Ново временно примирие, договорено от САЩ и Русия, влиза в сила от събота

Ново временно примирие, договорено от САЩ и Русия, влиза в сила от събота

© Reuters



Русия и САЩ са се договорили за прекратяване на огъня в Сирия, предадоха "Ройтерс" и "Ал Джазира". Споразумението влиза в сила от 27 февруари, а изключение ще се допуска само за удари по терористичните групировки "Ислямска държава" и "Джебхат Ал Нусра".


"Ал Джазира" и "Ройтерс" се позовават на дипломатически източници от Запада. "Ал Джазира" отбелязва, че тепърва предстои на Вашингтон и Москва да убедят всички страни по сирийския конфликт да подпишат това споразумение. Телевизията допълва, че в най-скоро време държавният секретар на САЩ Джон Кери ще направи изявление във връзка с договорката.


За постигнатото споразумение съобщиха и представители на сирийската опозиция, предаде "Ройтерс". Координаторът на Върховния комитет за преговори на сирийската опозиция Риад Хиджаб съобщи, че има договорка за временно примирие "в съответствие международните договорености".


Предишното споразумение за прекратяване на огъня се провали. То бе договорено на 12 февруари от водещите държави в света и ключовите страни в сирийската война. Целта му бе да се създаде възможност за бърз достъп на хуманитарни доставки до стотици хиляди хора, блокирани в градовете, но така и не сработи.

Ключови думи към статията:

Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8843 Неутрално

    Руснаците не за пръв път обещават и не изпълняват.

  2. 2 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4172 Неутрално

    Колкото и да е неприятно на някои спекулиращи на тази тема, логиката на международните отношения е неумолима. Страни със стратегически ядрен потенциал наложително намират изход.

  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    Ще видим какво ще се излюпи.

  4. 4 Профил на Martin
    Martin
    Рейтинг: 395 Неутрално

    "...а изключение ще се допуска само за удари по терористичните групировки "Ислямска държава" и "Джебхат Ал Нусра". ...... това значи, че всичко ке е какно досега. Нали руснаците дамо по тях бомбят?!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  5. 5 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    Ердоган олекна още повече. Очаквайте реакция. Такава договорка за него се превежда като "Не си важен, когато големите говорят, ще мълчиш". Леле, не е на добро за Турция. От поведението им през следващите дни ще стане ясно дали приема посланието с грам разум, или точно обратното.

    Доброто е заразно
  6. 6 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Любопитно

    договорите с русия не струват и хартията, на която са написани

    #KOЙ номинира бокова!
  7. 7 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#4] от "metaflute1":

    Е да де ама турците не бомбят тези. Това е поредни шамар за rДоган!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  8. 8 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#6] от "Emergen-C":

    Освен когато я устройват напълно. Не ли?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  9. 9 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    [quote#1:"Роси"]
    Руснаците не за пръв път обещават и не изпълняват.[/quote]

    Права си, но има и друг елемент, че на руснаците не им се воюва в Сирия. Не им се плаща редовно, а и доста жертви дават. Така, че едно примирие си е добре дошло за дадения момент.

    http://www.faktor.bg/novini/svjat/67609-bunt-protiv-putin-voenni-otkazvat-da-voyuvat-v-siriya.html

    Имало едно време ссср...
  10. 10 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3523 Неутрално

    До коментар [#2] от "daskal1":

    Те може и да се договорили, но Асад вече не искал да напуска властта през 2018. Нещо, за което дори Путин вече настоявал (а американците - отдавна), според израелски източници.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  11. 11 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#5] от "dogwoman":

    И какво ще направят ако не приемат? Сетих се за крилата фраза на дефендърчо - остава им да "не се поддават на провокацията".

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  12. 12 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1998 Весело

    А САЩ и Русия питаха ли Ердоган!

  13. 13 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 561 Неутрално

    в статията не е посочено но примирието е било само за 5 дена , после пак щели да се стреллят , руснаците колко ще го спазват ,не се знае , но в събота по погрешка са бомбардирали позиции на ПЙД , ЙПГ , над 50 убити ,

  14. 14 Профил на Бенефициенто Корупционе
    Бенефициенто Корупционе
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Примирия много, прекратяване на огъня-никаво!
    Турциа и СА наливат масло в огъня, подклаждайки конфликта с нови и нови оръжия, и нова жива сила!

  15. 15 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    До коментар [#11] от "tribiri":

    Никой не може да знае какво ще направи един нестабилен човек, който е в "епизод". Това е научна тайна (майна).

    Доброто е заразно
  16. 16 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3628 Неутрално

    Ако не се използва от спонсорите на фанатиците за да им пратят помощ....окей ! Иначе бой по тиквите до следващото примирие и пак отначало !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  17. 17 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Весело

    До коментар [#9] от "citoplast":

    Украинската Правда е един достоверен източник в случая!!! А какво казват от Чук-чук?!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  18. 18 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4172 Неутрално

    До коментар [#10] от "vesolr":

    Асад преди посещението в Москва не искаше много неща, но като му казаха че Русия ще се изтегли от Сирия кротна. Така ще е и в този случай. Тези които виждат отношенията Русия-Сирия като безпроблемна песен грешат доста дълбоко. Конфликтът на мнения там е ежедневен, типичен арабски пазар.

  19. 19 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Русия е ясна, тя стои зад Асад, а САЩ като какви сключват примирието от името на терористите? Като техни покровители или?

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  20. 20 Профил на op
    op
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Примирие,което няма да бъде спазена от руснаците.

  21. 21 Профил на Hafen der Wahrheit
    Hafen der Wahrheit
    Рейтинг: 340 Неутрално

    [quote#5:"dogwoman"]Ердоган олекна още повече. [/quote]

    Е, какво олекна!? Той никога не е търсил конфронтация с когото и да е било. Искаше Путлер да не бие етническото турско население в Сирия. Плюс това Ердоган би бил доволен от подобно развитите на обстоятелствата, понеже по този начин, ще се намали, потока мигранти към Турция.

    Да направиш добро е толкова лесно- просто се усмихни!
  22. 22 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    Казано е, обещание от руснаци...не става.

    Ама пък ще има повод да бъдат изтребени, ако не го спазват.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  23. 23 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#19] от "bulgarin.":

    Като най-силната държава в света...поела полицейски функции, поради невъзможност на други да го правят.

    Що задаваш глупави въпроси?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  24. 24 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#15] от "dogwoman":

    Така подписано примирие ще избави Европа от изнудванията на rDоган. Освен това отваря врата за създаване на Кюрдистан, което е като вадене на зъб без упойка за турското хитлерче. Спира контрабандата с идилски нефт - трета греда!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  25. 25 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2277 Неутрално

    Големите решават, разбира се. Малките подсмърчат в ъгъла...
    Ердоганчо да продължава с гаубиците, ако е мъж...

  26. 26 Профил на Долен лев педал
    Долен лев педал
    Рейтинг: 229 Разстроено

    До коментар [#1] от "Роси":

    Ах тези лоши руснаци,и тези изпълнителни американци!

    Когато един глупак върши нещо,от което се срамува,той винаги твърди,че това е негов дълг.
  27. 27 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#22] от "Росен (Путлер капут)":

    Както ги изтреби Хитлер ли?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  28. 28 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#10] от "vesolr":


    [quote#10:"vesolr"]но Асад вече не искал да напуска властта през 2018.[/quote]
    Ами ще се спомине от естествена смърт.
    Такава смърт ще е напълно естествена, защото устройва всички замесени, а са замесени всички.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  29. 29 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    [quote#17:"tribiri"]Украинската Правда е един достоверен източник в случая!!! А какво казват от Чук-чук?![/quote]

    Добре, че ми каза, особено ти! А от Чук-чук може да споделиш! Няма лошо, ще те разберем! И на никой няма да кажем!

    Имало едно време ссср...
  30. 30 Профил на op
    op
    Рейтинг: 486 Неутрално

    До коментар [#21] от "Hafen der Wahrheit":

    Ердоган моли Путин да не бомбардира етническито турско население но Путин се направи на неразбрал.След свалянето на самолета се изказа,че никой не му бил казал за тях.На руснак вяра не може да се има.

  31. 31 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#27] от "tribiri":


    [quote#27:"tribiri"]Както ги изтреби Хитлер ли? [/quote]
    Не, както ги изтреби сталин.

    И хитлер щеше да може, но тогава съюзник на руснаците беше САЩ, а с такъв съюзник никой не може да бъде победен.

    Вата, Вата,
    не можете дори да сте оригинални.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  32. 32 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#9:"citoplast"]Права си, но има и друг елемент, че на руснаците не им се воюва в Сирия. Не им се плаща редовно, а и доста жертви дават. Така, че едно примирие си е добре дошло за дадения момент. [/quote]
    Ако я няма войната в Сирия и дрънкането на оръжие пред турците, на путин ще му се наложи да обяснява на пабедителите защо ще им се налага да ядат гречка и брезова кора.
    Ако няма война, кремълци си я измислят. Техният режим ВИНАГИ се е крепял на войната, страха и репресиите.

    #KOЙ номинира бокова!
  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#25:"Добрин Велков"]Ердоганчо да продължава с гаубиците, ако е мъж...[/quote]
    ако на територията му падне ракета или снаряд, от сирийска страна ,без да се колебае ще продължи с гаубиците

  35. 35 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#32] от "Emergen-C":

    И кой ви го казва това!? Те са със стандарт 1.5 пъти по-висок от нашия. Вие брезова кора ли вечеряте?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  36. 36 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    [quote#32:"Emergen-C"]Ако няма война, кремълци си я измислят. [/quote]

    Това ми е пределно ясно! Но явно има и такива които не искат да воюват, дори и само заради това, че не им се плаща! А останалото народонаселение да си прави изводи! Ако може!

    Имало едно време ссср...
  37. 37 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 929 Неутрално

    До коментар [#23] от "Росен (Путлер капут)":

    Абсолютни глупости. Най-арогантната държава, която се меси във вътрешните работи на всички останали държави по света. Въпроса е друг. Значи САЩ сключват примирие, а терористичните групировки като Армия на Исляма и най-различни подобни започват да изпълняват. По този начин американците отново показват всъщност кой стои зад тероризма в Сирия, а и в други държави.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  38. 38 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#31] от "Росен (Путлер капут)":

    И кога да очакваме изтреблението им? За коледа чакахме фалита. Сега каква дата ще посочите?

    Не ви ли писна да ставате за смях!? Лично аз бих се комплексирал след толкова несбъднати мечти.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  39. 39 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    [quote#35:"tribiri"] Те са със стандарт 1.5 пъти по-висок от нашия. [/quote]

    Я чуй Игор за колко рубли споменава в клипчето! И тогава говори за цифри, които не са ти ясни!

    Имало едно време ссср...
  40. 40 Профил на Hafen der Wahrheit
    Hafen der Wahrheit
    Рейтинг: 340 Неутрално

    [quote#25:"Добрин Велков"]Големите решават, разбира се.[/quote]

    Може Рассия и да има ядрено оръжие, но нали се сещате, че докато не вЪрне Крим, сваляне на санкциите йок. А те бавно, но методично си вършат работата. Мурзилите още могат!

    Да направиш добро е толкова лесно- просто се усмихни!
  41. 41 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 902 Неутрално

    [quote#31:"Росен (Путлер капут)"]И хитлер щеше да може, но тогава съюзник на руснаците беше САЩ,[/quote]
    Хаха, то оставаше и САЩ да бяха съюзник на Хитлер.

    А участието им във войната едно такова - амен-амен 10%. Добре, че са те, иначе какво щяхме да правим?

  42. 42 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#37] от "bulgarin.":


    [quote#37:"bulgarin."]Абсолютни глупости. [/quote]
    Ще може ли с конкретика?
    Ето ти го пак и ме почвай, ама конкретно.
    [quote#23:"Росен (Путлер капут)"]Като най-силната държава в света...поела полицейски функции, поради невъзможност на други да го правят. [/quote]

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    [quote#35:"tribiri"]Те са със стандарт 1.5 пъти по-висок от нашия.[/quote]

    https://www.youtube.com/watch?v=aHqBuM_ZbC4

    Имало едно време ссср...
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#41] от "Отнесен":


    [quote#41:"Отнесен"]А участието им във войната едно такова - амен-амен 10%[/quote]
    Ако НЕ бяха дали алумиН на руснаците сещаш ли се колко процента щеше да е...загубата на хитлер?
    Пълно въздушно превъзходство. Пълно викам.
    Имаш ли идея какво би значело това през 42-ра или пък през 43-та когато щеше да свърши ВСВойна.

    Подготвяй се за коментар и тогава пиши.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  47. 47 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Любопитно

    [quote#35:"tribiri"] Те са със стандарт 1.5 пъти по-висок от нашия.[/quote]
    Е голяма гордост. Великата победителка и православна владелчица на всичките полезни изкопаеми се сравнява с някаква малка държавица с население колкото половин москва.

    Я да сравним стандарта на живот в расия и този в Канада, да речем - и двете са големи северни държави. Със САЩ няма да се сравнявате, защото ще прилича на гавра с труп.

    #KOЙ номинира бокова!
  48. 48 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1998 Весело

    До коментар [#33] от "tribiri":

    Културно съжителство.....
    Или може би .... присъствие...
    Културни особености.

  49. 49 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#45] от "Добрин Велков":

    Кои големи бе?
    Един голям има и други.

    Баси фатмашкото мислене.

    И за Меркел отпра в другата статия простотията и се утаи.
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/02/22/2709983_premierut_poluchil_zaplaha_za_ubiistvo_dopulnena/?p=0#addcomment
    ком. № 141, който опровергавам, но ти се изниза тихичко.
    Това не ти е казармата, където номерата ти са минавали.
    Това е реалният живот.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  50. 50 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 929 Неутрално

    До коментар [#42] от "Росен (Путлер капут)":

    Това не става за коментар тъй като е абсолютна глупост. Не може в международните отношения да има такова нещо като държава-полицай. А и дори да допуснем такава хипотеза, която отново повтарям е абсолютна глупост, полицаят трябва да бъде обективен и да изхожда единствено от интересите на тези, които защитава. САЩ са доказали, че се интересуват единствено от своите интереси и от никои други и това е насоката на цялата им външна политика.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  51. 51 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    До коментар [#24] от "tribiri":

    Това имах предвид и аз. Нещо е сме се разбрали очевидно.

    Доброто е заразно
  52. 52 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2277 Неутрално

    До коментар [#24] от "tribiri":


    [quote#24:"tribiri"]Така подписано примирие ще избави Европа от изнудванията на rDоган.[/quote]
    Има такъв нюанс...

  53. 53 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 340 Неутрално

    [quote#4:"metaflute1"] Нали руснаците дамо по тях бомбят?!
    [/quote]
    Ами точно де ! А американците ги евакуираха с хеликоптери, когато ги бяха загащили в ИРАК, иракската армия. Ама в Сирия не могат. И за това голямо пищене падна. Голям срам !
    Отделно сега какво искат американците ? Руснаците като видят някакви , чалми, с бради,шалвари, с калашници и рпг-та, да идат първо да ги питат от коя точно терористична група са и после да ги чистят . Лелее как се излагат САЩ, така открито да защитават наемниците си там. А уж трябваше да излезе че било ВЪЗНИКНАЛО народно недоволство. Ма то пък пак джихад. Един и същи сценарий им се уморихме да им го гледаме. Ама лошото, че много хора пък и Европа пострада от техните игри.

  54. 54 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 340 Неутрално

    [quote#10:"vesolr"]Те може и да се договорили, но Асад вече не искал да напуска властта през 2018. Нещо, за което дори Путин вече настоявал [/quote]
    НАГЛОСТ му казвам аз на това ! Абе какви са американците, та дори и Путин, да решават кой трябва да избере сирийския народ . Ако сирийците си искат да изберат Асад, от къде на къде, някои ще му налагат друг. Отвън .

  55. 55 Профил на Долен лев педал
    Долен лев педал
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#47] от "Emergen-C":

    Гурдея се с теп!

    Когато един глупак върши нещо,от което се срамува,той винаги твърди,че това е негов дълг.
  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  58. 58 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#50] от "bulgarin.":

    Оспорваш фактите за да не се налага истински коментар.

    Не съм изненадан де.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  59. 59 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#56] от "niko_tin":

    Та нещата се попромениха, ползва думите, щото са точни.

    Русия никога не е била силна, но по-слаба от сега спрямо останалите почти не е била.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  60. 60 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#57] от "Добрин Велков":

    Чука кокалче то, по голото ти теме.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  61. 61 Профил на Птеродактиль Северномонгольский
    Птеродактиль Северномонгольский
    Рейтинг: 1109 Неутрално

    [quote#41:"Отнесен"]Хаха, то оставаше и САЩ да бяха съюзник на Хитлер.[/quote]
    Така е, САЩ не, но СССР пък за сметка на това бяха.

  62. 62 Профил на Птеродактиль Северномонгольский
    Птеродактиль Северномонгольский
    Рейтинг: 1109 Любопитно

    [quote#54:"Калата"]Ако сирийците си искат да изберат Асад, от къде на къде, някои ще му налагат друг[/quote]
    Ти си говорител на сирийския народ ли? Или просто звездите ти го нашепват та си убеден кой какво иска? Тия милиони сирийци, дето избягаха в Турция и Европа от бомбардировките на Асад и приятеля му Путлер и те ли си го искат? Къде ви намриат такива?

  63. 63 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 929 Неутрално

    До коментар [#58] от "Росен (Путлер капут)":

    Да се коментират глупости не си струва. Някой си се бил самоназначил за световен полицай и почнал да бомбардира наляво и надясно. Няма такова нещо в международните отношения и не може да има. А и не само в международните. Аз може ли, поради неспособността на нашата полиция да се справи с престъпността да грабна автомата и да тръгна по улиците да раздавам правосъдие. Как се нарича това? Така че не се опитвай да пробутваш несъстоятелни тези в опит да оправдаеш международния тероризъм използван усърдно от държавата САЩ

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  64. 64 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 340 Неутрално

    [quote#46:"Росен (Путлер капут)"]Ако НЕ бяха дали алумиН на руснаците сещаш ли се колко процента щеше да е...загубата на хитлер? [/quote]
    Абе аз не знаех, че са им го ДАЛИ, все си мисля, че са им го ПРОДАЛИ. Е това ли им е голямата заслуга на САЩ, за ВСВ ? Че са си въртели търговийка със СССР. Щото ОНЯ десант, който го свалиха в края на войната, не оказа никакво влияние. Само колкото да се възползват и да окупират първи западна Европа.
    Сега да не им се ще да стане подобно и в Сирия ? Руснаците да свършат всичко полезно, а братята ти да се наместят там удобно. Хеххе , май Путин не е толкова прост.

  65. 65 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#64] от "Калата":

    Добре бе.
    Ако САЩ не бяха ПРОДАЛИ алумиН на руснаците войната щеше да свърши през 1943-та.
    Сега добре ли е?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  66. 66 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#64] от "Калата":


    [quote#64:"Калата"]Руснаците да свършат всичко полезно[/quote]
    Това никога в световната история НЕ се е случвало.
    Руснак да свърши нещо полезно.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  67. 67 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#63] от "bulgarin.":

    От глупави примери полза няма.

    Обяснявам ти каква Е реалността, ти не щеш да я приемеш.
    Забивай тиква в пясъка и бъди...спокоен.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  68. 68 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 340 Неутрално

    [quote#47:"Emergen-C"]Я да сравним стандарта на живот в расия и този в Канада, да речем - и двете са големи северни държави. Със САЩ няма да се сравнявате, [/quote]
    Малее така услужливо сте седнали някои да ги хвалите тея САЩ, че чак прозирате, какви са ви пристрастията.
    И понеже все ползвате един изтъркан лаф, да сравнявате по стандарт, кой колко имал (колко бил ограбил от света), аз да те питам. По богатия ли е прав при спор между двама ?
    Значи ако САЩ са по богати от Русия, те са прави. Ако аз те блъсна с моята скъпа кола, с твоята трошка, аз ли ще съм прав ?
    Мутрата която е рекетирала и обирала хора е прав, при спор с някой работник. Това ти е изтърканата логика със сравнение на стандартите.

  69. 69 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 929 Весело

    До коментар [#67] от "Росен (Путлер капут)":

    Аз съм си спокоен, най-малко пък някой като теб може да ме смути. А иначе е очевидно кой си е забил главата в пясъка.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    До коментар [#65] от "Росен (Путлер капут)":

    Не съм сигурен дали са го продали. Доколкото знам голяма част от помощта (материална) е била безвъзмездна. Години след войната по пътищата на Русия са се търкаляли стари американски камиони щото И това са получили руснаците като помощ...

    Няма шики-мики.
  72. 72 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    "И понеже все ползвате един изтъркан лаф, да сравнявате по стандарт, кой колко имал (колко бил ограбил от света)..."

    Въййй... безнадежден случай на социализъм примесен с русозаслепия (както обикновено)

    Няма шики-мики.
  73. 73 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#68] от "Калата":

    Бе ти как "еволюираш" от Канада в Щатите?
    Човека ясно те пита, а ти като Мирча Кришан все към "краставицата" те влече.
    Каната кого е ограбила?
    [quote#68:"Калата"] кой колко имал (колко бил ограбил от света[/quote]
    И ялови житейски анти примери си наринал.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  74. 74 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#71] от "Олд Шетърхенд":

    Беше за да НЕ оспорвам щуротията му.

    По онова време сякаш е имало значение алуминият дали и купен или е подарен.
    Ако го нямаше, нямаше да има руски самолети и край на сесесерето. Да не говорим за ГОТОВИТЕ самолети, които пак са получавали с щатските конвои.

    Навремето четох "Повест за истинският човек".... за Алексей Маресиев. И там и никъде по руските филми нямаше и намек за американски или английски самолети карани от руснаците и участвали в разгрома на Хитлер.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  75. 75 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#68:"Калата"]да сравнявате по стандарт, кой колко имал (колко бил ограбил от света)[/quote]
    русия като граби от Източна Европа (включително България) и от всичките "саюзни республики" пак фалира.
    Само с грабене не става, трябва и да го можеш. А русия не може нищо.

    #KOЙ номинира бокова!
  76. 76 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#70] от "сащ терорист номер едно":

    Как точно путлерист е набил американско канче?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  77. 77 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#65:"Росен (Путлер капут)"]Ако САЩ не бяха ПРОДАЛИ алумиН на руснаците войната щеше да свърши през 1943-та. [/quote]
    И трябваше.
    Германците имат по-голям потенциал да използват природните ресурси в Северна Азия, отколкото руснаците.

    #KOЙ номинира бокова!
  78. 78 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Любопитно

    [quote#68:"Калата"]да сравнявате по стандарт, кой колко имал (колко бил ограбил от света)[/quote]
    Канада, примерно, от кого и какво точно е ограбила? За един приятел в кремъл питам, мерси.

    #KOЙ номинира бокова!
  79. 79 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#69] от "bulgarin.":


    [quote#69:"bulgarin."]Аз съм си спокоен[/quote]
    Сигурен съм.

    Аз пък никога не съм спокоен.
    И доволен не съм никога.

    Алеко: "по-добре недоволен човек, отколкото доволна свиня."

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  80. 80 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2277 Весело

    Как е еднополюсният модел, уважаеми зрители?
    Функционира ли?
    Или това примирие говори за друго?
    Някои умници нещо говореха за непоканена Русия преди време...
    Пак не познаха, естествено...

  81. 81 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#80] от "Добрин Велков":

    Говорехме и говорим за изхвърлена Русия зад борда на коалицията на белите хора в Сирия.

    А как е Меркел? Никой не я заплашва с убийство, а?
    [quote#141:"Добрин Велков"]ако такова писмо бъде изпратено на Меркел, някои ще разбере ли, ще се пише ли по вестниците? [/quote]
    [quote#156:"Росен (Путлер капут)"]МОЛЯ някой да предаде на фатмака от пост № 141, че Меркел Е заплашена с убийство и това го пише НАВСЯКЪДЕ и се знае, освен по кварталните клубове на комуноидите в северозападна България.
    [/quote]
    И фатмак не видеЙме повече там да отговори за глупостите, които е писал.
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/02/22/2709983_premierut_poluchil_zaplaha_za_ubiistvo_dopulnena/?p=0#addcomment

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  82. 81 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1183 Любопитно

    До коментар [#80] от "Добрин Велков":

    Не ти се получава

    Няма шики-мики.
  83. 83 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    До коментар [#81] от "Росен (Путлер капут)":

    Ако можеш да ми кажеш как и моя и твоя пост са под номер 81...

    Няма шики-мики.
  84. 84 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Весело

    До коментар [#83] от "Олд Шетърхенд":


    [quote#83:"Олд Шетърхенд"]Ако можеш да ми кажеш как и моя и твоя пост са под номер 81... [/quote]
    Дневникарски неудачи .

    Това нищо не е.
    Един ми пише до мой коментар № 81.
    Не ме цитира обаче.
    Аз съм забравил какво съм писал там и нормално рестартирам статията за да видя какво съм писал.
    Таратанци виждам. Има коментар № 80, има си и № 82, но НЕ и № 81. не е изтрит, просто го няма .
    Не отговарям, защото НЕ знам на какво трябва да отговоря.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  86. 86 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#8] от "tribiri":

    няма примирие, което да устройва Русия.

    Русия иска да смаже опозицията и Асад да си върне над 90% от териториите в Западна Сирия.

    такова нещо може се случи само временно...

    трибиби,
    ти върна ли си парите от Комплекс Камчия? или те измамиха фалиралите рушняци?

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  87. 87 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1400 Весело

    До коментар [#41] от "Отнесен":

    Да бе да... Чети бе човек, ако не в нета, има го и в съветската литература и статистика!
    Като хора и жертви, да, малко. Всеки руски войник след есента 1943-та е бил облечен, обут и нахранен от тях. Целия транспорт, пак тогава, е бил американски. Дори прословутите катюши са били на американски камиони. А за технологиите за рудодобиване, обработка на метали, нефтената и газовата индустрия, да не говорим. Дето бързо са заменили руските, тези от началото на 19-ти век.
    Не знам дали си служил войник, но още по татово време се учеше, че война се печели с тил, не с войниците на първа линия. Такъв СССР нямаше и затова в началото губеше катастрофално.
    Разбирам, че опорните точки понякога са противоречиви, ама преди да пишеш чети, или поне помисли...

  88. 88 Профил на сащ терорист номер едно
    сащ терорист номер едно
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#76] от "Росен (Путлер капут)":

    Как ли не четеш ли.Град след град джихадистите ви ги гонят.Скоро и последната крепост на терористите до границата с Турция ще падне.И като затворят гранижата ще ги избият един по един.А ви може да ревете колкото си искате.Браво на Путин.

  89. 89 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 981 Неутрално

    До коментар [#5] от "dogwoman":

    да искаш от ердоган разум е като да водиш разговор с растение
    същото е

  90. 90 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3729 Неутрално

    Поредното безсмислено упражнение без реални резултати.

  91. 91 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1607 Неутрално

    Примирието е нужно на сирийската армия, да освободи сили за ИГИЛ.

  92. 93 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 902 Неутрално

    [quote#87:"charlesdegaulle"]е знам дали си служил войник, но още по татово време се учеше, че война се печели с тил, не с войниците на първа линия. Такъв СССР нямаше и затова в началото губеше катастрофално.[/quote]
    Сега вече азбирам много добре за какво говориш. СССР са нямали тил, затова пък германците са имали и точно в съседство с тила - най-голямата държава в света (Брианската империя, доста по-голяма и мощна от СССР по това време, териториално, икономически и военно).

    Схващаш ли сега кой бил в тил, кой в гръб и кой с колко е допринесъл за победата.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK