
© Ogilvy & Mather Group
Рекламите за много храни внушават, че те са толкова вкусни, че да си оближеш пръстите. Маркетинг кампания на американската компания KFC предлага преживяването да продължи и след това под формата на овкусен лак за нокти.
За клиентите в Хонконг се подготвят два вкуса - "Оригинал" и "Люто и пикантно", на лак, годен за консумация.
Зад идеята стоя местното поделение на рекламния гигант Ogilvy & Mather Group. Директорът за маркетинг и комуникации Ана Мъгълстоун казва за "Ню Йорк таймс", че това не е майтап, а съвсем реален продукт, изработен съвместно с McCormick & Company, произвеждащи подправки за веригата за бързо хранене.
"Аз самата съм го опитвала в офиса и има вкус на пиле. Откачена работа, нямам идея как го постигат", допълва тя. По-важно е защо го правят.
Отговорът на Мъгълстоун е, че посланието е насочено към младото поколение, което да не забравя за "страхотния вкус и приятното време", олицетворявани от този бранд.
Излизането на лака на пазара се очаква през втората половина на годината.