Комисар от ООН предложи да се спре с правото на вето при престъпления срещу човечеството

Комисар от ООН предложи да се спре с правото на вето при престъпления срещу човечеството

© UN Photo



Зеид Раад ал Хюсеин, върховният комисар на ООН по правата на човека, призова да бъде прекратено използването на право на вето в Съвета за сигурност на световната организация за случаи на престъпления срещу човечеството.


Ако САЩ, Русия, Китай, Великобритания и Франция няма да могат да прилагат тази си привилегия, извършителите на подобни действия ще може бързо да бъдат предавани на Международния наказателен съд в Хага.


Хюсеин предупреди във вторник Русия да не използва при въздушните си бомбардировки в сирийския град Алепо фосфорни бомби, защото употребата им срещу граждански обекти може да се класифицира именно като престъпление срещу човечеството.




Според него ситуацията в обсадената източна част на града изисква смели нови инициативи. Изпращането в съда "би било повече основателно предвид безконтролното насилие и абсолютно шокиращата безнаказаност, характеризиращи конфликта, както и мащаба на извършваните престъпления".


Комисарят обвини Дамаск и съюзниците му в системни нападения срещу цели, защитени от международното законодателство, включително медицински обекти, хуманитарни служители и водоснабдителната система.
Зеид не призовава за пълна отмяна на правото на ветото, а за ограничаването му при особено тежки случаи на международни престъпления, уточни говорителят му Рупърт Колвил.


По повод фосфорните бомби, предизвикващи пожари с особено висока температура, Зеид сравни Алепо с унищожаването на Варшава, Сталинград и Дрезден по време на Втората световна война. Да наричаш противника си "терористична организация" не е достатъчно основание да пренебрегваш законите за водене на война, добави той. Зеид напомни, че безразборното бомбардиране с фосфорни бомби срещу населени квартали е забранено и с договор, по който Русия е страна.


В понеделник по данни на СЗО в източната част на Алепо, където има вероятно над 270 000 души, частично действат само 6 болници и една спешна травматология.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Какво беше казал Бисмарк за договорите, подписани от руснаци?

  2. 2 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3694 Неутрално

    Абсолютно правилно!
    https://www.theguardian.com/world/2016/sep/25/russia-accused-war-crimes-syria-un-security-council-aleppo

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  3. 3 Профил на Федор  Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 853 Любопитно

    До коментар [#1] от "Smoke":

    Че йезуитските клаузи в тях не минават?

  4. 4 Профил на minuva4a
    minuva4a
    Рейтинг: 235 Весело

    Единствения начин да се въдвори мир по Света е изваждането на русия от съвета за сигурност на ООН, след което да бъде подложена на тотална международна изолация и конфискация на ядрения й арсенал.

    Разбира се, текущите й граници ще бъдат гарантирани по силата на договор, написан обаче върху руска бланка..

  5. 5 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Зеид Раад ал Хюсеин от Саудитска Арабия -върховният комисар на ООН по правата на човека. Пълен оксиморон. Саудитска Арабия и права на човека. Това ООН трябва сериозно да се реформира. Интересно какво правят неговите съплеменници в Йемен?

    Panta rhei....
  6. 6 Профил на alex_8712
    alex_8712
    Рейтинг: 433 Любопитно

    Дали управниците на северната евразийска степ ще схванат намека? Най-вероятно не, имайки предвид как и сега нарушават международни договори, по които са страна...

    Поздрав

  7. 7 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 929 Любопитно

    Защо предупреждава само Русия,след като не е изключено САЩ също да използват фосфорни бомби.

  8. 8 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Интересно къде беше този комисат коато американците бомбандираха Сърбия а после и Ирак с фосфорни бомби. Сигурно е пушил наргиле някъде

  9. 9 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 824 Неутрално

    [quote#7:"voyko"]Защо предупреждава само Русия,след като не е изключено САЩ също да използват фосфорни бомби.[/quote]
    Ами защото САЩ не бомбардират Алепо и не използват фосфорни бомби.

  10. 10 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#7] от "voyko":

    Какво да не е изключено като си ги използваха и в Сърбия и в Ирак. Всъщност няма договор, който да ги забранява, друг е въпросът че в днешния свят правото е на силния.

  11. 11 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 631 Неутрално

    До коментар [#7] от "voyko":

    Русия - защото тя бомбардира и е доказано.
    САЩ не бомбардират, поради това твойто "не е изключено" всъщност е "изключено е".

