Японец уби 19 души в център за хора с увреждания

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    Да работиш в такъв център не е за всеки работа, този хайван просто не е издържал да гледа как хората се мъчат. Жалко.

  2. 2 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Явно е плъзнала зараза...

  3. 3 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2585 Неутрално

    Копи-пейст: викал ли е "Аллаху Акбар"?

    Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
  4. 4 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Сигурно и този е мюсюлманин, а?

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  5. 5 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Най-после един който не е мюсли. Радост в Дневник.

  6. 6 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Неутрално

    Сигурно и този е мюсюлманин, а?
    =========
    Няма съмнение.
    И ако не са го чули да се провиква Аллах 'у Еккбер , може и наум да го е казал.... До коментар [#4] от "bulgarin.":

    Bukalemun
  7. 7 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Вероятно съобщенията за зачестилите тер-атаки отключва агресията в психически нестабилните.
    Жалко за загиналите.

  8. 8 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 280 Разстроено

    Веднъж ми се наложи да ида до такъв дом в България, някъде около Силистра. Трябваше да вземем един вендинг автомат за кафе. Казвам ви, няма такова място. Още с пристигането ни лъхна ужасна миризма. Гледката на деца, които имат психични отклонения, мизерните битови условия. Едва издържах около 30-40 минути.

  9. 9 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    [quote#4:"bulgarin."]Сигурно и този е мюсюлманин, а? [/quote]

    Обикновена откачалка... което не оневинява ония дето вече всеки ден колят и взривяват...

    Няма шики-мики.
  10. 10 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    [quote#6:"eti"]Сигурно и този е мюсюлманин, а?
    =========
    Няма съмнение.
    И ако не са го чули да се провиква Аллах 'у Еккбер , може и наум да го е казал.... До коментар [#4] от "bulgarin.": [/quote]

    Сигурно сте много потиснати ама фактите са такива. В 99% от случаите са с бради и викат Екбер-мекбер . Иначе сте много миролюбива религия... не знак кога ама сигурно е така...

    Няма шики-мики.
  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Гневно

    "Местни медии съобщават, че по-рано тази година мъжът изпратил писмо до депутат, в което говорел за едно общество, което ще се "прочисти" чрез евтаназия от хората с увреждания."

    Тоя боклук ще е някой японски неонацист. За тези които не знаят какво са вършели нацистките изроди с хората с увреждания:

    http://www.dw.com/bg/%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0%D1%85%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82-%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%B8/a-17365830

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#10] от "Олд Шетърхенд":

    90 % от случаите на подобни масови убийства стават на територията на САЩ. Което говори, че има нещо сбъркано в тази държава. Не е нормално в нея да живее 4% от световното население и в същото време там да се намират над 25% от всички затворници в света и 85-90% от всички серийни убийци.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  14. 14 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    Много станаха тези дето убиват в името на тяхната си справедливост.

  15. 15 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#9] от "Олд Шетърхенд":

    Да де, ама тия дето всеки ден колят и взривяват в Европа си имат предистория. Докато се намират на територията на Сирия тези същите са въоръжавани и дори някой от тях обучавани от държави като САЩ, Франция, Великобритания... Докато са там и колят безразборно местното население те са добри и даже им викат умерени. Обаче когато излезнат от контрол и започнат да правят същото това нещо (в стотици пъти по-малък мащаб) на територията на държавите-спонсори изведнъж стават лоши.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  16. 16 Профил на SETT
    SETT
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#13] от "bulgarin.":

    Това, че там има най-много затворници може и да означава че правораздавателната система работи най-добре от целия свят.

  17. 17 Профил на Ангелин
    Ангелин
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Като човек, който е работил в дома, явно се е нагледал и "препълнил", ако мога така да се изразя, на страдание, болка и необратимост на тежкото им състояние и в своята представа си е мислел, че прави нещо добро за тях... Това, разбира се не оправдава тази постъпка, защото никой няма правото да отнема човешки живот (с малко изключение, когато човекът го иска с цел край на мъките му).
    п.п. Има един интересен и същевременно доста тежък филм на Тери Пратчет - "Choosing to die", в който е застъпена точно темата за асистираното самоубийство...

    "Истината се нуждае от хора, които не се боят да я казват и да се борят за нея." Пенчо П. Славейков
  18. 18 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2727 Неутрално

    [quote#11:"Иво"]което говорел за едно общество, което ще се "прочисти" чрез евтаназия от хората с увреждания." [/quote]
    според други медии идеите му били такива
    " Убиецът - 26-годишният Сатоши Уемацу е бивш служител на центъра. Той заявил, че всички хора с увреждания "трябва да изчезнат"."

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  19. 19 Профил на wiligri
    wiligri
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#3] от "cinik":
    До коментар [#4] от "bulgarin.":
    До коментар [#6] от "eti":
    Прави сте, момчета! Напълно сте прави!!! Това, че на 100 ислямски терориста най-сетне се намери и един японски нацист да трепят както падне наред, напълно доказва миролюбивостта, хуманността и оправдава всички за всичко.
    Аааа, чакайте, май не става така. Между другото, японската култура, при все че е много интересна, също има склонност да притиска личността. Е, не точно като испански ботуш, както е с ислямската, но също стяга чепика.

  20. 20 Профил на errata
    errata
    Рейтинг: 902 Неутрално

    [quote#3:"cinik"]Копи-пейст: викал ли е "Аллаху Акбар"? [/quote]

    В японския няма "Л". Най-много да кажат Араху Акбару.
    Иначе темата е комплексна и нямам нито време нито желание да я захващам.
    Жалко за убитите и ранените.

    "Да, България"
  21. 21 Профил на PS
    PS
    Рейтинг: 390 Неутрално

    Няма начин да се е случило такова нещо. Ислямът в Япония е забраненен. Писаха го в Бултаймс и Анонибулгария...

  22. 22 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Пълно е с откачалки ...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  23. 23 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#16] от "SETT":

    А значи в Западна Европа, където в процентно отношение спрямо населението затворниците са в десетки пъти по-малко, правораздавателната система не работи? А какво да кажем за един Китай, който има 4-5 пъти по-голямо население, но там затворниците са няколко стотин хиляди, а в САЩ са около 2 500 000? Не, тези цифри говорят друго!

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  24. 24 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    [quote#14:"chicago514"]Много станаха тези дето убиват в името на тяхната си справедливост. [/quote]
    Остави бройката, гледам че възгледите им (дето хем ги оправдават в очите им, хем им "дръпват спусъка" съвпадат, независимо от местоположение, вид управление на обществото и етноса.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  25. 25 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    До коментар [#16] от "SETT":

    Или можем да си направим друг извод... че престъпността в САЩ е на доста високо ниво в сравнение с други държави с голямо население!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  26. 26 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Къде е дежурното обяснение, че е сирийски бежанец преди депортация в България?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  27. 27 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 752 Неутрално

    ... като прещрака човек ... престава да е ЧОВЕК!
    Бог да прости жертвите! ... и да не допуска други подобни отклонения!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  28. 28 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2125 Весело

    До коментар [#19] от "wiligri":

    И като сте започнали да обяснявате за японската култура в сравнение с исляма, дайте пример ислямски водач, който да си е направил харакири, щото при японците и днес политиците се самоубиват, вместо да пращат камикадзета...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  29. 29 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2489 Неутрално

    До коментар [#10] от "Олд Шетърхенд":
    [quote#10:"Олд Шетърхенд"]В 99% от случаите са с бради и викат Екбер-мекбер [/quote]

    Грешите, скъпи приятелю. Само 2% от подобни случаи на насилие са дело на ислямски екстремисти. Има много видове екстремизъм - политически (ляв и десен), от други религии (християнство), екологичен или просто някой някъде вземе, та изтрещи. Не казвам това, за да защитавам ислямистите. Специално към тях трябва да се прилага само една мярка - изтребление. Но не трябва да си заравяме главата в пясъка. Светът никога няма да бъде напълно спокойно място. Раят не е предвиден за Земята. Трябва да гледаме трезво на събитията и търсим решения, които ни позволяват да продължим.

  30. 30 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2125 Любопитно

    [quote#25:"Иво"]Или можем да си направим друг извод... че престъпността в САЩ е на доста високо ниво в сравнение с други държави с голямо население!? [/quote]
    Мда, а липсата на осъдени престъпници в Сомалия, говори че там са събрани само най-честните и почтени хора на света...
    А я вземи сравни статистиката за брой оръжия на глава спрямо убийствата на глава, и осъдените престъпници в няколко големи държави, да видим дали САЩ са разграден двор или просто ръсиш пропаганда от евтината...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  31. 31 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    До коментар [#29] от "Един препатил":

    Това е вярно, ето неизчерпателен списък на терористичните актове през миналата година, а по надолу в линка има и списъци на терористични актове от от 70-те години на миналия век, до този месец.

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_terrorist_incidents,_2015

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Весело

    До коментар [#30] от "gost22":

    Духчо засегнах ли те нещо!? Престъпността в САЩ има по високи размери в сравнение с много други държави, това е факт.... примерно с тези ЕС или от Източна Азия.

    Ако сравняваме САЩ и Сомалия... е, това е друго нещо. Но, не трябва ли да я сравняваме с развити страни, а не с такива от третия свят!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#12:"abdelhaqq"]
    "дневник", извадете още такива случаи от по света, където убиецът не е мюсюлманин, да си умиете съвестта...

    Защо на някой трябва да му тежи на съвестта това, че е толерантен?

  34. 34 Профил на birnic
    birnic
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Самураят си е самурай ! Но 19 убити са нищо на фона на постижението на представителя на най-чистата европейската раса Брейвик.
    Арабеските пасти да ядат. Срещу бели и жълти нямат никакъв шанс. Затова спете спокойно !

  35. 35 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2125 Любопитно

    [quote#32:"Иво"]Духчо засегнах ли те нещо!? Престъпността в САЩ има по високи размери в сравнение с много други държави, това е факт.... примерно с тези ЕС или от Източна Азия. [/quote]
    Дай статистика, факти. Спри с пропагандата. Отделно, че вярвам повече на държава, в която не смееш да предложиш рушвет на катаджия, отколкото на статистиката на държави, където се става катаджия заради рушвета... И като писа за източна Азия, в Япония няма дори джебчии, ама това след като тръгнаха по американския модел... Преди това са имали каста на крадците...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  36. 36 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    [quote#32:"Иво"]Ако сравняваме САЩ и Сомалия... е, това е друго нещо. Но, не трябва ли да я сравняваме с развити страни, а не с такива от третия свят!? [/quote]
    Ми сравни ги с Русия. Там застреляха един до входа на Кремъл, а статистиката им за убийствата направо е несравнима с тази на САЩ, и то без да вземаме под вниманието свободния режим на огнестрелно оръжие в щатите...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  37. 37 Профил на ISTORIK
    ISTORIK
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#6] от "eti":

    الله أكبر - Аллах у акбар(у)

    на японски звучи така:

    アッラーは偉大です - Arrаа wa idaidesu.

    Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!
  38. 38 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 660 Неутрално

    [quote#23:"bulgarin."] А какво да кажем за един Китай, който има 4-5 пъти по-голямо население, но там затворниците са няколко стотин хиляди, а в САЩ са около 2 500 000? Не, тези цифри говорят друго![/quote]

    Цифрите ти бягат нещо! Но е нормално за в@тник, който гледа едностранчиво на нещата!

    https://money.bg/economics/sasht-svetoven-lider-po-broy-zatvornitsi.html

    А за това какво ще кажеш?

    http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=5616485

    Имало едно време ссср...
  39. 39 Профил на ISTORIK
    ISTORIK
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#21] от "PS":

    Всъщност, в Япония има и мюсюлмани, даже има и няколко джамии.

    През 1909 г. Абдул-Рашид Ибрахим е първият мюсюлманин, който успешно получава японско поданство. А през 1935 г. е построена джамията в град Кобе. В Токио също има джамия.

    В Япония мюсюлманско население се изчислява грубо на около 70 000 - 100 000 д., от които може би 90% са пребиваващи чужденци и около 10% са японци.

    В Япония няма никакви официални статистически данни за броя на мюсюлманите в страната. Нито етническите японци, нито чуждите граждани са били анкетирани относно тяхната религиозна принадлежност.

    Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!
  40. 40 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    [quote#3:"cinik"]Копи-пейст: викал ли е "Аллаху Акбар"?[/quote]Няма значение, дали убиваш в името на бог или самият ти се правиш на такъв, като определяш кой трябва да живее и кой не. Откачалката си е откачалка.

  41. 41 Профил на birnic
    birnic
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#36:"gost22"]Ми сравни ги с Русия. Там застреляха един до входа на Кремъл, а статистиката им за убийствата направо е несравнима с тази на САЩ, и то без да вземаме под вниманието свободния режим на огнестрелно оръжие в щатите... [/quote]
    В САЩ застреляха един в Далас например. При това президент на най-демократичната държава.
    А за статистиката не лъжи !

  42. 42 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Няма друг изход от проблемите на свръхнаселения свят , освен да се съставят и поддържат психически досиета на проблемни лица , а можеби и на всички граждани на планетата , ако и да не звучи демократично !

  43. 43 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 852 Неутрално

    [quote#13:"bulgarin."] Не е нормално в нея да живее 4% от световното население и в същото време там да се намират над 25% от всички затворници в света и 85-90% от всички серийни убийци.[/quote]

    Всъщност повечето серийни убийци са от Южна Америка. Най-зловещите също. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_serial_killers_by_number_of_victims
    - Колумбия
    - Колумбия
    - Еквадор
    - Перу
    - Англия
    - Колумбия
    - Еквадор
    - Бразилия

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  44. 44 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    [quote#36:"gost22"]статистиката им за убийствата направо е несравнима с тази на САЩ[/quote]

    http://www.nationmaster.com/country-info/compare/Russia/United-States/Crime

    Говориш 1 към гьотере!
    Как по-точно смяташ да изолираш режима на придобиване на оръжие от общата картина?!

    I Want To Believe
  45. 45 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    [quote#11:"Иво"]Тоя боклук ще е някой японски неонацист[/quote]

    Или японски анархо-комунист. Що не?

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  46. 46 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Сигурно японската полиция крие, че е мюсюлманин

    Макар че, те повечето БГ "разбирачи" вярват, че ислямът е забранен в Япония


    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  47. 47 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#44] от "2.50":
    [quote#44:"2.50"]Говориш 1 към гьотере! [/quote]

    Точно човекът, според когото конкретиката била нужна само на малолетните ли го казва?

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  48. 48 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 947 Неутрално

    Поредния психясъл, но този път на
    другия край на света, за разнообразие !!!

  49. 49 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1091 Весело

    До коментар [#47] от "stupid_american":

    Когато приема някого за твърде т@п, преценявам да не се задълбочавам в комуникацията с него!
    Не визирам никого по-конкретно, за да не ме баннат!
    Все пак, будят уважение опитите ти втори ден поред да игнорираш очевидното!

    I Want To Believe
  50. 50 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#34] от "birnic":

    С нож - толкова...

  51. 51 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Абе обяснявайте им термините на тези откачалки:

    Евтаназия е когато човека не иска да живее и иска да му се помогне за това.
    Убийство е когато насилствено отнемаш живота на някой, който не иска да умре.

  52. 52 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#49] от "2.50":

    Втори ден се опитвам да разбера какво искаше да кажеш с гениалното си прозрение, че американската демокрация ще се изсипе върху някаква лекоатлетка, но ти втори ден упорито мълчиш като комунист на разпит с оправданието, че съм прекалено тъп, за да ми споделиш Аз пък нито за момент не съм си помислил, че умния ти се охълца като му поискаха да обясни конкретно какво има предвид.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  53. 53 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    [quote#52:"stupid_american"]но ти втори ден упорито мълчиш като комунист на разпит с оправданието, че съм прекалено тъп[/quote]

    Ти го каза!
    Кой съм аз да противореча на някой с подобен аватар!

    I Want To Believe
  54. 54 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    [quote#45:"dgd"]Или японски анархо-комунист. Що не?[/quote]

    Нямаше да ми задаваш този въпрос, ако знаеше политиката, която е водила нацистката партия в Германия или поне беше прочел линка в коментар [#11].

    Накратко, нацистките изроди са смятали психично болните хора, и тези с някакъв физически недъг например за "тежест", за непълноценни хора и са ги избивали с хиляди, отравяли, или просто са ги оставяли да умрат от глад... десетки хиляди болни германци са били избити по този начин от престъпния нацистки режим.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  55. 55 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Център за МЕНТАЛНИ увреждания.

  56. 56 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1444 Любопитно

    До коментар [#34] от "birnic":

    А като го сравняваш с убитите от атентата в Багдад в началото на този месец, как ти изглежда, а?

  57. 57 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    До коментар [#46] от "stupid_american":

    Настроение: възхитено

    От доста време се чудя как е възможно някой да достигне такива високи резултати в сътворяване на глупости. Отгоре на всичко да има хора дето се връзват и се опитват да спорят... докато не е възможно друго освен възхищение пред безкрайността!

  58. 58 Профил на Форд Префект
    Форд Префект
    Рейтинг: 536 Неутрално

    [quote#13:"bulgarin."]90 % от случаите на подобни масови убийства стават на територията на САЩ. Което говори, че има нещо сбъркано в тази държава. Не е нормално в нея да живее 4% от световното население и в същото време там да се намират над 25% от всички затворници в света и 85-90% от всички серийни убийци. [/quote]

    [quote#25:"Иво"]Или можем да си направим друг извод... че престъпността в САЩ е на доста високо ниво в сравнение с други държави с голямо население!? [/quote]

    Въз основа на какво са тези изводи - статистика, информираност по въпроса, анализи...? Ако позволявате и двамата да направя едно предположение - базират се на идеологически пристрастия.

    Първо, серийните убийци, вилнели на територията на САЩ, са близо 80 % от всички, а не 90. Второ, тук трябва да се направи уговорката, че в САЩ броят е реален, за много други страни няма как да знаем какъв е реалният процент, защото за тях обществото просто не е научавало. Трето, причините са комплексни и далеч не се побират в ограничените ви идеологически виждания за света. Четвърто, не е зле да да се поинтересувате какво става от известно време в ЮАР и в толкова любимия ви Китай. Има и пето и шесто и седмо..., но трябва да си вадя хляба. По въпроса има писано много, ако имате желание, четете.

  59. 59 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    До коментар [#49] от "2.50":

    Изпреварил си ме. Без да искам съм повторила мнението ти.

  60. 60 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 819 Неутрално

    Будистки тероризъм: поливаш се с бензин и се самозапалваш.

    Шинтоистки тероризъм: обявяваш някоя гора за свещена и дом на Ками и забранявяш да се сече и строи там.

    Зен тероризъм: мълчиш на хората.

    Показателно е, че в Япония това всява шок и е необичайно.

  61. 61 Профил на Je suis une femme
    Je suis une femme
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#16:"SETT"]Това, че там има най-много затворници може и да означава че правораздавателната система работи най-добре от целия свят.[/quote]

    Правораздавателната система работи най-добре там, където нивата на престъпления намаляват, броят на затворниците и случаите на рецидив. Всичко останало са болни крайнодесни фантазии.

    (Впрочем, интересен факт за САЩ – нивата на тежките престъпления намаляват непрекъснато през последните 25 години, но въпреки това броят на затворниците се увеличава. Това дали звучи като добре работеща система?)

    Every one of us is, in the cosmic perspective, precious. If a human disagrees with you, let him live. In a hundred billion galaxies, you will not find another.
  62. 62 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [#45] щото НЕ

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  63. 63 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2125 Любопитно

    [quote#44:"2.50"]
    http://www.nationmaster.com/country-info/compare/Russia/United-States/Crime

    Говориш 1 към гьотере!
    Как по-точно смяташ да изолираш режима на придобиване на оръжие от общата картина?! [/quote]
    Ми чети си линка бре, там си пише. Русия води по убийства на глава от мирното население два пъти и половина — 102 убийства на милион спрямо 42 на милион за САЩ. Схващаш ли, че си два пъти и половина по-застрашен в Русия? Хем нямат милиони пистолети в населението като е в САЩ. От там отиваме на повечето регистрирани престъпления в САЩ, което говори че полицията си върши работа за разлика от руската, щото няма начин живота на гражданите да е два пъти по-застрашен, а масовата престъпност да е два пъти по-малка. Щото излиза, че на престъпниците е по-лесно да убиват, отколкото да вършат другите престъпления... Юнако, липсата на доказателство не е доказателство за липса.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  64. 64 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Оръжие - всекиму!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  65. 65 Профил на ISTORIK
    ISTORIK
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Всъщност, според "The future of the global muslim population" ot 2011 г. мюсюлманите в япония през 2011 г. са били 185 000 д.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_by_country

    Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK