!
  9. 9 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 529 Неутрално

    [quote#3:"bilbotorbins"]Европейска авиокомпания, европейски полет и катастрофа в европейска държава, а адвокатската кантора е от САЩ. В Германия и Франция да не би да няма добри адвокати, че се намесват лешоядите от Ню Йорк?[/quote]

    Веднъж ми се наложи да наема адвокат в Германия, без да имам правна застраховка и ми излезна скъпо. Немските адвокати по закон си смятат заплащането според сумата на търсене: Streitsumme, и са проценти от тях. Трябваше да му платя 2200€, платих му ги за 1 година на 3 вноски, иначе за всяка отделна вноска трябваше да плащам 26€ екстра.
    В Щатите адвокатите получават проценти, нормално 20-30%, от спечелената пред съда обезщетение. Важи за американските адвокати в Германия, не са по немски закон. Затова винаги се борят за максимално обезщетение. Според решение на Европейският съд авиокомпаниите отговарят при човешки жертви в неограничена сума. Това неясно решение на съдиите се опитват да се възползват американските адвокати. Но не ми се вярва повече от 50.000€ на човек да има обезщетение. Въпреки това американските адвокати ще намажат яко комисионна

    Es muß Geld fließen!
  10. 10 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Прегледите на пилотите не са вече преди всеки полет, а на определени периоди. Психическо обследване се прави само при постъпване на работа.

    Попътен вятър в главите!
  11. 11 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Според мен, поне 10 пъти повече ще платят от авиокомпанията. Въобще, не зная дали ще успее да изплува тази компания след като приключат всички процеси срещу нея.

  12. 12 Профил на vangelov.v
    vangelov.v
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#4] от "xmm":
    Спрете най-после с безумните български глупости за конспирация. Трагедията е толкова голяма , че никой няма полза от това да се крие истината. Напротив ! Разберете най-после, че има и такива общества по света.

  13. 13 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    [quote#3:"bilbotorbins"] а адвокатската кантора е от САЩ.[/quote]

    Баща му има там роднини и сигурно се надява да помогнат - http://www.kgglaw.com/attorneys/robert-lubitz-esq.shtml

  14. 14 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#8] от "Читателят":

    Винаги пилотите са имали квалификация за определена категория самолети ,тегло ,тип двигатели,условия на полета-визуален,нощен,по прибори,над вода и т.н и бревет за определен модел.Така че пилот на Ербъс 320 трябва да има квалификация за
    реактивен самолет с два двигатела и бревет за Ербъс 320

  15. 15 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3176 Неутрално

    Не виждам какво има да се коментира.
    Шефът на "Луфтханза" го е казал най-добре:
    "Това е едно от най-малките ми притеснения."

  16. 16 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 418 Любопитно

    [quote#12:"vangelov.v"]Трагедията е толкова голяма , че никой няма полза от това да се крие истината. Напротив ! Разберете най-после, че има и такива общества по света.[/quote]
    Тези общества имат ли нещо с обществата, които нападнаха суверенна държава / Ирак/ на базата на тотални лъжи?

  17. 17 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 612 Неутрално

    -Germanwings може да се окаже изправена пред много по-високи от обичайните за самолетни катастрофи обезщетения за пътниците, които загинаха във вторник, съобщава "Ройтерс" -

    обезщетенията ще ги плаща застрахователната фирма
    -Germanwings ще ги съдят за пропуски , и ще си плащат като поп , жалко за починалите пасажери ,
    добре че пилотът самоубиец не е мюсюлманин ,
    че фирмата щеше да го обяви за терорист и щеше да се оттърве да плаща

  18. 18 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    [quote#11:"Додо"]Въобще, не зная дали ще успее да изплува тази компания след като приключат всички процеси срещу нея. [/quote]
    Луфтханза още през зимата обяви, че ще влее Germanwings към Eurowings до края на тази година, така че и без това нямат грижа за бъдещето на марката.

  19. 19 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#2:"iik47393114"]Според немската преса дъщерната фирма на Луфтханза "Germanwings" ще плати на роднините на загиналите при самолетната катастрофа до 100.000 лв. за загинал.[/quote]
    Не си разбрал - авиопревозвачът ВЕЧЕ е изплатил по 50 000 Е на роднините за да покрият неотложните си разходи. Обезщетенията след частните искове вероятно ще надхвърлят сумата от 1 млн.Е за всеки загинал. Въпрос на договаряне между страните.

  20. 20 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1655 Разстроено

    [quote#17:"pixel"]добре че пилотът самоубиец не е мюсюлманин [/quote]Брайвик ... и той не беше мюсулманин ...
    Проблемът на един човек става проблем на цялото общество. Темата "Плащането на обезщетения" подменя главния въпрос "ЗАЩО ?" Твърденията "депресия", "луд" или "терорист" не дава нужния отговор. Явно обществото в Европа има ГОЛЯМ проблем.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  21. 21 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 660 Неутрално

    [quote#6:"Майндърбайндър"]От гледна точка правата на пасажерите,редно е те да знаят в кои страни и авиокомпании,душевното и физическо здраве на екипажа е личен въпрос,за да могат да ги избягват. [/quote]
    Много разумно предложение. Не е зле да се въведе и за политиците. Обезщетение, което е с ограничителен таван от 157 000 долара ми се струва обидно ниско и дискриминиращо живота като такъв.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  22. 22 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 543 Неутрално

    "Ню Йорк таймс" и френския прокурор си отработиха хонорара ...

  23. 23 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1443 Весело

    Гореща новина от БГмама.

    Още една версия се върти, базирана на въпросните записи. След като капитанът уж казва поеми управлението няма отговор от втория пилот. И размислите водят, че първия пилот е упоил втория и по някакъв начин е напуснал самолета (ако е възможно) и после съвсем други лица се опитват да отворят вратата. Ако се сещате веднага след катастрофата се говореше за възможен оцелял, който бил забелязан. Що не му кажат името на капитана, да го проучат и него малко.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  24. 24 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 393 Любопитно

    До коментар [#1] от "lz2":

    Там в Германия ЛЕКАРИТЕ не издават ли електронни болнични листи които незабавно да отиват при работодателя и в осигурителните институции.

    НЕКА СЕ ПОУЧАТ ОТ НАС И АКО НЯМАТ СПЕЦИАЛИСТИ НАДЯВАМ СЕ ЩЕ ИМ ПОМОГНЕ КАТО ГИ КОНСУЛТИРАМЕ.

  25. 25 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    [quote#21:"Кремена"]таван от 157 000 долара[/quote]
    Нещо като нашият ФГВБ....

  26. 26 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#3:"bilbotorbins"]Европейска авиокомпания, европейски полет и катастрофа в европейска държава, а адвокатската кантора е от САЩ.[/quote]
    Сред загиналите има двама американци.

    #KOЙ номинира бокова!
  27. 27 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1443 Весело

    Стандартната руска версия.

    Министерство обороны РФ сообщает сегодня, что донесения Северного флота показывают, что сбитый вчера на юге Франции боинг авиакомпании Germanwings (рейс 4U 9525) стал «прямым результатом» неудачного испытания ВВС США своей Высокоэнергетической системы жидкостного лазера (High Energy Liquid Laser Area Defense System (HELLADS)), пытавшегося сбить МБР

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  28. 28 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#24:"chicho_pesho"]Там в Германия ЛЕКАРИТЕ не издават ли електронни болнични листи които незабавно да отиват при работодателя и в осигурителните институции. [/quote]
    не, издават една жълта двупластова хартийка, която пациентът е длъжен САМ да изпрати по пощата на здравната каса (но пък ако не я изпрати кой ли ще разбере) а вторият пласт, на който диагнозата е зачернена, дава на работодателя (пак ако поиска)

    #KOЙ номинира бокова!
  29. 29 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 529 Неутрално

    [quote#24:"chicho_pesho"]Там в Германия ЛЕКАРИТЕ не издават ли електронни болнични листи които незабавно да отиват при работодателя и в осигурителните институции. [/quote]
    Мисля, че не. В интерес на работника е, да се представи болен с бележка от лекаря, за работното си време получава същите пари, ако беше работил. Затова в Германия прокуратуратурата изхождат от разширено самоубийство, което има смисъл на джихадистите-самоубийци в Сирия. Ко-пилота не е бил, с моментни знания, мюсюлманин или конвертиран към мюсюлманството.

    Es muß Geld fließen!
  30. 30 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#27] от "deepblue":

    Хахахаха направо ме е страх вече да пусна водата в тоалетната, да не вземе да изскочи и от там някакъв американски суперсекретен лазер и да ме опърли отзад.

    #KOЙ номинира бокова!
  31. 31 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#12:"vangelov.v"]Трагедията е толкова голяма , че никой няма полза от това да се крие истината. Напротив ! Разберете най-после, че има и такива общества по света.[/quote]
    Tрудно е това да се осъзнае от сапунения мехур на пост-социалистическа България, където все още всичко се прави по руски образец, институциите обслужват частни интереси, прокурорът е назначен от мафията, най-големите мафиози са начело на държавата, съдебната система е червива от корупция, полицията изпълнява функциите на частни охранители, където банките финансират мафията, където медиите са собственост на мафията и т.н. и т.н.
    И не, това не е резултат от "демокрацията" НАТО, ЕС и американците. Това е резултат от 45-годишното съзнателно унищожение на всички наченки на нормално развитие, в следствие на руската окупация в България, последвани от 25-годишно де-факто руско управление на България чрез марионетни правителства. Много, много бавно, едва след пълното членство на България в ЕС започват някои положителни промени.
    Човек, който живее в такава действителност не може да допусне, че по света има некорумпирани съдии, политици, които се ръководят предимно от интересите на народа, полиция, която си разбира от работата и медии, в които все още има журналистика.

    #KOЙ номинира бокова!
  32. 32 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    [quote#27:"deepblue"]Стандартната руска версия.
    [/quote]

    Всъщност, тази версия не е руска, появи се първо из англоговорящите сайтове, и след това я пуснаха и из руските, вчеря я видях и из испанските, може и в българските конспираторски да я има.

    US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  33. 33 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#32:"Barcelina #Je suis la libertad"]тази версия не е руска, появи се първо из англоговорящите сайтове[/quote]
    Тези "англоговорящи" сайтове миришат на сапоги и водка и са написани изключително неграмотно на примитивен английски.
    Очевидно тролфабриката в ленинград е попривършила парите.
    Отделен е въпросът че навсякъде по света има перковци, които винаги са готови да повярват на най-фантастичната версия и конспирация. Точно те биват обгрижвани от тролфабрикантите в ролята си на т.нар. "полезни луди"

    #KOЙ номинира бокова!
  34. 34 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#3] от "bilbotorbins":
    [quote#3:"bilbotorbins"]В Германия и Франция да не би да няма добри адвокати, че се намесват лешоядите от Ню Йорк? [/quote]
    Има разбира се, но американските са най-добрите и с най-голям опит при авиационни катастрофи. Тези 22мил. са само началото на плащанията. След като излезе официалното становище на разследващите ще почне екшъна. Дет викаше един лектор "всичко в авиацията се прави най-вече заради акулите (американските и английските адвокати), които чакат своят момент.

  35. 35 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    [quote#33:"Emergen-C"]Отделен е въпросът че навсякъде по света има перковци, които винаги са готови да повярват на най-фантастичната версия и конспирация. [/quote]

    Именно. След като го признаваш, защо просто не приемеш, че англоговорящите перковци - конспиратори са изпреварили руските (и други) перковци - конспиратори?
    Още повече, че сайтът WhatDoesItMean.com е от 1990г. и в момента се списва на над 10 езика.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  36. 36 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Като говорим за конспирация, днес си поговорих със съседа си шваба. Не изразява по никакъв начин моето мислене за случилото се.

    Той мисли, че американците чрез дистационно управление, както при дроните, са поели управление над самолета и нарочно са го насочили към Алпите да се блъсне там. Това единствено може да се отхвърли, ако намерят вторият блекбокс. За мен няма смисъл американците да убиват умишлено 74 немци, освен промяна в сигурността на авиокомпаниите друга промяна няма и няма да има, и те го знаят.
    Американците правят мръсни номера, но винаги са довеждали до целта, която са искали. В случая няма техен интерес.

    Es muß Geld fließen!
  37. 37 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#18] от "tamada":

    Аз грижи за марката нямам. Става дума за компанията, не за марката. И дали ще може да издържи искове за 300-400 милиона, защото, това ги чака. Това е въпросът. Дневник просто не са наясно, защото, просто не знаят от къде да превеждат.

  38. 38 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#35:"Barcelina #Je suis la libertad"]защо просто не приемеш, че англоговорящите перковци - конспиратори са изпреварили руските (и други) перковци - конспиратори? [/quote]
    дори и така да е, руските сайтове не са перковци, ами пропагандна машина, която се опитва да наложи някакви перковски мисли като официална версия. Ако наистина е имало изявление по официална руска (държавна) медия на министерството на отбраната с кукундрелската версия за американския лазер, то това е показателно за качеството на руските 'медии'. Както версията с украинския изтребител, който бил свалил МН17. Та дори и снимка пуснаха по руската телевизия. Хората по света се чудеха да се смеят ли или да плачат. Перковци има навсякъде, но само в русия те намират официална трибуна. Това е проблемът. Затова никога по никакъв начин не бих имал доверие на нищо, което пише на руски сайт, независимо колко официален е.

    #KOЙ номинира бокова!
  39. 39 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#34:"Гарван"]Дет викаше един лектор "всичко в авиацията се прави най-вече заради акулите (американските и английските адвокати), които чакат своят момент.[/quote]
    Не само в авиацията и добре, че са американските и английските адвокати, иначе никой никога никакво обезщетение нямаше да види. Някой може ли да си спомни случай, който е ИЗВЪН САЩ, където обикновен гражданин/група граждани да са осъдили някоя голяма фирма или индустрия? В Щатите тютюневата промишленост изплати милиарди долари и финансира онкологични изследвания за още милиарди. Хранителната промишленост също изплати милиарди долари обезщетения и беше принудена да промени производството си, когато беше доказано, че вреди на здравето на хората. Такива неща НИКОГА не са се случвали в Европа. А Европейците, както този съсед на колегата по-горе, си мислят, че в САЩ корпорациите управляват, че хората нямат никакви права и няма как да си ги отстояват....
    Колко много далече са от истината само! Корпорациите в Европа са МНОГО, МНОГО по-силни и влиятелни. Но понеже са си техни, родни, никой не вдига аларма, напротив, някак си са национална гордост. БАСФ е една от най-големите химически компании в света, но никой никога не ги е поставил под същия знаменател като Монсанто. По-голямата част от фармацевтичните гиганти не са в САЩ, ами в Европа. Но когато стане въпрос за конспирация с ваксините, виновни са само американците (особено в Германия, където заради омраза към американците пламнаха огнища от рубеолa).
    Не казвам, че нещата в Щатите са само цветя и рози, но е неоспорим факт, че именно заради Щатите и техните адвокати-хиени има противопоставяне на правата на индивида срещу мощта на корпорациите.

    #KOЙ номинира бокова!
  40. 40 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    [quote#37:"Додо"]Става дума за компанията, не за марката.[/quote]
    Разбира се, че въпросът за марката е по-важен, защото нейната стойност най-вече определя бъдещето. Хората рядко си дават сметка дали купуват билет за 5 или 25 годишен самолет, както и дали ще ги вози опитен пилот. Те просто си казват: "Ще пътувам с "X air" или "Y air".
    При положение, че и без това местят всичко към друга марка, този проблем става многократно по-малък.

    [quote#37:"Додо"]И дали ще може да издържи искове за 300-400 милиона...[/quote]
    Първо, компанията не е сама, а е изцяло собственост на "Луфтханза". Но дори сама пак би могла да издържи, при положение, че само самолетите и струват няколко пъти повече, а и те сигурно не са единствените и активи.
    То не е важно каква е сумата на исковете, а за колко ще се договорят накрая. Освен това има значение колко ще платят застрахователите. Нали не мислиш, че собствениците на фирмата ще извадят всички пари от джоба си?

  41. 41 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    [quote#23:"deepblue"]Що не му кажат името на капитана, да го проучат и него малко.[/quote]

    Казаха го вече, престанете с тези измишльотини.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  42. 42 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#8] от "Читателят":

    Не всяка застрахователна компания е специализирана и лицензирана по цял свят да застрахова подобни имущества.

    Все едно да направиш застраховка на самолет в ЛевИНС или БулИНС...?

    Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.
  43. 43 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#2:"iik47393114"]до 100.000 лв. за загинал.[/quote]

    По 50 000 € ще платят веднага и без формалности. Останалите после след съответните оценки, споразумения, съд и т.н.

    @)----,--'--




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK