Москва твърди, че конвоят в Сирия се е подпалил

Москва твърди, че конвоят в Сирия се е подпалил

© Reuters



Министерството на отбраната на Русия изключи да има нещо общо неговата или сирийската авиация с удар по хуманитарен конвой в Сирия.


След анализ на кадри от мястото на инцидента в раойна на Алепо във ведомството не са открили признаци за въздушен обстрел и смятат случилото се за пожар.


"Освен това, като се има предвид, че конвоят е преминавал през територии, контролирани от бойците, руският Център за припирение между враждуващите страни в Сирия вчера го съпровождаше с безпилотни апарати", казва говорителят ген. Игор Конашенков.




Мониторингът бил приключен в 13:40 в понеделник, след като от дроновете било видяно, че товарът е доставен успешно. След това не сме следили движението му и местоположението му е било известно единствено на бойците, контролиращи района, добави той.


Москва твърди, че конвоят в Сирия се е подпалил

© Reuters


На анализираните снимки не видяхме кратери от бомбардировка или боеприпаси, няма характерни повреди по колите, нито щети от взривна вълна, твърди ведомството. "Всичко, демонстрирано на видеозаписите, е пряка последица от пожар на товара, който по странен начин е започнал едновременно с мащабно настъпление на бойците срещу Алепо."


За инцидента бе съобщено рано във вторник от говорител на ООН, според когото са били обстрелвани от въздуха и унищожени най-малко 18 от 31 камиона в колоната. Вечерта ООН се поправи и каза, че не може да определи дали става дума за удари от самолети, но че определено камионите са били атакувани.


В изявление на Чернения кръст и Мервения полумесец се казва, че са загинали около 20 мирни жители, но по-късно бе уточнено, че жертвите може би са по-малко.


Държавният департамент на САЩ обвини за това сирийската правителствена армия, която нанасяла удари "безразборно", включително п охуманитарни конвои.


Москва твърди, че конвоят в Сирия се е подпалил

© Reuters

Ключови думи към статията:

Коментари (167)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Тя самата снимка казва всичко. Какво да се коментира?

    Имало едно време ссср...
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Да бе, те там всички са пълни олигофрени, и като се запали един камион, ще струпат останалите около него, че да изгорят и те.
    Тия глупости сигурно минават пред ония пияници в Русия и сред мурзилките с IQ<11 тука в България, но в нормалния свят просто няма как.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  4. 4 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Излагат се, толкова нагли лъжи, егати.

  5. 5 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1283 Весело

    Една от мистериите на модерното време СПОНТАННОТО САМОЗАПАЛВАНЕ.

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  6. 6 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 951 Неутрално

    Не е изключено някоя от над 200-те враждуващи групировки в Сирия да е отговорна за нападението! Над 200 групировки означава само едно-всеки срещу всеки!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  7. 7 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3319 Неутрално

    И сам се е бомбардирал със самолети.
    Смешници!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  8. 8 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3155 Весело

    Гаварит Масква.Туй ли измислиха от Дезинформ бюро.

  9. 9 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Интересно, на снимката се виждат иглолистни дървета. Смърчове ли са, какви са?

  10. 10 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Всъщност Москва намеква, че конвоя е запален от терористите "Белите Каски", които са били около конвоя.

  11. 11 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 688 Неутрално

    От силното слънце ли?

    The best way to predict the future is to invent it.
  12. 12 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Май пак американците си го направиха, но този път с местните.

  13. 13 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Абе гледах го този камион, кабината му баш от взрив е така искривена. Може взрива да е от пожар, но пък колко дупки има от осколки.
    А и руските генерали четат снимките.....като руски генерали коментиращи снимка на самальот над Донбас. Поне от хорски срам да помълчат малце

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3046 Неутрално

    То,че се е подпалил е ясно.Въпросът е как се е подпалил и кой го е бомбардирал.

  16. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Нивото на съветската пропаганда пада с всеки изминал ден. Тези лъжи не могат да ги пробутат и на третокласник.

    The best way to predict the future is to invent it.
  17. 17 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 999 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":

    Последния път руските генерали коментираха снимка на която самолет летящ на 10км височина имаше сянка на земята при това в реални размери......мани мани, в гщ на рф от специалист нагоре

  18. 18 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 532 Весело

    Ватата и МН17 не приземиха, и в Лугандония - "ихтамнет", и в Крим допълнителна войска не "вводили"..., бронетехниката "опълченците" купили на Военторг....

    Уникати са рашките.

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  19. 19 Профил на pilis
    pilis
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Вечерта ООН се поправи и каза, че не може да определи дали става дума за удари от самолети, но че определено камионите са били атакувани..................................................... В изявление на Чернения кръст и Мервения полумесец се казва, че са загинали около 20 мирни жители, но по-късно бе уточнено, че жертвите може би са по-малко................................. Последно има ли нещо вярно в информацията ,че конвоят е атакуван от правителствените самолети?

  20. 20 Профил на БГ Владо
    БГ Владо
    Рейтинг: 531 Неутрално

    хахахахахахахахаха

    тия съвсем ни взеха за шарани.

    оти да се косиме, като ке ни мине
  21. 21 Профил на gsf37506525
    gsf37506525
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Най-вероятно поредна американска инсценировка.

  22. 22 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 532 Весело

    И сега, като го питат Окурка: Что с колонной?

    - Она взорвалась.

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  23. 23 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Рашките вече се чудят какви простотии да съчинят, една от друга по-големи.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  24. 24 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#5:"mititu"]Една от мистериите на модерното време СПОНТАННОТО САМОЗАПАЛВАНЕ. [/quote]

    И то на 20 камиона !!!

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  25. 25 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Те публикациите казват, че след като са го ударили са се върнали да ударят и спасителните екипи, а тия пожар било ...

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  26. 26 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Самият факт, че съчиняват такива пълни небивалици е доказателство за това колко са гузни, за вината им.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  27. 27 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 479 Весело

    И аз да съм и аз така ще кажа.Хубаво е поне да си признават мизериите,които вършат.

    marinov1018
  28. 28 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Когато москва "твърди" нещо, обикновено е вярно точно обратното ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  29. 29 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Всички повярваха на москва.

    Репортер: "Какво стана с конвоя?"
    путин: "Подпали се."

    #KOЙ номинира бокова!
  30. 30 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#21:"gsf37506525"]Най-вероятно поредна американска инсценировка. [/quote]

    Старшинката, кои са тези предишни американски инсценировки щото аз не се сещам за нито една.
    Може би под американски инсценировки имаш предви сринатата със земята Сирия - Нета е запълнен с фотоматериали.
    Вече няма здрава сграда в Сирия та да я снима човек и да каже "ето тука има една"
    Всичко е сринато с авиационни и артилерийски бомбардировки - цяла държава !
    Та какво остава за един конвой !!!

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  31. 31 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    То и един от брадатите умерени каза че не знае причината, но вероятно Асад и Русия са ги бомбардирали с хеликоптер

  32. 32 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Малоумници !
    Как в конвой ще се запалят двадесетина камиони и дупки от куршуми / осколки по тях !

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  34. 34 Профил на stonedridah1
    stonedridah1
    Рейтинг: 498 Неутрално

    не симпатизирам на руснаците, ама май американците почват повече ме дразнят.

    Вечерта ООН се поправи и каза, че не може да определи дали става дума за удари от самолети, но че определено камионите са били атакувани.....................................................

    как така не можете да "определите"?!

    след ударите на глупаците от коалицията на американците в подкрепа на ИДИЛ, май по-малко вярвам на тях...

    Ти за мен си Мики Маус!
  35. 35 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#28:"роджър"]Когато москва "твърди" нещо, обикновено е вярно точно обратното ... [/quote]

    Все се каня да те питам ти ли си оня Роджър дето се бяхме "хванали за гушите" по темата Сирия.
    Нищо лошо не влагам, просто ако си същия човек мисля, че имаш известна еволюция в отношението, еволюция която мога само да приветствам.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  36. 36 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Заглавието е крайно тенденциозно и подвеждащо. Да, конвоят се е запалил поради обстрел от "бунтовници". Според цитат на ВВС:

    http://www.bbc.com/news/world-middle-east-37417898

    "Russian defence ministry spokesman Igor Konashenkov said that after studying video taken at the scene they "did not find any signs of munitions hitting the convoy...

    The UN would not confirm what type of attack took place, saying "we are not in a position to determine whether these were in fact air strikes"."

    "Everything shown in the video is the direct result of a fire which mysteriously began at the same time as a large scale rebel attack on Aleppo," he said."

    "След анализ на кадри от мястото на инцидента в раойна на Алепо във ведомството не са открили признаци за въздушен обстрел и смятат случилото се за пожар." (Д-к)

    Удобно се премълчава, че са анализирани кадри, заснети от самите "бунтовници" и хора от конвоя:

    http://www.zerohedge.com/news/2016-09-20/moscow-denies-russian-syrian-planes-struck-aleppo-aid-convoy



    "We have carefully studied videos by so-called activists from the site and found no signs of any ammunition striking the convoy. There are no shell holes, cars' bodies are not damaged and there are no construction faults from the bust wave. All shown on the footage is a direct consequence of the cargo being set on fire. The fire strangely coincided with a major offensive by militants in Aleppo."

  37. 37 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Е то бива да ни вземат за малоумници, ама чак пък толкова.

  38. 38 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 685 Весело

    До утре руснаците ще кажат, че щурмови самолети на Червения кръст са нанесли удар по конвоя с хуманитарни помощи!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  39. 39 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1283 Весело

    До коментар [#21] от "gsf37506525":

    мда напълно съм съгласен с теб потребите svfgbszodebcekxz

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  40. 40 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#33:"bohr"]Нормално, боеприпаси са! Като не се спазват инструкциите за безопасност- гърмят. [/quote]

    Имаш ли някакви доказателства ! Щото като разстрелваш хора и взривяваш камиони може би трябва да имаш доказателства, а !
    Знаем, че на вас сталинистите доказателства не ви трябват ама в цивилизования свят така е прието.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  41. 41 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1680 Весело

    А, щом Москва казва, сигурно така ще да е било.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  42. 42 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 961 Неутрално

    Война! Стават грешки.
    Погледнете само колко правописни такива има в статията. Някой много е бързал да пише.

  43. 43 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    Определено смърди цялата история.
    Смърди МНОГО.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  44. 44 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 972 Неутрално

    [quote#33:"bohr"]
    Нормално, боеприпаси са! Като не се спазват инструкциите за безопасност- гърмят.[/quote]

    Тотално бъркаш конвоя с едни други по на север и по "братски"...

    Имало едно време ссср...
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 972 Неутрално

    [quote#43:"pariah"]
    Определено смърди цялата история.
    Смърди МНОГО.[/quote]

    На вата и миризливи партенки!

    Имало едно време ссср...
  47. 47 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    До коментар [#33] от "bohr":

    Буахахахаааа...
    Ирония, нали?
    +

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  48. 48 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 682 Разстроено

    Руснаци - освен да лъжат друго не могат...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  49. 49 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1240 Весело

    До коментар [#46] от "citoplast":

    Американски партенки има ли, или е само руска разработка?
    Footcloth?
    Сигурно имаш категорично мнение.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  50. 50 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#36:"bellend"]Заглавието е крайно тенденциозно и подвеждащо. Да, конвоят се е запалил поради обстрел от "бунтовници". Според цитат на ВВС:[/quote]

    Хайде пак подхванахте с лъжите, впрочем вие не ги спирате. Това не е цитат на ВВС, а цитат на руснаците който ВВС публикува . ВВС винаги дава различните мнения, това не значи, че подкрепя някое от тях. Освен това ВВС няма как да казва каквото и да било защото не са били на място.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  51. 51 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 972 Неутрално

    [quote#49:"pariah"]Американски партенки има ли, или е само руска разработка?[/quote]

    Безаналогови са!

    Имало едно време ссср...
  52. 52 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    А ростролзавод какая опорна точка ще защитава?

  53. 53 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#42:"yavooor"]Война! Стават грешки.
    Погледнете само колко правописни такива има в статията. Някой много е бързал да пише.
    [/quote]

    ДрОгарЬО, от правописните грешки в статиите не умират хора, а войната я подпалиха Асад и Путин и носят пълната отговорност за всички жертви в нея.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  55. 55 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1240 Весело

    До коментар [#48] от "Торбалан":

    WMD звучи ли ти познат акроним??

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  56. 56 Профил на Чарли Мишкин
    Чарли Мишкин
    Рейтинг: 1752 Гневно

    [quote#21:"gsf37506525"]Най-вероятно поредна американска инсценировка.[/quote]

    До коментар [#21] от "gsf37506525":

    От некадърен руски екипаж, а може би и "леко пиян".

    Руснаците и техните български фенове дори дори не си правят труда да допържат "тезата" на масква.
    Некадърници и убийци са руснаците, а и нямат смелостта да си признаят.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  57. 57 Профил на Milen Cvetkov
    Milen Cvetkov
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Тоя конвой е влезнал незаконно в Сирия от Турция , минал е през джихадистките територии в Идлиб и не е бил съгласуван със сирийските власти . Така че напълно подкрепяме унищожаването му

  58. 58 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#50] от "Ian Smith":

    "Хайде пак подхванахте с лъжите, впрочем вие не ги спирате. Това не е цитат на ВВС, а цитат на руснаците който ВВС публикува "

    Ами хайде сега да видя Вашия източник и неговите доказателства, че руснаците са "подпалили" конвоя.

  59. 59 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    [quote#6:"Крадолюб ДемоКРАДов"]Не е изключено някоя от над 200-те враждуващи групировки в Сирия да е отговорна за нападението![/quote]
    Не следвате правилната линия. Казва ви се "няма боНби", вие викате "има, ама не са руски". Не са хубави тия работи.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    Положително е така.

    А също и малайзийският Боинг беше натоварен с трупове от амстердамските морги (включитилно пилотите) и накаран дистанционно да завие накъм Бука на майор Гиркин-Стрелков, за да бъде сбъркан с украински Ан 26...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  62. 62 Профил на Milen Cvetkov
    Milen Cvetkov
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#59] от "Николай Колев":

    Човека не пише за бомби . Намеква че някоя от терористичните групировки може да е унищожила конвоя с артилерия .

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1680 Любопитно

    До коментар [#62] от "milchaka1234":

    Как артилерия, бе? Нали сам се е запалил?

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  65. 65 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    До коментар [#62] от "milchaka1234":
    Самозапалил се е, СА-МО-ЗА-ПА-ЛИЛ се.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    И защо изобщо някой унищожава хуманитарен конвой? За да разруши примирието?

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  70. 70 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#65] от "Николай Колев":

    Он взгорел. 😆

    По аналогия с: Она утонула 😈 (подлодката Курск).

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  71. 71 Профил на Milen Cvetkov
    Milen Cvetkov
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#65] от "Николай Колев":

    Абе ти нормален ли си ? Аз ти казвам че човека които си репликирал в коментар 59 , никъде не е написал че става въпрос за бомби . Първо мисли преди да пишеш глупости . Самозапалил си се ти , даже тотално си изтрещял

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7240 Неутрално

    И как са се замозапалили 17 камиона.

  74. 74 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5749 Неутрално

    Интересно откога самозапалването произвежда шрапнели...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  75. 75 Профил на Milen Cvetkov
    Milen Cvetkov
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#64] от "Хриси":

    Самозалил се е , колкото и хората в Одеса в дома на профсъюзите през 2014 сами се запалиха .

  76. 76 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#69] от "abdelhaqq":

    Класически Стокхолмски син(е)др(и)ом/н.

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  78. 78 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#73] от "Роси":

    Руснаците си падат по мистиката - особености на реската душевность. 😩

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  80. 80 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 464 Неутрално
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  82. 82 Профил на Milen Cvetkov
    Milen Cvetkov
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Тия тролове дето са ми сложили минуси на коментар 307 , с кое не са съгласни ? Да не би да твърдят че хората в Одеса се самозапалиха ?

  83. 83 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 972 Неутрално

    [quote#82:"milchaka1234"]Тия тролове дето са ми сложили минуси на коментар 307 [/quote]

    Дай да го видим коментар 307 бе каскет? Ти се побърка бе моНче! Да не имаш в предвид рейтинга си?

    Имало едно време ссср...
  84. 84 Профил на Дъската ми хлопа
    Дъската ми хлопа
    Рейтинг: 262 Неутрално

    [quote#4:"linard"]Излагат се, толкова нагли лъжи, егати.[/quote]
    Излагането е на Дневника. Тъй са бързали, че не са оправили (и още не са, сега 21.30 ч.) тъпизмите си.

  85. 85 Профил на Milen Cvetkov
    Milen Cvetkov
    Рейтинг: 0 Неутрално




    [quote#83:"citoplast"]Тия тролове дето са ми сложили минуси на коментар 307 - цитат на коментар #82 от “milchaka1234”


    Дай да го видим коментар 307 бе каскет? Ти се побърка бе моНче! Да не имаш в предвид рейтинга си? [/quote]


    Ха -ха , да .. Объркал съм се с рейтинга . Коментара е 75

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  87. 87 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 534 Весело

    Руската Армата се набута в руското блато и двигателя й угасна като на Червения площад.
    До края месеца Холандия ще публикува доклада за Малазийския Боинг ... и Уморения Кон /Лавров/ ще се поболее!
    Веррвайте ми! /дедо Симо/
    .... и някои будали му Поверваха.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  88. 88 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Мдаа, а е минал само час и генщаба на рф вече с нова версия. Сега се оказва, че терористи са съпровождали конвоя. Сигурно са целили терористите, ама камионите по-лесно се улучват

  89. 89 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 276 Неутрално

    До коментар [#25] от "Канасубиги":

    Ха ха ха ха!!! Какви са тези публикации, бе? Публикациите казвали...

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  90. 90 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4128 Любопитно

    "За инцидента бе съобщено рано във вторник от говорител на ООН, според когото са били обстрелвани от въздуха и унищожени най-малко 18 от 31 камиона в колоната. Вечерта ООН се поправи и каза, че не може да определи дали става дума за удари от самолети, но че определено камионите са били атакувани."

    Я виж ти... как само се променят първоначалните данни за тази атака....

    "В изявление на Чернения кръст и Червения полумесец се казва, че са загинали около 20 мирни жители, но по-късно бе уточнено, че жертвите може би са по-малко."

    Ти да видиш.... значи и жертвите са по-малко от 20... накрая да не се окаже, че цялото нападение е постановка или нещо друго?

    Дано истината относно този инцидент излезе на бял свят....

    Макар, че при подобни случаи си спомням една много интересна поговорка и метафора, а именно: "Първата жертва на войната е истината".

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  91. 91 Профил на Ivanski
    Ivanski
    Рейтинг: 479 Любопитно

    До коментар [#48] от "Торбалан":

    Като си помисля Буш си призна че нападението на Ирак е било грешка, Клинтън за Ирак, Обама за Либия - така че по отношение на лъжите - спокойно резултата е равен

    Ivanski
  92. 92 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    Учителите им Сталин и Молотов на обвинението в ОН че бомбардират Финландия, дават обяснение че хвърлат кошници с храна за населението. СССР е изключена от ОН. Запалителният коктейл тогава е кръстен на Молотов.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  93. 93 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#88] от "stanislavdi":

    Спомняш ли си с колко "версии" бяха излели в първите часове и дни, след като Стрелков-Гиркин "сбил птичку"? То не бяха испански диспечери, то не баха трупове в самолета (включително пилотите😆), то не беше украински МиГ (и пилот извадиха отнякъде), дето се бил целил в президентския самальот на Негово государско величество...

    Руснаците, когато са в паника, са по-КРЕАТИВНИ от Барон Мюнхаузен... 😆😆😆😈

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  94. 94 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 682 Неутрално

    [quote#91:"Ivanski"]резултата е равен[/quote]

    руснаците да си признаят? не е имало такъв случай!
    за това се иска да си цивилизован, а те са варвари.

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  98. 98 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 999 Неутрално

    До коментар [#93] от "Norman Granz":

    Мани ги, да видим путя до кога ще ги търпи тези от генщаба. Толкова подигравки отнася, а той е чувствително комплексиран.

  99. 99 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 534 Весело

    До коментар [#82] от "milchaka1234":

    А бре комуне, вероятно пък тези в Грозни се само изтребиха!

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  100. 100 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#73] от "Роси":

    Ако съдържанието е телепортирано самозапалването е естествено.

    Така и при нас се самозапалват военни складове и др.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK