Гърция: Нямаме инфраструктура за удържим бежанския поток

Гърция: Нямаме инфраструктура за удържим бежанския поток

© Reuters



Гърция заяви в понеделник, че инфраструктурата й е недостатъчна, за да се справи с потоците от бежанци, предимно сирийци, бягащи от войната в родната им страна, съобщи агенция "Ройтерс".


Над 160 000 бежанци са пристигнали в страната тази година, което е три пъти повече спрямо 2014 година, а лишеното от средства гръцко правителство е неподготвено за ситуацията.


"Обвинявани сме за неща, които не сме имали време да направим, за всичко, което всички предишни правителства не са направили в последните години", казва Олга Геровасили, говорител на подалото оставка правителство на СИРИЗА.




На гръцкия остров Лесбос има сериозно увеличение на пристигащите бежанци през последните 10 дни.


"Повече от 2000 пристигат всеки ден на острова. Това е два пъти повече от пристигащите в цяла Гърция всеки ден през по-голямата част на лятото", казва Кирк Дей, директор на международната спасителна комисия на остров Лесбос."Понякога пристигат и над 3000 души", казва той.


Над 2500 бежанци бяха докарани с ферибот днес в континенталната част на Гърция в опит да се облекчи положението на островите, включително Лесбос.


Това е четвърти поред курс откакто бе въведена тази услуга и вече поне 10 000 бежанци са докарани в континенталната част. Повечето от тях продължават пътя си към Македония, през Сърбия и след това в безвизовото пространство в Европейския съюз.


"Това не е просто гръцка трагедия, а касаеща Европа криза", казва представител на организацията Амнести интернешънъл, цитиран от БТА.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 478 Разстроено

    Не инфраструктура, а акъл и желание нямат гърците. Кой знае как се кефят тайно, че заливат Германия с бежанци...

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    Като закриете армията си, като нас, ще Ви се отвори много място в поделенията.

  3. 3 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Най-вероятно през.2016 ще станем свидетели на "вътрешно ограждане" в ЕС.

  4. 4 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    "Олга Геровасили"

    Гръцко-болшевишка андрешковщина.

  5. 5 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално


    Най-лошият вариант с бежанците е да станем втора Македония
    Според вицепремиера проблеми с регистрацията на бежанците има в Гърция, не толкова в Турция и Македония. В Гърция, според Бъчварова, нямало никаква регистрация на бежанците. „До момента почти няма върнати бежанци от Европа. Първо, самото връщане е много скъпо. Второ – то не може да бъде насилствено осъществено. Защото тези хора очевидно търсят друга перспектива за живота си”, отбеляза вътрешният министър.
    160 000 сирийци са на път към Атина

  6. 6 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#3] от "ТМаринов":

    Шенген става безсмислен.

  7. 7 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Има нещо вярно.
    Всички в Европа трабва да предприемем мерки преди да е късно за всички нас.

  8. 8 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    [quote#7:"Eisbär"]

    Има нещо вярно.
    Всички в Европа трабва да[/quote]
    Нищо подобно няма да стане.Юнкер си ги иска бежанците.

  9. 9 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#6:"log_on"]Шенген става безсмислен.[/quote]
    То да е само Шенген...границите станаха безсмислени, армиите, документите за самоличност, визи, паспорти, правила, закони- всичко стана безсмислено. А тълпите прииждащи ни върнаха в тъмните векове, където само силата и оръжието могат да решават проблеми.

  10. 10 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1140 Любопитно

    Ще се потапят лодки скоро май

  11. 11 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#4] от "spiegel":

    Името Олга навлиза в Гърция през 19 век заради Олга Константиновна съпруга на избрания през 1863 за крал на Гърция датски принц Вилхелм-Георгиос. Какви болшевики ти се привиждат не знам. Това че е от Сириза е друго.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  12. 12 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#9] от "marsena":

    Именно.Да благодарим на САЩ и Израел за това.

  13. 13 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#7:"Eisbär"]Всички в Европа трабва да предприемем мерки преди да е късно за всички нас.[/quote]
    Нищо няма да направят- докато тежката евробюрокрация си размърда мозъка, ще мине много време. Всички се спасяват поединично- унгарците, англичаните, гърците, ние...

  14. 14 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#12] от "log_on":

    Глупости.
    Щом не виждаш нерешените вътрешни проблеми на арабската общност, които генерират 90% от събитията, по-добре не се изказвай.

  15. 15 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Весело

    До коментар [#13] от "marsena":

    Юнкер: Притеснявам се, когато политици от крайната десница и крайната левица подхранват популизъм, който поражда само възмущение, но не и решения.

    В свой коментар по повод отношението на държавите от Европейския съюз към бежанския наплив президентът на ЕК Жан-Клод Юнкер отправя сериозна критика към повечето от тях и пояснява, че не вярва в чисто национални решения на проблема. Предлагаме целия коментар на Юнкер.

    Европа винаги е била за мен една общност на ценностите. Ние можем да се гордеем с това, но го правим твърде рядко. В Европа имаме най-високите стандарти за предоставяне на убежище в света. Ние никога не бихме отпратили хората, ако те се нуждаят от нашата защита. Това е залегнало в нашите закони и договори. Въпреки това аз съм притеснен, че това е залегнало все по-малко и по-малко в сърцата ни.

    Когато говорим за миграция, ние говорим за хора, за хора като теб и мен. С това изключение, че тези хора не могат да живеят като теб и мен, защото не са били късметлии като теб да се родят в един от най-богатите и един от най-стабилните региони на света. Става дума за хора, които бягат от войната в Сирия, от терора на „Ислямска държава" в Либия или от диктатурата в Еритрея.

    Тревожа се, когато виждам отхвърлянето на част от европейското население към тези хора. Подпалени бежански лагери, натискани навътре в морето лодки, насилие срещу лицата, търсещи убежище или дори само отвръщането на погледа от тези, които имат нужда от спешна - това не е Европа.
    Притеснявам се, когато политици от крайната десница и крайната левица подхранват популизъм, който поражда само възмущение, но не и решения. Речта на омразата и безразсъдните изказвания, които застрашават едно от най-големите ни постижения - свободата да пътуваме в рамките на шенгенското пространство и преодоляването на границите във вътрешността на Европа. Това не е Европа.

    Но Европа, слава Богу, са и пенсионерите в Кале, които изкарват генератори от домовете си, за да предоставят възможност на бежанците да послушат музика и да заредят телефоните си. Европа саи също и учениците в Зиген, които отвориха своя кампус за бежанците, търсещи убежище. Европа са също и хлебарите в гръцкия Кос, които раздават хляба си на гладните и изтощени хора.

    Това, което трябва да направим и което все още ни липсва, е колективната смелост да спазваме европейското право и нашите задължения към хората - дори ако това не е лесно и със сигурност често не е популярна мярка. Това е Европа, в която искам да живея. Разбира се няма просто един, и със сигурност не прост отговор на миграционните потоци. Точно както би било и нереалистично да се мисли, че бихме могли просто да отворим границите на Европа към всички съседи, така и не е реалистично да се смята, че бихме могли да ги оставим на стреса, страха и мизерията.

    Но едно нещо е ясно: няма ефективни национални решения. Никоя държава членка може да се справи сама ефективно с имиграцията. Ние се нуждаем от силен европейски подход. И то сега!

    Затова Европейската комисия представи под мое ръководство още през май подробни предложения за обща политика в областта на предоставянето на убежища и бежанците.

    Ние утроихме нашето присъствие в Средиземно море, за да помогнем спасяването на човешки животи и да пресечем контрабандата. Ние подкрепяме държавите членки чрез изпращане на екипи от Европейската агенция за управление на границите (Frontex), Европейската служба за убежищата (EASO) и Европейската полицейска служба - в най-засегнатите райони.

    Нашите екипи помагат често на претоварените местни власти да определят самоличността на бежанците, да ги регистрират и да снемат пръстови отпечатъци, за да се ускори обработката на молбите за убежище. Ние също така вземаме мерки срещу мрежите от каналджии и стъпка по стъпка разрушаваме техния жесток бизнес модел.

    Ние показваме солидарност към нашите съседи, какъвто е случаят с Турция, Йордания и Ливан, като даваме подслон на над 20 000 бежанци извън Европа. Ние си сътрудничим със страните, от които идват, или през които преминават бежанците. Така че ние искаме да създадем законен, безопасен и по този начин по-контролируем начин на миграция.

    Ние сключваме е споразумения за реадмисия, да се улесни връщането на хора, които не са получили правото да останат в Европа. И ние настояваме за прилагането на общото право на ЕС в областта на предоставянето на убежища от всички държави членки на ЕС - от условията на прием до процедурата за предоставяне на убежища и задължението да вземеш пръстови отпечатъци от бежанци при пристигането им в Европа.

    През май Комисията предложи механизъм, който трябваше справедливо да разпредели част от хората, които пристигат в Италия и Гърция. ЕК възнамеряваше да разпредели 40 000 бежанци, малко над 32 000 вече са приети от държавите членки.

    Искаме да отидем много по-далеч, като създадем постоянен механизъм, който би могъл да се задейства автоматично при спешни случаи, според това коя държава от ЕС се нуждае от него. Последица от общите ни външни граници е да не оставяме сами в бедата държавите членки в авангарда, а да се борим солидарно с предизвикателствата на миграцията.

    Някои от предложенията на ЕК вече намериха подкрепа. Всички останали сега 28-те държави членки трябва спешно да приложат, дори и от тези, които отказват досега да сторят това. Драматичните събития от това лято ни показват ясно, че ние трябва да приложим, без да се двоумим, на практика общата европейска политика в областта на убежищата и бежанците.

    Ние не се нуждаем само от специални срещи на върха на държавните глави. Вече имаше среща на високо равнище за миграцията, през ноември ще се срещнем отново в Малта. Трябва обаче да се гарантира, че всички държави членки на ЕС ще приемат необходимите европейски инструменти сега и ще ги прилагат на местно ниво.

    Още преди девет години Комисията предложи списък на сигурните страни. По-голямата част от правителствата по онова време отхвърлиха това като намеса в техните вътрешни работи. Въпреки това не е логично държавите членки да гледат на страните от Западните Балкани като на страни кандидатки за членство в ЕС, но в същото време да не ги считат за сигурни. Поради това Комисията ще представи на държавите членки през септември общ списък на считаните за сигурни страни на произход на мигрантите.

    Европа е устойчив континент, който в края на краищата винаги се обединява в лицето на онова, което заплашва да го раздели. Това, което трябва да направим и което все още ни липсва, е колективната смелост да спазваме европейското право и нашите задължения към хората - дори ако това не е лесно и със сигурност често не е популярна мярка.

    Вместо това виждам как някои сочат с пръст към другите – игра на Черен Петър с опити за вменяване на вина, с която може да се спечели внимание или гласове на изборите, но с която не се решават проблеми.

    Канцлерът Ангела Меркел ми спомена наскоро, че някои германски провинции и местни власти твърдят, че европейските правила за възлагане на обществени поръчки затрудняват бързото изграждане на центрове за бежанци.

    Ние бързо разследвахме това и установихме, че това не е вярно. Европа помага при подслоняването на бежанците и аз съм готов да изпратя мои служители в Берлин и провинциите, ако въпреки всичко има конкретни проблеми.

    Европа се проваля, ако страхът вземе превес. Европа се проваля, когато егоистите станат по-шумни от съществуващата в много части на нашето общество солидарност. Европа ще успее, ако се заемем прагматично и небюрократично с посрещането на предизвикателствата на новото време.

    Надявам се, че заедно – държавите членки, институциите и агенциите на ЕС, международни организации и съседните ни страни, ще докажем, че сме пораснали за това предизвикателство. Убеден съм, че можем да го направим.

    Нашата обща история показва, че Европа е устойчив континент, който в края на краищата винаги се обединява в лицето на онова, което заплашва да го раздели. Всичко това трябва да ни даде кураж за идните седмици и месеци.


  16. 16 Профил на demos
    demos
    Рейтинг: 499 Неутрално

    И ЕС не е готов за бежанци.Законите за тях са неработещи и опасни за Европа,затова,трябва да се променят.Иначе,рискуваме да загубим своята идентичност и да разрушим съюза,като пуснем милиони икономически емигранти,сред които има и терористи.Настаняването на тази огрома маса пора в ЕС е опасно и ще има непоправими последици.Нужни са стени и лагери за безстващите,които да са близо до страните,от които идват!

  17. 17 Профил на demos
    demos
    Рейтинг: 499 Неутрално

    "Когато говорим за миграция, ние говорим за хора, за хора като теб и мен. С това изключение, че тези хора не могат да живеят като теб и мен, защото не са били късметлии като теб да се родят в един от най-богатите и един от най-стабилните региони на света..."
    По таз логика,поне няколко милиона българи и румънци трябва да се настанят в развитите страни от ЕС,защото живеят под границата на бедността и "имат право да живеят добре"?!Утре,Европа ще се моли на алах?!

  18. 18 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Любопитно

    До коментар [#14] от "marsena":

    В 2/3 от Сирия война НЯМА. Всичко си е спокойно, Асад каза, че ще предостави жилище на всички бежанци от размирните райони.
    От друга страна КОЙ снабдява " Ислямска държава" с оръжия? Ако може някой да отговори на този въпрос. Сигурно тези,които най- много произвеждат такива и ги пласират на бедните държави да се избиват за сметка на огромните печалби които реализират!
    И КОЙ изкупува петрола на ИД за $20 барела?

  19. 19 Профил на baj_hari
    baj_hari
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#1] от "Amot":

    [quote#1:"Amot"]Кой знае как се кефят[/quote]

    Как кой, ти знаеш и го декларираш, при това без санкция от модератора.

  20. 20 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#15] от "log_on":

    Не само Юнкер е проблем, всеобщата европейска слабост, породена от криворазбрана демокрация, толерастия и неспособност да предвижда последиците от това нашествие са истинският проблем. Ако се спазваха демократичните правила, първо трябваше да има общоевропейски референдум, на който хората да кажат искат ли да приемат и хранят милиони имигранти.

  21. 21 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    До коментар [#11] от "angevins":

    По-вероятно е в случая "да е навлязло" с тези гърци, които са били политемигранти в СССР и които ще си говорят на руски. В случая името добре синтезира подлото балканско-левичарско поведение на Сириза.

  22. 22 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#18:"log_on"]От друга страна КОЙ снабдява " Ислямска държава" с оръжия?[/quote]
    Търговци и трафиканти на оръжие, откраднато от военните складове на сирийската армия оръжие. Има си стотици канали за контрабанда на оръжие. Да, Европа, САЩ снабдяват с оръжие разни воюващи срещу Асад, и по заобиколни пътища то сигурно отива при главорезите, но кой изобщо може да контролира нещо в Сирия при тази ситуация?

  23. 23 Профил на baj_hari
    baj_hari
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#21] от "spiegel":

    "Олга Константиновна (3 септември 1851 - 18 юни 1926). По майчина линия Кралица Олга е 27-о поколение потомка на византийската императрица Ефросина Дукина Каматерина (1155-1211), кояти е била съпруга на византийския император Алексий III Ангел. Като потомка на византийските василевси Олга става много популярна в Гърция."
    Това достатъчно ли ти е.

  24. 24 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 367 Любопитно

    Гърците пак го туриха на Меркел...и на Германия.

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  25. 25 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1907 Весело

    До коментар [#23] от "baj_hari":

    Аха, една гръцка левичарка, със сигурност потомствена, според теб е кръстена на гръцка кралица?!

  26. 26 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6920 Неутрално

    Нямате,а всеки ден обикаляте да спасявате.

  27. 27 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#22] от "marsena":

    Странно, но защо всички тези бежанци не бягат към Кувейт, Катар, Саудитска арабия ... и т.н.? Етно-религиозно са доста по-близки отколкото европейските страни към които са се запътили. Нима наблюдателите и коментаторите на процесите не разбират, че става въпрос за ново велико преселение на народите.

  28. 28 Профил на baj_hari
    baj_hari
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#25] от "spiegel":

    Много посредствено, опитай пак.

  29. 29 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 420 Разстроено

    Ако италианците бяха потопили първите лодки, а нашите бяха изпозастреляли нарушителите, сега нямаше да виждаме това. Духът е пуснат от бутилката.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  30. 30 Профил на baj_hari
    baj_hari
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#25] от "spiegel":

    Много посредствено, опитай пак.

  31. 31 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#27:"log_on"]Странно, но защо всички тези бежанци не бягат към Кувейт, Катар, Саудитска арабия ... и т.н.? [/quote]
    Защото там не ги искат и не ги допускат, а будалите в ЕС имат щедри социални помощи- затова.

  32. 32 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#31] от "marsena":

    Е,тогава имаме проблем с Брюксел,а не с някакви бежанци.
    Ако ви стиска решете си проблема с брюкселските зелки,които също храните и то много дебело,за да ви предават ежеминутно интресите.

  33. 33 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    До коментар [#30] от "baj_hari":

    Добре, още един опит. Чувал ли си, че след края на гръцката гражданска война през 1949 г. над 100 000 гръцки политемигранти отиват в комунистическите страни - Югославия, България, Полша, Чехословакия и Съветския съюз? Повечето се завърнаха след амнистията през 1980. В мнозинството си бяха комунисти, макар че имаше и изключения. Ако родителите на Олга са били политемигранти или просто местни комунисти, малко вероятно е да е кръстена на кралицата. Понял?

  34. 34 Профил на baj_hari
    baj_hari
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#33] от "spiegel":

    Това е проява на инат. Приеми, че си сбъркал с необосновано предположение. Родена е 1961 в гр.Арта, Гърция и дори не е от левичарско семейство.
    Що не каза, че ти е интересна та да ти преведа биографията и бре.

  35. 35 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1907 Весело

    До коментар [#34] от "baj_hari":

    ОК, дай линк да видя от какво семейство е.

  36. 36 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2566 Любопитно
  37. 37 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Сръбският премиер на пресконференция вчера заяви, че в Сърбия в момента мигрантите са малко под 10,000.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  38. 38 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#17:"demos"]С това изключение, че тези хора не могат да живеят като теб и мен, защото не са били късметлии като теб да се родят в един от най-богатите и един от най-стабилните региони на света..." [/quote]

    Аз все си мислех, че богатството и стабилността са резултат от мислене, действие, много труд и усилие в продължение на дълъг период от време, сега ни обясняват, че било въпрос на късмет. Тоест просперитета е като тотото....
    С този начин на мислене просперитета на Европа го забравете.

  39. 39 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#33:"spiegel"]Повечето се завърнаха след амнистията през 1980. В мнозинството си бяха комунисти, макар че имаше и изключения. Ако родителите на Олга са били политемигранти или просто местни комунисти, малко вероятно е да е кръстена на кралицата. Понял? [/quote]

    Е то тогава щеше да се казва по-скоро Роза или Клара (по Булгаков ).
    И в Русия (СССР) името Олга се свърва с монархическата институция. Олга е съпругата на княз Игор, майката на княз Светослав и между другото е внучка на нашия княз Борис Първи Михаил - покръстител. Тоест по-скоро може да е обвинявана в агент на нашите служби!

  40. 40 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#27:"log_on"]Странно, но защо всички тези бежанци не бягат към Кувейт, Катар, Саудитска арабия ... и т.н.? [/quote]
    Ти нали знаеш отговора: защото американските империалисти и израелските ционисти са им казали да се отправят към Европа. Това с цел да я разрушат.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  41. 41 Профил на Колобър
    Колобър
    Рейтинг: 264 Неутрално

    хм, но да удръжите туристическия поток имате ...

  42. 42 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#27] от "log_on":

    Защото не са бежанци, а в огромната си част са икономически емигранти. Търсят държавите с най-развита социална система, за да се ползват от помощите.
    Е, религиозният им ориентир не е съзсем без значение и за това биха предпочели да не ходят в държави, където на власт са сунити. И все пак - Сирия е доста пъстра откъм етнически и религиозен аспект държава.

  43. 43 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#16] от "demos":

    Съгласен съм. ЕС просто няма адекватно законодателство за бежанци и икономическа имиграция. Отделните страни имат, но то е създадено и работи основно по отношение на бившите им колонии. Тези държави, които са нямали такива може би имат по-добро за момента законодателство и може би трябва да бъде използвано за основа.

  44. 44 Профил на E_E_U_
    E_E_U_
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Името Олга произлиза от скандинавското Хелга !
    Над 160000 души бежанска вълна е сериозен проблем за която и да е страна в ЕС !

    Само родените роби чакат....Освободител !
  45. 45 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#42] от "sbk":

    Съгласен съм с мнението ви.

  46. 46 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#40] от "Magen David":

    Позна. Пренасочват ги в окупираната си територия ЕС. Затова не ги приемат в САЩ и/или Израел.

  47. 47 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 726 Любопитно

    До коментар [#46] от "log_on":

    А мюсюлманските и африкански бежанци защо послушно правят какво им заповядват империалистите и ционистите, нали ги маразят в червата си?

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  48. 48 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#1] от "Amot":

    Със сигурност се кефят, че ще им го начукат на немците. Все едно Германия е на Алфа Кентавър.

  49. 49 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    Лъжат като дърти цигани гърците, т.е. като гърци. Самият факт, че ги извозват с фериботи от островите до самата Гърция и безпрепятствено пускат до македонската граница показва, че тактиката им е да ги докарат до границата на съседните държави и те там да им берат гайлето.

    Интересното /и лошото/ ще настъпи когато Унгария, Германия и другите западни държави към които са се устремили емигрантите затворят границите си. Тогава СТОТИЦИ ХИЛЯДИ емигранти ще се мотат като пилета без глава из Балканският полуостров, ще стане СТРАШНО!

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  50. 50 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#47] от "Magen David":

    Толкова си могат те, каквото и да им обясняваш, евреите са им виновни...

  51. 51 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#47] от "Magen David":

    Погледни пост 32 за отговор.
    Тези хора там са на пряко подчинение, вкл. психическо малтретиране от типа послушване /да не им хрумне да се отклонят от "'правата вяра" задокеанска/.

  52. 52 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#38] от "anarhochristian":

    Ти си мислел, но то не било вярно. А било резултат от късмет и карма. Ето например Африка, Сирия и Египет са били най-богатите и процъфтяващи римски провинции. Но късметът им си отишъл.

  53. 53 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#49] от "Fred":

    На Балканите все пак помним как се прави, но в Западна Европа са беззащитни.

  54. 54 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 726 Любопитно

    [quote#51:"log_on"]Погледни пост 32 за отговор.[/quote]
    Това не е отговор на въпроса ми! Като за теб ще го обясня по-подробно: Как поток от милиони мюсюлмани, мразещи империлистите и ционистите, послушно се запътват на където последните им заповядат да отидат?

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  55. 55 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#54] от "Magen David":

    Имат си емисари и посредници, на които се плаща за това.Не е необходимо да са с еврейски имена,ако това питаш.Посоката е тренирана от десетилетия ,но в по-малки количества. Но тогава инвазии и "арабски оранжеви пролети" не са провокирани така целокупно,а на парче.Но днес САЩ е във фактически фалит /от което най-губещ е Израел/ и трябват ресурси в огромни количества,за да си поемат дъх.Съответно задокеанските корпорации не искат да делят проценти за тези чужди ресурси с местни величия /та дори и в полза на местния народ/ и те ти действията,те ти и последиците - милиони гладни хора на път за ЕС.
    А да подсказвам ли къде са седалищата на разни измислени НПО-та за "правата на човека" и бежанеца?

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    [quote#56:"Magen David"]Явно си още по-болен отколкото предполагах[/quote]
    Благодаря за безплатната диагноза от психиатър като вас.За които е известно,че от политика не разбират,но са по-шантави от пациентите си.Лек ден,докторе, и не пропускайте химичната си дажба днес.
    За бежанците грижа нямайте.Евроробите ще ги изхранят и тях. Те изхраниха и направиха мегабогаташи всичките си евреи,та някакви си араби ли няма да уредят

  58. 58 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1339 Весело

    До коментар [#55] от "log_on":

    Малиииии... в каква конспирация си се вкарал, само...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3776 Весело

    МОЧА имени Лелина

    Ситуацията се изясни...

    1. Вземи Константинопол.
    2. Възстанови Рим II... или III... или IV...

    ссср II (best case scenario)

    коментар [#23] от "baj_hari":

    "Олга Константиновна (3 септември 1851 - 18 юни 1926).
    По майчина линия Кралица Олга е 27-о поколение потомка на византийската императрица Ефросина Дукина Каматерина (1155-1211), кояти е била съпруга на византийския император Алексий III Ангел. Като потомка на византийските василевси Олга става много популярна в Гърция."

  61. 61 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Гърция: Нямаме инфраструктура за удържим бежанския поток
    .................
    Имат те, имат...
    В битката при Саламин гърците побеждават многобройният перски флот и псират инвазията на гаджалите в Европа.
    Подводници, торпеда, обурдване има...
    Никой не пуска неканени гости в къщата си.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  62. 62 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3776 Неутрално

    Бежанският проблем е много голям, да.

    пп
    Другото е измъчена хипотеза...
    Името Олга произлиза от много "посоки".

    Много по-влиятелна е река Волга и от там
    производни думи като Олга.

    Волжка България или Болгария.
    Волжки Българи, Болгари... Волгари, ако щете.

    Болг или Волг е по-правдоподобен източник корен, отколко хЕлг.

    Киевска Рус е имала княгиня Олга (Болгарка?),
    с трима сина, от които единият Святослав.

    Святослав бил подмамен от Византия да нападне България и упостоши Преслав... след което завършил безславно.

    Справка: "Освободителните" мисии на Русия/СССР в и около България, от Иван Лилов.

    пп
    Без майтап.
    Дядо ми имаше две кобили, с имена Олга и Мица.

    Кобилите помня лично.
    Веднъж яздих едната... докато не ме изхвърли.
    За щастие, приземих се без проблем.

    Що се отнася за животинска тяга, преди това (или заедно с кобилите) дядо притежавал две магарета именувани Хитлер и Мусолини.

    Вероятно е било преди 9.9.44, когато двете славни имена (т.е. известни) били... политически коректни.




    До коментар [#44] от "E_E_U_":

    Името Олга произлиза от скандинавското Хелга !

    Над 160000 души бежанска вълна е сериозен проблем за която и да е страна в ЕС !

  63. 63 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3245 Неутрално

    Вие сериозно ли !? Дано да се шегувате защото за идните 2 години около 60 милиона щели да емигрират. Това дори не е началото а само лека тренировка. До коментар [#44] от "E_E_U_":

    Bukalemun




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK