
© Reuters
Пет дни след катастрофата на самолета на Germanwings в труднодостъпен район на френските Алпи разследващите обявиха, че са изолирали 78 ДНК проби. В катастрофата загинаха 150 души.
Те отхвърлиха информацията, която по-рано днес разпространиха германските медии, че са идентифицирали останки от тялото на втория пилот Андреас Лубиц, за който се смята, че умишлено е разбил машината, съобщава Би Би Си.
Претърсванията в района на катастрофата продължават, като засега екипите имат достъп до него само пеша. Районът се оглежда и по въздух, с хеликоптер, докато се изгражда път, така че високопроходими машини да могат да достигнат мястото.
© Reuters
По-рано днес германският в. "Билд" разпространи аудиозапис от единствената открита засега черна кутия на самолета. Той показва, че заключеният извън пилотската кабина капитан на полета е викал: "Отвори проклетата врата", докато я е удрял с метален предмет. Малко по-рано капитанът казва на втория пилот, че не е имал възможност да отиде до тоалетна преди излитането, а Лубиц отвръща, че той може да направи това по всяко време. Капитанът му казва да поеме контрола и изглежда след това Лубиц заключва кабината.
На този фон се чуха призиви да не се избързва със заключенията, преди да приключи разследването. Асоциацията на германските пилоти изтъква, че втората черна кутия на самолета все още не е открита, а пълна картина за събитията на борда може да се получи чак след съпоставка на данните от двете кутии.
Дали това са истински записи от черните кутии, засега не се потвърждава официално. Европейската асоциация на пилотите съобщи, че изтичането на гласови записи е "тежко нарушение" на световно приети правила. Телевизия Си Ен Ен коментира, че записите от черните кутии по принцип са едни от най-сериозно пазените части при разследванията на самолетни катастрофи и никога не биват официално разпространявани. Ресорен репортер на медиата нарече "невероятна" възможността аудиозаписът да изтече по такъв начин.
© Associated Press
На този фон се появиха се и информации за намерени в дома на Андрас Лубиц антидепресанти. Вестник "Ню Йорк Таймс писа, че той е имал проблеми с очите, като новината впоследствие се разпространи и в германски медии, които говорят за отлепяне на ретината. До момента така и не е описана от официални лица пълната картина на здравословното състояние на младия мъж.
Теодор Иванов
Рейтинг: 8 НеутралноДоста бързо обвиниха пилота,което дава размисли,че нещо се скрива за катастрофата на самолета.
ajjadahhdjkdeutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#1] от "Теодор Иванов":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningДа, скриват се експериментите на американците със секретни лазерни оръжия над френските Алпи, така любезно забелязани от руския северен флот. Твърди се даже, че въпросният планински връх не е истински, а е холограма създадена с ХААРП за да може по-лесно да се обясни катастрофата.
Гарван
Рейтинг: 986 НеутралноАко до 1-2 дни не намерят и рачетат ФДРа, тоз пилот ще е братът на Франкенщайн.
Майндърбайндър
Рейтинг: 1240 ГневноЗащо не могат да се разпространяват записи от черни кутии? Казвате на близките на загиналите,че това не е тяхна работа? Да си вземат обезщетението и да не задават въпроси?
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.Теодор Иванов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "deutschwagen":
ajjadahhdjkНе съм казал такова нещо.Чисто и просто вината е на Луфтханза и това разрешаване на причината са самолетната катастрофа е за да ги спасят от сериозни проблеми.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#3] от "Гарван":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningА ФДР какво ще покаже според теб?
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#5] от "Теодор Иванов":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningТова с лазера е най-тиражираната алтернативна версия в момента.
Сега можеш ли да ми кажеш защо е виновна Луфтханза, с какво, и какво те кара да не вярваш на официалната версия?
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2837 НеутралноДо коментар [#1] от "Теодор Иванов":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Уж бяха намерени и двете кутии ! Започва да мирише лошо !
Теодор Иванов
Рейтинг: 8 НеутралноНе че не вярвам,но разрешиха загадката прекалено бързо.Дори и да е вярна официалната версия Луфтханза са виновни,затова че са позволили на психически неуравновесен човек да бъде пилот на самолет.А и този самолет е трябвало да бъде за скраб отдавна.
ajjadahhdjkIlia Iliev
Рейтинг: 328 НеутралноТози път заглавието отговаря на истината!
Всичко казано до сега е недоказано и следователно не може да се доверим.
Да очакваме официалните резултати!
Със сигурност ще се намерят много пропуски в различните системи на организацията на държавата .
И със сигурност ще се коригират.
Няма значение каква е истината!
Защото контролът на информацията е пълен!
И ще ни дадат само удобна за контролиращите ни инфо!
Няма как да допуснат неудобно информация.
Няма значение каква е!
Hristo Kostov
Рейтинг: 221 НеутралноМи има значение къде ще се разбиеш. Над океана, в Украйна или във Франция. Има значение коя е компанията, кои са разследващите. Всички много избързвате.....
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#9] от "Теодор Иванов":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningСамолетът не е за скраб, няма му абслоютни нищо. Какво те смущава в случая? Разпадащите самолети спускат ли се в плавна и стабилна траектория 8 минути? Толкова стари, а и по-стари самолети си летят и в САЩ, да не говорим за Индия, където летят най-старите такива самолети. Проблем да е имало???
Това с "бързото разрешаване" не е нищо странно. Очевидно записите от кокпита и данните от диспечерите са напълно достатъчни за да се правят първоначалните изводи. И това не е "разрешаване", а насока на разлседването. Нали щеше да се забележи, че изведнъж полицията и прокуратурата се рови солидно из миналото на един от пилотите? А и по тази логика, за едно измислено "бързо разрешаване" е нужно да има едно още по-бързо разрешаване на истинската причина, не мислиш ли?
Колкото до Луфтханза, каквито и пропуски да е имало в медицинското обслужване на пилотите, най-виновно е законодателството, което не позволява лекарите и работодателите да си комуникират, в името на защитата на личните данни. Държавните органи също може да стегнат изискванията за медицинските прегледи. Но това не прави Лубиц по-малко откачен.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#8] от "EREBUS":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningНа какво ти мирише - на развалена ципура?
dimko
Рейтинг: 562 НеутралноНамерят ли втората кутия, одма да я дадат на "Ню Йорк таймс"...
В този казус, той е говорителя на последната хинстанция ...
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#10] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningАйде кажи коя е "неудбоната информация" и как я крият с "контрол".
xmm
Рейтинг: 1074 Неутрално[quote#10:"Ilia Iliev"]Защото контролът на информацията е пълен!
И ще ни дадат само удобна за контролиращите ни инфо! [/quote]
Съгласна съм,за съжаление....
Chavo64
Рейтинг: 381 НеутралноАвиационната общественост е скандализирана от журналистическите простотии и изтичането на информация. Режисирано уш за добро. Естествено няма да чуете и дума от комисията по разследване на авиационни произшествия. Там са само професионалисти, а не ченгета и журналисти. На някой може да му се иска да стане за пет минути, ма тая работа не е като оная.
chavo64dearblue
Рейтинг: 534 Неутралнотрябва да се разследва защо пьрвия пилот не е бил в пилотската кабина
Един препатил
Рейтинг: 2854 НеутралноСпекулациите в момента ще пошумят и
ще отшумят - както винаги.
Важното е да се намери истинската причина
за катастрофата и от нея да се изведат
поуките - както винаги.
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#15] от "deutschwagen":
Ха ха ха
Аз да изглеждам толкова осведомен!
Ако я знаях истината ,щях ли да си губя времето в различни места и да търся кой казва истината!
Само виждам спекулации около инцидента!
Използват случая ,за свои цели.
И ако се види колко не логични неща се казват!
Направо ми идва да открия още веднъж Америка!
Че защо да не е вярно ,че метеорит или парче космически боклук е ударил кабината на пилота!
alieng
Рейтинг: 434 Неутралнона капитана да му е забранено да ходи до тоалетна по време на полет!
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#19] от "Един препатил":
То е така!
Обаче както казва един мой приятел;
- те като кажат ,че сестрата ти е проститутка- иди доказвай ,че нямаш сестра!
Гарван
Рейтинг: 986 НеутралноДо коментар [#6] от "deutschwagen": Е па нямам кристално кълбо, но със сигурност данните за работа на двигателите и всички системи, вкл. автопилот и ще спрат всички интерпретации и спекулации.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#20] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningЗащото разпадащи се самолети не се снижават плавно и контролируемо в една и съща траектория цели 8 минути. И защото щеше да се чуе ясно на записа от черната кутия, че нещо е станало изведнъж, а не опитът на капитанът да се върне в кокпита.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#23] от "Гарван":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningТоест, нищо нередно няма да покаже. Но дано се намери в добро състояние, именно за да се спрат спекулациите.
ytrewq
Рейтинг: 609 Неутрално''Ходенето по нужда'' на първия пилот създаде ужасна трагедия !
dearblue
Рейтинг: 534 Неутралнопилотите трябва да имат диета преди полет да не им се налага да ходят до тоалетна по време на 2 часов полет
Гарван
Рейтинг: 986 НеутралноДо коментар [#25] от "deutschwagen":
Всеки има интерес да се намери бързо. Прави ми впечатление, че СВРа го намериха и разчетоха много бързо, по-важният в случаят рекордер още не е намерен.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#28] от "Гарван":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningДобре, ама кой е казал, че другият рекордер е по-важен? Обзалагам се, че именно той няма да покаже нищо, с което и ще потвърди официалната версия.
Колкото до това кое са намерили първо, ами въпрос на късмет. Удяр с 700 км/ч в планина...
Гарван
Рейтинг: 986 НеутралноДо коментар [#29] от "deutschwagen": Май си търсиш някой да спориш? Аз съм виждал данни от прастари рекордери САРП 12(фотолента за носител) след удар с повече от 950км/ч. Аджамия си в авиацията, тепърва ти предстои да видиш на пръв поглед невероятни и необясними неща. Знай, че каквото и в цирка не става , става в авиацията.
Гарван
Рейтинг: 986 НеутралноДо коментар [#29] от "deutschwagen": Другият рекордер е по-важен, защото данните от него се залагат в симулатора и така се възпроизвежда целият полет.
Yuliya Emil Grozdanovi
Рейтинг: 8 НеутралноНяма конспирация,ама Бай Ганя дя я потърси все пак.Големият гаф е,че личните данни при лекаря са неприкосновени в Германия.Гадното е че всеки такъв инцидент, води до нови мерки и закони които ограничават личната свобода на хората.
Публикувано през m.dnevnik.bg
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#31] от "Гарван":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningДанните от другия рекордер ще покажат лиспата на каквито и аномалии. Като го сложат в симулатора ще гледат как автопилтът плавно ги спуска към планината в течение на 8 минути. Какво ти показва това? Би било важно само ако има някакви технически аномалии, или се наблюдават командите на пилотите. В случая такива няма.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#30] от "Гарван":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningДа, и? Кой е казал, че на моментът трябва да се намери всичко и да работи? Между другото, те са намерили другата черна кутия, но с липсващ записващ модул. Именно защото черните кутии са малко по-други днес, ако намериш една част това не значи, че си намерил цялата кутия. Няма да е лошо и да видиш снимките на намерената кутия.
Колкото за "цирка", много не разбирам какво искаш да кажеш. Имаш ли причина да оспорваш главната версия, и имаш ли собствена?
Гарван
Рейтинг: 986 ЛюбопитноДо коментар [#33] от "deutschwagen": Блазе ти щом можеш да виждаш в бъдещето. Как така не са те цанили за главен разследващ инспектор?
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#35] от "Гарван":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningДобре, приеми за момент официалната версия. Какво би показал ФДР-ът?
znaesht
Рейтинг: 607 Неутрално[quote#9:"Теодор Иванов"].А и този самолет е трябвало да бъде за скраб отдавна. [/quote]
Ти авиационен инженер ли си ? На какво основание реши така? Има си строги регламенти, нормативи, ресурси, които стриктно се спазват....още повече пък в Германия.
Гарван
Рейтинг: 986 НеутралноДо коментар [#36] от "deutschwagen": За мен е важно какво е заклучението на официалната комисия, а то се гради на факти, а не на предположения.
nenad
Рейтинг: 434 Любопитно[quote#29:"deutschwagen"] ще потвърди официалната версия. [/quote]
За каква "официална" версия говориш, ако не е тайна?
shileto
Рейтинг: 1074 НеутралноЗащо спряха да говорят за половинчасовото закъснение на полета, някакъв технически проблем или друго ?
nenad
Рейтинг: 434 Любопитно[quote#36:"deutschwagen"]Добре, приеми за момент официалната версия. [/quote]
Пак да попитам - каква е тази "официална" версия, която трябва да бъде приета?
Bicho Raro
Рейтинг: 1352 Неутрално[quote#7:"deutschwagen"]Това с лазера е най-тиражираната алтернативна версия в момента. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannКоято, обаче, не тръгва от руски сайтове, а ето от тук:
US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "deutschwagen":
Бих искал да вярвам в това ,но има малко разминаване!
Няма я втората кутия със записите на техническите параметри!.
Защо са намерили само тази!
Излиза ,че прикриват нещо. И има място за варианта с опит на нови видове оръжия!
И как така тази информация излезе първо в Ню Йорк , а не я публикуваха във Франция!
И защо психо ,ако е истина е пилот на германска авиокомпания!
И защо , без доказателства , всички припяват психоварианта!
Съмнително е само факта, че още не са доказали с факти , и вече лансират идея!
А останал човек във висок вакуум , как действа!
Защото вратата не може да я отвори и при разлика в налягането само от 0.1 атмосфера!
Една врата с размери 1на 2 метра има площ 20 000 квадратни сантиметра.
Или 2000 кг е силата необходима ,за да се отвори!.
А 200 кг отговоря на 0.01 атмосфера разлика в налягането!
Вратата не е необходимо да е заключена ,за да не можеш да я отвориш.
А при внезапна разхермитизация , колко секунди човек може да е в съзнание!
Може ли да отговориш?
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#42] от "Barcelina #Je suis la libertad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningСериозно ли????
"The Ministry of Defense (MoD) is reporting today that dispatches from the Northern Fleet (NF)"
Чие министерство? Чий северен флот???
И после за някакви "западни хора". Така ли се пише в западните медии???
"And as many German pilots are refusing to fly today because of these US war game actions against the Federation, this report concludes, the likelihood of the Western people being told the truth about what happened to Germanwings Flight 9525 is about the same as their being told the truth about Malaysia Airlines flight MH17, which was proved by satellite photos to have been shot down by a Ukrainian fighter jet, is about the same…Zero"
И разбира се, доказано измислената снимка от руское телевидение отдолу. Венче, много си лесна
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#43] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningЧакай бе, съвсем си се объркал. Става въпрос за вратата на кокпита. То другото ти май няма смисъл да го коментирам. Излиза, че прикриват нещо? Защо реши така? И всичко е на базата на факти и доказателства. Ама то в бълагрските форуми експерт до експерт когато става дума за авиация (и всичко останало).
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#41] от "nenad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningПитай още веднъж.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#40] от "shileto":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningСамолети закъсняват непрекъснато. Всички ли са поради техничеслки причини?
Между другото, причината за закъснението е била силно натоварения трафик на летището в Барселона. За това не се говори повече за него.
Bicho Raro
Рейтинг: 1352 Весело[quote#44:"deutschwagen"]Сериозно ли???? [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannМа ти наистина ли очакваше нещо сериозно? Хайде де, за първи път ли чуваш за този сайт "whatdoesitmean.com"? Един от най-старите и посещавани конспиративни сайтове?
Та, какво точно ми опонираш? Аз да не би да твърдя, че написаното там е истина? Просто те коригирах, че дивотията за лазера тръгва именно от този сайт, после беше пуснат и из няколко руски, някои от които коректно посочиха откъде са взели "инфото", други - не, ти явно си чел тях и така... сега тази история, че американците са виновни (пак) я има из всички уважаващи себе си конспиративни сайтове, аз лично я видях преведена на няколко езика.
Та така...
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#38] от "Гарван":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningФакт е това, което е записано на CVR. Факт са данните от ATC. Факт са комуникациите (или лиспата на такива) с ATC. Факт са данните от ACARS.
Едниственият, който работи на "предположения" тук си ти. Предположения от сорта "много бързо решили", "много се бавили с намирането на ФДР", "може би ни лъжат".
Сега ще отговориш ли на въпроса ми по-горе?
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#48] от "Barcelina #Je suis la libertad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningАми ти сайтът го мани, личи си колко е достоверен. Въпросът е, че тази "статия" е писана от руски поданик - личи си от километри. Цитираният "източник" са МО на Русия и северния им флот.
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#45] от "deutschwagen":
И кой тук трябва да е експерт!
Всички сме не експерти!
Нали и за това питаме!
Може ли при рязко разхермитизиране , вратата на пилотската кабина да се самозаключи.
Нали нямаме данни за техническото състояние при катастрофата!
И как човек се държи при рязко спадане на налягането !
И съответно на кислорода!
Как така приемат ,че е психо и той е затворил вратата , като все още нямат данни за техническото състояние!
Тези всички разговори между тях са си съчинение на свободна тема!
Единия казал това и е имал предвид онова!
Това не е подхода .
Не случайно и пилотите не приемат този подход!
Bicho Raro
Рейтинг: 1352 Любопитно[quote#50:"deutschwagen"]Въпросът е, че тази "статия" е писана от руски поданик - личи си от километри. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannКато автор е посочен "Sorcha Faal" и бързо търсене в нета показва това:
Sorcha Faal is the alleged author of an ongoing series of "reports" published at WhatDoesItMean.com, whose work is of such quality that even other conspiracy nutters don't think much of it. There is a high chance that "Sorcha Faal" is actually David Booth, the owner/operator of the website, or someone collaborating with him.
Иначе, самата статия за лазера не съм я чела, освен заглавието, разбира се, не си падам по конспирации.
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#49] от "deutschwagen":
И кое е факт тук!
Разговора между тях е бил факт!
Добре и да е факт разговора.
Но къде са истинските факти!?
Няма ги !
Вратата на пилотската кабина не е факт ,че я затворил той!
Не е факт ,че е бил в кабината в в състояние на съзнание!
Не е факт ,че е било всичко технически наред.
И сега да коментираме какво е имал предвид и какво е искал да каже .
Той бил казал е различно от той го е направил!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#51] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningНамерената черна кутия записва всички звуци в кокпита. Това включва лиспата на експлозия или въздушна струя, каквито би имало при разхерметизиране. Това включва нормалното дишане на пилота. Това включва и всички аларми и тревоги в кокпита, каквито би имало при всеки вид техническа неизправност. Сега остава само да обясниш как това разхермитизиране е променило параметрите вкарани в автипилота и е програмирало самолета да започне осем минутно, конторлирано и плавно снижаване! Абе направо полтергайст!!
А до колкото четох и гледах, точно обратното - пилотите взимат версията с умишлените действия на Лубиц напълно сериозно. В същото време, около 6,5000 екземпляра А320 си летят всеки ден, като някои о тях в Луфханза и Делта са на същите години, а в Индия има и такива на 26 години!
nenad
Рейтинг: 434 Неутрално[quote#46:"deutschwagen"]Питай още веднъж.[/quote]
Няма нужда - затъкването ти след този скромен въпрос е показателно и смехотворно, бърборко!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#53] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningМоля? Защо тези неща да не са факти? Значи според теб и кадрите от CCTV не са кадри, така ли?
Къде са доказателствата ти за технически проблем? Ти ACARS знаеш ли какво е? CVR какво записва знаеш ли? Покажи ми къде другаде самолет с технически проблем се спуска програмирано 8 минути? А известно ли ти е, че това съвсем няма да е първият случай когато пилот решава умишлено да катастрофира самолет точно когато другият пилот излиза от кокпита?
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#55] от "nenad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningАбе ти си по-откачен и от Фанети. Онзи дето след един такъв наш спор вече го няма никакъв. Експертче си ми и ти, точно като него
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#52] от "Barcelina #Je suis la libertad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningТова е забавно описание. Но структурата на текста, както и цитираните източници вонят на нещо по-особено. Иначе може да се нарича и Роналд Рейгън ако иска.
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ЛюбопитноДо коментар [#47] от "deutschwagen":
Ами ако точно закъснението е причина за катастрофата!
Самолета не е следвало да е там!
Не е важно това!
Само едно прави впечатление!
Коментират версия ,преди да намерят и останалите данни за състоянието на самолета при катастрофата!
Защото едно рязко падане на налягането в кабината може да направи човек безконтактен и да изгуби съзнание!
И защо не приемат и друга логична причина !
Още повече нямат доказателства да я изключат.
И лансират само тази ,че един от пилотите е психо!
Този факт говори за съвсем друго!
Та какво ще кажеш за това!
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ЛюбопитноДо коментар [#56] от "deutschwagen":
Нали не са открили втората кутия ,която записва техническите параметри!
И още не са я открили!
На откритата има записи само на такива разговори.
Това е до сега ,което обясняват .
Има ли технически параметри записани на тази намерена кутия!
-няма!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#59] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningАбе ти четеш ли това, кеото ти пиша, или само цакаш по клавиатурата? "Едно евентуално спадане на налягането можело...." Ами то по принцип много неща може. Обаче е ставало и се знае какво става тогава. Наличната информация в момента е достатъчна да се стигне до сегашната хипотеза. Ти очевидно нямаш и представа как се управлява самолет, след като питаш такива въпроси, и то едни и същи. Абе вземи почети малко, запознай се с материала, може и да спреш да мислиш на принципа "ама то може и това, онова"
Иначе самолети закъсняват всеки ден. Катастрофират ли и те? Значи какво е станало според теб - понеже никой не си направил труда да превери, че този самолет е на определено място, от което по план би трабвало да се е изнесъл преид 20 минути, са го гръмнали с лазера на НАТО? Или какво друго - блъснал го е друг самолет? А къде е другуя самолет? А ти знаеш ли как падат поразени във въздуха самолети? Не 8 минути в плавна траектория.
nenad
Рейтинг: 434 Любопитно[quote#57:"deutschwagen"]Експертче си ми и ти, точно като него[/quote]
Пак не се вижда да си отговорил нещо смислено на въпроса на "експертчето", бърборко.
Защо така се затрудняваш?
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#60] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningЗначи, както вече ти псиах, вземи и се запознай. Прочети какво е ACARS. След това проумей, че техническите проблеми предизвикват звукови сигнали и аларми в кокпита, които се записват на CVR. В историята е имало доста катастрофи по най-различни причини и от анализирването им експертите знаят какво се чува на CVR при тях.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#62] от "nenad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningСъвсем не се затруднявам. Както виждаш, мога да изписвам редове. Ама ти нямаш капацитета да ги разбереш. За това те ингорирам
Bicho Raro
Рейтинг: 1352 Весело[quote#58:"deutschwagen"]Но структурата на текста, както и цитираните източници вонят на нещо по-особено. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannАха... значи и ти си бил от конспираторите... обаче от тези, дето навсякъде виждат руснаци....
Е, лошо няма, всеки има право на своя си, лична параноя.
nenad
Рейтинг: 434 Любопитно[quote#64:"deutschwagen"]Съвсем не се затруднявам.[/quote]
Поради което така и не си казал нищо по въпроса за "официалната" позиция, откакто те попитах?
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ЛюбопитноДо коментар [#63] от "deutschwagen":
Не ми е професията пилот.
Това което пишат на всички места е - не са намерили втората кутия ,което записва техническите данни!
Тази първата е записвала всичко друго ,но не и техническите данни.
Ти като си на ти с това !
Защо всички издания пишат това!
И аз приемам за истина тяхната страна .
Излиза ,че всички други пишат лъжи!Така ли е!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#67] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningНе, не лъжат изданията. Или просто са запознати колкото теб, или не си разбрал правилно какво казват, или се е изгубило в превода.
Как според теб в случая с АФ447 знаеха седмици след катастрофата и почти две години преди да намерят черните кутии, че самолетът е паднал цял и вертикално с висока вертикална скорост, и че в началото на ицнидента автоматизацията и протекции са се били изключили заради проблем с уредите за измерване на скоростта? Как?
Поне казваш, че четеш някакви "издания". Фактически това, с споря не е толкова твоето мнение, колкото ефекта "счупен телефон".
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#65] от "Barcelina #Je suis la libertad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningЗащо да е параноя? Ти като искаш се връзвай, че не бил руснак, само защото се прави на неруснак. Обаче човек, който е израстнал с английски като първи език не говори така. Човек от запада (САЩ, Европа) не би се обръщал с "western people". Не ставай смешна.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#66] от "nenad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningНе съм казал НА ТЕБ, защото те игнорирам. Защото се правил на малоумен.
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#54] от "deutschwagen":
Интересно!
Звуковете записи не показвали звукове аларми !
Ами ако има технически проблем-какви аларми чакаш!
Нали точно това казвам!
При технически проблеми ,които блокират всички аларми.
Примерно електрически.
А точно дишането дори ида са го записали!
Е още повече съмнително-защото показва че е дишал трудно ,за да има звук при дишане!
Пътя за доказване е съвсем друг.
Колко пъти го посочвам.
Изключват се една по една причините за катастрофата!
А не - избира се една и се лансира!
Явно си платен да насаждаш една от версиите.
Разума сочи друго.
Не ти знам професията- но си далеко от нивото !
Bicho Raro
Рейтинг: 1352 НеутралноДо коментар [#69] от "deutschwagen":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannПак да попитам, защо автоматично реши, че е руснак? Не може ли да бъде французин, италианец, грък, испанец, поляк или друг неанглоговорящ?
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#68] от "deutschwagen":
Доказателството е едно , предположението е друго!
Тук става въпрос за много варианти , еднакво възможни!
А тук точно това е разликата!
Откриват само едната кутия!
А и двете с еднаква здравина !
И как няма да я намерят ,след като не може да се разбие и трябва да има сигнал от нея!
И защо първо военни и жандармерия са проверили мястото.
Така писаха, не го измислям !
Ами има ли доказателства ,че не са я вземали.
Виждаш ли колко съмнителни неща има тук.
Ако не ти прави впечатление това и ако мислиш ,че аз съм много подозрителен.
Не е това.Аз само искам да видя възможност да приема фактите .
Но как да ги видя ,като няма основание да ги приема за достоверни!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#71] от "Ilia Iliev":
airlines_pilot_airport.html
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning[quote#71:"Ilia Iliev"]Ами ако има технически проблем-какви аларми чакаш[/quote]
Поне "Master Caution" и отделно "chime" за всеки отделен проблем.
[quote#71:"Ilia Iliev"]При технически проблеми ,които блокират всички аларми.
Примерно електрически[/quote]
Да, то има само един източник на захранване. Не са няколко независими, плюс генератор, плюс батерия, плюс RAT.
Ето тук можеш да чуеш как звучи да имаш електрически проблем на А320 (малко причинен от пилотите), и то запис от диспечерите. Отиди на плейъра под "An edited transcript of the conversation is below, courtesy of LiveATC.net:"
http://www.nola.com/news/index.ssf/2011/04/united_
и слушай преди и след половината на записа.
[quote#71:"Ilia Iliev"]Изключват се една по една причините за катастрофата[/quote]
Да, за сега се изключват технически проблем, бомба или сблъсък с друг самолет.
[quote#71:"Ilia Iliev"]Явно си платен да насаждаш една от версиите[/quote]ю
О да, явно! Добре че си ти, да им го кажеш!
[quote#71:"Ilia Iliev"]Не ти знам професията- но си далеко от нивото[/quote]
Кое ниво? Та ти не разбираш и бъкел от авиация, обаче даваш оценки и спориш на инат като типичен българин!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#73] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningКакво предлополежия бе? BEA публикува цели два доклада за АФ447 преди кутиите! Съвсем си се самозабравил. Раздаваш оценки и мнения, обаче разбранията ти са примитивни.
Иначе аз нищо съмнително не виждам. Но винаги ще се намери някой форумен разбирач. Аз повече с теб няма да се занимавам. Дал съм ти достатъчно материал, ако искаш ще се прпобваш да понаучиш нещо.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#72] от "Barcelina #Je suis la libertad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningАми има признаци, особености на руския език и съзнание. А това с препратката към украинския самолет отдолу го довършва.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#72] от "Barcelina #Je suis la libertad":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningИначе да, не знам със сигурност какъв е и от къде е. Имам предположение. Но не е такъв, за какъвто представя. Не виждам и как един французин ще се обърне със "западни хора" към аудиторията си. А отделно цитираният източник е северния флот. Едва ли френският.
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#74] от "deutschwagen":
Ти случайно да си инженер!
Явно не си!
Няма 100% сигурност при техническите средства!
Особено електрическите!
На теб ясното ли е ,че има положение , при което не работят всички електрически прибори и уреди.
Да си чувал за опасностите ,които ни предупреждават при силни слънчеви изригвания!
Поне това не ли ти задава въпроса как се получава!
И са реални сега точно такива системи, които блокират всички електрически системи.
Какво се правиш на кон с едно око.
Има и друга страна!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#78] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningХаха, значи самолети непрекъснато трябва да падат когато има слънчеви изригвания!
Съгласен съм, няма 100% сигурност в нищо на този свят. Даже в онзи случай с А320 на Юнайтед в Ню Орлиънс, който псоменах по-горе, И ДВЕТЕ черни кутии са спрели да записват минути преди кацането. Обаче както виждаш, базовите инструменти в кокпита са работили, алармите са работили, и най-важното, контролните плоскости са работили, защото А320 е FBW!!!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#78] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningИ не, не съм инженер, но ако се обърнеш към техническите, специализирани форуми, ще намериш инженери и ще можеш да обсъдиш притесненията си с тях! Ето няколко сайтове с такива форуми:
forums.jetphotos.net
airliners.net
prrune.org
avherald.com
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#79] от "deutschwagen":
Аз съм консуматор тук !
Само бих искал да намеря варианта - описващ реалната картина!
Не ме интересува друго нещо.
И на другите места и подобно положението-пълна мъгла.
Не мога да приема нещо ,което има много варианти!
Особено ,когато всички лансират само едната .
Но случая с този самолет става подобен с Ню Йорските.
ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ЗАКОНИ НА ФИЗИКАТА НАРУШАВА ОФИЦИАЛНАТА ТЕЗА.
Аз вече знам ,че законите на политиката имат предимство пред законите на физиката!
За това така се съмнявам в законите на техниката и фактите и тук!
Разбираемо ,нали?!?!?!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#81] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningКонспирацийки? Ами то всъщност ти си този, който прави крайни заключения - според теб, официалната версия не може да бъде вярна, в никакъв случай!
[quote#81:"Ilia Iliev"]ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ЗАКОНИ НА ФИЗИКАТА НАРУШАВА ОФИЦИАЛНАТА ТЕЗА[/quote]
Например, кой закон нарушава? Всъщност, това е една от много малък брой тези, които не нарушават нищо и съвпадат с всички факти, някои от коиот са доста особени.
Сега ми обясни как твоята теза се справя със законите на физиката - значи, според теб имаме пилот, който губи съзнание, нали така? Обаче успява през цялото време да пречи на капитанът да влезе в кокпита. Защото това е единственият начин да спреш член от екипажа да влезе. И в същото време е програмирал автопилота да започне осем минутно снижаване. Изключително ясно се чува когато автопилотът е изключен, дори когато с в предната част на салона!
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#80] от "deutschwagen":
Ами колегите инженери , които работят в тази област , сме си шегували много на тези теми.
Даже и имам първи братовчед завършил радиотехника и е работил с радиолокационни антени .
И даже приятел радио-инженер.
Имаше такава специалност.
Но това не е важното.
Важното е че при силно външно електромагнитно поле , индуцира не контролирано електричество вътре в уреда, което нарушава нормалната му работа!
А самолетите едва ли имат защитен щит на уредите си.
Дори и военните уреди много рядко ги екранират!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#83] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningИменно във авиацията всичко е предвидено. Аз само не мога да разбера каква е твоята версия - че силно магнитно поле е бъгнало целия самолет и е сварило мозъка на Лубиц ли
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#83] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningКолегите ти инженери имат ли си идея как е устроена електрониката на Еърбъсовете?
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#82] от "deutschwagen":
Каква ти конспирация !
Изчисли , един капък за колко време ще падне от височината на кулите .
Значи пада около 11-12 секунди!
Та падането , засечено по кадрите от СНН - са 7-8 секунди!
Това се изчислява!
И се доказва по видеотата .
И двете са достъпни!
Направи го сам!
За другите са подобни изчисленията!
Особено ако видиш гледката след падането!
Реалната картина е различна от теоретичната и от другите подобни случаи.
Би следвало стоманените конструкции да са навити и стърчат като макарони! А не срязани като с нож.
Ама такива неща не се казват ,нали.
Ако имаш познат строителен инженер- питай!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#86] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningОх Боже. Ти си говорил за 9/11.
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#85] от "deutschwagen":
Как си мислиш!
Ха ха ха
Само за твоя информация- достатъчно е един говорител или аларма , за да се влезе вътре в всяка една електрическа система!
Знаеш ли ,че всеки компютър , може да се влезе в него ,чрез говорителите му.
Има даже и такива софтуери , да предават информация лаптопа ,чрез използване на говорителите .
Не е фантастика .
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ЛюбопитноДо коментар [#87] от "deutschwagen":
Да точно - кулите!
И този случай отива към неговия случай.
Да видим окончателните резултати.
Но всичко ставащо да сега сочи същата последователност ,както се случи тогава.
И логиката би следвало да бъде същата!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#88] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningДа, какво и питам аз. Очевидн нито ти, нито колегитети знаете нещо за това как е устроен А320, или който и да е компютъризиран самолет.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#89] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningНищо общо няма с кулите. Това тук за сега не се води тоероризъм. Не можеш ли да различаваш и най-простите разлики?
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#84] от "deutschwagen":
Виж , микровълновата печка е измислена още по времето на Хитлер.
Сега са минали толкова години!
Защо мислиш ,че вече не могат да я направят много по мощна и да поставят на място което си пожелаят!
Намек ,за високите технологии.
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#91] от "deutschwagen":
Кулите не си беше тероризъм!
Но явно нямаш инструкции за тях -спирам темата!
Няма смисъл да обяснявам техническата страна на катастрофата!
Аз не я приемам за основна .Но няма доказателства , за да приема ,че не причината за станалото.
Разбирам хората ,които приемат само едната страна!
Аз приемам твоята ,като една от вероятните!
Но не и единствената.
И ако си приемаш само розовата страна- приемай си я!
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#92] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningЗащо се правиш на ударен? Ако наистина разбираше нещо по тази тема, щеше да знаеш, че ако наистина успееш да въздействаш на една сложна компютъризирана система се получава хаотична реакция. Такава лиспа в случая, цели 8 минути.
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#93] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningАха ясно. Не били лазерите на САЩ, а микровълновите печки на Хитлер. Свалили самолета ей така, за кеф.
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#95] от "deutschwagen":
ха ха ха
Няма смисъл .
Живей си с познанията си.
Аз съм глупакът тук!
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#94] от "deutschwagen":
Да ти имам фактите!
Щях да стана милионер!
ха ха ха
iazdakaja
Рейтинг: 821 НеутралноДо коментар [#83] от "Ilia Iliev":
[quote#83:"Ilia Iliev"]външно електромагнитно поле , индуцира не контролирано електричество вътре в уреда, което нарушава нормалната му работа[/quote]
Е и? Да не мислиш, че в Еърбъс ползват уреди без проткол за реакция при "нарушаване на нормалната им работа"? Освен това всичко е положено тройно и петорно - физически разделено и с различни парамерти - честоти, волтажи... няма въздействие, което да удари всичко, навсякъде в целия спектър.
Проблеми със самолета няма. Даже по радарния профил сметнаха колко е завъртяно копчето на автопилота: от 38000 фута на 1000 или подобно... самолетът е изпълнил командата веднага и добре.
Също пилотът е бил физически ОК - вратата се отваря сама след малко, ако в кабината не потвърдят, че отказват достъп (което рестартира процедурата).
deutschwagen
Рейтинг: 1792 НеутралноДо коментар [#97] от "Ilia Iliev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningЧети какво казва колегата #98. Между другото, смущение в бордовите компютри би предизвикало несъгласие между тях. Това се следи, дори за всеки два сенсора, всеки два датчика. В такъв случай веднага се дава сигнал за тревога в кокпита, звукът на който се чува в CVR, както и веднага ACARS праща автоматизирано съобщение до базата на авиокомпанията, с пълния текст на събщението, дадено в кокпита (ECAM).
Ilia Iliev
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#98] от "iazdakaja":
За екранирането , разбира се ,че го правят!
Но вече ,дори и електроуреди/радиа, компютри и други/ предназначени за военни , са намерени начини да пробият екранната защита!
Това не е необходимо да го доказвам ,нали!
и по случайност или не ,може и за самолетните системи да стане.
Колкото и независими , екранирани са или са два или три пъти паралелно осигурени!
Винаги има вероятност да бъдат пробити защитите.
Но дори тук не става въпрос за това!
Тук става въпрос за факти!
Няма факти за работа на системите.
Записите в Кабината не са достатъчни ,защото са индиректни!
Дори и в съда не приемат доказателства звукозаписи , без да са осигурени по начин ,който да е доказано не зависим.
Самия факт ,че са намерили само едната кутия вече е достатъчен за съмнение!
Като другата е с еднаква здравина ,като намерената.
Да не говорим ,че трябва да има и маяк!
И факта ,кой първи е правил огледа!
И съмнението за манипулация си е нормално да е на първо място.
Не може да се приеме за достоверни доказателства , в този вид представяна.Ако някой я приеме- означава ,че приема да е манипулиран!