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  12. 12 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    За терористите от Русия се отнася, ако някой не е разбрал!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  13. 13 Профил на Сталкер
    Сталкер
    Рейтинг: 249 Неутрално

    Проблема е, кой ще определя коя бомбардировка на брадати главорези е престъпление срещу човечестовото и коя прецизно уцелена сватба или болница е невинна грешка...
    Ето затова е измислено правото на вето в СС на ООН, за да не избухне нова световна война заради някаква такава провокация.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3931 Неутрално
  16. 16 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 669 Неутрално

    "Хюсеин предупреди във вторник Русия да не използва при въздушните си бомбардировки в сирийския град Алепо фосфорни бомби, защото употребата им срещу граждански обекти може да се класифицира именно като престъпление срещу човечеството."

    А ако използува други бомби няма да е престъпление?

    Аз не зареждам в Лукойл.
  17. 17 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 880 Весело

    До коментар [#12] от "Георги":

    Рязането на глави и убийството на 1 милион иракчани заради измислено оръжие за масово поразяване е невинен лов на носърчета!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  18. 18 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    [quote#17:"tribiri"]Рязането на глави и убийството на 1 милион иракчани заради измислено оръжие за масово поразяване е невинен лов на носърчета![/quote]
    Само 1 милион?!!!. Аз мислех че са поне милиард... Това числата, за нищо си ги нямате...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  19. 19 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 929 Неутрално

    До коментар [#11] от "Rhapsody of Fire":

    А кой уби 90 сирийски войници,бомбардирайки със самолети-САЩ били сгрешили.Всъщност на помогнали на ИД.Тези войници са били обкръжени от терористите.

  20. 20 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    Ако САЩ, Русия, Китай, Великобритания и Франция няма да могат да прилагат тази си привилегия, извършителите на подобни действия ще може бързо да бъдат предавани на Международния наказателен съд в Хага.
    ______________
    Сещам се за няколко американски президенти които още са живи и са разпореждали престъпления срещу човечеството без мандат на ООН!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  21. 21 Профил на playmen_varna
    playmen_varna
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Зеид Раад ал Хюсеин:

    "Ако САЩ, Русия, Китай, Великобритания и Франция няма да могат да прилагат тази си привилегия, извършителите на подобни действия ще може бързо да бъдат предавани на Международния наказателен съд в Хага."

    "Зеид сравни Алепо с унищожаването на Варшава, Сталинград и Дрезден по време на Втората световна война"

    >>>

    Зеид, забравил си да прибавиш и традиционното за страната си "правосъдие" предвиждащо рязане на глави и крайници.

    КОМЕНТАРИТЕ МИ СА ПО ТЕМАТА И НЕ СЪДЪРЖАТ ОБИДНИ КВАЛИФИКАЦИИ
  22. 22 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3046 Неутрално

    Разумно предложение, но в контекста на тази организация и текущото състояние на света е безсмислено, а и намеква за амбиция "световно правителство", което пък вече хич не е добре.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  23. 23 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 470 Неутрално

    От тези 270 000 колко са джихадисти. Защото в западната част на Алепо има 750 000 души - пък!

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 525 Разстроено

    До коментар [#5] от "Molossian":

    ..Не бъркай ООН със Саудитите, Иран и Русия.

    Защото веднага на сцената ще ти извадя Чуркин,Уморения кон и ботоксовото джудже!

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  26. 26 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#18] от "Георги"
    Прав си! Много сме скронни


    Жертви и загуби
    4 417 (САЩ)
    318 (останалите членове на коалицията)
    27 (Турция)
    над 1 300 частни охранители
    над 12 000 иракски полицаи и военни ~45 000 убити (докато Саддам е още на власт)
    между 55 и 80 000 бунтовници (след 2003)
    между 200 и 500 кюрди (ПКК)
    между 200 000 и 1 350 000 цивилни жертви

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  27. 27 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 525 Любопитно

    До коментар [#20] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Май за Чечня и Украйна не ти се иска да се сетиш!

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  28. 28 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 525 Неутрално

    До коментар [#17] от "tribiri":

    Шлю** красная.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  29. 29 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    До коментар [#18] от "Георги":
    Гоше вярно е! САЩ са отговорни за избиването на над 1 милион цивилни иракчани за периода 1991-2011г. с идването на ИД вече никой не ги брои жертвите които благодарение на Хюсеин Обама губят живота си за дебни неща като да сгрешат някоя думичка като ги изпитват по Свещения Коран дали го знаят наизуст!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  30. 30 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Путин е започнал игра ва-банк ...
    Завчера е прекратил споразумението със САЩ за унищожаването на плутоний, като е казал, че ще го възстанови, ако САЩ се откажат от България, Румъния, Грузия, Прибалтика и Украйна, като ги оставят в лапите на руската кочина.
    В замяна е обещал, че пуска вишеградската четворка да се присъедини към Запада.
    Сега трепе като звяр невинни в Алепо.
    Тръгнал е да създава МГБ (министерство на държавната безопасност) по образеца на Сталин.

    Ако изберем Цачева за президент, България ще бъде откъсната от западната ни орбита и пак вкарана в руската кочина.
    Ето затова и Борисов иска да хвърли властта и реве за нови избори, защото вижда, че Путин е хвърлил всички сили да ни отклони от пътя на развитието ни като нормална държава.

    Както си взехме държавата от Олигарски, така ще я изтръгнем из ноктите на Путин, а на неговите подлоги в България ще счупим мръсните предателски ръчички.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  31. 31 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Тази гениялна идея на комисаря от Саудитска Арабия няма да лети далеч надявам се...

  32. 32 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Подозирам, че предложението ще получи вето поне от Русия ..
    Все пак големите 5 с множеството си ядрени бомбици, си гарантират правомощията..

  33. 33 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 418 Любопитно

    Някой може ли да ми напомни по какъв точно начин г-н Зеид Раад ал Хюсеин, върховният комисар на ООН по правата на човека, заклейми изстъпленията на ИДИЛ в Сирия и околностите?

  34. 34 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Време е! Ако не искаме взривообразно увеличаване на броя на държавите, притежаващи ядрено оръжие, тая аномалия трябва да изчезне!
    Няма държави по-по-най!

    Да разлая троловете!!
  35. 35 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3931 Неутрално

    До коментар [#23] от "chushko":

    Западната, т.е. контролираната от Асад част има население от 1.2 милиона - виж статията цитирана в #15.

  36. 36 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Освен това Путин го чака персонално обвинение за водене на необявена война в Украйна и свалянето на малайзиския самолет, които са престъпления срещу човечеството.

    Путин няма да умре от естествена смърт, защото подмина в жестокостите си Кадафи, Садам, че се е засилил да догони Сталин.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  37. 37 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 812 Любопитно

    До коментар [#31] от "chushko":

    Защо? Защото, Путя без право на вето, не се различава от обикновено "маке" от Скопие?

    Да разлая троловете!!
  38. 38 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    [quote#27:"Captain Shakespeare"]Май за Чечня и Украйна не ти се иска да се сетиш! [/quote]
    Иска ми се ,чел съм много по въпроса! Чеченците са си ок от както не им наливат финансиран американски лабораторен ислям!
    Сергей Масленица е преживял всичко това е сега вече там се работи по неговия модел на "толерантност" с главорезите , а в ООН нямат оплаквания!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  39. 39 Профил на fallada
    fallada
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Комисарят е прав. Кликата на путин извършва геноцид не само срещу населението на Алепо, а и срещу населението на русия. /зная къде и защо се пишат главни букви/

  40. 40 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3931 Неутрално

    До коментар [#34] от "lone_wolf":

    Вече се чу и от Китай, и от Русия че няма да пропуснат това предложение. Представителите на САЩ засега "проучват въпроса" - дръпнаха юздите на Саманта Пауърс която понякога е много бърза с реакциите си и добра в публичните спорове и речи, но все пак кариерата и е била като журналистка, не като юрист. Въобще групата от юристи в Държавния Департамент са много впечатляващи и знаещи хора. Те не са там за парите, има някои които от 15-тина години са на временна длъжност или хонорар в очакване да им дойде времето за щатна длъжност. Последната явно ги привлича с изискванията на специализирани знания и постоянно усъвършенстване.

  41. 41 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 418 Любопитно

    [quote#36:"ironhorse"]Путин го чака персонално обвинение за водене на необявена война в Украйна и свалянето на малайзиския самолет[/quote]
    Кога, горе-долу, очакваш да се случи това?

  42. 42 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 418 Весело

    [quote#39:"fallada"]Кликата на путин извършва геноцид не само срещу населението на Алепо, а и срещу населението на русия[/quote]
    Хубава загриженост за населението на страна, чието име пишеш с малка буква, поздравления

  43. 43 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    "Зеид сравни Алепо с унищожаването на Варшава, Сталинград и Дрезден по време на Втората световна война"

    А защо няма подведени под отговорност за бомбардировките на Дрезден?
    Щом още се вади по някой 90+ годишен немец и се съди за ролята му в еди си кой концлагер?Значи не е невъзможно?А и нали няма давност за престъпления срещу човечеството??

    В Русия съм! В Русия съм!
  44. 44 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#4:"minuva4a"]изваждането на русия от съвета за сигурност на ООН, след което да бъде подложена на тотална международна изолация и конфискация на ядрения й арсенал. [/quote]
    Много се размечта!

    В Русия съм! В Русия съм!
  45. 45 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3337 Неутрално

    Щом и арабите искат отнемане правото на вето на руснаците, значи Путин си е зсрл всички пътеки.
    Та се сетих за един стар виц.

    Седи си Путин в кабинета в Кремъл и си говори с портрета си на стената:
    - Ех, Вова, Вова, такива времена настанаха, че може скоро да ме сменят...
    А портретът отговорил:
    - Ааа, не, Владимир Владимирович, мен ще ме сменят, а Вас ще ви обесят!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  46. 46 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#6:"alex_8712"]Най-вероятно не, имайки предвид как и сега нарушават международни договори, по които са страна..[/quote]
    Кои договори?
    А между впрочем по кои договори войски на САЩ се намират на територияъа на суверенна Сирия?

    В Русия съм! В Русия съм!
  47. 47 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#8:"sqrt"]Интересно къде беше този комисат коато американците бомбандираха Сърбия а после и Ирак с фосфорни бомби.[/quote]
    И с обеднен уран.

    В Русия съм! В Русия съм!
  48. 48 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#1] от "Smoke":

    казал е че рано или късно те /руснаците / идват и си взимат своето и за това с тях трябва да се играе честно ,а не да се ползват езуитски гяволъци

    гошо
  49. 49 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#11:"Rhapsody of Fire"]САЩ не бомбардират[/quote]
    Аха...Аз аз вярвах че пет години се борят срещу ИДИЛ...

    В Русия съм! В Русия съм!
  50. 50 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1706 Любопитно

    До коментар [#34] от "lone_wolf":

    САЩ и те ща са против всяко преразглеждане на статута защото ще породи въпроси от типа Русия добре, но защо Индия, Нигерия, Индонезия, Бразилия и т.н. да нямат право на вето

  51. 51 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#16:"simval"] защото употребата им срещу граждански обекти може да се класифицира именно като престъпление срещу човечеството." [/quote]
    Какви граждански обекти в едиун сбор от развалини?
    Къде беше "мирното население" 5 години, че не се евакуира до сега?

    В Русия съм! В Русия съм!
  52. 52 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#20:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]извършителите на подобни действия ще може бързо да бъдат предавани на Международния наказателен съд в Хага. [/quote]
    А защо САЩ не са страна по този тооолкова справедлив съд?
    Norman Granz?
    EUdefender?

    В Русия съм! В Русия съм!
  53. 53 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#47] от "Веселин Дечев":

    Фалуджа точно с бял фосфор си я бомбандираха

  54. 54 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#34:"lone_wolf"]Няма държави по-по-най! [/quote]
    Верно ли?
    А къде остана американската "изключителност"?

    В Русия съм! В Русия съм!
  55. 55 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#36:"ironhorse"]Освен това Путин го чака персонално обвинение за водене на необявена война в Украйна [/quote]
    А САЩ като имат войски в Сирия обявили ли са й война?

    В Русия съм! В Русия съм!
  56. 56 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#37:"lone_wolf"]Защо? Защото, Путя без право на вето, не се различава от обикновено "маке" от Скопие? [/quote]
    Ми иди го напляскай,а?

    В Русия съм! В Русия съм!
  57. 57 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    [quote#45:"Депутат 241"]Щом и арабите искат отнемане правото на вето на руснаците[/quote]
    Арабите камък върху камък не могат да поставят без чуждестранните си работници от Бангладеш, Пакистан, Индия и Шри Ланка.
    Въобще кой го интересува какво искат арабите???

    В Русия съм! В Русия съм!
  58. 58 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    [quote#53:"1001"]Фалуджа точно с бял фосфор си я бомбандираха [/quote]
    Използването на фосфорни “осветителни” бомби срещу мирни жители е забранено от Конвенцията на ООН за особени видове конвенционално оръжие, приета през 1980 г.
    Изобщо САЩ са причинители на едни от най-варварските престъпления пред които които и д-р Менгеле е пълен аматьор!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  59. 59 Профил на Ixquick
    Ixquick
    Рейтинг: 582 Неутрално

    [quote#5:"Molossian"]Зеид Раад ал Хюсеин от Саудитска Арабия [/quote]Той е йордански принц, британска и американска марионетка, както краля на Йордания, държавата, съществуваща благодарение на помощи, американски, британски, ООН, ЕС.

  60. 60 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 418 Неутрално

    ...източната част на Алепо, където има вероятно над 270 000 души
    ***
    Тия "души", от ония "души", дека стават-легат все за гурийте си мечтаят, али ако не са - кво го дират у източната част на Алепо???

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  61. 61 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7020 Неутрално

    Подкрепям напълно. Иначе Русия никога няма да се спре.

  62. 62 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 812 Неутрално

    До коментар [#50] от "1001":

    Няма държава по-по-най!

    Да разлая троловете!!
  63. 63 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1706 Любопитно

    До коментар [#62] от "lone_wolf":

    няма значение ако тръгнат да разместват статуквото, всички ще пострадат.
    Ще ми се да видя кой ще е самоубиеца дето ще го направи

  64. 64 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#29] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Ето ти статистика. Ако искаш и вярвай!
    https://militero.wordpress.com/2010/04/16/iraq-casualties-analysis/

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  65. 65 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#62] от "lone_wolf":

    но пътя към ада е постлан с добри намерения
    1 Африканските държави ще кажат ние сме 60 държави и никоя няма право на вето
    2. Мюсюлманите ще кажат няма нито една мюсулмаска страна с право на вето
    3 накрая Индия ще кажи ние сме най многолюдната страна път нямаме право на вето
    от Латинска Америка сигурно ще искат правото за Бразилия ама де да знам може да искат и ротационно право на вето
    и ще стане ужас

  66. 66 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 631 Неутрално

    До коментар [#19] от "voyko":

    Задаването на въпрос с различен предмет не е аргумент по отношение на обсъжданата тема.
    Все пак - разликата е, че в случая за който говориш САЩ не са използвали такива бомби, признаха си грешката и се извиниха. Дали извинението е прието - нямам представа.

    Но това с нищо не оправдава русия, за която става дума за съвсем различен случай.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  67. 67 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    До коментар [#64] от "Георги":
    Абе не знам от къде ги намираш тези новини 3-ма убити 2-ма ранени !
    Реалното положение може да се види в http://www.liveleak.com/browse?q=isis

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  68. 68 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 418 Любопитно

    [quote#4:"minuva4a"]конфискация на ядрения й арсенал. [/quote]
    Как се конфискува ядрен арсенал? Минаваш и просто конфискуваш, а?

  69. 69 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 812 Неутрално

    До коментар [#54] от "Веселин Дечев":

    Те може да са над другите, но аз не съм съгласен да решават вместо мене!
    Това, че ти си съгласен ленинградския изтърсак да решава вместо тебе, това е твой проблем!

    Да разлая троловете!!
  70. 70 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 812 Неутрално

    До коментар [#65] от "1001":

    Светът е оцелял и без ОН и ООН!
    Може и без тях!

    Да разлая троловете!!
  71. 71 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#70] от "lone_wolf":

    може но трудно

  72. 72 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#4] от "minuva4a":

    абе пич не е проблем арсенала границите са проблема
    да цитирам един Американски Държавен секретар
    "Не е правилно Русия да разполага сама с толкова много стратегически ресурси"

  73. 73 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 894 Неутрално

    [quote#68:"nenad"]Как се конфискува ядрен арсенал? Минаваш и просто конфискуваш, а?[/quote]

    Просто ще се разменят срещу стоки от първа необходимост и тук таме лекарства...

    Имало едно време ссср...
  74. 74 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 812 Неутрално

    До коментар [#73] от "citoplast":

    Винаги съм казвал, че санкциите не трябва да са насочени само към шепа хай-ранкинг кремълски крадци, а да обхванат и последния мужик и мамашка!
    Да стане невъзможно стъпването им в ЕС, САЩ, Канада и UK; намирането даже на аспирин да стане като по времето на Брежнев!
    Тогава наистина ще разменят ракетите за подгузници!
    Апропо... В последно време,покрай покачването на цените на основните продукти, Кремъл заговори за намаляване цената на водката! Това е показателно!

    Да разлая троловете!!
  75. 75 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 812 Любопитно

    До коментар [#56] от "Веселин Дечев":

    Ако сме тет-а-тет, мислиш че няма да мога ли?
    С 30 см съм над него, а на тегло колкото двамата с медвежонката съм! Колко мислиш че ще устиска, даже и с жудото си?
    ..................
    Размерът има значение! Питай жена си!

    Да разлая троловете!!
  76. 76 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5419 Неутрално

    Отлично предложение. Защото сега един военен престъпник (Русия) освен, че нарушава военните договори, налага вето над осъждането си та се налага да се прилага резолюция на ООН.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  77. 77 Профил на wsxdre
    wsxdre
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Преглед на профил
    Molossian
    Рейтинг: 2063
    Неутрално
    517:2304 окт, 2016
    Отговор
    Зеид Раад ал Хюсеин от Саудитска Арабия -върховният комисар на ООН по правата на човека. Пълен оксиморон. Саудитска Арабия и права на човека. Това ООН трябва сериозно да се реформира. Интересно какво правят неговите съплеменници в Йемен?
    Panta rhei....

  78. 78 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 506 Неутрално

    А, хм. Ако отпадне ветото, то много хора биха били кандидат-клиенти на Хага. Не виждам механизъм с помощта на който да се окажат там. Президенти, диктатори, разни от ИД...
    А какво да кажем за терористичните атаки в Европа? Кюрдите? Ами какво прави Саудитска Арабия за мира в региона?
    Иначе съм против всякакви фосфорни и пр. бомби, но проблемът е много по- сложен от "само Русия".

  79. 79 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2174 Неутрално

    “Да наричаш противника си “терористична организация" не е достатъчно основание да пренебрегваш законите за водене на война, добави той."

    Този тулуп вифдимо няма възражения срещу бомбардировките на САЩ с дронове!

    I Want To Believe
  80. 80 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 618 Весело

    Аууу... Това си е нож в гърба на Путин!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  81. 81 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 618 Весело

    Надявам се един ден да видим и Путин в Хага!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  82. 82 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3040 Неутрално

    Няма велика сила, която да не е нарушавала правата на човека или да не извършвала геноцид. В по-далечно минало това се отнася за почти всички държави в света. Просто винаги има НАШИ и ВАШИ.
    С ясното съзнание, че пак ще има взаимни обвинения и умишлено забравени факти, сядам и чета. Тъй като не обичам пуканки, засега съм на друго.

    Еретик
  83. 83 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 822 Весело

    До коментар [#76] от "penetrating":

    Освен това бият нашите, което е напълно недопустимо според Хюсеинчо от Саудитска Арабия!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  84. 84 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 822 Неутрално

    До коментар [#1] от "Smoke":


    [quote#1:"Smoke"]Какво беше казал Бисмарк за договорите, подписани от руснаци?[/quote]
    Беше казал, че не трябва да се нарушават, виж Хитлерчо го наруши в 1941 и днес черепчето му е във витрина на 3 етаж на Любянка....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  85. 85 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 270 Неутрално

    Подкрепям напълно предложението , от където и да идва , защото е хуманно и е в духа на цивилизационните норми ! Само Хитлер си е позволявал да обстрелва кораби на Червения кръст , при това е имало обявена война! Сега Путлер целенасочено срива болници ,като загиват болни и мед. персонал и това вече не трогва никого , защото правилата позволяват шикалкавене!

  86. 86 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5419 Неутрално

    До коментар [#83] от "boby1945":

    Радвам се, че се съгласявате с мнението ми

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  87. 87 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    [quote#1:"Smoke"]Какво беше казал Бисмарк за договорите, подписани от руснаци?[/quote]
    Пет пари не давам за Бисмарк.
    Казвам го аз:
    Договорите, подписани от Русия не струват и хартията, на която са написани!
    ФАКТ!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  88. 88 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Брях комисяря май май е мисюлманин, а говори като истински езуит. Какво съвпадение.

  89. 89 Профил на Bai nik
    Bai nik
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#5] от "Molossian":
    какво значение има за теб откъде е комисаря ,ако мине някой самолет и метне фосфорна бомба по семейството ти и го унищожи безпричинно в името на комунизъма и това да ни управлява БКП навеки ,същото е в Сирия и затова става въпрос ,а не кой какъв и откъде бил .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK