Втората черна кутия потвърждава, че Лубиц съзнателно е разбил самолета на Germanwings

Така е изглеждало намереното записващо устройство от втората черна кутия.

© Reuters

Така е изглеждало намереното записващо устройство от втората черна кутия.



Данните от втората черна кутия на самолета на Germanwings потвърдиха, че пилотът Андреас Лубиц съзнателно е разбил машината във Френските Алпи, съобщи френската Служба за авиационна безопасност, цитирана от германското списание "Шпигел".


Лубиц неколкократно е променил настройките на автопилота, така че Airbus A320 да се спусне скоростно и да се разбие.


Той е настроил автопилота така, че самолетът да се спусне на 30 метра надморска височина. "По време на спускането пилотът неколкократно променя настройките на автопилота, за да увеличи скоростта", заявиха френските разследващи.




Резултатите са от първоначалния преглед на данните във втората черна кутия. Анализът ще продължи, да се установи "прецизното фактическо протичане на полета".


Второто записващо устройство беше открито в четвъртък в склон, който е бил неколкратно претърсен. Миналата седмица беше намерена само обвивката му и имаше опасения, че устройството може да е много повредено.


Черната кутия с техническите данни е запазила 500 параметъра, сред които данни за скоростта, височината на полета, двигателите, действията на пилотите и различните команди.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (137)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1096 Любопитно

    "По време на спускането пилотът неколкократно променя настройките на автопилота, за да увеличи скоростта"

    Явно е бързал занякъде ...

    TAKE THE RED PILL!
  2. 2 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2968 Разстроено

    Откачалник убил 149 души.

  3. 3 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4651 Неутрално

    "Втората черна кутия потвърждава, че Лубиц съзнателно е разбил самолета на Germanwings"

    Очаквана новина...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  4. 4 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 670 Неутрално

    Лека им пръст на загиналите и дано този инцидент да налее малко разум в главите на мениджърите на големите компании!

    Не може да ни карат да изхвърляме водата и да се събличаме, преди качване в самолета, а после да се окаже , че медицинското досие на пилота е "тайна".

  5. 5 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1336 Разстроено

    Ако е така, ужас и безумие

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  6. 6 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2174 Неутрално

    Беше си ясно още от първта кутия но за любителите на конспиративни идеи тя беше "съмнително" много бързо намерена...надявам се, че тази вече ще им е достатъчна ...

  7. 7 Профил на Коле Гурлеф
    Коле Гурлеф
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#5] от "Алф":

    А ти какво очакваше?Че самолета са го разбили извънземните ли?

    Великата Тексаска правда сочи верният път,на младата българска демокрация.
  8. 8 Профил на Боб Яхния
    Боб Яхния
    Рейтинг: 334 Неутрално

    - Защо Лубиеца ще отиде в Рая?
    - Заради приноса му към вярата в Бог...
    - ?!?
    - Понеже всички ще се молят Богу да не случат на втори като него...

    А сега накъде?

    "...от сутрин до вечер шкембенце яж,/ за всичко дава кураж..." (братя Кулинови)
  9. 9 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1643 Неутрално

    [quote#4:"irons"]Не може да ни карат да изхвърляме водата и да се събличаме, преди качване в самолета, а после да се окаже , че медицинското досие на пилота е "тайна".
    [/quote]
    между другото много як аргумент

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  10. 10 Профил на Втора цетка
    Втора цетка
    Рейтинг: 931 Гневно

    Нещата в световен мащаб, не ми харесват напоследък...

    Това е Ъпсурт, мене ме нема във целата схема...
  11. 11 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 677 Неутрално

    И дека са сега всички привърженици на конспиративните теории?

  12. 12 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 714 Любопитно

    Кога откриха кутията, кога я разчетоха,че вече и да е напечатано във списания? Направо времето е спряло за едни,а за други-върви.
    И нови и "нови" факти- депресия, отлепване на ретината, осем минути сменя настройки, заключва врати,а диша равномерно и най вече- иска да остане в историята за което казал на приятелката си,а мълчи като пукал и диша равномерно и не го съобщава на целия свят. Ами ако не беше приятелката му да съобщи желанието му света,нали можеше да си помислим че му е станало лошо и затова не може да отвори вратата.

  13. 13 Профил на event_horizon
    event_horizon
    Рейтинг: 657 Неутрално

    Много ми е интересно дали сега този съюз на пилотите (май бяха от Франция), който защитаваше Лубиц и настояваше първо да се открие втората черна кутия, ще признае най-сетне че Лубиц е виновен. И за всички любители на конспирациите (вкл БГ телевизии) - дали сега ше мирнат и ще осъзнаят действителноста. Или извънземните, масоните и НАСА заедно са свалили самолета тествайки нови оръжия...

  14. 14 Профил на Royal Ranger
    Royal Ranger
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Ако не се намери смислен мотив, повече прилича на Манджурският кандидат, отколкото на бнимателно планирано мероприятие. Ако това действие действително е било старателно планирано, не трябва ли зад него да стои определен мотив и да носи съответното послание?

    Смешно ми стана преди два дни, като чух по немските новини за това, че на база данните от компютъра на Лубиц, разследващите установили интерес на пилота към темата "Заключване на пилотска кабина". Тези работи не им ли ги преподават още по време на обучението?

    http://rodenivbg.com
  15. 15 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#13] от "event_horizon":

    ТОЗИ ЧОВЕК, може би е допуснат умишлено за да извърши това злодеяние неправомерно.
    Защо не, когато рискът може би е премерен, загубите също.

  16. 16 Профил на today
    today
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Няма изненада.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  17. 17 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8059 Неутрално

    Да не би да са очаквали във втората кутия друго да намерят.

  18. 18 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 605 Неутрално

    От 17 Юли 2014 год. до сега не са обявили нищо от намерените черните кутии на малайзийския боинг.
    И двете кутии на немския еърбъс бяха разчетени само ден след откриването им. Данните бяха анализирани и причината за инцидента бе разгласена за една вечер.
    Само на мен ли ми прави впечатление разликата в скоростта?

  19. 19 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    Интересно, че още в деня на катастрофата беше обявено, не знам дали си спомняте, че автопилотът е бил настроен от Лубиц на спускане до 30 м.

  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    До коментар [#15] от "convince":

    Разбира се, умишлено е допуснат. Но кой, защо? МОТИВ и за масоните няма ли да има?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  21. 21 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    [quote#18:"bilbotorbins"]От 17 Юли 2014 год. до сега не са обявили нищо от намерените черните кутии на малайзийския боинг. [/quote]
    Сериозно? Слабо сте информиран. Напротив, имаше информация, че полета е протичал нормално

  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    До коментар [#6] от "BGman1":

    Ти се надявай, ама един както питаше защо е намерена толкова бързо само едната черна кутия съзря, че дори и да намерят втората, тя обезателно ще бъде манипулиранта

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    [quote#2:"hodounski"]Откачалник убил 149 души. [/quote]
    Аха, съзнателен откачалник ! Щото съзнателно е бил "приземявал" самолета.
    Хем луд, хем терорист, хем съзнателен. Да се чуди човек коя е тая Сила, дето е възпряла самоубиеца от раз да дръпне пилотския лост и да разбие самолета за минута дето падне!?

  24. 24 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 551 Любопитно

    [quote#21:"stanislavdi"]От 17 Юли 2014 год. до сега не са обявили нищо от намерените черните кутии на малайзийския боинг. - цитат на коментар #18 от “bilbotorbins”

    Сериозно? Слабо сте информиран. Напротив, имаше информация, че полета е протичал нормално [/quote]
    Радарът на "Боинг" в състояние ли е да засича обекти с големина над 5,5 м?

  25. 25 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Любопитно

    [quote#1:"Beyond"]неколкократно променя настройките на автопилота, за да увеличи скоростта"

    Явно е бързал занякъде ... [/quote]
    Или някой му е променял настройките непрекъснато!?

  26. 26 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#21:"stanislavdi"]Сериозно? Слабо сте информиран. Напротив, имаше информация, че полета е протичал нормално[/quote]
    Наистина ли? Вероятно до момента, в който го удря ракетата. А след това? Не може да няма регистрирано нещо.

  27. 27 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Весело

    [quote#21:"stanislavdi"]Напротив, имаше информация, че полета е протичал нормално [/quote]
    Аха, съпровождан от два изстребителя и прелитащ над зона с военни действия. И това било нормално!? Баси извратеняците сте!

  28. 28 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4671 Любопитно

    [quote#18:"bilbotorbins"]Само на мен ли ми прави впечатление разликата в скоростта[/quote]
    Само на мен ли ми прави впечатление, че позитанците сте влюбени във всякакви конспиративни теории?

    Gunter glieben glauchen globen
  29. 29 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2174 Весело

    До коментар [#22] от "deutschwagen":


    [quote#22:"deutschwagen"]съзря, че дори и да намерят втората, тя обезателно ще бъде манипулирана[/quote]
    Има хора неспасяеми...нека си вярват...изключенията потвърждават правилото...

  30. 30 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    [quote#19:"Митев"]че автопилотът е бил настроен от Лубиц на спускане до 30 м. [/quote]
    Също и че диспечерите нямали били връзка със самолета за да го предопредят, че излиза от курса. Или да променят настройките на автопилота.

  31. 31 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    [quote#11:"gedk"]И дека са сега всички привърженици на конспиративните теории?[/quote]

    И как така при '' неколкократно '' претърсване на склона не са я намерили ?

    ===========
    Второто записващо устройство беше открито в четвъртък в склон, който е бил неколкратно претърсен.
    ===========
    Руските фърчила си летят на воля без включен транспондер така, че наличието на Френски Мираж 2000 въобще не ме учудва .

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  32. 32 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#18] от "bilbotorbins":
    Мурзилка, преди да обвинят Путя & ко гледат да съберат възможно най-много информация, оти голям вой ще настане. Те таквиз като вас, тукашните рубладжии, и без туй няма да повярват де.

  33. 33 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    До коментар [#7] от "Соломон Чапаев":

    Не, но не и пилота.

    Вторият регистратор съдържа запис не само на параметрите като скорости, височина и пр., а също запис на действията на пилота. По таки причина единствено първият, със разговорите и шумовете не е достатъчен.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  34. 34 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 551 Любопитно

    [quote#32:"gedk"]

    До коментар [#18] от "bilbotorbins":
    Мурзилка, преди да обвинят Путя & ко гледат да съберат възможно най-много информация, оти голям вой ще настане. Те таквиз като вас, тукашните рубладжии, и без туй няма да повярват де. [/quote]
    И ти си вещ в занаята, виждам. Та и теб да запитам радарът на "Боинг" засича ли обект във въздуха с размер малко над 5,5м?

  35. 35 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#32] от "gedk":

    Случайно да съм казал, че боинг-а го бавят - не съм. Може би аърбъс-а го бързат прекалено. Понеже не съм обременен от гузна съвест, не бързам със заключенията.

  36. 36 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Любопитно

    [quote#29:"BGman1"]Има хора неспасяеми[/quote]
    Добре, от втората кутия става ли ясно:
    - автопилотът бил ли е изключен или до последно самолетът е летял на автопилот?
    - пилотската съзнателно ли е заключена или има срив в управляващата електроника? Сиреч, Лубиц какво е правил - отключвал или заключвал вратата?
    - колко пъти са променяни параметрите на автопилота за тия почти 30 мин.?
    - кой е въвел последните параметри, 8 мин. преди катастрофата?
    - имало ли е "взрив" на самолета (извадил управлението извън контрол)?

  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    До коментар [#33] от "Алф":

    Всъшност фактите и тогава са били достатъчни. Първата черна кутия, даннит от въздушне контрол, ACARS. Отломките също показват.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    До коментар [#36] от "wanderer":


    [quote#36:"wanderer"]- автопилотът бил ли е изключен или до последно самолетът е летял на автопилот?
    - пилотската съзнателно ли е заключена или има срив в управляващата електроника?......
    - имало ли е "взрив" на самолета (извадил управлението извън контрол)?[/quote]


    Предполагам не разбираш много от самолети. Не само, че втората кутия потвърждава, че не е имало взривове и сривове. Това се знаеше още след първата кутия. Как ще има срив без сигнали за тревога в кокпита и без регистрирани аномалии на ACARS? И как няма да са знаели ако автопилотът е изключен, след като това когато стане има уникален сигнал, който се чува дори в предната част на пътническата кабина?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    До коментар [#36] от "wanderer":

    Цитирам текста от новината:

    "Резултатите са от първоначалния преглед на данните във втората черна кутия. Анализът ще продължи, да се установи "прецизното фактическо протичане на полета".

    Кое от написаното не ти е ясно?

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  40. 40 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Весело

    [quote#39:"Lou"]Кое от написаното не ти е ясно? [/quote]
    Коментарите -
    [quote#16:"today"]Няма изненада. [/quote] Сиреч, с втората кутия и без втората, Лубиц пак е луд.

    [quote#38:"deutschwagen"]Предполагам не разбираш много от самолети.[/quote] Почти нищо не разбирам. Затова питам.
    Доколкото зная, не могат да бъдат зададени "измислени параметри" на автопилота след като е зададен веднъж курса.
    Затова питам - какви параметри е въвеждал Лубиц в продължение на почти 30 минути? Изключването на автопилота би му отнело не повече от 19 мин. (по твърдения на пилот на Еърбъс). Ако е бил "съзнателен самоубиец" и добре обучен пилот (а в Луфтханза всички са такива), самоубийството е могло да приключи 11 минути по-рано. Коя е тая Сила, която го е бавила от "съзнателното" изпълнение на плана?

  41. 41 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1379 Любопитно

    [quote#25:"wanderer"]някой му е променял настройките непрекъснато!? [/quote]


    Кой? Полтъргайст или зелено човече - от Марс, а не от онези, вежливите?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  42. 42 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 684 Разстроено

    [quote#6:"BGman1"]за любителите на конспиративни идеи [/quote]

    Няма надежда за тях, вчера един ми излезе с теорията, че самолетът всъщност е свален от ракета на НАТО.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  43. 43 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Любопитно

    [quote#42:"majorman - Чао, Гоце!"] самолетът всъщност е свален от ракета на НАТО. [/quote]
    Що не!? След като едни сепаристи, трактористи и миньори, могат да свалят Боинг, Еърбъс-а трябва да е като "детска играчка" за САЩ. Пък има и мотив - Меркел и Оланд се опъват на мераците сащисани за санкции.

  44. 44 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#1] от "Beyond":

    След всяка магистралка си е играел с копчелъците.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  45. 45 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Ако Лубиц е планирал да разбие точно този самолет, единственият въпрос е как е бил сигурен, че капитана ще отиде до тоалетната, и то в относително кратък полет ( по-малко от два часа)? Изглежда, че е бил сигурен в това, познавайки навиците и действията на персонала в подобни ситуации. Ясно е, че командирите често си позволяват да излизат, дори да не е до тоалетната - я да се поразсеят, я да се поразкършат, я да се поогледат. Това драстично трябва да се промени чрез промяна на регулациите.

  46. 46 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Много тъжно. Мир на праха на жертвите. Дано не са загинали напразно и се въведат повече мерки за сигурност и подбор.

  47. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    До коментар [#40] от "wanderer":


    [quote#40:"wanderer"]Доколкото зная, не могат да бъдат зададени "измислени параметри" на автопилота след като е зададен веднъж курса. [/quote]

    Напротив, как да не може? Има няколко различни режима на автопилота, може да се промени всеки един параметър на тях по всяко време. Каква е тази сила, която да не позволи?


    [quote#40:"wanderer"]какви параметри е въвеждал Лубиц в продължение на почти 30 минути? [/quote]


    Най-вероятно, след като е избрал режим на снижаване и достигане на определена височина е проеменят параметрите за курс, скоростта на летене (както пише горе). Може да е задавал и малки промени за скоростта на снижаване (като цяло стабилна до края).


    [quote#40:"wanderer"]ко е бил "съзнателен самоубиец" и добре обучен пилот (а в Луфтханза всички са такива), самоубийството е могло да приключи 11 минути по-рано. Коя е тая Сила, която го е бавила от "съзнателното" изпълнение на плана?[/quote]


    А ти можеш ли да обясниш защо изобщо го е искал? Това не е нормален човек. Не знам защо реши, че е трябвало непременно да стане бързо. Правят го бързо пилоти-самоубийци, които нямат избор да се бавят, или се борят за контрол. На Лубиц му е било спокойно, сам в кокпита.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    До коментар [#43] от "wanderer":

    Говориш глупости. Самолет, свален от ракета не се спуска плавно и стабилно цели 8 минути. Пилотът не диша нормално в кокпита, докато другият удря по вратата и крещи. Черните кутии и ACARS не работят до края, без да показват аномалии, а прекъсват. Как не се псряхте да си измисляте безумни удобни тези, които са просто невъзможни предвид доказателствата и фактите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  49. 49 Профил на fribble
    fribble
    Рейтинг: 415 Любопитно

    Какъв малшанс, да умреш, защото на първия пилот му се доходило до тоалетната.

  50. 50 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Чудя се изобщо, защо са им черни кутии? Сигурно за да ги търсят? Или да се оправдават с тях?
    Съвременните технологии се развиха толкова много, че спокойно цялата информация да се прехвърля автоматично на някой сървър, или няколко за по сигурно, някъде си и информацията веднага да е достъпна за всички, а не да търсят с дни и месеци черните кутии, които не са черни де!

  51. 51 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    [quote#48:"deutschwagen"]Самолет, свален от ракета не се спуска плавно и стабилно цели 8 минути[/quote]
    Никъде и никога не съм твърдял, че полет 4U9525 на Germanwings е свален от ракета. Просто чух мнение на експерт, че теоретично е възможно поради конструкционен дефект ( и на други Еърбъс А320 се е случвало) пилотите в кабината да изпаднат в невъзможност да контролират полета.

    [quote#47:"deutschwagen"]А ти можеш ли да обясниш защо изобщо го е искал? Това не е нормален човек.[/quote] Със самоубийствата съм по-запознат в сравнение със самолетите.
    Статистиката казва, че профилът на мъжа-самоубиец е на човек целеустремен, решителен, подготовката е продължителна, но самото самоубийство става за по-малко от две минути и в 90% е "успешно". При жените-самоубийки, "успеваемостта" е под 20%, но в 90% в случаите опитът за самоубийство има за цел да привлече вниманието на околните. Тоя мотив (внимание към себе си) при мъжете е 10% и почти липсва при "специално-обучаваните" (военни, полицаи, пилоти). Просто, униформата на тия осигурява достатъчно внимание. Остават професионалните мотиви - подценяване/неодооценяване на качествата; лична продължителна конфронтация с някой от екипажа (главния пилот най-вече); неизпълнени обещания/измама на Germanwings. Неизличимо заболяване в тоя случай (пилотите симат медицинска проверка при всеки полет) е почти изключено.

  52. 52 Профил на Minddestruction
    Minddestruction
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#19:"Митев"]Интересно, че още в деня на катастрофата беше обявено, не знам дали си спомняте, че автопилотът е бил настроен от Лубиц на спускане до 30 м.[/quote]
    Е, то там е проблема с 'теорите на конспирацията'. От къде са го знаели това още първия ден, пък после не, пък сега откриват FDR кутията и пак го прочитат? Защо така много пилоти офицално заявяват че не са съгласни с бързото заключение? Как така той е ходил на психотерапевти за мания за самоубийство, и как се знае, ама минал психотеста? Как така има звукозапис от първата кутия, ама пускат фалшиви по медиите, а не вземат да пуснат истинския да ги опровергаят? И приятелката му знаела това и онова, ама сега казала на учениците си, че е бременна? И най накрая - на летището аз ще си свалям колана и ще си събувам обувките, ама елитна авиолиния държи пилот с мания за самоубийство!?
    Малко като малайзийския самолет дето го изгубиха все едно е гайка 3мм. Американци, руснаци и китайци имат шпионски сателити и следят района и могат да разпознаят хора и коли, ама на самолета мъничък...
    Абе има нещо, което не го казват. Не мога да предположа какво е, ама в никой не ни казват цялата истина!

  53. 53 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Любителите на конспирации и мурзилките, по една или друга причина, явно не могат да осъзнаят какво е това психопат и психическо разстройство. Което ги кара да се мислят за откриватели на телето под вола.
    Злощастието на загиналите в тази катастрофа хора е ужасно, едва ли някой би искал да е на мястото на техните близки. Представям си покрусата, която цари в малкото германско градче, загубило толкова деца наведнъж. Не бих искала да съм на мястото и на родителите на Лубиц. Но просто трябва да осъзнаем, че понякога се случва хора като него да превъртят или, ако са имали предразположеност към психически отклонения, да успяват да заблуждават околните относно психическото си здраве дълго време. Литературата и историята свидетелстват за не един такъв пример.
    Да се надяваме авиокомпаниите да въведат по-строг контрол по отношение здравословното състояние на служителите си и такива случаи повече да не се повтарят. Мир на душите на загиналите хора!

  54. 54 Профил на Мултикултиджендър-Ариец
    Мултикултиджендър-Ариец
    Рейтинг: 985 Весело

    [quote#43:"wanderer"]Що не!? След като едни сепаристи, трактористи и миньори, могат да свалят Боинг,[/quote]

    Мирно орящий трактор бьил атакован плохим натовским самолетом. Трактор ответил удару и потом улетел в неизвестном направлении.

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  55. 55 Профил на Minddestruction
    Minddestruction
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#51:"wanderer"]Със самоубийствата съм по-запознат в сравнение със самолетите. [/quote]
    Прочетох статистиките Ви и научих едно друго (срещал съм подобна информация и другаде). Аз не съм психолог и не твърдя, че разбирам но има нещо което не ми се връзва в цялата история със самоубийството.
    Това самоубийство трябва да е планирано с дни и целенасочено, пилота да е чакал удобен момент. Тогава как така никой няма да забележи промяна в поведението на този човек? Та той е решил да убие 130-150 човека заедно със себе си? Толкова не убива никой от Чуждестранния легион по време на службата си. Малцина са го правили по време на война. Та това е много интилигентен, специално обучен човек (не е някой борец, който за 1000лв убива когото му наредят), той вижда част от пътниците които ще убие ей така - и на няма кой да забележи???

  56. 56 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Весело

    Глупости, по росия едно казаха, че американците са разбили самолета. Ама как може хората да се хващат на тези съшити с бели конци теории, че, видиш ли, пилотът бил психопат. Къде се е чуло и видяло? Всички знаем, че първо американците са свалили Ербъса, а пък след това френски изтребители са го довършили. Дори руското военно министерство потвърди това, е те винаги казват истината, защото са православни!

    #KOЙ номинира бокова!
  57. 57 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    Все повече се убеждавам, че не трябва да се качвам на каквото и да е превозно средство, ако не го управлявам аз самия.
    Отдавна съм казал "сбогом" на автобуси и влакове. Остана някак да реша проблема със самолетите...

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  58. 58 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#3:"Иво"]Очаквана новина... [/quote]
    Истината обикновено има това досадно свойство винаги да излиза на бял свят. Независимо какво искат или не искат да приемат за истина конспираторите от руските медии.

    #KOЙ номинира бокова!
  59. 59 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Весело

    [quote#11:"gedk"]И дека са сега всички привърженици на конспиративните теории?[/quote]

    Точно под теб:

    [quote#12:"чобанмахала"]Кога откриха кутията, кога я разчетоха,че вече и да е напечатано във списания? [/quote]

    #KOЙ номинира бокова!
  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  61. 61 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Излишно е да се съмняваме във вече наложилата се версия ...

  62. 62 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#18:"bilbotorbins"] до сега не са обявили нищо от намерените черните кутии на малайзийския боинг. [/quote]
    Малайзиският боинг беше свален от руска ракета Бук. До момента на взрива не е имало никакви необичайни звуци в кабината или в параметрите на полета, които да са били регистрирани от черните кутии. Това са данните, какво още да обявят. И стига спамихте под темата, става въпрос за катастрофата на Джърмануингс а не на сваления от руските терористи малайзийски бойнг.

    #KOЙ номинира бокова!
  63. 63 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#61:"dimko"]Излишно е да се съмняваме във вече наложилата се версия ...[/quote]
    съмнявайте се колкото си искате, свободна държава сме, всеки да се съмнява колкото му душа дава

    #KOЙ номинира бокова!
  64. 64 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#52:"Minddestruction"]От къде са го знаели това още първия ден, пък после не, пък сега откриват FDR кутията и пак го прочитат?[/quote]
    Oт показанията на радарите, които са следили траекторията на спускането на самолета в реално време.

    #KOЙ номинира бокова!
  65. 65 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#52] от "Minddestruction":
    До коментар [#55] от "Minddestruction":

    +++ и за мен има нещо не както трябва и за това не вярвам на изнесената информация подозрително бързо огласена което е несвойствено за този тип катастрофи.
    Другото е озовалите се там два Мираж 2000 !
    Ако са били на старта поне две минути им трябва да запуснат - рулират и излетят а тези са се материализирали мигновено там !
    Имало ли е други самолети с изключени транспондери и не са ли искали да прехванат точно тях ?



    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  66. 67 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Любопитно
  67. 68 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 684 Гневно

    [quote#14:"Rauchmann"] Ако това действие действително е било старателно планирано, не трябва ли зад него да стои определен мотив и да носи съответното послание? [/quote]Какъв мотив търсите в самоубийствен престъпен чудовищен акт. За него може да има само предпоставки. А те са в медицинския картон на тоя мегаломан психопат. Разминаване между желано и действителност.
    И какво послание да търсим? Освен към заврелите в пясъка си задници-бюрократи. От пишман тайните лекари, та до шефовете на Луфтханза.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  68. 69 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    [quote#55:"Minddestruction"]Това самоубийство трябва да е планирано с дни и целенасочено, пилота да е чакал удобен момент.[/quote]
    "Твърдите" самоубийци така го правят. Губят много време да изберат начина на самоубийство. Но след като го изберат, при първа възможност и за възможно най-кратко време го реализират. Тия самоубийци не се интересуват от "вторичните въздействия" - дали още някой друг може да пострада. Гонят си "плана".
    Има промяна в поведението им, разбира се. Стават затворени и малко отнесени, поради обсебване от взетото вече решение. Но ... в едно егоистично общество такова поведение ще остане незабелязано.

  69. 70 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1278 Неутрално

    До коментар [#45] от "kirsner":

    Ми аз имам над 100 полета, само 2 от тях са презокеански, и не се сещам да съм виждал пилот да излиза от кабината по време на полет.

  70. 71 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Весело

    [quote#62:"Emergen-C"]Малайзиският боинг беше свален от руска ракета Бук. До момента на взрива не е имало никакви необичайни звуци в кабината или в параметрите на полета, които да са били регистрирани от черните кутии. Това са данните, какво още да обявят.[/quote]
    Ако няма регистрирани "необичайни звуци" - изстрел на ракета от система "Бук", значи самолетът е ударен от ракета "въздух-въздух" или картечница на близко намиращ се самолет. Пак е руско производство, но пилотът му определено не е бил руснак.

    Апропо, как са обяснени 17-те пробойни с диметър от 2 см в останките на пилотската кабина?

  71. 72 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Любопитно

    [quote#64:"Emergen-C"]Oт показанията на радарите, които са следили траекторията на спускането на самолета в реално време. [/quote]
    Аха, значи радарите са казали, че Лубиц е изключил автопилота. Дори експертите обявиха, че за тази цел са му били необходими цели 19 минути. Затова се е държал заключен.

  72. 73 Профил на Veli
    Veli
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#70] от "rainbou1": Сигурно заспиваш щом закопчаеш колана или си ужасно не наблюдателен и в краен случай всеки път си седял на най-далечните от пилотската кабина седалки.

  73. 74 Профил на Петър42
    Петър42
    Рейтинг: 537 Неутрално

    [quote#19:"Митев"]Интересно, че още в деня на катастрофата беше обявено, не знам дали си спомняте, че автопилотът е бил настроен от Лубиц на спускане до 30 м.
    [/quote]

    Не, не си спомняме, моля да посочвате източници ако твърдите подобни неща. Или една жена ви го е казала на Илиенци!?

  74. 75 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1936 Любопитно

    [quote#4:"irons"]Лека им пръст на загиналите и дано този инцидент да налее малко разум в главите на мениджърите на големите компании!

    Не може да ни карат да изхвърляме водата и да се събличаме, преди качване в самолета, а после да се окаже , че медицинското досие на пилота е "тайна". [/quote]
    Медицинските досиета са тайна заради синдикалните права, дискриминацията на хора с увреждания при прием на работа и подобни. Компаниите са последните в редицата от тези, които имат интерес от запазването на тайната на здравните досиета на служителите си.

  75. 76 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#72:"wanderer"]Аха, значи радарите са казали, че Лубиц е изключил автопилота.[/quote]
    лубиц не е изключил автопилота, лубиц е настроил автопилота да спуска самолета с 3000 фута в минута, докато не стигне височина от 30 метра. автопилотът е контролирал спускането и е поддържал предварително зададения курс посока Дюселдорф.
    Но това, естествено, няма отношение към катастрофата, за която, всички знаем, е виновно ЦРУ

    #KOЙ номинира бокова!
  76. 77 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#70] от "rainbou1":

    През последните 16-17 години имам вероятно около 50 презокеански полета и това в тези полети се среща рутинно, имам предвид излизането на пилота от кабината. Понякога излезлия пилот даже обикаля из самолета, приказва си с някой от стюардесите и т.н. Но там полетите са дълги, а в пилотската кабина са трима души, не двама, така че не изглежда голям проблем (но кой знае, оказа се част от проблема при полета на "Еър Франс" от Рио до Париж, когато самолета се заби в океана).
    При вътрешно-континентални полети, особено по-къси ( и в Северна Америка, и в Европа", такова нещо почти не съм виждал. Е, ако пътуваш с голям "Боинг" или "Еърбъс" то Л.А. до Бостън например, където полета е доста продължителен и пилотите са трима, пак се случва пилота за малко да излезе. Но в типичния 2-3-часов полет такова нещо на практика не се случва. Затова и излизането на командира на полета от пилотската кабина в този къс полет е наистина малко необичайно. Явно Лубиц е имал няколко варианта в главата си, и точно тоя вариант и на тоя самолет е решил да задейства, когато е видял гл. пилот да излиза.

  77. 78 Профил на mangiafuoco
    mangiafuoco
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Бог да прости невинните, особено децата и бебетата, а тоя ненормалник и шефовете му, които са го назначили за пилот да горят в ада!

  78. 79 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#65:"Танас"]Ако са били на старта поне две минути им трябва да запуснат - рулират и излетят а тези са се материализирали мигновено там ! [/quote]
    Франция държи изтребители на патрул във въздуха по всяко време. Освен това там е граничен район точно на средиземно море. Много е вероятно изтребителите да са били вече във въздуха и много близо до мястото. Спускането е траело 8 минути, изтребителите, според френските военни, не са могли да стигнат до самолета преди да се разбие.

    #KOЙ номинира бокова!
  79. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  80. 81 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Весело

    [quote#25:"wanderer"]Или някой му е променял настройките непрекъснато!?[/quote]
    ЦРУ! Дистанционно!

    #KOЙ номинира бокова!
  81. 82 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#80:"voltaire"]Да, става дума да сваления от германски терорист самолет.[/quote]
    Досега не съм чул Лубиц да е имал някакъв политически мотив. Лубиц е масов убиец, да, но не се вписва точно в понятието тероризъм. Терористи са Брейвик, Гиркин, Путин, джихадистите и т.н.. Техните масови убийства са с политически заряд. Докато Лубиц е бил един очевидно много болен човек, който е бил пропуснат от системата да поеме контрол над самолет.

    #KOЙ номинира бокова!
  82. 83 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#23:"wanderer"]Хем луд, хем терорист, хем съзнателен[/quote]
    Защо, тези неща взаимноизключващи ли са?
    Терористите по презумпция са луди, защото нормален човек няма да тръгне да се самовзривява в името на аллах (или на путин).
    Повечето луди са съвсем съзнателни и, очевидно, могат дори да управляват самолет.

    #KOЙ номинира бокова!
  83. 84 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Любопитно

    [quote#30:"wanderer"]Също и че диспечерите нямали били връзка със самолета за да го предопредят, че излиза от курса. [/quote]
    Диспечерите са обявили тревога, след като самолетът не е отговорил на техните обаждания.
    [quote#30:"wanderer"]Или да променят настройките на автопилота.[/quote]
    Ти изобщо имаш ли представа как работи един А320 и неговия автопилот?

    #KOЙ номинира бокова!
  84. 85 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    До коментар [#51] от "wanderer":

    [quote#51:"wanderer"]Просто чух мнение на експерт, че теоретично е възможно поради конструкционен дефект ( и на други Еърбъс А320 се е случвало) пилотите в кабината да изпаднат в невъзможност да контролират полета[/quote]

    Ами и това не е много вярно. Какъв е този "конструкционен дефект"? Как стават пилотите "неспособни да контролират полета"? Къде има примери за това? Кой е този "експерт"? Ти знаеш ли, че има около 6,500 бройки А320 в експлоатация? Има само един инцидент, който до някъде съвпада, само че няма нийкакъв конструкционен дефект, а замразени измерватели на ъгъла на атака, които объркват компютъризираната бордна система. Но пилотите поемат пълен контрол с натискането на две копчета, а отделно има и промени в софтуера за корекция на това.
    А иначе мислиш ли, че цели 8 минути екипажът няма да се обади и да обяви тревога ако стане това? Звуците в кокпита също би били много по-различни.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  85. 86 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#42:"majorman - Чао, Гоце!"]самолетът всъщност е свален от ракета на НАТО[/quote]
    бил е Иван Костов с делтапланер и пистолет с капси - собственоръчно е свалил Ербъса!

    #KOЙ номинира бокова!
  86. 87 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1278 Неутрално

    До коментар [#73] от "classmate67":
    Ами не. Просто както и съфорумеца кирснер написа - почти съм нямал полет над 2 часа, така че не е необичайно пилотите да не излизат по време на такива полети.

  87. 88 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#77:"kirsner"]презокеански полета и това в тези полети се среща рутинно, имам предвид излизането на пилота от кабината. Понякога излезлия пилот даже обикаля из самолета, приказва си с някой от стюардесите и т.н. Но там полетите са дълги, а в пилотската кабина са трима души[/quote]
    На дългите презокеански полети пилотите на дежурство са двама, след това започват да се въртят - един почива докато другите работят. В кабината винаги има двама души. Виждал си сигурно пилота, който излиза в почивка да отива към отделението за екипажа с койки над кабината за пътниците. А380 пък има тоалетна в самата пилотска кабина, не се налага да се излиза навън.

    #KOЙ номинира бокова!
  88. 89 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#26:"bilbotorbins"]Наистина ли? Вероятно до момента, в който го удря ракетата. А след това? Не може да няма регистрирано нещо.[/quote]
    Ами чакай да помислим... ако ударът с ракета изважда от строя електрониката на борда, дали черната кутия продължава да записва данните от тази електроника.
    Хм.
    Трудна загадка.

    #KOЙ номинира бокова!
  89. 90 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#27:"wanderer"]Аха, съпровождан от два изстребителя[/quote]
    нали беше един, щурмовак

    ама стиковайте си опорните точки, плийз. ако нямате телефона на ленинградската тролофабрика да ви го дам

    #KOЙ номинира бокова!
  90. 91 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#88:"Emergen-C"]На дългите презокеански полети пилотите на дежурство са двама, след това започват да се въртят - един почива докато другите работят[/quote]
    Имах предвид трима пилоти, от които двама работят и са на смени.

    #KOЙ номинира бокова!
  91. 92 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#72:"wanderer"]Аха, значи радарите са казали, че Лубиц е изключил автопилота.[/quote]
    не, но радарите дават една много права линия на спускане с константна скорост от 3000 фута в минута, което значи че това спускане е контролирано от автопилота. А за да започне този автопилот да спуска самолета са нужни команди от страна на пилота - веднъж едно копче се върти за да укаже скоростта на спускане, втори път едно копче се натиска, за да поеме автопилотът зададената скорост, трети път едно копче се върти, за да изравни автопилотът самолета, когато е достигната желаната височина. Тези команди се записват от черната кутия.
    Радарите проследяват кривата на спускане и се правят следните изводи от нея: има право и непрекъснато спускане от 38000 фута със скорост от 3000 фута в минута. Автопилотът не е подал никаква корекция за промяна на скоростта на спускане (зависи от скоростта на спускане, но, ако се допусне, че желаната височина беше 2000 фута, то автопилотът би започнал извеждане от спускането на около 5000), тоест зададената височина е била минималната възможна за автопилота (30м), защото в противен случай при приближаването на терена, автопилотът щеше да започне извеждане от спускането.

    Ясно ли ти стана сега, или да ти го нарисувам?

    #KOЙ номинира бокова!
  92. 93 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    До коментар [#37] от "deutschwagen":

    Не отричам, но в този бранш думата трябва да имат само експертите, ако искаме превозвачите да научат правилния урок. За това по непълни данни не се правят окончателни заключения, каквато е практиката на медиите.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  93. 94 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    [quote#92:"Emergen-C"]не, но радарите дават една много права линия на спускане с константна скорост от 3000 фута в минута, което значи че това спускане е контролирано от автопилота[/quote]

    Това, че не разбирам от самолети, не значи да ме правите на идиот, ако Вие се имате за идиот!

    Ей тука какво са казали:http://www.bpost.bg/article/34807
    "Въз основа на данните от пилотската кабина властите смятат, че вторият пилот е заключил командира на полета извън нея и е пренебрегнал молбите му да отвори вратата, като с ръчно управление е насочил самолета във фатално спускане."

    Или тук: http://clubz.bg/16776-koj_ili_kakvo_razbi_samoleta_kliuchyt_e_v_chipa
    "Какво ще рече контролирано? Изключен е автопилотът, машината е на ръчно управление. Ако би имало сериозна повреда или взрив във въздуха, самолетът не би падал сравнително плавно, би се забил като падаща ракета."

    Гледай да стиковаш последната версия с това, натискането на бутона за загуба на височина:
    "От този момент вторият пилот е контролирал самолета сам. Тогава той е натиснал бутоните за снижаване на самолета. Тези действия единствено могат да бъдат преднамерени“, добави прокурорът. По думите му, най-правдоподобната интерпретация е, че вторият пилот преднамерено е отказал да отвори вратата на кабината, за да пусне в нея капитана. Той е натиснал бутона за загуба на височина. Той е използвал този бутон с причина, която засега не ни е известна, но изглежда, че причината е била да унищожи самолета“, каза още Робен "

  94. 95 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Весело

    [quote#83:"Emergen-C"]Терористите по презумпция са луди, защото нормален човек няма да тръгне да се самовзривява в името на аллах [/quote]
    Да бе, фабриката в Горни Лом беше взривена, само взривена от "разбирачи".
    [quote#83:"Emergen-C"]Повечето луди са съвсем съзнателни и, очевидно, могат дори да управляват самолет.[/quote]
    Това "очевидно" е очевидно само за слепци. Няма нужда да доказвате толкова настойчиво, че сте такъв. От пръв поглед се вижда.

  95. 96 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    [quote#85:"deutschwagen"]Какъв е този "конструкционен дефект"?[/quote]

    Ей ги на мненията на експерти:

    "Ако гласовете им не се чуват, това би могло да означава, че са били в безсъзнание. В този случай версиите за причината биха могли да са многобройни – от разхерметизация на самолета, до терористичен акт."

    "Преди години ужасяващ инцидент във въздуха пак с машина на Germanwings беше широко коментиран в медиите. Задушлива миризма в пилотската кабина едва не причинила фатални последствия. Тогава Lufthhansa бяха обвинени, че се опитали да покрият случая."

    "Една от множеството теории за случилото се допускаше, че екипажът не е бил в състояние да управлява поради пожар или внезапна загуба на налягане в кабината на височина от над 11 км."

    "няма никаква комуникация с наземното управление на полетите.

    "Не ми харесва това", казва той, като не изключва умисъл. "За мен е много странно - това продължително спускане с нормална скорост и без комуникации при абсолютно идеално време."

  96. 97 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2215 Любопитно

    [quote#85:"deutschwagen"]А иначе мислиш ли, че цели 8 минути екипажът няма да се обади и да обяви тревога ако стане това?[/quote]
    А дали не са правили опити? Или по стечение на обстоятелствата никой не е имал сателитен телефон?

    В крайна сметка, диспечерите не са установили контакт с никого от екипажа.

  97. 98 Профил на zaphod
    zaphod
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Е, то беше ясно, че и втората кутия ще докаже вината на Лубиц, след мощната пропагандна кампания досега, която ни внушаваше същото. Но дали наистина е така ? Имам известни подозрения, че може би става дума за сериозен конструктивно-технически проблем свързан с Airbus A320, който се опитват да прикрият, убеждавайки ни, че Лубиц е единственият виновник за трагичния инцидент.

    Airbus A320 се управлява, чрез система условно наречена fly-by-wire, което съвсем опростено означава, че самолетът всъщност се управлява от компютър, който взема управленските решения в резултат на командите подавани от пилотите и данните от много датчици. В случай, че един или няколко датчика подават погрешни данни е напълно възможно пилотите да не бъдат в състояние да овладеят машината, тъй като компютърът при вземането на решения ще използва и погрешни данни от датчиците. Подобен случай свързан с полет на компанията Луфтханза (компанията-майка на GermanWings) е доста добре описан дори и в нашите медии:

    http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4679756

    Ако допуснем теоретически, че пилотите са се доверили изцяло на автопилота, не са следили данните на екраните и са чакали да наближи времето за кацане в Дюселдорф за да се намесят е напълно възможно това, което се е случило да се случи.

    Едва ли някога ще разберем дали Луфтханза и Airbus не прикриват добре описан случай, свързан с конструктивно-технически проблем в самолета, приписвайки цялата вина на втория пилот.

  98. 99 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    До коментар [#96] от "wanderer":


    [quote#96:"wanderer"]"Ако гласовете им не се чуват, това би могло да означава, че са били в безсъзнание. В този случай версиите за причината биха могли да са многобройни[/quote]

    Пак глупости. Първо, гласовете на единия се чуват, и нормалното дишане на другия. Сега остава и да обяснят кой е изменял параметрите на автопилота, ако пилотите са били в "безсъзнание"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  99. 100 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    До коментар [#98] от "zaphod":

    Това е безумно!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK