Идентифицирането на жертвите в Алпите напредва, спекулациите за пилота продължават

Идентифицирането на жертвите в Алпите напредва, спекулациите за пилота продължават

© Reuters



Пет дни след катастрофата на самолета на Germanwings в труднодостъпен район на френските Алпи разследващите обявиха, че са изолирали 78 ДНК проби. В катастрофата загинаха 150 души.


Те отхвърлиха информацията, която по-рано днес разпространиха германските медии, че са идентифицирали останки от тялото на втория пилот Андреас Лубиц, за който се смята, че умишлено е разбил машината, съобщава Би Би Си.


Претърсванията в района на катастрофата продължават, като засега екипите имат достъп до него само пеша. Районът се оглежда и по въздух, с хеликоптер, докато се изгражда път, така че високопроходими машини да могат да достигнат мястото.




Идентифицирането на жертвите в Алпите напредва, спекулациите за пилота продължават

© Reuters


По-рано днес германският в. "Билд" разпространи аудиозапис от единствената открита засега черна кутия на самолета. Той показва, че заключеният извън пилотската кабина капитан на полета е викал: "Отвори проклетата врата", докато я е удрял с метален предмет. Малко по-рано капитанът казва на втория пилот, че не е имал възможност да отиде до тоалетна преди излитането, а Лубиц отвръща, че той може да направи това по всяко време. Капитанът му казва да поеме контрола и изглежда след това Лубиц заключва кабината.


На този фон се чуха призиви да не се избързва със заключенията, преди да приключи разследването. Асоциацията на германските пилоти изтъква, че втората черна кутия на самолета все още не е открита, а пълна картина за събитията на борда може да се получи чак след съпоставка на данните от двете кутии.


Дали това са истински записи от черните кутии, засега не се потвърждава официално. Европейската асоциация на пилотите съобщи, че изтичането на гласови записи е "тежко нарушение" на световно приети правила. Телевизия Си Ен Ен коментира, че записите от черните кутии по принцип са едни от най-сериозно пазените части при разследванията на самолетни катастрофи и никога не биват официално разпространявани. Ресорен репортер на медиата нарече "невероятна" възможността аудиозаписът да изтече по такъв начин.


Идентифицирането на жертвите в Алпите напредва, спекулациите за пилота продължават

© Associated Press


На този фон се появиха се и информации за намерени в дома на Андрас Лубиц антидепресанти. Вестник "Ню Йорк Таймс писа, че той е имал проблеми с очите, като новината впоследствие се разпространи и в германски медии, които говорят за отлепяне на ретината. До момента така и не е описана от официални лица пълната картина на здравословното състояние на младия мъж.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (133)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Теодор Иванов
    Теодор Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Доста бързо обвиниха пилота,което дава размисли,че нещо се скрива за катастрофата на самолета.

    ajjadahhdjk
  2. 2 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#1] от "Теодор Иванов":

    Да, скриват се експериментите на американците със секретни лазерни оръжия над френските Алпи, така любезно забелязани от руския северен флот. Твърди се даже, че въпросният планински връх не е истински, а е холограма създадена с ХААРП за да може по-лесно да се обясни катастрофата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  3. 3 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Ако до 1-2 дни не намерят и рачетат ФДРа, тоз пилот ще е братът на Франкенщайн.

  4. 4 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1240 Гневно

    Защо не могат да се разпространяват записи от черни кутии? Казвате на близките на загиналите,че това не е тяхна работа? Да си вземат обезщетението и да не задават въпроси?

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  5. 5 Профил на Теодор Иванов
    Теодор Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "deutschwagen":

    Не съм казал такова нещо.Чисто и просто вината е на Луфтханза и това разрешаване на причината са самолетната катастрофа е за да ги спасят от сериозни проблеми.

    ajjadahhdjk
  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#3] от "Гарван":

    А ФДР какво ще покаже според теб?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#5] от "Теодор Иванов":

    Това с лазера е най-тиражираната алтернативна версия в момента.

    Сега можеш ли да ми кажеш защо е виновна Луфтханза, с какво, и какво те кара да не вярваш на официалната версия?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  8. 8 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар [#1] от "Теодор Иванов":

    Уж бяха намерени и двете кутии ! Започва да мирише лошо !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  9. 9 Профил на Теодор Иванов
    Теодор Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не че не вярвам,но разрешиха загадката прекалено бързо.Дори и да е вярна официалната версия Луфтханза са виновни,затова че са позволили на психически неуравновесен човек да бъде пилот на самолет.А и този самолет е трябвало да бъде за скраб отдавна.

    ajjadahhdjk
  10. 10 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Този път заглавието отговаря на истината!
    Всичко казано до сега е недоказано и следователно не може да се доверим.
    Да очакваме официалните резултати!
    Със сигурност ще се намерят много пропуски в различните системи на организацията на държавата .
    И със сигурност ще се коригират.
    Няма значение каква е истината!
    Защото контролът на информацията е пълен!
    И ще ни дадат само удобна за контролиращите ни инфо!
    Няма как да допуснат неудобно информация.
    Няма значение каква е!

  11. 11 Профил на Hristo Kostov
    Hristo Kostov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Ми има значение къде ще се разбиеш. Над океана, в Украйна или във Франция. Има значение коя е компанията, кои са разследващите. Всички много избързвате.....

  12. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#9] от "Теодор Иванов":

    Самолетът не е за скраб, няма му абслоютни нищо. Какво те смущава в случая? Разпадащите самолети спускат ли се в плавна и стабилна траектория 8 минути? Толкова стари, а и по-стари самолети си летят и в САЩ, да не говорим за Индия, където летят най-старите такива самолети. Проблем да е имало???

    Това с "бързото разрешаване" не е нищо странно. Очевидно записите от кокпита и данните от диспечерите са напълно достатъчни за да се правят първоначалните изводи. И това не е "разрешаване", а насока на разлседването. Нали щеше да се забележи, че изведнъж полицията и прокуратурата се рови солидно из миналото на един от пилотите? А и по тази логика, за едно измислено "бързо разрешаване" е нужно да има едно още по-бързо разрешаване на истинската причина, не мислиш ли?

    Колкото до Луфтханза, каквито и пропуски да е имало в медицинското обслужване на пилотите, най-виновно е законодателството, което не позволява лекарите и работодателите да си комуникират, в името на защитата на личните данни. Държавните органи също може да стегнат изискванията за медицинските прегледи. Но това не прави Лубиц по-малко откачен.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  13. 13 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#8] от "EREBUS":

    На какво ти мирише - на развалена ципура?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  14. 14 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Намерят ли втората кутия, одма да я дадат на "Ню Йорк таймс"...
    В този казус, той е говорителя на последната хинстанция ...

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#10] от "Ilia Iliev":

    Айде кажи коя е "неудбоната информация" и как я крият с "контрол".

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    [quote#10:"Ilia Iliev"]Защото контролът на информацията е пълен!
    И ще ни дадат само удобна за контролиращите ни инфо! [/quote]
    Съгласна съм,за съжаление....

  17. 17 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Авиационната общественост е скандализирана от журналистическите простотии и изтичането на информация. Режисирано уш за добро. Естествено няма да чуете и дума от комисията по разследване на авиационни произшествия. Там са само професионалисти, а не ченгета и журналисти. На някой може да му се иска да стане за пет минути, ма тая работа не е като оная.

    chavo64
  18. 18 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 534 Неутрално

    трябва да се разследва защо пьрвия пилот не е бил в пилотската кабина

  19. 19 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2854 Неутрално

    Спекулациите в момента ще пошумят и
    ще отшумят - както винаги.
    Важното е да се намери истинската причина
    за катастрофата и от нея да се изведат
    поуките - както винаги.

  20. 20 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#15] от "deutschwagen":
    Ха ха ха
    Аз да изглеждам толкова осведомен!
    Ако я знаях истината ,щях ли да си губя времето в различни места и да търся кой казва истината!
    Само виждам спекулации около инцидента!
    Използват случая ,за свои цели.
    И ако се види колко не логични неща се казват!
    Направо ми идва да открия още веднъж Америка!
    Че защо да не е вярно ,че метеорит или парче космически боклук е ударил кабината на пилота!

  21. 21 Профил на alieng
    alieng
    Рейтинг: 434 Неутрално

    на капитана да му е забранено да ходи до тоалетна по време на полет!

  22. 22 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#19] от "Един препатил":
    То е така!
    Обаче както казва един мой приятел;
    - те като кажат ,че сестрата ти е проститутка- иди доказвай ,че нямаш сестра!

  23. 23 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#6] от "deutschwagen": Е па нямам кристално кълбо, но със сигурност данните за работа на двигателите и всички системи, вкл. автопилот и ще спрат всички интерпретации и спекулации.

  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#20] от "Ilia Iliev":

    Защото разпадащи се самолети не се снижават плавно и контролируемо в една и съща траектория цели 8 минути. И защото щеше да се чуе ясно на записа от черната кутия, че нещо е станало изведнъж, а не опитът на капитанът да се върне в кокпита.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#23] от "Гарван":

    Тоест, нищо нередно няма да покаже. Но дано се намери в добро състояние, именно за да се спрат спекулациите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  26. 26 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 609 Неутрално

    ''Ходенето по нужда'' на първия пилот създаде ужасна трагедия !

  27. 27 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 534 Неутрално

    пилотите трябва да имат диета преди полет да не им се налага да ходят до тоалетна по време на 2 часов полет

  28. 28 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#25] от "deutschwagen":
    Всеки има интерес да се намери бързо. Прави ми впечатление, че СВРа го намериха и разчетоха много бързо, по-важният в случаят рекордер още не е намерен.

  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#28] от "Гарван":

    Добре, ама кой е казал, че другият рекордер е по-важен? Обзалагам се, че именно той няма да покаже нищо, с което и ще потвърди официалната версия.
    Колкото до това кое са намерили първо, ами въпрос на късмет. Удяр с 700 км/ч в планина...

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#29] от "deutschwagen": Май си търсиш някой да спориш? Аз съм виждал данни от прастари рекордери САРП 12(фотолента за носител) след удар с повече от 950км/ч. Аджамия си в авиацията, тепърва ти предстои да видиш на пръв поглед невероятни и необясними неща. Знай, че каквото и в цирка не става , става в авиацията.

  31. 31 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#29] от "deutschwagen": Другият рекордер е по-важен, защото данните от него се залагат в симулатора и така се възпроизвежда целият полет.

  32. 32 Профил на Yuliya Emil Grozdanovi
    Yuliya Emil Grozdanovi
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Няма конспирация,ама Бай Ганя дя я потърси все пак.Големият гаф е,че личните данни при лекаря са неприкосновени в Германия.Гадното е че всеки такъв инцидент, води до нови мерки и закони които ограничават личната свобода на хората.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#31] от "Гарван":

    Данните от другия рекордер ще покажат лиспата на каквито и аномалии. Като го сложат в симулатора ще гледат как автопилтът плавно ги спуска към планината в течение на 8 минути. Какво ти показва това? Би било важно само ако има някакви технически аномалии, или се наблюдават командите на пилотите. В случая такива няма.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#30] от "Гарван":

    Да, и? Кой е казал, че на моментът трябва да се намери всичко и да работи? Между другото, те са намерили другата черна кутия, но с липсващ записващ модул. Именно защото черните кутии са малко по-други днес, ако намериш една част това не значи, че си намерил цялата кутия. Няма да е лошо и да видиш снимките на намерената кутия.
    Колкото за "цирка", много не разбирам какво искаш да кажеш. Имаш ли причина да оспорваш главната версия, и имаш ли собствена?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 986 Любопитно

    До коментар [#33] от "deutschwagen": Блазе ти щом можеш да виждаш в бъдещето. Как така не са те цанили за главен разследващ инспектор?

  36. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#35] от "Гарван":

    Добре, приеми за момент официалната версия. Какво би показал ФДР-ът?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  37. 37 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 607 Неутрално

    [quote#9:"Теодор Иванов"].А и този самолет е трябвало да бъде за скраб отдавна. [/quote]

    Ти авиационен инженер ли си ? На какво основание реши така? Има си строги регламенти, нормативи, ресурси, които стриктно се спазват....още повече пък в Германия.

  38. 38 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#36] от "deutschwagen": За мен е важно какво е заклучението на официалната комисия, а то се гради на факти, а не на предположения.

  39. 39 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Любопитно

    [quote#29:"deutschwagen"] ще потвърди официалната версия. [/quote]
    За каква "официална" версия говориш, ако не е тайна?

  40. 40 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Защо спряха да говорят за половинчасовото закъснение на полета, някакъв технически проблем или друго ?

  41. 41 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Любопитно

    [quote#36:"deutschwagen"]Добре, приеми за момент официалната версия. [/quote]
    Пак да попитам - каква е тази "официална" версия, която трябва да бъде приета?

  42. 42 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    [quote#7:"deutschwagen"]Това с лазера е най-тиражираната алтернативна версия в момента. [/quote]

    Която, обаче, не тръгва от руски сайтове, а ето от тук:

    US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  43. 43 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Любопитно

    До коментар [#24] от "deutschwagen":
    Бих искал да вярвам в това ,но има малко разминаване!
    Няма я втората кутия със записите на техническите параметри!.
    Защо са намерили само тази!
    Излиза ,че прикриват нещо. И има място за варианта с опит на нови видове оръжия!
    И как така тази информация излезе първо в Ню Йорк , а не я публикуваха във Франция!
    И защо психо ,ако е истина е пилот на германска авиокомпания!
    И защо , без доказателства , всички припяват психоварианта!
    Съмнително е само факта, че още не са доказали с факти , и вече лансират идея!
    А останал човек във висок вакуум , как действа!
    Защото вратата не може да я отвори и при разлика в налягането само от 0.1 атмосфера!
    Една врата с размери 1на 2 метра има площ 20 000 квадратни сантиметра.
    Или 2000 кг е силата необходима ,за да се отвори!.
    А 200 кг отговоря на 0.01 атмосфера разлика в налягането!
    Вратата не е необходимо да е заключена ,за да не можеш да я отвориш.
    А при внезапна разхермитизация , колко секунди човек може да е в съзнание!
    Може ли да отговориш?

  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#42] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Сериозно ли????

    "The Ministry of Defense (MoD) is reporting today that dispatches from the Northern Fleet (NF)"

    Чие министерство? Чий северен флот???

    И после за някакви "западни хора". Така ли се пише в западните медии???

    "And as many German pilots are refusing to fly today because of these US war game actions against the Federation, this report concludes, the likelihood of the Western people being told the truth about what happened to Germanwings Flight 9525 is about the same as their being told the truth about Malaysia Airlines flight MH17, which was proved by satellite photos to have been shot down by a Ukrainian fighter jet, is about the same…Zero"

    И разбира се, доказано измислената снимка от руское телевидение отдолу. Венче, много си лесна

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#43] от "Ilia Iliev":

    Чакай бе, съвсем си се объркал. Става въпрос за вратата на кокпита. То другото ти май няма смисъл да го коментирам. Излиза, че прикриват нещо? Защо реши така? И всичко е на базата на факти и доказателства. Ама то в бълагрските форуми експерт до експерт когато става дума за авиация (и всичко останало).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#41] от "nenad":

    Питай още веднъж.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  47. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#40] от "shileto":

    Самолети закъсняват непрекъснато. Всички ли са поради техничеслки причини?
    Между другото, причината за закъснението е била силно натоварения трафик на летището в Барселона. За това не се говори повече за него.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  48. 48 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1352 Весело

    [quote#44:"deutschwagen"]Сериозно ли???? [/quote]

    Ма ти наистина ли очакваше нещо сериозно? Хайде де, за първи път ли чуваш за този сайт "whatdoesitmean.com"? Един от най-старите и посещавани конспиративни сайтове?
    Та, какво точно ми опонираш? Аз да не би да твърдя, че написаното там е истина? Просто те коригирах, че дивотията за лазера тръгва именно от този сайт, после беше пуснат и из няколко руски, някои от които коректно посочиха откъде са взели "инфото", други - не, ти явно си чел тях и така... сега тази история, че американците са виновни (пак) я има из всички уважаващи себе си конспиративни сайтове, аз лично я видях преведена на няколко езика.
    Та така...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  49. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#38] от "Гарван":

    Факт е това, което е записано на CVR. Факт са данните от ATC. Факт са комуникациите (или лиспата на такива) с ATC. Факт са данните от ACARS.

    Едниственият, който работи на "предположения" тук си ти. Предположения от сорта "много бързо решили", "много се бавили с намирането на ФДР", "може би ни лъжат".

    Сега ще отговориш ли на въпроса ми по-горе?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#48] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Ами ти сайтът го мани, личи си колко е достоверен. Въпросът е, че тази "статия" е писана от руски поданик - личи си от километри. Цитираният "източник" са МО на Русия и северния им флот.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  51. 51 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#45] от "deutschwagen":
    И кой тук трябва да е експерт!
    Всички сме не експерти!
    Нали и за това питаме!
    Може ли при рязко разхермитизиране , вратата на пилотската кабина да се самозаключи.
    Нали нямаме данни за техническото състояние при катастрофата!
    И как човек се държи при рязко спадане на налягането !
    И съответно на кислорода!
    Как така приемат ,че е психо и той е затворил вратата , като все още нямат данни за техническото състояние!
    Тези всички разговори между тях са си съчинение на свободна тема!
    Единия казал това и е имал предвид онова!
    Това не е подхода .
    Не случайно и пилотите не приемат този подход!

  52. 52 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1352 Любопитно

    [quote#50:"deutschwagen"]Въпросът е, че тази "статия" е писана от руски поданик - личи си от километри. [/quote]

    Като автор е посочен "Sorcha Faal" и бързо търсене в нета показва това:
    Sorcha Faal is the alleged author of an ongoing series of "reports" published at WhatDoesItMean.com, whose work is of such quality that even other conspiracy nutters don't think much of it. There is a high chance that "Sorcha Faal" is actually David Booth, the owner/operator of the website, or someone collaborating with him.

    Иначе, самата статия за лазера не съм я чела, освен заглавието, разбира се, не си падам по конспирации.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  53. 53 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#49] от "deutschwagen":
    И кое е факт тук!
    Разговора между тях е бил факт!
    Добре и да е факт разговора.
    Но къде са истинските факти!?
    Няма ги !
    Вратата на пилотската кабина не е факт ,че я затворил той!
    Не е факт ,че е бил в кабината в в състояние на съзнание!
    Не е факт ,че е било всичко технически наред.
    И сега да коментираме какво е имал предвид и какво е искал да каже .
    Той бил казал е различно от той го е направил!

  54. 54 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#51] от "Ilia Iliev":

    Намерената черна кутия записва всички звуци в кокпита. Това включва лиспата на експлозия или въздушна струя, каквито би имало при разхерметизиране. Това включва нормалното дишане на пилота. Това включва и всички аларми и тревоги в кокпита, каквито би имало при всеки вид техническа неизправност. Сега остава само да обясниш как това разхермитизиране е променило параметрите вкарани в автипилота и е програмирало самолета да започне осем минутно, конторлирано и плавно снижаване! Абе направо полтергайст!!

    А до колкото четох и гледах, точно обратното - пилотите взимат версията с умишлените действия на Лубиц напълно сериозно. В същото време, около 6,5000 екземпляра А320 си летят всеки ден, като някои о тях в Луфханза и Делта са на същите години, а в Индия има и такива на 26 години!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  55. 55 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#46:"deutschwagen"]Питай още веднъж.[/quote]
    Няма нужда - затъкването ти след този скромен въпрос е показателно и смехотворно, бърборко!

  56. 56 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#53] от "Ilia Iliev":

    Моля? Защо тези неща да не са факти? Значи според теб и кадрите от CCTV не са кадри, така ли?

    Къде са доказателствата ти за технически проблем? Ти ACARS знаеш ли какво е? CVR какво записва знаеш ли? Покажи ми къде другаде самолет с технически проблем се спуска програмирано 8 минути? А известно ли ти е, че това съвсем няма да е първият случай когато пилот решава умишлено да катастрофира самолет точно когато другият пилот излиза от кокпита?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  57. 57 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#55] от "nenad":

    Абе ти си по-откачен и от Фанети. Онзи дето след един такъв наш спор вече го няма никакъв. Експертче си ми и ти, точно като него

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  58. 58 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#52] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Това е забавно описание. Но структурата на текста, както и цитираните източници вонят на нещо по-особено. Иначе може да се нарича и Роналд Рейгън ако иска.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  59. 59 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Любопитно

    До коментар [#47] от "deutschwagen":
    Ами ако точно закъснението е причина за катастрофата!
    Самолета не е следвало да е там!
    Не е важно това!
    Само едно прави впечатление!
    Коментират версия ,преди да намерят и останалите данни за състоянието на самолета при катастрофата!
    Защото едно рязко падане на налягането в кабината може да направи човек безконтактен и да изгуби съзнание!
    И защо не приемат и друга логична причина !
    Още повече нямат доказателства да я изключат.
    И лансират само тази ,че един от пилотите е психо!
    Този факт говори за съвсем друго!
    Та какво ще кажеш за това!

  60. 60 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Любопитно

    До коментар [#56] от "deutschwagen":
    Нали не са открили втората кутия ,която записва техническите параметри!
    И още не са я открили!
    На откритата има записи само на такива разговори.
    Това е до сега ,което обясняват .
    Има ли технически параметри записани на тази намерена кутия!
    -няма!

  61. 61 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#59] от "Ilia Iliev":

    Абе ти четеш ли това, кеото ти пиша, или само цакаш по клавиатурата? "Едно евентуално спадане на налягането можело...." Ами то по принцип много неща може. Обаче е ставало и се знае какво става тогава. Наличната информация в момента е достатъчна да се стигне до сегашната хипотеза. Ти очевидно нямаш и представа как се управлява самолет, след като питаш такива въпроси, и то едни и същи. Абе вземи почети малко, запознай се с материала, може и да спреш да мислиш на принципа "ама то може и това, онова"

    Иначе самолети закъсняват всеки ден. Катастрофират ли и те? Значи какво е станало според теб - понеже никой не си направил труда да превери, че този самолет е на определено място, от което по план би трабвало да се е изнесъл преид 20 минути, са го гръмнали с лазера на НАТО? Или какво друго - блъснал го е друг самолет? А къде е другуя самолет? А ти знаеш ли как падат поразени във въздуха самолети? Не 8 минути в плавна траектория.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  62. 62 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Любопитно

    [quote#57:"deutschwagen"]Експертче си ми и ти, точно като него[/quote]
    Пак не се вижда да си отговорил нещо смислено на въпроса на "експертчето", бърборко.
    Защо така се затрудняваш?

  63. 63 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#60] от "Ilia Iliev":

    Значи, както вече ти псиах, вземи и се запознай. Прочети какво е ACARS. След това проумей, че техническите проблеми предизвикват звукови сигнали и аларми в кокпита, които се записват на CVR. В историята е имало доста катастрофи по най-различни причини и от анализирването им експертите знаят какво се чува на CVR при тях.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  64. 64 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#62] от "nenad":

    Съвсем не се затруднявам. Както виждаш, мога да изписвам редове. Ама ти нямаш капацитета да ги разбереш. За това те ингорирам

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  65. 65 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1352 Весело

    [quote#58:"deutschwagen"]Но структурата на текста, както и цитираните източници вонят на нещо по-особено. [/quote]

    Аха... значи и ти си бил от конспираторите... обаче от тези, дето навсякъде виждат руснаци....
    Е, лошо няма, всеки има право на своя си, лична параноя.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  66. 66 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Любопитно

    [quote#64:"deutschwagen"]Съвсем не се затруднявам.[/quote]
    Поради което така и не си казал нищо по въпроса за "официалната" позиция, откакто те попитах?

  67. 67 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Любопитно

    До коментар [#63] от "deutschwagen":
    Не ми е професията пилот.
    Това което пишат на всички места е - не са намерили втората кутия ,което записва техническите данни!
    Тази първата е записвала всичко друго ,но не и техническите данни.
    Ти като си на ти с това !
    Защо всички издания пишат това!
    И аз приемам за истина тяхната страна .
    Излиза ,че всички други пишат лъжи!Така ли е!

  68. 68 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#67] от "Ilia Iliev":

    Не, не лъжат изданията. Или просто са запознати колкото теб, или не си разбрал правилно какво казват, или се е изгубило в превода.

    Как според теб в случая с АФ447 знаеха седмици след катастрофата и почти две години преди да намерят черните кутии, че самолетът е паднал цял и вертикално с висока вертикална скорост, и че в началото на ицнидента автоматизацията и протекции са се били изключили заради проблем с уредите за измерване на скоростта? Как?

    Поне казваш, че четеш някакви "издания". Фактически това, с споря не е толкова твоето мнение, колкото ефекта "счупен телефон".

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  69. 69 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#65] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Защо да е параноя? Ти като искаш се връзвай, че не бил руснак, само защото се прави на неруснак. Обаче човек, който е израстнал с английски като първи език не говори така. Човек от запада (САЩ, Европа) не би се обръщал с "western people". Не ставай смешна.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  70. 70 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#66] от "nenad":

    Не съм казал НА ТЕБ, защото те игнорирам. Защото се правил на малоумен.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  71. 71 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#54] от "deutschwagen":
    Интересно!
    Звуковете записи не показвали звукове аларми !
    Ами ако има технически проблем-какви аларми чакаш!
    Нали точно това казвам!
    При технически проблеми ,които блокират всички аларми.
    Примерно електрически.
    А точно дишането дори ида са го записали!
    Е още повече съмнително-защото показва че е дишал трудно ,за да има звук при дишане!
    Пътя за доказване е съвсем друг.
    Колко пъти го посочвам.
    Изключват се една по една причините за катастрофата!
    А не - избира се една и се лансира!
    Явно си платен да насаждаш една от версиите.
    Разума сочи друго.
    Не ти знам професията- но си далеко от нивото !

  72. 72 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    До коментар [#69] от "deutschwagen":

    Пак да попитам, защо автоматично реши, че е руснак? Не може ли да бъде французин, италианец, грък, испанец, поляк или друг неанглоговорящ?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  73. 73 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#68] от "deutschwagen":
    Доказателството е едно , предположението е друго!
    Тук става въпрос за много варианти , еднакво възможни!
    А тук точно това е разликата!
    Откриват само едната кутия!
    А и двете с еднаква здравина !
    И как няма да я намерят ,след като не може да се разбие и трябва да има сигнал от нея!
    И защо първо военни и жандармерия са проверили мястото.
    Така писаха, не го измислям !
    Ами има ли доказателства ,че не са я вземали.
    Виждаш ли колко съмнителни неща има тук.
    Ако не ти прави впечатление това и ако мислиш ,че аз съм много подозрителен.
    Не е това.Аз само искам да видя възможност да приема фактите .
    Но как да ги видя ,като няма основание да ги приема за достоверни!

  74. 74 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#71] от "Ilia Iliev":

    [quote#71:"Ilia Iliev"]Ами ако има технически проблем-какви аларми чакаш[/quote]

    Поне "Master Caution" и отделно "chime" за всеки отделен проблем.


    [quote#71:"Ilia Iliev"]При технически проблеми ,които блокират всички аларми.
    Примерно електрически[/quote]

    Да, то има само един източник на захранване. Не са няколко независими, плюс генератор, плюс батерия, плюс RAT.


    Ето тук можеш да чуеш как звучи да имаш електрически проблем на А320 (малко причинен от пилотите), и то запис от диспечерите. Отиди на плейъра под "An edited transcript of the conversation is below, courtesy of LiveATC.net:"

    http://www.nola.com/news/index.ssf/2011/04/united_airlines_pilot_airport.html

    и слушай преди и след половината на записа.


    [quote#71:"Ilia Iliev"]Изключват се една по една причините за катастрофата[/quote]

    Да, за сега се изключват технически проблем, бомба или сблъсък с друг самолет.



    [quote#71:"Ilia Iliev"]Явно си платен да насаждаш една от версиите[/quote]ю

    О да, явно! Добре че си ти, да им го кажеш!


    [quote#71:"Ilia Iliev"]Не ти знам професията- но си далеко от нивото[/quote]

    Кое ниво? Та ти не разбираш и бъкел от авиация, обаче даваш оценки и спориш на инат като типичен българин!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  75. 75 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#73] от "Ilia Iliev":

    Какво предлополежия бе? BEA публикува цели два доклада за АФ447 преди кутиите! Съвсем си се самозабравил. Раздаваш оценки и мнения, обаче разбранията ти са примитивни.

    Иначе аз нищо съмнително не виждам. Но винаги ще се намери някой форумен разбирач. Аз повече с теб няма да се занимавам. Дал съм ти достатъчно материал, ако искаш ще се прпобваш да понаучиш нещо.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  76. 76 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#72] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Ами има признаци, особености на руския език и съзнание. А това с препратката към украинския самолет отдолу го довършва.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  77. 77 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#72] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Иначе да, не знам със сигурност какъв е и от къде е. Имам предположение. Но не е такъв, за какъвто представя. Не виждам и как един французин ще се обърне със "западни хора" към аудиторията си. А отделно цитираният източник е северния флот. Едва ли френският.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  78. 78 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#74] от "deutschwagen":
    Ти случайно да си инженер!
    Явно не си!
    Няма 100% сигурност при техническите средства!
    Особено електрическите!
    На теб ясното ли е ,че има положение , при което не работят всички електрически прибори и уреди.
    Да си чувал за опасностите ,които ни предупреждават при силни слънчеви изригвания!
    Поне това не ли ти задава въпроса как се получава!
    И са реални сега точно такива системи, които блокират всички електрически системи.
    Какво се правиш на кон с едно око.
    Има и друга страна!

  79. 79 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#78] от "Ilia Iliev":

    Хаха, значи самолети непрекъснато трябва да падат когато има слънчеви изригвания!

    Съгласен съм, няма 100% сигурност в нищо на този свят. Даже в онзи случай с А320 на Юнайтед в Ню Орлиънс, който псоменах по-горе, И ДВЕТЕ черни кутии са спрели да записват минути преди кацането. Обаче както виждаш, базовите инструменти в кокпита са работили, алармите са работили, и най-важното, контролните плоскости са работили, защото А320 е FBW!!!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  80. 80 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#78] от "Ilia Iliev":

    И не, не съм инженер, но ако се обърнеш към техническите, специализирани форуми, ще намериш инженери и ще можеш да обсъдиш притесненията си с тях! Ето няколко сайтове с такива форуми:

    forums.jetphotos.net
    airliners.net
    prrune.org
    avherald.com

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  81. 81 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#79] от "deutschwagen":
    Аз съм консуматор тук !
    Само бих искал да намеря варианта - описващ реалната картина!
    Не ме интересува друго нещо.
    И на другите места и подобно положението-пълна мъгла.
    Не мога да приема нещо ,което има много варианти!
    Особено ,когато всички лансират само едната .
    Но случая с този самолет става подобен с Ню Йорските.
    ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ЗАКОНИ НА ФИЗИКАТА НАРУШАВА ОФИЦИАЛНАТА ТЕЗА.
    Аз вече знам ,че законите на политиката имат предимство пред законите на физиката!
    За това така се съмнявам в законите на техниката и фактите и тук!
    Разбираемо ,нали?!?!?!

  82. 82 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#81] от "Ilia Iliev":

    Конспирацийки? Ами то всъщност ти си този, който прави крайни заключения - според теб, официалната версия не може да бъде вярна, в никакъв случай!


    [quote#81:"Ilia Iliev"]ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ЗАКОНИ НА ФИЗИКАТА НАРУШАВА ОФИЦИАЛНАТА ТЕЗА[/quote]

    Например, кой закон нарушава? Всъщност, това е една от много малък брой тези, които не нарушават нищо и съвпадат с всички факти, някои от коиот са доста особени.

    Сега ми обясни как твоята теза се справя със законите на физиката - значи, според теб имаме пилот, който губи съзнание, нали така? Обаче успява през цялото време да пречи на капитанът да влезе в кокпита. Защото това е единственият начин да спреш член от екипажа да влезе. И в същото време е програмирал автопилота да започне осем минутно снижаване. Изключително ясно се чува когато автопилотът е изключен, дори когато с в предната част на салона!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  83. 83 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#80] от "deutschwagen":
    Ами колегите инженери , които работят в тази област , сме си шегували много на тези теми.
    Даже и имам първи братовчед завършил радиотехника и е работил с радиолокационни антени .
    И даже приятел радио-инженер.
    Имаше такава специалност.
    Но това не е важното.
    Важното е че при силно външно електромагнитно поле , индуцира не контролирано електричество вътре в уреда, което нарушава нормалната му работа!
    А самолетите едва ли имат защитен щит на уредите си.
    Дори и военните уреди много рядко ги екранират!

  84. 84 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#83] от "Ilia Iliev":

    Именно във авиацията всичко е предвидено. Аз само не мога да разбера каква е твоята версия - че силно магнитно поле е бъгнало целия самолет и е сварило мозъка на Лубиц ли

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  85. 85 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#83] от "Ilia Iliev":

    Колегите ти инженери имат ли си идея как е устроена електрониката на Еърбъсовете?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  86. 86 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#82] от "deutschwagen":
    Каква ти конспирация !
    Изчисли , един капък за колко време ще падне от височината на кулите .
    Значи пада около 11-12 секунди!
    Та падането , засечено по кадрите от СНН - са 7-8 секунди!
    Това се изчислява!
    И се доказва по видеотата .
    И двете са достъпни!
    Направи го сам!
    За другите са подобни изчисленията!
    Особено ако видиш гледката след падането!
    Реалната картина е различна от теоретичната и от другите подобни случаи.
    Би следвало стоманените конструкции да са навити и стърчат като макарони! А не срязани като с нож.
    Ама такива неща не се казват ,нали.
    Ако имаш познат строителен инженер- питай!

  87. 87 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#86] от "Ilia Iliev":

    Ох Боже. Ти си говорил за 9/11.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  88. 88 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#85] от "deutschwagen":
    Как си мислиш!
    Ха ха ха
    Само за твоя информация- достатъчно е един говорител или аларма , за да се влезе вътре в всяка една електрическа система!
    Знаеш ли ,че всеки компютър , може да се влезе в него ,чрез говорителите му.
    Има даже и такива софтуери , да предават информация лаптопа ,чрез използване на говорителите .
    Не е фантастика .

  89. 89 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Любопитно

    До коментар [#87] от "deutschwagen":
    Да точно - кулите!
    И този случай отива към неговия случай.
    Да видим окончателните резултати.
    Но всичко ставащо да сега сочи същата последователност ,както се случи тогава.
    И логиката би следвало да бъде същата!

  90. 90 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#88] от "Ilia Iliev":

    Да, какво и питам аз. Очевидн нито ти, нито колегитети знаете нещо за това как е устроен А320, или който и да е компютъризиран самолет.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  91. 91 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#89] от "Ilia Iliev":

    Нищо общо няма с кулите. Това тук за сега не се води тоероризъм. Не можеш ли да различаваш и най-простите разлики?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  92. 92 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#84] от "deutschwagen":
    Виж , микровълновата печка е измислена още по времето на Хитлер.
    Сега са минали толкова години!
    Защо мислиш ,че вече не могат да я направят много по мощна и да поставят на място което си пожелаят!
    Намек ,за високите технологии.


  93. 93 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#91] от "deutschwagen":
    Кулите не си беше тероризъм!
    Но явно нямаш инструкции за тях -спирам темата!
    Няма смисъл да обяснявам техническата страна на катастрофата!
    Аз не я приемам за основна .Но няма доказателства , за да приема ,че не причината за станалото.
    Разбирам хората ,които приемат само едната страна!
    Аз приемам твоята ,като една от вероятните!
    Но не и единствената.
    И ако си приемаш само розовата страна- приемай си я!

  94. 94 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#92] от "Ilia Iliev":

    Защо се правиш на ударен? Ако наистина разбираше нещо по тази тема, щеше да знаеш, че ако наистина успееш да въздействаш на една сложна компютъризирана система се получава хаотична реакция. Такава лиспа в случая, цели 8 минути.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  95. 95 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#93] от "Ilia Iliev":

    Аха ясно. Не били лазерите на САЩ, а микровълновите печки на Хитлер. Свалили самолета ей така, за кеф.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  96. 96 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#95] от "deutschwagen":

    ха ха ха
    Няма смисъл .
    Живей си с познанията си.
    Аз съм глупакът тук!

  97. 97 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#94] от "deutschwagen":

    Да ти имам фактите!
    Щях да стана милионер!
    ха ха ха

  98. 98 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#83] от "Ilia Iliev":


    [quote#83:"Ilia Iliev"]външно електромагнитно поле , индуцира не контролирано електричество вътре в уреда, което нарушава нормалната му работа[/quote]

    Е и? Да не мислиш, че в Еърбъс ползват уреди без проткол за реакция при "нарушаване на нормалната им работа"? Освен това всичко е положено тройно и петорно - физически разделено и с различни парамерти - честоти, волтажи... няма въздействие, което да удари всичко, навсякъде в целия спектър.

    Проблеми със самолета няма. Даже по радарния профил сметнаха колко е завъртяно копчето на автопилота: от 38000 фута на 1000 или подобно... самолетът е изпълнил командата веднага и добре.

    Също пилотът е бил физически ОК - вратата се отваря сама след малко, ако в кабината не потвърдят, че отказват достъп (което рестартира процедурата).

  99. 99 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#97] от "Ilia Iliev":

    Чети какво казва колегата #98. Между другото, смущение в бордовите компютри би предизвикало несъгласие между тях. Това се следи, дори за всеки два сенсора, всеки два датчика. В такъв случай веднага се дава сигнал за тревога в кокпита, звукът на който се чува в CVR, както и веднага ACARS праща автоматизирано съобщение до базата на авиокомпанията, с пълния текст на събщението, дадено в кокпита (ECAM).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  100. 100 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#98] от "iazdakaja":
    За екранирането , разбира се ,че го правят!
    Но вече ,дори и електроуреди/радиа, компютри и други/ предназначени за военни , са намерени начини да пробият екранната защита!
    Това не е необходимо да го доказвам ,нали!
    и по случайност или не ,може и за самолетните системи да стане.
    Колкото и независими , екранирани са или са два или три пъти паралелно осигурени!
    Винаги има вероятност да бъдат пробити защитите.
    Но дори тук не става въпрос за това!
    Тук става въпрос за факти!
    Няма факти за работа на системите.
    Записите в Кабината не са достатъчни ,защото са индиректни!
    Дори и в съда не приемат доказателства звукозаписи , без да са осигурени по начин ,който да е доказано не зависим.
    Самия факт ,че са намерили само едната кутия вече е достатъчен за съмнение!
    Като другата е с еднаква здравина ,като намерената.
    Да не говорим ,че трябва да има и маяк!
    И факта ,кой първи е правил огледа!
    И съмнението за манипулация си е нормално да е на първо място.
    Не може да се приеме за достоверни доказателства , в този вид представяна.Ако някой я приеме- означава ,че приема да е манипулиран!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK