където Берлин се подготвя да оглави нова бойна група от около 1000 души, целяща да действа възпиращо срещу евентуална руска агресия.
Да, числеността на бойната група звучи много възспиращо.
Ожесточаване на ембаргото срещу Путинария! Там е разковничеството!
Обхващане не само оръжейната индустрия, а също така и фармацевтичната! Плюс ембарго върху вноса на лекарства, като също и заплаха за санкции на фирми от Китай и Индия, които използват лицензни съставки в своите медикаменти!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Генерал Патън за руснаците:
The difficulty in understanding the Russian is that we do not take cognizance of the fact that he is not a European, but an Asiatic, and therefore thinks deviously. We can no more understand a Russian than a Chinaman or a Japanese, and from what I have seen of them, I have no particular desire to understand them, except to ascertain how much lead or iron it takes to kill them. In addition to his other Asiatic characteristics, the Russian have no regard for human life and is an all out SON OF A BITCH, BARBARIAN, and CHRONIC DRUNK.
The best way to predict the future is to invent it.
От влизането ни в ЕС желанието ми е съюзът да притежава собствени въоръжени сили. Радвам се, че все повече гласове се чуват в тази посока. Не смятам, че е късно да почнем да изграждаме Европейска армия.
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев.
Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
Европа е разграден двор, какъвто Луй XVI , Карлос III де Бурбон или Филип V не биха и сънували... Сигурно се обръщат в гроба сега като гледат жени - военни министри, а полуграмотни черни и араби - смучат пари от работещите французи, германци, испанци...
Това с лекарствата не трябва и няма да стане. Европа е цивилизована. Такива ходове подхождат на азиятската орда. Иначе си прав за затягане на санкциите. Особено икономически и пълно отрязване достъпа до нови технологии. Включително от източна Азия.
"фискални и финансови стимули в подкрепа на нови програми на ЕС за сътрудничество за разработване и съвместно закупуване на оборудване и инфраструктурна подкрепа на Съвместната политика за ситгурност и отбрана на ЕС".
Това е момента за техническо обновяване на нашата авиация! Дали ще са Юрофайтър или F16 няма значение. Важно е да са нови!!!
Да не се сетим на стълбите. Както винаги.
[quote#17:"Умерена джихадистка с канибалски наклонности"]Тъй-тъй... занимавайте се с глупости, харчете си парите за дивотии, докато тълпи нагли и агресивни нашественици превземат ЕС отвътре.[/quote]
[quote#17:"Умерена джихадистка с канибалски наклонности"]Тъй-тъй... занимавайте се с глупости, харчете си парите за дивотии, докато тълпи нагли и агресивни нашественици превземат ЕС отвътре.[/quote]
"Пълни смешници. Някакви орди си минават спокойно границите на евросъюза без паспорти и нищо, те се загрижили за Русия."
Напълно съм съгласна с теб. Безсмислието на напъните за създаване на армия на ЕС е очевидно, при положение че сами пускаме вълка в кошарата.
Европа не е загрижена ЗА Русия, Европа е загрижена ОТ агресивността на Русия. 🇪🇺🇧🇬🇺🇸
“Светът не се нуждае толкова от хора с голям интелект, колкото от хора с благороден характер, чиито способности се управляват от твърди принципи.” EGW 1903
Точно това трябва да е следващата крачка. От нея ще имаме най-голяма полза ние, защото сме с оголено трибуквие към Турция. Ние сме тези, които нямат армия и няма кой, дори, границата да пази. Европейска армия, европейска гранична полиция. После обща съдебна система и чак тогава можем да мечтаем, че по нашите географски ширини ще стане нещо хубаво.
Това е много стара цел на немците. Поради тази идея, много държави дълго се колебаха да влязат в ЕС, други отказаха, а някои напуснаха.
Целта е, ЕС да стане държава. Силните напълно да доминират, а дребните да бъдат заличени. Този опит е правен много пъти в историята и винаги се е провалял. Ще е интересно дали сега ще успее.
[quote#27:"chavo64"]юрофайтер и нови Ф16 (блок 50-70) са малко скъпички. [/quote]
Абсолютно съм съгласен - писах първото, което ми мина през главата, но стига с тези ръжди МиГ 29. Кърпене като стара Жигула!
Изгодните заеми, които се предлагат за всеобщото въоръжение трябва да се използват. Нещо са научили партньорите ни, за да променят така рязко сънливите си позиции относно Раша.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
38
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#34:"Sitting Duck"]баси смешниците са тия от ЕС и САЩ, толкова привлекателни са страните им че не могат да се отърват от навелеци[/quote]
Ама наистина. Днес минавам покрай руското посолство, като се извила една опашка от желаещи за визи- километър може би!
[quote#2:"vladivlad"]Пълни смешници. Някакви орди си минават спокойно границите на евросъюза без паспорти и нищо, те се загрижили за Русия. [/quote]
Според теб ще спрем по-трудно тези невъоръжени орди отколкото въоръжената и тренирана руска армия? Или ще чакаме първо да окупират и след това ще го обявим за незаконно? Както за Крим.
Такива като теб са посрещали с цветя Съветската армия и след това скандирали "Смърт!" на Народният съд.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
+++! Най-сетне! Без читава армия, гласа на ЕС никой не го чува. Винаги си мисля, какво би станало, ако външния министър на ЕС се беше обадил(а) в Кремъл и казал(а): Изкарайте зелените човечета от Крим и източна Украйна, иначе срещате там войската на ЕС!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#18:"nix1130"]Ама внимавайте само, че границата между отбраната и нападението е бая тънка [/quote]
Няма проблем - както казват, 'нападението е най-добрата отбрана'.
Защо не е забранена, за престъпленията си срещу българския народ, регистрираната на 5.IX.1945г. комунистическа партия, преименувана на БСП на 3.IV.1990г.?!
Е, САЩ не искат точно това, искат увеличаване на разходите за отбрана, но не и създаване на европейска отбранителна корпорация, за която се намеква в статията. Общо икономиките закъсват, явно вече няма идеи как да се побутват и се прибягва до последната логична възможност - раздуване на разходите за отбрана, която пък е предпоследна крачка към нова гореща световна война, щото като се натрупат и железа, в един момент ще трябва да се "утилизират".
Озадачава идеята за общоевропейска армия, явно паралелна на структурите на НАТО, защото така и така чрез НАТО и сега има единно командване в Европа. Големите континентални играчи явно искат да се еманципират от Щатите (и Великобритания), използвайки за повод Русия, създавайки конкурентна военна структура и атрибут на политическа самостоятелност.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#3:"proza"]група от около 1000 души, целяща да действа възпиращо срещу евентуална руска агресия.
Да, числеността на бойната група звучи много възспиращо. [/quote]
Друга е идеята. Воденето на бойни действия в които загиват чуждестранни граждани АВТОМАТИЧНО води до въвличането на тази държава във войната. Просто общественото мнение няма да позволи безнаказано да убиват собствениците им сънародници. Това е мощен възпиращ фактор пред всеки агресор, едно е да нападаш украинци и съвсем друго немска бойна част.
Докато при прословутата взаимопомощ на НАТО трябва да се съберат, пък да решат дали да отговорят, колко и как... през това време танковете на Путин вече са стигнали Киев, Вилнюс и т.н. И какво ще правят тогава? Най-вероятно няма да хвърлят армиите на НАТО да освобождават Вилнюс ами ще се отърват с някакви общи декларации на протест. Все ще се намери някое предварително внедрено "троянско магаре" да използва правото си на вето.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
"Време е да се движим напред към Европейски отбранителен съюз, който в същността си е "Шенген за отбрана", каза Урсула фон дер Лейен във Вилнюс. "Това очакват от нас и американците", добави тя.$
А а а , и бълргарите , и българите . Откога чакаме нова Коалиция от желаещи срещу Русия . Чакахме я от Чичо Сам , ,получаваме я от Фау , пардон - фрау Меркел. Явно забравила , че историята може да се повтаря . Макар и като фарс. За някого .
САЩ се счупи да ги навива, само че те последно слушат само като ножа е до кокала. Трябва да се обединят в общо командване под НАТО и да почнат да носят отговорност и плащат за сигурността на Европа. Не може САЩ да харчи постоянно докато в европа строят социализъм и после и велики.
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
Става дума за стимулиране на икономиките и заетоста! Военната индистрия, е едно малкото неща където няма как да го внесеш от китай, енергоемка е, и в техниката има доста джелезо! Ако се увеличат и армиите и нещата с безработицата ще се решат, с въвеждането на задължителна военна служба и всякакви проблеми с реда ще бъдат елиминирани! За азия и африка вече са намерили решение, ще им пускат дебитни карти, та тия да си ги харчат на място!
[quote#3:"proza"]където Берлин се подготвя да оглави нова бойна група от около 1000 души, целяща да действа възпиращо срещу евентуална руска агресия.
Да, числеността на бойната група звучи много възспиращо.[/quote]
Минава ли ти през главата (пълна с пр@знота), че едно е да се нападнат 1000 украинци, друго е международен контингент от 1000 бойци..?
"Основното ни притеснение е, че непредвидимостта на Русия, която показа в Грузия и Крим, че е готова по всякакви причини да започне военни действия, каза ген. Раймондс Граубе, командващ латвийската армия." - от статията.
[quote#47:"Fred"]Друга е идеята. Воденето на бойни действия в които загиват чуждестранни граждани АВТОМАТИЧНО води до въвличането на тази държава във войната. [/quote]
Явно ще трябва да обясниш на латвийския генерал, че няма непредвидимост в поведението на Русия, който е изненадан от руската намеса в осетинският конфликт, след като грузинците убиха няколко руски миротворци...
[quote#52:"citoplast"]Минава ли ти през главата (пълна с пр@знота), че едно е да се нападнат 1000 украинци, друго е международен контингент от 1000 бойци..?
[/quote]
Минава му на всеки, украинците биха издържали повече, все пак са руснаци хехехехе.
[quote#4:"stedim"]Дано в обозримото бъдеще има боеспособен ЕС. И ние да сме участници в него. [/quote]
Ще има - няма друг начин !
И ние ще сме там, ДАНО !!!
"Инициатива на италианците е всяка страна да предложи най-доброто си при сглбяването на отбранителни способности на ЕС – Рим смята, че има опит в обучението на пилоти, докато Берлин и Париж са силни в тренспортната авиация."
Е , София винаги е била силна с ентусиазъм. Ние пък ще обучаваме пехота . " Напред !!! По пет на нож !!!" е актуално и днес .
До коментар [#3] от "proza":
За съжаление съм съгласен с вас.
Към 2015-та г. само числеността на войските на МВД на Русия е 600 000! На вътрешни войски! Независимо и неносещо патрилни дежурства войноство, само преживящо в различни степени на "готовност" и от време на време охраняващо мероприятия.
А в тези войски влизат и: собствени танкови бригади, артилерийско-ракетни полкове, тактически ядрени ракетни войски/!!!!!!!!!! КЪМ ВЪТРЕшНИ ВОЙСКИ!!!!!!!! Бахти, как да не обича човек Русия-имат си тактически нюкове за употреба в собствената си страна / Дори флотски съединения.
Не 1000- 100 000 трябва да е готовата за отпор част. И пак е малко, твърде малко срещу стадото говеда, дебнещо от изтока на Европа. Тъпо, алкохолно стадо, много искащо да е като същите тези омразни бюргери, ама нА- без пари и без труд. Защото вовата им така им казва: ние сме ЕХАААА, ама гадните еврогейове и пиндостанците нищо не ни дават и ме спират да ви дам. А това, че АЗ-Вова, и моите хора имаме: това не го гледайте, ние за Матушка, и за вашата Матушка тоже
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
Само мен ли ме притеснява, че не виждам България спомената нито пряко, нито косвено. Някои държави ще си направят обща армия за да пазят Балтика. Колкото до много по-застрашения южен фланг - ще усилят охраната на българо-сръбската граница, та поради това и Дунав, да остават афганците в България. Нас май са решили да не ни пазят, а да ни превърнат в буферна територия. Нещо като голям бежански лагер и филтър. Не е като да не се е случвало преди 6 века.
"Европейският съюз отдавна обсъжда по-тесни връзки в отбраната, които да не подкопават предвожданата от САЩ основна организация за европейска отбрана НАТО. "
Което предполага участие в два дублиращи се "отбранителни " съюза . Но предполага и двойно участие с парични вноски . Което за България си е "На гол тумбак - чифте пищови ."
[quote#48:"batzdravo"]Шенген за отбрана!
А след като, България е извън Шенген, ние какво правим?!
Колко "Шенген"-а ще има?! И нас ще ни има ли в тях?! [/quote]
Разбира се - с увеличени вноски . За което ще е нужно увеличен бюджетен разход . Барем два - три процента . Не забравяй НАТО. И там се плаща.
Както в България, така и в Украйна е имало етнически ромски малцинства, нечувстващи етно-културна близост с доминиращите тези страни етноси. Дори си имат собствени песни и поезия, които основните етноси не разбират.
"Deployment of substantial military force is not being considered. It is not the aim of NATO to create a military barrier against broad-scale Russian aggression, because such aggression is not on the agenda and no intelligence assessment suggests such a thing."
Очевидно, ционските мъдреци-неоконс не мислят така и им се привждат нови майдани и цветни революции.
До коментар [#2] от "vladivlad":
"Пълни смешници. Някакви орди си минават спокойно границите на евросъюза без паспорти и нищо, те се загрижили за Русия."
Абе аз си го представям нещо като еврофондовете! То и без това след 2020 не се знаеше! Но сега ще има във всеки град летище, във всяко село танкова бригада, във всеки квартал пво дивизион!
"Когато около нас има заплахи, знаем, че никоя отделна страна не би се справила сама, но заедно ние, европейците, сме много силни, ако подобрим способностите си да действаме като европейци", каза още в литовската столица министър Фон дер Лейен."
Е , тоя фон дер Лайнен малко прибързва . Все пак Европа не е обединена . липсва и Русия , и още ред страни . Европейците все още не са ЗАЕДНО.
До коментар [#67] от "Иван К":
Абе те и на доста скандинавки им се доплака, ама на не смеят да гъкнат! Що се отнася до путин, сигурно ще го сменят, никой не е вечен, но русия ще си е пак до нас, само на 400 километра!
Германката го нарича"Шенген за отбрана" ,"обща отбрана", казва Могерини. Да си го кажем откровено, тази ЕС армия си е точно такава. И още по-откровено, ще е невероятен шут в топките на Путльо и Ердоги. Трябва да се привлекат и британците и американците,а норвежците ще си дойдат сами.Повече Пейтриъти и Томахоуци и сваляне на всеки руски самолет,нарушил въздушното пространство на ЕС. Само за миналата година над 500 пъти са нарушавали руснаците.Разбира се това мигом спря, след като Турция се изяви по правилният начин.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
[quote#59:"clutch"]тактически ядрени ракетни войски/!!!!!!!!!! КЪМ ВЪТРЕшНИ ВОЙСКИ!!!!!!!![/quote]
Наистина уникално. Интересно ми е как го оправдават. Примерно "Кавказки терористи са завзели Москва и ние бум! по тях".
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
А недей да лъжеш, могерини казва шаб в брюксел, пари за отбрана, и мисии зад граница! А за нарушаването на въздушното пространство си е още по нагла лъжа!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#74] от "Иван К":
Ако нямаш реална икономика, а се надяваш да оцелееш с продажба на нивите на дядо ти, или като продадеш някой непотребен ти апартамент, не само ще наближат, ами са тук!
Те са въоръжени с най-мирната и най-правоверната рвлигия на света, която гу ичи да колят неверниците където ги сварят. Е, не всички де, трябва да останат и някои да работят, както и източници на женска плът за определени нужди.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи".
(баба Ванга)
Никой никого не е нападал, просто когато някой дава кебапчета на ромите, те са готови да крещят, че и марсинаците са ги нападнали, ако кебапчията го изисква...
[quote#70:"ban"]Що се отнася до путин, сигурно ще го сменят, никой не е вечен, но русия ще си е пак до нас, само на 400 километра! [/quote]
Единственият начин да се озапти е тя да се върне до началните си размери на Московското княжество. Както е на картата.
Не някой да ги напада, сами ще се разделят. Те и в момента мърморят под сурдинка особено тези които имат нефт, газ и друго за износ. Малко да охлаби хватката Кремъл и ще се юрнат.
Но пък Кремъл го разбира това и е доста вероятно наследник на Путин да е някой който да затегне още гайките. Или поне да се опита да го направи.
Няма да свърши добре това, подушвам го. Наистина висш пилотаж е необходим за да се избегне голямата беля. Веднъж успяха дано стане и вторият път. Но за това са необходими западни лидери от ранга на Рейгън и Тачър а не ги виждам такива.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
[quote#59:"clutch"]Бахти, как да не обича човек Русия-имат си тактически нюкове за употреба в собствената си страна[/quote]
Навремето, контролите на корабите, отплаващи от СССР, отнемаше и по 24+ часа! При една подобна контрола, нашият Капитан не се сдържа, и заяви на руснаците:
"Имате ракети; танкове и оръдия! Разположете ги по границата си, но ги обърнете да стрелят навътре! Да пазите руснаците да не избягат!"
Руснаците позеленяха! Последва искане, тоя Капитан, повече да не посещава СССР!
Казва го ненчев, знае ли разликата между въздушно пространство и зона за контрол! Защото същия казваше, че руснаците всъщност не нарушават въздушното пространство, а го наближават и ние трябва да реагираме! Ти изкара, че руските самолети си летят редовно над европа, щот самолета не е кола, и няма кой да ги спре!
Пак нова надпревара във въоражаването а как ще свърши е ясно -ватенките пак ЧЕ ядат патрони и после пак разруха и пак и пак...Но манерките ноо са твърди и увиране на акъла нема и у складо нема и нема и да има.Доброто е че този път сме в добрата половина, освен ако бг гениите на политиката не се втурнат в тъпата посока надявайки се, като путя да са вечни, щото тея мандати и избори - немат край.Ако може и децата и внуците и...като узбеки или кергизци или чеченци или...
[quote#92:"citoplast"]Ми то "най-великото и голямо жуже" си призна, или не си го чул "случайно"? И не ми отговаряй! [/quote]
Не чувам гласове нито от джуджета, нито от великани (опазил ме Този който не съществува).
Учтиво би било да се казва "моля" след молба да не извършвам някакви действия...
Особено над Ламанша си летят нарочно. Над Турция,въпреки затоплянето,не смеят. Много от нарушенията са по технически причини.Самолетите им не могат да завиват пъргаво,но пак да припомня Турция,веднага се поправиха.Кучето се разпростира според тоягата. И забележи Ненчев тук казва "на съюзниците" не зоната за контрол или ....http://www.focus-news.net/news/0000/00/00/2251496/ и тук пак,но не от Ненчев.Не ме карай да ровя,защото в британският печат срещнах тази статистика.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
Всичките джихадисти минават без паспортни проверки (мен до Румъния ме проверяват), тези ще организират отбрана срещу Русия. И колко мило звучи "Шенген за отбрана" и без това са ни предвидили единствено за септична яма на Германия и любимците на мама меркел.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
xmm
Рейтинг: 1074 Любопитноцитат:
...."Това очакват от нас и американците", добави тя.....
--------
Ъ?
vladivlad
Рейтинг: 443 НеутралноПълни смешници. Някакви орди си минават спокойно границите на евросъюза без паспорти и нищо, те се загрижили за Русия.
Do or do not. There is no try. Yodaproza
Рейтинг: 358 Неутралнокъдето Берлин се подготвя да оглави нова бойна група от около 1000 души, целяща да действа възпиращо срещу евентуална руска агресия.
Да, числеността на бойната група звучи много възспиращо.
stedim
Рейтинг: 1064 НеутралноДано в обозримото бъдеще има боеспособен ЕС. И ние да сме участници в него.
EU defender
Рейтинг: 648 Неутрално"Става дума за около 80 германци с 400 тона оборудване, включително полеви център за контрол"
The best way to predict the future is to invent it.В ответ руснаците ще разположат полеви крематориуми.
EU defender
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#2:"vladivlad"]якакви орди си минават спокойно границите на евросъюза без паспорти [/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Те не са въоръжени, за разлика от руските нацисти в Крим и Източна Украйна.
lone wolf
Рейтинг: 808 НеутралноОжесточаване на ембаргото срещу Путинария! Там е разковничеството!
Да разлая троловете!!Обхващане не само оръжейната индустрия, а също така и фармацевтичната! Плюс ембарго върху вноса на лекарства, като също и заплаха за санкции на фирми от Китай и Индия, които използват лицензни съставки в своите медикаменти!
molon.labe
Рейтинг: 381 Неутрално... "Това очакват от нас и американците", добави тя.
това казва всичко! тая е просто бушон в ръцете на хамериканците!
lone wolf
Рейтинг: 808 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "vladivlad":
Да разлая троловете!!"Одери руснака и ще откриеш татарин!"
Великата Орда, каква е?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
EU defender
Рейтинг: 648 НеутралноГенерал Патън за руснаците:
The best way to predict the future is to invent it.The difficulty in understanding the Russian is that we do not take cognizance of the fact that he is not a European, but an Asiatic, and therefore thinks deviously. We can no more understand a Russian than a Chinaman or a Japanese, and from what I have seen of them, I have no particular desire to understand them, except to ascertain how much lead or iron it takes to kill them. In addition to his other Asiatic characteristics, the Russian have no regard for human life and is an all out SON OF A BITCH, BARBARIAN, and CHRONIC DRUNK.
пустиняк
Рейтинг: 488 НеутралноОт влизането ни в ЕС желанието ми е съюзът да притежава собствени въоръжени сили. Радвам се, че все повече гласове се чуват в тази посока. Не смятам, че е късно да почнем да изграждаме Европейска армия.
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!lone wolf
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#11] от "EU defender":
/china-siberia.jpg
Да разлая троловете!!https://alfinnextlevel.files.wordpress.com/2014/09
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 701 НеутралноЕвропа е разграден двор, какъвто Луй XVI , Карлос III де Бурбон или Филип V не биха и сънували... Сигурно се обръщат в гроба сега като гледат жени - военни министри, а полуграмотни черни и араби - смучат пари от работещите французи, германци, испанци...
65
Рейтинг: 214 НеутралноПравилна позиция!
Искаш ли мир, готви се за война!
А когато имаш за съсед изперкал недорасляк, напомпан с коктейл от комплекси, това е задължително!
Chavo64
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#7] от "lone_wolf":
chavo64Това с лекарствата не трябва и няма да стане. Европа е цивилизована. Такива ходове подхождат на азиятската орда. Иначе си прав за затягане на санкциите. Особено икономически и пълно отрязване достъпа до нови технологии. Включително от източна Азия.
Tracia
Рейтинг: 1346 ГневноТъй-тъй... занимавайте се с глупости, харчете си парите за дивотии, докато тълпи нагли и агресивни нашественици превземат ЕС отвътре.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mannnix1130
Рейтинг: 497 НеутралноАма внимавайте само, че границата между отбраната и нападението е бая тънка
lone wolf
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#16] от "chavo64":
е да го гръмнеш!"
Да разлая троловете!!"Храни куче да те лае!" ?
Ц! Спрямо Путинария е:
"Не храни бясно куче! Ще ти се нахвърли! По-хуманно
Alexander97
Рейтинг: 735 Неутрално"фискални и финансови стимули в подкрепа на нови програми на ЕС за сътрудничество за разработване и съвместно закупуване на оборудване и инфраструктурна подкрепа на Съвместната политика за ситгурност и отбрана на ЕС".
Това е момента за техническо обновяване на нашата авиация! Дали ще са Юрофайтър или F16 няма значение. Важно е да са нови!!!
Да не се сетим на стълбите. Както винаги.
65
Рейтинг: 214 Неутрално[quote#17:"Умерена джихадистка с канибалски наклонности"]Тъй-тъй... занимавайте се с глупости, харчете си парите за дивотии, докато тълпи нагли и агресивни нашественици превземат ЕС отвътре.[/quote]
Е ти кво сега, искаш да те изгонят ли?
65
Рейтинг: 214 Неутрално[quote#17:"Умерена джихадистка с канибалски наклонности"]Тъй-тъй... занимавайте се с глупости, харчете си парите за дивотии, докато тълпи нагли и агресивни нашественици превземат ЕС отвътре.[/quote]
Е ти кво сега, искаш да те изгонят ли?
proza
Рейтинг: 358 Неутрално"Пълни смешници. Някакви орди си минават спокойно границите на евросъюза без паспорти и нищо, те се загрижили за Русия."
Напълно съм съгласна с теб. Безсмислието на напъните за създаване на армия на ЕС е очевидно, при положение че сами пускаме вълка в кошарата.
Check&Balances
Рейтинг: 221 Неутрално...те са се загрижили за Русия"
“Светът не се нуждае толкова от хора с голям интелект, колкото от хора с благороден характер, чиито способности се управляват от твърди принципи.” EGW 1903До коментар [#2] от "vladivlad":
Европа не е загрижена ЗА Русия, Европа е загрижена ОТ агресивността на Русия.
🇪🇺🇧🇬🇺🇸
65
Рейтинг: 214 НеутралноСори за повторението №№ 21 и 22.
Не е умишлено.
achkoal
Рейтинг: 381 НеутралноТочно това трябва да е следващата крачка. От нея ще имаме най-голяма полза ние, защото сме с оголено трибуквие към Турция. Ние сме тези, които нямат армия и няма кой, дори, границата да пази. Европейска армия, европейска гранична полиция. После обща съдебна система и чак тогава можем да мечтаем, че по нашите географски ширини ще стане нещо хубаво.
Chavo64
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#20] от "Alexander97":
chavo64Е сега, юрофайтер и нови Ф16 (блок 50-70) са малко скъпички. И "Грипен" ни върши работа.
citoplast
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#13] от "lone_wolf":
Имало едно време ссср...може и така:
https://www.youtube.com/watch?v=SajsdGDssFM
stanislavdi
Рейтинг: 1417 НеутралноОоооо, а "всех периграл"? Май преигра собствената си страна и вместо да разедини мирния квартал на Европа той го обедини с бандитските си истории
Xumpomo name
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#2] от "vladivlad":
Birds of a feather flock together."Пълни смешници" и "орда" веднага предизвикват асоциации за любимата ти държава
token
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#1] от "xmm":
-member-spends-on-military-in-2014-2015-2?r=UK& ;IR=T
цитат:
...."Това очакват от нас и американците", добави тя.....
--------
Ъ?
===
Ъ? Ще очакват, разбира се, след като плащат 3/4 от сметките на НАТО. Я!
http://www.businessinsider.com/how-much-every-nato
dissident
Рейтинг: 723 ВеселоТова е много стара цел на немците. Поради тази идея, много държави дълго се колебаха да влязат в ЕС, други отказаха, а някои напуснаха.
Целта е, ЕС да стане държава. Силните напълно да доминират, а дребните да бъдат заличени. Този опит е правен много пъти в историята и винаги се е провалял. Ще е интересно дали сега ще успее.
Alexander97
Рейтинг: 735 Неутрално[quote#27:"chavo64"]юрофайтер и нови Ф16 (блок 50-70) са малко скъпички. [/quote]
Абсолютно съм съгласен - писах първото, което ми мина през главата, но стига с тези ръжди МиГ 29. Кърпене като стара Жигула!
Изгодните заеми, които се предлагат за всеобщото въоръжение трябва да се използват. Нещо са научили партньорите ни, за да променят така рязко сънливите си позиции относно Раша.
Xumpomo name
Рейтинг: 594 Неутралнобаси смешниците са тия от ЕС и САЩ, толкова привлекателни са страните им че не могат да се отърват от навелеци
Birds of a feather flock together.Xumpomo name
Рейтинг: 594 НеутралноСпоко, мурзилки, с генерали като Радев и Борисов ще сме пак извън Шенген, разбира се.
Birds of a feather flock together.dissident
Рейтинг: 723 ВеселоДо коментар [#35] от "Sitting Duck":
Мурзилките са спокойни. Свикнали са със съюзи, комисари, общи армии и подобни. Сега пак си ги имат.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Alexander97
Рейтинг: 735 Неутрално[quote#34:"Sitting Duck"]баси смешниците са тия от ЕС и САЩ, толкова привлекателни са страните им че не могат да се отърват от навелеци[/quote]
Ама наистина. Днес минавам покрай руското посолство, като се извила една опашка от желаещи за визи- километър може би!
Fred
Рейтинг: 1050 Неутрално[quote#2:"vladivlad"]Пълни смешници. Някакви орди си минават спокойно границите на евросъюза без паспорти и нищо, те се загрижили за Русия. [/quote]
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Според теб ще спрем по-трудно тези невъоръжени орди отколкото въоръжената и тренирана руска армия? Или ще чакаме първо да окупират и след това ще го обявим за незаконно? Както за Крим.
Такива като теб са посрещали с цветя Съветската армия и след това скандирали "Смърт!" на Народният съд.
charlesdegaulle
Рейтинг: 679 НеутралноДо коментар [#4] от "stedim":
+++! Най-сетне! Без читава армия, гласа на ЕС никой не го чува. Винаги си мисля, какво би станало, ако външния министър на ЕС се беше обадил(а) в Кремъл и казал(а): Изкарайте зелените човечета от Крим и източна Украйна, иначе срещате там войската на ЕС!!
EU defender
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#17] от "Умерена джихадистка с канибалски наклонности":
The best way to predict the future is to invent it.Не съм видял арабски нашественици с оръжие да превземат Крим и Донбас. Все рускоговорящи са.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
philologist
Рейтинг: 488 Неутрално[quote#18:"nix1130"]Ама внимавайте само, че границата между отбраната и нападението е бая тънка [/quote]
Защо не е забранена, за престъпленията си срещу българския народ, регистрираната на 5.IX.1945г. комунистическа партия, преименувана на БСП на 3.IV.1990г.?!Няма проблем - както казват, 'нападението е най-добрата отбрана'.
Batko Mahno
Рейтинг: 701 НеутралноЕ, САЩ не искат точно това, искат увеличаване на разходите за отбрана, но не и създаване на европейска отбранителна корпорация, за която се намеква в статията. Общо икономиките закъсват, явно вече няма идеи как да се побутват и се прибягва до последната логична възможност - раздуване на разходите за отбрана, която пък е предпоследна крачка към нова гореща световна война, щото като се натрупат и железа, в един момент ще трябва да се "утилизират".
Вечно молодой - вечно пьяный!Озадачава идеята за общоевропейска армия, явно паралелна на структурите на НАТО, защото така и така чрез НАТО и сега има единно командване в Европа. Големите континентални играчи явно искат да се еманципират от Щатите (и Великобритания), използвайки за повод Русия, създавайки конкурентна военна структура и атрибут на политическа самостоятелност.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Fred
Рейтинг: 1050 Неутрално[quote#3:"proza"]група от около 1000 души, целяща да действа възпиращо срещу евентуална руска агресия.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Да, числеността на бойната група звучи много възспиращо. [/quote]
Друга е идеята. Воденето на бойни действия в които загиват чуждестранни граждани АВТОМАТИЧНО води до въвличането на тази държава във войната. Просто общественото мнение няма да позволи безнаказано да убиват собствениците им сънародници. Това е мощен възпиращ фактор пред всеки агресор, едно е да нападаш украинци и съвсем друго немска бойна част.
Докато при прословутата взаимопомощ на НАТО трябва да се съберат, пък да решат дали да отговорят, колко и как... през това време танковете на Путин вече са стигнали Киев, Вилнюс и т.н. И какво ще правят тогава? Най-вероятно няма да хвърлят армиите на НАТО да освобождават Вилнюс ами ще се отърват с някакви общи декларации на протест. Все ще се намери някое предварително внедрено "троянско магаре" да използва правото си на вето.
batzdravo
Рейтинг: 3320 Любопитно"Шенген за отбрана!
А след като, България е извън Шенген, ние какво правим?!
Колко "Шенген"-а ще има?! И нас ще ни има ли в тях?!
papуre
Рейтинг: 648 Неутрално"Време е да се движим напред към Европейски отбранителен съюз, който в същността си е "Шенген за отбрана", каза Урсула фон дер Лейен във Вилнюс. "Това очакват от нас и американците", добави тя.$
А а а , и бълргарите , и българите . Откога чакаме нова Коалиция от желаещи срещу Русия . Чакахме я от Чичо Сам , ,получаваме я от Фау , пардон - фрау Меркел. Явно забравила , че историята може да се повтаря . Макар и като фарс. За някого .
ivanchoLA
Рейтинг: 1341 ВеселоСАЩ се счупи да ги навива, само че те последно слушат само като ножа е до кокала. Трябва да се обединят в общо командване под НАТО и да почнат да носят отговорност и плащат за сигурността на Европа. Не може САЩ да харчи постоянно докато в европа строят социализъм и после и велики.
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012ban
Рейтинг: 640 НеутралноСтава дума за стимулиране на икономиките и заетоста! Военната индистрия, е едно малкото неща където няма как да го внесеш от китай, енергоемка е, и в техниката има доста джелезо! Ако се увеличат и армиите и нещата с безработицата ще се решат, с въвеждането на задължителна военна служба и всякакви проблеми с реда ще бъдат елиминирани! За азия и африка вече са намерили решение, ще им пускат дебитни карти, та тия да си ги харчат на място!
citoplast
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#3:"proza"]където Берлин се подготвя да оглави нова бойна група от около 1000 души, целяща да действа възпиращо срещу евентуална руска агресия.
Имало едно време ссср...Да, числеността на бойната група звучи много възспиращо.[/quote]
Минава ли ти през главата (пълна с пр@знота), че едно е да се нападнат 1000 украинци, друго е международен контингент от 1000 бойци..?
Batko Mahno
Рейтинг: 701 Неутрално"Основното ни притеснение е, че непредвидимостта на Русия, която показа в Грузия и Крим, че е готова по всякакви причини да започне военни действия, каза ген. Раймондс Граубе, командващ латвийската армия." - от статията.
Вечно молодой - вечно пьяный![quote#47:"Fred"]Друга е идеята. Воденето на бойни действия в които загиват чуждестранни граждани АВТОМАТИЧНО води до въвличането на тази държава във войната. [/quote]
Явно ще трябва да обясниш на латвийския генерал, че няма непредвидимост в поведението на Русия, който е изненадан от руската намеса в осетинският конфликт, след като грузинците убиха няколко руски миротворци...
citoplast
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#47] от "Fred":
Имало едно време ссср...Ей извинявай! Ти си и отговорил вече...
Batko Mahno
Рейтинг: 701 Неутрално[quote#52:"citoplast"]Минава ли ти през главата (пълна с пр@знота), че едно е да се нападнат 1000 украинци, друго е международен контингент от 1000 бойци..?
Вечно молодой - вечно пьяный![/quote]
Минава му на всеки, украинците биха издържали повече, все пак са руснаци хехехехе.
роджър
Рейтинг: 861 Неутрално[quote#4:"stedim"]Дано в обозримото бъдеще има боеспособен ЕС. И ние да сме участници в него. [/quote]
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgЩе има - няма друг начин !
И ние ще сме там, ДАНО !!!
citoplast
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#55:"Batko Mahno"]Минава му на всеки, украинците биха издържали повече, все пак са руснаци хехехехе.
Имало едно време ссср...[/quote]
https://www.youtube.com/watch?v=jj1MTTArzPI
papуre
Рейтинг: 648 Неутрално"Инициатива на италианците е всяка страна да предложи най-доброто си при сглбяването на отбранителни способности на ЕС – Рим смята, че има опит в обучението на пилоти, докато Берлин и Париж са силни в тренспортната авиация."
Е , София винаги е била силна с ентусиазъм. Ние пък ще обучаваме пехота . " Напред !!! По пет на нож !!!" е актуално и днес .
clutch
Рейтинг: 648 РазстроеноДо коментар [#3] от "proza":
/ Дори флотски съединения.
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)За съжаление съм съгласен с вас.
Към 2015-та г. само числеността на войските на МВД на Русия е 600 000! На вътрешни войски! Независимо и неносещо патрилни дежурства войноство, само преживящо в различни степени на "готовност" и от време на време охраняващо мероприятия.
А в тези войски влизат и: собствени танкови бригади, артилерийско-ракетни полкове, тактически ядрени ракетни войски/!!!!!!!!!! КЪМ ВЪТРЕшНИ ВОЙСКИ!!!!!!!! Бахти, как да не обича човек Русия-имат си тактически нюкове за употреба в собствената си страна
Не 1000- 100 000 трябва да е готовата за отпор част. И пак е малко, твърде малко срещу стадото говеда, дебнещо от изтока на Европа. Тъпо, алкохолно стадо, много искащо да е като същите тези омразни бюргери, ама нА- без пари и без труд. Защото вовата им така им казва: ние сме ЕХАААА, ама гадните еврогейове и пиндостанците нищо не ни дават и ме спират да ви дам. А това, че АЗ-Вова, и моите хора имаме: това не го гледайте, ние за Матушка, и за вашата Матушка тоже
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1978 НеутралноПриказки ! Нито САЩ ще допуснат европейска армия,нито ЕС има пари за нея !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !А конкретно Германия е джудже във военно отношение !
Petak
Рейтинг: 541 НеутралноДневник хубаво са попревели оттук-оттам, ама да бяха добавили и нещо от себе си - например ние къде сме в тази схема.
tos_buratino
Рейтинг: 963 НеутралноСамо мен ли ме притеснява, че не виждам България спомената нито пряко, нито косвено. Някои държави ще си направят обща армия за да пазят Балтика. Колкото до много по-застрашения южен фланг - ще усилят охраната на българо-сръбската граница, та поради това и Дунав, да остават афганците в България. Нас май са решили да не ни пазят, а да ни превърнат в буферна територия. Нещо като голям бежански лагер и филтър. Не е като да не се е случвало преди 6 века.
papуre
Рейтинг: 648 Неутрално"Европейският съюз отдавна обсъжда по-тесни връзки в отбраната, които да не подкопават предвожданата от САЩ основна организация за европейска отбрана НАТО. "
Което предполага участие в два дублиращи се "отбранителни " съюза . Но предполага и двойно участие с парични вноски . Което за България си е "На гол тумбак - чифте пищови ."
papуre
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#48:"batzdravo"]Шенген за отбрана!
А след като, България е извън Шенген, ние какво правим?!
Колко "Шенген"-а ще има?! И нас ще ни има ли в тях?! [/quote]
Разбира се - с увеличени вноски . За което ще е нужно увеличен бюджетен разход . Барем два - три процента . Не забравяй НАТО. И там се плаща.
Batko Mahno
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#57] от "citoplast":
Вечно молодой - вечно пьяный!Както в България, така и в Украйна е имало етнически ромски малцинства, нечувстващи етно-културна близост с доминиращите тези страни етноси. Дори си имат собствени песни и поезия, които основните етноси не разбират.
bellend
Рейтинг: 372 НеутралноТова дрънкане на оръжие и истерия нямат никакви основания, според ген. Птър Павел, Цhairman of the NATO Military Committee:
ral-admits-russia-not-threat-region
http://www.zerohedge.com/news/2016-06-22/nato-gene
"Deployment of substantial military force is not being considered. It is not the aim of NATO to create a military barrier against broad-scale Russian aggression, because such aggression is not on the agenda and no intelligence assessment suggests such a thing."
Очевидно, ционските мъдреци-неоконс не мислят така и им се привждат нови майдани и цветни революции.
Иван K
Рейтинг: 2356 ВеселоДо коментар [#2] от "vladivlad":
подпис"Пълни смешници. Някакви орди си минават спокойно границите на евросъюза без паспорти и нищо, те се загрижили за Русия."
Пълни смешници ама на Путин му се плаче
ban
Рейтинг: 640 ВеселоДо коментар [#64] от "papyre":
Абе аз си го представям нещо като еврофондовете! То и без това след 2020 не се знаеше! Но сега ще има във всеки град летище, във всяко село танкова бригада, във всеки квартал пво дивизион!
papуre
Рейтинг: 648 Неутрално"Когато около нас има заплахи, знаем, че никоя отделна страна не би се справила сама, но заедно ние, европейците, сме много силни, ако подобрим способностите си да действаме като европейци", каза още в литовската столица министър Фон дер Лейен."
Е , тоя фон дер Лайнен малко прибързва . Все пак Европа не е обединена . липсва и Русия , и още ред страни . Европейците все още не са ЗАЕДНО.
ban
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#67] от "Иван К":
Абе те и на доста скандинавки им се доплака, ама на не смеят да гъкнат! Що се отнася до путин, сигурно ще го сменят, никой не е вечен, но русия ще си е пак до нас, само на 400 километра!
д-р Петроff
Рейтинг: 488 НеутралноГерманката го нарича"Шенген за отбрана" ,"обща отбрана", казва Могерини. Да си го кажем откровено, тази ЕС армия си е точно такава. И още по-откровено, ще е невероятен шут в топките на Путльо и Ердоги. Трябва да се привлекат и британците и американците,а норвежците ще си дойдат сами.Повече Пейтриъти и Томахоуци и сваляне на всеки руски самолет,нарушил въздушното пространство на ЕС. Само за миналата година над 500 пъти са нарушавали руснаците.Разбира се това мигом спря, след като Турция се изяви по правилният начин.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТpapуre
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#69:"papyre"]Е , тоя фон дер Лайнен малко прибързва [/quote]
Извинения . Фон дер ЛЕйнен , а не ЛАйнен. Съжалявам.
Fred
Рейтинг: 1050 Неутрално[quote#59:"clutch"]тактически ядрени ракетни войски/!!!!!!!!!! КЪМ ВЪТРЕшНИ ВОЙСКИ!!!!!!!![/quote]
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Наистина уникално. Интересно ми е как го оправдават. Примерно "Кавказки терористи са завзели Москва и ние бум! по тях".
Иван K
Рейтинг: 2356 НеутралноДо коментар [#70] от "ban":
подпис"Що се отнася до путин, сигурно ще го сменят, никой не е вечен, но русия ще си е пак до нас, само на 400 километра! "
В тези 400 км е интригата. Не трябва да се приближават повече.
д-р Петроff
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#62] от "tos_buratino":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТАми ББ"Б" сега се колебае на КОЙ да се наведе.Тъкмо ще ходи да моли Путльо за хъба и изведнъж ...армия на ЕС.
ban
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#71] от "д-р Петроff":
А недей да лъжеш, могерини казва шаб в брюксел, пари за отбрана, и мисии зад граница! А за нарушаването на въздушното пространство си е още по нагла лъжа!
БМЗ
Рейтинг: 1173 НеутралноБоже, аз си мислех че искат да се защитават от орките и урук-хаите, а те от руснаците намислили да се пазят. Мъка, мъка толерастка!
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)д-р Петроff
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#67] от "Иван К":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТИ с глас ще ревне...прав си.
thepirineagle
Рейтинг: 795 НеутралноНяма какво да се залъгват колхозници и други - без Великобритания до 10 години ще има под някаква форма обединени въоръжени сили на ЕС....
ThePirinEagle****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Batko Mahno
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#72] от "papyre":
Вечно молодой - вечно пьяный!Фон дер Лайен се произнася на немски, което на английски не звучи добре, както и Лайнен на Български.
papуre
Рейтинг: 648 Неутрално""Москва обяви готовността си да разположи ракети, способни да носят ядрено оръжие, в ексклава Калининград, който граничи с Литва и Полша."
Каквото повикало , такова се отзовало . Ама тя , поговорката , си е българска . Едва ли в Европа я знаят.
ban
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#74] от "Иван К":
Ако нямаш реална икономика, а се надяваш да оцелееш с продажба на нивите на дядо ти, или като продадеш някой непотребен ти апартамент, не само ще наближат, ами са тук!
д-р Петроff
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#76] от "ban": прочети,ако си в състояние.Това са ФАКТИ
-Rusiia-e-narushila-vazdushnoto-prostranstvo-prez- 2014-g/
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТhttp://frognews.bg/news_85872/Nenchev-Nad-400-pati
papуre
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#81:"Batko Mahno"]Фон дер Лайен се произнася на немски, което на английски не звучи добре, както и Лайнен на Български. [/quote]
Ми благодаря за урока . Ама съм бос , и с немския , и с английския . А както се вижда и българския бъркам.
д-р Петроff
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#79] от "thepirineagle":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТМисля,че до 2-3 години ще готова.На това не могат да откажат и най-големите "националисти","популисти" и вся остальная сволоч
БМЗ
Рейтинг: 1173 НеутралноДо коментар [#6] от "EU defender":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Те са въоръжени с най-мирната и най-правоверната рвлигия на света, която гу ичи да колят неверниците където ги сварят. Е, не всички де, трябва да останат и някои да работят, както и източници на женска плът за определени нужди.
Batko Mahno
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#80] от "citoplast":
Вечно молодой - вечно пьяный!Никой никого не е нападал, просто когато някой дава кебапчета на ромите, те са готови да крещят, че и марсинаците са ги нападнали, ако кебапчията го изисква...
Fred
Рейтинг: 1050 Неутрално[quote#70:"ban"]Що се отнася до путин, сигурно ще го сменят, никой не е вечен, но русия ще си е пак до нас, само на 400 километра! [/quote]
mb/7/73/Muscovy_1300-1462.png/600px-Muscovy_1300-1 462.png
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Единственият начин да се озапти е тя да се върне до началните си размери на Московското княжество. Както е на картата.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thu
Не някой да ги напада, сами ще се разделят. Те и в момента мърморят под сурдинка особено тези които имат нефт, газ и друго за износ. Малко да охлаби хватката Кремъл и ще се юрнат.
Но пък Кремъл го разбира това и е доста вероятно наследник на Путин да е някой който да затегне още гайките. Или поне да се опита да го направи.
Няма да свърши добре това, подушвам го. Наистина висш пилотаж е необходим за да се избегне голямата беля. Веднъж успяха дано стане и вторият път. Но за това са необходими западни лидери от ранга на Рейгън и Тачър а не ги виждам такива.
lone wolf
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#59] от "clutch":
Да разлая троловете!![quote#59:"clutch"]Бахти, как да не обича човек Русия-имат си тактически нюкове за употреба в собствената си страна[/quote]
Навремето, контролите на корабите, отплаващи от СССР, отнемаше и по 24+ часа! При една подобна контрола, нашият Капитан не се сдържа, и заяви на руснаците:
"Имате ракети; танкове и оръдия! Разположете ги по границата си, но ги обърнете да стрелят навътре! Да пазите руснаците да не избягат!"
Руснаците позеленяха! Последва искане, тоя Капитан, повече да не посещава СССР!
ban
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#84] от "д-р Петроff":
Казва го ненчев, знае ли разликата между въздушно пространство и зона за контрол! Защото същия казваше, че руснаците всъщност не нарушават въздушното пространство, а го наближават и ние трябва да реагираме! Ти изкара, че руските самолети си летят редовно над европа, щот самолета не е кола, и няма кой да ги спре!
citoplast
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#88:"Batko Mahno"]Никой никого не е нападал[/quote]
Имало едно време ссср...Ми то "най-великото и голямо жуже" си призна, или не си го чул "случайно"? И не ми отговаряй!
д-р Петроff
Рейтинг: 488 ВеселоДо коментар [#59] от "clutch":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТС риск да "разстроя" още повече или да ти припомня какво беше в родната казарма:
https://www.youtube.com/watch?v=1s77cqabHsM https://www.youtube.com/watch?v=77j4GEZVNWA
https://www.youtube.com/watch?v=DQJcGSanTi0
Това е Червената армия в действие. Такива са и вътрешните им и всичките им работи.Бабаити,пияни и дрогирани.
ban
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#89] от "Fred":
И какво като се разпадне, тъкмо като ни завземат турците няма кой да ни освободи!
Ivan Stoev
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#13] от "lone_wolf":
Лъскаш ли на такива картинки?
maane
Рейтинг: 274 НеутралноПак нова надпревара във въоражаването а как ще свърши е ясно -ватенките пак ЧЕ ядат патрони и после пак разруха и пак и пак...Но манерките ноо са твърди и увиране на акъла нема и у складо нема и нема и да има.Доброто е че този път сме в добрата половина, освен ако бг гениите на политиката не се втурнат в тъпата посока надявайки се, като путя да са вечни, щото тея мандати и избори - немат край.Ако може и децата и внуците и...като узбеки или кергизци или чеченци или...
Batko Mahno
Рейтинг: 701 Неутрално[quote#92:"citoplast"]Ми то "най-великото и голямо жуже" си призна, или не си го чул "случайно"? И не ми отговаряй! [/quote]
Вечно молодой - вечно пьяный!Не чувам гласове нито от джуджета, нито от великани (опазил ме Този който не съществува).
Учтиво би било да се казва "моля" след молба да не извършвам някакви действия...
ban
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#93] от "д-р Петроff":
Мен клипечето с падащите като тухли от самолета американски джипове по ме кефи! А и германците доста се радваха!
д-р Петроff
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#91] от "ban":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТОсобено над Ламанша си летят нарочно. Над Турция,въпреки затоплянето,не смеят. Много от нарушенията са по технически причини.Самолетите им не могат да завиват пъргаво,но пак да припомня Турция,веднага се поправиха.Кучето се разпростира според тоягата. И забележи Ненчев тук казва "на съюзниците" не зоната за контрол или ....http://www.focus-news.net/news/0000/00/00/2251496/ и тук пак,но не от Ненчев.Не ме карай да ровя,защото в британският печат срещнах тази статистика.
lalleen
Рейтинг: 485 РазстроеноВсичките джихадисти минават без паспортни проверки (мен до Румъния ме проверяват), тези ще организират отбрана срещу Русия. И колко мило звучи "Шенген за отбрана" и без това са ни предвидили единствено за септична яма на Германия и любимците на мама меркел.