[quote#2:"lz2"]То хубаво ама как ще се командва тая армия като 28-те члена на ЕС имат 38 мнения?! [/quote]
.........................................
В ЕС има само едно мнение,и то е на американеца.Точка
Тежки времена за Бочко и Шлемник ДС-арски Гоце, Балтика, Полша, Чехия, а вече и Германия сочат за неприятел Русия, а те сънуват ли, сънуват нов руски АЕЦ и южни пАтоци.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
Хан Тервел разпердушини арабеските и спаси Константинопол.
Европейските рицари разпердушиниха Константинопол.
Цар Калоян разпердушини европейските рицари.
Пристигнаха османците.
Ян III Собиески разпердушини османците.
По думите му общата войска е необходима заради тероризма, агресивната Русия и притока на мигранти.
РУСИЯ Е ДОСТА ПО-СТРАШЕН ВРАГ ОТ ДРУГИТЕ 2 и в тоя смисъл чехът е прав - страната му беше 50 години жертва на руския варваризъм
много добра идея , дано се осъществи.
До коментар [#2] от "lz2": [quote#2:"lz2"]То хубаво ама как ще се командва тая армия [/quote]Баце може да поеме тази отговорност. Напрежение си е, допълнително натоварване, но неговите плещи са широки и той носи. Освен това не се страхува, я виж как се опъва на турци и руснаци в защита на националния ни интерес?
А после може да стане и европейски тато. И европейците да усетят малко от тази хубавиня. Да им направи магистрали, спортни зали, да пресече контрабандата, да озапти олигарсите, сбори корупцията и организирана и неорганизирана престъпност.
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
За мен е съвсем логично да има обща армия и така ще се намали броя на всякакви старши офицери във всяка държава, които само редуцират средствата за високите си заплати, да не говорим за ефективността при управлението и безкрайните съгласувания при сегашното положение.
Това впрочем се отнася не само до армията, но и полиция, външни мимистерства и прочее, да не говорим, че тогава ЕС ще стане много значима единица в световен мащаб.
"В дългосрочен план Европейският съюз ще се нуждае от обща армия, заяви премиерът Бохуслав Соботка на среща на чешките дипломати в Прага."
Абсолютно точно и вярно! Аз съм ТВЪРДО ЗА създаването на тази общо европейска армия! ЕС трябва да бъде силен не само икономически и социално, но също така и военно!!!
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
19
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#2:"lz2"]То хубаво ама как ще се командва тая армия като 28-те члена на ЕС имат 38 мнения?![/quote]
Ами на г-н Президента му свършва скоро мандата....
[quote#9:"'ΕΡΕΒΟΣ"]Това се говори още от 80-те години,но САЩ не позволяват. [/quote]
Така е, но не забравяй, че страната, която най-много беше против създаването на армия на ЕС беше Великобритания! Точно британците досега най-много създаването на наша европейска армия! След като британските пияндета сами решиха да излезнат от ЕС преспективите най-сетне това да се случи се увеличиха значително...
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Чешкият премиер не е измислил нещо ново.
През 1952г. е предложен проект за създаване на Европейска общност за отбрана (ЕОО), който се базира на планът „Плевен” (по името на френския премиер Рене Плевен) и който предвижда създаването на над национална структура със собствена (европейска) армия, включваща немски контингент и използвана в рамките на НАТО, под единно върховно командване. Целите на новата организация са:
- създаване на ефикасна европейска армия, приобщаване на ФРГ към Западния свят, улесняване обединението на Европа чрез премахване на рисковете от поддържане на национална армия.
Година по-късно външните министри на 6-те/тогава/,решават да възложат на Общата асамблея (ПАСЕ) изготвянето на проект за Европейска политическа общност (ЕПО). През март 1953г. проектът „СПААК” (по името на председателя на Асамблеята - Пол Анри Спаак) е приет в Страсбург. В проектът е включено предложение за създаването на европейски политически институции, които ще отговарят за проблемите, които правителствата и парламентите на държавите са решили да разглеждат общо. Нито един от двата проекта не успява да стане действителност. През 1954г. четири от 6 държави са ратифицирали договора за ЕОО, но, забележете Френското национално събрание го отхвърля. От друга страна правителствата на 6-те отказват да одобрят статута на ЕПО.
Рано или късно това ще се случи. Държавите - членки ще вземат подобно решение принудени от обстоятелствата. От такова решение ще има саво полза. Това е стар дебат между федералистите и привържениците на запазване на ролята на националните държави,какъв да баде ЕС. Очевидно е, че се върви към федерализация с малки стъпки. От 1950г. досега, толкова.
Просто стъпка за превръщане на Европа в щати. Една Европа в която мюслманските общности, ще са капсуловани, и ще нарастват прогресивно, а малобройните народи, ще са граждани на Света.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#5] от "Beyond":
Много "перушинки" из Европата дават акъл или се навеждат. И все са по върховете с което разпердушиниха основни ценности на същата тази Европа, носеща името на финикийка .. .отвлечена от критски пирати. И ако не се вземат мерки, то тогава наистина Европата ще струва не повече от гръцката монета от 2 евро, където полу-богинята е изобразена върху бик, но този път ще бъде отдолу.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Не само обща армия,
но и обща тайна служба, за която на първо място да стои интересът на ЕС като цяло, а партикулярните интереси на отделните членки на второ.
[quote#32:"'ΕΡΕΒΟΣ"]Европа диша колкото позволяват САЩ ! [/quote]
Това е истината и е много тъжно.
САЩ и приятелчетата им от Англия още от ВСВ целят Европа да е слаба и в подчинение. Кога Европа ще се събуди и ще започне да си гледа интереса? Да нарита лайняните американци и алкохолизираните руснаци и да работи за собствения си интерес.
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
С малката подробност, че човека говори за материални ценности.
Материалните ценности се борят с армия.
Нематериалните не се борят с армия.
Цялата работа е кой да пази открадното след тоя масов централно банкерски обир който се разиграва в момента. Обират се цели държави, а после правят циркове в ООН с жертвите от войната.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Подкрепям мнението на чешкия премиер и за това стм за Тръмп - Президент! Президент! Най-безболезнения начин за създаването на Евроармия е да се направи #USEXIT от NATO, съответно САЩ да изтеглят окупациобните си войски от Рамщайн. Нека да не се притесняват евроатлантическите ни партньори от Вашингтон, че немско-френският милитаризъм може да надигне глава ;) Той ще се възроди, но от името на Обединена Европа и с помощта на тежката десница на фрау Меркел Европа би смръзнала наглата усмивчица на битоксовото джудже!
Подкрепям мнението на чешкия премиер и за това стм за Тръмп - Президент! Президент! Най-безболезнения начин за създаването на Евроармия е да се направи #USEXIT от NATO, съответно САЩ да изтеглят окупациобните си войски от Рамщайн. Нека да не се притесняват евроатлантическите ни партньори от Вашингтон, че немско-френският милитаризъм може да надигне глава ;) Той ще се възроди, но от името на Обединена Европа и с помощта на тежката десница на фрау Меркел Европа би смръзнала наглата усмивчица на битоксовото джудже!
европа има нужда от обща армия. не може ние само да плащаме сметките на други и да не можем да променим нищо. пример близкият изток. много по евтино щеше да ни излезе една окупация в сирия докато се разберат там отколкото вълна след вълна имигранти и вечна война.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
Не знам дали ще има общоевропейска армия и как тя се вписва в контекста на НАТО- военните да кажат.
Но ОГРОМНО ВПЕЧАТЛЕНИЕ прави как всички източноевропейски държави имат ТВЪРДА ПОЗИЦИЯ по отношение НАТО- Русия.
Русия е сочена като опасна, агресивна държава.
Тези държави са сигурни, стабилно определени и признати за категорични партньори. И ще бъдат ЗАЩИТАВАНИ, ако се наложи с цялата мощ на НАТО.
Изключение правят Сърбия, Гърция и България.
Сърбите не са членове на НАТО, Гърците все минават метър ОТ ЕВРОПЕЙСКИ САНТИМЕНТ!
Но какво правим НИЕ в тази комапания?
Докога ще провеждаме БАНКЯНСКАТА политика на снишаване пред всички, с надеждата , че ще ни се размине?
До коментар [#43] от "Субсидиран Евроатлантик":
"Нека да не се притесняват евроатлантическите ни партньори от Вашингтон, че немско-френският милитаризъм може да надигне глава "
Това не са притеснения на Вашингтон а опорна точка на мурзилките.
[quote#50:"не на безразличието"]Ми ние нашите50 генерала и 400 полковника какво ще ги правим? [/quote]
Ще захранят армията от висши държавни чиновници-депутати, директори на агенции, кметове. Но след като получат 20-те заплати накуп.
[quote#31:"Starkad"]И с какви пари? [/quote]
Лелче, това е Европа, а не Африка. Требе да си наясно, че европейците имат предостатъчно кинти и технологии в сравнение с кремълския хаганат.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
“Германският министър на отбраната Урсула фон дер Лайен заяви преди време, че не е изключено в бъдеще на Брюксел да бъде предадена част от националния суверенитет, свързана с отбраната, тъй като ЕС ще се нуждае от собствена армия."
Сега да видиш. Отвори се работа за петоколонието. Червеногербъвата мъгла, подопечните и аналЛизатори, журналята на комуноидна копаня ще опищат орталъка. Ще е вой за националната сигурност, застрашаната независимост, за натовските агресори и американските империалисти...
[quote#52:"palav_nik"]Лелче, това е Европа, а не Африка. Требе да си наясно, че европейците имат предостатъчно кинти и технологии в сравнение с кремълския хаганат [/quote]Срещу Европа се бие халифат ... и Кремъл се бие в Сирия пазейки и себе си, и Европа ЕС няма друг съюзник в тази война освен Кремъл.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#46:"mr.lottalove."]Не знам дали ще има общоевропейска армия и как тя се вписва в контекста на НАТО[/quote] Да не бъркаме нещата = ЕС си е за ЕС, НАТО си е за НАТО Какъв е проблема та ви боде ?
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
В края на 2023 нека разгледаме пак долните коментари
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#60:"herbaltea"]Правилна стъпка към бъдещ федерализъм![/quote]След Брексит Европа няма да бъде федерация, а конфедерация - на този етап ... толкоз може ЕС Все пак е повече от халтавата асамблея евротарикати, която се надлъгва в момента
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Това изказване буди, поне у мен, няколко принципни въпроса:
1) за армия ли говорим или за общи спецчасти на полиция или за еврожандармерия? Защото посочените мотиви да има евроармия са тероризъм, руска агресия и мигранти, а това са различни неща, за които са нужни различни инструменти.
2) под чие командване ще е тази евроармия? Защото мъгляво е изразено "партньорство с НАТО". Такова партньорство ще прерасне в подчинение на САЩ. Единен еврощаб по-лесно става за подчиняване, отколкото националните армейски командвания. Това ли е целта всъщност?
3) кой ще плаща? Всички поравно по страни? В самите страни - пак всички поравно, и бедни и богати?
4) какъв тип армия ще е? Наборна, наемна, смесена? Класическа от ХХ век или роботизирана за този? Какви стандарти ще важат в нея? Ще притежава ли ядрено оръжие?
5) защо е неявно изключена швейцарската концепция за териториални милиции (народно опълчение)?
Като цяло идеята е много "добра" де. Всички да се истеризираме, да се милитаризираме, да правим паради и да козируваме. Мечтата на идиота. От това по-добро - здраве му кажи!
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Не ти ли хрумва, че неблагодарните реднишки щатни бройки ще бъдат запълнени с бедняци безработни? А кои са най бедни и най безработни в Европа? Ами "мигрантите", пресните и недонатурализираните... Чудна картинка, а?
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Срещу Европата на народите се бие Европата на правителствата и корпорациите. Халифатът е маскировка.
Европа няма достатъчно млади хора за "бели" войници. Тоест, ще се комплектува от "мургави". Ще прилича на британските колониални войски в Индия - на един британски беломуняв луничав офицер - хиляда местни главорези, ама нарачно подбрани главарези, готови да колят своите... но и при сгода готови да вдигнат бунт и да мародерстват на воля.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
До коментар [#57] от "dark'star":
кремъл се бие ЗАЕДНО с черните ирански зелки и терористите от Хизбула+афганистанският башибозук за "правилното"разделяне на територията наречена Сирия!И за постигане на определени имперски икономически интереси.Заставайки м/у шиити и сунити!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Суверенна България има най-голям интерес за създаване на единна Европейска Армия, но поради липса на разум, самочувствие, интелект и далновидна политика, българите се бутаме между "шамарите" на Анкара и Москва.
Политиката на България може да бъде оприличена като едно яре, изгубело майка си. Изпаднало в паниката и глад, лапа ту някой чужда цица, ту някой коч за ...
Срам за всички истински българи, дали всичко ценно за отечеството си. България една изгубена кауза?
Армията пази границите от други армии, които имат танкове, самолети и други финтифлюшки. Срещу цивилни тълпи се използва жандармерия. Същата жандармерия я хвърлят и срещу недоволни граждани, например ако пак някоя евробанка си отвори устата за пенсиониране след 75, на улицата може да излязат възмутените. Тогава ще довтаса евроармията, примерно германци във Франция или поляци в Германия - и ще падне веселба. То и полските ченгета, и френските и немските с удоволствие млатят полски, френски и немски демонстранти, пък да дойдат други европоданаци, съвсем без задръжки - как ти се струва?
ОТБРАНА НА ГРАНИЦАТА от мигранти е безсмислена кауза, докато бомбите на НАТО и "мерките" на МВФ-СБ-СТО разоряват цели региони и подгонват от там цели орди бежанци, мигранти, както искате ги наричайте. Идиотска ситуация - едната ръка ръчка гнездо на оси, другата доблество ги пъди от муцуната, остава им да жилят задника... Как би могло да наречем такъв персонаж, освен идиот?
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Това НЕ Е федерализъм. Даже Швейцария е КОМПРОМИС между федерализъм и централизъм.
Разликата между двата модела е описал Рудолф Рокер в "Федерализъм и централизъм", лесно се намира в нета с търсачка, кеф ви на български, кеф ви на немски, испански, английси, даже и на японски за любителите на манга и покемони...
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Армия се командва ясно как - демокрацията,тоест нейното жалко представително подобие, се консервира и вкарва в хранилище с охрана, нататък цари неприкрита диктатура, която се разпространява извън територията на казармите. Навсякъде се ходи с униформи - детски, женски, застарци, за запасняци, за тиловаци, за логисти. Унифрми всекидневни и парадни. Летни и зимни. Плажни и работни. Ново направление в модата. Даже магистралните проститутки, ако не са с камуфлаж и нашвки, ще ги прибират в дисциплинарни батальони.
:-)
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Чудесно предложение. Сигурно нейде все още има достатъчно унифрми на Гехаймнисщаатсполицай, само да им турят нови кокарди и петлици...
Големи демократи сте били седесарите бре! Ненадминати.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Ама как така? Нали НАТО за това е създадено? Да предотврати нова война в Европа като е държи под контрол Дойчо? Пък ако наистина е опорна точка на мурзилажа, значи няма проблем да се закрие Рамщайн и ЮЕс Еър Форсес, ЮЕс Нави Форсес и т.н. кашици да се приберат при семействата си в Новия свят, вместо данъкоплатците да им плащат командиривъчни за екскурзиите ин Юнайтед Юрпиън :)
Комплектована с бели начинаещи мутри и не много бели несретници в добро здраве. Една такава част в твоя град ще ти осигури незабравими преживявания в дните на градската й отпуска... Ама ще търпиш. Който не храни "своя" армия, ще храни същато толкова чужда, подчинена на политиците, които и без армия успешно мачкат гражданите по всякакъв начин.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Ако отпадне нуждата от НАТО, значи отпиши военно сътрудничество със САЩ.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Да,европейска армия членуваща в НАТО. Отделните държави ще отпаднат от договори с НАТО. Ще сключат договори с центъра от генерали чиито представители са от различните страни на ЕС. И пак ще станем империя каквито сме били.
Като гледам кои оръжия американските генерали са определили като най-опасни на руснаците германците и не само те трябва да бързат да реализират идеята на чехите,която отдавна не е само тяхна..
Какво те шокира? Армията е инструмент за агресия. Отбрана може да осъществи и подготвено за партизанска съпротива народно опълчение, ама подготвено и като личен състав, и като инфраструктура, земята да гори под краката на окупатора, въздухът да го задушава, водата да го трови - пълен ад. И то с доста по-малко средства.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
А държавите членки в НАТО как ще се присъединят към тая армия без да напускат НАТО? Кой на кого ще е подчинен? Струва ми се, че американците искат да създадат европейска армия и да я подчинят на натовските генерали, за да ни използват за техните си военни амбиции.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Учуди ме изявлението на Соботка за "агресивната Русия" и реших да проверя.Ето какво съобщава радио Прага по въпроса: http://www.radio.cz/en/section/bulletin/daily-news-summary-2016-08-22
Там се говори за "all manner of threats" (всички видове заплахи) и нито дума за "агресивната Русия", както е в съобщението на bloomberg, което цитира Дневник. Къде е истината? В информацията на радио Прага или на Блумберг? Друг източник, освен Блумберг, който свързва изявлението на Соботка с "агресивна Русия" не открих. Най-добре е да се види целия текст в о-тон, но не го намерих. Ако някои има линк, ще съм благодарна.
Абе момци, старци и девици! За да има ЕС обща армия, която да пролее кръв на бойното поле, трябва да има обща цел, идея, мечта или желание за отмъщение. Къде го виждате това сега? Тези, дето пледират за обща армия, въобще никога не са били обучавани да воюват и убиват в името на нещо-си... Абна работа!
[quote#87:"султана глаушева"]Учуди ме изявлението на Соботка за "агресивната Русия"[/quote]
Разбира се!В Кремъл винаги се учудват,когато от към гащите им замирише на оцапано...
До коментар [#88] от "venelingeologia":
Тези, дето пледират за обща армия, въобще никога не са били обучавани да воюват и убиват в името на нещо-си
.............
В квартала две ромчета убиха баба за 5 лв.
Ама никой не ги е обучавал.
Гледай си геологията и не се бъркай в геостратегията.
Какво й е сувереното на нечистата и несвята? Щом даже конституционният суверен нямал правото да се обажда. И с какво този суверенитет ще вземе да набъбне, при положение че и мижавите въоръжени сили преминат под чуждо командване?
С подобни нагласи една не направиха 16-а република в СССР...
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
[quote#90:"yanne"]Кабаев приел исляма официално?!Кога е станало това?![/quote]Бие се в Сирия срещу същия ислямизъм , който е напънал бюргерките по дойчовско, езидките и кюрдките Европа и Русия имат общ враг
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#66:"Николай Теллалов"]Не ти ли хрумва, че неблагодарните реднишки щатни бройки ще бъдат запълнени с бедняци безработни? А кои са най бедни и най безработни в Европа?[/quote]
Ако това е критерият, бай Таньо значи със сигурност ще е в тази армия.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Такива кята мен и бай Таньо само във фолксщурма ще ни вземат, на последната отбранителна линия :-)
Другият вариант - роботи. И става страшно... интересно.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
[quote#97:"Николай Теллалов"]Ти живееш в Света на Диска ? Уха![/quote] Радиовълните не вървят по квадратната карта ... с глобус и конец е по-лесно по тази причина имам особен поглед относно много неща в БГ
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Beyond
Рейтинг: 1074 Неутралноhttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e c/Svejk_hospoda.jpg
TAKE THE RED PILL!lz2
Рейтинг: 2327 НеутралноТо хубаво ама как ще се командва тая армия като 28-те члена на ЕС имат 38 мнения?!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!pgm26565089
Рейтинг: 221 Весело[quote#2:"lz2"]То хубаво ама как ще се командва тая армия като 28-те члена на ЕС имат 38 мнения?! [/quote]
.........................................
В ЕС има само едно мнение,и то е на американеца.Точка
majorman
Рейтинг: 733 НеутралноОЗ генерал-комунист Радев не харесва това.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manТежки времена за Бочко и Шлемник ДС-арски Гоце, Балтика, Полша, Чехия, а вече и Германия сочат за неприятел Русия, а те сънуват ли, сънуват нов руски АЕЦ и южни пАтоци.
Beyond
Рейтинг: 1074 ЛюбопитноХан Тервел разпердушини арабеските и спаси Константинопол.
TAKE THE RED PILL!Европейските рицари разпердушиниха Константинопол.
Цар Калоян разпердушини европейските рицари.
Пристигнаха османците.
Ян III Собиески разпердушини османците.
Тервел, Калоян и Ян ги няма сега.
Катерина Стоева
Рейтинг: 374 НеутралноПо думите му общата войска е необходима заради тероризма, агресивната Русия и притока на мигранти.
РУСИЯ Е ДОСТА ПО-СТРАШЕН ВРАГ ОТ ДРУГИТЕ 2 и в тоя смисъл чехът е прав - страната му беше 50 години жертва на руския варваризъм
много добра идея , дано се осъществи.
роджър
Рейтинг: 861 НеутралноДо коментар [#2] от "lz2":
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgАми в армиите действа само субординацията
А ЕС-армия трябва, пък нека пак да бъде в НАТО ...
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 627 ВеселоДо коментар [#2] от "lz2": [quote#2:"lz2"]То хубаво ама как ще се командва тая армия [/quote]Баце може да поеме тази отговорност. Напрежение си е, допълнително натоварване, но неговите плещи са широки и той носи. Освен това не се страхува, я виж как се опъва на турци и руснаци в защита на националния ни интерес?
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.А после може да стане и европейски тато. И европейците да усетят малко от тази хубавиня. Да им направи магистрали, спортни зали, да пресече контрабандата, да озапти олигарсите, сбори корупцията и организирана и неорганизирана престъпност.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1978 НеутралноТова се говори още от 80-те години,но САЩ не позволяват.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Не позволява и политиката на икономии която Германия е наложила.За армия трябват много пари !
глобално хасково
Рейтинг: 221 Неутрално"политически и военни средства за провеждане на самостоятелни операции за интервенция извън границите на Европа"
за какво е по-жадно мнозинството: свобода или шише ракия?w t f ?
! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ?
tsvetko_51
Рейтинг: 1516 НеутралноЗа мен е съвсем логично да има обща армия и така ще се намали броя на всякакви старши офицери във всяка държава, които само редуцират средствата за високите си заплати, да не говорим за ефективността при управлението и безкрайните съгласувания при сегашното положение.
Това впрочем се отнася не само до армията, но и полиция, външни мимистерства и прочее, да не говорим, че тогава ЕС ще стане много значима единица в световен мащаб.
ШпекСаламНароден
Рейтинг: 221 Неутрално"УбеденА съм, че в дългосрочен план не можем да се справим без европейска армия", каза той“...
Журналя...
Иначе и аз съм за такава армия и сигурно от мен е чул(а)...
pourquoi
Рейтинг: 754 НеутралноВреме за (кон)федерация. С Великобритания вън е време да се мърда чевръсто напред.
Ако има път към рая, то има магистрала към ада.SS
Рейтинг: 2237 ВеселоАдмирирам !
Швейк е добър войник...
Един препатил
Рейтинг: 2488 НеутралноДо коментар [#2] от "lz2":
[quote#2:"lz2"]как ще се командва тая армия [/quote]
Без български генерали.
Иво
Рейтинг: 3850 Любопитно"В дългосрочен план Европейският съюз ще се нуждае от обща армия, заяви премиерът Бохуслав Соботка на среща на чешките дипломати в Прага."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Абсолютно точно и вярно! Аз съм ТВЪРДО ЗА създаването на тази общо европейска армия! ЕС трябва да бъде силен не само икономически и социално, но също така и военно!!!
palav_nik
Рейтинг: 560 НеутралноПредвид събитията в Тюркието, за България е добре да има такава европейска армия.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Иво
Рейтинг: 3850 Любопитно[quote#7:"роджър"]А ЕС-армия трябва, пък нека пак да бъде в НАТО ...[/quote]
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36След създаването на ЕС армия необходимостта от НАТО в Европа ще отпадне... не веднага, но бавно и постепенно.
Апропо, не всички страни на ЕС са членове на НАТО, в този смисъл тази бъдеща европейска армия ще бъде добре дошла особено за тези европейски държави.
michael
Рейтинг: 808 Неутрално[quote#9:"'ΕΡΕΒΟΣ"]За армия трябват много пари ![/quote]
Cogito ergo sum :)като спрат да ви дават на вас гърците да си харчите на воля европейски пари и ще платят европейската армия, а вие ще трябва малко бачкатис.
opasno_lud
Рейтинг: 541 Весело[quote#2:"lz2"]То хубаво ама как ще се командва тая армия като 28-те члена на ЕС имат 38 мнения?![/quote]
Ами на г-н Президента му свършва скоро мандата....
Иво
Рейтинг: 3850 Любопитно[quote#9:"'ΕΡΕΒΟΣ"]Това се говори още от 80-те години,но САЩ не позволяват. [/quote]
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Така е, но не забравяй, че страната, която най-много беше против създаването на армия на ЕС беше Великобритания! Точно британците досега най-много създаването на наша европейска армия! След като британските пияндета сами решиха да излезнат от ЕС преспективите най-сетне това да се случи се увеличиха значително...
Катерина Стоева
Рейтинг: 374 ВеселоДо коментар [#19] от "42":
малли, печелиш наградата тъпотия на деня
и отде ти дойде гениалната идея, че армия от чехи ще коли българите
Иво
Рейтинг: 3850 Любопитно[quote#23:"Иво"]най-много[/quote]
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36най-много СПЪВАХА *
subaru
Рейтинг: 950 НеутралноЧешкият премиер не е измислил нещо ново.
През 1952г. е предложен проект за създаване на Европейска общност за отбрана (ЕОО), който се базира на планът „Плевен” (по името на френския премиер Рене Плевен) и който предвижда създаването на над национална структура със собствена (европейска) армия, включваща немски контингент и използвана в рамките на НАТО, под единно върховно командване. Целите на новата организация са:
- създаване на ефикасна европейска армия, приобщаване на ФРГ към Западния свят, улесняване обединението на Европа чрез премахване на рисковете от поддържане на национална армия.
Година по-късно външните министри на 6-те/тогава/,решават да възложат на Общата асамблея (ПАСЕ) изготвянето на проект за Европейска политическа общност (ЕПО). През март 1953г. проектът „СПААК” (по името на председателя на Асамблеята - Пол Анри Спаак) е приет в Страсбург. В проектът е включено предложение за създаването на европейски политически институции, които ще отговарят за проблемите, които правителствата и парламентите на държавите са решили да разглеждат общо. Нито един от двата проекта не успява да стане действителност. През 1954г. четири от 6 държави са ратифицирали договора за ЕОО, но, забележете Френското национално събрание го отхвърля. От друга страна правителствата на 6-те отказват да одобрят статута на ЕПО.
Рано или късно това ще се случи. Държавите - членки ще вземат подобно решение принудени от обстоятелствата. От такова решение ще има саво полза. Това е стар дебат между федералистите и привържениците на запазване на ролята на националните държави,какъв да баде ЕС. Очевидно е, че се върви към федерализация с малки стъпки. От 1950г. досега, толкова.
xhi13317223
Рейтинг: 570 НеутралноТова би било много положителна стъпка в правилната посока!
Вонин
Рейтинг: 462 ЛюбопитноНай-накрая!
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMИ аз съм 'ЗА'.
Време е Европа да се защитава САМА!
Браво на чехите!
online.g
Рейтинг: 221 НеутралноПросто стъпка за превръщане на Европа в щати. Една Европа в която мюслманските общности, ще са капсуловани, и ще нарастват прогресивно, а малобройните народи, ще са граждани на Света.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Starkad
Рейтинг: 328 ВеселоЕвропейска армия?
Oh,wonder!!! How many goodly creatures are there here!!!А питахте ли US !
И с какви пари?
То и в OTAN квотите ви мижави и всите на гърбът на US.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1978 ВеселоДо коментар [#31] от "Starkad":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Точно така е !
Европа диша колкото позволяват САЩ !
StanDim
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#5] от "Beyond":
Много "перушинки" из Европата дават акъл или се навеждат. И все са по върховете с което разпердушиниха основни ценности на същата тази Европа, носеща името на финикийка .. .отвлечена от критски пирати. И ако не се вземат мерки, то тогава наистина Европата ще струва не повече от гръцката монета от 2 евро, където полу-богинята е изобразена върху бик, но този път ще бъде отдолу.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Big_Villager
Рейтинг: 596 НеутралноТова е единственото дългосрочно решение за европейската сигурност.
voxy
Рейтинг: 757 Неутралносамо ако е професионална, не искам някой евроидиот да реши да връща наборната служба
twitter.com/voxybgСДС
Рейтинг: 1341 НеутралноНе само обща армия,
nemo malus felix, minime corruptor.но и обща тайна служба, за която на първо място да стои интересът на ЕС като цяло, а партикулярните интереси на отделните членки на второ.
baizuo
Рейтинг: 1082 Неутрално[quote#32:"'ΕΡΕΒΟΣ"]Европа диша колкото позволяват САЩ ! [/quote]
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Това е истината и е много тъжно.
САЩ и приятелчетата им от Англия още от ВСВ целят Европа да е слаба и в подчинение. Кога Европа ще се събуди и ще започне да си гледа интереса? Да нарита лайняните американци и алкохолизираните руснаци и да работи за собствения си интерес.
p
Рейтинг: 381 ЛюбопитноС малката подробност, че човека говори за материални ценности.
Материалните ценности се борят с армия.
Нематериалните не се борят с армия.
Цялата работа е кой да пази открадното след тоя масов централно банкерски обир който се разиграва в момента. Обират се цели държави, а после правят циркове в ООН с жертвите от войната.
mr.lottalove.
Рейтинг: 1149 Неутрално[quote#9:"'ΕΡΕΒΟΣ"].За армия трябват много пари ![/quote]
В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!Гърчо, просто е- спираме ви многомилиардната издръжка и ето ги парите за армия.
Вие през това време се обръщате за заеми към Путин и Ердоган, даже се присъединявате към оста Москва- Анкара.
Най- после се изпълнява мечтата ти, понеже си горещ фен и на двамата!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Федор Езерский
Рейтинг: 867 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Подкрепям мнението на чешкия премиер и за това стм за Тръмп - Президент! Президент!
Най-безболезнения начин за създаването на Евроармия е да се направи #USEXIT от NATO, съответно САЩ да изтеглят окупациобните си войски от Рамщайн.
Нека да не се притесняват евроатлантическите ни партньори от Вашингтон, че немско-френският милитаризъм може да надигне глава ;) Той ще се възроди, но от името на Обединена Европа и с помощта на тежката десница на фрау Меркел Европа би смръзнала наглата усмивчица на битоксовото джудже!
Федор Езерский
Рейтинг: 867 НеутралноПодкрепям мнението на чешкия премиер и за това стм за Тръмп - Президент! Президент!
Най-безболезнения начин за създаването на Евроармия е да се направи #USEXIT от NATO, съответно САЩ да изтеглят окупациобните си войски от Рамщайн.
Нека да не се притесняват евроатлантическите ни партньори от Вашингтон, че немско-френският милитаризъм може да надигне глава ;) Той ще се възроди, но от името на Обединена Европа и с помощта на тежката десница на фрау Меркел Европа би смръзнала наглата усмивчица на битоксовото джудже!
ck2013
Рейтинг: 1223 Неутралноевропа има нужда от обща армия. не може ние само да плащаме сметките на други и да не можем да променим нищо. пример близкият изток. много по евтино щеше да ни излезе една окупация в сирия докато се разберат там отколкото вълна след вълна имигранти и вечна война.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise PascalИван K
Рейтинг: 2356 ВеселоДо коментар [#2] от "lz2":
подпис"То хубаво ама как ще се командва тая армия като 28-те члена на ЕС имат 38 мнения?!"
Не се притеснявай. Путин има кадри в изобилие. Дори ги харчи и за президенти.
mr.lottalove.
Рейтинг: 1149 НеутралноНе знам дали ще има общоевропейска армия и как тя се вписва в контекста на НАТО- военните да кажат.
В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!Но ОГРОМНО ВПЕЧАТЛЕНИЕ прави как всички източноевропейски държави имат ТВЪРДА ПОЗИЦИЯ по отношение НАТО- Русия.
Русия е сочена като опасна, агресивна държава.
Тези държави са сигурни, стабилно определени и признати за категорични партньори. И ще бъдат ЗАЩИТАВАНИ, ако се наложи с цялата мощ на НАТО.
Изключение правят Сърбия, Гърция и България.
Сърбите не са членове на НАТО, Гърците все минават метър ОТ ЕВРОПЕЙСКИ САНТИМЕНТ!
Но какво правим НИЕ в тази комапания?
Докога ще провеждаме БАНКЯНСКАТА политика на снишаване пред всички, с надеждата , че ще ни се размине?
Иван K
Рейтинг: 2356 ВеселоДо коментар [#43] от "Субсидиран Евроатлантик":
подпис"Нека да не се притесняват евроатлантическите ни партньори от Вашингтон, че немско-френският милитаризъм може да надигне глава "
Това не са притеснения на Вашингтон а опорна точка на мурзилките.
Илиян Колев
Рейтинг: 1144 НеутралноРазумно предложение.Държавите в ЕС сумарно харим повече от САЩ за отбрана,а отбранителните ни възможности са несъпоставими.
Starkad
Рейтинг: 328 ВеселоДо коментар [#41] от "michael":
Oh,wonder!!! How many goodly creatures are there here!!!Не думай!
Изкупиха ги??
Барабар със 300.000 български лели и каки дето чистят там??
не на безразличието
Рейтинг: 654 ЛюбопитноМи ние нашите50 генерала и 400 полковника какво ще ги правим?
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимhistorama
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#50:"не на безразличието"]Ми ние нашите50 генерала и 400 полковника какво ще ги правим? [/quote]
Ще захранят армията от висши държавни чиновници-депутати, директори на агенции, кметове. Но след като получат 20-те заплати накуп.
palav_nik
Рейтинг: 560 Весело[quote#31:"Starkad"]И с какви пари? [/quote]
Лелче, това е Европа, а не Африка. Требе да си наясно, че европейците имат предостатъчно кинти и технологии в сравнение с кремълския хаганат.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
2.5
Рейтинг: 1059 Неутрално“Германският министър на отбраната Урсула фон дер Лайен заяви преди време, че не е изключено в бъдеще на Брюксел да бъде предадена част от националния суверенитет, свързана с отбраната, тъй като ЕС ще се нуждае от собствена армия."
I Want To BelieveКолкото по-скоро, толкова по-добре!
az22
Рейтинг: 274 НеутралноАз съм ЗА! Трябва да има европейска армия, която да пази външните граници на ЕС.
Конституцията на една държава се основава на морала на своите гражданиyorddj
Рейтинг: 533 ВеселоСега да видиш. Отвори се работа за петоколонието. Червеногербъвата мъгла, подопечните и аналЛизатори, журналята на комуноидна копаня ще опищат орталъка. Ще е вой за националната сигурност, застрашаната независимост, за натовските агресори и американските империалисти...
dark'star
Рейтинг: 4344 Любопитно[quote#52:"palav_nik"]Лелче, това е Европа, а не Африка. Требе да си наясно, че европейците имат предостатъчно кинти и технологии в сравнение с кремълския хаганат [/quote]Срещу Европа се бие халифат ... и Кремъл се бие в Сирия пазейки и себе си, и Европа
ЕС няма друг съюзник в тази война освен Кремъл.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОtraveler1
Рейтинг: 721 Неутрално... и полиция, и правосъдна с-ма, и много други неща дето да намалят възможността на нашите отрепки да избягват правораздаването и лежането в затвора!
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОdark'star
Рейтинг: 4344 Любопитно[quote#46:"mr.lottalove."]Не знам дали ще има общоевропейска армия и как тя се вписва в контекста на НАТО[/quote] Да не бъркаме нещата = ЕС си е за ЕС, НАТО си е за НАТО
Какъв е проблема та ви боде ?
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОherbaltea
Рейтинг: 775 НеутралноПравилна стъпка към бъдещ федерализъм!
В края на 2023 нека разгледаме пак долните коментари https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dark'star
Рейтинг: 4344 Любопитно[quote#60:"herbaltea"]Правилна стъпка към бъдещ федерализъм![/quote]След Брексит Европа няма да бъде федерация, а конфедерация - на този етап ... толкоз може ЕС
Все пак е повече от халтавата асамблея евротарикати, която се надлъгва в момента
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОAlexander97
Рейтинг: 735 Неутрално[quote#4:"majorman"] а те сънуват ли, сънуват нов руски АЕЦ и южни пАтоци.[/quote]
Южен поток умря!
Вчера са уволнени всички от управителния съвет.
Официално е затворен като проект.
Хубав ден за България!!!
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноТова изказване буди, поне у мен, няколко принципни въпроса:
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират1) за армия ли говорим или за общи спецчасти на полиция или за еврожандармерия? Защото посочените мотиви да има евроармия са тероризъм, руска агресия и мигранти, а това са различни неща, за които са нужни различни инструменти.
2) под чие командване ще е тази евроармия?
Защото мъгляво е изразено "партньорство с НАТО". Такова партньорство ще прерасне в подчинение на САЩ. Единен еврощаб по-лесно става за подчиняване, отколкото националните армейски командвания. Това ли е целта всъщност?
3) кой ще плаща? Всички поравно по страни? В самите страни - пак всички поравно, и бедни и богати?
4) какъв тип армия ще е? Наборна, наемна, смесена? Класическа от ХХ век или роботизирана за този? Какви стандарти ще важат в нея? Ще притежава ли ядрено оръжие?
5) защо е неявно изключена швейцарската концепция за териториални милиции (народно опълчение)?
Като цяло идеята е много "добра" де. Всички да се истеризираме, да се милитаризираме, да правим паради и да козируваме. Мечтата на идиота.
От това по-добро - здраве му кажи!
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#48] от "slonsco":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратСигурен ли си, че е така?
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#53] от "dark'star":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратЪхъ.
Айн Райх, айн Фолк, айн Брюксел...
Зиг! евро!
Ураааааа!...
Не ти ли хрумва, че неблагодарните реднишки щатни бройки ще бъдат запълнени с бедняци безработни? А кои са най бедни и най безработни в Европа?
Ами "мигрантите", пресните и недонатурализираните...
Чудна картинка, а?
dnevnikar
Рейтинг: 4225 НеутралноШвейк, не ти трябва...
"Чешкият премиер призова за обща европейска армия"
джендър NATO generals
Рейтинг: 1052 ВеселоА питал ли е Вашингтон, преид да прави подобни прекалено смели и "непремерени" изказвания? За "обща €вропейска армия!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токНиколай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#57] от "dark'star":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратСрещу Европата на народите се бие Европата на правителствата и корпорациите.
Халифатът е маскировка.
Европа няма достатъчно млади хора за "бели" войници. Тоест, ще се комплектува от "мургави". Ще прилича на британските колониални войски в Индия - на един британски беломуняв луничав офицер - хиляда местни главорези, ама нарачно подбрани главарези, готови да колят своите... но и при сгода готови да вдигнат бунт и да мародерстват на воля.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2426 ЛюбопитноДо коментар [#57] от "dark'star":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...кремъл се бие ЗАЕДНО с черните ирански зелки и терористите от Хизбула+афганистанският башибозук за "правилното"разделяне на територията наречена Сирия!И за постигане на определени имперски икономически интереси.Заставайки м/у шиити и сунити!!
Ел Бала
Рейтинг: 437 ГневноСуверенна България има най-голям интерес за създаване на единна Европейска Армия, но поради липса на разум, самочувствие, интелект и далновидна политика, българите се бутаме между "шамарите" на Анкара и Москва.
Политиката на България може да бъде оприличена като едно яре, изгубело майка си. Изпаднало в паниката и глад, лапа ту някой чужда цица, ту някой коч за ...
Срам за всички истински българи, дали всичко ценно за отечеството си. България една изгубена кауза?
Иво
Рейтинг: 3850 ЛюбопитноДо коментар [#36] от "voxy":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Разбира се, трябва да бъде професионална! Професионалните армии са по-добри от наборните...
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#55] от "az22":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратАрмията пази границите от други армии, които имат танкове, самолети и други финтифлюшки.
Срещу цивилни тълпи се използва жандармерия.
Същата жандармерия я хвърлят и срещу недоволни граждани, например ако пак някоя евробанка си отвори устата за пенсиониране след 75, на улицата може да излязат възмутените.
Тогава ще довтаса евроармията, примерно германци във Франция или поляци в Германия - и ще падне веселба. То и полските ченгета, и френските и немските с удоволствие млатят полски, френски и немски демонстранти, пък да дойдат други европоданаци, съвсем без задръжки - как ти се струва?
ОТБРАНА НА ГРАНИЦАТА от мигранти е безсмислена кауза, докато бомбите на НАТО и "мерките" на МВФ-СБ-СТО разоряват цели региони и подгонват от там цели орди бежанци, мигранти, както искате ги наричайте.
Идиотска ситуация - едната ръка ръчка гнездо на оси, другата доблество ги пъди от муцуната, остава им да жилят задника... Как би могло да наречем такъв персонаж, освен идиот?
Molossian
Рейтинг: 328 НеутралноДобра идея. Дори малко позакъсняла, но дано се случи.
Panta rhei....Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#60] от "herbaltea":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратТова НЕ Е федерализъм. Даже Швейцария е КОМПРОМИС между федерализъм и централизъм.
Разликата между двата модела е описал Рудолф Рокер в "Федерализъм и централизъм", лесно се намира в нета с търсачка, кеф ви на български, кеф ви на немски, испански, английси, даже и на японски за любителите на манга и покемони...
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#61] от "dark'star":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратАрмия се командва ясно как - демокрацията,тоест нейното жалко представително подобие, се консервира и вкарва в хранилище с охрана, нататък цари неприкрита диктатура, която се разпространява извън територията на казармите.
Навсякъде се ходи с униформи - детски, женски, застарци, за запасняци, за тиловаци, за логисти. Унифрми всекидневни и парадни. Летни и зимни. Плажни и работни.
Ново направление в модата. Даже магистралните проститутки, ако не са с камуфлаж и нашвки, ще ги прибират в дисциплинарни батальони.
:-)
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#37] от "СДС":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратЧудесно предложение. Сигурно нейде все още има достатъчно унифрми на Гехаймнисщаатсполицай, само да им турят нови кокарди и петлици...
Големи демократи сте били седесарите бре! Ненадминати.
Федор Езерский
Рейтинг: 867 ВеселоДо коментар [#47] от "Иван К":
Ама как така? Нали НАТО за това е създадено? Да предотврати нова война в Европа като е държи под контрол Дойчо?
Пък ако наистина е опорна точка на мурзилажа, значи няма проблем да се закрие Рамщайн и ЮЕс Еър Форсес, ЮЕс Нави Форсес и т.н. кашици да се приберат при семействата си в Новия свят, вместо данъкоплатците да им плащат командиривъчни за екскурзиите ин Юнайтед Юрпиън :)
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#36] от "voxy":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратКомплектована с бели начинаещи мутри и не много бели несретници в добро здраве.
Една такава част в твоя град ще ти осигури незабравими преживявания в дните на градската й отпуска...
Ама ще търпиш. Който не храни "своя" армия, ще храни същато толкова чужда, подчинена на политиците, които и без армия успешно мачкат гражданите по всякакъв начин.
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#20] от "Иво":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратАко отпадне нуждата от НАТО, значи отпиши военно сътрудничество със САЩ.
k73
Рейтинг: 488 НеутралноДа,европейска армия членуваща в НАТО. Отделните държави ще отпаднат от договори с НАТО. Ще сключат договори с центъра от генерали чиито представители са от различните страни на ЕС. И пак ще станем империя каквито сме били.
Като гледам кои оръжия американските генерали са определили като най-опасни на руснаците германците и не само те трябва да бързат да реализират идеята на чехите,която отдавна не е само тяхна..
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#10] от "Je suis Haskovo":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратКакво те шокира?
Армията е инструмент за агресия.
Отбрана може да осъществи и подготвено за партизанска съпротива народно опълчение, ама подготвено и като личен състав, и като инфраструктура, земята да гори под краката на окупатора, въздухът да го задушава, водата да го трови - пълен ад.
И то с доста по-малко средства.
nonsense
Рейтинг: 424 НеутралноА държавите членки в НАТО как ще се присъединят към тая армия без да напускат НАТО? Кой на кого ще е подчинен? Струва ми се, че американците искат да създадат европейска армия и да я подчинят на натовските генерали, за да ни използват за техните си военни амбиции.
shut up retardНиколай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#83] от "nonsense":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратТочно това е.
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#72] от "Иво":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратС какво са по-добри и в кое са по-добри?
az22
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#85] от "Николай Теллалов":
Конституцията на една държава се основава на морала на своите гражданиМожеш и да не цвъкаш като някой врабец навсякъде... Не си толкова интересен.
султана глаушева
Рейтинг: 328 НеутралноУчуди ме изявлението на Соботка за "агресивната Русия" и реших да проверя.Ето какво съобщава радио Прага по въпроса: -summary-2016-08-22
Мърфи е оптимист!http://www.radio.cz/en/section/bulletin/daily-news
Там се говори за "all manner of threats" (всички видове заплахи) и нито дума за "агресивната Русия", както е в съобщението на bloomberg, което цитира Дневник. Къде е истината? В информацията на радио Прага или на Блумберг? Друг източник, освен Блумберг, който свързва изявлението на Соботка с "агресивна Русия" не открих. Най-добре е да се види целия текст в о-тон, но не го намерих. Ако някои има линк, ще съм благодарна.
venelingeologia
Рейтинг: 810 НеутралноАбе момци, старци и девици! За да има ЕС обща армия, която да пролее кръв на бойното поле, трябва да има обща цел, идея, мечта или желание за отмъщение. Къде го виждате това сега? Тези, дето пледират за обща армия, въобще никога не са били обучавани да воюват и убиват в името на нещо-си... Абна работа!
wre501051215
Рейтинг: 2758 НеутралноДо коментар [#53] от "dark'star":
[quote#53:"dark'star"] Една Европа, една граница, една армия !
Варварите пак са пред портите на Европа [/quote]
От към изток.
wre501051215
Рейтинг: 2758 НеутралноДо коментар [#57] от "dark'star":
[quote#57:"dark'star"]Срещу Европа се бие халифат .[/quote]
Кабаев приел исляма официално?!Кога е станало това?!
wre501051215
Рейтинг: 2758 ВеселоДо коментар [#87] от "султана глаушева":
[quote#87:"султана глаушева"]Учуди ме изявлението на Соботка за "агресивната Русия"[/quote]
Разбира се!В Кремъл винаги се учудват,когато от към гащите им замирише на оцапано...
СДС
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#88] от "venelingeologia":
nemo malus felix, minime corruptor.Тези, дето пледират за обща армия, въобще никога не са били обучавани да воюват и убиват в името на нещо-си
.............
В квартала две ромчета убиха баба за 5 лв.
Ама никой не ги е обучавал.
Гледай си геологията и не се бъркай в геостратегията.
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#71] от "balla":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратКакво й е сувереното на нечистата и несвята?
Щом даже конституционният суверен нямал правото да се обажда.
И с какво този суверенитет ще вземе да набъбне, при положение че и мижавите въоръжени сили преминат под чуждо командване?
С подобни нагласи една не направиха 16-а република в СССР...
dark'star
Рейтинг: 4344 Весело[quote#89:"yanne"]От към изток[/quote]Позна ... ако ползваш кръгова карта на Света с център България и точни азимути ... като мене
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОdark'star
Рейтинг: 4344 Любопитно[quote#90:"yanne"]Кабаев приел исляма официално?!Кога е станало това?![/quote]Бие се в Сирия срещу същия ислямизъм , който е напънал бюргерките по дойчовско, езидките и кюрдките
Европа и Русия имат общ враг
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОbulgarofilche
Рейтинг: 931 Неутрално[quote#66:"Николай Теллалов"]Не ти ли хрумва, че неблагодарните реднишки щатни бройки ще бъдат запълнени с бедняци безработни? А кои са най бедни и най безработни в Европа?[/quote]
Ако това е критерият, бай Таньо значи със сигурност ще е в тази армия.
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#94] от "dark'star":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират:-)
Ти живееш в Света на Диска?
Уха!
:-)
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#96] от "timetraveler":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратТакива кята мен и бай Таньо само във фолксщурма ще ни вземат, на последната отбранителна линия :-)
Другият вариант - роботи.
И става страшно... интересно.
dark'star
Рейтинг: 4344 Весело[quote#97:"Николай Теллалов"]
Ти живееш в Света на Диска ? Уха!
[/quote] Радиовълните не вървят по квадратната карта ... с глобус и конец е по-лесно
по тази причина имам особен поглед относно много неща в БГ
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОbulgarofilche
Рейтинг: 931 Неутрално[quote#99:"dark'star"]по тази причина имам особен поглед относно много неща в БГ [/quote]
По тази причина ли си безработен и постоянно тежиш на държавата ?