Русия призова Черна гора да проведе референдум за членството в НАТО

Русия призова Черна гора да проведе референдум за членството в НАТО

© Reuters



Русия призова Черна гора да проведе референдум за присъединяването към НАТО, твърдейки, че по-малко от половината от населението иска да се присъедини към военния съюз.


Говорителят на Министерството на външните работи на Русия Мария Захарова заяви, че има "дълбоко разделение" в балканската страна по въпроса, предаде Би Би Си.


Поканата за членство дойде 16 години след като НАТО бомбардира Черна гора по време на войната в Косово, когато страната все още беше в съюз със Сърбия.




Това е първата експанзия в Източна Европа на НАТО, след като Албания и Хърватия се присъединиха през 2009 г. Генералният секретар Йенс Столтенберг окачестви решението като "историческо".


Очаква се преговорите да отнемат около една година.


Русия на няколко пъти предупреждава срещу подобен ход.


"Ние говорим за вътрешна политическа криза, придружена от народни протести", каза Захарова в коментар за поканата.


"Става дума за народа на Черна гора, който трябва да бъде чут в национален референдум по въпроса. Това би било проява на демокрацията, за която слушаме толкова много."


Русия по-рано заяви, че присъединяването на Черна гора ще предизвика "ответни действия", без да уточнява за какво точно става дума.


Русия ще прекрати всичките си съвместни проекти с Черна гора, ако тя действително влезе в НАТО, заяви председателят на комисията за сигурност и отбрана на Съвета на Руската федерация Виктор Озеров, цитиран от РБК.


Самите черногорци са разделени по въпроса.


Русия призова Черна гора да проведе референдум за членството в НАТО

© Reuters


Няколко хиляди привърженици на проруски опозиционни партии участваха в демонстрация срещу членството в столицата Подгорица в събота, като някои носиха плакати с надписи "НАТО убийци! ''


Много хора остават разгневени, че НАТО бомбардира Сърбия и Черна гора през 1999 г. като част от стратегията за спиране на убийствата и прогонването на етническите албанци в тогава южната провинция на Сърбия - Косово.


Черна гора и Сърбия тогава бяха все още част от Югославия, но черногорците гласуваха за независимост през 2006 г. Оттогава се наблюдава наплив на руски инвестиции и туристи.


Правителството на Мило Джуканович, който е "за" присъединяването, се противопоставя на исканията на някои опозиционни партии за провеждане на референдум по въпроса.


Джуканович каза, че не мисли, че членството на Черна гора на НАТО трябва да доведе до влошаване на отношенията с Русия. "Дали Черна гора ще е първият приятел на Русия в НАТО? Ние знаем, че не е", каза той за радио "Свободна Европа".


Дипломати от НАТО посочват, че според социологическите проучвания общественото мнение е леко в полза на присъединяването.


Отделно от Черна гора други настоящи кандидати за членство в НАТО са Грузия, Босна и Херцеговина и Македония.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (147)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Черна гора да призове Путлеристан да прекрати арестите на единично мирно протестиращи и осъждането им на 3-5 години ефективен затвор.

  2. 2 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    НАТО призовава за референдуми в Дагестан, Чечения, Беларус, ХМАО

  3. 3 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 799 Неутрално

    Русия що не спре да се меси във вътрешните работи на други страни, които дори са на хиляди километри от границата им

    twitter.com/voxybg
  4. 4 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2337 Неутрално

    то е същото ,като Черна гора да призове Русия и правителството и да проведе референдум за влизане на Русия в НАТО или ЕС , голям майтап ще стане ,ако вземат руснаците да кажат да ,щи вземе да им пукне от яд лидеря

  5. 5 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    И още, от НАТО призовават Русия да отмени забраната на......референдуми в Русия

  6. 6 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    Абе то щом в самата Сърбия вече почват да се появяват мнения за членство в НАТО, а камо ли в черна Гора, бедна ми, бедна Русийо!
    А че Мило Джуканович няма да направи референдум, бъдете сигурни. Той е стар социалист, още от времето на Милошевич и знае всички мръснишки номера.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  7. 7 Профил на it
    it
    Рейтинг: 451 Неутрално

    "Отделно от Черна гора други настоящи кандидати за членство в НАТО са Грузия, Босна и Херцеговина и Македония."

    За Евразийския съюз май няма чакащи на опашка...

  8. 8 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    Мужиците пак се бъркат в делата на независима държава. За пореден път.

    The best way to predict the future is to invent it.
  9. 9 Профил на Косьо
    Косьо
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Егати нахалните руснаци, да се бъркат във вътрешните работите на Черна Гора.

  10. 10 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#4:"edin drug"]Черна гора да призове Русия и правителството и да проведе референдум за влизане на Русия в НАТО или ЕС , голям майтап ще стане ,ако вземат руснаците да кажат да[/quote]

    Ще трябва да си предадат безаналоговите ракети за скрап, че не са съвместими с НАТО въоръжението. А да, и поляци ще им ремонтират самальотите

    The best way to predict the future is to invent it.
  11. 11 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 489 Неутрално

    А може би е най-добре Черна гора да проведе референдум за присъединяване към Руската федерация.
    Това защо не са им го предложили?
    На нас навремето Елцин ни предложи.
    Малко по-големи санкции към Русия мисля, че ще се отразят добре на постоянно демонстрираното малоумие от говорителите на властта.

  12. 12 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    Като са почнали с референдумите, да проведат референдум и за преминаване от фалиралото евро към стабилната рубла. В Черна гора няма собствена валута.

    The best way to predict the future is to invent it.
  13. 13 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 534 Весело

    Ще проведе, ама резултатите няма да са като тези в Крим

    Stef
  14. 14 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Рашастанците да си гледт собствените дела и да оставят Черна гора сама ди си решава...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  15. 15 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2236 Весело

    "твърдейки, че по-малко от половината от населението иска да се присъедини към военния съюз" - ами, ами наш ЦвЦв вече прокламира, че Черна гора е в НАТО, за к`в им е нужен референдума!

    Коментиране на анализираното, вече...
  16. 16 Профил на mimeto71
    mimeto71
    Рейтинг: 443 Любопитно

    Черна Гора ще е новият американски протекторат.Като черногорци са толкова съгласни да влязат в НАТО,защо не им разрешават референдум?

  17. 17 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 433 Весело

    Руски износ на демокрация!!!Сталин ще направи челна стойка в гроба.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  18. 18 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    Русия се меси в политиката на суверена държава? Ама как?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  19. 19 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4066 Весело

    [quote#9:"Косьо"]Егати нахалните руснаци, да се бъркат във вътрешните работите на Черна Гора. [/quote]
    И това при положение, че при тях референдумите са забранени!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  20. 20 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1994 Неутрално

    Това намеса във вътрешните работи на суверенна държава ли е или само така изглежда?

  21. 21 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#11:"Иван Петров"]Малко по-големи санкции към Русия мисля, че ще се отразят добре на постоянно демонстрираното малоумие от говорителите на властта.[/quote]

    Е то от цената на петрола, каква по-голяма санкция.

    The best way to predict the future is to invent it.
  22. 22 Профил на Mockingbird
    Mockingbird
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Нали, за да имат възможност да проведат традиционното купуване на гласове и пропаганда.

    Не.

  23. 23 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#16:"mimeto71"]защо не им разрешават референдум?[/quote]

    На вас въпросите все ви такива объркани. Въпросът е ЗАЩО чужда държава се пробва да НАЛАГА референдуми в независими държави?

  24. 24 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 432 Неутрално

    хаха.
    и аз си мислех да преложа на руснаците
    референдум за НАТО, но прочетох, че там
    били забранени.
    тея руските комунета и на нас
    така ни съветваха, чрез таско еременков
    как да си променяме законодателството.
    десе мафиоти.

  25. 25 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#24:"mihail_p"]тея руските комунета и на нас
    така ни съветваха, чрез таско еременков
    как да си променяме законодателството. [/quote]

    При нас имаше и референдум, дето ни го проведоха. Белене. Ма не им се получи.

  26. 26 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 798 Весело

    Призовавам Руската федерация да проведе референдум за присъединяване на западната

    й европейска част към Украйна. Длъжни са защото там живеят много украинци, както руснаци живееха в Крим

    и им дадоха възможност да си избират държавата. Не е нормално в 21-век държава като РФ да не избутана на изток от Урал в далечна Азия.

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  27. 27 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    "Ние говорим за вътрешна политическа криза, придружена от народни протести", каза Захарова в коментар за поканата.

    Иммееть си хас.

    The best way to predict the future is to invent it.
  28. 28 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    Готиното, е че явно вече русия не може да си ни позволи и се прехвърля към държави като Черна гора и Македония. И там няма да успее, конечно. Хотели как лучше, получилос как всегда.

    The best way to predict the future is to invent it.
  29. 29 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    Черна гора никога не е била "освобождавана" от Русия от турско робство. Хората си имат тяхно си освободително въстание, биле са част от Венецианската република много време докато останалите Балкани са част от Османската империя.
    Странно защо Русия все още ги счита за част от принадлежащата им "по право" Задунайска?

  30. 30 Профил на Putin-Huilo
    Putin-Huilo
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Референдум ? като този в Крим ли ? Не благодаря ...
    и много странно страната която постоянно повтаря като папагал
    "САЩ само се месят"
    да казва на друга страна по какви въпроси да си правят референдум ..

    А кога референдум в Чечня ? а кога референдум в кавказките републики като цяло ... които толкова години се бият за независимоста си ... а кога референдум на курислките острови дето живеят и японци .. 3

  31. 31 Профил на julien_le_grand
    julien_le_grand
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Не мога да разбера, защо Русия толкова активно се интересува от чужди съюзи. Страните са свободни да се сдружават както си искат. И нямат нужда от разрешението или одобрението на Русия.

  32. 32 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2337 Неутрално

    До коментар [#26] от "Reveal":

    най интересното ще стане ,ако вземе Китай да влезе в НАТО и ЕС , какво ли ще каже Русия

  33. 33 Профил на Putin-Huilo
    Putin-Huilo
    Рейтинг: 439 Неутрално

    [quote#28:"EU defender"]Хотели как лучше, получилос как всегда. [/quote]

  34. 34 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Аз призовавам Русия да проведе референдум дали да воюва в Сирия!

  35. 35 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 878 Весело

    Лоша работа става в Черна гора. То и затова не се коментират протестите им у нас. А обобщението е много лесно:

    Който подкрепя статуквото, задкулисието и моделът #КОЙ? Той е за НАТО!
    Който е против статуквото, задкулисието и моделът #КОЙ? Той е против НАТО!

    Кратко, точно и ясно!

  36. 36 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 878 Весело

    Забравих да спомена за мафията и олигархията, но те се подразбират

  37. 37 Профил на Миро
    Миро
    Рейтинг: 428 Весело

    А референдум за присъединяване към СССР 2.0 няма ли да поискат?

    другари комунисти (БСП, АБВ, ГЕРБ, учени, патриоти руски и друга ДС измет!), пътят на България в 21 век не е пътят на Путин! Това е България, не Задунайская!
  38. 38 Профил на goshe55
    goshe55
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Ба*ти наглеците...

    "Русия е бензиностанция маскирана като държава!"
  39. 39 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1110 Весело

    Трябва ли и' на Църна Гора-НАТО? КОЙ ще ги напада? Защо само да плащат за челнски внос, за превъоръжаване, за васални мисии в Афганистан, Ирак, и къде ли не, срещу имагинерен ядрен чадър от САЩ? Ако нямаш врагове, не ти тряаа НАТО!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  40. 40 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    тия са невероятно нагли!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  41. 41 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10485 Неутрално

    А Русия какво и куца интереса, за да се меси в работите на другите страни.

  42. 42 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 269 Весело

    "Отделно от Черна гора други настоящи кандидати за членство в НАТО са Грузия, Босна и Херцеговина и Македония."

    тази година Черна гора, догодина и Украйна. да видим Беларус кога ще поиска една гора томахоци насочени срещу Кремъл

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  43. 43 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 965 Весело

    "Русия призова Черна гора да проведе референдум "
    Ми да. Като в Крим. Ако трябва и наблюдатели ще им пратят от Русия. Пак като в Крим.

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  44. 44 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#39] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":

    [quote#39:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"]Ако нямаш врагове, не ти тряаа НАТО![/quote]
    работата е там, че Русия сама се позиционира като враг на всички свои близки и далечни съседи.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  45. 45 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 643 Весело

    Референдум е мръсна дума и цапа !

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  46. 46 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 706 Весело

    В Русия всеки ден някой виден чиновник се изказва под въздействието на транквиланти. Не, че това е само руски проблем, ама на руснаците най-много им личи...

  47. 47 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 428 Неутрално

    С какво предупреждава Русия? С "дестабилизация". Руските слуги, както и у нас, така и навсякъде по света, при всяка положително, про-западно развитие, вадят плашилото на "дестабилизацията".

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  48. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  49. 49 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    "Русия ще прекрати всичките си съвместни проекти с Черна гора,"

    Преведено от путински, това означава, че корумпираните чивновници от обкръжението му ще спрат да купуват на килограм имоти в Черна Гора по подобие на тези по нашето Черноморие.

  50. 50 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 428 Неутрално



    Путлер иска да има Задунайская губерния.

    С България не се получи.

  51. 51 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#29:"k_"]Странно защо Русия все още ги счита за част от принадлежащата им "по право" Задунайска?[/quote]

    Е сега, Югославия......

    The best way to predict the future is to invent it.
  52. 52 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    Споменах в един пост за любимото закътано за руснаците местенце, явно са разтревожени ако и то се окаже мираж.

  53. 53 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#47:"1010x11"]Те швейцарците от толкова референдуми за какво ли не, гледай докъде са стигнали! [/quote]

    Е там не ги правят под дулата на автоматите като "референдума" в Крим....

    The best way to predict the future is to invent it.
  54. 54 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Путин си е платил някой черногорски волен и сега се притеснява, че рублите ще отидат зян

    Birds of a feather flock together.
  55. 55 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1110 Весело

    До коментар [#44] от "полувишис":[quote#44:"полувишис"] работата е там, че Русия сама се позиционира като враг на всички свои близки и далечни съседи.[/quote]
    Забравил си настроение "весело"
    1)Как ще стигне до Църна Гора т.нар. враг, ако си заобиколен от условно наречени "добри" НАТО-вски държави? През чие небе или през чия земя? Това сигурно се учи след висшето образование, та вие не го знаете ?
    2)Карта на базите на САЩ-твърде много и НА ВСЯКЪДЕ/без китай. И все по-близо до Русия! А колко бази има Русия и къде? няколко в Сирия. За какво са им на американците толкова бази по цял свят, обграждащи Русиа, ако не за нападателни намерения?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  56. 56 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#45:"zmii4e"]Референдум е мръсна дума и цапа ![/quote]

    Руснаците я изцапахте.

    The best way to predict the future is to invent it.
  57. 57 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#32:"edin drug"]ако вземе Китай да влезе в НАТО и ЕС , какво ли ще каже Русия[/quote]

    Ако Китай влезе в ЕС, няма да има русия

    The best way to predict the future is to invent it.
  58. 58 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    До коментар [#39] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":


    "Ако нямаш врагове, не ти тряаа НАТО!"

    Може да си ангел и да си сред ангели, но ако нямаш чадър , моментално ще те огреят слънцепутински лъчи!

  59. 59 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2450 Неутрално

    До коментар [#57] от "EU defender":

    "Ако Китай влезе в ЕС, няма да има русия"

    Ще я има! Като провинция...

  60. 60 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    До коментар [#39] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":
    Дали не трябва да не си отговорят на тези въпроси сами?



  61. 61 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 643 Неутрално

    До коментар [#48] от "1010x11":
    Съсипаха се !

    До коментар [#56] от "EU defender":
    Да наричаш български гражданин - руснаци , слабо ефенди , слабо !

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  62. 62 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 781 Неутрално

    И Черна гора наби шамарите на Рашка. Егати великата сила е Путлер, всеки се бъзика с него.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  63. 63 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#61:"zmii4e"]Да наричаш български гражданин - руснаци , слабо ефенди , слабо ![/quote]

    Прав си, не сте руснаци. По зле сте - руски еничари.

    The best way to predict the future is to invent it.
  64. 64 Профил на Meчо Пух
    Meчо Пух
    Рейтинг: 763 Любопитно

    ...Няколко хиляди привърженици на проруски опозиционни партии участваха в демонстрация...

    ..явно комплексираното джудже и там си има пета колона... сигур и мурзилки.. истерията е голяма, че рублата отива в канала, а издръжката на кирякстефчовците е скъпа.. аве мурзилките, върви ли още далаверата или зеха да плащат в рубли и копейки?

    Колкото повече, толкова повече!
  65. 65 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3913 Неутрално

    Усещам реална опасност рублите от тукашните мурзилки да бъдат пренасочени към някое черногорско Гоце.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  67. 67 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 643 Весело

    [quote#63:"EU defender"]Прав си[/quote]
    Добро начало и с това си остана , айде стига ти толкова внимание , ефенди .

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  68. 68 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1770 Весело

    "Ние говорим за вътрешна политическа криза, придружена от народни протести", каза Захарова в коментар за поканата.

    "Става дума за народа на Черна гора, който трябва да бъде чут в национален референдум по въпроса. Това би било проява на демокрацията, за която слушаме толкова много."

    Така е другарко Захарова, за демокрацията само слушате, но нищо не вдявате. Винаги, когато представител на гасударство, в което демокрация никога не е имало и няма да има, почне да учи другите на демокрация, настава голяма веселба. Това е все едно двойкаджията на класа, повтарял четвърти клас три години заради двойки по математика, да започне изведнъж да обяснява на учителя си защо сбора на ъглите в триъгълника е винаги 180 градуса.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  69. 69 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#66:"1010x11"]У нас референдум нямаше, а те са убедени, че ако е имало, то народа е щял да каже не! [/quote]

    Нека са убедени, какво ни дреме за тяхното мнение? Тук да не би да е Москва?

    The best way to predict the future is to invent it.
  70. 70 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#66:"1010x11"]Виждам обаче плацдарм за разполагане на НАТО-вски бази и центрове, които очевидно действат основно срещу Русия. [/quote]

    Готино

    The best way to predict the future is to invent it.
  71. 71 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#55] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":

    а Черна гора има ли флот, ескадрили и ракети, с които да заплаши Русия!? не виждам в такъв случай Русия защо се притеснява от Черна гора в НАТО?!?

    Русия първа изпрати ядрени ракети в Куба, насочени против Ню Йорк и Вашингтон. и в Кьонигсберг, насочени против Бон, Париж и Лондон.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  72. 72 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 680 Неутрално

    И в качеството си на какви колхозния кенеф на плешивото комплексирано джудже кинта и двайсе ще казва на която и да е страна дали да прави референдуми ?

  73. 73 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#66:"1010x11"]И почвам да се чудя, абе като е толкова важна геостратегически България и за Русия, и за Запада, защо сме най-бедната държава в Европа!!! [/quote]

    Ами много просто - доскоро (с кратки промеждутъци при Филип Димитров и Костов) бяхме в руската сфера на влияние. И още щяхме да бъдем, ако Путин не беше решил да воюва, за да вдигне цената на петрола.....

    The best way to predict the future is to invent it.
  74. 74 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    До коментар [#60] от "авторът": [quote#60:"авторът"]Дали не трябва да не си отговорят на тези въпроси сами? [/quote]
    Корупцията е чудесен иструмент за убеждаване. Ако имаш доста парички по Западни офшорни дестинации, може да ти ги вземат, ако не слушкаш

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  75. 75 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#72:"antirubladjiq"]И в качеството си на какви колхозния кенеф на плешивото комплексирано джудже кинта и двайсе ще казва на която и да е страна дали да прави референдуми ?[/quote]

    Президент на СССР и Югославия.

    The best way to predict the future is to invent it.
  76. 76 Профил на bombov_saruyar
    bombov_saruyar
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    За росианците - каквото искат навън това да получат и навътре - да им се връща многократно.

    Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.
  77. 77 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#65:"Norman Granz"]Усещам реална опасност рублите от тукашните мурзилки да бъдат пренасочени към някое черногорско Гоце.[/quote]

    Черногорците са мръсници - черноборсаджиите на Европа. Ще вземат рублите и няма да сделат ревалюция.

    The best way to predict the future is to invent it.
  78. 78 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 680 Неутрално

    [quote#16:"mimeto71"]Черна Гора ще е новият американски протекторат.Като черногорци са толкова съгласни да влязат в НАТО,защо не им разрешават референдум? [/quote]

    А защо в любимата ти Рассия въобще няма предвидени референдуми ?

  79. 79 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4094 Весело

    Не щат ли и да се прекръстят на Червена гора?!

    klimentm
  80. 80 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 680 Неутрално

    [quote#30:"3dattack"]А кога референдум в Чечня ?[/quote]

    То си имаше референдум в Чечня в началото на 90-те и чеченците искаха отделяне от Руската федерация. В отговор колхозниците засипаха Грозни с бомби и избиха хиляди цивилни - нещо, което мурзилките се правят, че не се е случвало.

  81. 81 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    Хм...
    Референдум!
    След като руснаците компрометираха това понятие в Крим...
    .......................
    Подли путинарчета!

    Да разлая троловете!!
  82. 82 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 680 Неутрално

    [quote#31:"julien_le_grand"]Отговор


    Не мога да разбера, защо Русия толкова активно се интересува от чужди съюзи. Страните са свободни да се сдружават както си искат. И нямат нужда от разрешението или одобрението на Русия. [/quote]

    Тъпотата на колхозниците е безгранична. Не стига, че не могат да предложат нищо градивно на която и да е държава, ами и заплашват и се месят, когато някоя страна иска присъединяване към ЕС и НАТО. С което още повече я тласкат към западната орбита.

  83. 83 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4094 Неутрално

    До коментар [#78] от "antirubladjiq":

    Освен това онзи ден арестуваха един от създателите на конституцията защото излязъл на шествие по случай денят на конституцията! Лицемери са рашистите!

    klimentm
  84. 84 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 680 Неутрално

    [quote#55:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"]За какво са им на американците толкова бази по цял свят, обграждащи Русиа, ако не за нападателни намерения? [/quote]

    Умрял някой да напада северноазиатската клоака.

  85. 85 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1542 Любопитно

    А защо в Путинария, не проведат един референдум за цена от 150US$ на барел петрол?
    Хем 100% резултат, хем 0% полза от референдума!

    Да разлая троловете!!
  86. 86 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 680 Неутрално

    [quote#74:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"]

    До коментар [#60] от "авторът":

    Дали не трябва да не си отговорят на тези въпроси сами? - цитат на коментар #60 от “авторът”

    Корупцията е чудесен иструмент за убеждаване. Ако имаш доста парички по Западни офшорни дестинации, може да ти ги вземат, ако не слушкаш [/quote]

    Добре казано, ти къде мислиш си държат парите Путя, Лавров, Медведя и придвродните им олигарси-главорези, да не мислиш че в российски банки ? Я погледни синчетата на главния им прокурор Чайка

  87. 87 Профил на mimeto71
    mimeto71
    Рейтинг: 443 Неутрално

    [quote#23:"bathsheba"]Въпросът е ЗАЩО чужда държава се пробва да НАЛАГА[/quote]

    Русия не е в силата да налага в момента,НАТО налага насилствено Черна Гора да влезе в съюза без да се попитат чрез референдум дали населението е съгласно да са в съюз с тези които ги бомбандираха през 1999 г.

  88. 88 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    [quote#49:"Дон Кихот"]
    Преведено от путински, това означава, че корумпираните чивновници от обкръжението му ще спрат да купуват на килограм имоти в Черна Гора по подобие на тези по нашето Черноморие.[/quote]
    Нещо повече, руският милиардер Олерг Дерипаска е собственик на най-голямото предприятие в Черна гора-алуминиевият комбинат КАП. Но премиерът Дюканович започнал да се дистанцира от Русия, защото големите русли инвеститори, между които и Дерипаска не се придържат към финансовите спогодби. Ама са успели да изкупят имотите по адриатическото крайбрежие! Дано не е успял Путин да засели там/както в БГ/ около половинмилион руснаци вече. Щото те черногорци са едва 630 хил.Като нищо че им прати зелените си човечета.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  89. 89 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 680 Неутрално

    [quote#85:"lone_wolf"]А защо в Путинария, не проведат един референдум за цена от 150US$ на барел петрол?
    Хем 100% резултат, хем 0% полза от референдума! [/quote]
    Дам, може и Джуджака да нареди с декрет от утре 1 рубла да е 100 долара също така хахаха

  90. 90 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 643 Любопитно

    "Дипломати от НАТО посочват, че според социологическите проучвания общественото мнение е леко в полза на присъединяването."
    Ми къде е драмата от провеждане на референдум тогава ?

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  91. 91 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 553 Неутрално

    [quote#2:"stanislavdi"]
    НАТО призовава за референдуми в Дагестан, Чечения, Беларус, ХМАО[/quote]
    Беларус е отделна тема , макар със свой местен сатрап , но все пак не е част от путлеристан. Нито сатрапа нито народът и в никакъв случай не биха допуснали подобно нещо.

  92. 92 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    На Русия въобще не и влиза в работата, какви решения ще вземат черногорците.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  93. 93 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#87:"mimeto71"]бомбандираха[/quote]

    БомбаРдираха. Всички руснаци си личите по това. До един.

    The best way to predict the future is to invent it.
  94. 94 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#87:"mimeto71"]Русия не е в силата да налага в момента[/quote]

    При текущите цени на петрола.... Пък и Иран като почне

    The best way to predict the future is to invent it.
  95. 95 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#4] от "edin drug":

    и това ще стане някой ден .... "лидеря" само че тогава ще е вече в големия казан и в учебниците заедно с предшествениците си шикелгрубер и джугашвили

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#90:"zmii4e"]Ми къде е драмата от провеждане на референдум тогава ?[/quote]

    А защо трябва да провеждат референдум? Понеже е казала русия ли?

    The best way to predict the future is to invent it.
  98. 98 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    До коментар [#74]:
    Парите от руски нефт и газ по-убедителни ли са?

  99. 99 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    До коментар [#76] от "bombov_saruyar":
    Много мъдро пожелание към Русия: да получава всичко, което пожелава на другите!!!

  100. 100 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Какво става ?Какъв е този вой тук?Каква е тази мобилизация на здравите сили?Да не са открили някой редкоземен елемент в недрата на Черна гора,че трябва бързо да бъде натикана в НАТО?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK