Ципрас ще подаде оставка, ако изгуби референдума тази неделя

Гръцкият премиер Алексис Ципрас заяви преди голям митинг в центъра на Атина, че ще уважи избора на избирателите на референдума в неделя и ако те одобрят мерките, предлагани от кредиторите, няма да е негово правителството, които ще ги прилага.


В отговор на спекулациите, че ще трябва да подаде оставка, щом гърците отхвърлят неговата съпротива срещу плановете на кредиторите, той каза пред държавната телевизия: "Ако гръцкият народ иска да продължи непрекъснато с плановете за съкращения, заради които няма да можем да вдигнем глава... ще уважим това решение, но няма да сме ние, които ще го реализират".




В речта си пред хилядното множество, изпълнило площад "Синтагма", той пламенно призова сънародниците си да гласуват с "Не" на предложението на кредиторите. Европейските партньори на Гърция предупредиха в понеделник за пореден път, че това води страната към отпадане от еврозоната и затъване в още по-тежка финансова криза.


Ципрас отхвърли вероятността за завръщане към драхмата. "Не смятам, че техният план ще изхвърли Гърция от еврото, а че ще сложи край на надеждите, че в Европа може да има и различна политика."


До 24 часа правителството му трябва да е превело на МВФ дълг от 1.6 млрд. евро, но официален представител, цитиран от "Ройтерс", вече заяви, че това няма да стане. Ципрас каза, че е готов да разговаря с европейските лидери и че ако те му бяха предложили сделка в понеделник вечерта, във вторник Гърция щеше да си плати дълговете. "Телефонът ми е включен цял ден. Който се обади, винаги му вдигам", добави премиерът.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (253)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    При всички положения Гърция фалира. С Ципрас или без него...

  2. 2 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1017 Весело

    Цитрус е мека мария Жан Виденов се справи по-добре ;-0

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  3. 3 Профил на ivan_lozev
    ivan_lozev
    Рейтинг: 374 Неутрално
  4. 4 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1017 Весело

    И задължително да не дават пари на гърците в деня за размисъл..... ахахахахахахах

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  5. 5 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    Този прасчо вече не е интересен и въпреки, че не е време за Коледа, май скоро ще има прасешко погребение Впрочем- има ли поне един европеец, който да вярва на ципрас , варуфакис и гърците?

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  6. 6 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    [quote#5:"logika"]Впрочем- има ли поне един европеец, който да вярва на ципрас , варуфакис и гърците?[/quote]
    Да им вярва за кое, както виждаш те не приеха сделката каквато им беше цялостната кампания и сега остава само референдума за последните щрихи

  7. 7 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 770 Весело

    хаха, обяви референдум по време на преговорите, сега чакал да му звъннат шегобиец

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  8. 8 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#5] от "logika":

    Да, аналогичните "полезни идиоти" от Подемос в Испания

  9. 9 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#6] от "deutschland":

    и що чакаха да мине последния момент за да обявят референдум? Можеха още в деня след изборите да отхвърлят всякакви сделки и да си правят каквото си искат, с рублите на путин в джоба.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  10. 10 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Мисля че трябва са се спре тази практика.Банка да дава заем на държава.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  11. 11 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    В никакъв случай. Докато не разсипе Гърция както Станишев разсипа БСП-то никакви оставки.

    Фердинанд не ни уреди с южно море ама Ципурко може да поправи тази несправедливост като я разглоби Гърция на съставните и части.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  12. 12 Профил на Звезделин
    Звезделин
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Абе тоя кво се обеснява тоя я да приема плана на ЕС
    Да намаля пенсиите
    Да съкращава работните места
    Да вдига цената на тока
    Да продава ако трябва и островите
    Да ходат да берат портокали в испания
    Да ходат гъркините на пиацата във франфуркт


    Определение за кръгъл идиот - беден, но десен
  13. 13 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1017 Весело

    Анархо-комунисти от цял свят - обеднявайте!

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  14. 14 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#8] от "Alkizeer":
    Обаче- гърция ДЪЛЖИ част от публичния си дълг именно на Испания

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  15. 15 Профил на martinesx
    martinesx
    Рейтинг: 374 Неутрално

    На никакъв митинг не е говорил Ципрас. Митингът си беше в центъра и нямаше политици и речи. Ето линк с атмосфера, който иска да види:

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=717564

  16. 16 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Разгеле.
    Любимците на Путин не танцуват дълго на Европейска сцена.
    У нас бяха: Лук@нов, Жан, Илия, Серж, Симеон-чо, Орешарски
    ДП и др. Знайни и незнайни другари.
    Братя гърци, почистете си къщичката.

  17. 17 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    Дайте му драхми на тоз човек и с тях ще ви сътвори чудеса!

  18. 18 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    Ципрас прекалява с площадните номера. От една страна "Ципрас каза, че е готов да разговаря с европейските лидери и че ако те му бяха предложили сделка в понеделник вечерта, във вторник Гърция щеше да си плати дълговете. " а от друга "ако кажете "ДА" ще си ходя. Детска градина.

  19. 19 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#14] от "logika":

    Комунисти, какво да ги правиш. Логика нулева. Интернационалът е по-важен и т.н. Слушахме ги тея едно време.

  20. 20 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    [quote#5:"logika"]ма ли поне един европеец, който да вярва на ципрас , варуфакис и гърците?[/quote]

    Аз напълно вярвам, че ще го катурнат на референдума. Гъркът е твърде практичен, че да издържи 5 дена ако не на празен хладилник, а само на празен резервоар за бензин. Единствените готови на подобни безгранични самопожертвования са комунобулгарикус психопатикус, ако съдим по годините 1990-97. Не случайно Веждичката изказа една много мъдра мисъл, след която обявих, че той е моят културен министър докато съм жив: "Е**ти циганската нация, на 1300 години!". Евала. Преди бях срещу паметника пред НДК, но сега вече съм за възстановяването му, стига към старите орнаменти да се добави със златни букви сентенцията на Веждито.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  21. 21 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1017 Весело

    До коментар [#12] от "Звезделин":

    И след фалите 1 Драхма ще струва 25-30 Рубли

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  22. 22 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 793 Неутрално

    лицемер.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  23. 23 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#9] от "DareDebil":

    Защото може би, както забеляза до последно се опитваха да направят сделка. Дни преди края когато стана ясно, че така няма да има правят референдум, ако го бяха направили преди 20дена, тогава със сигурност още повече хора щяха да кажат НЕ, а сега е възможно да са по-малко!!Замисли се!?
    Излизането на ЕС, връщането на драхмата и всичко от този сорт е изключително решение и смятам, че трябва да е след референдум.
    Ти също плати КТБ със дълг, нахрани банда олигарси и увеличи дълга си, утре и ти ще плащаш тоя масраф така, само дето няма да си видял 1ст, така че не бутай на комшията плевнята.

  24. 24 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 993 Неутрално

    Гърция е като наркоман в абстиненция... Дано гръцкия народ е по-умен от Ципрас.

    Вместо виц: "Високият морален стандарт в политиката, който зададе ГЕРБ!"
  25. 25 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    все пак при настоящата ситуация поне доста хора ще идат да гласуват на референдума.....

  26. 26 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4102 Весело

    ГОРД НАРОД

    СЛАБА ДЪРЖАВА

    ЕВАЛА

    както би написал един популярен трол

    ха-хаааааааа

  27. 27 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    Хахаха- този субект е абсолютно криминален тип, образец за изнудвач Вижте го селяндурина какво е решил и как точно иска да изнуди еврозоната и ЕСРИА Новости: Алексис Ципрас заяви, че е открит за диалог по въпроса за гръцкия дълг 30 Юни 2015 | 00:12 | Агенция "Фокус"... Ако ни предложат жизнеспособно решение в последния момент, ние ще бъдем готови. Аз съм открит за диалог с политическите лидери“, заяви Ципрас... Кажете ми- каква е разликата между рецидивист- изнудвач и този субект? За мен- никаква! И двата субекта са с висока степен на обществена опасност и трябва да са в ЗАТВОРА!

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  28. 28 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Ама си държи на думите и предизборните обещания - да не избързвам преди да се е махнал.
    Не следя подробно случките, чух много неправилни неща от Ципрас, но моето общо впечатление е такова
    А тук всеки 3-ти човек говори, за да излъже нещо.

  29. 29 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Да не ти сложат шапката преди референдума!

    Имало едно време ссср...
  30. 30 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#24:"mto"]. Дано гръцкия народ е по-умен от Ципрас.[/quote]Не- тези субекти разбират свободата по друг начин- при милен цветков един от тях каза точно това, след като се излендзи и не отговори директно и ясно на нито един въпрос на милен цветков С две думи- който е съгласен да ги издържа и пои по-дълго от своя конкурент, на него ще се продадат, като купувачът им се задължава НИКОГА да не предявява претенции да си платят дори 1 троха хляб И ТОВА наричат гърците "свобода"- представете си

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  31. 31 Профил на itisiprav
    itisiprav
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#10] от "Петър Петров":

    Прав си, защо всички облигационни емисии трябва да минат през банките, пускай на пазара и той ще ти даде цена. Сега държавата заради корупция, неумение и нежелание да се занимава с продажба на емисии, макар че има една огромна банка да върши тия неща, губи ПОНЕ 20% от всяка емисия на вътрешен дълг.

  32. 32 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1017 Весело

    Дано да си изкара мандата после гърците няма да си изберат комунета поне 50 години

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  33. 33 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 374 Весело

    Ей голям льольо този. Нали те избраха същите тези хора? Какво свикваш референдуми сега, нали беше ербап? Няма да съкращаваме, няма да взимаме...айде действай.

  34. 34 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 964 Любопитно

    Ей, тоя човек -Ципрас -има някво достойнство, за разлика от родните политици. Направи всичко възможно да надлъже Запада, за сега неуспешно, но поне опита максимално да защити интересите на народа и държавата си.

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  35. 35 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1017 Весело

    Полковниците имат по-малко от 24 часа да оправят Гърция, ахахахахаххахахаахах

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  36. 36 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    [quote#32:"100 Рублей за Доллар"]Дано да си изкара мандата после гърците няма да си изберат комунета поне 50 години [/quote]
    Напротив. Гърция е страната, най-много пъти фалирана от комуняги и пак си ги избират. Почти няма десетилетие през 20-ти век, в което Гърция да не е фалирала. Явно слънцето и узото им идват в повечко.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  37. 37 Профил на легионер
    легионер
    Рейтинг: 432 Весело

    Гърците си изиграха картите перфектно. Взеха още няколко милиарда за да капитализират банките, които почти веднага заминаха под дюшеците, а сега ще получат и максимално благосклонни предложения. Нито ще намаляват пенсии и заплати, нито ще увеличават данъци. И понеже икономиката им няма как да дръпне нагоре, Ципрас, макар и в опозиция, ще си остане най-популярния политик, разтягайки локуми как политиката на ограничения не води до нищо добро. А европейците ще налеят още няколко милиарда в тази бездънна каца и след няколко месеца ще се озоват пак в същата ситуация. В крайна сметка, дълговете на Гърция са толкова огромни, че в момента са проблем не за Гърция, ами за кредиторите й.

  38. 38 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 585 Любопитно

    И какво следва ! Гръцка драма или драхма след референдума !

  39. 39 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#23:"deutschland"]Излизането на ЕС, връщането на драхмата и всичко от този сорт е изключително решение[/quote] което най- ИСКРЕНО пожелавам на ВСИЧКИ гръцки граждани по всичките комунистически земни кълбета Казаха им го в очите, че ще изпаднат в КУПОННА СИСТЕМА- В 21 ВЕК, ДЪРЖАВА, КОЯТО НЕ Е БИЛА ВЪВ ВОЙНА!!! Гърците и кир ципраки- охи- ние сме ербап, селяндури- тарикати сме и ако ще потъваме, ще принудим всички останали 18 държави да затънат с нас- т.е. - "След нас и поток" Е- видя се как реагираха днес банките и пазара- ИЗПЛЮХА се на джуджето гърция- "икономика" с 1% от БВП на ЕС и го подминаха като малка гара Наглеца- охи- пак не си вземе бележка и пак наглее....

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  40. 40 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1057 Весело

    [quote#34:"Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ"] Направи всичко възможно да надлъже Запада[/quote]
    И къде му видя достойнството. Аз поне избягвам да си имам вземане-даване с човек, който непрекъснато лъже и маже. Камо ли да му пари...

  41. 41 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    [quote#39:"logika"]КУПОННА СИСТЕМА- В 21 ВЕК, ДЪРЖАВА,[/quote]
    не всичко което хвърчи се яде и не всичко което се говори от какви ли не хора става точно така.

  42. 42 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#37:"легионер"] А европейците ще налеят още няколко милиарда в тази бездънна каца [/quote] ОХИ- казват европейците Всички приказки на танте Меркел днес бяха с цел хващане на ципурата в мрежата Когато му сервират договор от 30 страници- нека за 6-7 часа му го преведе на юридически гръцки заклет преводач и "гения" кир ципраки да го анализира, осмисли и провери всички числа и цифри по него Клупчето му е стегнато в момента, в който седне буквално в 12 без 1 минута на масата за преговори

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  43. 43 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 964 Неутрално

    До коментар [#40] от "palav_nik": [quote#40:"palav_nik"] И къде му видя достойнството. [/quote] Ципрас се е клел да защитава интересите на гръцките граждани, а не хатъра на фрау Меркел, интересите на ДОйе банк, немският данъкоплатец, или съня на Бате Бойко
    Достойнство виждам,за разлика от родните поУитици, че е готов да подаде ОСТАВКА БЕ!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  44. 44 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#23] от "deutschland":

    всъщност не забелязах да се опитват да направят сделка, единственото което правиха е да реват как гърция била като германия след втората световна, как трябвало да им опростят дълга от "солидарност", да заплашват как щели да се прегърнат с путин, да наводнят европа с имигранти от северна африка, как ако не им платят още пари, никога няма да си видят старите, все едно ако им дадат ще ги видят, ама нейсе. Варуфакис така и не предложи нещо различно от "дайте ни пари за растеж, и ни оставете да не плащаме години наред главница и лихви по дълговете, ама без това да води до фалит, и след десетина години ще преговаряме пак". Не видях смислени предложения за съкращаване на разходи, а само обещания как щели да вдигнат данъците за богатите, и от там видите ли да дойдат 8 млрд евро, те сега едвам събират данъци, като ги вдигнат хептен ще ударят нулата.

    Аз данъци в българия не съм плащал от години, КТБ ми е през иная, но ще плащам дълго време гръцкият дълг, и не иксам да знам че като го плащам, тия тарикати пак ще ми показват среден пръст и ще ми се хилят насреща от плевнята. По ще ми е гот като знам че нямат плевня.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  45. 45 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 898 Любопитно

    Ципрас ми се струва, че ще влезе в гръцката история като човека, който за най-кратко време е направил най-много поразии, и то не само в гръцки, а в европейски и световен мащаб.

    Просто, още сме понеделник, направо не ми се мисли какво има да се случва до края на седмицата...

  46. 46 Профил на nqb06371969
    nqb06371969
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Да напиша и тук.
    Току що Фитч обяви рейтинга за Гръцките банки. Реитинга е Ф за стабилност и РД за дългосрочен план. Съответно failed и restricted default.

  47. 47 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    "Ужасното дете " за Европа до последно си остава такова.Доста самоуверено звучи.Не можа да събуди съчувствие в Брюксел.

  48. 48 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    [quote#44:"DareDebil"]Аз данъци в българия не съм плащал от години, КТБ ми е през иная, но ще плащам дълго време гръцкият дълг,[/quote]
    Мисля, че след тези думи просто няма какво да коментирам. Ти случайно да не си грък ?

  49. 49 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Правителството на Гърция трябва бързо да действа, за да преструктурира напълно банковата си система - по-голямата част от нея трябва да стане публична собственост. На фона на значителните загуби рекапитализацията на малкото банки ще бъде възможна само в рамките на нов монетарен ред, който най-вероятно ще включва връщането на националната валута.
    В същото време правителството ще трябва ''да промени бюджетната си политика'', като превърне в свой приоритет управлението на разходите, за да се подкрепят социалните сектори и агресивно да се разшири данъчната мрежа, както и да се бори с укриването на налози. Трябва да се сложи край на олигополите и другите подобни практики, които дърпат назад икономическия потенциал на Гърция. Друг изход от фалита няма !

  50. 50 Профил на gabis2
    gabis2
    Рейтинг: 217 Неутрално

    прогнозите на тройката при отпускането на заема преди 5 години са напълно нереалистични. още по-нереалистични са исканията на ЕЦБ и МВФ сега. всъщност този така-наречен "спасителен пояс" от 230 млрд. евро изтече към френски и немски банки.
    дано българските медии започнат да отразяват и по-компетентни мнения от широкоразпространеното "Гърция се самоуби".
    http://www.theguardian.com/business/2015/jun/29/joseph-stiglitz-how-i-would-vote-in-the-greek-referendum?CMP=share_btn_fb

  51. 51 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#37] от "легионер":

    сериозно ли не са проблем за гърците? Аз не виждам снимки с немски и френски пенсионери пред затворените банки, които не могат да си изтеглят 20 евро за да си купят лекарствата.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  52. 52 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1057 Весело

    [quote#43:"Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ"]Ципрас се е клел да защитава интересите на гръцките граждани[/quote]
    И ги вкара в банкова ваканция.
    Такова чудо, ако беше станало в България, от парламента немаше да остане камък връз камък...

  53. 53 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    [quote#51:"DareDebil"]Аз не виждам снимки с немски и френски пенсионери пред затворените банки,[/quote]
    Да, ама аз видях масови и главоломни протести във Франция, не по-малко диви от тези във Гърция, когато се опитаха да правят бюджетни съкращения, но и това време ще дойде живот и здраве! Над 200% дълг спрямо БВП на Франция, ах тези франсета ядат повече отколкото плащат, ама и техния сервитьор ще им я занесе.

  54. 54 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2408 Неутрално

    Само да напомним на анархокомунистите в Гърция:

    "When Greece’s finance minister, Yanis Varoufakis, in an early round of negotiations in Brussels, complained that Greek pensions could not be cut any further, he was reminded bluntly by his colleague from Lithuania that Lithuanian pensioners survived on far less. Mr. Varoufakis shot back that Greeks would never put up with so little.

    Lithuania, according to the most recent figures issued by Eurostat, the European statistics agency, spends 472 euros, about $598, per capita on pensions, less than a third of the €1,625 spent by Greece. Bulgaria spends just €257. This data refers to 2012 and Greek pensions have since been cut, but they still remain higher than those in Bulgaria, Lithuania, Latvia, Croatia and nearly all other countries in eastern, central and southeastern Europe.

    Advertisement
    Continue reading the main story

    Such statistics have made it very difficult for Syriza to win support for its argument that Greece is suffering a uniquely painful “humanitarian catastrophe” and that fellow European Union countries should put up their own money to save Athens from bankruptcy.

    “Greece is not seen as suffering so much,” said Ognyan Georgiev, an editor at Kapital, a Bulgarian business newspaper. “For us it looks very appealing. They have the sea, they have big pensions, and they have a life that looks better than what we have.”

  55. 55 Профил на today
    today
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Ципрасчо досъсипа държавата, и ще се изниже като пръ*ня из гащи, типично по цоцалистически!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  56. 56 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 964 Неутрално

    До коментар [#40] от "palav_nik": [quote#40:"palav_nik"]И къде му видя достойнството[/quote] Това да не ти е Бойко, за едното "кЪнграджулейшън" да ти продава интересите, да ти набутва ПРЕДСРОЧНО ВЕИ-та, и да се съгласява безропотно да прехвърля тежасти на гражданите си, а облагите да са за шепа приближени олигарси, обръчи.
    За разлика от Боко, Ципрас опита, дори с блъфиране, да защити интереса на гърците. Да, вие сте като Боко,за вас е важен чуждият интерес. И пред германския или американския, никой няма право дори да опита да защити своя. Да, гърците нямат морално право в случая, но в лицето на Ципрас имат ЛОЯЛЕН политик.

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#48:"deutschland"]Ти случайно да не си грък ?[/quote] Не- човекът е КРЕДИТОР на гърците и има пълното законно право да си търси вземанията от гърция. Май не сте наясно- КРЕДИТОРА е обичайно този, който отпуска парите, длъжникът ВИНАГИ е в много по- неблагоприятно положение....Освен ако гърция не е решила да обърне с главата надолу цялото финансово и облигационно право, само , че няма да й се даде този шанс

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  59. 59 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#53] от "deutschland":

    сериозно ли са 200%? айде посмали манго франция и гърция идеално биха си паснали в един общ съюз само двечките, много общи неща имат, но засега не се очертава франция някога да изпадне до дереджето на гърция.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  60. 60 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    ХАХАХАХАХА- ТАСС: Ако Гърция банкрутира това няма да има никакви тежки последствия за ЕС, заяви френският министър на финансите 30 Юни 2015 | 00:45 | Агенция "Фокус" Кризисната ситуация в Гърция не може да се разпространи върху Франция заяви френският министър на финансите Мишел Сапин, предаде ТАСС.„Ако има страна, която в създалата се обстановка се намира в опасност, то това е Гърция, а не Франция. Ако Гърция банкрутира това няма да има никакви тежки последствия за ЕС. Позициите на Франция са силни и това се отразява в нейните икономически и финансови показатели. Създадените в рамките на банковия съюз през 2014 година механизми ще защитят френските банки и вложителите няма да се сблъскат с никакви проблеми“, заяви Сапин.„Тези средства , които Франция е инвестирала в гръцката икономика със сигурност ще се върнат. Те няма да се превърнат в товар за френските данъкоплатци. Ние ще си върнем тези средства след 5, 10, 15 или 20 години“, добави министърът.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  61. 61 Профил на легионер
    легионер
    Рейтинг: 432 Неутрално

    До коментар [#51] от "DareDebil":

    Всяко чудо за три дена. Неудобно ще им е малко тези дни след седмици, в който се теглеха по стотици милиони на ден, прясно наляти от ЕЦБ, но в крайна сметка сметките ще им поемат именно френските и най-вече немските пенсионери.

  62. 62 Профил на qdk12501326
    qdk12501326
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Хахахахах егати социалиста.Нашите губят избори, целят ги с яйца и домати, обграждат ги тълпи от хора и се налага да излизат с автобус под охраната на ченгета, през 97-а народът буквално искаше да им откъсне главите, всеки ден чуат обръщението червени боклуци, по презирани са от турските поробители и циганите и пак не държат властта

    Тоя не е никакъв социалист.Ако е социалист, ще изгуби референдума, ще се оправдае, че Сорос го е манипулирал и ще продължи да краде

    Емиграцията е единственото решение за интелигентния българин
  63. 63 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    [quote#59:"DareDebil"]сериозно ли са 200%? [/quote]

    Не са 200%, към 31 март 2014г е точно 222% или 5.7 трлн. Не се притеснявай то колелото се върти.

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1057 Весело

    [quote#56:"Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ"]Да, вие сте като Боко,за вас е важен чуждият интерес. [/quote]
    Специално за мен е важен българският интерес. Що се отнася до Боко или останалите български политици колкото и да са оплювани, чак такива глупости като тези от Сириза никога не са правили. Щото веднага щеха да бъдат пометени от власт. Така, както стана през 13-та и 14-та година за много по-малки шашкънии...

  66. 66 Профил на qdk12501326
    qdk12501326
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#20] от "cinik":

    Гръкът не е достатъчно практичен, а е достатъчно тъп и ще видиш, че в неделя ще кажат НЕ на еврото, ЕС и запада.

    Ще ти пиша пак в неделя.Този народ е почти толкова прост като нашия, просто имаха късмет, че Чърчил се появи преди Сталин.

    Емиграцията е единственото решение за интелигентния българин
  67. 67 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2398 Неутрално

    Доста скъпо социологическо проучване си организира.
    Гърция трябваше да попадне в соцлагера навремето, а не ние!

  68. 68 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    Начало / Икономически новини /
    Вече е възможно излизане на Гърция от еврозоната, заяви висш служител на ЕЦБ 30 юни 2015 / 00:50 Париж, 30 юни /БТА/ Вече е възможно Гърция в крайна сметка да излезе от еврозоната, въпреки че Европейската централна банка не иска това, зая...бта. бг Поздравявам гърците с Мирей Матийо и "Акрополис , адио"
    http://vbox7.com/play:9c6b1b0b98

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  69. 69 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1419 Весело

    Не само да подаде оставка, ами трябва сам да се завре в кучи г.з!

  70. 70 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    РИА Новости: „Фич“ понижи рейтинга на четирите основни гръцки банки до ниво „ограничена несъстоятелност“30 Юни 2015 | 01:12 | Агенция "Фокус"„Рейтингите отразяват крайно високото ниво на кредитен риск поради въвеждането на контрол над ликвидните капитали, а също така и на слабите перспективи за възстановяване в случай на неизпълнение на гръцките дългови задължения“, се посочва в съобщение на „Фич“Съобщава се, че агенцията е понижила рейтинга на Националната банка на Гърция, Пиреус Банк, Евробанк Ергасиас и Алфа Банк.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  71. 71 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    [quote#60:"logika"] заяви френският министър на финансите[/quote]
    а аз помня времето когато Саркози правеше бюджетни съкращения, реформи, ала бала- портакала, да не говорим за масовите стачки, тогава един човек Оланд, че нямало нужда от тях, а трябвало само да се стимулира икономиката с пари! Та накрая французите го избраха, а Саркозите с неговите реформи отиде в дерето. Всичко това беше много, много, много скоро. Нямам търпение да видя как шамара срещу гърците ще се обърне, просто няма търпение. Давам им 3 години!

  72. 72 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1424 Весело

    Веселите самоубийци!

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  73. 73 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    Оланд 2013, когато заявява че съкращенията ще доведат до рецесия:
    Франция няма да въвежда допълнителни мерки за икономии през тази година. Това обяви френският президент Франсоа Оланд, предаде Reuters. Той обяви, че правителството ще се фокусира върху допълнителното орязване на публичните разходи, но през 2014 г.
    Причината според него е, че икономиката на цяла Европа се забавя, а Франция е на ръба на рецесията.
    "Ще бъде грешка да приложим мерки, които ще сложат още една спирачка на потреблението и инвестициите", коментира Оланд.

  74. 74 Профил на boflute1
    boflute1
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#15] от "martinesx":

    Обръщение по ЕРТ, наистина

  75. 75 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Ципурата не ме интересува, той си е политически мъртвец.

    chavo64
  76. 76 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#71] от "deutschland": Това каква точно връзка има с ФАЛИТА на гърция и с тази изказана решителност:"....[quote#60:"logika"]„Тези средства , които Франция е инвестирала в гръцката икономика със сигурност ще се върнат. Те няма да се превърнат в товар за френските данъкоплатци. Ние ще си върнем тези средства след 5, 10, 15 или 20 години“, добави министърът.[/quote] КРАЙ! Франция каза "ОХИ" на гръцките изнудвания Сега да видим насрещният ход на "великия" стратег ципрас

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  77. 77 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#70] от "logika":

    Дреме ми за РИА новости, путлеровата "агенция на истината" си я чети в срамота ( тъй де в самота),

    chavo64
  78. 78 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#76] от "logika":

    Има връзка защото еврозоната е една голяма мартеница, а някой хора се опитват да я разплетат със Гърция. Сега ще ти дам само информация, а ти анализирай какво я очаква ЕЗ във БЪДЕЩЕ!
    ----
    Френският премиер Манюел Валс посочи още, че Париж няма да предприема каквито и да е бюджетни усилия или мерки, които ще застрашат растежа, който по думите му "изглежда се завръща отново".
    "Информирах ЕК, че никога няма да предприема мерки, които биха могли да навредят на икономическия растеж, който започва да се завръща", подчерта министър-председателят, тъй като "всяко ново начинание, което подкопава икономическия растеж, няма да е опция".
    ----
    Съгласно правилата на Европейския съюз за публичните дефицити на страните-членки, разликата между държавните разходи и приходи не може да надвишава 3% от икономическия продукт.
    Франция многократно е надвишавала тази стойност и в началото на март спечели третата поред двугодишна отсрочка, за да свие своя публичен дефицит в рамките на правилата на съюза.
    Според спорното решение - което дойде на фона обвиненията, че по-големите страни-членки на ЕС са третирани по-снизходително, отколкото по-малките - Франция получи време до 2017 г., за да свали публичния си дефицит до 2,8%
    ---

  79. 79 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#76] от "logika":

    Адвокатче, 01:36 е. Да не вземе и мъжът ти да ти спретне един референдум за задълженията..

    Гърция няма да връща нищо. Приеми го това.
    В момента тече организирана атака срещу МВФ и наглата политика на печатане на пари от ФЕД в САЩ.
    Приемете го това и мислете после какво след, защото иначе ще се окажете в доста неприятна ситуация..

  80. 80 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#77] от "chavo64":Писах ти + и ще потърся по- надежден източник от руската клюклюагенция...
    [quote#78:"deutschland"]Има връзка [/quote] НЕ– няма връзка с факта,че човекът си казва в прав текст и на своите, и на гърците- дали след 5 ,10, 15 или 20 години, Франция ЩЕ СИ ВЪРНЕ парите, инвестирани в гърция, а това значи, че Франция НЯМА да опрости на гърция своята част от дълга на гърция към ЕС Даже напротив- ще ги гони до дупка, за да си ги получи Сега гърците ще видят какво значи да ти вдигне мерника собственият ти кредитор....

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  81. 81 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#79:"abdul15"]Гърция няма да връща нищо. Приеми го това.[/quote] ОХИ- твоята гърция е калкулирана, претеглена, премерена, опакована и вързана с червена панделка, за да е по-привлекателна за онзи, който иска да я купи за 1 евро, със задължения от 242 милиарда евро

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  82. 82 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#80] от "logika":

    Тогава нямам търпение да видя следващи 5 години, тогава ще разбереш какво е думата дефицит, а тогава вече ще разбереш и че Франция не може да си свие дефицита, защото харчи много. Нова Гърция във пълна пара се задава под името Франция. Деня във който се наложи да правят реформи ще изпаднат във рецесия, ако искат финансиране ще трябва да правят реформи, а на тях реформите не им понасят добре и им остава да излязат от ЕЗ. Ох, ама направо нямам търпения вече!

  83. 83 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#63] от "deutschland":

    продължаваш да дрънкаш за общата задлъжнялост, като за холандия, по неизвестно причини. Частният дълг никой не го интересува, ако шел или рено утре фалират, собствеността им ще бъде продадена, акционерите ще загубят пари, данъкоплатците няма да бъдат натоварени с дългове. Ако съседа ти вземе кредит и си купи кола, като фалира ти ли ще му поемеш вноската?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  84. 84 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    Хахаха- вижте "гордите" гърци-"Гърци опитват да теглят пари от български банкомати, пазаруват в наши магазини ... Немалко гърци днес опитаха да ползват българските банкомати. Някои по три пъти, но неуспешно три пъти, дори и с помощ. В крайна сметка гърците разбраха, че ограничението от 60 евро на ден важи и в чужбина, затова въпреки че имат пари в сметките си, няма как да ги изтеглят. Според хората и търговците в пограничните райони броят на гърците, идващи на пазар у нас, ще намалее още..."ХАХАХАХА- ИЗЛЪГАНИТЕ КАМИЛЧЕТА
    http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1461731

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  85. 85 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#81] от "logika":

    OXI, не може хем да ми казваш, че гърция трябва да си връща кредитите, хем че ЕЦБ ще си напечати колкото и трябват, за да запълни гръцката дупка и да твърдиш, че не си социалистка.

    Избери си: или едното или другото, но не и двете.

  86. 86 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Секси Алекси съвсем заприлича на палячо от гръцка трагедия! Хем сърби, хем боли! Да си подава оставката, за какво бяха тези циркаджилъци! Вече съм сигурен, че гърците ще съберат останалия си разум и в неделя ще го натирят! Не вярвам, че зад задника му ще събере 51 % диванета от 11 млн души! Много се боя, че няма да си подаде оставката при какъвто и да е резултат! Ще се направи на светец и ще каже, че се борил против колонизаторите, но народът решил друго!

  87. 87 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#82:"deutschland"]Тогава нямам търпение да видя следващи 5 години, тогава ще разбереш какво е думата дефицит, [/quote]
    Надай се Надо Да не съм боса и гола като теб,м? Имам си и недвижими имоти и други активи- ЩЕ ти се България да изпадне в дефицит, ама друг път

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  88. 88 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#82] от "deutschland":

    франция е толкова голяма че и целия ЕС да се събере, няма как да им даде достатъчно пари. Ако им трябва финансиране, как точно ще го получат по-лесно като излязат от еврозоната?!?! Като дойде времето, франция няма да има къде да бяга, както и сега гърците няма къде да бягат.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  89. 89 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    [quote#83:"DareDebil"]или рено утре фалират, собствеността им ще бъде продадена, ако съседа ти вземе кредит и си купи кола, като фалира ти ли ще му поемеш вноската?[/quote]
    Така е да, но като съседа не може да си плати ипотеката, защото работи във рено, а рено е фалирало и банката взема апартамента на съседа. Това води икономиката до рецесия, а от там пряко засяга цялата държава. Дори да ти изглежда безобидно, това е много остър нож който много трудно се оправя.

  90. 90 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#83] от "DareDebil":

    Муахахахахах, и ти не знаеш какво говориш!

    [quote#83:"DareDebil"]собствеността им ще бъде продадена, акционерите ще загубят пари, данъкоплатците няма да бъдат натоварени с дългове. Ако съседа ти вземе кредит и си купи кола, като фалира ти ли ще му поемеш вноската?[/quote]

    Малкичко поне се образовайте бе. Точно пък франсетата с техните трошки да кажеш, че не ги bail-out-ваха си е направо неграмотност, бе!

  91. 91 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    [quote#66:"cocacola"]Ще ти пиша пак в неделя.Този народ е почти толкова прост като нашия, просто имаха късмет, че Чърчил се появи преди Сталин.[/quote]

    Среща в неделя. Ако познаеш, те слагам на бутона "следвай". За мен е по-малката беда, че ще загубя баса, на фона на утешението, че има по-прости от нас. Още не съм намерил достатъчно доказателства за второто.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  92. 92 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#85:"abdul15"] не може хем да ми казваш, че гърция трябва да си връща кредитите, хем че ЕЦБ ще си напечати колкото и трябват, [/quote] Всичко може, гърче- ти какво си въобразяваш,м? Гърците да не са хванали господа за шлифера? Знаеш ли какво е Павлов иск? Научи го- може да ти се наложи да го знаеш, защото има голяма вероятност да ти го приложат

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  93. 93 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 374 Любопитно
  94. 94 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    [quote#87:"logika"]Надай се Надо Да не съм боса и гола като теб,м? Имам си и недвижими имоти и други активи- ЩЕ ти се България да изпадне в дефицит, ама друг път[/quote]

    Ох слънце, слънце... пак мислим на дребно а? аз, аз, аз, аз, аз, много се радвам че ти ще си добре, щото имаш недвижим имот.
    Аз също имам, може да се вземем и тогава ще сме бетон

  95. 95 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#94:"deutschland"]Аз също имам, може да се вземем и тогава ще сме бетон [/quote] ХАХАХА- да не си луд- моите са над 3-4 За какво ми е фалирал грък-голтак, на всичко отгоре- комунист и бедняк, необразован, неумеещ да прави системен анализ в мениджмънта? Имам си ВСИЧКО, което искам и това ВСИЧКО не си ти

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  96. 96 Профил на fockwest
    fockwest
    Рейтинг: 426 Неутрално

    на ЕС-ЕС им се наложи да поработят покрай ситуацията в Гърция... Това няма да им го простят
    ЕС-ЕС ще отстъпят пред гръцкото правителство и малко след това ще им забият ножа в гърба ... Днешния Константинопол се казва Брюксел

  97. 97 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#92] от "logika":

    Знам да, всъщност доста неща с които се опитваш да изпъкнеш ги знам .
    И все пак Гърция няма да плати. Туй от мен да го знаеш. Вижда се краят на кредитора от последна инстанция МВФ. До края на годината или ще бъде много променен или ще се разпадне, а това в момента с гърция е просто прелюдия към главното действие.
    Проблема е в глобалната система за събиране на дълговете и е тясно свързан с темата за това кой съди и кой щрака белезниците на глобално ниво. Замисли се над това и ще си говорим пак след няколко месеца, защото ми писна да ти обяснявам едно и също нещо

  98. 98 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    [quote#95:"logika"]ХАХАХА- да не си луд- моите са над 3-4 За какво ми е фалирал грък-голтак, на всичко отгоре- комунист и бедняк, необразован, неумеещ да прави системен анализ в мениджмънта? Имам си ВСИЧКО, което искам и това ВСИЧКО не си ти[/quote]

    ама недей приказва тай сега. Аз съм млад и не съм грозен, и също имам няколко имота. Мога да готвя и други работи правя, просто златно момче.

  99. 99 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#97] от "abdul15":ти или си много пиян, или не си с всичкия си - значи МВФ ще фалира, а не Гърция?! Я си го прочети на глас и удари една бира за изтрезняване...

  100. 100 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#90] от "abdul15":

    не виждам някъде да съм казал че не ги "bail-out" ват, все пак по мащаби не са стигнали американците още. Казвам че частният дълг си е частен дълг.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK