Унгария арестува трима българи за камиона с мъртвите бежанци

Унгарската полиция официално потвърди, че е арестувала трима български граждани и един афганистанец във връзка с камиона, открит в четвъртък изоставен в Австрия с телата на 71 души.


"В допълнение, полицията извърши обиск на къщи и разпита повече от 20 души като очевидци", се казва в съобщението на сайта на полицията.


Пред националната агенция MTI говорителка на полицията уточнява, че сред заподозрените няма унгарски граждани.




Малко по-рано австрийската полиция съобщи, че един от българите "от ливански произход" е предполагаемият собственик на хладилния камион.


Арести на заподозрени трафиканти, за които се смята, че са отговорни за гибелта на 52 души в Средиземно море, бяха извършени днес и в Италия.


Полицията в Палермо обяви, че е задържала 10 души по подозрение за множество случаи на предумишлено убийство и подпомагане на нелегална имиграция. В четвъртък кораб на шведската брегова охрана, подпомагащ операциите на ЕС в Средиземно море, пристигна със стотици спасени и с телата на имигрантите, открити през седмицата задушени в трюма на кораб.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (97)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Заради нашият съд, прокуратура и милиция, българин ще стане нарицателно в Европа...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  2. 2 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7738 Неутрално

    Да ги съдят в Унгария и въобще да не ги пускат от затвора.

  3. 3 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Навсякъде сме където стават далавери по Европа

  4. 4 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1754 Весело

    Ахахха, пак не мина без българи!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  5. 5 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Ето още една точка за вчерашната анкета "С какво да се гордеем българите?".

  6. 6 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1754 Неутрално

    До коментар [#2] от "rosiraycheva50._":

    В Австрия, че там е намерен камионът.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  7. 7 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 855 Разстроено

    Май ще се лепне ново голямо петно върху българите в Европа...

  8. 8 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1754 Весело

    До коментар [#5] от "Дундурук":

    С нашите сънародници, вкл. и от ливански произход.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#2] от "rosiraycheva50._":

    Чакай първо да докажат, че са виновни...

    I Want To Believe
  11. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    Значи първо се ходи в България да се напазарува гражданство и след това с бълг.пасорт се джитка по света кат бел човек.

  12. 12 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1850 Любопитно

    Българи или български граждани...щото май има разлика...

  13. 13 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7738 Неутрално
  14. 14 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 870 Разстроено

    Пак ли бе? Пак ли ние?
    (Пак ли "дадохме нещо на света"! )

    Да разлая троловете!!
  15. 15 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 6741 Неутрално

    Българин като тези, въобще не звучи гордо, по скоро компрометиращо страната ни.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  18. 18 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 442 Весело

    толкова са и българи ОПА от ливански произход


    Доскоцил уточни, цитиран от Франс прес, че са задържани български гражданин от ливански произход, който е собственик на камиона, както и още един българин и мъж с унгарски документи, които почти сигурно са били шофьорите на тежкотоварния автомобил.



    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  19. 19 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 948 Гневно

    Ужас!
    Доживотен! За всички!

  20. 20 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Българи са правили канали на бежанци от Унгария в Австрия, но нямало намесени унгарски или австрийски граждани. 100% е така.

    Не се съмнявам в непочтеността на някои наши сънародници, но това без местна помощ няма как да се случи.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  21. 21 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Такъв е живота.Не може да останем недокоснати и от такива събития.

  22. 22 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 605 Любопитно

    До коментар [#9] от "maane":

    Съмнявам се вие да сте българка.

  23. 23 Профил на lutece
    lutece
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Кой и защо издава български документи за самоличност на граждани от "ливански произход"?

  24. 24 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 870 Разстроено

    До коментар [#21] от "xalikarans":

    Стига, бе Ксали! Пак трябва да сменяме изпушилия тъпомер!

    Да разлая троловете!!
  25. 25 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Интересно, колко ли западни медии ще ПОЯСНЯТ все пак, чЕ става дума НЕ за БЪЛГАРИ, а за араби с български паспорти.
    А тука тъпаците от агенцията за бежанците раздават документи на кило - дошъл един арабин, приплакал че е от Сирия, и айде - бумаги! И как изобщо е възможно да се проверят твърденията на арабина, като в Сирия бушува война, и няма власти/общини/архиви, където да може да се проверят твърденията?!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  26. 26 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#9:"maane"]Българин Е нарицателно. По цял свят се казва:"тъп като българин"[/quote]
    Я дайте някакво доказателство, защото инак се доказва твърдяното, поне в България, че " някои с маанетата като ти каже добър ден, се огледай за звезди..."

  27. 27 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Абе не се ли пазехме от влизания отвън? Или всичките армии по границите ни са да не излиза никой?

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  28. 28 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3453 Любопитно

    [quote#4:"Нефертити"]Ахахха, пак не мина без българи! [/quote]
    И какво му е веселото?

  29. 29 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    До коментар [#21] от "xalikarans":
    В някои източни провинции на Германия, хора с къси подстрижки вдигат днес наздравици за България. Идеята не е нова, по време на 3 Райх така са "разхождали" евреи, в камиони без ауспух, газовете са били отвеждани чрез маркуч в каросерията.
    Ливанците са едно от най-мръсните племена. 99 "% от тях, пребиваващи в Германия са на социални, а всъщност въртят здраво търговията с дрога, иползват бежанци като продавачи на улицата, а те самите ръководят скалдовите бази.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  30. 30 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 605 Любопитно

    Няма далаверка където да не сме я надушили......то не бе наркотрафик, то не бе скимиращи устройства....това трафикът на хора пък изобщо не ни е проблем....

  31. 31 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#5] от "Дундурук":

    Ами още след 1978 ма, когато българин открадна трупа на Чарли Чаплин, хората по света проверяват най-напред имало ли е в района на произшествието българи.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  32. 32 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 442 Гневно

    Гоененията на християните в Пакистан зареди вярата им -убиват ги буквално на улицата с библията в ръка .Органите на реда само седят и гледат .Ето ви нагледен пример как се живее като малцинство в мюсюлманска държава -това е първичното зло ...2015година


    https://www.facebook.com/jesus4us.com5/videos/885243498233429/?fref=nf

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  33. 33 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 790 Неутрално

    До коментар [#3] от "shileto":

    Ние и Румънците също.

  34. 34 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 934 Любопитно

    "Малко по-рано австрийската полиция съобщи, че един от българите "от ливански произход" ."
    Това че някои им е дал или са си купили български паспорти , прави ли ги българи . За пред света да , от това последствията са за всички нас .

  35. 35 Профил на calypso
    calypso
    Рейтинг: 483 Разстроено

    И ние сме дали нещо на света!

  36. 36 Профил на Фес Deffender
    Фес Deffender
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#19:"Додо"]Ужас!
    Доживотен! За всички![/quote]

    Това си е масово убийство. Не доживот, а смъртна присъда директно.

    Definition of FOOL : Knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.
  37. 37 Профил на Фес Deffender
    Фес Deffender
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#34:"lout66"]Това че някои им е дал или са си купили български паспорти , прави ли ги българи . За пред света да , от това последствията са за всички нас . [/quote]

    абе ходи обяснявай, че нямаш сестра курва после.

    Definition of FOOL : Knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.
  38. 38 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    [quote#12:"BGman1"]Българи или български граждани...щото май има разлика...[/quote]Няма разлика. Преди години един натурален българин умъртви маса имигранти пренасяйки ги в камиона си. Тогава заряза камиона си в Унгария и побягна: http://bit.ly/1KpPgDr

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  39. 39 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До 7 magelan
    Май ще се лепне ново голямо петно върху българите в Европа...
    Нали знаеш, че поне 80% от "българите" в Европа са цигани или такива като този с ливански произход.

  40. 40 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 388 Любопитно

    Да ги съдят на място в Австрия и Унгария, че изпратят ли ги в Бг ще ги пуснат под домашен арест и пиши ги бегали!

  41. 41 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4446 Неутрално

    До коментар [#12] от "BGman1":

    Много правилно. Квалификацията на унгарците в правно отношение е точна, не знач защо в заглавието не е използван точно този термин: "Български граждани". "Българин" е етнично определение, "български гражданин" е административно-правният термин.

  42. 42 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 700 Неутрално

    В това камионче са загинали в ужасни мъки 67 възрастни и четири деца. Това си е предумишлано масово убийство. Няма значение от каква националност са извършителите. Дано ги осъдят на доживотен без право на замяна.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  43. 43 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1368 Гневно

    Дневник, аман от вашите манипулации. Араби с български паспорти НЕ СА БЪЛГАРИ!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  44. 44 Профил на dutch
    dutch
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Гледайте сега как ще се оправим.... Издирва се този служител, който е издал паспорта на "българина с ливански корени" и се разследва до дупка, при какви обстоятелства е издал паспорта има ли подкупи и т.н. - няма друг начин.

  45. 45 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Бизнесът с трафик на "бежанци" е собственост на политическите партии в България. Това е обществена тайна.
    Въпросът е дали трафикентите от буса знаят нещо и ще пропеят, или са просто бушони.

    Every cradle is a grave.
  46. 46 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    хипотеза

    Националният историчарски иманяр
    агент тройной за бивш ссср Димитров

    беше министър без портфейл за българите в чужбина
    един Герб мандат тому назад.

    Министър, но без портфейл.

    При толкова много българи и небългари в БГ,
    българи чужбина и кандидати за БГ евро гражданство,
    не е изключено бившият троен агент
    да се е поддал на корупционна съблазън или натиск.

    СССР бе световен покровител на източна Европа, на Азия,
    на Арабския свят, на Африканския, на Латиноамериканския,
    а и в Англосаксонския помагаше на братски движения.
    По пример на стара Русия, която покровителствала Православянски.

    Понастоящем съветското правителство изпитва известни затруднения и покровителства каквото му падне.

    До коментар [#23] от "lutece":

    Кой и защо издава български документи за самоличност на граждани от "ливански произход"?

  47. 47 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3623 Неутрално

    Би трябвало да се пише "български гражданин" от ливански произход.
    Така поставена изолирано, думата "българин" придобива малко по-различен смисъл.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  48. 48 Профил на peshkata
    peshkata
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Единият е българин от ливански произход, другите са унгарец и българин, а четвъртият е афганистанец !!!!!!!

    От lemonde.fr :
    La police autrichienne a également annoncé que quatre suspects ont été arrêtés en Hongrie dans le cadre de l’enquête ouverte jeudi. L’un est un Bulgare d’origine libanaise, et serait le propriétaire du véhicule. Deux autres – un Bulgare et un Hongrois – sont « presque certainement les
    chauffeurs » du camion, a précisé le porte-parole de la police. Le quatrième suspect est un Afghan.

  49. 49 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4446 Неутрално

    До коментар [#29] от "СДС":

    Мисля че обобщавате без основание. "Ливанците" (ливанските граждани) могат да бъдат християни, друзи, палестинци, арменци и т.н. И Агаси, и съпругата на Джордж Клуни, известната британска адвокатка Амал Аламудин са от ливански произход.

  50. 50 Профил на AnarchaosBG
    AnarchaosBG
    Рейтинг: 442 Любопитно

    [quote#43:"Barcelina #Мая омбудсмая - вън!"]Араби с български паспорти НЕ СА БЪЛГАРИ! [/quote]
    А белите с ирландски произход и американски паспорт американци ли са, или са ирландци? Или черните с африкански произход и американски паспорти - те американци ли са? Естествено че са.
    Естествено и че всеки с бългаски паспорт е българин, независимо от етническия си произход. Българин значи български гражданин. Не че има значение от какъв произход или какво гражданство имат съществата, оставили 70 души да се задушат.

    "The alternative to the hierarchical power structure is based on mutual aid and group consensus."
  51. 51 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2616 Неутрално

    Дано са сбъркали унгарците.

  52. 52 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    Когато МВР министър Вучков искаше да бъдат извършени реформи и военни да помагат за охраната на югоизточната граница на РБ и ЕС,

    котра "елит" ревна,
    че така щяло да стане външнополитически скандал.

    Принудиха Вучков да подаде оставка,
    а Боко извади изпод шлифера и назначи за шеф на МВР
    кадър (кадърка) социолог.

    Впоследствие МНО се раздвижи и сега повече - за границата с Македония, но пак полвинчато и с голямо Национално, евросъюзно и прочее закъснение.

    До коментар [#27] от "ostin22":

    Абе не се ли пазехме от влизания отвън?

  53. 53 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 225 Неутрално

    '... L’un est un Bulgare d’origine libanaise, et serait le propriétaire du véhicule. Deux autres – un Bulgare et un Hongrois – sont « presque certainement les
    chauffeurs » du camion ...'
    lemonde.fr
    +++

    според горния текст, ливанец с БГ паспорт е собственика на камиона, докато 1 БГ-рин и 1 унгарец са шофьорите. ако се степенува вината, за смъртта на бежанците е отговорен 1 от 2-та шофьори. или и 2-та, ако са карали камиона заедно.

  54. 54 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 638 Гневно

    Какво ще да е това същество - "българин от ливански произход"? Нещо като куче от котешки произход, или кон от магарежки произход, или какво друго? Има българи, има ливанци, това са народи, етноси. Може да има гражданин на държавата България, от ливански произход и гражданин на Ливан, от български произход. Това толерастко заиграване с думите и наименованията, отдавна се видя, че е безсмислено и само дразни и създава напрежение, но може би целта е точно да дразни. Циганинът, не ром, не българин, ами и ацтек да се кръсти, последното ще придобие значение на оригиналът, защото това е смисълът на комуникцията - да се дават точни определения на нещата. Така, че така формулирано, заглавието е или дело на неграмотен и необразован човек, или толерастка безсмислица

    1914 / 88
  55. 55 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1368 Гневно

    До коментар [#50] от "AnarchaosBG":

    Не ме занимавай с глупости....

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  56. 56 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3451 Неутрално

    До коментар [#31] от "tribiri":
    [quote#31:"tribiri"]Ами още след 1978 ма, когато българин открадна трупа на Чарли Чаплин[/quote]

    Струва ми се, че грешите. В случая с ковчега на Чарли Чаплин участвуваше и поляк.
    Световната слава завоювахме самостоятелно с "българския чадър".


  57. 57 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#54] от "Hasta La Vista antifascista OI!":

    '... да се дават точни определения на нещата. Така, че така формулирано, заглавието е или дело на неграмотен и необразован човек, или толерастка безсмислица ...'
    +++

    като има БГ паспорт, иди доказвай, че не е БГ-рин а е циганин, руснак, ливанец или марсианец

  58. 58 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#34:"lout66"] За пред света да , от това последствията са за всички нас . [/quote]
    И какви точно последствия ще има за теб?За мен няма да има абсолютно никакви последствия-какво ме бърка,че някакъв боклук е допуснал да се задушат 70 човека.По тоя логика американците трябва да изпитват постоянно чувство на вина,защото всяка седмица някоя откачалка взема автомат и избива невинни хора. Откъде накъде ще нося отговорност за действията на човек,когото нито познавам,нито имам нещо общо с него?

  59. 59 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#56] от "Един препатил":

    Световната слава завоювахме самостоятелно с "българския чадър".
    +++

    който всъщност е руски

  60. 60 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#42] от "Dümchen":

    съмнявам се да е нарочно, просто са били достатъчно тъпи та да не се сетят, че трябват дупки за въздух...

  61. 61 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#60] от "lol":

    съмнявам се да е нарочно, просто са били достатъчно тъпи та да не се сетят, че трябват дупки за въздух...
    +++

    коректно. някой сега да каже, че не е БГ-рин?

  62. 62 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#60] от "lol": К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
    +++

    2

  63. 63 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#56] от "Един препатил":

    Е той българският чадър беше съветски.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  64. 64 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4384 Разстроено

    Пак се "прославихме" по света.

  65. 65 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Айде сега ония от вчера, дето постваха списъка "какво сме дали на света, да го допълнят.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  66. 66 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2856 Неутрално

    Пак се прославихме.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  67. 67 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    До коментар [#41] от "daskal1":

    Българското гражданство е станало стока за продан. Чувала съм дори пред вратата на бг консулството приказки за купуване на бг гражданство. Позорно е. На всичкото отгоре, после да искаме да ни разграничават от новокупилите гражданство, да не поемаме за тях никаква отговорност е върха на безсрамието.

  68. 68 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2856 Неутрално

    До коментар [#64] от "bat_plamen":

    Колега, прощавай, че те изпунтирах, без да искам.

    Разбира се, че българите сме известви по света като обирачи на АТМ-и, каналджии на проститутки, а сега - както се оказва - и на нелегални емигранти в Европа.

    И преди да бъда обвинен в национален нихилизъм, искам да уточня, че за мен ливанецът с български паспорт е ЛИВАНЕЦ, но за европейските власти е БЪЛГАРИН.

    Де го онзи, дето му е дал паспорта?!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  69. 69 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2856 Неутрално

    [quote#67:"maria_"]Българското гражданство е станало стока за продан.[/quote]

    Ти имаш ли представа на колко руски, украински, белоруски, македонски и пр. мафиоти е дал гражданство само вицето на Първанката - "генералът" Марин?

    Един град колкото Троян, give or take.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  70. 70 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2856 Неутрално

    [quote#63:"tribiri"]Е той българският чадър беше съветски.[/quote]

    От КГБ - организацията на Путин.

    Ако те чуя още веднъж да го защитиш...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  71. 71 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#50] от "AnarchaosBG":

    Кюнчо, джихадисчето на батко, що пак си се скрил зад някакви странни прякори ...

  72. 72 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1368 Любопитно

    [quote#65:"stupid_american"]Айде сега ония от вчера, дето постваха списъка "какво сме дали на света, да го допълнят. [/quote]

    Допълвам - български паспорти на всякаква паплач. Вярно, не е нещо, с което да се гордее човек, за разлика от оня списък.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  73. 73 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1368 Любопитно

    [quote#66:"Norman Granz"]Пак се прославихме. [/quote]

    Що, ти български гражданин от ливански произход ли си?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  74. 74 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#67] от "maria_":

    Консулството къде?
    Продават здраво, цялата тая спортна мафия минава през България и си тръгва с паспорти: нигерийци, бразилци, черни американци, мароканци, какви ли не....

  75. 75 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1368 Любопитно

    Иначе, не се ли проучват внимателно тези, на които се дава българско гражданство? Не може български паспорти да се раздават така, на всеки сульо, който си поиска.
    Да се издири чиновника, който е счел ливанеца за достоен да получи български паспорт и да се накаже.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  76. 76 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Какво сте се размрънкали всички за ливанеца бе, нали другия арестуван си е чист етнически българин?

  77. 77 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#66:"Norman Granz"]Пак се прославихме.[/quote]
    Кои сте вие дето сте се прочули?Какво общо имаш с трафикантите на хора?Имам познати белгийци,но не съм чул някои от тях да казва,че са се прочули заради педофилът Дютру.Както и австрийци да се чувстват гузни заради австрийският изверг Фрицъл.

  78. 78 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    [quote#76:"smotlixx"]нали другия арестуван си е чист етнически българин? [/quote]

    Не се знае още какъв е. Някъде пише, че от арестуваните двама са български граждани, единия от ливански произход. Това не означава, че другият е българин, може просто още да не се знае какъв точно е.
    Не, че е невъзможно да е и българин, ама да не бързаме да се самообвиняваме, преди да е станало ясно.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  79. 79 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#77] от "kermit":

    Типичен български нихилизъм.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  80. 80 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#68] от "Norman Granz":

    Разбира се, че българите сме известви по света като обирачи на АТМ-и, каналджии на проститутки, а сега - както се оказва - и на нелегални емигранти в Европа.
    +++

    нека да не сме излишно скромни - бих добавил само контрабандата в югославия, (ре)експорта на наркотици и оръжие, и братската подкрепа за арабски терористи, които с месеци отлежаваха в японския хотел сред наши сътруднички/явочнички без бели премени (и те и те).

  81. 81 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1368 Гневно

    До коментар [#80] от "dx12":

    Контрабългарите се развихриха... ако не очернят с нещо държавата си, сигурно сън не ги хваща...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  82. 82 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#81] от "Barcelina #Мая омбудсмая - вън!":

    да, колега/колежке, dx12 е подъл лъжец

  83. 83 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#4] от "Нефертити":

    Българин с ливански ?! произход?! Кога започна да има и такива???

  84. 84 Профил на о.доц.д-р Душевед Чаламбаджиев
    о.доц.д-р Душевед Чаламбаджиев
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Преди години (1994г. или 1995г.) пак имаше такъв случай с български шофьор ("Ифа-та убиец", май че беше в Унгария при който бяха загинали над 50 емигранта от Шри Ланка

    Катарзисен фасилитатор
  85. 85 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4384 Неутрално

    До коментар [#68] от "Norman Granz":
    +++++++++++++++++++++++++
    Абсолютно съм съгласен с тебе.Нещата са точно така както си ги описал.

  86. 86 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Не сърди човече!Каквато ние е държавата- такива и тескиретата.

  87. 87 Профил на michael
    michael
    Рейтинг: 823 Неутрално

    [quote#75:"Barcelina #Stop islamisation of Europe"]Не може български паспорти да се раздават така, на всеки сульо, който си поиска. [/quote]

    не е на който си поиска а на който си плаща , пълна тргедия и после що не ни искат Шенген и защо американския посланник казвал, че имаме проблем с корупцията, то не е проблем направо се самоубиваме заради тая корупция

    Cogito ergo sum :)
  88. 88 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4446 Неутрално

    Блумбърг са си направили труда даже да анализират надписите: камионът с надписа на словашката фирма за пилешки продукти Hyza, част от of Agrofert Holding AS, притежавана от чешкия финансов министър Андрей Бабис, продаден 2014 на друга словашка фирма, която го продава на унгарската фирма Mastermobilker Kft. - регистрацията на камиона е унгарска. Превели са даже и рекламата за храненето на пилетата, но са оставили накуп текста за тримата "български граждани". Световна известност, няма що.

  89. 89 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    До коментар [#74] от "Радио Юпитер":

    Пред консулството в Истанбул чух турци да си споделят, как става купуването. Живеещи е европа руснаци, пък ме попитаха, дали съм си купила бг гражданството. Някои от тях си бяха купили понеже. Съвсем открито си казват.

  90. 90 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    До коментар [#80] от "dx12":

    Това Вашето си е чиста проба комплекси.

  91. 91 Профил на klati_mi_se
    klati_mi_se
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Ей, лоша рабта, ей!
    Тук на село, ние разбираш ли, чак не можем да повярваме, че такива работи стават.
    Къде отиде човещината, разбираш ли?
    Ох, айде да ида да изкарам козите, че булката като дойде може и да ме ощастливи!

  92. 92 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#89] от "maria_":

    от руснаци не се притеснявам ... те не се гърмят в метрото

  93. 93 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#89] от "maria_":

    но силно подозирам, че Плевнелиев продава на турци.

  94. 94 Профил на gnomusminimus
    gnomusminimus
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#90] от "maria_":

    До коментар [#80] от "dx12":

    Това Вашето си е чиста проба комплекси.
    +++

    може. хубавата новина е, че се справям се добре.

  95. 95 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 823 Неутрално

    тия трафиканти трябва да ги съдят - и осъдят - до дупка.

    а истинска справедливост ще има само в "оня ден".

    בני אתה אני היום ילדתיך
  96. 96 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Няма да се учудя да са с български паспорти, но или са от контингента, или родни турци, може пък и макета, които са си купили паспортите. Някаква измет ще да е.

    malart.blog.bg
  97. 97 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 605 Весело

    [quote#91:"klati_mi_se"]Ох, айде да ида да изкарам козите, че булката като дойде може и да ме ощастливи! [/quote]

    До коментар [#91] от "klati_mi_se":

    Подозирам,че пръч е булката ти.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK