До 100 млн. зрители се очакват за днешния първи дебат Клинтън-Тръмп

До 100 млн. зрители се очакват за днешния първи дебат Клинтън-Тръмп

© Reuters



Първият от трите телевизионни дебата между претендентите за Белия дом ще се проведе тази вечер и очакванията са, че той може да бъде наблюдаван от близо 100 милиона зрители.


Това е интерес към телевизионно предаване, какъвто може да предизвика единствено най-популярното спортно събитие – Супербоул, финалът на турнира по американски футбол. Дебатът между Хилари Клинтън и Доналд Тръмп е определян като вероятно най-очакваното телевизионно събитие в американската политика от много години насам.


Той ще е в Университета "Хофстра" в Хемпстед, щата Ню Йорк, започва в 21 часа местно време (4 часа сутринта във вторник българско време) и ще продължи 90 минути.




Какво ще се случи


Мястото и датата се определят почти година по-рано, подготовката започва веднага и двата екипа преговарят по всевъзможни подробности – от водещите журналисти (довечера това ще е Лестър Холт от NBC News) през декора и силата на прожекторите до температурата в залата.


Форматът на първия и третия дебат представлява 6 сегмента по 15 минути, посветени на отделни теми. Водещият задава въпрос, Клинтън и Тръмп имат по 2 минути да отговорят, след което двамата се впускат в спор, а водещият следи всеки от тях да не получава повече време от другия.


Вторият дебат на 9 октомври в Университета "Вашингтон" в Сейнт Луис, щата Мисури, ще бъде с двама водещи – Марта Радац от предаването This Week на ABC и Андерсън Купър от CNN. Тук форматът ще е по-различен – среща на политик с избиратели (т.нар. town meeting), на която те директно задават на кандидатите половината от въпросите. Другата половина от темите са подбрани сред тези, които вълнуват най-много американците, включително по социалните мрежи. Избирателите в залата не са регистрирани като привърженици на някоя от двете партии и са подбрани от Gallup Organization.


До 100 млн. зрители се очакват за днешния първи дебат Клинтън-Тръмп

© Reuters


Как се подготвят


Щабовете на претендентите, както и самите Клинтън и Тръмп, гледат видео записи на конкурента, анализират силните и слабите му места и разиграват в тренировки предполагаемите деликатни и важни моменти от сблъсъка.


Специалистите казват, че най-важното е пред камерите човек да се държи естествено и, ако може, да се забавлява, независимо от милионите очи, вторачени в него. В този смисъл Тръмп има предимство, тъй като от години е в телевизионния шоу бизнес и умее да привлича вниманието и обективите. Неговият щаб твърди, че не прави сухи тренировки за дебата.


Но анализатори казват, че в конкретния случай кандидатът на Републиканската партия трябва да се въздържа малко да прави бомбастични изявления и да говори изключително за себе си и да предложи повече конкретни идеи и факти за това как би управлявал страната. За опонентката му от Демократическата партия препоръките са в обратната посока - да спре да цитира платформата на политик и плановете си и да е се представи повече като обикновен човек.


Барак Обама и Хилъри Клинтън по време на дебат от кампанията през 2007г.

© Reuters

Барак Обама и Хилъри Клинтън по време на дебат от кампанията през 2007г.


Какво казват анализатори


"Клинтън преживя много лоша седмица", коментира пред "Дневник" д-р Елизабет Шърман, която преподава политически науки в Американския университет във Вашингтон, окръг Колумбия. "Пневмонията ѝ бе част от това и фактът, че не го разкри дори на част от сътрудниците си или на публиката, съвпадна с впечатлението, че не е искрена, че не е прозрачна, че може да има таен дневен ред". "Доналд Тръмп е по новините всеки ден, но, от друга страна, имаше много добра седмица. Възгледите му стават по-умерени, не говори толкова необмислено, колкото преди". Според д-р Шърман това е част от опитите на бизнесмена да повлияе на умерените гласоподаватели.


"Очакваме до 100 млн. зрители. В кръчмите и салоните за красота хората говорят за това, независимо дали харесват кандидатите", отбеляза пред"Дневник" изследователят на общественото мнение Джон Зогби. "В първия истински модерен дебат – Джон Ф. Кенеди срещу Ричард Никсън, Никсън влезе като вицепрезидент, но Кенеди спечели дебата", припомня той. "През 1976 на дебата между Джими Картър и тогавашния президент Джералд Форд, Форд направи голяма грешка – заяви, че Източна Европа не е под съветски контрол и това му навреди сериозно. По-късно изгуби изборите само с 1 процентен пункт разлика".


"Дали г-жа Клинтън ще бъде подготвена за дебата? Абсолютно. Подготвена ли е да бъде президент? Разбира се, достатъчно умна е, познава тематиката. Но това не е достатъчно. Чувстват ли се американците близки с нея? Могат ли да кажат "Бих пил по бира с тази дама", както казваха за Ал Гор? Вярвате или не, това е много важен фактор. В случая на Тръмп, тя трябва да внимава да не проявява прекалено много емоции.


Тръмп влиза с огромни преимущества, едното от които обяви сам - "Мога да застрелям човек в центъра на Манхатън и да не загубя гласоподаватели". У него има автентичност, която е трудно да си представим, но я има. "Очаквате помпозен, арогантен, корумпиран фукльо, който се възползва от системата и това съм аз" – някак си това се възприема като автентичност, докато всеки опит на Хилъри да внесе искреност, да се преобрази, изглежда неавтентичен. Той трябва да внимава да не се прояви като хулиган. Всички очакват да няма граници на дебата – Бил Клинтън, Моника Люински, такива неща. Зависи как го прецени публиката."


Има ли смисъл


Дебатът идва само 6 седмици преди гласуването на 8 ноември и мнозина избиратели за пръв път по-активно ще се включат в кампанията и ще вият Клинтън и Тръмп заедно на подиума. Поради това и двете страни полагат усилия да представят опонента неподходящ и неподготвен да бъде държавен глава и главнокомандващ на ядрена сила.


Колкото нажежени са страстите в тази кампания, толкова разгорещени са споровете дали изобщо ще има някакъв ефект от дебата върху избирателите. Мнозина анализатори казват, че Америка е разделена на два почти непримирими лагера и че неповторимият стил на Тръмп е превърнал всичко в шоу, в което не може да се води сериозен разговор.


Но има и гласове, напомнящи, че претендентите са били по вечерни развлекателни програми или са се срещали директно с американците, но избягват сериозен телевизионен разговор и разпращат посланията си чрез други средства. Според тях национален телевизионен дебат е възможност не само те взаимно да се нападат и дебнат за грешки, но и добър журналист да притиска и двамата с неудобни, но важни въпроси.


До 100 млн. зрители се очакват за днешния първи дебат Клинтън-Тръмп

© Reuters


Защо няма трети на подиума


Комисията за президентските дебати изключи третият и четвъртият по популярност кандидати за президент на САЩ – Гари Джонсън от Либертарианската партия и Джил Стийн от Зелената партия. Същото важи и за дебата между двамата кандидати за вицепрезидент Тим Кейн и Майк Пенс на 4 октомври в Университета "Лонгууд" във Фармвил, щата Вирджиния.


Принципът е, че от 5 национални социологически проучвания кандидатът трябва да събира средно поне 15% подкрепа. Клинтън има 43%, Тръмп – 40.4%, докато Джонсън е с 8.%, а Стийн - с 3.2%. Последният път, когато в телевизионния дебат е бил допускан трети претендент, бе през 1992г. - независимият Рос Перо.

Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1262 Весело

    Очаквам бисерите на Тръмп.

  2. 2 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    американците са особено чувствителни на това ,кой ще ги управлява , пред екрана ще са поне половината от населението , което показва огромния интерес , ясно е ,че г жа Клинтън е разумния избор ,но шоуто продължава .

  3. 3 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3421 Неутрално

    Очакваме до 100 млн. зрители. В кръчмите и салоните за красота хората говорят за това, независимо дали харесват кандидатите",
    =========
    100 милиона. ...
    Да идат да гледат някой филм , по ще е смислено.

    Bukalemun
  4. 4 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До 100 млн. зрители се очакват за днешния първи дебат Клинтън-Тръмп?!

    А нас какво ни бърка това? Двама "старци" в надпревара да покажат КОЙ е по-по-най!!!! И ние също си имаме в надпреварата пищов&шишарка ха-ха да ни завиждат ли или пък да преброим колко ще гласуват за тях, или за "глас народен", или за "българино осъзнай се" - знайни и незнайни шоу мени и гърли?!!!

  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    Очаквам Тръмп да се издъни. Той се има за човек с голям опит в телевизионните предавания и ще загуби на собствен терен. Това е ШОУ, но на съвсем друго ниво не такова каквото умее Тръмп.

  6. 6 Профил на 5ar8
    5ar8
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Голямото шоу (зрелище ) за народа.Всичко е точно .

    5ar8
  7. 7 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1535 Неутрално

    А ние читеме "цитати на деня"

  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3379 Весело

    100 млн разочаровани . Хиларито ако издържи два часа могат да и завидят половината олимпийски болни шампиони и вада

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на garincha
    garincha
    Рейтинг: 217 Неутрално

    На 99.9% от българите не им пука за дебата.

    God bless Russia!
  10. 10 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Аз няма да съм от тях !
    Но кога ще започнат дебатите между българските кандидат-президенти ?

  11. 11 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2356 Весело

    В България няма ли да има поне един дебат,поне да ги чуем какво ни мислят като ни лъжат.

  12. 12 Профил на Conservator
    Conservator
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Днес е денят в който американците ще видят кой колко струва!
    Тръмп ще поведе във всички проучвания след провала на клинтъновица.

    Trump '16
  13. 13 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#11] от "chicago514":

    "В България няма ли да има поне един дебат,поне да ги чуем какво ни мислят като ни лъжат."
    Какъв дебат като ГЕРБ още даже не са обявили кандидата си.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  14. 14 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3379 Весело

    [quote#11:"chicago514"]В България няма ли да има поне един дебат[/quote]
    ще има . Борисов чака загубилия в американския дебат за да го издигне за кандидат на Герб

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  15. 15 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4355 Весело

    "Какво ще се случи?"

    Очаквам да се случи това отново да лъсне пълната некомпетентност на клоуна Тръмпи.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  16. 16 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2356 Весело

    [quote#13:"Lady Zeppelin"]Какъв дебат като ГЕРБ още даже не са обявили кандидата [/quote]Ще чакаме.Иначе като най социална двойка се очертава тандема Пищова - Шишарката,те направо започват с кебапчетата,кюфтетата и топлия хляб.

  17. 17 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 637 Неутрално

    Американците били "глупави" и лесно манипулируеми, но кандидатите за президент първо минават през партийно сито, а после през национален дебат. Процес протичащ повече от една година и даващ възможност на всеки желаещ да се запознае с кандидатите, техните програми, а на противниците да извадят всички кирливи ризи.
    В България месец преди изборите основна политическа сила (пребоядисаните милиционери) още не е издигнала кандидат, а дебата ще бъде сведен до няколко махленски пререкания в студия с изкуфели водещи.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  18. 18 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 556 Неутрално

    "За опонентката му от Демократическата партия препоръките са в обратната посока - да спре да цитира платформата на политик и плановете си и да е се представи повече като обикновен човек."-край на цитата

    Това могат да го вярват хора, които не следят изявите на Хилъри. Хилъри говори непрекъснато само за едно и също нещо- колко лош и неподходящ кандидат е Доналд Тръмп. Тя няма никакво време да говори за плановете и платформата си. Тя не може да печели, сравнявайки своите планове и платформа с тези на Тръмп. И затова се концентрира само на личностните качества. Разбира се, няма и нужда да ни обяснява- Обама трети мандат.

  19. 19 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 531 Весело

    Могат ли да кажат "Бих пил по бира с тази дама" - ма много телевизия гледате!
    https://youtu.be/iN7QcOCzUvE?t=18

  20. 20 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4355 Любопитно

    "Защо няма трети на подиума?"

    Защото, в САЩ няма политически плурализъм и равнопоставеност! На тези дебати трябва да участват и кандидатите на други политически партии, както и независими кандидати. Имайки предвид колко много са глупави повечето янки най-вероятно те дори не знаят, че има и други кандидати за президент освен Хилърито и Тръмпи. И този дебат щеше да бъде отлична възможност да се изявят и други политици като Джонсън и Щайн, така, че американската общественост да ги чуе и тях. Но, не би....

    "Комисията за президентските дебати изключи третият и четвъртият по популярност кандидати за президент на САЩ – Гари Джонсън от Либертарианската партия и Джил Стийн от Зелената партия. Принципът е, че от 5 национални социологически проучвания кандидатът трябва да събира средно поне 15% подкрепа. Клинтън има 43%, Тръмп – 40.4%, докато Джонсън е с 8.%, а Стийн - с 3.2%."

    Абсурдно е това за една истинска демокрация... някакви рейтинги да определят кой да има право да участва в политически дебат и кой не!!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  21. 21 Профил на Doichin Stefanov
    Doichin Stefanov
    Рейтинг: 251 Неутрално

    Go, Тръмпи, go😁😁😁😁. Днес ще има сблъсък на две мумифицирани особи, новата империя на злото черпи все повече примери от Брежневския СССР😉. Особено Килърито как ще издържи - идея си нямам. Може би ще заимстват другия челен съветски опит - на двойниците. В САЩ всичко минава.

  22. 22 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3219 Весело

    До коментар [#18] от "gozambo":

    То пък Тръмп има сякаш - като го питат за конкретика се крие като мишок "а, тайна е, но ще бъде прекрасно".

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  23. 23 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 637 Весело

    [quote#20:"Иво"]Имайки предвид колко много са глупави повечето янки[/quote]
    Глупавите янки имат повече от година да се запознаят с кандидатите за президент, техните програми, екипи, кирливи ризи и т.н.
    Умните българи ще гласуват за магарето посочено от Бейко месец преди изборите.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  24. 24 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Цялата пропагандна кампания на демократите се основава на това колко голям професионалист е Хилъри и колко Тръмп не разбира от политика. Както възхваляването на Хилъри като най-умната и интелигентна жена в света, докато Тръмп бил клоун с манталитет на шестокласник. И изведнъж в тази статия чета за някакви предимства на Тръмп, т.е. очакванията към Тръмп са големи, а към Хилъри не толкова. Но в Америка това е точно обратното. Хилъри трябва да защити престижът си на професионален политик, а не Тръмп.
    Сещам се за сестрите Уилямс, тенисистките. Те толкова си бяха внушили, че са надрастнали женското, че бяха убедени, че ако влезат при мъжете и ще бият наред. Дори уредиха мач между по-добрата сестра с един мъж- тенисист, който се намира около 200-то място в мъжката ранглиста. Мъжът я размаза.

  25. 25 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Може би искате да кажете,че до 100 милиона овце се очакват да гледат дебата?

    marinov1018
  26. 26 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    Нещо като Супербоул !
    Патетично ......

  27. 27 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4355 Любопитно

    До коментар [#10] от "newgenerations":

    Дано изобщо има такива.....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  28. 28 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4355 Любопитно

    До коментар [#23] от "Индивидуален паметник на културата":

    За това съм съгласен с вас. Абсурдно и глупаво е да не се знае още кой ще е кандидата на ГЕРБ, още по-абсурдно ще бъде, ако същия кандидат спечели предстоящите избори в България.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  29. 29 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2937 Неутрално

    [quote#17:"Индивидуален паметник на културата"]В България месец преди изборите основна политическа сила (пребоядисаните милиционери) още не е издигнала кандидат, а дебата ще бъде сведен до няколко махленски пререкания в студия с изкуфели водещи.[/quote]
    Защо си толкова сигурен?
    Нещата могат да продължат както до сега - на местото на кандидата слагат табелка ГЕРп и глас зад кадър участва в дискусията - гласът на Цв!
    Като "спИчелят" ще ни кажат лицето/г---т!

  30. 30 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 637 Неутрално

    [quote#25:"Михаил Маринов"]Може би искате да кажете,че до 100 милиона овце се очакват да гледат дебата?[/quote]
    Овцете в Америка ще гледат дебат и ще направят избор на база достатъчно количество информация. Дали е добър или лош избора, дали са съумели да извлекат най-важното и да направят верните изводи от поднесената им информация е друг въпрос.
    А тарикатите неовце в България гледат риалита два месеца преди изборите, нямат си и идея от програмите на кандидатите, да не говорим, че милиционерите още не са издигали кандидат, но накрая ще гласуват за този кандидат или ще отидат за гъби.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  31. 31 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    Има хляб, има и зрелища. Матряла е доволен, тия дето го яхат - също...

  32. 32 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3219 Неутрално

    До коментар [#24] от "gozambo":

    В случая е точно обратното, очакванията към Тръмп са минимални. Трябва да говори 90 мин що-годе свързано без обиди и с по-малко лъжи. За факти и познания изобщо не става въпрос.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  33. 33 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 636 Неутрално

    И нека шоуто започне. Пригответе пуканките и кока колата и се наслаждавайте.

  34. 34 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 426 Неутрално

    "Мога да застрелям човек в центъра на Манхатън и да не загубя гласоподаватели"

    Само на мен ли ми се струва, че това е абсолютна обида към феновете на Тръмп. Нелепото е, че идва от самият Тръмп.
    Но те са толкова зле, че дори няма да осъзнаят, че биват обиждани. Вижте ги:
    https://www.youtube.com/watch?v=imTzpI8_nqk

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  35. 35 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#31] от "Добрин ВЕЛКОВ":
    [quote#31:"Добрин ВЕЛКОВ"]Матряла е доволен, тия дето го яхат - също...[/quote]

    Тва да не ти е Русия или България. В САЩ всеки има равна възможност да "яха", демек, да бъде богат човек.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  36. 36 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    [quote#9:"garincha"]На 99.9% от българите не им пука за дебата. [/quote]

    На мурзилките им пука. И то много. Те искат Тръмп за президент, щото си мислят , че е приятел с Путин.
    И ако 99.9% от българите не им пука за дебата , то по твоите изчисления мурзилките са 0.01% от българите.

  37. 37 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#20] от "Иво":

    Не знам дали тъпите янки знаят кои са другите кандидат президенти освен Хилари и Тръм, но ни хитрите българи не знаем кой е основният ни кандидат президент един месец преди изборите. Всъщност явно за някои няма никакво значение какво знае или не знае електората. Кофти ситуация, става обидно, дразни. И ако продължава в същия дух май ще има наказателен вот.

  38. 38 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 897 Весело

    [quote#35:"stupid_american"]Тва да не ти е Русия или България. В САЩ всеки има равна възможност да "яха", демек, да бъде богат човек.[/quote]
    Затова медианата на доходите в САЩ за последните 16 години се е повишила едва с 6%. Щото там всеки може, но само евреите го правят!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  39. 39 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3219 Весело

    До коментар [#37] от "baxter":

    Какво значение има, хората гласуват по партии - БСП, ДПС, ГЕРБ - и магаре да издигнат, ще гласуват за него.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  40. 40 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1469 Весело

    “Мога да застрелям човек в центъра на Манхатън и да не загубя гласоподаватели"


    I Want To Believe
  41. 41 Профил на сократ1
    сократ1
    Рейтинг: 461 Неутрално

    А, тук Б.Б...се страхува като дявола от тамян от дирекнти дебати с противниците си ...боже колко много ни е фалшива демокрацията.

    сократ1
  42. 42 Профил на US Россия
    US Россия
    Рейтинг: 217 Весело
  43. 43 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5489 Неутрално

    Една от причините за яростните атаки на Путин в Сирия е да повлияе на избора на САЩ за президент и наклони влезте за Тръмп. Голяма грешка ...
    Изборите навлизат в решителната фаза, ще става все по-интересно. Тръмп вече не може да си позволи да бъде шут, Клинтън ще трябва да се отвори към избирателите с повече човешки чувства. Странно е, че Тръмп е по-импулсивния (женско чувство) от двамата

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  44. 44 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1322 Весело

    До коментар [#43] от "penetrating":


    [quote#43:"penetrating"]наклони влезте [/quote]
    Наклони излезте...
    излезте от филма, Путин въобще не му пука кой ще е президент на САЩ...

  45. 45 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Средният американец е здравомислещ човек и не се поддава на пропаганда. Пропагандата има сила само сред черните и латиното. Но те и без това винаги гласуват за демократите.
    В САЩ ще стане както във Великобритания. Гласът на средният американец ще надделее и Тръмп ще спечели.

  46. 46 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5489 Неутрално

    До коментар [#44] от "Добрин ВЕЛКОВ":

    Кофти спелчек: да се чете "наклони везните"
    По отношение на Путин и неговите желания. Грешите дълбоко и това се вижда от всяко действие на Путин и службите му. Не е необходимо са си във филм. Достатъчно е да можеш да четеш и да анализираш

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  47. 47 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3219 Весело

    До коментар [#44] от "Добрин ВЕЛКОВ":

    Да бе, на световните лидери, особено тези от постоянните страни-членки на СС на ООН изобщо не им пука...
    Про-тръмписткият уклон на угодническата държавна медия като Първи Канал дори вече не го крият.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  48. 48 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    Тръмп ще спечели дебата, защото е като наш Бойко – шоуто е в кръвта му, популист е, арогантен е, обича да се перчи и да демонстрира самочувствие. Чудя се само как републиканците му прощават симпатията към Путин? След Рейгън са в ступор, никакъв равностоен на него не са издигали.

  49. 49 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#20] от "Иво":

    И Джонсън и Стийн са по телевизията всеки ден, за вас нормално ли ще е примерно Пищова да е на дебат с кандидатите на Герб, БСП и РБ?

  50. 50 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4355 Любопитно

    [quote#49:"ungeheuer"]И Джонсън и Стийн са по телевизията всеки ден[/quote]

    По коя ТВ са всеки ден!? По CNN, NBC, Fox News или някъде другаде!????

    [quote#49:"ungeheuer"]за вас нормално ли ще е примерно Пищова да е на дебат с кандидатите на Герб, БСП и РБ?[/quote]

    Разбира се, няма да е нормално тези двама типове са някакви карикатури и смешници, но Джонсън и Щайн са сериозни политици с опит и интересни политически планове, а не някакви смешници като Пищова и Шишарката. Изобщо, глупаво е да правите сравнение между тях и нашите български бай Ганьовци.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  51. 51 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    До коментар [#2] от "edin drug":

    Хилари била "разумен избор". Това за кого е ясно? Хилари би довела само до повече войни, лъжи, и политики насочени към отплащане на спонсорите и, а те са много и най различни корпорации и всяка ще си следва интереса. Какво разумно има в това?

  52. 52 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    До коментар [#5] от "442":

    Доста дебати вече имаше с участието на Тръмп и той само спечели от тях. Кое те кара да мислиш, че сега ще се издъни?

  53. 53 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    До коментар [#35] от "stupid_american":

    Ау, така ли било, аз пък чувам за българи със зелена карта, които се връщат тук само за да изкара детето им средно образование, защото там не могат да си го позволят, да не говорим за колеж. Малко по кротко с това "всеки можел да бъде богат", трябва и малко реализъм, далеч не всеки в щатите е богат.

  54. 54 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    До коментар [#36] от "tacheaux":

    И по твоите изчисления колко са "мурзилките" в България и по какви критерии ги определяш като "мурзилки" и какво е "мурзилка" според теб.

  55. 55 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7462 Неутрално

    Ще е интересно. Тръмп не разбира нищо от политика, надява се само на популистките си обещания и на циркаджийските си номера.

  56. 56 Профил на 5ar8
    5ar8
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Безе значение е кой ще спечели дебата .Но ако е Клинтън ще бъде първата жена президент на САЩ.

    5ar8
  57. 57 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#56] от "5ar8":

    Пази боже!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK