Предозиране: Руски комунист иска Турция да направи "Св. София" отново църква

Предозиране: Руски комунист иска Турция да направи "Св. София" отново църква

© Reuters



В Държавната Дума на Русия днес се чуха призиви Турция да възстанови статута на християнски храм на византийската катедрална църква "Св. София" в центъра на Истанбул.


Според Сергей Гаврилов – депутат от компартията и координатор на групата за защита на християнските ценности, така Анкара трябва да демонстрира добра воля след тежката криза между двете държави, предизвикана от свалянето на руски боен самолет на турско-сирийската граница.


"Очакваме от турската страна да направи приятелска крачка като върне на християнската църква храма на Константинополската София. Руската страна е готова да участва материално, както и да привлече към възстановяването на вселенския християнски паметник най-добрите руски реставратори и учени. Тази стъпка би помогнала на Турция и на исляма да демонстрират, че добрата воля стои над политиката", се казва в съобщението, разпространено от партията.


"Св.София" е издигната по времето на император Юстиниан, а след превземането на Константинопол от османските турци през 1453г. е превърната в джамия "Ая София". От 1935г. до днес тя е музей.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (108)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3077 Неутрално

    Волен Сидеров?

    Отговаря на описанието "руски комунист"...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1030 Весело

    [quote#1:"Norman Granz"]Волен Сидеров?

    Отговаря на описанието "руски комунист"...
    [/quote]

    Направо ме разби с това прозрение!!!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Monsieur
    Monsieur
    Рейтинг: 516 Гневно

    Свалете още няколко руски самолета и освен свободен кюрдистан ще си имате и свободен КОНСТАНТИНОПОЛ, нагли ислямизирани башибозуци

  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2686 Весело

    Руски комунист да иска да се възстанови църква не съм го виждал и на кино.

  6. 6 Профил на tanazius
    tanazius
    Рейтинг: 409 Неутрално

    „Света София”, в качеството си на музей е чудесен пример какво би трябвало да се случи с всички храмове в Йерусалим... Пък дано по този начин се кротнат всички крайни „вярващи”...

    "Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
  7. 7 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Много смешно и тъжно.Нереалистично.Агиа Софиа си е тачена и в цяла Турция.
    А руските комунисти,които затриха хиляди храмове в черните години - ха сега ги възстановете,а не само Василий Блажени и Исакиевския Събор.

    Tony
  8. 8 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Весело

    Един милион български граждани ще са против.

  9. 9 Профил на tanazius
    tanazius
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#3] от "Galata":

    „ Слушам, другарю Старшина!
    Здрав желаем СерГЕЙ! ”

    Вашите предпочитания са всеизвестни... А иначе комунист — радетел за християнството е нов вид шизофрения!

    "Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
  10. 10 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 555 Весело

    [quote#0:"Статията"]Турция да възстанови статута на християнски храм на византийската катедрална църква "Св. София" в центъра на Истанбул.[/quote]

    До колкото си спомням комунетата бяха атеисти. А като идея да се върне статута като църква на "Св. София" в центъра на Истанбул съм ЗА. Все още не нося чалма!

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  11. 11 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Путин ще трябва ли да го коронясват за василевс тон ромайон или всерускийския имперски скиптър му е достатъчен??

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  12. 12 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 437 Неутрално

    Ама руснаците кво общо имат с византийците? Такива работи могат да искат евентуално гърци и румънци.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  14. 14 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    Леле, комунист, руски, загрижен за църква? На къде отива този свят? Ленин сигурно се върти като пумпал в онова нещо......а про, предлагам и то, мавзолеот, да стане църква

  15. 15 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2073 Неутрално

    ПРИВЕТСТВАМ подобни ИНИЦИАТИВИ....!!!!!..... Исторически трябва да се възстанови първоначалната функция на ХРАМА БОЖИ.....!!!!!.....

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  16. 16 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    Руската официална чалма днес поиска Русия да анексира Сирия и Израел, руски комунист иска църкви.......Брех, какво става там?!

  17. 17 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 619 Весело

    Голямо объркване настъпва....комунистите възхваляват Путин, те са атеисти, а той е възродителят и пръв защитник на християнството. СССР и Русия беше/е приятел и защитник на арабските държави, но мюсюлманите/бежанците са лоши. Турция нарушава човешките права според ЕС, но пък сваля руски самолети. Турците са мюсюлмани и това е лошо, но те могат да ни избавят от бежанците, които са още по-лоши. Лошите комунисти искат една лоша джамия да стане църква, което също е лошо, защото смятаме, че е европейско да си атеист.
    С една дума- много е тежко, когато нямаш глава на раменете си, със съответния пълнеж и не го използваш по предназначение

  18. 18 Профил на bolgaroliub
    bolgaroliub
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Приведствам тази инициатива на Руските депотати....Сваета София отново да стане главен християнски храм както си е бил

  19. 19 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Руските комунисти са известни с взривяването на църкви.

    The best way to predict the future is to invent it.
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1115 Весело

    А Ленини (Путин) там ли ще го местят

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  22. 22 Профил на bolgaroliub
    bolgaroliub
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#19] от "EU defender":

    Те тия комунисти в Русия дето взривиха над 2 хиляди православни храма и избиха милиони православни руснаци не са руснаци и не са руски...всичките са все с едни такива интернационални имена не християнски и не руски

  23. 23 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 753 Любопитно

    а не е ли по добре , първо да се зъстановят 200 те взривени от болшевиките в Русия православни манастири

  24. 24 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#17] от "newgenerations":

    Изобщо русия е обградена от врагове .

    The best way to predict the future is to invent it.
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  26. 26 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 702 Неутрално

    До коментар [#12] от "Дундурук":

    О имат имат. И корена на техните претенции всъщност е доказателство че не може да им се вярва. Когато Константинопол е завладян от османците последните Палеолози бягат в Италия и приемат католицизма. През 1472 папата се съгласил и изпратил византийската принцеса София в Москва. В замяна руснака трябвало да обедини руската църква с Рим и да признае върховенството на папата и заедно да бият турците. Това обаче не станало. Взел принцесата без да си изпълни обещанието.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  27. 27 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 616 Неутрално

    "Според Сергей Гаврилов – депутат от компартията и координатор на групата за защита на християнските ценности "
    Ето това вече ме разби! Комунист християнин?! Тези които избиваха и хранеха прасета с труповете на свещенници, монаси и вярващи хора, тези които вкарваха в ГУЛАГ заради това, че си бил на Великден на църква, сега защитават християнските ценности?! Безумие, безумие, безумие...
    Къде е покаянието, къде е смирението...

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  28. 28 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Интересно... Не върви Турция да откаже, ще предизвика коментари за религиозна нетолерантност в Запада. От друга страна, едни други нейни съюзници никак няма да са доволни, ако се съгласят... Все ще измислят нещо турците, за да откажат, ама май нямат добър ход.

  29. 29 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Комунист да иска да възстановява църква... Това си е оксиморон.

  30. 30 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 237 Весело

    Нещо за египетските пирамиди руската дума ще се изкаже ли?
    Може да направят филиал на мавзолея на ленин там, така или иначе имат опит с мумиите. Пък и да се освободи място на червения площад, на всяком случае.

    #KOЙ номинира бокова!
  31. 31 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1115 Весело

    [quote#29:"zero_day"]

    Комунист да иска да възстановява църква... Това си е оксиморон[/quote]

    Ама той е православен и преминал през катарзис

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  32. 32 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#22] от "bolgaroliub":

    На вас руснаците все някой друг ви е виновен.

    The best way to predict the future is to invent it.
  33. 33 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Това не е предозиране ,а съвременно ЧУДО!
    КОМУНИСТ(разбирай атеист) иска осквернения християнски храм да стане отново ЦЪРКВА!
    Какъв е проблема-турците за пари го направиха от джамия на музей(има вход 10 евро,ако не са го вдигнали)!
    Сега могат да го направят и на Църква отново за още повече пари!

  34. 34 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#4] от "Monsieur":

    Как ще стане това със свалянето!

    Турция вече е проблемното дете в семейството.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  35. 35 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#27] от "бекон":

    Само Господ Бог е сърцеведец и само ТОЙ знае кой как се смирява и как се кае!От нас се иска да не осъждаме за да не бъдем съдени,защото с какъвто съд съдим с такъв и ще ни съдят и няма да има милост за тези,които не са били милостиви!

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    А, турските .... искат да я правят джамия.

  39. 39 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#12:"Дундурук"]Ама руснаците кво общо имат с византийците? [/quote]
    Въобразили са си нещо.
    Сигурно са разреждали самогона не с вода, ами с антифриз. Че зима е, да не стане на кристалчета.

    #KOЙ номинира бокова!
  40. 40 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3077 Неутрално

    [quote#16:"stanislavdi"]Руската официална чалма днес поиска Русия да анексира Сирия и Израел[/quote]

    ?!? Кой това? Кога?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  41. 41 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 712 Весело

    До коментар [#31] от "100 Рублей за Доллар":

    Нещо такова ще да е станало, вероятно е получил силен вътрешен катарзис

  42. 42 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1041 Любопитно

    защо да е предозиране?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  43. 43 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 902 Неутрално
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8247 Неутрално

    "Сергей Гаврилов – депутат от компартията и координатор на групата за защита на християнските ценности"
    Не знам да плаче ли човек или да се смее.Комунист да защитава християнските ценности.Сякаш ние не знаем,колко духовници избиха в Русия и другите соц. държави,особено в България и колко храма превърнаха в руини.

  46. 46 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 917 Весело

    До коментар [#25] от "EU defender":

    Може пък да е "новговор"!

    Да разлая троловете!!
  47. 47 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 917 Любопитно

    До коментар [#34] от "tribiri":


    [quote#34:"tribiri"]Как ще стане това със свалянето![/quote]

    Пак ли искаш?
    Ами да навлязат пак в турското пространство, за да пробват!

    Да разлая троловете!!
  48. 48 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    До коментар [#42] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":

    И аз се учудих, че го казват за предозиране. И не само "руски комунист" иска Св. София да стане действаща църква

  49. 49 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    До коментар [#6] от "tanazius":

    Възможно е, но турски ислямисти пък искат отново да стане джамия. Най-добре е да е музей, както е в момента и да показва и ислямската част и християнската част от храма.

  50. 50 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 352 Весело

    До коментар [#1] от "Norman Granz":
    ха ха ха
    Пълна измама!
    Няма как да е истина, защото комунистите не го правят за пари !
    А заради убеждението си!
    Комунист и пари--не не и не.
    Две противоположни неща!
    ха ха ха

  51. 51 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 723 Весело

    И лилипут.ин падишах.
    Ватниците съвсем изкукуригаха.

  52. 52 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 237 Любопитно

    [quote#49:"ikar_01"]Възможно е, но турски ислямисти пък искат отново да стане джамия.[/quote]
    разлика между руслямистите и ислямистите няма

    #KOЙ номинира бокова!
  53. 53 Профил на Груйо Исполински
    Груйо Исполински
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Не знам защо статията е озаглавена "Предозиране". Това че предложението идва от комунист не значи, че е лошо. Самият аз съм пълен антикомунист, и антиислямист и намирам, че предложението Св. София да стане отново православен храм, каквато е била в продължение на 900г. до падането на Цариград под турско, е много добра идея.

  54. 54 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#33] от "rurade":

    И кого ще ползва този храм ако не се служи в него?! Храмът е за богомолците - не за да го има като паметник. Не може заради символите да убием духа...
    Ти много законнически го даваш.
    [quote#35:"rurade"]само ТОЙ знае кой как се смирява и как се кае![/quote]
    Нещо за делата ни като белег на вярата ни? Хем вярващ - хем комунист? Изповядващ се и причастяващ се... комунист? Предлагащ формално и легалистично връщане на бившия православен храм? В град в който от 16 милиона живеещи има християни по-малко от колкото за местните църкви? Айде, холан...
    В Русия православието се превръща в едно Рускославие. Идеология използваща Христос като параван за национализма си. Я иди в руски храм и дай български имена за Светата литургия да видиш. Не ги вземат! Ако не е руско или на гръцки светия не може! Ако си кръстен православен но се казваш Крум, Ясен, Петко или Лало - няма да те споменат на Литургия.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  55. 55 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2001 Весело

    Ако върнем историята към момента на падането на Константинопол, тогава не е имало руска държава и по тази логика трябва да закрием Русия.

    подпис
  56. 56 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1506 Весело

    И направо да я прекръстят на Александър Невски или поне Св. Владимир Путински

  57. 57 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2879 Весело

    До коментар [#10] от "Müller":
    [quote#10:"Müller"]До колкото си спомням комунетата бяха атеисти.[/quote]

    Теизъм - вяра, атеизъм - липса на вяра. Атеистите не вярват. Как ще обясниш тогава вярата на другарите в светлото комунистическо бъдеще и победата над злия империализъм?
    Колкото бяха атеисти, толкова станаха и християни - все едно развалено яйце боядисано с червена звезда да го пребоядисаш с златен кръст - все си е развалено яйце.

  58. 58 Профил на Птеродактиль Северномонгольский
    Птеродактиль Северномонгольский
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    Комунист да иска възстановяване на храм, егати. Това е все едно Хитлер в един момент да поиска да възстанови всички разрушени синагоги в Германия.

  59. 59 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Комунист и църква?!?
    Верно е предозиране.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  60. 60 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2879 Неутрално

    До коментар [#15] от "kesh":
    [quote#15:"kesh"]трябва да се възстанови първоначалната функция на ХРАМА БОЖИ.....![/quote]

    А знаеш ли на кое езическо божество е бил първо този храм, защото преди да е християнски е бил на Зевс - събарят го и строят християнския отгоре, а преди Зевс е бил на някакъв тракийски Бог - май на виното. По-назад не се сещам, ти ако знаеш - кажи!

  61. 61 Профил на Hella Good
    Hella Good
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    До коментар [#57] от "Deaddark":

    Всъщност разликата е гностицизъм/агностицизъм. Религиозните и атеистите са гностици. Агностиците се присмиваме разбиращо и на 'двата' лагера.

    Същото е с предубедени/обективни. Глупавите хора вярват, че има такова деление, а забележително глупавите като бонус вярват, че са в групата на обективните. Реално всички сме предубедени и делението е осъзнаващи/неосъзнаващи това.

    -- Йодалампи

    Facing Worlds
  62. 62 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2001 Весело

    https://www.youtube.com/watch?v=HxklYqPdiIY

    Тук ще видите една руска култова сграда

    подпис
  63. 63 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 638 Неутрално

    руски комунист защитаващ християнските ценности, ако не беше истина щеше да е добър виц

    Birds of a feather flock together.
  64. 64 Профил на gemeto
    gemeto
    Рейтинг: 721 Весело

    [quote#0:"Заглавието"]... иска Турция да направи "Св. София" отново църква[/quote] А на Кремъл как ще му отиват няколко минарета ...

    [quote#0:"текста"]Гаврилов – депутат от компартията и координатор на групата за защита на християнските ценности[/quote] Какво е това извращение !?!

    Настроение: Погнуса !

    Социализма е най-висшата форма на канибализма .
  65. 65 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Той Ататюрк затова далновидно я е направил музей, за да не се използва за гнусно политиканстване.

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  66. 66 Профил на benedik
    benedik
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Хахаха, дс не се получи така че кубетата на москва които приличат на тюрбани и им липсва полумесец, да получат полумесеца, ех минаретата се лесни лесно се издигат.

  67. 67 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#64] от "gemeto":

    комунист - човек дето няма никакви ценности. значи може да брани и взима каквито си иска чужди ценности, християнски, мюсулмански, материални - също

    Birds of a feather flock together.
  68. 68 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1506 Весело

    След жалкия провал на комунизъма руснаците избраха православието за новата доктрина - хем покрива мераците им за Беларус и Украйна и Балканите, хем и е против гадния Запад и техните много много гаден католицизъм и протестанство и прочее ереси.

  69. 69 Профил на benedik
    benedik
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Кремъл е готов за прекърстване, тюрбанистите кубета и ще се казва Кемал кръстено на Кемал Ататюрк

  70. 70 Профил на shilliew
    shilliew
    Рейтинг: 527 Неутрално

    [quote#12:"Дундурук"]румънци[/quote]

    Те не са възникнали като нация "с това име" чак до 19 век. На какво основание да искат?

  71. 71 Профил на benedik
    benedik
    Рейтинг: 237 Неутрално

    На Ердоган не му харесва новия сараи реши да се премести в кремъл само че го орекръстил на Кемал в чест на годишнина на Кемал Ататюрк

  72. 72 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 466 Неутрално

    егати комуниста!
    църкви и джамии - (които заслужават де) - музеи!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  73. 73 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    А като рушаха храмове и избиваха свещеници, монаси и вярващи и ги пращаха на ГУЛАГ, къде е блял ? И то в страни със съществено християнско население.
    Боже, слез, прибери си вересиите !

    В Турция християните днес са около 1% от населението. В самия Константинопол - до 15 000 и то от всички Църкви взети заедно, в град с 15- 20 милионно население (никой не знае точно) - т.е. около 0.1% За кого да я стъкмят Св. София ?

    E PLVRIBVS VNVM
  74. 74 Профил на dondudat
    dondudat
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Щях да му повярвам, ако беше направил това искане по време на преговорите за "Турски поток".

  75. 75 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2879 Весело

    До коментар [#61] от "evlampi":

    Агностикът си знае, че не му се отдава мисленето и затова казва - отговор няма да се намери. И като казах че на агностика не му се отдава мисленето - това му пречи да разбере че има и мислещи и развиващи се хора.

    Карат се двама неандерталци:
    Теинеанд - Огъня трябва да се поддържа да не изгасне, че рядко пада от небето.
    Атеинеанд - Ами - ако се търкат две пръчки се получава огън, малко зор ама става.
    Агнонеанд - Т@п@ци - к'во благо получават от огъня!?

  76. 76 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#54] от "бекон":
    За делата съм съгласен-вяра без дела е мъртва!
    За броя на вярващите-нека си спомним какво е казано за малкото стадо:"32. Не бой се, малко стадо! Понеже вашият Отец благоволи да ви даде царството."Лука гл.12
    Ситуацията е разбира се теоретична-Турция никога няма да позволи музея да стане отново църква"Света София".
    Само Господ Бог е Сърцеведец и само Той знае какъв ни е вътрешния живот!Чел съм,че Господ даже ГО крие и от нас,защото сме толкова грешни,че ако видим собствената си греховност изцяло и изведнъж няма да я понесем и ще сме напълно отвратени от самите себе си!Затова ако водим духовен живот Той като премъдър Учител и Благ Баща ни я открива постепенно за да се покаем,да се променим и да се очистим за да станем достойни за Царството Божие и да се спасим!
    За руснаците-нямам толкова наблюдения-живея в България,но има една поговорка"Не ходи в чужд манастир с твоя устав",а и просто може да не си попаднал на хора-даже и между вярващите има много разногласия по много въпроси!Ако си вярващ и ходиш на руска църква ясно е ,че трябва да се съобразяваш с тях,а не те с теб!Все пак РПЦ проповядва правилно,призната е от всички други поместни православни църкви и не може да се обвинява,че е изменила вярата!Даже в много отношения ми се струва ,че там са доста по ревностни от всички други православни!
    А за комунистите-има ли невъзможни неща за Бог?Апостол Павел е гонил Църквата,когато е бил невярващия Савел,но Господ виждайки,че след като повярва ще е най-ревностния от апостолите и ще се потруди най-много за Църквата го обръща по пътя за Дамаск като САМ МУ се явява!А на другите казва:"... той Ми е избран съд, за да понесе името Ми пред народи, царе и синове Израилеви."Деян.,гл.9.
    Знаем,че "31...Иисус им рече: истина ви казвам, че митарите и блудниците преварват ви в царството Божие;"Мат гл.21
    защо да не ни изпреварят и комунистите,които ако повярват искрено и се кръстят с какво ще са различни от нас?

  77. 77 Профил на Hella Good
    Hella Good
    Рейтинг: 1401 Весело

    До коментар [#75] от "Deaddark":

    Голям си. Знаеш как да нашокаш репата на устат нарцис

    Иначе аз считам религията (и атеизма, който по същество е същото) за ползотворни в смисъл като маргарина и сладките на килограм - очевидно доста хора се кефят на това.

    Facing Worlds
  78. 78 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 574 Весело

    Кви времена настъпиха! Комунягите искат възстановяване на църкви и храмове.

    "Я з москалями не балакаю!"
  79. 79 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 294 Весело

    комунисти. а не искат ли Св. София да изстреля към Москва 4-те Искендера, които е сложила в двора на джамията?

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  80. 80 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3662 Неутрално

    "добрата воля стои над политиката"

    Напълно съм съгласен с уважавания Сергей Гаврилов. И предлагам в израз на добра воля да премахнем паметника на Съветската армия в София. Който ненужно разделя българи от руснаци.

  81. 81 Профил на zabejko
    zabejko
    Рейтинг: 581 Неутрално

    и аз искам задунайски бугаристан да стане отново България но не може

    veni vidi fugi
  82. 82 Профил на Гошко
    Гошко
    Рейтинг: 409 Гневно

    Браво на руснака .Църквата не дели хората по партии.
    Миналата година, по това време бях на екскурзия в Константинопол,показаха ни всичките си джамии и дворци на султаните си,но в Света София и в желязната църква Св.Стефан не ни пуснаха защото били в процес на реставрация.Не ни показаха и Патриаршията.По джамиите им които са на всеки баир ни бавеха с часове,а покрай християнските светини ни прекарваха транзит с 40км.в час.

  83. 83 Профил на kaiser_soze
    kaiser_soze
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Кривославие в пълния си блясък:

    http://petatakolona.com/krivoslavie-ruskoto-obyasnenie-za-vsichko/

    Петата Колона на Русия: http://petatakolona.com
  84. 84 Профил на lele266
    lele266
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Комунист тръгнал да се грижи за християнството ?

  85. 85 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#82] от "batgosho":

    Не знаеш с кой да ходиш на екскурзии. В Патриаршията можеш да отидеш винаги и без да си запазваш час. А в патриаршеската църква да се черкуваш заедно с дядо ти Вартоломей. В свети Стефан ако сте били по време на ремонта няма как да се служи - верно е, Но в свети Георги в Бейоглу или в света Троица в може да си се черкуваш. В свети Стефан търси Васил Лязе. Той е председател на настоятелството ни в Цариград. Интересен човек е и има за какво да си говорите.
    Препоръчвам ти поклоническите пътувания на Искони. Няма по-добри в тая работа от тях.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  86. 86 Профил на Ivo Ivanov
    Ivo Ivanov
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Живея от десетилетия в САЩ и сами разбирате, че комунистите не са ми любимци, Сидеров също. В частност на това искане, мога да кажа че е справедливо и НЕ Е ПРЕДОЗИРВАНЕ . Щом в Европа има джамии и правата на турците в Германия са гарантирани, правата на християните в Турция също трябва да са гарантирани. Турция трябва да върне катедралата Света София на православните! Турското правителство трябва да спре да събира посетителски такси от нас православните. Турция ще пострада много, защото сега в НАТО има още две православни държави и дано има и трета- Сърбия! Турция ще си плати за свалянето на тези руски пилоти. Бог да ги благослови и приеме в Царството Си Небесно!

  87. 87 Профил на zapadug
    zapadug
    Рейтинг: 409 Весело

    " депутат от компартията и координатор на групата за защита на християнските ценности,"

    Квооооо ?

  88. 88 Профил на zapadug
    zapadug
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#86] от "Ivo Ivanov":

    Май не е много коректно да плюеш по държава, която е от най-ключовите, важни и значими и паметни съюзници на НАТО
    (Кубинска криза, Всички операций в Близкия Изток и какво ли още не) ... от Щатите пичага.

  89. 89 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4083 Неутрално

    The Highest in Moscow Euro Джамия

    Прав е другаря.
    Не можем да скрием.

    Това е начинът.

    пп
    против 30 Вековния враг на сссРассия

    "Предозиране: Руски комунист иска Турция да направи "Св. София" отново църква"

  90. 90 Профил на zapadug
    zapadug
    Рейтинг: 409 Неутрално

    И да направим прочит отново.
    "От 1935г. до днес тя е музей."

  91. 91 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4083 Неутрално

    Маркс имени Лелина

    Признахте:

    1. Враг сте на народа.
    2. Зависим сте от опиум за народа.

    До коментар [#86] от "Ivo Ivanov":

    Живея от десетилетия в САЩ и сами разбирате, че комунистите не са ми любимци, Сидеров също.

    В частност на това искане, мога да кажа че е справедливо и
    НЕ Е ПРЕДОЗИРВАНЕ

  92. 92 Профил на deni4
    deni4
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#88] от "zapadug":

    Ти не си наред. Сега пък да няма етикет, който ни забранява да се възмущаваме от ислямския идиотизъм? Все едно Русия като е печелила войни за Европа и България, някой се спря да я критикува за гадостите дето прави и до днес.
    Не е предозиране това, време е Турция да се либеризира и да изостави крайните си идеологии. И Русия, и Турция имат един и същ проблем, страх от промяна. Ако питаш мен, тия хора там трябва да се образоват добре, трябва да им се покажат други примери за общества, и че не всичко се свежда до насилие, всяване на страх и принуда.

  93. 93 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    А съвсем скоро Путин откриваше с Ердоган джамия в Москва.

  94. 94 Профил на zapadug
    zapadug
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#92:"deni4"]Все едно Русия като е печелила войни за Европа[/quote]

    Ти дето си наред тва го кажи на Европейците.

    Обаче малко сменете тона де. Не стоя военен-енергиен-и какво ли още не тон.

  95. 95 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3816 Неутрално

    А съвсем скоро Путин откриваше с Ердоган джамия в Москва. ●●●●. Може ли някой да прокоментира това : " Вече близо 10 години правителството на Турция ислямизира обществото си. ....... Аз зачитам и уважавам Исляма като религия понеже е достойна за това. ......." . Това изкарване на Путин го чух току що по новините на Вести FM. Аз не схванах. Ако може някой да ме светне. До коментар [#93] от "antonio_vivaldi":

    Bukalemun
  96. 96 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    До коментар [#95] от "eti":

    Това е знак, че се оплита все повече в лъжите си.

  97. 97 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3887 Весело

    Може, само ако направят Кремъл джамия!

    klimentm
  98. 98 Профил на tet
    tet
    Рейтинг: 451 Неутрално

    [quote#8:"dissident"]Един милион български граждани ще са против.[/quote]

    Против какво ще са 1 милион българи?

  99. 99 Профил на philologist
    philologist
    Рейтинг: 524 Неутрално

    "депутат от компартията и координатор на групата за защита на християнските ценности"

    WTF?!

    Защо не е забранена, за престъпленията си срещу българския народ, регистрираната на 5.IX.1945г. комунистическа партия, преименувана на БСП на 3.IV.1990г.?!
  100. 100 Профил на philologist
    philologist
    Рейтинг: 524 Любопитно

    [quote#92:"deni4"]Русия като е печелила войни за Европа и България[/quote]

    Доброжелателно се надявам, че причината за употребата на конкретния предлог е лапсус, а не деменция.

    Защо не е забранена, за престъпленията си срещу българския народ, регистрираната на 5.IX.1945г. комунистическа партия, преименувана на БСП на 3.IV.1990г.?!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK