Москва: Нямаме нищо общо със смяната на Бокова

Говорителят на руското външно министерство Мария Захарова.

© Associated Press

Говорителят на руското външно министерство Мария Захарова.



Решението на българското правителство да смени кандидата на страната за поста генерален секретар на ООН няма никакво отношение към Русия, заяви днес говорителката на руското министерство на външните работи Мария Захарова, цитирана от БТА и ТАСС.


"Искам да подчертая, че това решение няма никакво отношение към нас. Това е решение на българското ръководство. Много ми се иска да се надявам, че то е суверенно", каза Захарова.


"Още щом се появиха инсинуации на тема, че Русия е въвлечена в смяната на кандидата от България, ясно изразихме позицията си: в подобни неофициални или задкулисни игри не участваме", даде да се разбере тя.




Захарова изрази надежда, че българските граждани също ще разберат, че "Русия няма никакво отношение към това. Макар че желанието да ни замесят, поне информационно да ни направят крайни, беше много силно", отбеляза тя.


Вчера българското правителство прехвърли подкрепата си за генерален секретар на ООН върху еврокомисаря Кристалина Георгиева. С това се сложи край на продължилите няколко седмици информации, че се готви смяна на българския кандидат в последния момент. В историята бе замесено и името на Русия. От самото началото редица западни издания описваха доскорошния кандидат на България - директора на ЮНЕСКО Ирина Бокова - като кандидата на Владимир Путин. След незадоволителното й представяне в предварителните гласувания в Съвета за сигурност на ООН и информациите, че София ще я смени с Георгиева, Москва обяви, че германският канцлер Ангела Меркел е лобирала пред Путин на срещата на Г-20 да подкрепи българския еврокомисар.


От Берлин отрекоха информацията, породила напрежение между Германия и Русия. Няколко дни по-късно зам.-външният министър на Русия Генади Гатилов обяви в интервю, че още миналата година Георгиева се е допитвала до руски дипломати за възможното й издигане, но в последствие се е отказала от надпреварата. Гатилов допълни, че ако България реши да смени кандидата си, руската позиция ще се формира спрямо личността на кандидата.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (172)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3699 Неутрално

    Ама с предлагането й имате !

  2. 2 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Последно - Кристалина Георгиево кандидатура на Путин и Москва ли е? Нали след разговор с Путин Бойко Борисов я издигна?

  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Весело

    ''Много ми се иска да се надявам, че то е суверенно"
    Ми суверенно е разбира се , а ето как са пртекли и мислите на Суверена :
    ''„…дали да я издигна или не, ма айде шъ я издигна щото съм добър, но пък подкрепям ли я - или не съвсем, щото много се съмнявам, па мога да я отзова, но всъщност я подкрепям, правя всичко, обаче все пак ако не ми харесва как се класира ще я сменим, няма да я сменяме, ще я сменим, би трябвало да прехвърлим подкрепата си, и к'вото кажат началниците, обади ми се някаква секретарка, обадих се на едни хора и те викат - „вие си решавате“, бе ще я сменя, пък ще видим…“!!!

    karabastun1@abv.bg
  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3940 Любопитно

    Естесвенно,,,нали Вие сте я предложили и обучили!!!

    До истината се достига с познание!
  5. 5 Профил на Божикравов
    Божикравов
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Виноват!

    СВОБОДНИЯТ СЕ СТРЕМИ КЪМ СЪВЪРШЕНСТВО, ПОРОБЕНИЯТ - КЪМ СВОБОДА, А РОДЕНИЯТ РОБ - ДА СИ ИЗБИРА ГОСПОДАРЯ.
  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3799 Неутрално

    Може па Северна Корея да разчитат на Бокова!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3104 Весело

    Е, със смяната действително може и да нямате точно "общо", освен може би "честна пионерска" да не отстрелвате новата кандидатура на България.
    Ама обаче с номинацията на Бокова няма как да нямате. Или тукашната пета колона го е ударила на фриволни собствени инициативки? От вчера насам добре че няма смъртни случаи из БСПДПСАБВНДСВ?

    Доброто е заразно
  8. 8 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 213 Неутрално

    "Руснаците ВИНАГИ си вземат своето." - Бисмарк

  9. 9 Профил на Долен лев педал
    Долен лев педал
    Рейтинг: 213 Гневно

    Как лъжат руснаците, че нямат нищо общо със смяната на Бокова!?Още малко ще кажат, че нямат нищо общо и с Хирошима!?

    Когато един глупак върши нещо,от което се срамува,той винаги твърди,че това е негов дълг.
  10. 10 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1296 Неутрално
  11. 11 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    За Кристалина не знам, но като гледам как яростно БСП/АБВ скубят коси и реват истерично за Бокова, започвам да се чудя каква ли задача за изпълнение ще да е имала въпростана персона като шеф на ООН-то и кой ли ще да е поръчителят?

  12. 12 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 330 Неутрално

    Започнаха спекулациите..
    Спокойно от Бокова по близка до Москва, нямаме за кандидат!

  13. 13 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 4626 Весело

    Аууу сигурно е взела и мнението на другаря Толстой, та затова твърди че е "суверенно

  14. 14 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1544 Неутрално

    [quote#8:"Dохкeflyt"]"Руснаците ВИНАГИ си вземат своето." - Бисмарк[/quote]

    Да не искаш да кажеш СССР то не е било тяхно

    Имало едно време ссср...
  15. 15 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    Гузен негонен бяга.

    The best way to predict the future is to invent it.
  16. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    До коментар [#2] от "12345":

    Жалък опит, тавариш. Все по-нелепи ставате

    The best way to predict the future is to invent it.
  17. 17 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 671 Весело

    Ми то и ние нямаме нищо общо.. Ава Меркел звъннала на наш Меркелчо и ей го на..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  18. 18 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 474 Любопитно

    [quote#2:"12345"]Последно - Кристалина Георгиево кандидатура на Путин и Москва ли е? Нали след разговор с Путин Бойко Борисов я издигна?[/quote]

    Не са ли Ви изпратили опорни точки, че нас питаш?

    Stef
  19. 19 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 984 Неутрално

    [quote#8:"Dохкeflyt"]"Руснаците ВИНАГИ си вземат своето." - Бисмарк[/quote]

    Както е тръгнало наистина са на път да си вземат. Един по така...

  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    Ясно е, че руснаците са не принципа: понеже никой не вярва, я този път да кажем истината, пък хората да си мислят обратното.

    Естествено, че те сбориха с нокъи и зъби за своята агентура, та чак се стигна до среднощно привикване на Бойко Коцев след предишния вот. И естествено, че ако подкрепят Кристалина, то ще е, за да е останат сами в СС.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4680 Неутрално

    Русия играе с двата български "коня"

  22. 22 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8124 Неутрално

    Е, вие каквото можахте, направихте.

  23. 23 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2412 Неутрално

    Москва заложи на Гутиериш отдавна -
    няма да се върже на нашенски резили
    = абсолютно безразличие

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  24. 24 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1296 Весело

    [quote#8:"Dохкeflyt"]"Руснаците ВИНАГИ си вземат своето." - Бисмарк[/quote]
    Избягвайте да давате цитати, опровергани от времето. Ако Бисмарк беше видял как руснаците си обират крушите от Източна Европа и Афганистан, щеше да се черви много.

  25. 25 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3849 Весело

    ами тя и София няма нищо общо

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  26. 26 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Опааа! Пръв червен картон за Кристалинка от страна-постоянен член на СС на ООН.

  27. 27 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2412 Неутрално

    [quote#14:"citoplast"]Да не искаш да кажеш СССР то не е било тяхно[/quote]
    СССР какво си е пожелал и не го е постигнал ?
    От Корея до Ангола и Мозамбик
    Дори СССР се разпадна когато той поиска
    Н Е П О Б Е Д Е Н

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  28. 28 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 984 Неутрално

    [quote#24:"marsena"]Ако Бисмарк беше видял как руснаците си обират крушите от Източна Европа и Афганистан[/quote]

    Честит ще е денят, когато си оберат и мурзилките!

  29. 29 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1296 Весело

    [quote#27:"dark'star"]Дори СССР се разпадна когато той поиска
    Н Е П О Б Е Д Е Н [/quote]
    ха-ха-ха...и с вицовете не ви върви

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 521 Весело

    [quote#24:"marsena"]Източна Европа и Афганистан, щеше да се черви много.
    [/quote]
    Нито Източна Европа, нито Афганистан са руски. Виж за Крим, Бисмарк би се усмихнал доволно под мустак, виждайки доказателството за прозорливите си думи.

  33. 33 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2412 Любопитно

    [quote#24:"marsena"]Ако Бисмарк беше видял как руснаците си обират крушите от Източна Европа и Афганистан, щеше да се черви много.[/quote]Русия си обра крушите спазвайки договора Сталин - Чърчил = точно по договор

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  34. 34 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 521 Весело

    [quote#4:"messera"]Естесвенно,,,нали Вие сте я предложили и обучили!!![/quote]
    Американският кандидат е по-умен и красив, пък...

    ЕстествеННо е па руски, другарю, не се издавайте така.

  35. 35 Профил на Kalin
    Kalin
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#8] от "Dохкeflyt":

    особено през 1991ва - взеха си всичко, с лихвите ... буахахах

    it comes from inside, just listen ...
  36. 36 Профил на loy30529393
    loy30529393
    Рейтинг: 316 Весело

    Не сме и очаквали да си признаете!

  37. 37 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2412 Любопитно

    [quote#29:"marsena"]ха-ха-ха...и с вицовете не ви върви[/quote]
    Не е смешно и не е виц : Корея, Куба, Конго, Виетнам. Лаос, Камбоджа, Ангола, Мозамбик, Никарагуа .... до Гренада САЩ само губеше.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  38. 38 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1296 Весело

    [quote#33:"dark'star"]Русия си обра крушите спазвайки договора Сталин - Чърчил = точно по договор[/quote]
    не само с вицовете, но и с фантзиите не ви върви.

  39. 39 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 767 Неутрално

    [quote#37:"dark'star"]ха-ха-ха...и с вицовете не ви върви- цитат на коментар #29 от “marsena”

    Не е смешно и не е виц : Корея, Куба, Конго, Виетнам. Лаос, Камбоджа, Ангола, Мозамбик, Никарагуа .... до Гренада САЩ само губеше. [/quote]

    Най-окаяните и бедни държавички са именно тези, където е имало комунизъм. Иначе започна ли работа, да ходатайствам ли за теб за чистач или и това не умееш ?

  40. 40 Профил на klati_mi_se
    klati_mi_se
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Честно казано, клати ми се онази работа за това кой ще стане генерален секретар на ООН.
    Всичко в ООН само папат и никаква работа не вършат. Русия и САЩ си мерят пишките и това е.
    Айде, че ми писна.
    Да отида да прибера овцете, че булката ме чака в кревата! била мнго загоряла!

  41. 41 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2412 Весело

    [quote#14:"citoplast"]Да не искаш да кажеш СССР то не е било тяхно[/quote]СССР изразходва идеологията оставена от Ленин и забоксува - изчерпи се ... Всяка империя рано или късно стига до там. Някои империи агонизират хилядолетия. СССР избра бърза метаморфоза (гъсеницата се превръща в пеперуда) и се прероди като Русия. Найс , А ?

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  42. 42 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2412 Любопитно

    [quote#38:"marsena"]не само с вицовете, но и с фантзиите не ви върви.[/quote]Върви ми с историята - за това винаги познавам

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  43. 43 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1296 Весело

    [quote#37:"dark'star"] Корея, Куба, Конго, Виетнам. Лаос, Камбоджа, Ангола, Мозамбик, Никарагуа .... до Гренада САЩ само губеше.[/quote]
    да, сега разбрах- затънал си в средата на миналия век- затова сееш вехти мисли, примесени с паяжини и нафталин.

  44. 44 Профил на v.n.t.news
    v.n.t.news
    Рейтинг: 410 Неутрално

    За първи път да повярвам на тая кифла

  45. 45 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1296 Весело

    [quote#41:"dark'star"]. СССР избра бърза метаморфоза (гъсеницата се превръща в пеперуда) и се прероди като Русия.[/quote]
    СССР от бензинова колонка, се прероди в ....бензинова колонка .

  46. 46 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2316 Любопитно

    До коментар [#24] от "marsena":


    [quote#24:"marsena"]Ако Бисмарк беше видял как руснаците си обират крушите от Източна Европа [/quote]
    За Крим ли говориш?

  47. 47 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2412 Разстроено

    [quote#11:"marsena"]като гледам как яростно БСП/АБВ скубят коси и реват истерично за Бокова, започвам да се чудя каква ли задача за изпълнение [/quote]... само да не се излагаме пред чужденците
    България ще я има и после, когато други няма да ги има и за това не им пука. Този цирк в ООН е позор и дълго ще ни гледат с презрение
    ... да си бяха предложили на време Кристалина

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  48. 48 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2316 Неутрално

    Сега трябва да покажете, че нямате нищо общо чрез съответното гласуване. Ще разберем...

  49. 49 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2412 Любопитно

    [quote#45:"marsena"]СССР от бензинова колонка, се прероди в ....бензинова колонка [/quote]СССР от свръхсила се прероди в глобална сила ... както и САЩ от Първа сила стана една от глобалните сили ... и върви към метаморфоза
    Изборът на пореден Генерален секретар на ООН е поредното премерване на сили , но Бокова и Кристалина не са първи за това

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  50. 50 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 767 Неутрално

    [quote#46:"Добрин Велков"]За Крим ли говориш? [/quote]

    Не, фуражка, говорим за Литва, Латвия, Естония, Чехия, Полша, Румъния, Унгария, България, Словакия, Украйна. Понял ?

  51. 51 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 4626 Неутрално
  52. 52 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Очаквам говорител на немското външно министерство да излезе с подобна декларация: "Нямаме нищо общо със смяната на Бокова."

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#51] от "xali":
    [quote#51:"xali"]Лелка[/quote]

    Нали? Друго си е пухкавата и набита Георгиева, женски вариант на Бай Ганьо и огледален образ на Меркел

  55. 55 Профил на mongeneral
    mongeneral
    Рейтинг: 213 Неутрално

    ББ сам взема решения-КОЙ се съмнява в това?

  56. 56 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 984 Весело

    Ааа, дума да няма таваришчи , по имате пръст в пробутването на Бокова...

  57. 57 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2316 Неутрално

    До коментар [#11] от "marsena":


    [quote#11:"marsena"]каква ли задача за изпълнение ще да е имала въпростана персона като шеф на ООН[/quote]
    Като начало няколко работни места за наши хора, а после е тайна...

  58. 58 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Опа-аа. Балонът на другарите взе че издиша.Сега троловете какво ще повтарят като папагали?

  59. 59 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2316 Неутрално

    До коментар [#58] от "mara71":


    [quote#58:"mara71"]Балонът на другарите взе че издиша.[/quote]
    Обясни, моля!

  60. 60 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#8] от "Dохкeflyt":

    Лошото е, че в последно време доста често руснаците гледат на чуждото като на свое...

  61. 61 Профил на fallada
    fallada
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Показателно. Има ли друга държава, да коментира, обгрижва и какво ли не, на чужда държава от ЕС. Тези още или вече ни смятат за тяхна територия. Задунайская губерния. Благодарение на тълпа майцепродавци. Атака, БСП, ВМРО, Патриоти-русофили от.......

  62. 62 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2213 Неутрално

    "Това е решение на българското ръководство. Много ми се иска да се надявам, че то е суверенно”

    Kaк иначе!

    I Want To Believe
  63. 63 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2108 Весело

    До коментар [#40] от "klati_mi_se":

    Булката от овцете ли е?

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  64. 64 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Разбира се, че Москва няма нищо общо със смяната на Бокова.
    Както писа Файненшъл Таймс: "С рамо от Берлин Кристалина Георгиева влезе в надпреварата за ООН"

    До коментар [#35] от "Kalin":


    [quote#35:"Kalin"]особено през 1991ва - взеха си всичко, с лихвите ... буахахах[/quote]
    Взеха ВИ и Лукойл, и Булгартабак, и Химко и т.н.
    И то без пари.

  65. 65 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Имате много общо с Бокова, но горката се оказа в дъното на кюпа. Така че, ще Ви е много трудно да я изкарате на повърхността. А и сте решили, че не си струва да се мъчите повече.

  66. 66 Профил на Starkad
    Starkad
    Рейтинг: 316 Весело

    До коментар [#21] от "pet_fire":

    Коня??
    Дърти кобили по им подхожда!

    Модераторът,а си ме изтрил
    а съм те донесла на animal amnesty !!
    Коне и кобили не е обидни дума!

    Oh,wonder!!! How many goodly creatures are there here!!!
  67. 67 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#60] от "someeeee":


    [quote#60:"someeeee"]Лошото е, че в последно време доста често руснаците гледат на чуждото като на свое...[/quote]
    Това НИКОГА не е било.
    Има го само в антируската пропаганда. Ама щом има кой да вярва на пропагандата от ДОКАЗАНИЯ ДС-доностник Иво Инджев...

  68. 68 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 611 Неутрално

    [quote#15:"EU defender"]Гузен негонен бяга. [/quote]
    Бяга от ужас, а не защото е гузен.
    Ну, КриСталинка погоди! (ВИДЕО)
    http://bultimes.com/nu-kristalinka-pogodi-video/

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  69. 69 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2316 Неутрално

    До коментар [#65] от "Nazlim S":

    Дали си наясно с това, което са решили?

  70. 70 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 611 Неутрално

    [quote#20:"Norman Granz"]И естествено, че ако подкрепят Кристалина, то ще е, за да е останат сами в СС. [/quote]
    А ако, не дай си боже, не я подкрепят, тогава? Пак ли ще се снишим,. as usual!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  71. 71 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Весело

    [quote#66:"Starkad"]Модераторът,а си ме изтрил
    а съм те донесла на animal amnesty !!
    Коне и кобили не е обидни дума! [/quote]
    Какво са ти направили конете и кобилите, че ги сравняваш с Бокова и Георгиева? Модераторът съвсем оправдано ще те изтрие.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  72. 72 Профил на Птеродактиль Северномонгольский
    Птеродактиль Северномонгольский
    Рейтинг: 1035 Любопитно

    Хахаха, таваришчите защо така гузно-негонени побързахте да се дистанцирате? Ние и без друго бяхме сигурни, че нямате нищо общо с другарката Бокова.

  73. 73 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Весело

    [quote#70:"rumata"]А ако, не дай си боже, не я подкрепят, тогава? [/quote]
    Нищо. Животът ще продължи.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  74. 74 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#69] от "Добрин Велков": Рашистанските си ми поредни хитри номера. Продължението им е у нас, предоставена нам от нашите петоклонници. "With love from mother russia".

  75. 75 Профил на oziris7
    oziris7
    Рейтинг: 1643 Неутрално

    Те наистина нямат и това много го дразни. Как може да правите нещо без инструкции от Москва. Тяхната марионетка Бокова отече в канала.

  76. 76 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1296 Любопитно


    Щом БГ >

    Путинките Ривът >

    значи посоката е абсолютно вярна !!!


    уверено

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  77. 77 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Захарова първа изнесе информацията за лобирането на Меркел пред Путин за номинацията на Георгиева, и то по време когато нашите властници се кълняха в Бокова, така че не виждам логика в твърдението на дежурните русофоби, че всичко това се случва с благословията на Русия.
    Що ми се струва, че с тази доста недостойна халтура, Сталинка сама се застреля в крака, обръщайки фортуна на 180% и поемайки към собственото си, политическо самоубийство. Днес четох в друг всекидневник, как 100-тина прясно назначени трола чистят профила на Кристалина във Фейсбук, и не смогват да изчистят негативните коментари, някои от които доста цинични.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  78. 78 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 968 Весело

    Значи Сталинка още миналата година се е предлагала в руснаците

  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 80 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1265 Любопитно

    До коментар [#15] от "EU defender":

    що да не искаш да кажеш че е по разпореждане на Москва

  81. 81 Профил на angelats
    angelats
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#77] от "rumata":

    На страницата ѝ в момента се мъдри някакъв сбор от ласкави думи за нея, като си е направила труда да ги преведе на български. Чакам вето от Русия, че да си седне на четерибуквието най-накрая.
    Да не говорим, че рейтинга ѝ сред персонала на институциите е ужасно нисък, не е изобщо харесвана, за разлика от това, което е написано.
    Протежето ѝ Ева Паунова, която се скъсва да ѝ се подмазва, вчера също не пропусна да ѝ пожелае успех и да каже, как това е най-подходящата кандидатура...

  82. 82 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Весело

    До коментар [#77] от "rumata":
    До коментар [#78] от "stenli1":

    Тц, тц. Горката Бокова! Цял живот да се подлага на руснаците, а Кристалинка за една година да я отмести. Комунистическият гърч е просто невероятен! Я, другари, обяснете, след като и двете са комунистки, защо така страдате за Иринушка?

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  83. 83 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#20] от "Norman Granz":

    бе бори се те имат право на вето ако няма значи изпълняваме поръчка

  84. 84 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 730 Любопитно

    Колхозната дипломация в своя вихър - защо не коментират припознатата от всички тяхна реална кандидатура : другарката Бокова?

  85. 85 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Любопитно

    До коментар [#84] от "thepirineagle":

    Разиграващата се истерия е удивителна.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  86. 86 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Последни новини от ООН /UN Report/ в туитър: „Москва не приема Георгиева като единствен български кандидат за шеф на ООН” Представителите на Русия в СС на ООН са върнали писмото на посланика ни там, с което се внася номинацията на К Георгиева. Кремъл изтъква, че стои въпросът защо Георгиева е посочена като единствен кандидат за поста, при положение, че Ирина Бокова е била официалният кандидат на България и до момента не се е отказала.”

  87. 87 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3834 Неутрално

    [quote#8:"Dохкeflyt"]"Руснаците ВИНАГИ си вземат своето." - Бисмарк [/quote]

    Съмнително е дали Бисмарк е казал това или ако го е казал в какъв контекст го е казал, но това твърдение не е вярно. Руснаците винаги си вземат ЧУЖДОТО. Те свое нямат. Всичкото дето го имат е чуждо, заграбено, присвоено, откраднато. Сега тече процес на връщане на чуждото. Руската империя се разпада по-бързо, отколкото можеше да се очаква.

  88. 88 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2638 Неутрално

    "Много ми се иска да се надявам, че то е суверенно".
    Добре дошли в света на ненаучната фантастика!

    Мърфи е оптимист!
  89. 89 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 521 Неутрално

    За съжаление се оказах права, като предрекох червен картон и вето за Георгиева от Русия. Но не очаквах да е още на старта, макар и така символично. Мисля, че и Франция ще я отсвири.

  90. 90 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    До коментар [#86] от "Мафията си има държава":

    Т.е., Русия потвърди, че Бокова е руският кандидат. Красота .

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  91. 91 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#78:"stenli1"]Значи Сталинка още миналата година се е предлагала в руснаците [/quote]

    Тя се предлага ту на американците, ту на руснаците, пък който я вземе. Точно като наш Дянков. В Световната банка ги вадят по калъп

  92. 92 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3834 Неутрално

    [quote#85:"7777"]Разиграващата се истерия е удивителна[/quote]

    Това е така, защото отново, за кой ли път, България с издигането на Бокова, обслужи руските интереси. Русофилията е вредна за България, защото е продажна и предателска.

  93. 93 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Весело

    [quote#91:"Мафията си има държава"]я се предлага ту на американците, ту на руснаците, пък който я вземе. Точно като наш Дянков[/quote]
    И все тях ги взимат. Дянков след като приключи в България стана някакъв съветник в Москва май. И Иринушка ще я вземат - няма страшно.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  94. 94 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Любопитно

    [quote#88:"султана глаушева"]Отговор

    "Много ми се иска да се надявам, че то е суверенно". [/quote]
    То пък като че ли номинацията на Бокова беше суверенна. Явно руснаците са се притеснили, че България не играе по техните правила и петата колона се притеснява, че сега ще дойде дядя с камшика да им покаже кой е шефът. Ще има напляскани червени дупета и комунистите отсега реват.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  95. 95 Профил на angelats
    angelats
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#86] от "Мафията си има държава":

    +++
    Благодаря за споделената информация.

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на angelats
    angelats
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#89] от "Мафията си има държава":

    и Китай

  98. 98 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    [quote#96:"rumata"]Страдам за България, товариш[/quote]
    Товарищ, Бокови са зловредни за България.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  99. 99 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    До коментар [#89] от "Мафията си има държава":

    Не мога да ви разбера какво сте се хванали за тая Франция, след като оня ден по инициатива на САЩ, Великобритания и ФРАНЦИЯ бе свикан Съвет за Сигурност, на който Путин бе наречен "варварин" заради геноцида в Сирия.

    Много ви се ще Русия да не е в изолация... 😩

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  100. 100 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 611 Неутрално

    [quote#87:"tacheaux"]Съмнително е дали Бисмарк е казал това или ако го е казал в какъв контекст го е казал, но това твърдение не е вярно.[/quote]
    Имаш Интернет. Ако знаеше, как да си служиш с търсачка, нямаше да се съмняваш и отричаш едновременно.
    Казал го е в контекста, че с руснаците, или играеш честно, или въобще не играеш.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK