Втората черна кутия на А320 може да е прекалено повредена, коментират от Lufthansa

Втората черна кутия на А320 може да е прекалено повредена, коментират от Lufthansa

© Reuters



Председателят на борда на Lufthansa Кай Кратки предупреди, че липсващата черна кутия на разбилия се във френските Алпи самолет на Germanwings може да е прекалено повредена, за да е от полза на разследването, съобщава Би Би Си.


Засега сред останките на самолета е открито само едно от записващите устройства, което е записвало разговорите в пилотската кабина. Малко по-късно издирващите екипи откриха конзолата, на която трябва да е второто устройство, в чиято магнитна карта да се намерят последните показания на уредите на борда. Самото устройство обаче липсва.


Лошото време пречи на полетите на хеликоптери до мястото на катастрофата, което кара разследващия екип да стига дотам пеша.




Булдозер в момента проправя импровизиран път до мястото, който да позволи на високопроходими автомобили да достигнат до него. Когато пътят е готов, дотам ще може да бъде докарана и по-тежка техника.


Приоритет в момента е откриването на жертвите, като досега е установено наличието на ДНК на 80 от тях. В хотел в Марсилия е създаден център за семействата на жертвите, откъдето Germaniwings планира да организира посещения до мястото на катастрофата.


Анализът на записа от намерената черна кутия сочи, че вторият пилот Андреас Лубиц е разбил нарочно самолета, след като заключил другия пилот извън кабината. Сред данните са и височината, скоростта и посоката на движение, както и позицията на задкрилките.


В предаване по германска телевизия Кратки посочи, че може и да не бъдат изяснени точните обстоятелства около катастрофата, тъй като самолетът се е забил със скорост от 800 километра в час в отвесна скала.


"Възможно е ударът да е бил прекалено силен и да е унищожил черната кутия и затова тя да не изпраща сигнал. Въпреки това откриването й ще е от полза при установяването на случилото се", казва той.


Според European Cockpit Association публикуването на записа от намерено устройство е било "сериозно нарушение на правилата", но въпреки това много от въпросите остават без отговор.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Не съм любител на конспирациите, но съм почти готов да се обзаложа, че записващото устройство не е било на мястото си!
    По принцип - трябва да издържа до 3200g, без да се разруши...
    А това така да е "анихилирало" - съмнително е!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  2. 2 Профил на scrapisimo
    scrapisimo
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Представете си ако не беше намерена и черната кутия с аудио записа и всичко беше отишло в полза на техническа грешка. В момента се въвеждат нови правила в цяла Европа само заради аудио записа.

  3. 3 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 602 Неутрално

    А сега си представете, че втората кутия не бъде открита и евентуалните технически проблеми отиват в полза на втория пилот.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  4. 4 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 405 Любопитно

    " Втората черна кутия на А320 може да е прекалено повредена..."


    Тия почнаха прекалено да се гъбаркат с нас нещо, май ?

    Още не са я намерили и тя взе, че се " повреди "...

    ))

    Не ми се мисли, ако я намерят, какво ще измислят.

  5. 5 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#3:"bgkurshum"] евентуалните технически проблеми [/quote]
    Кои евентуални технически проблеми? Няма никаква индикация за какъвто и да е било проблем в самолета. Самолетът е летял по зададения курс и се е снишил плавно със зададената скорост до момента на разбиването. Скоростта при разбиването е била 800км/ч, тоест двигателите са работели.

    #KOЙ номинира бокова!
  6. 6 Профил на jdr21392502
    *****
    Любопитно

    До коментар [#1] от "The Core":

    Наистина е странно, но може пък да се е търкулнало нейде по чукарите!

  7. 7 Профил на crowd_control
    crowd_control
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Пак давам пример как изглежда челен сблъсък на алуминиева конструкция в твърд обект с 800 км/ч: https://youtu.be/RZjhxuhTmGk. Енергията на сблъсъка е колосална. Причината да има каквито и да е цели части е размера на самолета и, че не се е ударил под 90 градусов ъгъл.

  8. 8 Профил на gallno
    gallno
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Някъде прочетох, че в търсенето на всякакви останки участват и хора с опит при земетресения, защото имало отломки забити на метър и повече дълбочина...

  9. 9 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 405 Неутрално

    До коментар [#3] от "bgkurshum":

    Няма какво да си представям, защото знам, че така ще стане.



    Дотук ни се поднасят само откровени лъжи...догадки и всевъзможни хипотези...на килограм !

    Това разследване не е мръднало и на " ИНЧ "

    (

  10. 10 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 681 Гневно

    Тази сутрин от дюселдорфската болница са предали на Прокуратурата данните от прегледите на Андреас. Преди около час на пресконференция прокурорът е обявил, че според медицинската документация, още преди да стане пилот, той е бил диагностициран с риск от суицид. Лекуван многократно за депресията си. Само за последният месец до катастрофата ги е посещавал три пъти.
    Значи, регистриран със склонност към самоубийство.
    Без коментар..

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  11. 11 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 405 Любопитно

    До коментар [#10] от "Кремена":

    Една лъжа повторена сто пъти, се превръща в истина..

    На хората се поднася като информация, това, което ТЕ ИСКАТ ДА ЧУЯТ !

    Само на ,мен ли ми се струва, че " някой " прекалено бърза да се приключи с този казус ?

  12. 12 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ерих Хартман":
    Прокурорът на Дюселдорф не ти е нашта цаца бе колега...

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  13. 13 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 405 Любопитно

    До коментар [#5] от "Emergen-C":

    цитат : " Няма никаква индикация за какъвто и да е било проблем в самолета. Самолетът е летял по зададения курс и се е снишил плавно със зададената скорост до момента на разбиването. Скоростта при разбиването е била 800км/ч, тоест двигателите са работели."

    Там ли беше в момента на разбиването или ползваш " кристална топка " ?

    ))

    Обясни малко по- подробно, ако обичаш, на Уважаемата аудитория, че НИЕ тук сме си малко тъпи и трудно вдяваме подобни велики съждения...

    )))

  14. 14 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#13:"Ерих Хартман"]Там ли беше в момента на разбиването или ползваш " кристална топка " ?[/quote]
    Това са данните от експертизата, изнесени от френската и немската прокуратура. Това, че тези данни не са били цитирани от россия 1 не е моя вина.

    #KOЙ номинира бокова!
  15. 15 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 405 Неутрално

    До коментар [#14] от "Emergen-C":

    От някое вестникарско заглавие...вероятно такова ползваш за "достоверен източник.

    Сега ни стана ясно - благодаря !

    ))

  16. 16 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1840 Любопитно

    -Ай де като я намерят, "специалистите" тогава да се изказват !

  17. 17 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#7] от "crowd_control":

    Алуминия и бетона направо се станаха на прах.

  18. 18 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 405 Неутрално

    Като говорихме за останки и зверски челен сблъсък при почти 90 градуса в планината , та се сетих :

    Ето Ви линк от една катастрофа станала в далечната 1956 година

    Гадна гледка, Уважаеми дами и Господа !

    ((

    Направо си е зловеща...((

    Гледайте внимателно !

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Q9CK3xuZJ0Y


  19. 19 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 405 Неутрално

    Lockheed L-1049 Super Constellation

    Пътническият вариант !

    Машина тежаща около 31 тона се забива в каньона челно при скорост не по - малка от 500 км.ч

    Ако не се лъжа, круизната му скорост бе някъде около 435 км. ч

    (

  20. 20 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1057 Разстроено

    Луфтханза опитва измъкване от отговорност.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  21. 21 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 405 Гневно

    До коментар [#20] от "grand funk railroad":

    " Луфтханза " май опитва " да мине по тънката лайсна " - със по 50 000 евро на глава...

    Обяснимо е защо го изкараха луд ..

    ??

    Да намерят втората кутия с параметрите от полета и тогава ще коментирам !

    ((

  22. 22 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 441 Неутрално

    [quote#9:"Ерих Хартман"]Дотук ни се поднасят само откровени лъжи...догадки и всевъзможни хипотези... Това разследване не е мръднало и на " ИНЧ " [/quote]
    [quote#11:"Ерих Хартман"]" някой " прекалено бърза да се приключи с този казус ? [/quote]
    Е... ту ги обвиняваш, че се мотат, ту че бързат да приключат. Впрочем не съм чувал някое разследване на самолетна катастрофа да е приключило за седмица. Винаги в началото има много хипотези. И в днешно време най-правилната тактика е да бъдеш открит с медиите.
    Освен това разследването се води от французите с помощта на EASA, така че теорията ти за конспирациите на Луфтханза издиша.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK