САЩ забраниха на военните си да пътуват до Брюксел

Ген. Филип Брийдлав.

© Chris Wattie, Reuters

Ген. Филип Брийдлав.



Европейското командване на армията на САЩ забрани на служителите си неофициални пътувания до Брюксел, а за служебни пътувания ще се изисква специално разрешение, съобщи агенция "Ройтерс".


"Ще съдействаме на Белгия по всеки възможен начин. Осъждаме тези нападения и ще продължим да подкрепяме съюзниците си от НАТО и партньорите си в борбата с тези терористи, които заплашват свободите и начина ни на живот", заяви главнокомандващият на НАТО ген. Филип Брийдлав. Забраната не важи само за военните, които заемат дипломатически постове в Белгия.


В двете нападения в Брюксел вчера бяха убити поне 30 и ранени около 230 души. В сряда бе потвърдено, че първата идентифицирана жертва е гражданка на Перу, а сред ранените има и американци.




Полицията идентифицира един от заподозрените извършители на атаката на летище "Завентем" - Наджим Лахрауи, който вече бе обявен за издирване след акцията миналата седмица, която доведе до залавянето на Салах Абдеслам.


Двамата самоубийци на летището са идентифицирани като братята Халид и Брахим Баркауи, известни на полицията като дребни престъпници, но не и като част от терористична структура.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    Каква е разликата между официално и неофициално пътуване? И ако неофициалното не е по работа, как така го забраняват?

  2. 2 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    Тъй, тъй ...

    Цял ден вчера се чудех защо никой не споменава, че в Брюксел е и централата на НАТО, а не само висшият чиновнически апарат на ЕС.

    Добре, че са Щатите, та да ни го припомнят ...

  3. 3 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1262 Весело

    До коментар [#1] от "Лео":

    просто-ако имаш договор с армията ,по времето на договора дупето ти е на армията...и те правят с него каквото си искат

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  4. 4 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8385 Любопитно
  5. 5 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1034 Любопитно

    КОЙ насади Европа на пачите яйца на тероризма?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  6. 6 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    Да бяха забранили на военните си да налагат "демокрация" по техен модел по света!

    Мърфи е оптимист!
  7. 7 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 545 Неутрално

    До коментар [#1] от "Лео":

    На гости, екскурзия и т. н. Военните почти навсякъде по света имат освен права и куп ограничения, налагани им от командването... САЩ не са изключение

  8. 8 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2012 Неутрално

    До коментар [#5] от "Граждани за Европейско либерално беззаконие":


    [quote#5:"Граждани за Европейско либерално беззаконие"]КОЙ насади Европа на пачите яйца на тероризма?[/quote]

    Не мога да се съглася, че някой, случайно или нарочно насажда когото и да е на въпросните яйца.
    По този повод Инджев е написал доста добре обосновани предположения, които може би ще отговорят на въпроса ви, но при всяко положение тежките конспиративни теории няма да ви отговорят на това.

  9. 9 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    САЩ са едни от главните виновници за ситуацията. Разбира се, и Русия също.

  10. 10 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    Ъъъ...
    Пентагонът, чрез офиса си в Европа намеква, че нивото на сигурност у столицата на Европа е на равнището на...
    Багдад?
    Или Могадишу.
    Наздраве другари, Путин виноват!

    Ecrasez l’infâme
  11. 11 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2370 Неутрално

    Тез големи пъзльовци...
    Нашите представители си пътуват...

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Абе, тия не трябваше ли да ни пазят?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  14. 14 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    [quote#11:"Добрин Велков"]Тез големи пъзльовци...
    Нашите представители си пътуват... [/quote]
    Е, де!

    То вярно, че хенералот Лав, Лав Лав мно'о сълзливо и панически го раздава по всеки повод, ама в случая са прави.

    Не е от шубе, а просто да не дърпат дявола за опашката.
    Защото за арабелите американците са си първи дразнител.
    Помните ли спонтанните народни радостни демонстрации из Арабистана, когато думнаха Ню Йорк? Дори и в "съюзнически" и "партньорски" страни ...

  15. 15 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Ние каквото можахме, направихме. Сега се оправяйте

  16. 16 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    Стандартна процедура за безопасност. Да не забравяме че освен офицерски и сержантски състав има и договорни военнослужащи, и семействата им, които могат да решат да отидат от любопитство до конфликтен район. Вчера в САЩ имаше масова акция по идентифициране на състоянието на студентите в западна Европа - просто това е прието като норма на отговорност за служители и подопечни и от институциите , и от обществото.

  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Весело

    [quote#13:"stile libero"]Абе, тия не трябваше ли да ни пазят? [/quote]
    Кога са ти обещавали такова нещо?

    На всичкото отгоре войска от атентати не пази.
    Пази полицията и жандармерията ...

  18. 18 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#2] от "xm...":

    Все пак атаките бяха до институциите на ЕС...

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    САЩ са преценили, че техните военни в Брюксел са в по-голям риск, отр колкото в Афганистан или на бойното поле-правете си изводите на къде ни водят либерастите и толерастите!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  21. 21 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Весело

    [quote#18:"angevins"]Все пак атаките бяха до институциите на ЕС... [/quote]
    Ъ?

    От кога летището, още повече терминалът на Америкън Еърлайнс, и метрото на Брюксел станАха институции на ЕС ?

    Абе, хора, внимавайте какво лапате от медийните лакардии!

  22. 22 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#5] от "Граждани за Европейско либерално беззаконие":

    Сирия, Ирак, Афганистан, Либия, Сомалия, Йемен, Египет...
    Всичките бяха социалистически/комунистически, тоталитарни, подкрепяни от СССР, държави, повечето с диктатура.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  23. 23 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1325 Весело

    До коментар [#12] от "полувишис":

    като камикадзета ли?))

  24. 24 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8385 Весело

    До коментар [#18] от "angevins":


    [quote#18:"angevins"]Все пак атаките бяха до институциите на ЕС... [/quote]

    А пък ако бяха в институциите на ЕС... щеше да има повече доволни !

    karabastun1@abv.bg
  25. 25 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 671 Неутрално

    [quote#22:"Никола Георгиев"]Сирия, Ирак, Афганистан, Либия, Сомалия, Йемен, Египет...
    Всичките бяха социалистически/комунистически, тоталитарни, подкрепяни от СССР, държави, повечето с диктатура.[/quote]
    а сега са много убави

  26. 26 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#5:"Граждани за Европейско либерално беззаконие"]КОЙ насади Европа на пачите яйца на тероризма? [/quote]

    Отговарям ти веднага - Путин и Асад.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  27. 27 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#10] от "Graf":

    Интересно нали... каква е целта?

  28. 28 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 671 Неутрално

    смятайте колко можем да разчитаме на тия херои ако, не дай си Боже, припука нещо у нас

  29. 29 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    До коментар [#26] от "Ian Smith":

    янчоу,събра ли армия-освободителка на братският ти сирийски народ?

  30. 30 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#26] от "Ian Smith":

    Комунизъм: идеология, която не признава други икономически и обществени идеологии освен своята.
    Поддръжниците на комунизма са готови да убиват масово невинни хора, посредством терористични атаки, и го правят, за да постигнат световно господство на своята идеология.
    Да ви напомня на нещо?

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  31. 31 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    До коментар [#22] от "Никола Георгиев":


    [quote#22:"Никола Георгиев"]Сирия, Ирак, Афганистан, Либия, Сомалия, Йемен, Египет...
    Всичките бяха социалистически/комунистически, тоталитарни[/quote]

    Сега са демократични, с малки изключения, ама и там демокрацията се е настанила на големи части от териториите, та светът стана по-красив и умен. И най-вече безопасен.
    Необходимо е да се захванете с Египет по-здраво. Нещо, генералите де, там са се самозабравили и всичкото чалма с брада е пропищело от диктатурата им.

    Ecrasez l’infâme
  32. 32 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    [quote#5:"Граждани за Европейско либерално беззаконие"]КОЙ насади Европа на пачите яйца на тероризма?[/quote]

    Расия

    The best way to predict the future is to invent it.
  33. 33 Профил на az22
    az22
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#26] от "Ian Smith": баба Меркел и тя има голяма вина.

    Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
  34. 34 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#25] от "stile libero":
    Какво стана в България след 45 години управление на същите изроди - тотален крах на икономиката, беззаконие, нива на престъпност до небето.
    Това става и там. Само че там имат и оръжие и етнически вражди (както в бивша Сърбославия).

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  35. 35 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    Нека да се обоснова - без гражданската война в Сирия, Ислямска държава щеше да е това което беше към началото на гражданската война - малка терористична група, действаща само на територията на Ирак и без влияние извън тази държава.
    Ислямска държава се разрастна и се превърна в армия след и ЗАРАДИ ! изстъпленията на Асад в Сирия с покровителството и прякото участие на Путин.
    Освен това към началото на гражданската война в Сирия, Ислямска държава не контролираше в Ирак дори и едно село. Първите си територии и то значителни тя завзе в Сирия, завзе си и столица - Ракка.
    Това бяха територии от които Асад изтласка опозицията, но не успя да завземе или задържи.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  36. 36 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    До коментар [#17] от "xm...":

    Практически е невъзможно да се опазиш от самоубиец. Обикновеният престъпник се страхува за живота си, "мъченикът" с "шахидски пояс" отива към смъртта. Превантивна работа с децата и младежта е необходимо да е основата, силите на реда само могат да ограничат размерите на престъпления от този тип. Нова реалност.

  37. 37 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#24] от "karabastun":

    Не доволни щеше да има ако въобще нямаше атаки и загинали....

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  38. 38 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Стандартно американско лицемерие.

  39. 39 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#6:"султана глаушева"]Да бяха забранили на военните си да налагат "демокрация" по техен модел по света! [/quote]

    1)Няма техен модел демокрация. Има демокрация и недемокрация. Например в САЩ има демокрация, а в Русия не.
    2)Твърдението, че можеш да наложиш демокрация е абсурдно.
    Демокрация означава да дадеш право на някой да избира - това означава, че ако искаш можеш да си избереш диктатура.
    Да си видяла наскоро някой да си е избрал диктатура !

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  40. 40 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1325 Весело

    До коментар [#35] от "Ian Smith":

    за маршал си ти роден,за маршал)

  41. 41 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 838 Неутрално

    [quote#5:"Граждани за Европейско либерално беззаконие"]КОЙ насади Европа на пачите яйца на тероризма?[/quote]
    Толерастията, лицемерието и алчноста на европейците.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  42. 42 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 671 Неутрално

    [quote#34:"Никола Георгиев"]Какво стана в България след 45 години управление на същите изроди - тотален крах на икономиката, беззаконие, нива на престъпност до небето. [/quote]
    да не си се консервирал нещо, ако не си забелязал, днес сме 2016, а не 1989

  43. 43 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#36:"daskal1"]Практически е невъзможно да се опазиш от самоубиец. Обикновеният престъпник се страхува за живота си, "мъченикът" с "шахидски пояс" отива към смъртта.[/quote]
    Тия самоубийци си имат квартири. На бас, че за 90% от тях не се знае какво работят. Да изпратят екип разследващи журналисти в Моленбек и цялата мрежа ще лъсне за 1 месец.

  44. 44 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    [quote#36:"daskal1"]Практически е невъзможно да се опазиш от самоубиец.[/quote]
    Разбира се!
    Особено когато сам си си го отгледал и отхранил!
    Само дето си пуснал друг да ти го учи ...

    В Белгия вече се промълвиха някои нелицеприятни истини, че освен гетоизирането на двата квартала са допуснали и саудитски проповедници да обсебят мюслеманската общност в тях ...
    Схемата е до болка позната, нали?

  45. 45 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#25:"stile libero"]а сега са много убави [/quote]

    Еми да де, това е заради некадърните ви опити да им налагате недоноШчето ( съветски комунизъм ).
    Нефелния съветски комунизъм както обича да казва Бубито 1945.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  46. 46 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 914 Неутрално

    [quote#22:"Никола Георгиев"]Сирия, Ирак, Афганистан, Либия, Сомалия, Йемен, Египет...
    Всичките бяха социалистически/комунистически, тоталитарни, подкрепяни от СССР, държави, повечето с диктатура.[/quote]
    ... и никой не беше и чувал за Ислямска Държава.
    После под зоркото око на САЩ се появиха талибани, граждани на "съюзника на демокрацията" Саудитска Арабия започнаха да правят атентати, след това започна износът на "цветни" революции. За да докарат нещата до там, където са в момента - в Близкият изток цари мир, мюслитата не се и сещат за САЩ, за сметка на това Европа е под непрекъсната атака от бежанци и терористи.

  47. 47 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#33:"az22"]До коментар [#26] от "Ian Smith": баба Меркел и тя има голяма вина. [/quote]

    Съгласен +

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  48. 48 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#38:"fatoumata"]Стандартно американско лицемерие. [/quote]

    Стандартно комунистическо лицемерие.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  49. 49 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2370 Неутрално

    До коментар [#35] от "Ian Smith":


    [quote#35:"Ian Smith"]малка терористична група, действаща само на територията на Ирак [/quote]
    Която дори нямаше да се появи, ако някой не беше излъгал за ОМП и реши да демократизира Ирак. Нещо не споменаваш целият процес, а това не е красиво...

  50. 50 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 3128 Неутрално

    До коментар [#12] от "полувишис":
    "ЕС и САЩ трябва да решат въпроса с независима палестинска държава. така ще се осигури мир в Близкия Изток, сигурност и гаранции за Израел"

    Не се грижи за Израел. Те единствени от цивилизованите държави се справят.

    подпис
  51. 51 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Заглавие от август 2015:
    "Управлението на Върховния комисар на ООН за бежанците призова ЕС да помогне на Балканите за бежанците"

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  52. 52 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 671 Неутрално

    капитаните първи напускат кораба. Класика в жанра.

  53. 53 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#42:"stile libero"]да не си се консервирал нещо, ако не си забелязал, днес сме 2016, а не 1989 [/quote]

    Но още влачим последствията от вашето управление преди 1989-а и след нея.
    Ако ще си говорим за консевриране, тук е пълно с типове консервирани по времето на Вълко Червенков, ръсещи злостна антизападна пропагнда в сталинистки стил.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  54. 54 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 544 Любопитно

    [quote#26:"Ian Smith"]
    Отговарям ти веднага - Путин и Асад. [/quote]
    Първите стълкновения между сунитите и шиитите почнаха през лятото на 2012, така по спомени. Диктатора Ал-башар оставяше мирно протестиращите сунистски мюсюлмани да бъдат обстрелвани от снайпери. И това Русия поддържа. От друга страна, какъв диктатор ще избират сирийските сунити и дали ще има свобода на вероизповедонаието?

    Es muß Geld fließen!
  55. 55 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#46:"Yotce"]... и никой не беше и чувал за Ислямска Държава. [/quote]

    Бяхме чували за Ал Кайда.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  56. 56 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#46:"Yotce"]После под зоркото око на САЩ се появиха талибани[/quote]

    Талибаните са следствие от нефелните опити за налагане на съветски комунизъм в Афганистан.
    Не лъжи така грубо - и помним, и знаем историята

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  57. 57 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#48:"Ian Smith"]Стандартно комунистическо лицемерие.[/quote]
    И ти ли си в плен на мурзилската логика - щом критикува едните, значи е от другите?
    По-големи лицемери от американците не познавам.
    (За руснаците се изказвам редовно под съответните статии).

  58. 58 Профил на marobo
    marobo
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Какви са тези военни, които не могат да пътуват до опасни райони? Меки?

    Демокрацията е за тълпата. По-нагоре имат значение само парите.
  59. 59 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#50] от "Иван К":

    постоянната война не е точно справяне...

    трябва устойчиво решение, с което да са доволни повечето държави в района. особено ония, дето живеят в Средновековието...

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  60. 60 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Весело

    [quote#46:"Yotce"]За да докарат нещата до там, където са в момента - в Близкият изток цари мир, мюслитата не се и сещат за САЩ, за сметка на това Европа е под непрекъсната атака от бежанци и терористи. [/quote]

    Ха-ха-ха, дрОгарЬО, опитите ви да вбиете клин между ЕС и САЩ са нефелни Ама яко нефелни
    Виждаш ли Буби - взех любимия ти лаф на въоръжение

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    До коментар [#44] от "xm...":

    Тактиката на вербуване на родени на запад младежи (и в Европа, и в САЩ ) към терористични групировки беше започната от АлКаеда преди десетина години. Темата се коментира отдавна в САЩ още след присъединяването на младежи от сомалийски произход към АлШабаб, след това онлайн вербуването на майор Хасан Нидал и убийствата във Форт Уорт, доброволките към ИДИЛ и т.н. Просто френската следвоенна концепция за "единен подход" към расовите и етничните групи след ВСВ затрудни идентификацията и работата с тези "непривилигеровани социални групи". Европа беше горда с интеграционното си отношение, сега има да внася корекции в законодателната си база за да адресира проблемите.

  63. 63 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1544 Любопитно

    [quote#5:"Граждани за Европейско либерално беззаконие"]

    КОЙ насади Европа на пачите яйца на тероризма? [/quote]

    https://pbs.twimg.com/media/CeOZClrW8AI1P7B.jpg

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  64. 64 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#49:"Добрин Велков"]Която дори нямаше да се появи, ако някой не беше излъгал за ОМП и реши да демократизира Ирак. [/quote]

    По въпроса за ОМП-то, ако искаш иди кажи на кюрдите и на иранците, че Саддам не е имал БОВ ( нали знаеш какво значи ).
    Само, че си носи по-дебела ламарина. За отзад де
    И какво като се е появила, но е била незначителна !
    Вие не я превръщайте в армия пък другите ще си носят отговорността за техните си действия.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  65. 65 Профил на divide_et_impera
    divide_et_impera
    Рейтинг: 317 Неутрално

    "САЩ забраниха на военните си да пътуват до Брюксел"

    И да продължим с това ..." , където се намира главната квартира на НАТО"
    --------------------------------------------------
    Горкана тяя.
    Натовска.
    Притеснение и пристискване големо.

    Страшничко им станало на натовските военни разквартировани в главната им квартира - Брюксел.

    Поради наличието и на други квартиранти наоколовръз - арапи - 1-во, 2-ро, 3-то и n-то поколение.

    Главния началник на НАТО - Брийдлав е разлепил на околните дървета и тараби листя със текст:

    "ХОРА ПОМОГНЕТЕ ! ! ! ! ! !"
    "Търсим спешно квартира за НАТО-вски военни в тих и мирен квартал, гдето нема караници, побоища и комшийски свади"
    "За предпочитане да има в съседство градинки с цветенца, гдето да се разхождат мили пухкави кученца и котенца, а от клонките на близките дръвченца да пеят мънички птиченца"

    С гореща и много належаща молба вопием към вас и ващо състрадание мили хора.
    _____________________Ваш Брийдлав
    _____________________(на голям зор)

    ПЪХНИ ДОСАДНИКА НА ОТБЯГВАНЕ И ГО ДОКАРАЙ ДО СЪСТОЯНИЕ - САМ ДА СИ ПРИКАЗВА И ДА ПРИРИТВА ЗА БАН
  66. 66 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#57:"fatoumata"]И ти ли си в плен на мурзилската логика - щом критикува едните, значи е от другите? [/quote]

    Ти не критикуваш, а правиш тук комунистическа пропаганда. Доста е различно, нали.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  67. 67 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#58:"marobo"]Какви са тези военни, които не могат да пътуват до опасни райони? Меки? [/quote]

    Ами пробвайте ги и ще разберете

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  68. 68 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3991 Любопитно

    До коментар [#47] от "Ian Smith":

    Как да си обясним в случая вината на Меркел след като терористите са трето поколение белгийски граждани?
    Не защищавам Меркел, просто търся логика.

  69. 69 Профил на Феникс
    Феникс
    Рейтинг: 350 Неутрално

    До коментар [#56] от "Ian Smith":

    Нито помните, нито знаете, талибанското движение е създадено на територията на Пакистан със съдействието на спецслужбите. Известно е пакистанските служби с кои други отвъдокеански служби си сътрудничат.

  70. 70 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#54:"slan777"]От друга страна, какъв диктатор ще избират сирийските сунити и дали ще има свобода на вероизповедонаието? [/quote]

    Затова някои хора тук настоявахме големите да се разберат, да си стиснат ръцете, Асад да се оттегли и да си остави заместници, основните страни в Сирия също да се разберат ...
    Можеше да се получи нещо като египетския вариант - не е идеален, но е доста по-добър.
    Щом се почна с трепането ... е, това са последствията.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  71. 71 Профил на Феникс
    Феникс
    Рейтинг: 350 Неутрално

    До коментар [#64] от "Ian Smith":

    Я изброй и западните държави, които доставиха това оръжие на Ирак. Ще ти подскажа малко, едната е Франция, ти продължи с другите..

  72. 72 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#57:"fatoumata"]По-големи лицемери от американците не познавам. [/quote]

    Аз познавам - вас, комунистите.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  73. 73 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    Виждам че има едно принципно неразбиране на юридическата отговорност в американската система. Ръководителят е длъжен да предупреди за да не остави възможност да бъде съден за "пострадали по недоглеждане и небрежност на обществото". Къде в Европа на кофите пише да не се слагат на главата, или да внимавате защото кафето в чашата е горещо и може да се опарите ако го излеете върху себе си? В САЩ се налага, законовите принципи на прецедентното право го изискват.

  74. 74 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#68:"daskal1"]Как да си обясним в случая вината на Меркел след като терористите са трето поколение белгийски граждани?
    Не защищавам Меркел, просто търся логика. [/quote]

    Абсолютно си прав наистина, но вината на Меркел може би ще я видим след 20 - 30 години.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  75. 75 Профил на Monsieur
    Monsieur
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Каквото и да си говорим, САЩ са велика нация - най-великата на нашето съвремие. До няколко години очаквам тълпи от уплашени западноевропейци да емигрират към Америка, както през края на 19 век и началото на 20в. Причината - ислямизацията и "гетозацията" на Европа.

  76. 76 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#69:"Феникс"]Нито помните, нито знаете, талибанското движение е създадено на територията на Пакистан със съдействието на спецслужбите. Известно е пакистанските служби с кои други отвъдокеански служби си сътрудничат. [/quote]

    Но е реакция на опитите за налагане на комунизма ви в Афганистан.
    Освен това сътрудничеството между пакистанските и щатските служби е доста ограничено - пакитата си играят техните игри.
    САЩ нямат никакво участие в създаването на талибаните.
    И няма за какво - бяха си постигнали целите - СССР ( вашата любима мъртвородена рожба ) беше изгонен от Афганистан и даже беше рухнал.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  77. 77 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    [quote#71:"Феникс"]Я изброй и западните държави, които доставиха това оръжие на Ирак. Ще ти подскажа малко, едната е Франция, ти продължи с другите.. [/quote]

    Дай сега вече да се разберем - Саддам нямаше химическо оръжие или имаше, но беше доставено от Запада !
    Иракското въоръжение, включително и химическото беше съветско. Има достатъчно данни за това.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  78. 78 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 671 Неутрално

    [quote#76:"Ian Smith"]САЩ нямат никакво участие в създаването на талибаните.[/quote]
    стига си спамил глупости

  79. 79 Профил на Феникс
    Феникс
    Рейтинг: 350 Неутрално

    До коментар [#76] от "Ian Smith":

    Нищо подобно. Талибанското движение е създадено през 1992г.в Пакистан и няма нищо общо със съветската намеса в Афганистан от 80-те. А ние пък помним как когато талибаните бяха пред Кабул през 1996г. някои хора твърдяха, че те щели да обединят иначе разпокъсания от групировките Афганистан.

  80. 80 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Да се командирова веднага Куна в Пентагона да ги научи на смелост и умно говорене.

  81. 81 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    До коментар [#62] от "daskal1":
    Ъхъм.
    Назад, назад погледнете ... Петдесетина години все едно и също се върти, само "емблематичните" имена на разните му организации се променят ...
    Ал Кайда не са първите, просто са най споменаваните и набиваните в главите на мат'ряла от политпросветата напоследък.

    Самият процес на гетоизация е невъзможен без участието и на двете страни. И допускането, с любезното съдействие на местните власти при това, външни да ти поемат "духовното обгрижване" на гетоизираните означава, че сам вкарваш вълка в кошарата.
    Оттам нататък е само въпрос на време да береш плодовете ...
    Това е едната основна грешка, която пък е производна на първата основна грешка - че можеш да се ползваш от тоягата на религиозното противопоставяне както и доколкото ти е удобно, а после да се връцнеш и да ти се размине.
    Европейските Империи Британия и Франция настъпваха тая мотика още покрай ВСВ и веднага след нея, Щатите се метнаха и те да я играят същата игра. Разбира се - със същите последици. Поуки - нулеви!
    И продължава, напоследък задружно.
    Да видим сега доколко ще се окажат уврели главите на предводителите, задаващи тона за песен. Все още е рано за прогнози, та да видим. Първите фалцети не ги броим, те бързите гръмогласковци не са решаващите фактори.
    Аз съм 30-40 на 50-60 оптимист ...
    Умерен и скептичен оптимист

  82. 82 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 325 Любопитно

    Що бе? Те нямаха ли право да си ли пътуват въоръжени?

  83. 83 Профил на Феникс
    Феникс
    Рейтинг: 350 Неутрално

    До коментар [#70] от "Ian Smith":

    "Някои хора тук" не сте тези, които ще казват какво да става в Сирия. Това ще го каже сирийския народ, след като изгони от страната си терористичните групировки, създадени и въоръжени от САЩ и приятели...

  84. 84 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3672 Неутрално

    добро решение , това би спасило човешки животи ....

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  85. 85 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#66:"Ian Smith"]Ти не критикуваш, а правиш тук комунистическа пропаганда. Доста е различно, нали. [/quote]
    Кое точно е пропаганда? Намирам проявата им за много недостойна. Не може така да изоставят централата на НАТО. В Брюксел живеят много американци, те да не би да са по-маловажни от военните им?

  86. 86 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 509 Неутрално

    До коментар [#75] от "Monsieur":

    Не до няколко години, в момента има толкова много хора, специално тези около мен в Германия, които мислят за Северна Америка. За съжаление, за САЩ не стават толкова лесно нещата. На мене лично Канада ми изглежда по-лесно постижима. Не съм сигурна, че си заслужава да се чака за зелена карта за САЩ.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  87. 87 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#27] от "chushko":

    Прочети : http://www.vitki.org/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D0%A1%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F-%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0.html

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  88. 88 Профил на toyaga
    toyaga
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#35:"Ian Smith"]без гражданската война в Сирия, Ислямска държава щеше да е това което беше към началото на гражданската война - малка терористична група, действаща само на територията на Ирак и без влияние извън тази държава.
    Ислямска държава се разрастна и се превърна в армия след и ЗАРАДИ ! изстъпленията на Асад в Сирия с покровителството и прякото участие на Путин. [/quote]
    А великите САЩ и НАТО защо не ги победиха?
    Айде не за 3 дни, нека да е за 3 години?

    Как може да разберете, че службите слухтят за вас? Изведнъж спират да ви блокират и да ви трият постовете! :D
  89. 89 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1544 Весело

    До коментар [#87] от "Captain Shakespeare":

    Даваш линк към сайт, който се казва "Сатира и жизн"? Много достоверно, също като материал от "НеНовините"!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  90. 90 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#56:"Ian Smith"]Талибаните са следствие от нефелните опити за налагане на съветски комунизъм в Афганистан.
    Не лъжи така грубо - и помним, и знаем историята [/quote]
    Айде сега, следствие... Създадоха ги САЩ.

  91. 91 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#55:"Ian Smith"]Бяхме чували за Ал Кайда.[/quote]
    О, да, Ал Кайда, дете на СССР и един от отделите на КГБ, наричан кодово "ЦРУ"...

  92. 92 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2034 Любопитно

    [quote#6:"султана глаушева"]Да бяха забранили на военните си да налагат "демокрация" по техен модел по света![/quote]
    Да си чувала за японец-камикадзе? Щото и там са си наложили демокрацията и то на два пъти, като втория път с помощта на две особени бомби... Та що няма японци по летищата и стадионите хем си имат вековни традиции в областта на саможертването. Ей, все САЩ и капитализма са ви виновни.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  93. 93 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 914 Неутрално

    [quote#60:"Ian Smith"]Ха-ха-ха, дрОгарЬО, опитите ви да вбиете клин между ЕС и САЩ са нефелни Ама яко нефелни [/quote]
    Аз говоря с факти, ти можеш да упражняваш просташкото си чувсто за хумор колкото ти душа иска.

  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  95. 95 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    До коментар [#76] от "Ian Smith":

    Донякъде "феникс" е прав, имаше заиграване на ЦРУ с пакистанския вожд генерал Зия Ул Хак по създаването на емирати като стратегия за удар в "мекото под корема" на Съветския Съюз - републиките от Централна Азия, особено Таджикистан, с който Афганистан има племенни връзки. Доста последствия на студентата война чрез "прокси страни и елементи" се проявяват и днес, от наркотрафика и този на оръжие, до пилитически преврати и фундаменалиски движения. Талибан си бяха рожба на пакистанското военно разузнаване, оттам прерастнаха в муджахедини, с които имахме сериозни проблеми след изтеглянето на САЩ от региона, включително и с довеждането на част от тях в Босня.

  96. 96 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Е па нормално.Напълнили са гащите.То американската армия си е менте армия.Дай им да бият от въздуха.Стане ли дума за пехота ги нема никакви.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  97. 97 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 1028 Неутрално
  98. 98 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3380 Весело

    До коментар [#96] от "Петър Петров":

    Ъхъ, само руската пехота е пехота, американците са страхливи. Тия мантри може в местното клубче на АБПФК да ги разтягаш...

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  99. 99 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#89] от "Умерена джихадистка с канибалски наклонности":

    за грамотните хора без капаци е достатачно.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  100. 100 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1544 Весело

    [quote#99:"Captain Shakespeare"]за грамотните хора без капаци е достатачно.[/quote]

    Ами, чудесно. Следващият път може да ни пуснеш линк и към в. Стършел, няма да има никаква разлика.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK