В Турция 11 руски граждани били арестувани за атентата

В Турция 11 руски граждани били арестувани за атентата

© Reuters



В Турция са задържани 11 граждани на Русия по подозрение за участие във въоръжена терористична организация, съобщи агенция "Доган". Това е част от антитерористичната операция след атентата в края на юни срещу летище "Ататюрк" в Истанбул.


Във вторник съдът остави зад решетките 17 души и с арестуваните в края на миналата седмица 13 броят им достигна 30. Тримата атентатори се самоубиха с експлозиви при нападението на 28 юни.


Засега няма официално потвърждение за това кои са чужденците, а източник на "Интерфакс" от руските органи на реда твърди, че в Москва не са получавали потвърждения за причастността на руски граждани към атентата.




Но във вторник президентът Реджеп Тайип Ердоган каза, че сред задържаните има хора, родили се в Дагестан, Киргизстан и Таджикистан. "За съжаление, с терористичния акт са свързани наши съседи от Северен Кавказ", добави той.


Според Ердоган нападението е дело на "Ислямска държава".

Ключови думи към статията:

Коментари (78)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3175 Весело

    Много бе,едно отделение.Въпреки затоплените туристически отношения между двете диктатури.

  2. 2 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3226 Неутрално

    Вай аман....вай аман.....

    Пустите ИДИЛци

    не били ИДИЛци

    а били МОСКОВЦИ

    Г Н У С

  3. 3 Профил на ruby
    ruby
    Рейтинг: 221 Весело

    За да започнат ефективно да ловят терористи, да внедрят агенти сред религиозните общности. Но агентите не трябва да са от типа на БПЦ, а примерно - Европол.
    На рисковите контингенти да провеждат психотестове за това на какво са готови в името на божествата. Службите не трябва да са религиозни, защото иначе ще им се подкосяват краката при всяко споменаване на божество. Ако заподозрените случайно се окажат православни, а не ислямисти, службите да не се отказват. Рискът е еднакъв. Ако не вярват, да се запознаят с историята на християнството.

  4. 4 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4992 Неутрално

    От Россссия не може да се очаква друго, освен тероризъм.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  5. 5 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#2:"Hawaii"]не били ИДИЛци

    а били МОСКОВЦИ

    Г Н У С [/quote]
    Когато братя Царнаеви взривиха маратона в Бостон, медиите пак писаха руски граждани. Излиза когато някои взривяват в Русия и после бягат в Щатите са герои и "чеченски/дагестански борци за свобода", а като взривяват там стават "руски терористи" Супер гнус.

  6. 6 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Но във вторник президентът Реджеп Тайип Ердоган каза, че сред задържаните има хора, родили се в Дагестан, Киргизстан и Таджикистан.
    ================================
    Ами да след атентатите на "борците с тоталитарния режим на Путин" в Кавказ и цяла Русия на разни хатабовци, дудаевци и докуумаровци, те ходеха в Турция да ги лекуват и да ги крият. Сега като се обърнаха срещу турците и покровителите им станаха "руски граждани".

  7. 7 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1668 Неутрално

    До коментар [#3] от "ruby":

    "Ако заподозрените случайно се окажат православни, а не ислямисти, службите да не се отказват. Рискът е еднакъв. Ако не вярват, да се запознаят с историята на християнството."

    Добър съвет! Ако някой не знае, да напомня: последният кръстоносен поход в историята е срещу катарите (потомци на нашите богомили) в Южна Франция. Когато католическите войски обсадили последната крепост, в която се укрепили катарите и се готвели да я превземат, попитали папата, как да отличават катарите от обикновените граждани. Той отговорил: "Убивайте всички! Бог ще разпознае своите!".

  8. 8 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    Руски гражданин № 1 е и този, който има полза от разклащане на Турция: за назидание и за "принуждаване към сътрудничество". Което и се случва.

  9. 9 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    общото между всички досега заловени руски терористи са обучението им в умерени лагери , бежански статут и закрила , издирването им от русия . което ги прави единствено борци за свобода . в същото време младенов мънка за пратени на клинтън мейли .... но това не е в духа на свободата на словото

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  10. 10 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 701 Неутрално

    КГБ.

    The best way to predict the future is to invent it.
  11. 11 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 541 Неутрално

    И всичките алкаши да арестуват, пак не е достатъчно...

  12. 12 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#9] от "дерибеев":

    Сигурно имаш предвид Шамил Басаев: обучен от ГРУ и нает за разпалването на сепаратизма на АБхазия в началото на 90-те, използван от Москва за подпалването на втората чеченска война. Или Адам Дениев: пръв разпространител на уахабизма в Северен Кавказ и полковник от ФСБ.

  13. 13 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1668 Весело

    До коментар [#5] от "Каишков - Системен нарушител":

    "Излиза когато някои взривяват в Русия и после бягат в Щатите са герои и "чеченски/дагестански борци за свобода", а като взривяват там стават "руски терористи" Супер гнус."

    Супер гнус! Но по друга причина. Ето ти една сламка, за да разбереш, че рано или късно истината излиза наяве. И нещата се нанизват логически едно след друго като на огърлица.

    http://nr2.com.ua/blogs/RIA_new_region_ukraine/V-Moskve-nashli-ulicu-terroristov-pod-kryshey-FSB-113862.html

  14. 14 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Ахмед Али Агжа беше турският гражданин, който стреля по папата, а после даде показания, чрез които беше унищожен психически абсолютно невинният българин Сергей Антонов. Солоцо, мафиотът -трафикант на наркотици от "Кръстникът", също беше турчин. Чеченците бяха обявени за "борци за национално освобождение". По времето на Лермонтов чеченците също са се борили за "национално освобождение". Оня незадоволен педераст, който застреля 50 души наскоро пък беше американец. Българите по време на "Лайпцигския процес"-1933 г. бяха обявени за "диваци и варвари"..

  15. 15 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 541 Любопитно

    [quote#14:"bobhunter"]беше унищожен психически абсолютно невинният българин Сергей Антонов.[/quote]
    Дали???!!!! А Георги Марков се самоубил с чадър??!

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5865 Неутрално

    Организирана престъпна група. По-лесно е да се разбират като са на един език и мислят еднакво. Било Русия, било ДАЕШ

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    [quote#14:"bobhunter"]Чеченците бяха обявени за "борци за национално освобождение"[/quote]
    Хората на Рамазан Кадиров ли?

  18. 18 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2262 Разстроено

    [quote#15:"Коки"]А Георги Марков се самоубил с чадър??! [/quote]

    Не бе, брат'чед, това си е чиста роба "битов инцидент". А може и "приятелски огън" да го е поразил! Знае ли човек!

  19. 19 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 541 Любопитно

    [quote#13:"Дон Кихот"]Супер гнус! Но по друга причина. Ето ти една сламка, за да разбереш, че рано или късно истината излиза наяве.[/quote]
    ++++ Преди десетина години имаше серия от взривове в жилищни блокове в Москва - "дело на чеченски терористи"! Обаче един наблюдателен гражданин срещнал на входа две съмнителни лица и подал сигнал в полицията. Малко по-късно, полицията заградила и заловила двамцата в маза, с голямо количество от СЪЩИЯ взрив, използван при другите атентати. Оказало се, че двамцата са СЪТРУДНИЦИ НА ФСБ.....таквиз ми ти работи....

  20. 20 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 924 Любопитно
  21. 21 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 488 Неутрално

    То и в атентатите в Брюксел и Париж могат да се открият следи от мечи лапи при по-внимателно вглеждане...

  22. 22 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1789 Любопитно

    До коментар [#19] от "Коки":

    Това беше описано в книгата на Литвиненко "ФСБ взривява Русия". Тази книга беше една от причините, поради които беше убит:

    https://www.youtube.com/watch?v=RaMSoFxMy3E

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  23. 23 Профил на varna_11
    varna_11
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Че нали от над година руснаците реват, че повода за тяхното участие в сирийския конфликт е точно това, че граждани на техни републики воюват за ИДИЛ... Какво чудно има в ареста на такива граждани? Или май пропускате, че точно Русия бе подала иск за арест и репатриране на такива изроди, а нашите 'демократи' защитаваха 'бежанците' и ги пускаха...

  24. 24 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#19] от "Коки":

    Тая беше много гнусна история. Това че ватенките позволиха на Путин, да я замаже, говори от само себе си.

    chavo64
  25. 25 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Любопитно

    [quote#2:"Hawaii"]Вай аман....вай аман.....

    Пустите ИДИЛци

    не били ИДИЛци

    а били МОСКОВЦИ

    Г Н У С[/quote]

    Не, били те московци, а се оказали ЧЕЧЕНЦИ и ДЕГЕСТАНЦИ, които мразят московците, които са салафити и които искат да превърнат тези две руски републики в ислямистки емирати.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  26. 26 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Любопитно

    [quote#5:"Каишков - Системен нарушител"]Когато братя Царнаеви взривиха маратона в Бостон, медиите пак писаха руски граждани. Излиза когато някои взривяват в Русия и после бягат в Щатите са герои и "чеченски/дагестански борци за свобода", а като взривяват там стават "руски терористи" Супер гнус. [/quote]

    Не забравяй също за чеченския терорист Ахмед Чатаев, който е бил преследван в Русия за тероризъм, но получи бежански статут в Австрия. Същият след това направи и атентатите на летището в Истанбул наскоро.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  27. 27 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1789 Весело

    До коментар [#25] от "Иво":

    Що така всички мразят МОСКОВЦИТЕ? И чеченци, и дагестанци, и грузинци, украинци, литовци, естонци, латвийци, поляци....
    И какви са тези МОСКОВЦИ? Някаква арийска раса, живееща само в Москва? Че в Москва над 30% от населението са Джамшути - от неруски националности.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  28. 28 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Ислямска или болшевишка държава - все едно !

  29. 29 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1789 Весело

    До коментар [#26] от "Иво":

    Не забравяме и чеченските терористи от обкръжението на Кадиров, които убиха Борис Немцов и които вече 3-та година ФСБ не ги хваща.....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Весело

    До коментар [#19] от "Коки":

    Хахаха... тази смешна теория на конспирацията отдавна не бях я срещал, но е забавно как има пичове като теб, които вярват на подобни абсурди. Нека позная.... според теб американците сами си организираха 11/09 и си бутнаха кулите близнаци в Ню Йорк, нали така?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Весело

    [quote#21:"aramissss"]То и в атентатите в Брюксел и Париж могат да се открият следи от мечи лапи при по-внимателно вглеждане...[/quote]

    Хахаха.... точно така.... мечи московски лапи и отпечатъци на злия Путин... хахаха... ама сте забавни!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Весело

    [quote#27:"mitko11"]Що така всички мразят МОСКОВЦИТЕ? И чеченци, и дагестанци, и грузинци, украинци, литовци, естонци, латвийци, поляци.... [/quote]

    Чак пък всички, или викаш ти знаеш това от личен разговор с тези ВСИЧКИ!?

    [quote#27:"mitko11"]И какви са тези МОСКОВЦИ? Някаква арийска раса, живееща само в Москва? [/quote]

    А, това и аз не знам, питай хаваеца, то пишеше за московците, аз само го цитирах.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Любопитно

    [quote#29:"mitko11"]Не забравяме и чеченските терористи от обкръжението на Кадиров, които убиха Борис Немцов и които вече 3-та година ФСБ не ги хваща.....[/quote]

    Мислиш ли, защото аз пък знам, че има задържани заподозрени за убийството на Немцов и в момента има дело срещу тях в съдът....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  34. 34 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    [quote#25:"Иво"] ЧЕЧЕНЦИ и ДЕГЕСТАНЦИ, които мразят московците[/quote]
    Не е точно така. Има такива които мразеха, но сега обичат московците. Причината - чеченския петрол остава на разположение на клана Кадиров+30 милиарда долара субсидия от Москва...В тази обстановка е много трудно да се разбере, кои са "правилните" чеченци/дагестанци....Включително и заради факта, че чеченци са на първа линия, при гражданската война в Донбас..

  35. 35 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    [quote#29:"mitko11"]чеченските терористи от обкръжението на Кадиров[/quote]
    Руснаците си правят много грешно сметката с Кадиров. Ползата от него ще бъде временна? При първото сътресение на властта в Кремъл, Кадиров ще си спомни, че навремето беше сепаратист.

  36. 36 Профил на snowball
    snowball
    Рейтинг: 460 Неутрално

    КГБ забавя, но не забравя

  37. 37 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Стъпили някаде руснак, чакай проблеми!

  38. 38 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2203 Неутрално


    Май, че целИването между " двамата големи " се отлага, а ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  39. 39 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Путин му е дал списъкът и ето резултатът.

  40. 40 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3226 Неутрално

    [quote#25:"Иво"]Не, били те московци, а се оказали ЧЕЧЕНЦИ и ДЕГЕСТАНЦИ, които мразят московците, които са салафити и които искат да превърнат тези две руски републики в ислямистки емирати. [/quote]
    Тук не си прав.
    ЧЕЧЕНИЯ на РАМАДАН кадиров
    отдавна е ШЕРИАТСКИ СУЛТАНАТ
    Частна собственост
    на СУЛТАН РАМАДАН
    НА ИЗДРЪЖКА НА РУСКИЯ ДАНЪКОПЛАТЕЦ
    ПУТИН НАЛИВА МИЛИАРДИ ДОЛАРИ
    ГОДИШНО за да поддържа лоялността
    на Султан Рамадан.
    От своя страна,
    Султан Рамадан се отблагодарява,
    като осигурява БАШИБОЗУК за ИДИЛ
    за Украина, за Сирия,
    и за мръсни операции като тази.
    Толкова доказателства се събраха,
    че чак не е за вярване,че все още
    може да се намерят наивници,
    които да се хващат на РУСКАТА
    ХИБРИДНА ПРОПАГАДНА

  41. 41 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Любопитно

    [quote#34:"dobrich"]Не е точно така. Има такива които мразеха, но сега обичат московците. [/quote]

    Мислиш ли, че сега всички чеченци и дагестанци обичат Путин и управляващите в Москва!? Знаеш ли колко атентата срещу полициата и местните власти има в последно време в Дагестан!? И знаеш ли, кои са извършителите на тези атентати и атаки!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  42. 42 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1789 Любопитно

    До коментар [#33] от "Иво":

    Следственият комитет на Русия обяви за поръчител и организатор на убийството бившия военнослужещ в чеченския баталюон "Север" Руслан Мухудинов.Адвокатът, представляващ дъщерята на убития опозиционен лидер Жана Немцова коментира днес, че следствените власти са повдигнали задочно обвинение и са обявили Руслан Мухудинов за федерално издирване. Мухмудинов е приятел и бивш шофьор на зам.командира на батальона Север - Руслан Геремеев. Според юриста това е крачка в правилна посока.
    Много е тъжно коментира още адвокатът Владимир Прохоров, че следствените власти не намират сили, за да повдигнат обвинение към самия Гаремеев, които се намира в най-близкия кръг на президента на Чечения Рамзан Кадиров. Но все пак това означава, че има напредък за осъществяването на възможност за повдигане на обвинение към самия Геремеев. Руските медии, позовавайки се на свои източници от правоохранителните органи определят именно Геремеев за вероятен организатор на престъплението.Той обаче не може да бъде разпитан от властите в Москва, защото се намира под засилена охрана в Чечения...:

    http://bnr.bg/post/100624036/povdignaha-obvinenie-sreshtu-chechenec-za-organiziraneto-na-ubiistvoto-na-boris-nemcov

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  43. 43 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3226 Неутрално

    [quote#40:"Hawaii"]Султан Рамадан се отблагодарява,
    като осигурява БАШИБОЗУК за ИДИЛ
    за Украина, за Сирия,
    и за мръсни операции като тази. [/quote]
    Допълвам това,че
    НАЕМНИЯТ БАШИБОЗУК
    на Султан Рамадан върши
    мръсната работа на
    ПУТИН и РУСИЯ
    които както писах вече
    НАЛИВАТ МИЛИАРДИ
    В РАМАДАН СТАН
    пардон.....в Чечения.....

  44. 44 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Любопитно

    До коментар [#40] от "Hawaii":

    Виж приятелю, аз за това не мога да споря с теб... Кадиров създаде един авторитарен и репресивен режим в Чечения, режим който служи вярно на Москва. Там редовно се погазват човешките права на всеки критик на местната власт. Това аз няма как да приема, защото съм демократ....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  45. 45 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3226 Неутрално

    [quote#41:"Иво"]Мислиш ли, че сега всички чеченци и дагестанци обичат Путин и управляващите в Москва!? [/quote]
    Разбира се,че не всички чеченци и дагестанци
    обичат Путин и управляващите в Москва.
    НАЕМНИЯТ БАШИБОЗУК
    на СУЛТАН РАМАДАН,обаче е само
    от такива,които
    ОБИЧАТ ПУТИН И УПРАВЛЯВАЩИТЕ В МОСКВА

  46. 46 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Любопитно

    До коментар [#42] от "mitko11":

    Благодаря за линка.... аз като всеки нормален човек искам извършителите и организаторите на това показано убийство да бъдат съдени и наказани адекватно за тяхното престъпление.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  47. 47 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4249 Любопитно

    До коментар [#45] от "Hawaii":

    И с това се съгласих с теб.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  48. 48 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3226 Неутрално

    [quote#44:"Иво"]Това аз няма как да приема, защото съм демократ.... [/quote]
    Напълно си прав
    Подкрепям
    Впрочем,
    Това може би се приема
    само и единствено от Путин и обкръжението му....

  49. 49 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#3] от "ruby":

    Свободата на религиите по американски явно също е проблем, дали са на света, сциентолози, мормони, свидетели на йехова и други безбройни по-малки но злобни секти. За това не са способни и с ислямските да се оправят...

    Birds of a feather flock together.
  50. 50 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2169 Неутрално

    Егати заглавието, егати статията. Нищо не става ясно, от къде са задържаните, тези 11 "руски" граждани вчера ли са задържани или бройката е наместена с тези от миналата седмица. И като ще ни пишете за руски граждани напишете и за другите задържани, но не най-важното за дневник е да натърти, че има много руски граждани, за да се радва обичайния контингент, които само чака да се пусне нещо свързано с Русия и да почне да плюе. А иначе за всеки е ясно от къде точно са тези "руски граждани" и колко се приемат за руснаци.

  51. 51 Профил на Катерина Стоева
    Катерина Стоева
    Рейтинг: 374 Неутрално

    в сравнение с ужасяващата тирания на путлер дори ердоган изглежда сдадур и всеки разумен човек предпочита турция пред русия като по-малкият ад.

  52. 52 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Простите ИДИЛ ци уж избомбиха Истанбул, а Ердо и Путлер плеснаха с ръце па се прегърнаха и започнаха пак да се кълнат във вечна дружба, нищо че атентаторите се оказаха руски граждани ! А, това е без значение , живота на няколко десетки убити граждани, и стотици ранени, важното е алъш веришът да върви - руските туристи - на юг, турските стоки- на север и сметката може и да излезе ! Кой знае !

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на ssg
    ssg
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#10:"EU defender"]КГБ[/quote]
    Да, Осама бен Ладен също беше негов агент.

  56. 56 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Само Дагестан е член на Руската
    федерация, но е много удобно да
    кажеш, че са руски граждани !!!

  57. 57 Профил на ssg
    ssg
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Сметката на Турция е доста дълга и започва от подкрепата за "Имарат Кавказ" в началото на 90-те. Ще се плаща дълго, бавно и мъчително.

    Оттам обаче има сметка и Англия, и други.

  58. 58 Профил на rfi31500891
    rfi31500891
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#29] от "mitko11":
    [quote#29:"mitko11"]
    от обкръжението на Кадиров, които убиха Борис Немцов и които вече 3-та година ФСБ не ги хваща.....[/quote]
    Трета година, викаш?!
    Това за "третата" го пишеш вече повече от три пъти последните три седмици.
    Не, че нещо, ама с тази си компетентност опорочаваш каузата, за която се бориш!
    Я помисли, не бяха ли 5 години?
    Или ОСЕМ!?!

  59. 59 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Ами те всите са били на "западна хранилка" по линия "враг на Русия". Подобно на Чатаев (и Църнаев). То и Турция им бяха лагерите за подготовка. Нещо обаче се обърка. Ама то така става когато чакаш измета на света, да ти свърши мръсната работа. Накрая все нещо се обърква. То и при Чатаев най-ярко си проличава това. Цялата "демократична" общественост се втурва да го защитава от лошите руснаци, ама накрая и той им с** * *****а. То и с останалите е така, ама ся били руснаци. Хайде бе. Когато бесуваха в Русия кой ги подкрепяше ?
    Кой ги финансираше, А ??
    А кой ги защитаваше ???
    Тия дето сега защитават некви си несъществуващи "умерени" в Сирия. Накрая и те ще им с** * *****а.
    Сигурно пак Путин ще им е виновен.

  60. 60 Профил на rfi31500891
    rfi31500891
    Рейтинг: 0 Любопитно

    От кога гражданите на Киргизистсн и Таджикистан станаха "РУСКИ"?
    Едно такова изказване е достатъчно да хвърли съмнение в/у компетентността на направилия го!
    Да не би да се има предвид "СЪВЕТСКИ"?

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  62. 62 Профил на rfi31500891
    rfi31500891
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#2] от "Hawaii":

    Или така:

    Пустите КИРГИЗИ
    станали МОСКОВЦИ,
    а ТАДЖИКИСТАНЦИ -
    САНТПЕТЕРБУРГчани!

  63. 63 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    До коментар [#60] от "rfi31500891":

    ...."има хора, родили се в Дагестан, Киргизстан и Таджикистан."

    .....Но са граждани на Русия...!!!! Нашите цигани са си цигани, но са БЪЛГАРСКИ граждани./за жалост/

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  64. 64 Профил на rfi31500891
    rfi31500891
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#61] от "bitaka":
    То така, ама по тази логика,...
    Велико турските шовинисти твърдят, че "всички земи и народи от Мароко до средата на Китай са турски"!
    Излиза, че тези терористи СА ТУРСКИ ГРАЖДАНИ, не ли?

  65. 65 Профил на rfi31500891
    rfi31500891
    Рейтинг: 0 Любопитно

    До коментар [#63] от "yu22":
    То и според Конституцията на САЩ всеки човек има право да стане АМЕРИКАНСКИ ГРАЖДАНИН!
    Излиза, че терористите могат да минат за АМЕРИКАНЦИ, не ли?

  66. 66 Профил на Vahdettin Kurdi
    Vahdettin Kurdi
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Арестували 30 терориста. На тези им дошло времето за почивка... и като ги пуснат пак по поръчки.

  67. 67 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 525 Неутрално

    [quote#5:"Каишков - Системен нарушител"]Излиза когато някои взривяват в Русия и после бягат в Щатите са герои и "чеченски/дагестански борци за свобода", а като взривяват там стават "руски терористи" Супер гнус. [/quote]

    Именно добре известно е, че КГБ распали и манипулира конфликта в Северен Кавказ в началото на 90те като повод за възраждането на всевластието на спецслужбите и военните, а в последствие и докарването на техния човек путлер на диктаторския пост. Под тази "надеждна защита" продължава успешното опоскване на страната и раята и от КГБистките и приближените им кланове во главе с путлер късий.

  68. 68 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 836 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":
    Задържаните е сигурно че не са етнически руснаци, кавказци са.

  69. 69 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3226 Любопитно

    [quote#68:"ck"]Задържаните е сигурно че не са етнически руснаци[/quote]
    Ами то и много от по-първите хора в Русия
    НЕ СА ЕТНИЧЕСКИ РУСНАЦИ

    Лавров - арменец
    Шойгу - тувинец
    Кобзон - евреин
    Милер - евреин
    Дерипаска - евреин
    Алишер Османов -
    Вагит Алекперов - азер
    Ованес Мелик-Пашаев......

    Е,и ....... ??????

  70. 70 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3226 Любопитно

    [quote#65:"rfi31500891"] според Конституцията на САЩ всеки човек има право да стане АМЕРИКАНСКИ ГРАЖДАНИН!
    Излиза, че терористите могат да минат за АМЕРИКАНЦИ, не ли? [/quote]
    Тъй....тъй....
    И ти според Конституцията можеш да си президент
    Излиза,че можеш да минеш за президент,не ли ?
    Много евтина манипулация пробутваш

  71. 71 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3226 Неутрално

    [quote#60:"rfi31500891"]От кога гражданите на Киргизистсн и Таджикистан станаха "РУСКИ"?[/quote]
    РУСКИ са гражданите.
    Това не го твърдим аз и ти.
    ТВЪРДЯТ ГО КОМПЕТЕНТНИТЕ ТУРСКИ ВЛАСТИ
    А това,къде са се родили е ПОДРОБНОСТ
    БЕЗ ОТНОШЕНИЕ към това,че са РУСКИ ГРАЖДАНИ
    Руслан Мъйнов,
    Николай Паслар,
    Георги Пирински,
    Сергей Станишев.....
    също не са раждани в България,
    но са БЪЛГАРСКИ граждани
    Не ли ????

  72. 72 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#15] от "Коки":

    ами питай агент "Пикадили"
    Той не е в затвора можеш да се срещнеш свободно

    гошо
  73. 73 Профил на rfi31500891
    rfi31500891
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#70] от "Hawaii":
    [quote#70:"Hawaii"]
    Тъй....тъй....
    И ти според Конституцията можеш да си президент[/quote]
    НЕ МОГА!
    Според Конституцията на САЩ, Президент може да бъде само роден на територията на САЩ!
    Това е комай единственото дискриминационно ограничение в САЩ!

  74. 74 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3226 Неутрално

    [quote#73:"rfi31500891"]НЕ МОГА![/quote]
    Не визирах САЩ
    Имах предвид България

  75. 75 Профил на rfi31500891
    rfi31500891
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#74] от "Hawaii":
    Сакън, НЕ ИСКАМ!
    Да съм в една редица с:
    Желю, (за мъртвите - "Aut bene, Aut nihil", ergo - NIHIL);
    Пешу, коня;
    Гоце, трипера/архара/ и
    ...сегашното недоразумение!?!
    Да не ми е изпила чафка ума!

  76. 76 Профил на rfi31500891
    rfi31500891
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#74] от "Hawaii":
    Къде си писал/а, че имаш предвид Република България?!?
    Няма такова нещо!

  77. 77 Профил на rfi31500891
    rfi31500891
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#62] от "rfi31500891"
    [quote#62:"rfi31500891"]
    Пустите КИРГИЗИ
    станали МОСКОВЦИ,
    а ТАДЖИКИСТАНЦИ -
    САНТПЕТЕРБУРГчани!
    [/quote]Продължение в стил "Шърли Ебдо":

    Бомбата пукна,
    Истанбул срина,
    тролове скокнàха
    Русия да ругаят!

  78. 78 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7416 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK