Путин: Няма неразрешими проблеми между Русия и ЕС

Путин: Няма неразрешими проблеми между Русия и ЕС

© Associated Press



Пред отношенията между Русия и Европа не съществуват неразрешими проблеми", пише Владимир Путин в статия за в. "Катимерини" в навечерието на посещението му в Гърция. Според него, за да има отново многостранното партньорство, "трябва да има взаимно уважение на интересите и мнението на другия".


Русия изхожда от необходимостта да установи диалог в духа на равенство и партньорство с ЕС по широк спектър въпроси - от либерализиране на визовия режим до формиране на енергиен съюз. Все още обаче не виждаме в нашите европейски партньори готовност да тръгнат по този път, пише руският президент.


Русия и ЕС са стигнали вече до един кръстопът, на който трябва да се даде отговор на въпроса как виждаме бъдещето на отношенията ни и по кой път ще тръгнем. Аз съм убеден, че от събитията в Украйна трябва да извадим необходимите заключения и да започнем изграждането от Атлантика до Тихия океан на една зона за икономическо и хуманитарно сътрудничество на базата на архитектурата за равноправна и неделима сигурност. Значима стъпка в тази посока би било хармонизирането на процедурите на европейската и евразийска интеграция, посочва Путин.




Това начинание става все по-необходимо поради факта, че Европа днес е изправена пред растяща конкуренция от други центрове за влияние в съвременния свят, отбелязва Путин, цитиран от БТА.


Той подчертава, че за да може "старият континент" да получи полагащото му се място в новата международна реалност, трябва да се обединят силите на всички европейски страни, в това число и на Русия.


Важен елемент в тази насока са и многоаспектните руско-гръцки отношения, пише още руският президент, като акцентира особено върху значението на енергийния сектор.


Ние сме твърдо привързани към диверсификацията на коридорите за пренос на енергия, която ще увеличи стабилността на доставките и изобщо енергийната сигурност на Европа като цяло.
От две десетилетия Русия остава стабилен и сигурен доставчик на природен газ за Гърция.


Действащото споразумение с Гърция бе подновено до 2026 г. при благоприятни за страната условия. Имайки предвид желанието на гръцките власти страната им да се превърне в значим енергиен разпределителен център на Балканите, ние винаги сме разчитали на Гърция по отношение на нашите планове за нарастване на доставките на въглеводороди за Централна и Западна Европа, изтъква Путин.


Руският президент отбелязва, че въпросът за южни енергийни коридори към страните от ЕС остава в дневния ред, въпреки че Москва се е оказала принудена да спре проекта "Южен поток". Той припомня, че през февруари в Рим шефовете на "Газпром", на италианската "Едисон" и на гръцката ДЕПА са подписали меморандум за разбирателство за пренос на руски природен газ по дъното на Черно море и през трети страни до Гърция и Италия.


Путин изразява убеденост, че приятелските отношения с Гърция представляват стабилна база за многообещаващо бъдещо партньорство. Надявам се, че ще засилим по-нататъшния ни многоаспектен диалог и ще реализираме заедно нашите планове, пише руският държавен глава в статията си във в. "Катимерини".

Коментари (451)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Има,г-н Путин - проблемът сте Вие!

    Tony
  3. 3 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 627 Неутрално

    както винаги, съветската пропаганда в чист вид. обвиняват всички в собствените си грехове

    Birds of a feather flock together.
  4. 4 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Имам усещането, че ЕС е анексирал Крим и е окупирал Донбас.

  5. 5 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Проблемът на ЕС е много лесен за разрешаване- Русия да се изтегли от незаконно окупираните територии на Украйна.

  6. 6 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 532 Любопитно

    Еми, айде решавайте ги тия проблеми тогава! К'во се чака?

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  7. 7 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 925 Неутрално

    др. Путин, кога ще има истинска демокрация в Русия?

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#2] от "Free person":

    Нет Путин, нет проблем.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на it
    it
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Путин сигурно внимателно следи събитията във Венецуела: петрол плюс лява политика = липса на тоалетна хартия в магазините.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  14. 14 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2201 Весело

    Ако ЕС и НАТО отстъпват на Путин по една държава или поне по една една част от територия на съседни държави ще има разбирателство.
    Дори не трябва да става прекалено често. По едно завоевание на две години е достатъчно да поддържа гордостта на руснаците и мира в Европа.

    подпис
  15. 15 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#2] от "Free person":

    Нет Путина, нет проблема.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  16. 16 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Какво казал Путин за в. "Катимерини". Утре ще каже съвсем друго.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  18. 18 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#9] от "zo":

    Путин е проблемът на Русия,а и за ЕС и НАТО.

    Tony
  19. 19 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 627 Весело

    Оня ден Русия направи опит да се финансира от световните финасови пазари. Резултатът беше много разочароващ.
    Другарят Путин взе да върти опашка....лекинко в Катемарини ( защото в Новинар няма да хване декиш ).

  20. 20 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3576 Любопитно

    От цялата тирада на Питин-единственото което го интересува е сътрудничеството в областа на енергетиката!?!Петрол и газ!!.Няма и дума за екология ,високи технологии,иновации.Както и няма помен от думи за нормална политика.Само интереси?!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  21. 21 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2201 Гневно

    До коментар [#10] от "Щ":
    "Най-големият кошмар на краварите в съвременната история винаги е бил съюз между Германия и Русия"

    Да бе!
    А за Полша, Чехия, Румъния , България според теб е супер!

    подпис
  22. 22 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    Изтегляте се от Крим, плащате репарации на Украйна и ще видим дали не можем да помогнем с нещо.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  23. 23 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Някой може ли да ми каже защо този "велик" стратег залага само на най-куците коне за да влия на ЕК? Или ще са партии с по 1-2% или ще са правителства които в момента са наведени и зависими от парите?

  24. 24 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#8] от "Митрето":

    презокеанските робовладелци са престанали да бъдат робовладелци малко преди евразииските крепостни да станат "свободни".

    Birds of a feather flock together.
  25. 25 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#8:"Митрето"]спорът е м-у Путин и презокеанските робовладелци [/quote]

    Онан Oruelович ги чатка тия работи...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  26. 26 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Интервютата на Путин са като прожекции на стар филм.

  27. 27 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Джуджето най-добре да си гледа Азия и да не се меси в Европейските работи. Рашистан не е европейска държава нито в пряк, нито в преносен смисъл.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#24:"Realistic Cock"]презокеанските робовладелци са престанали да бъдат робовладелци малко преди евразииските крепостни да станат "свободни".[/quote]

    Малка корекция: крепостните още са си крепостни, а чернокож стана президент на най-мощната държава в света.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 973 Неутрално

    "Пред отношенията между Русия и Европа не съществуват неразрешими проблеми", пише Владимир Путин
    ---------------------------------------
    Що, съгласен е да плати за кражбата на Крим ли?

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  30. 30 Профил на speedygonzales
    speedygonzales
    Рейтинг: Неутрално

    Има един неразрешим проблем между Русия и ЕС, започва със С и завършва на Щ, с три букви.

  31. 31 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    В понеделник присъствах на разговор на пияни мужици, горди притежатели на апартаменти в Бяла. Та, с някакъв устрем в интонацията мужиците си говореха "ех, защо Русия не анексира и България. Толкова хубаво се живее тук", а другия мой познат, професор по математика им отговори " ами тогава няма да се живее хубаво"

  32. 32 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#29:"qwertqwert"]Що, съгласен е да плати за кражбата на Крим ли?[/quote]

    Ато какво "спечелиха" кримчани от анексията:
    http://europe.newsweek.com/misery-terror-life-under-putin-crimea-439189?rm=eu

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  33. 33 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#31:"stanislavdi"] Толкова хубаво се живее тук", а другия мой познат, професор по математика им отговори " ами тогава няма да се живее хубаво"[/quote]

    Тия и Швейцария да анексират, и нея ще превърнат в кочина. Виж статията, цитирана в пост № 32.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  34. 34 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3563 Неутрално

    Пред отношенията между Русия и Европа не съществуват неразрешими проблеми".Ами да видим.

  35. 35 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#30] от "speedygonzales":

    абе на вас все САЩ ви е с**л в гащите

    Birds of a feather flock together.
  36. 36 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    [quote#10:"Щ"]Принципно, не би имало по-мощен съюз в историята, от този между Европа и Русия, [/quote]

    И с какво Русия ще допринесе за мощта на такъв съюз? Със суровини ли? Със и без такъв съюз ЕС ще си купува суровините. Проблемът е че Русия няма нищо общо с ЕС, два противоположни свята. За никакъв съюз не може да става дума докато Русия е такава дивашка държава, а за да се промени са и нужни много десетилетия, ако това изобщо се случи!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  37. 37 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 515 Неутрално

    "Путин подчертава, че за да може "старият континент" да получи полагащото му се място в новата международна реалност, трябва да се обединят силите на всички европейски страни, в това число и на Русия."
    -----------------------
    За кой ли път, Путин е безпощадно точен! Само, че, подобно развитие иска независими и коректни партньори, а не марионетни правителства на служба на Вашингтон, чийто единствен интерес е да "разделя и владее".

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  38. 38 Профил на volodia123
    volodia123
    Рейтинг: 349 Неутрално

    В предаване на държавната телевизия "Русия" , депутатът Владимир Жириновски горещо одобри терористичните атаки в Брюксел, при които загинаха 35 души и над 200 бяха ранени.
    Той заяви в ефир, че според него, същото мисли, но се стеснява да признае, руското ръководство.
    "Терористичните атаки в Европа са крайно изгоден за Русия. Тероризмът предизвиква у патриотично настроените жители на Европа ненавист към ислямските екстремисти, които проникват в държавите им прикрити като бежанци. Тази ненавист експлоатират крайнодесните партии в страните от Евросъюза, които практически открито се спонсорират от Русия. Ако терористичните атаки продължават, тези политици, които директно се подчиняват на Москва ще имат шанс да победят на изборите", прогнозира Жириновски.
    "Русия не е Европа. Сега терористичните атаки стават там и ще продължават. И това на нас ни е изгодно! Да пукнат, да загиват!", разпалено се развика Жириновски

  39. 39 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 803 Любопитно

    [quote#0:"Д"]Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше (...) призиви към насилие по адрес на конкретни лица.[/quote]
    Ботоксовата царевна е кървав диктатор, какво ТОЧНО има лошо в това да се подканя към неговата кончина?!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  40. 40 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Путин има страшен проблем - на 17.06. ще се взема решение дали да се вдигне забраната за руските атлети да участват в международни състезания (в Рио), или не!

  41. 41 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#36:"quatro_4x3"]Проблемът е че Русия няма нищо общо с ЕС, два противоположни свята.[/quote]
    Най често повтаряната глупост, с надеждата да стане истина!

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  42. 42 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2018 Весело

    Путин сдава багажа по всички линии! Успешното начало бе поставено, когато се изниза от Сирия. За международната политика това е добре, но не знам, как ще се посрещне в самата Русия. Там 87% ще се почувстват меко казано обидени, че техният неотразим мачо по такъв безславен начин довършва авантюрите, в които те активно участваха като безгласни рейтингови проценти..

  43. 43 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#36:"quatro_4x3"]Русия е такава дивашка държава, а за да се промени са и нужни много десетилетия, ако това изобщо се случи![/quote]

    На Европа са й били нужни 1100 години, за да стигне от падането на Рим до Микеланджело, 1200 до Декарт и 1300 до Моцарт.

    Десетилетия са нищожен период в историята, през който е дори теоретически невъзможно дивакът да стане цивилизован джентълмен.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  44. 44 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    До коментар [#10] от "Щ":


    До коментар [#37] от "disclosure":

    Абе "братчеди" с какво русия ще допринесе за Европа или за Германия. Те единственото нещо което предлагат са въглеведороди, които предлагат още един куп страни в света.
    Те пак ще си продават въглеводородите защото иначе ще умрът от глад.
    БВП колкото на Испания.
    Но за сметка на това, мафия, наркомани и хора ненаучени да спазват никакви закони. Айде моля..............
    Европейците в Европа - руснаците в Азия

    И ако някоя мурзилка избръщолеви, че можем да използваме руската армия за нещо, трябва да ги разочаровам. Ние европейците не искаме да нападаме никой.

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  45. 45 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#38:"volodia123"]"Русия не е Европа. Сега терористичните атаки стават там и ще продължават. И това на нас ни е изгодно! Да пукнат, да загиват!", разпалено се развика Жириновски.[/quote]

    В България тази роля я изпълнява Волен Сидеров - той казва на глас онова, което ръководството на БСП мисли.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  46. 46 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 730 Неутрално

    Тези дни някой трябва да зададе директните въпроси на наглото ченге Путин:

    - Готов ли е да подпише молба от името на Русия за членство в ЕС
    - Готов ли е да подпише молба от името на Русия за членство в НАТО?

    И ако отговорът е отрицателен - Защо?

  47. 47 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1438 Неутрално

    Той подчертава, че за да може "старият континент" да получи полагащото му се място в новата международна реалност, трябва да се обединят силите на всички европейски страни, в това число и на Русия.
    ===========================
    мистър путлер нека да не мисли за полагащото се място на "стария континент"!
    Европа си има не от вчера полагащо й се лидерско място в света.
    Нека путлер мисли за полагащото се място на неговото творение - овпутена, изостанала, скарана с всички съседи расия. На боклука на историята!
    С путин и без путин, расия пропусна историческия шанс да стане една културна и напреднала Швеция с големината на две Канади.
    Трябва й на първо време - ДЕпутинИЗАЦИЯ.
    Следва ДЕкгбЗАЦИЯ.
    ДЕолигархИЗАЦИЯ.
    ДЕкомунИЗАЦИЯ.
    ДЕсъветиЗАЦИЯ.
    Върховенство на Закона.
    Свобода.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  48. 48 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Първо, Русия няма съюзници, само роби или врагове. Второ, "голям праз" е Русия с БВП по малък от Италия.

    chavo64
  49. 49 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    До коментар [#48] от "chavo64":

    30 % по - малък от Италия, колкото на Мексико и Испания
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  50. 50 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#49] от "iak":

    Прав си!

    chavo64
  51. 51 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2632 Неутрално

    Либералните анти Путинисти пак са в ЕUфория!
    ЕС без пазарите в Русия и без вноса на суровини и капитали от там, бързо ще стане жертва на американско-саудитския уахабитски експеримент:
    ПРИШЕЛЕЦ+ТТИП= либертофонско толерантна демократура !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  52. 52 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1049 Весело

    [quote#51:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]ЕС без пазарите в Русия и без вноса на суровини и капитали от там[/quote]
    Хахах Руснаците да не би да са спряли износа на суровини. Ако го направят ще има революция на следващия ден.
    Газ и петрол има навсякъде.

    Капитали от русия? Ще ме уморите от смях
    https://www.youtube.com/watch?v=WSq7oxM_fyo
    У росии денг нет.

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  53. 53 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2020 Любопитно

    [quote#43:"Norman Granz"]Десетилетия са нищожен период в историята, през който е дори теоретически невъзможно дивакът да стане цивилизован джентълмен.[/quote]
    В Япония си интегрираха нисшите касти в рамките на поколение-две. И то нисши... били са по-зле от нашите роми, имали са си касти на престъпниците по браншове, бухали са се яко... и с малко шлайфане го докараха до втора световна икономика, без природни ресурси и сухопътни връзки с останалия свят... Та може и в обозрим брой десетилетия, стига онези на върха да имат мерак. Именно това наблюдаваме в Русия — хората могат (куп руснаци извън Русия се доказаха), но онези в Кремъл имат съвсем други идеи и цели...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  54. 54 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    Бла-бла-бла, обичайната Путинова риторика.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  55. 55 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 346 Весело

    До коментар [#53] от "gost22":

    Когато ние станем като швейцарците, тогава и ватниците ще станат европейци, тоест никога. Мужика си иска нагайката, водката и гречката, както и такове и ракети.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  56. 56 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 346 Весело

    [quote#55:"меншевик"]такове[/quote]

    Танкове...

    От онези гаснещите Армати с картонените куполи.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  57. 57 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4558 Любопитно

    "Путин: Няма неразрешими проблеми между Русия и ЕС"

    Най-големия проблем между Русия и ЕС е въпросът за Украйна. Ако, този въпрос бъде решен отношенията между Русия и ЕС няма причина да не се нормализират, поне на нивото които бяха преди избухването на украинската криза.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  58. 58 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 678 Весело

    Нещо май пак сменихме плочата?! Има неразрешими проблеми и те се наричат ДНР и ЛНР. Докато те са факт има неразрешими проблеми!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  59. 59 Профил на mongeneral
    mongeneral
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Гросмайсторът ,както винаги има стратегическа визия,за която на евролидерите ще им трябват години за да могат да разберат и да постигнат консенсус!

  60. 60 Профил на ems37520974
    ems37520974
    Рейтинг: 219 Неутрално

    [quote#4:"stedim"]Имам усещането, че ЕС е анексирал Крим и е окупирал Донбас.[/quote]

    Имам усещането, че САЩ извъртяха един държавен преврат в Украйна, в отговор на предизвикателството Сирия.
    ЕС няма нищо общо, една марионетка няма своя воля.

    http://www.kultura.bg/bg/article/view/24552
  61. 61 Профил на Mockingbird
    Mockingbird
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#22] от "Norman Granz":

    да не забравяме и ефективни присъди за всички военнопрестъпници, независимо от заемания от тях пост

  62. 62 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#59:"mongeneral"]Гросмайсторът ,както винаги има стратегическа визия,за която на евролидерите ще им трябват години за да могат да разберат и да постигнат консенсус![/quote]

    Това е много остроумна подигравка, разбира се, но моят съвет е: не прекалявайте със сарказма, защото хората с руско самосъзнание са обидчиви.

    На мен пък сегашното умилкване на Впутин около ЕС ми говори, че всичките му останали проекти - от "евразийския" съюз през ИБРИК до "панславянската дъга" и пр. налудности се оказаха запъртъци, както и се очакваше.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2018 Любопитно

    До коментар [#57] от "Иво":

    "Най-големия проблем между Русия и ЕС е въпросът за Украйна."

    Да виждаш проблем в това, че първият зам-министър председател на Русия има намерение да стигне с танк до Берлин? Или че според основния путински медиен глашатай Кисельов сега в Европа бушува фашизъм, а континентът се е превърнал в сборище от гейропейци?
    Можеш да се осведомиш у проститутките, колко трудно (като правило-невъзможно, следите остават) е след като си водил определен начин на живот, да смениш резбата и, което е по-трудно, да убедиш всички около себе си, че си го направил.
    Та, като заключение, при цялото му безсмъртие, на Путин няма да му стигнат годините пред него, за да убеди света в обратното на това, което нормалните хора смятат, че той представлява. Особено с токива "помощници" като вас.

  65. 65 Профил на Mockingbird
    Mockingbird
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#14] от "Иван К":

    хаха, абсолютно си прав

  66. 66 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 305 Неутрално

    В едно и също изречение Путин твърди ,че очаква партньорство от страна на ЕС и същевременно нарича европейските дипломати "нашите партньори" . Ако са ваши партньори , защо ги призовавате към партньорство ? И вместо да дрънкате като празна кофа освободете Крим и Донбас и тогава разчитайте на партньорство ! Иначе можете да разчитате на съучастничество , но няма да ви се получи !Все същата демагогия от времето на Ленин , същите селски хитрини допринесоха да изостанете от икономическото и културно развитие на света !

  67. 67 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#64:"Дон Кихот"]Да виждаш проблем в това, че първият зам-министър председател на Русия има намерение да стигне с танк до Берлин? [/quote]

    И че лично Впутин заплашваше преди две зими Европейците с връткане на крачнето и ги приканваше да идат, ако им стиска, до Сибир да си насекат дърва?

    Или пък че изпращаше придворните си лумпени с мотори БМВ и Харли Дейвидсън да веят червени байряци през Полша до Берлин?

    Или че никога неизтрезняващият Рогозин беше посадил две тополи пред резиденцията си като постоянен представител в НАТО и ги поливаше пред очите на западните дипломати, демек: ей това ви чака?

    И същият Рогозин заплашваше Украйна, че като затвори въздушното си пространство си за руски граждански полети, ще иде до Киев със стратегически бомбардировач?

    Европа се показа ТВЪРДЕ мекушава и толерантна към руските издевателства. Но вече идва payback time.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  68. 68 Профил на voltron
    voltron
    Рейтинг: 282 Неутрално

    [quote#62:"Norman Granz"]На мен пък сегашното умилкване на Впутин около ЕС ми говори, че всичките му останали проекти - от "евразийския" съюз през ИБРИК до "панславянската дъга" и пр. налудности се оказаха запъртъци, както и се очакваше.[/quote]
    Путин не хоти война, обаче ако го предизвикат защитава интересите на 150 милиона руснаци, не на някой друг.

    ПУТИН АКБАР
  69. 69 Профил на voltron
    voltron
    Рейтинг: 282 Неутрално

    [quote#42:"Дон Кихот"]Успешното начало бе поставено, когато се изниза от Сирия.[/quote]
    Така се изниза, че фермите около Гута вече са наши. Ислямистите да се хранят алах акбар.

    ПУТИН АКБАР
  70. 70 Профил на voltron
    voltron
    Рейтинг: 282 Неутрално

    [quote#67:"Norman Granz"]ще иде до Киев със стратегически бомбардировач? [/quote]
    Беше Румъния, прегледай пак опорните точки.

    ПУТИН АКБАР
  71. 71 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 515 Весело

    [quote#32:"Norman Granz"]Ато какво "спечелиха" кримчани от анексията: [/quote]
    Ти пък, светлото бъдеще малко ли е? Завиждаш нещо за предстоящото благоденствие на руснаците

  72. 72 Профил на mongeneral
    mongeneral
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#62] от "Norman Granz":

    За първи път чувам за някаква "панславянска дъга".
    Конспиративна теория ли е?
    Пиши ми по-често за да ме осветляваш по такива важни проблеми на съвремието.
    ЕС+РФ е най-зловещия стратегически кошмар за САЩ!

  73. 73 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#72:"mongeneral"]Пиши ми по-често за да ме осветляваш по такива важни проблеми на съвремието. [/quote]

    След година-две ще ме молиш и БРИК да ти припомням какво е...



    [quote#72:"mongeneral"]ЕС+РФ е ...[/quote]

    ... нещо в мокрите ти сънища...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  74. 74 Профил на voltron
    voltron
    Рейтинг: 282 Неутрално

    [quote#32:"Norman Granz"]Ато какво "спечелиха" кримчани от анексията:
    [/quote]
    Ами заплатите и пенсиите автоматично се повишиха 2 пъти сравнено с Украйна. Доколкото Порошенко ги плаща де.

    ПУТИН АКБАР
  75. 75 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#70:"voltron"]Беше Румъния, прегледай пак опорните точки.[/quote]

    Точно защото НЕ ПОЛЗВАМ опорни точки, се случва да сбъркам.

    Още по-зле за Рогозин, Румъния е държава-член на НАТО.

    Как очакваш да се отнасят европейските държави към Русия, освен като изостанала полудържава, управлявана от група безотговорни гангстери?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  76. 76 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#74:"voltron"]Ами заплатите и пенсиите автоматично се повишиха 2 пъти сравнено с Украйна. [/quote]

    По моста ли им ги доставят?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  77. 77 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#71:"blaueaugen"]предстоящото благоденствие на руснаците [/quote]

    То от 100 години все им предстои...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  78. 78 Профил на mongeneral
    mongeneral
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#73] от "Norman Granz":

    Какво са мокри сънища?Как ги постигаш?
    Раздуй!
    ЕС и РФ нямат избор,съседите винаги трябва да са в добри отношения.
    Далечните задокеански роднини трябват на европейците само за платежоспособен пазар и балансьор,нищо повече.

  79. 79 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2018 Неутрално

    До коментар [#9] от "zo":

    "Нет Путин, нет проблем."

    Не си съвсем прав! Той изчисти ненадеждните от своята банда и се окопа в обкръжение на най-верните си слуги, като добави и 300 хил. национална гвардия.Осигурил се е с приемственост, която да защити авоарите му, както Елцин осигури защита на своите с назначаването му за президент. Дори вече се скланят едно-две имена на негови евентуални наследници.
    Сега, когато засвири виолончелото (може би ще се появят и други инструменти) за него е жизнено важно да запази възможността за такава приемственост, тоест смяната на властта да не става насилствено-тогава схемата му ще рухне. Той вижда, че досегашната му политика неминуемо ще доведе до Майдан, защото вече около 23 % от руснаците са под чертата на бедността (в Русия тя е на мизерно ниво).
    С други думи, каквито и стъпки да предприеме, те ще бъдат принудени , наложени му от последствията от пагубната му политика, а не от някакъв изблик на добра воля.
    Ако обаче ме попиташ, как руснаците ще реагират на това скатаване, откровено ще кажа,че не знам. С неговите 87% рейтинг при явната паталогия в поведението му вече не знам какво да мисля.

  80. 80 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Потъвай джудже, потъвай ...)
    Винаги е имало проблеми и с царска Русия ,
    и със саветския саюз :)
    Особено близките държави или пограничните ...
    Нали се възраждаш, бе ???
    Саветския саюз възраждаш ...:) Крим, парчета от Украйна , Молдова , Грузия и т.н...)
    Давай,бе , за какво ти е цивилизована Европа ...))

    BIG AL
  81. 81 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Масов убиец и демагог.
    Единственото полезно нещо, което може да направи, е да стане храна за кучетата или рибите.

    Every cradle is a grave.
  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  83. 83 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#79:"Дон Кихот"]Той изчисти ненадеждните от своята банда и се окопа в обкръжение на най-верните си слуги, като добави и 300 хил. национална гвардия.[/quote]

    Както беше писал преди време колегата Cinqueau, Впутин е минал точката, след която не може да бъде едновременно жив и не на власт.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  84. 84 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 803 Неутрално

    [quote#79:"Дон Кихот"]досегашната му политика неминуемо ще доведе до Майдан, защото вече около 23 % от руснаците са под чертата на бедността [/quote]
    Руснаците не са като украинците борбени хора, те са овчи глави с робски манталитет като нас.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 491 Неутрално

    До коментар [#22] от "Norman Granz":

    Пак не си разбрал!Ти си мислиш, че си от силната страна.Ти смяташ, че ти ще определяш правилата на играта!Последните години ти се показа, че ти не си силен, щото ако беше, щеше да пратиш бомбардировачите и хопааааа, проблеме е решен ( както го реши в ирак, авганистан, либия и тн.) Е докато се киприш пред огледалото с напращели мускули надолу, решение няма да има.Руската мечка се дресира по друг начин.И докато продължаваш да я ръчкаш, не се учудвай като ти завърти един зад врата. На мечката се дава папкане за да мирува.Гладна мечка хоро не играе!Танцуващите мечки помниш ли ги??

  87. 87 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    До коментар [#9] от "zo":

    " Нет Путин, нет проблем "


    Бих го казал по друг начин : " Нет КГБ, нет проблем " . Путин е продукт на КГБ и, ако го няма ще дойде друг на неговото място ( а желаещи не липсват ) и ще провежда същата политика . Не съм медик, но, доколкото зная, трябва да се ликвидира огнището на зараза . Буренът не просто трябва да се коси, а да бъде изтръгнат из корен !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  88. 88 Профил на mongeneral
    mongeneral
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#22] от "Norman Granz":

    Хахахаххаа
    Крим е част от РФ по волята на гражданите си ,които искат да живеят там!
    Въоръжавай се с търпение и стискай зъби след като не ти харесва.
    Сигурно си украинец дето му бавят пенсията щом бълнуваш за репарации.

  89. 89 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 604 Неутрално

    [quote#10:"Щ"]Най-големият кошмар на краварите в съвременната история винаги е бил съюз между Германия и Русия, познайте защо [/quote]

    Добре припяваш на старата кремълска мантра в нова аранжировка! То един път Германия и русия бяха съюзници.... Даже повече благодарение на СССР, разчитащ на германския реваншизъм за разпалване на нова война в европа всячески му помогна да съхрани и развие военния си потенциал заобикаляйки Версайлският договор. 2 години заедно я водиха войната в Европа от 39 година. Така че бандитската "помощ" има определена цена и последствия.
    .... А краварите 2 пъти спасиха Европа от собствените и простотии по нейно настояване , въпреки че можеха и да не го правят. Вярно 2-рият път половин Европа не успяха да спасят. Между другото краварите са европейци в огромната си част, ако не си чувал....

  90. 90 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 678 Весело

    Всички коментари са излишни докато дъщерите на Путин и децата на олигарсите правят пари и живеят в Гейропа и Пиндостан! Трябва да си много тъп за да не виждаш реалностите а да живееш в някаква собствена реалия като под ЛСД.
    А подписа под аватара на един тук издава аналогията между путинизма като акутно състояние и исляма. Характерно е за путинистите да си противоречат неколкократно в едно изречение.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  91. 91 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4170 Неутрално

    [quote#86:"izbiram"]На мечката се дава папкане за да мирува.[/quote]

    Като на севернокорейците, а?

    Не съм предполагал, че в Русия нещата са чак толкова зле...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  92. 92 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    До коментар [#20] от "messera":

    " Няма и дума за екология, високи технологии, иновации ... "


    Има си хас ...
    Нито Русия нито Гърция имат нещо общо с екология, технологии и иновации . Едната разчита на износа на петрол, газ и оръжие, а другата на парите на Европа и отчасти на туризма .
    Основната прилика при едните и другите е, че и двата народа си мислят ( !!! ), че са специални и Европа трябва да се съобразява с щенията им ... !
    ДА, АМА НЕ !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  93. 93 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 491 Неутрално

    До коментар [#91] от "Norman Granz":

    Ми зле са.Но руснаците са били и много по-зле!Просто не плаши руснаците с пръчка, щото носят на бой!Знам го личен опит.

  94. 94 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    До коментар [#88] от "mongeneral":

    " Крим е част от РФ по волята на гражданите си ... "


    Да, а аз съм президент на САЩ !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  95. 95 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3290 Разстроено

    [quote#0:"статията"]Аз съм убеден, че от събитията в Украйна трябва да извадим необходимите заключения [/quote]
    И аз като Путин съм убеден в това,
    и за да си направя най-точните заключения
    ето за сравнение ДВЕ СЪБИТИЯ
    Едното в Украина,
    Другото в Овпутена Русия
    Погребение на войници загинали във ВОЙНАТА
    В УКРАИНА

    http://ivo.bg/2015/11/14/%D0%B2-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B8-%D0%B2-%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%B1%D0%B0/

    УКРАИНА погребва своите войници като ГЕРОИ
    В РУСИЯ ги кОпат като кучета в необозначени
    гробове
    ЗА КАКВО ГОВОРИМ ИЗОБЩО ?!?!?!
    На такива ли трябва да позволим
    ДА НИ НАТРЕСАТ САТРАПИЯТА СИ
    И ДА НИ ОМАЙВАТ С ЛЪЖИТЕ СИ
    Г Н У С !!!
    Г Н У С !!!
    Г Н У С !!!

  96. 96 Профил на mongeneral
    mongeneral
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#94] от "niksan1":

    Щом си такъв ,значи трябва да знаеш как е присъединен Хавай към САЩ!

  97. 97 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3530 Неутрално

    Хубавото е че никой не вярва вече на Рашистан и кагебиста, да си стоят в Азия и да си трошат главите, за такива държави няма място в цивилизования свят!

    klimentm
  98. 98 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    [quote#11:"****"]и[/quote]

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  99. 99 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3290 Весело

    [quote#86:"izbiram"]Руската мечка се дресира по друг начин.И докато продължаваш да я ръчкаш, не се учудвай като ти завърти един зад врата. На мечката се дава папкане за да мирува.[/quote]
    Тъй....тъй.....
    И СВЕТЪТ вече дава на руската мечка да папка
    срам ме е да кажа какво.
    И ТЯ ВЕЧЕ ГО ПАПКА
    И ДЪЛГО ВРЕМЕ САМО ТАКОВА ЩЕ ПАПКА
    А за "завъртането зад врата" ще говорим
    в близко време.
    Тогава ВСИЧКИТЕ СЪСЕДИ НА РУСИЯ
    ще седнат на масата ДА СИ ОПРАВЯТ
    СМЕТКИТЕ С НЕЯ....
    И по-точно не "с нея" а с МНОГОТО
    НОВОРУСИИ дето ще се пръкнат ОТ НЕЯ

  100. 100 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3576 Неутрално

    До коментар [#92] от "niksan1":
    Парадокса е че расия продължава да се държи като нефтен халифат.Претенциите и за модерна държава не кореспондират с технологичното и -модел 1972!развитие.Модерните материали ,технологии,машини,интернет технологии са на заден план.Заради копането на въглеводороди и суровини -като в стара англииска колония!!??

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK