Валери Симеонов посети Нагорни Карабах

Кадърът е от видео репортаж на телевизия СКАТ за визитата.

Кадърът е от видео репортаж на телевизия СКАТ за визитата.



Лидерът на Националния фронт за спасение на България и подкрепящ управляващата в София коалиция Валери Симеонов посети с група български депутати Нагорни Карабах. Територията, която международно е призната за част от Азербайджан, повече от 20 години е контролирана от етнически арменци. Преди броени седмици замразеният през 1994 г. конфликт избухна отново със сражения по цялата разделителна линия и десетки убити от двете страни.


Това накара САЩ и Русия да организират преговори във Виена с лидерите на Армения и Азербайджан, а Турция - традиционно симпатизираща на Баку - да подкрепи властите в страната и да засили военното сътрудничество, включително в тристранни учения с Грузия. За Азербайджан планинският район Нагорни Карабах да е окупиран от сили, директно въоръжавани и подпомагани от Ереван.


В Степанакерт - главният град на Нагорни Карабах, Валери Симеонов се е срещнал с местния лидер Бако Саакян, съобщава агенция "Арменпрес". Двете страни обсъждали "въпроси, свързани с развиването на парламентарните връзки между Република Нагорни Карабах и България", се казва в съобщението. Не е известно какъв мандат има българският депутат да обсъжда подобни теми със структура, която не призната за независима дори от официалните власти в Армения.




Пътуването до Степанакерт на Валери Симеонов, Христиан Митев, Валентин Касабов и Димитър Байрактаров и било на борда на арменски военен хеликоптер.


Преди това той бе отличен в Ереван с Медала на честта, връчван от парламента на Армения "като признание за дейността му за подкрепата на Армения и приноса за засилване на арменско-българските парламентарни връзки". В съобщението на партията, цитирано в български медии, се казва, че това е "най-високото отличие, което се дава за особени заслуги към Република Армения". В действителност, то вид почетен знак от името на парламента, не е официален медал на Армения и не присъства в списъка с медали, връчвани от държавния глава.

Коментари (120)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 825 Неутрално

    Кумеца на Волен преиграва!

    Да разлая троловете!!
  2. 2 Профил на petar.bo
    petar.bo
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Волен номер 2!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Няма по лицемерни животни от "Фейсбук-патриотите", "Казармените тигри" и "Комунистите, собственици на частен бизнес"!!!
  3. 3 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 885 Весело

    Ай стига бе. Валери Симеонов се набарбальока в международен скандал, ако трябва да сме по-точни.
    Ей, заради няколко пробити байта в новините са готови на носовете си да се покачат, да му се не види.

    Доброто е заразно
  4. 4 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 851 Весело

    С подкрепата на... Кремъл.

  5. 5 Профил на rex
    rex
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Тоя е по-гламав и от кумеца си.

    Мразим Гоце и Любо Гоцев
  6. 6 Профил на mongeneral
    mongeneral
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Валери Симеонов се срещна с местния Бако...
    Кърти мивки!

  7. 7 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Това е антибългарска проява! Всяка фарма на подкрепа на сепаратистки прояви е антибългарска по същността си.
    Дали ще посетиш анексиран Крим, ДНР, ЛНР или Нагорни Карабах е насърчаване на сепаратизма и това може да ни излезе през носа!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  8. 8 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1894 Неутрално

    [quote#3:"dogwoman"]Ай стига бе. Валери Симеонов се набарбальока в международен скандал[/quote]
    Целта е да се подразни Азербейджан точно в момента на стартирането на ТАП. Тази заигравка на ченгетата от НФСБ с огъня в противовес на българския интерес съвсем не изглежда случайна. Почнаха да смъкват маските господата заедно с аверчетата си от ДСБ. И всичко това в услуга на Джуджето, освен ако... не са открили газово находище в Нагорни Карабах гледайки от хеликоптера надолу. Ето какви хора бяха набутани в коалицията от др. Кънев. Малко по-малко им лъсват червените дупета на всички "автентично" десни.
    http://www.investor.bg/evropa/334/a/gazprom-shte-moje-da-izpolzva-tap-za-dostavka-na-gaz-190462/

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  9. 9 Профил на op
    op
    Рейтинг: 717 Любопитно

    Какво прави този там,все едно Девлет Бахчели да посети Кърджали.

  10. 10 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1894 Неутрално

    [quote#7:"пустиняк"]Това е антибългарска проява! Всяка фарма на подкрепа на сепаратистки прояви е антибългарска по същността си.
    Дали ще посетиш анексиран Крим, ДНР, ЛНР или Нагорни Карабах е насърчаване на сепаратизма и това може да ни излезе през носа![/quote]
    +++++++

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  11. 11 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    Нагорни Карабах е арменска територия от хилядолетия. Сталин, за да унижи Армения, която се е борила и за кратко дори е станала независима, я присъединява към Азербайджан. В края на 80-те години азерите, по примера на братята си турци предприемат масови кланета над арменци в Азербайджан. Избити са хиляди арменци, погромени са къща след къща. Арменците от Нагорни Карабах въстават и въпреки че дори заедно с Армения са в пъти по-малко и по-слаби финансово, с висок дух и жажда за живот освобождават своята територия.
    Друг е въпросът за двойния аршин на световните сили, които наложиха независимост на Косово и не признават Нагорни Карабах.

  12. 12 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 630 Весело

    хм, волен, като по-ербап поне отскачаше до Куба да разведрява обстановката...

  13. 13 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Аз ли не виждам нещо, ама т.нар. наши патриоти и националисти - до един не говорят нищо добро за Европа и ЕС. Все Ръша им е на сърце или просто мълчат. И все в някакви нелегални /от дипломатическа гл.т./ сбирки участват! Ама "Народа прост, живота скучен" както е казал поета... Сега нито е 19-и, нито средата на 20-и век!

  14. 14 Профил на АПРИЛ
    АПРИЛ
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Вдига си цената преди инфарктните преговори за съдбата на кабинета Борисов.02!

  15. 15 Профил на АПРИЛ
    АПРИЛ
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#13:"m_style"]Ама "Народа прост, живота скучен" както е казал поета... [/quote]

    Народът не е чак толкова прост ,колкото му се иска на сегашното правителство!
    Самия факт ,че не се вдига на бунт при ежедневните провокации от страна на властта е показателен за политическата му зрялост!

  16. 16 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#11] от "Lazarus":

    Страхотна пропаганда си ни спретнал. Откъде го препечата. Изконно арменски и с хиляди убити азери. Азерите са напълно светски мюсюлмани, напълно се еманципираха от Турция, която искаше да ги направи част от нея. В момента са напълно празападни. Арменците са бесни националисти и расисти, като го знам от личен опит. Арменски род, които е от десетки години у нас не даде съгласие за брак на арменка с българин, защото ни считат дооооста под тях като раса и народност. В момента Армения освен в собствения национализъм се къпу в Руски такъв- руска подлога са. Ето и до какво води техния пещерен шовинизъм спрямо националния ни отбор. https://www.youtube.com/watch?v=ZM1s6DnHI8g

  17. 17 Профил на АПРИЛ
    АПРИЛ
    Рейтинг: 264 Неутрално



    [quote#16:"grayeagle"]Страхотна пропаганда си ни спретнал. Откъде го препечата.[/quote]


    Че е пропаганда , пропаганда е но факта че е самата истина малко променя нещата!

  18. 18 Профил на АПРИЛ
    АПРИЛ
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#16:"grayeagle"]Страхотна пропаганда си ни спретнал. Откъде го препечата. [/quote]

    Освен пропаганда е и самата истина!

  19. 19 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 978 Гневно

    Постъпката му разкрива до каква голяма степен е зависим от Кремъл. Волен под индиго.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  20. 20 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1415 Весело

    До коментар [#4] от "J.J.":

    +++! По заповед на щуката и по моя молба... Ръгам се у градежо!!!

  21. 21 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    До коментар [#16] от "grayeagle":

    е как до вчера имаше статии за прозападния азербайджан
    и там диктаторчето се опитва да действа като в турция
    а както знаем всички в турция кипи демокрацията и са адски светски мюсюлмани
    та изкарайте си главата от пясъка поне за 10 мин

  22. 22 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 581 Неутрално

    е то беше ясно нали е "патриотичен" то това у нас значи направо съветски

    Birds of a feather flock together.
  23. 23 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2098 Весело

    [quote#7:"пустиняк"]Това е антибългарска проява! Всяка фарма на подкрепа на сепаратистки прояви е антибългарска по същността си. [/quote]
    Те либералните туркофони така злобееха и когато Павел Чернев посети Нагорни Карабах!
    Абе който посещава крепости на християнството е лош, който се съюзява с либералния уахабит Корме Исмаилов е демократичен и желае у нас жените да са с бурки и момците с джамбии! Или как ?


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  24. 24 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#21] от "vesko19":

    А ти какво - страхотната руска арменска държава подкрепяш. Арменците са най- шовинистичното надменно племе. Имат се за най- великите на света. Расисти прости. Драпат за български паспорт като луди, само за да не се върнат в скапаната си държава. Нали преди турците да почнат да ги колят, са им най- доверените лакеи, нали са по най- високите позиции в Османската империя. Нали Руския външен министър Лавров е арменец. Да си чел азарбейджанец да се моли за българско гражданство , а да ти вика циганин като арменците. Няма такъв филм. https://news.bg/regions/bremenna-armenka-s-iztekla-viza-zapochva-gladna-stachka.html

  25. 25 Профил на karakurum
    karakurum
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Сега спокойно могат да посетят и нашите братя в Кабардино-България,Чечня и Дагестан.Роднините ни там отдавна чакат нашата подкрепа

  26. 26 Профил на 101procentanesbb
    101procentanesbb
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Пишете го Косово 2 и ще спрете да пищите като ощипани евроатлантически госпойци, на които някой иска да направи нещо евроатлантическо, както казва безценния ни Бойко..

  27. 27 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Трябва да разберете, че след Косово
    приказките ви за ''сепаратизъм'' вече не минават.
    Лицемерието и двойните ви стандарти няма да бъдат повече толерирани.

  28. 28 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Гневно

    БЕЗУМИЕ! Това е огромен дипломатически скандал! Как после ще искаме от Азербайджан да ни продава газ? Или може би точно това е била целта на провокацията? Какво печелим с подобна намеса в конфликт, който не ни засяга и никога не е бил пречка за развиване на отношения както с Армения, така и Азербайджан? За няколко рубли повече, Далаверко (пак) продаде националните интереси на България! И после този ми ти господин тръгнал да говори срещу принципните, евроатлантически позиции на Плевнелиев! Ами да си каже от кой отбор играе наш Далаверко, кво се срамува? Не е истина какви неща допуска и търпи Баце само за едната "стабилност". Срам сте за България!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  29. 29 Профил на philologist
    philologist
    Рейтинг: 477 Неутрално

    [quote#16:"grayeagle"]Ето и до какво води техния пещерен шовинизъм спрямо националния ни отбор. [/quote]

    За съжаление, по цял свят на футболните фенове като цяло не им е свойствено възпитаното поведение (явно нещо има в тоя спорт, дето канализира негативизма; сигурно е вярна английската сентенция за джентълмените, простаците, футбола и ръгбито). Но земите на Нагорно Карабах действително са исторически арменски. Просто Сталин при чертаенето на граници в СеСеСеРе е направил същата каша, като англичаните и французите в Африка и Близкия изток.

    Защо не е забранена, за престъпленията си срещу българския народ, регистрираната на 5.IX.1945г. комунистическа партия, преименувана на БСП на 3.IV.1990г.?!
  30. 30 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#16] от "grayeagle":

    Това, че ние нямаме интерес който да следваме и сме готови да прощаваме всичко, не значи че арменците са на същия акъл.
    Те помнят убития арменски войник от азерски, който впоследствие беше помилван:
    http://dnes.dir.bg/news/protest-armenia-posolstvo-ungaria-ramil-safarov-11925841

    Ние забравихме момчетата от Кербала, те помнят.
    За мача - ние първи започнахме със селяниите в София, доколкото се сещам.

  31. 31 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Любопитно

    До коментар [#30] от "opasno_lud":

    Какъв точно е нашият интерес в армено–азерския конфликт?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  32. 32 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 739 Весело

    Бай Валери, питаха селяните от Шопско, какво ще правиш когато
    се освободи България? Ще ида в вдруги страни , да помагам на други народи ...

  33. 33 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Някои мнения осъждат посещението на Република Нагорни Карабах от Валери Сименов(който ми е силно антипатичен), мотивите, че с това посещение се предизвиквало международен сканадал, като се подкрепял арменския сепаратизъм. А тези хора даваат ли си сметка какво искат хората, които живеят там и в огромното си мнозинство са арменци, кооито са готови с оръжие да застанат срещу далеч по-силен враг?Защо да са сепаратисти те си живеят на собствена земя и не искат друга държава с друга религия да ги управлява, само защото по времето на СССР земите им са влизали адмибистративно в пределите на Азербайджанска ССР, а не в Арменска ССР. Границите на съветските републики по времето на СССР на много места са чертани направо едно към гьотере, без да се гледа етническия състав на района. Тогава е било една страна и не е имало никакво значение дали Нагорни Карабах е бил част от Азербайджанска ССР, ако и да е бил населен с преобладаващо арменско население. След разпада на СССР тази територия съвсем безпринципно попадна в състава на Азърбайджан независимо от протестите на местното население.Последва въстание самообявяване на независимост , няколко години война в която арменците устояха, арменците от цял свят събираха парични помощи за войната в Карабах, това го видях с очите си, на една Арменска нова година в Арменска църква придружих една моя арменска приятелка и видях как в края на службата всеки даде пари за войната, колкото може -всеки подаваше в плик с името си колкото му е на сърце-дори и аз дадох 50 паунда и после си прочетох името като дарител в бюлитина на Църквата. От моите арменски приятели научих, че много преди войната Карабах е била нещо като свещенна земя за всеки арменец, затова всички арменци дават мило и драго за Нагорни Карабах. От друга страна самата земя на Нагорни Карабах била планинска, камениста и неплодородна- нямало и полезни изкопаеми, но просто била арменска свещенна земя и те арменците нямало да остъпят! Затова било редно от страна на азерите да се откажат от арменската земя- тя не им вършела никаква полза и никой азер не искал да живее там.
    Затова конфликтът ще продължи да тлее дълго след разпадането на СССР!

    Пока я ходить умею, пока глядеть я умею, Пока я дышать умею я буду идти вперед.
  34. 34 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 739 Любопитно

    До коментар [#30] от "opasno_lud":

    лудоста не е порок драги, но мазохизма вече да

  35. 35 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2816 Неутрално

    Неразумна постъпка !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  36. 36 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Проглушихте ни ушите навремето с измислените псевдодържави босна , македония, черна гора, косово ...
    Навирахте ни в очите ''правото на местните на самоопределение''.
    Тогава си мислехте, че ще господствате вечно, и че истината ще е това, което на вас ви изнася.
    Но съдбата започна да се обръща и вашите камъни почнаха да падат върху главите ви.
    Не само Крим и Донбас,
    и други занапред тепърва ще се самоопределят.

  37. 37 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Кво му е скандалното? КОгато Турцията си продава оръжията в Азербайджан за да разпалват войната, всичко било "в реда на нещата". КОгато Турция коли милиони арменцьи, българи, гърци, сърби, кюрди-пак всичко било в реда на нещата! А когато България реши да продаде малко оръжие, ау, какъв тролски вой!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  38. 38 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#30] от "opasno_lud":

    Не се сещаш добре. По руски се сещаш. Никой не не обиждал арменците. Никога. Отделно те нападат спортистите ни- националния ни отбор. Те не нападат феновете ни. Те се гаврят и обиждат нацията ни. Викат ни цигани. На футболистите и щаба. И полицията ги оставя. А после лазят като мърши да се молят да дойдат във Варна, Бургас и София. Скапаната им черква забранява бракове извън общността им, забранява бракове с българи.

  39. 39 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#31] от "c.b.o.":

    Какъв е нашият интерес в конфликта в Източна Украйна? Какъв ни беше интересът в Ирак 2003-та? Да затрием дълг от 4,3 млрд долара? Благодаря им горещо на америкосите за пързалката.

  40. 40 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 851 Неутрално

    До коментар [#33] от "Йосиф Давыдович":

    Силно се надявам никога да не бъдете прогонен от дома си, както стотици хиляди азери от Армения и Нагорни Карабах.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Refugees_and_internally_displaced_persons_in_Azerbaijan

  41. 41 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Това посещение е пълна идиотия и ни набутва в конфликт, от който няма какво да спечелим.

  42. 42 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Хм, удобен момент някой хора да му кажат на тоя Симеонов да
    "не ни се мотае в краката".

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  43. 43 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#39] от "opasno_lud":

    Виж как драсна по тъча само заради един елементарен въпрос.

    В Украйна подкрепяме легитимната власт, по примера на Путин в Сирия. В Ирак и Афганистан трябваше да докажем, че ставаме за НАТО. Направихме го и сме членове на най–силната военна организация. Да не би да съжаляваш?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  44. 44 Профил на calypso
    calypso
    Рейтинг: 450 Весело

    До коментар [#28] от "c.b.o.":

    Боце не играе. Това е театрална постановка - "Лошото ченге и доброто ченге". Щото, нали все пак европарите идат от Запад? Щото, ха са ги спрели,ха им е "фърлил пешкира"!

  45. 45 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#44] от "nonsens2":

    Баце са го хванали за т.о.пките и няма пускане. Не се ли усеща, че затъва заради подобни лакеи?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  46. 46 Профил на calypso
    calypso
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#33] от "Йосиф Давыдович":

    А нещо да кажеш за татарите от Крим? А сега и украинците?

  47. 47 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Разстроено

    Познавам интелегнтни българи галасували за тая паплач. Не мога да си го обясня.

    chavo64
  48. 48 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#33] от "Йосиф Давыдович":

    Същото ли за Грузия?! Или там са по различни християни?

    chavo64
  49. 49 Профил на today
    today
    Рейтинг: 787 Неутрално

    [quote#1:"lone_wolf"]Кумеца на Волен преиграва[/quote]

    Не, просто и двамата им е толкова акъла, да ходят някъде, да им дават тиквени медали, и да се фукат по медиите, за да впечатляват малоумния си електорат.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  50. 50 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Косово бе прецедент.
    Изкуствено стимулиран и посаден мюсулмански тумор в тъканта на Стара Европа.
    Ужасяваща геополитическа подлост,
    плод на стремежа да се създават огнища на потенциален конфликт,
    които в случай на нужда да се активират.
    Тогава се хилехте самодоволно.
    Кой да предположи, че слабоватия Горби и вечно пияния Елцин ще се споминат от сцената и ще се появи Путин?
    Кой би допуснал, че унизена тогава Русия ще се съвземе и ще се вдигне?

  51. 51 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#28] от "c.b.o.":

    Не бер демонстрира коленопреклонничество на Путлер. Те мек е повече от Атака и АБВ, и Доганя и тн. Та те така, за некоя и друга рубла!!!

    chavo64
  52. 52 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Супер! Да си остане там!

  53. 53 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#43:"c.b.o."]В Украйна подкрепяме легитимната власт, по примера на Путин в Сирия. В Ирак и Афганистан трябваше да докажем, че ставаме за НАТО. Направихме го и сме членове на най–силната военна организация. Да не би да съжаляваш? [/quote]
    Питах какъв ни е интересът в конфликта в Украйна, стига ми Плевнелиев да ме осведомява кого подкрепяме, когато се кичи с "Мъж на годината в Украйна".
    Трябвало да се доказваме,че ставаме за НАТО? Това е интересно, за първи път го чувам. Доказахме се - никой друг не опрости такава сума от дълга на Ирак. Никой! Освен америкосите де, ама те си ги избиха стократно. Ние... ами доказахме се. Да не би да съжаляваш?

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  55. 55 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 677 Неутрално

    [quote#7:"пустиняк"]Това е антибългарска проява! Всяка фарма на подкрепа на сепаратистки прояви е антибългарска по същността си. [/quote]
    Говориш за Косово, нали?

  56. 56 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#53] от "opasno_lud":

    Нали ти казах – интересът ни в Украйна е същият като този на Путин в Сирия. А за НАТО, явно доста неща не знаеш.

    Оговорих ти, а все още те чакам да кажеш какъв точно ни е интересът в Нагорни Карабах?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  57. 57 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 213 Неутрално

    направо да остава там..

  58. 58 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3121 Неутрално

    А ДНР и ЛНР кога ? Да не пропусне Северна Осетия и Приднестровието.

  59. 59 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#56:"c.b.o."]Нали ти казах – интересът ни в Украйна е същият като този на Путин в Сирия. А за НАТО, явно доста неща не знаеш. [/quote]
    Нищо не си отговорил, смука си от пръстите. Интерес, значи дивиденти. Ние дивиденти нямаме, значи просто пеем в чуждия хор за пълнеж. По-просто няма как да ти го обясня.

    [quote#56:"c.b.o."]Оговорих ти, а все още те чакам да кажеш какъв точно ни е интересът в Нагорни Карабах[/quote]

    Това питай Симеонов когато се върне. Антитурски настроен човек е, знам ли...

  60. 60 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Симпатизирам на АРМЕНИЯ, но не бива да си слагаме пръстите в скърцаща врата! "Паричният блок" да не ни забърка в регионални конфликти!

  61. 61 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2098 Весело

    [quote#39:"opasno_lud"]Какъв е нашият интерес в конфликта в Източна Украйна? Какъв ни беше интересът в Ирак 2003-та? Да затрием дълг от 4,3 млрд долара? Благодаря им горещо на америкосите за пързалката. [/quote]
    Нещо и на мен ми е интересно как така у нас САЩ създадоха наемници - либерални туркофони от етнически българи а в Армения и Нагорни Карабах не им се получава???
    Българите по време на демократурата изчезнаха от Източните Родопи , Западните Родопи и Странджа а онези арменци са се запънали като магаре на мост ????
    Ние забравихме за масовите кланета на българите християни в Стара Загора, Батак , Тракия, Беломорието и Македония а онези арменци си помнят геноцида като слонове! На всичкото отгоре още имат боеспособна армия и азерите и комшулука много внимават с изцепките!




    Libertarianism is just anarchy for rich people
  62. 62 Профил на 2013
    2013
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Конфликта при Азерите и Арменците точно в този момент е предизвикан с желанието на Европа да скъса пъпната връв с Русия та да може Турция да пусне ръкав от Азербайджан-Катар-Иран.Но Защо ще попитате Та нима Русия не е християнска страна с християнска религия и ценности близки до Европейските ? Та историята е подарила на Германците Хитлер за да им покаже в бъдеще от какво да се пазят Европа и Турция купуват руския НЕФТ и ГАЗ,вливат милиарди в Русия но със същите тези пари някой в Русия решава че трябва да се правят танкове-ракети-кибер-войни-пропаганда срещу същите тези страни.Чашата прелива и Европа и Турция решават в даден момент да си нямат взимане-даване със страни които имат навика да заплашват с оръжия направени с техните пари.Та цялата дандания в Сирия,сега Нагорни Карабах а утре и някъде другаде е заради желаната независимост на Европа

  63. 63 Профил на vesselin5
    vesselin5
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Смешновато на пръв поглед събитие, което чисто и просто показва кой финансира т.нар. националисти у нас.

  64. 64 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#59:"opasno_lud"]Това питай Симеонов когато се върне. [/quote]

    Като се върне? Прекалено късно, белята вече е направена. Трябваше да го питате на тръгване.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  65. 65 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Патриота е прав.
    Всичко, що влиза в плановете на неоОсмана трябва да се брани и отбранява.
    Като гледам как лижат краката на султан Ердоган лицемерКелните двуличници от европа,
    не е щракнал с пръст, не си е получил армаган вилаета.
    Пази Боже тогава да разчитаме на лицемерКел и другите тарикати.
    Ще ни харижат и окото им няма да мигне.
    Както и преди са ни харизвали.

  66. 66 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 474 Неутрално

    ... "новинарската китка" на днешния Дневник е "пълна скръб"... (простете за жаргона)


    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  67. 67 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 577 Любопитно

    Ами нормално... миниатюрни политици ги канят в миниатюрни държави (или се самопоканват).

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  68. 68 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 577 Разстроено

    Направо там да си остане, да не се връща изобщо!

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  69. 69 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#64:"c.b.o."]Като се върне? Прекалено късно, белята вече е направена. Трябваше да го питате на тръгване. [/quote]
    Аз нямам претенции към него, все пак е единствения поканил българи тук, именуващи се като татари в РФ. И те се българееха.
    Обаче имам питане какъв ни беше интересът Младенов да събира джихадисти и финансиращи и подкрепящи джихадистите в Правец?
    Но няма кой да ми отговори тогава какъв интерес гонехме и какви дивиденти извадихме.

  70. 70 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 474 Неутрално

    [quote#62:"2013"]Та нима Русия не е християнска страна с християнска религия и ценности близки до Европейските ?[/quote]

    ... не, тва ррррраззията не е Християнска страна, а сборище от садистични, зверски мързеливи, нагли двуличници, псевдо-християни, псевдо-комунисти, псевдо-човеци...

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  71. 71 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    До коментар [#24] от "grayeagle":

    това че ти познаваш такива не значи че всичките са такива
    има адски много добри хора от тях
    познавам доста арменци с нищо не се различават от нас

  72. 72 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#69] от "opasno_lud":

    Какви татари, какви джихадисти, кви пет лева? Далаверко ни натресе в конфликта в Нагорни Карабах. Защо? Какъв ни е интересът там? Какво печелим или, както казваш, какви дивиденти извличаме от това да взимаме страна в конфликт, който не ни засгяга изобщо?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  73. 73 Профил на robotrop
    robotrop
    Рейтинг: 213 Весело
  74. 74 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#71] от "vesko19":

    Истина е . И аз познавам такива. Но в момента на мода е Хекимян, който ни тика в руската посока с великоарменски псевдопатриотизъм. Аз например азер, който да е поискал нещо от България или направил лошо на нас не познавам. Няма такива и в миналото. Но нарочно се взима страна на Армения, която в момента е Русия. Хибридна война, докато чакаме да купим техния по- евтин газ и за да купуваме скъпия руски зависим газ. Пробвай да кажеш на един арменец, че ти е равен, като произход и минало и той ще ти се изсмее. Така ги подковават от малки и у дома и в черквата- библейски народ, най- стария, първите християни....Питай некой свестен арменец, той ще ти разкаже какво е за тях мнението на общността и на рода за личния му живот. Основополагащо е.

  75. 75 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#72] от "c.b.o.":

    В какъв конфликт се натресохме? Колкото Франция се натресе в конфликт, когато техни депутати посетиха Крим.

  76. 76 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 599 Любопитно

    Аз мислех да гласувам за този,обаче...

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  77. 77 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#75] от "opasno_lud":

    Хайде пак драсна по тъча... Добре поне, че признаваш за конфликта в Крим. Ама кажи де, какви са ползите за България от въвличането й от Далаверко в армено–азерския конфликт в Нагорни Карабах? Колко пъти да те питам какъв ни е интересът там, какви дивиденти търсим? Ако не знаеш или не искаш да си кажеш, добре, няма нищо срамно да си признаеш.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  78. 78 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    Поредният национален предател!
    Трябва да забранят на депутатите да излизат от България.
    Макар че каузата на етническите арменци е справедлива и страната ни трябва да ги подкрепи.

  79. 79 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 637 Неутрално

    [quote#43:"c.b.o."]В Украйна подкрепяме легитимната власт, по примера на Путин в Сирия.[/quote]

    Легитимна власт взета с преврат?!

  80. 80 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#79] от "ceci_":

    Къв "преврат" в Украйна? А за Сирия си прав – фамилията Асад идва на власт с преврата от 1970 г.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  81. 81 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 637 Неутрално

    [quote#74:"grayeagle"] Така ги подковават от малки и у дома и в черквата- библейски народ, най- стария, първите християни[/quote]

    До голяма степен е така. Всеки трябва да си има собственото достойнство, при нас обаче, църквата като каже че нещо не е по канон, когато казаха че за тях е проблем да се вземаш с арменец, мохамеданин, евреин или католик и т.н. т.е. някой който не е православен и медиите и хората ревнаха и ги оплюха. И какво отношение да имат? Те са си своеобразни евреи, капсулирана общност със свои правила, а хубавите напредничави азери са станали такива благодарение на СССР, до тогава съвсем спокойно в рамките на османската империя ни колеха нас, и докарваха такива народи като арменците и грузинците до геноцид. (Грузинците се молиха стотина години на руския цар да ги вземе под крилото си...)
    И въпреки че и аз имам разнообразен негативен опит от общуването си с арменци ( с азери също нямам кой-знае колко положителен), но те са ни по-близки, макар че не бих им се доверил и не бих ги молел за каквото и да е.

  82. 82 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 637 Неутрално

    До коментар [#80] от "c.b.o.":

    Ами въоръжен, с палене и убийство на полицаи, журналисти и просто хора с друго мнение, изгонване на легитимно избрания президент и узурпиране на властта (след забрана на две от партиите). Превземане на полицейски части и разграбване на оръжието в западните области и формиране на "влакове на дружбата" за Крим и източна украйна... ей такива едни легитимни избори викаш?

  83. 83 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 637 Неутрално

    [quote#80:"c.b.o."]А за Сирия си прав – фамилията Асад идва на власт с преврата от 1970 г. [/quote]

    Фамилията може, Башар обаче не

  84. 84 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#40] от "J.J.":

    Благодаря Ви за пожеланието! Но не мога да се съглася с информацията, която сте постнали-тя е напълно нелепа- сигурно е писана от някой чиновник в азербайджанското външно министерство, който поназнайва малко английски и 2-3 месеца е мислил каква нелепост да постн. Така например в тази информация пише,че над шестотин хиляди азери са били принудени да напуснат Нагорни Карабах и да се преселят в други части на Азербайджан. Дали това е истина-помислете малко -150 хил арменци+600 хил азери по времето на СССР да живеят във високопланинска неплодорода и непромишлена зона с обща площ от малко над 3хил. кв.км. Падат се над 250 души на квадратен километър плътност на населението (близо три пъти по-висока от средната за Азербайджан) в най неблагопритната за живеене зона в страната. Нещо числата никак не изглеждат истински. Явно за вас информацията в уикипедия еценна и неоспорима като Светото писание, ако и всеки да може по всяко време да я пренапише както му е угодно..
    Аз имам много близки приятели арменци и не познавам нито един азер, и затова съм склонен да приема гледната точка на арменците макар и този конфликт да ми се струва чужд и непонятен и напълно ирелевантен за България!
    Наистина Далавери няма никакво право като депутат на България да показва предпочитанията си към една от страните в конфликта!
    А и президентът на Азербайджан не е цвете- Бившо КГБ несменяем и корумпира син баща си президент нещо като Асад.Последните бойни действия от преди два месеца бяха предизвикани лично от него, за да отклони вниманието на азерското общество от панамските досиета, където името му беше замесено...

    Пока я ходить умею, пока глядеть я умею, Пока я дышать умею я буду идти вперед.
  85. 85 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 438 Неутрално

    "Дневник", може ли да си прочетете статийката и да си поправите грешките, че на някои мисли им се губи мисълта. А безсмислието на безсмисленика Валери е явно, въпреки грешките в дописката.

  86. 86 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#82] от "ceci_":

    Кво изгонване? Президентът беше освободен от длъжност (импийчмънт) от демократично избрания парламент на Украйна, който единствен може да вземе такова решение, като това стана вкючително с гласовете на депутати от Партията на регионите. Нито една парламентарнопредставена партия не оспори отстраняването на Яникови пред КС на Украйна. Дилма като я отстраниха (временно), да не би да е преврат? Ако да, какво чака Путин, та не командирова вежливите туристи да гарантират сигурността на рускоговорящите на Олимпиадата в Рио? Кои партии са били забранени? Какво превземане на полицейски части... от полицията? Кви филми си гледал не е истина.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  87. 87 Профил на Lamento
    Lamento
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Сополен Гнидеров си има сестра-близначка с проскубано катинарче за прикритие!!!

    Комунизъм или смърт!......Каква е разликата?!?
  88. 88 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#83:"ceci_"]Фамилията може, Башар обаче не[/quote]

    Умен си.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 641 Неутрално

    [quote#16:"grayeagle"]Арменците са бесни националисти и расисти, като го знам от личен опит. [/quote]

    Т.е. защитавайки евроатлантическите ценности турците с право са ги клали? Тази вечер либералната туркофония кърти мифки.

    Да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  91. 91 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7424 Неутрално

    Като какъв Валери Симеонов е на посещение в непризната от никого, освен от Русия, територия. Най-много да ни набута в някой международен скандал.

  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93 Профил на tqh42306221
    tqh42306221
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Там да си и остане!!!

    Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
  94. 94 Профил на трафоПОСТ
    трафоПОСТ
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Тоя галош Симеонов, май е решил да грабне електората на Белата Златка. Ей, за тия ругли ще се изтрепят нашите националисти. То, наистина, както някой каза по-горе в България националист направо си означава руснак. Както ги нарича Захари Стоянов, политици убедени от звонковий аргумент.

    „Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво Иванов
  95. 95 Профил на vilian
    vilian
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#91] от "Роси":
    Както съобщиха някои медии,пътуването на Валерий Семьонов е организирано от руското посолство по молба на товаришч Путин...

  96. 96 Профил на Омерзена оптимистка
    Омерзена оптимистка
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#61] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Лъжец непоръбен, ръсиш простотии и откровени лъжи и манипулации с всеки пост.

    Странджа, лъжецо, е етнически най-чистият регион в България. Там турци не са живели по време на турското робство, не живеят и сега. Ама нали си заредил машината за ла*на, трябва да ги изстреляш всичките...

    Чужденец в собствената си държава.
  97. 97 Профил на TM27
    TM27
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#15] от "АПРИЛ":

    Раята не се вдигала защото била политически зряла? Ебаси глупостта. Значи сме били най-зрели политически от всички източноевропейци по времето на комунизма, защото сме седяли с наведена главица. От турско сме политически зрели, та презрели. Прегледай се.

    "... ти и оная лудетина Ботьова сте решили да докарате миризливият казашки ботуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките." В. Левски
  98. 98 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#27] от "sd card":

    А стига ве, а аз си мислех че след Приднестровието не минават.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  99. 99 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1137 Любопитно

    И какъв е смисълът на това посещение ?

  100. 100 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 637 Неутрално

    [quote#86:"c.b.o."]Президентът беше освободен от длъжност (импийчмънт) от демократично избрания парламент на Украйна[/quote]

    Процедурата там не бе спазена , за сметка на това немският външен министър беше гарант под договора между Янукович и протестиращите да го оставят да подготви изборите както те искат...
    За ваше, а и на хунтата съжаление, в тяхната конституция пише неща, неизгодни на узурпаторите и това ще им го припомнят във всеки един удобен момент.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK