С писмо в "Таймс" Тереза Мей обяви кандидатурата си за премиер след Камерън

С писмо в "Таймс" Тереза Мей обяви кандидатурата си за премиер след Камерън

© Toby Melville, Reuters



С писмо в днешния брой на в. "Таймс" британският министър на вътрешните работи Тереза Мей обяви кандидатурата си да наследи Дейвид Камерън на премиерския пост, като обеща да сплоти британците, предаде Франс прес.


Заради твърдата й политика 59-годишната Мей, назначена за вътрешен министър от Камерън през 2010 г., понякога е наричана новата Маргарет Тачър, припомня БТА.


"Днес аз давам старт на кампанията си с цел да стана лидер на Консервативната партия и премиер на Великобритания", пише Мей. След референдума страната има нужда от силен и признат лидер, за да премине през този период на икономическа и политическа несигурност и да договори най-добрите условия да излизане от ЕС, сочи главната си цел тя.




Тереза Мей се ангажира да лансира радикална програма за социални реформи и да направи Великобритания страна, подходяща за всички.


"Някои хора трябва да си спомнят, че властта не е игра, а сериозна работа с реални последици за живота на хората", добави тя, визирайки главния си съперник, бившия кмет на Лондон и лидер на кампанията за Брекзит Борис Джонсън.


Очаква се днес Джонсън също да обяви кандидатурата си, както и Лиъм Фокс, бивш министър на отбраната, и министърът на труда и пенсиите Стивън Краб.


Името на новия премиер ще стане известно на 9 септември след вътршен вот на 150 000 членове на Консервативната партия, които ще изберат един от двамата финалисти, избрани от депутатите тори. Според в. "Експрес" Джонсън вече е ясен фаворит с подкрепата на около 100 депутати.


Друго проучване, публикувано днес в "Таймс" - на социологическата агенция "ЮГов" (YouGov), сочи, че за Мей са готови да гласуват 55 процента от анкетираните консерватори, а за Джонсън - 38 процента, предаде ТАСС.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Дано една жена им вкара акъл в главите на самонадеяните британци!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Няма ли да е Борката? Найджъл също е подходящ.

    The best way to predict the future is to invent it.
  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    Тереза Мей се ангажира да лансира радикална програма за социални реформи и да направи Великобритания страна, подходяща за всички."Е,Маргарет Тачър не искаше Великобритания да е подходяща за всички.Тачър искаше Великобритания да е страна на тези които живея и спазват законите и правата на Великобритания,образоват се и трудят честно и почтено.

  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 701 Неутрално

    "Някои хора трябва да си спомнят, че властта не е игра, а сериозна работа с реални последици за живота на хората", добави тя, визирайки главния си съперник, бившия кмет на Лондон и лидер на кампанията за Брекзит Борис Джонсън.

    Добре го е насолила. Браво на жената. Задачата й е много трудна, успех!

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "Някои хора трябва да си спомнят, че властта не е игра, а сериозна работа с реални последици за живота на хората"

    Късно е за такива приказки. Условията за излизане зависят и от ЕС. Вероятно няма да са "най-добрите".

  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 902 Любопитно

    "Някои хора трябва да си спомнят, че властта не е игра, а сериозна работа с реални последици за живота на хората"

    Много вярно, но щеше да е много на място преди една седмица. Сега е малко късно.
    Според мен трябва да накарат Борис да си сърба попарата.........

    Знанието е сила, информацията - власт
  7. 7 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1377 Весело

    СЕга тая какво? Референдум за оставането в НАТО ли ще провежда?

  8. 8 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Британци, ако имате проблем с премиерската номинация ще ви дадем нашите Сергей, Ахмед и Волен да се опрайте и вие в този живот да разберете от хубаво! Ако знаете ние каква блажна пица ядохме от тях...още ни капе блажно от брадите

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    [quote#6:"pag"]Според мен трябва да накарат Борис да си сърба попарата.........[/quote]
    Един популистки ход (да поискат, обещаят и признаят идиотски референдум) на консерваторите стига. Докараха го дотам, че 37 на сто от гражданите на UK предопределят бъдещето на света, не само на Великобритания. Трябват нови избори, а не нов премиер и най-добрият вариант, за да се стигне до тях е посочването на основния виновник за Брексита и популист - др. Джонсън.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  11. 11 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#2] от "EU defender":

    Найджъл не е "консерватор", няма как.

  12. 12 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Лидер като Тачър им трябва, който навремето е извел Англия от нерадостна ситуация

  13. 13 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 436 Неутрално

    На британците им върви да ги управляват жените: имат си Елизабет II, имаха си желязна лейди... Нищо чудно и желязна лейди II да си имат

  14. 14 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Премиер на Разединеното Кралство трябва да е най-заслужилия, а именно господин Фъридж!

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  15. 15 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Който и да е премиер, доста зор ще види. Сигналите от бизнеса никак не са положителни. Водафон обмислят да си преместят централата в държава от ЕС. За Водафон в UК работят 14 000 души. Преместване на персонал ще има и от Голдман Сакс и Морган Стенли. http://uk.businessinsider.com/brexit-goldman-sachs-vodafone-moving-uk-jobs-eu-referendum-2016-6

    The best way to predict the future is to invent it.
  16. 16 Профил на Трезвен
    Трезвен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Никаква Тачър не е, а пълна гъска.

    Разровете си архивите, да видите какви нагли лъжи пускаше по адрес на румънци и българи, как се бореше за разрешителните за работа, сякаш живота на империята зависеше от това.

  17. 17 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2960 Неутрално

    До коментар [#2] от "EU defender":


    [quote#2:"EU defender"]Найджъл също е подходящ. [/quote]
    Найджъл трябва да преговаря за излизането от ЕС.

  18. 18 Профил на ggt58498274
    ggt58498274
    Рейтинг: 320 Неутрално

    До коментар [#16] от "Трезвен":

    (!)

  19. 19 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    [quote#10:"Непукистка"]Трябват нови избори, а не нов премиер и най-добрият вариант, за да се стигне до тях е посочването на основния виновник за Брексита и популист - др. Джонсън.[/quote]
    Съмнявам се, че консерваторите ще изберат пътя към бездната, особено при тенденциите в Шотландия, Сев.Ирландия, Гибралтар и в Лондон. По-вероятно е да не посочат нов премиер, а да предизвикат предсрочни избори, които да докарат на власт проевропейска партия, защото британците горчиво съжаляват, че са подведени. ЕС ясно показа на Камерън, че няма 6-5, няма да позволи да бъде изнудван и поставян на колене в интерес на която и да е отделна партия, пък била тя и Консервативната в UK. Излизат от т.н. Single market сега и веднага и още преди да са натиснали червения бутон, са аут от Европа - не de jure, но de facto. В Лондон ври и кипи, защото от финансов център на света се превръщат в изолиран, "риболовен" (по израза на Фараж) остров с изостанали, пиещи бира пенсионери.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  20. 20 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#3] от "chicago514":

    +++

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  21. 21 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5670 Неутрално

    Г-жа Мей е също силно изразена консервативна полулистка. Подобно на Н. Фараж и Б. Джонсън тя се фокусира върху имиграцията в ОК като основен проблем. Имаше доста скандални изказвания в тази насока. И тъй като не може да се опълчи срещу хората от бившите колонии на ОК тя се фокусира върху хората от Източна Европа-полския водопроводчик, румънските и българските цигани.
    Не очаквам промяна в позициите след изборите. Камерън го каза в Брюксел - най-големия проблем ни е миграцията (с подтекст на източно европейци от ЕС , понеже хората от колониите, макар и повече, по-неуки, и нежелаещи да работят са си наши )

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  22. 22 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#21:"penetrating"]румънските и българските цигани. [/quote]

    Те го докарват на индийци, така че май няма да имат проблем. Проблем ще имат белите източноевропейци. Срещу тях е насочена ксенофобията http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/brexit-eu-referendum-poland-hate-crimes-racism-european-union-article-50-a7105166.html

    The best way to predict the future is to invent it.
  23. 23 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 541 Неутрално

    по-разумният вариант. борис е талантлив колкото наш боци. може и да е по-добре от гледна точка на прочетените книги (журналист е бил все пак), но по палячовщини направо го бие на моменти!

  24. 24 Профил на volrath
    volrath
    Рейтинг: 488 Весело
  25. 25 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Ако е "новата Тачър" ще е добре, ама ако се окаже "втората Меркел", много зле ще стане!

  26. 26 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#8] от "oporna_to4ka":

    Объркал си подпорката. Прати им Баце да им обере ягодите, аспержите, да иззида шенгенския зид, да асфалтира Темза и ще видиш готов МП на Острова, по стандартите на полуострова.

    Ecrasez l’infâme
  27. 27 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    [quote#19:"Непукистка"]защото британците горчиво съжаляват, че са подведени[/quote]
    Не съм такъв оптимист. Резултатите от референдума показаха, че умствените им възможности са сериозно увредени. 52% /петдесет и два!/, дори ние даваме на циркаджийски популисти от ранга на Болен и Дудука не повече от 15-20% а те цели 52%.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  28. 28 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4169 Любопитно

    "Името на новия премиер ще стане известно на 9 септември след вътршен вот на 150 000 членове на Консервативната партия, които ще изберат един от двамата финалисти, избрани от депутатите тори. Според в. "Експрес" Джонсън вече е ясен фаворит с подкрепата на около 100 депутати."

    Интересен начин за избиране на партиен лидер имат консерваторите, не е напълно демократичен, но все пак крайното решение го взимат партийните членове на партията, което е добре.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  30. 30 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#26:"Graf"]Объркал си подпорката. Прати им Баце[/quote]ДА, прави си! Това за "Баце" е точно подборката, опорката или както там му викат на спуснатите "отгоре" наставления на интернет драскачите!

  31. 31 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4169 Любопитно

    До коментар [#10] от "Непукистка":

    Съгласен съм, че Борката има вина за победата на евроскептиците във Великобритания на референдума, но в коментара ви не видях нито дума за другия голям виновник за всичко това и неговото име е Дейвид Камерън. Да не забравяме, че ТОЙ даде обещание да се свика референдум с подобен въпрос преди последните парламентарни избори и, че той СВИКА този референдум на който евроскептиците спечелиха! Така, че той също трябва да бъде критикуван, а не само Борис!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  32. 32 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    [quote#21:"penetrating"]И тъй като не може да се опълчи срещу хората от бившите колонии на ОК тя се фокусира върху хората от Източна Европа-полския водопроводчик, румънските и българските цигани. [/quote]
    Надявам се когато дойде времето за подписване на споразуменията от тези страни добре да и извият жартиерите. И понеже знам, че ББ няма да посмее възлагам надеждите си на другите две страни, особено поляците.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  33. 33 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1617 Весело

    Тереза Мей ли се оказва последната надежда на европейсия интернационал? И тази няма да стане. Предупреждавам отсега.

  34. 34 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    До коментар [#27] от "Fred":

    52 от 72 на сто. Това са брекситърите. Една голяма част от тях не са толкова глупави, колкото ги направиха другарите Джонсън и Фараж. Лейбъристите искат оставката на Дж. Корбин заради лошата му проевропейска кампания. Консерваторите крият главите си в пясъка и не си признават, че ултрапопулисткият им ход с референдума им се върна като ураган и ги зашлеви тъй, че още дълго няма да могат да се възстановят. Ще ги сравняват с парвенюто Фараж и неговата невзрачна путинофилска UKIP докато има обществен и исторически спомен. Срам за торите, срам за Камерън!

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  35. 35 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4169 Любопитно

    [quote#29:"bohr"]Като не искат да имат нищо общо с нас, защо изобщо ни приеха в НАТО и ЕС?[/quote]

    Ако зависеше само от британците бъди сигурен, че ние (имам предвид източноевропейците) още щяхме да сме извън ЕС и НАТО, защото както споменахте в Британия има негативно отношение към източноевропейските държави. Но, тези решения за прием на държави кандидат членки зависи от всички членове на организациите посочени от тебе, а не само от Великобритания.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  36. 36 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    [quote#31:"Иво"]Дейвид Камерън. Да не забравяме, че ТОЙ даде обещание да се свика референдум [/quote]
    По-лошо, не се посвени да използва за политически манипулации същите методи като Фарадж, и той хвърляше кал върху българите и румънците като главна беда за тях. Как сме щели да ги залеем с милиони. Когато стана ясна истинската бройка не се извини за лъжите, не ги нарече поне грешка. Сега се измъква по чорапи, друг да оправя сътворената от него каша.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  37. 37 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    [quote#31:"Иво"]в коментара ви не видях нито дума за другия голям виновник за всичко това и неговото име е Дейвид Камерън. [/quote]
    Прочетох по-късно, но пък го написах в #34.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  39. 39 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4169 Любопитно

    До коментар [#34] от "Непукистка":

    Имате ли информация каква част от симпатизантите на консервативната партия са гласували за излизането на Великобритания от ЕС. Има ли такива изследвания, защото на мен ми е много интересно да видим как са гласували мнозинството консерватори на референдума.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  40. 40 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#30] от "cristo_n":

    Това за Баце си е от Баце, автентично и неповторимо.
    Като избирателите му.
    На опорната само му се дава допълнителна перспектива и хоризнт мисловен.

    Ecrasez l’infâme
  41. 41 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4169 Любопитно

    [quote#38:"bohr"]Но пък за да ни приемат условието е всички да гласуват ЗА! Един против и няма приемане[/quote]

    По принцип сте прав, НО... ако всички са ЗА и само една страна е против (да приемем, че това е Великобритания) то тя ще бъде подложена на натиск и тя да приеме решението и волята на останалите страни членки. Относно НАТО да не забравяме, че там водеща роля има САЩ за това кой да бъде приет в организацията, а САЩ имат интерес НАТО да се разширява в Източна Европа.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  42. 42 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1377 Весело

    До коментар [#29] от "bohr":

    Защото така каза Big Brother!

  43. 43 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    [quote#34:"Непукистка"]52 от 72 на сто. Това са брекситърите.[/quote]
    Е, и нашите 15-20% на Болен+Дудука не са от 100% от българите ами само от 60% гласували. По-добре сме от англичаните 3-4 пъти както и да го гледаш. Да не говоря, че не обвиняваме за бедите си полските туристи примерно ами себе си. Боклуци излязоха англичаните, по-големи боклуци от нас. Затова сега въобще не ги съжалявам.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  44. 44 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#27] от "Fred":

    Не е съвсем така. Тези 52% са предимно пенсионери, които, подобна на нашите пенсиониране гласоподаватели на БСП, чрез гласуването си търсят миналото. А миналото на Великобритания е велико! Тези хора си спомнят индустриалните градове на Великобритания, автомобилните им заводи (и британски марки автомобили), корабостроителници, военни заводи... А сега? Мини са собственост на БМВ, Ровър на индийци... Кораби вече не се строят, а войните вече са други - нямат нужда от тежко въоръжение, а от технологии. Англия е създател на съвременното индустриално производство, а сега всичко идва от някъде си... И това не се харесва на тези възрастни хора. И после някой им казва, че ЕС бил виновен за това и хоп, брексит.

  45. 45 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    До коментар [#39] от "Иво":

    Не знам да има такива проучвания. Основният проблем на този референдум е, че тежестта при преценката бе изместена от партийни предпочитания към популистки глупости, изречени от егоцентрични шутове като Джонсън и Фараж. Днес сутринта слушах френската министърка на енергетиката, която заяви, че въпросът не е и не е трябвало да бъде "в или извън ЕС", а какво да се промени в ЕС. Хем социалистка, а е сто пъти по-умна от Камерън.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  46. 46 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4169 Любопитно

    До коментар [#36] от "Fred":

    Да, прав си затова. Все пак той водеше преговори с ЕС затова какви отстъпки да се направят на Великобритания за да бъде спечелен референдума след това. Тези преговори траяха няколко месеца, ако не се лъжа. И там той отстояваше тези позиции, които ти пишеш в твоя коментар.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  48. 48 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4169 Любопитно

    [quote#45:"Непукистка"]Не знам да има такива проучвания.[/quote]

    Щеше да е интересно да има за да видим това как са гласували те. Но, и аз не съм чувал за такова проучване, може и да има, но просто ние да не го знаем.

    [quote#45:"Непукистка"] Основният проблем на този референдум е, че тежестта при преценката бе изместена от партийни предпочитания към популистки глупости, изречени от егоцентрични шутове като Джонсън и Фараж. Днес сутринта слушах френската министърка на енергетиката, която заяви, че въпросът не е и не е трябвало да бъде "в или извън ЕС", а какво да се промени в ЕС. Хем социалистка, а е сто пъти по-умна от Камерън.[/quote]

    Това е точно така. Няма какво да добавя.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  49. 49 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    Друг министър от Полша заяви пред ББС (цитирам по смисъл), че Камерън е бил недостатъчно уверен, че ще спечели изборите във ВБ, затова е постъпил недалновидно, натискайки спусъка при игра на "руска рулетка" и опитвайки се да удари с един куршум два заека - да вземе властта и да извие ръцете на ЕС.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  50. 50 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    [quote#44:"cristo_n"]Тези 52% са предимно пенсионери, които, подобна на нашите пенсиониране гласоподаватели на БСП, чрез гласуването си търсят миналото. [/quote]
    Так съм по-съгласен. Само че дори при нас БСП върви надолу и се сгромоляса а при тях във възход. По-зле са от нас, някъде в периода на Виденов

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  51. 51 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    [quote#45:"Непукистка"]френската министърка на енергетиката, която заяви, че въпросът не е и не е трябвало да бъде "в или извън ЕС", а какво да се промени в ЕС. [/quote]
    ++++++++++

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  52. 52 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    [quote#44:"cristo_n"]Тези хора си спомнят индустриалните градове на Великобритания, автомобилните им заводи (и британски марки автомобили), корабостроителници, военни заводи... А сега? Мини са собственост на БМВ, Ровър на индийци... Кораби вече не се строят, а войните вече са други - нямат нужда от тежко въоръжение, а от технологии. Англия е създател на съвременното индустриално производство, а сега всичко идва от някъде си... [/quote]
    Всичко това им го отне глобализацията, не ЕС. Собствените им компании изнесоха производството в Китай не ЕС. Излизането от ЕС няма да върне заводите от Китай. Тези глупаци това не могат да разберат а вярват на лъжци като Фарадж и Джонсън.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  53. 53 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2177 Весело

    "Тереза Мей се ангажира да лансира радикална програма за социални реформи..."
    Камерън си постигна целта, защото искаше същите промени в раздаването на социалки и социална аванта на корем, само дето се опитваше да го прокара, размахвайки плашилото "вълна от българи и румънци". Е, сега ще има гадни промени в социалното подпомагане, и засегнатите (сред тях и поколенията безработни кореняци на социални помощи) ще намразят тези дето ги навиха да излязат от ЕС...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  54. 54 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    На бас, че на брексърите новата политика в частта "радикална програма за социални реформи" хич, ама хич няма да им хареса.
    Дето се вика "честито"!
    ...и задните части да са ви яки

    Настроение: подигравателно

  55. 55 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1718 Неутрално

    [quote#40:"Graf"]Това за Баце си е от Баце, автентично и неповторимо. [/quote]
    Това за ягодите беше автентично от Левон.

  56. 56 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1347 Неутрално

    Всъщност Борис Джонсън и Дейвид КАмерун, както се оказа, са 7били състуденти и са имали вражда и напдпревара още от онова време.
    Та меренето на пи..ки между двамата се обяснява донякъде и с това.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  57. 57 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    До коментар [#35] от "Иво":


    [quote#35:"Иво"]Ако зависеше само от британците бъди сигурен, че ние (имам предвид източноевропейците) още щяхме да сме извън ЕС [/quote]
    Не си прав и ще ти кажа защо - Великобритания и нейните преговарящи ( Джефри ван Орден и една дето пишеше докладите за нашия напредък ) бяха най - горещите ни защитници за влизането в ЕС въпреки очевадната ни изостаналост и липсата на воля да покрием критериите за членство.
    Защо го правиха ли - много просто колкото повече държави като нашата в ЕС толкова по слаб съюз. И забележи, веднага след като влязохме Великобритания рязко смени политиката си към нас и издигна най - големите барикади за достъп до социалната система, трудовия пазар и др.

  58. 58 Профил на clarkv622
    clarkv622
    Рейтинг: 1237 Весело

    [quote#13:"lechevalier"]На британците им върви да ги управляват жените: имат си Елизабет II, имаха си желязна лейди... Нищо чудно и желязна лейди II да си имат [/quote]
    То, като ги гледам в момента, по скоро някоя лейди ГаГа ша си изберат.

    България е на 111 място по свобода на словото. Ако дневник се откаже от грантовете ще се изкачим до 110
  59. 59 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 773 Любопитно

    само не разбрах казала ли е че ще активира член 50 ?

  60. 60 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Заблазявам на поданиците, на нейно величество кралицата на Великобритания, за достойната Тереза Мей!

  61. 61 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1347 Неутрално

    До коментар [#59] от "carmello":
    само не разбрах казала ли е че ще активира член 50 ?
    ............
    Бутонът няма да бъде натискан, преди да се насрочат и други референдуми в ЕС, понеже "видите ли, не сме сами", като по този начин ще целят запазнването на Шотландия в короната на нейно височество.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  62. 62 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#61] от "СДС":

    други референдуми няма кой да насрочи след като стана ясно че може и да имат неочакван изход

  63. 63 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    Някои май не са разбрали, че отдавна бяха изнервили всички останали в ЕС. С непрекъснатите си претенции за изключения, привилегии и т.н. И съответно при идващите преговори ще си отнесат за изнудването което досега правиха.
    Колко трябва да си загубил връзка с действителността за да не схващаш, че досега си изнудвал, непрекъснато ти се правеха отстъпки и накрая буквално си се изплюл върху партньорите си? И да обещаваш изгодни преговори? И то с още претенции?
    Нищо. Ще разберете какво значи ОХИ. Или екзит.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  64. 64 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4169 Весело

    До коментар [#57] от "dorn":

    Окей, може и да греша....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  65. 65 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7272 Неутрално

    Дано да е и мъдра, колкото Тачър.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK