Русия обяви, че в Лозана е потвърден ангажиментът за запазване целостта на Сирия

В срещата в Лозана участваха външните министри на Русия, САЩ, Иран, Турция, Египет, Ирак, Йордания, Саудитска Арабия и Катар.

© Pool, Reuters

В срещата в Лозана участваха външните министри на Русия, САЩ, Иран, Турция, Египет, Ирак, Йордания, Саудитска Арабия и Катар.



Всички участници във вчерашната международна среща за Сирия в Лозана, Швейцария, потвърдиха ангажимента си за запазване на Сирия като цялостна, независима и светска държава, съобщи днес руското външно министерство.


"Потвърден е ангажиментът за запазване на Сирия като цялостна, независима и светска държава, бъдещето на която ще бъде определено от самите сирийци като част от инклузивен политически диалог", се казва в изявлението, предаде ТАСС, цитирана от БТА. В хода на преговорите основно внимание е било отделено на задачата да се възстанови режимът на прекратяване на бойните действия в Алепо и в страната като цяло в контекста на руско-американското споразумение, постигнато на 9 септември в Женева.


"От руска страна беше подчертано, че залогът за възстановяване и успешно реализиране на режима на прекратяване на огъня и гарантиране на хуманитарен достъп до всички нуждаещи се е отделянето на отрядите на така наречената умерена опозиция от бойците на "Джебхат Фатах аш Шам" (новото име на фронта "Ан Нусра") и други свързани с нея терористични групировки", съобщава руското външно министерство.




"В тази връзка ще бъде наложителна съответна работа на всички участници в срещата с присъстващите в Сирия сили. При това трябва да е ясно, че операциите против терористите от "Ислямска държава" и фронта "Ан Нусра" ще продължат", се подчертава в изявлението.


В срещата в Лозана участваха външните министри на Русия, САЩ, Иран, Турция, Египет, Ирак, Йордания, Саудитска Арабия и Катар, както и специалният пратеник на генералния секретар на ООН Бан Ки-мун за Сирия Стафан де Мистура. Участниците не успяха да постигнат конкретни договорености или да приемат документ. Няма резултати в областта на подновяването на примирието. Обсъждането на ситуацията в Сирия ще продължи днес на преговори в Лондон с участието на американския държавен секретар Джон Кери и европейски външни министри.


Преди изявлението на външното министерство на Русия държавният секретар на САЩ Джон Кери и руският му колега Сергей Лавров бяха обявили единствено че са били разменени "интересни идеи", които обаче е твърде рано да бъдат разкривани пред публиката, съобщи БНР.


Дипломатическите преговори ще продължат днес в Лондон със съвещание между Кери и европейски представители.

Ключови думи към статията:

Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    "Запазване на Сирия като цялостна, независима и светска държава, бъдещето на която ще бъде определено от самите сирийци"

    Страхотна новина за Сирия!
    Благодарение на отпора на Русия. Колко жалко, че Запада искаше точно обратното за тази държава - разделена, подвластна на чалми и бълваща бежанци за нас.

  2. 2 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    Защо някой друг трябва да решава съдбата на Сирия?!
    Нека тарамбуките си се оправят сами.
    Обяснявам за леберастите и глобалистите - нарича се "суверенитет".

    Апокалипсисът апокалиптичен
  3. 3 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#1] от "Paolo Di Canio":


    [quote#1:"Paolo Di Canio"]Страхотна новина за Сирия!
    Благодарение на отпора на Русия. [/quote]

    Верно ли? Затова ли обстрелваха хуманитарните конвои на ООН?
    По някой път съвсем омъглявате в любовта си към матушката

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Кофти новина за "умерените" талибани и техните приятели...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  6. 6 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 740 Неутрално

    бяха обявили единствено, че са били разменени "интересни идеи", които обаче е твърде рано да бъдат разкривани пред публиката, съобщи БНР.Т. е. все още нищо

  7. 7 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#4] от "Paolo Di Canio":

    Аз ли съм продажник?
    Да не би аз да поставям винаги Могучая на първо място?

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#3] от "sashobal":

    Само вие ли не разбрехте ,че хуманитарните конвои на ООН ги обстрелва амарикански дрон???

  10. 10 Профил на event_horizon
    event_horizon
    Рейтинг: 806 Неутрално

    "Всички участници във вчерашната международна среща ... потвърдиха ангажимента си за запазване на Сирия като цялостна...".

    Не виждам каква е разликата с Югославия, която в крайна сметка успяха да надробят. Сирийския диктатор е доста по-зъл към малцинствата в сравнение с милошевич.

    Иначе е очевидно, че кюрдите няма да останат под ничия власт. Те са вече икономически и политически независими. Така, че не занм какви ги мелят в в Лозана вчера.

  11. 11 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    Русия използва бежанците като оръжие срещу ЕС! За това главната и цел е била и си остава - подържане на пожара в Сирия и генериране на нови бежански потоци!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3000 Неутрално

    Единна, светска и не много демократична. Все е по-добре от сега. А носорозите от Нусра явно нямат място там.

    Еретик
  14. 14 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 868 Весело

    Имало грешка при превода, обаче. Поднасям ви правилното изречение:

    "...Всички участници във вчерашната международна среща за Сирия в Лозана, Швейцария, потвърдиха ангажимента си за запазване на Сирия като цялостна, независима и СЪВЕТСКА държава, съобщи днес руското външно министерство..."

    Да си имаме уважението, все пак. Солдатите за чий си даваха кръвта толкоз време?!?

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  15. 15 Профил на Светльо -  Радан, ти си нашто 🚩
    Светльо - Радан, ти си нашто 🚩
    Рейтинг: 293 Любопитно

    Всички участници във вчерашната международна среща за Сирия в Лозана, Швейцария, потвърдиха ангажимента си за запазване на Сирия като цялостна, независима и светска държава, съобщи днес руското външно министерство.
    ---------------------------------------------

    И естествено президент Асад няма да го бутате, както искат американците?

    Утре в седем Тръмп е новият президент на САЩ!
  16. 16 Профил на Светльо -  Радан, ти си нашто 🚩
    Светльо - Радан, ти си нашто 🚩
    Рейтинг: 293 Неутрално

    [quote#1:"Paolo Di Canio"]Страхотна новина за Сирия!
    Благодарение на отпора на Русия. [/quote]

    Саудитска Арабия няма да е съгласна! Те финансират Алкайда и останалите главорези в Сирия!

    Утре в седем Тръмп е новият президент на САЩ!
  17. 17 Профил на Гадна мурзилка
    Гадна мурзилка
    Рейтинг: 237 Весело

    Траурна новост за прогресивното човечество. След като Русия се намеси и предотврати геноцида над шиитите и християните, никой повече не говори че Асад трябва да си отиде и да даде властта на умерените главорези, в които най-големият износител на демокрацията сащ толкова инвестираха, за да въведат мракобесен ислямски режим, подобен на съюзническите саудитска арабия и катар.

    какъв съм вълк, ако не ме лаят кучетата
  18. 18 Профил на Светльо -  Радан, ти си нашто 🚩
    Светльо - Радан, ти си нашто 🚩
    Рейтинг: 293 Разстроено

    4акам падането на Алепо, там са само ислямисти, Алкайда и всякаква друга ислямистка папла4!

    След Алепо следва Мосул, само не виждам някой да оплаква 1 милион цивилни в Мосул, където УСА ве4е бомби наред!

    Някак си двойни стандарти?

    Утре в седем Тръмп е новият президент на САЩ!
  19. 19 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Къде е Асад в цялата работа и от къде (няма) да минава тръбата от Катар за Европа?

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  20. 20 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5979 Неутрално

    Това, както разбирам е едностранно изразено мнение от Русия. мисля, че поредните преговори са стигнали до разговор без никакви обвързващи решения. Всъщност "обвързващи решения" и Русия са оксиморон

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  21. 21 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 294 Весело

    Сирия я оставете на мира.
    целостта на Россия има ли кой да потвърди?

    че аз съм си заплюл едно малко крайче близо до Урал и Каспийско море. добре биха ми дошли един-два милиона мъртви души

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  22. 22 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2347 Неутрално

    [quote#10:"event_horizon"]Иначе е очевидно, че кюрдите няма да останат под ничия власт. Те са вече икономически и политически независими. Така, че не занм какви ги мелят в в Лозана вчера. [/quote]
    Нещо са Ви разбъркани представите какво всъщност се случва там. Кюрдите в Северен Ирак,Сирия и И източна Турция се тероризират от частен башибозук и редовната турска армия или това което е останало от нея защото Ердоган вкара всички светски генерали в затвора!
    На Башар последна грижа са му кюрдите, след като си има достатъчно проблеми с умерения джихат с канибалски наклонности финансиран от Кери и минал обучения в турски лагери за "спортна форма"!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  23. 23 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Любопитно

    Русия е постигнала договори с 800 населен места в Сирия и там е ясно кои са терористи и кои не са терористи. Жална им майка на ИД.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  24. 24 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Интересно ми е как Турция, СА и Русия са коментирали съдбата на Асад? Дали ще е новият Янукович, който ще намери убежище в Русия или ще играе шеф на марионетно правителство въърху някаква час от Сирия?

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  25. 25 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Ще има ли най-сетне кюрдска автономия в Сирия и Ирак или пак най-активните срещу ИДИЛ и Ал Нусра ще си ближат раните без нищо!?

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  26. 26 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#1:"Paolo Di Canio"]Страхотна новина за Сирия!
    Благодарение на отпора на Русия. Колко жалко, че Запада искаше точно обратното за тази държава - разделена, подвластна на чалми и бълваща бежанци за нас.[/quote]
    Общо взето нищо не са решили, та поне това са смотолевили, ма и то не е сигурно.

  27. 27 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#25:"пустиняк"]Ще има ли най-сетне кюрдска автономия в Сирия и Ирак или пак най-активните срещу ИДИЛ и Ал Нусра ще си ближат раните без нищо!?[/quote]
    Кюрдите ги е нямало там

  28. 28 Профил на regin
    regin
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#2] от "БМЗ":

    Русия е викана от легитимното сирийско правителство на помощ. А американците представляват техните обучени сърцеядци.

  29. 29 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Разстроено

    [quote#22:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Кюрдите в Северен Ирак,Сирия и И източна Турция се тероризират от частен башибозук и редовната турска армия [/quote]+++ Безумните атаки по акълите а САЩ на кюрдите по позиция на сирийската армия в Хасаке ги лиши от закрилата на Асад - нека се порадват на башибозука и аскера за акъл. Жалко , че плаща мирното население в Сирия

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  30. 30 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#23:"dark'star"]Жална им майка на ИД.[/quote]
    Това го слушаме от началото на руската кампания в Сирия и кво?! Срещу ИДИЛ ли воюват в Алепо руснаците или не?
    Айде стига глупости! Въпреки пропагандата всички знаят, че Русия не воюва срещу ИДИЛ в Сирия. Срещу тях воюват американци и кюрди. Руснаците воюват срещу тези които в момента са нагънали Асад, които и да са те.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  31. 31 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Всички измамиха кюрдите за пореден път!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  32. 32 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#18:"Светльо"]След Алепо следва Мосул, само не виждам някой да оплаква 1 милион цивилни в Мосул, където УСА ве4е бомби наред![/quote]
    В Мосул почна офанзивата.http://colonelcassad.livejournal.com/3014361.html

  33. 33 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Любопитно

    [quote#27:"."]Кюрдите ги е нямало там[/quote]Кюрдската автономия в Сирия се нарича Рожава - на практика единствения свестен съюзник на САЩ в Сирия срещу ИД

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  34. 34 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2464 Неутрално

    [quote#24:"пустиняк"]Интересно ми е как Турция, СА и Русия са коментирали съдбата на Асад? [/quote]
    Ами никак! Просто са си разменили интересни идеи. А най-добрата новина е че бомбите от въздуха ще продължат да падат върху чалмосаните които се надяваха на нова почивка за попълване на боеприпасите си!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  35. 35 Профил на regin
    regin
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#10] от "event_horizon":

    Не си разбрал, че Хаагският трибунал оневини Милошевич. Освен това осъди действията на сепаратистите.
    Но най-важното е, че тогава Милошевич беше изоставен от Русия и Елцин беше съгласен Европа да е американска зона.

  36. 36 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 918 Весело

    Няма как и да е иначе "Потвърден е ангажиментът за запазване на Сирия като цялостна, независима и светска държава, бъдещето на която ще бъде определено от самите сирийци като част от инклузивен политически диалог"" при убедителното присъствие на въоръжените сили на Русия в Сирия!!!
    Пък и интереса клати феса, Лозанския договор от 1923 се нуждае във второ освежаване...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  37. 37 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#31:"пустиняк"]Отговор


    Всички измамиха кюрдите за пореден път! [/quote]
    Щатите, кюрдите заложиха на САЩ, и САЩ не им даде да преговарят с Асад, а се опитаха да воюват с него. Руснаците моментално им показаха, че ще трябва да воюват и с тях, та така кюрдите загубиха руската поткрепа и останаха насаме с турците.

  38. 38 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Любопитно

    [quote#30:"пустиняк"]Русия не воюва срещу ИДИЛ в Сирия. Срещу тях воюват американци и кюрди[/quote]Турция воюва срещу сирийските кюрди съюзници на САЩ. Русия и Сирия воюват с ИД в Рака. За Алепо замълчи - никой не е калесвал с телеграма офицери от десетина страни за които плаче Запада инструктори на $ърцеядци

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  39. 39 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 524 Любопитно

    До коментар [#11] от "Rim":

    В грешка си пич.брадатите майки напънаха европа още преди Русия да се намеси.другаде се крие кучето дали щот ал-нусрата братята американци зорлем я маскират кат опозиция

    харпун
  40. 40 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    [quote#21:"полувишис"]целостта на Россия има ли кой да потвърди?[/quote]

    А цялостта на родната ни държава има ли кой да потвъри? Погледни първо себе си, после плюй другите. Че на нас ни висят последиците от демократизацията на Близкия Изток, по нашите земи искат да ги настанят.

  41. 41 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#27:"."]Кюрдите ги е нямало там[/quote]Кюрдите се полакомиха да свържат Рожава с един малък кюрдски анклав и Турция ги спря на Ефрат. Превземането на Дабик е груба грешка -Дабик има силно символично значение за групировката ИДИЛ заради сунитско пророчество, според което селището ще бъде мястото на окончателната битка между християните и мюсюлманите =лоша поличба

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  42. 42 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Весело

    [quote#24:"пустиняк"]Интересно ми е как Турция, СА и Русия са коментирали съдбата на Асад?[/quote]Асад е големият победител в Сирия - няма какво да говорят ! Асад говори, а те си водят записки ! Това са реалности, независимо дали присъства

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  43. 43 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    Щоуто ще е Мусул - номера е американците да влязат и шоу със знамената там. За баба Хилари.
    Обаче игил се опъна и не ще да си ходи от Мосул. Иначе добре го бяха замислили да местят ИД в Палмира и на главата на Асад и Путин.
    Та сега много интересно как турци, кюрди, иракци, иранци че и от СА, та начело американци и франсета ще щурмуват Мусул,

  44. 44 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Де юре е така, да видим дали де факто ще е така.

  45. 45 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#43:"."]Та сега много интересно как турци, кюрди, иракци, иранци че и от СА, та начело американци и франсета ще щурмуват Мусул[/quote]За сега Мосул го щурмуват иракската армия и Пешмаргата, участието на шиитите е спорно, САЩ само бомбят. Аскера не е при Мосул - играе кибик и шматка плаца = не го пускат

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  46. 46 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#42:"dark'star"]Асад е големият победител в Сирия - няма какво да говорят ! Асад говори, а те си водят записки ! Това са реалности, независимо дали присъства[/quote]
    Асад е голямо леке, сирийците в Дамаск си седят по кафенетата, а сума ти иранци и хисбула се бият за него.
    Сирийската армия е 50 000 и няма нито командване като хората, нито дух. Асад може да не е това къде го обвинява запада, ма е оставил на самотек държавата, тотална корупция. Е може и нормално да е при толкова години война,
    Срещу Иран обаче САЩ и ЕС дума не казва, а те са основен играч там

  47. 47 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#45:"dark'star"]За сега Мосул го щурмуват иракската армия и Пешмаргата, участието на шиитите е спорно, САЩ само бомбят. [/quote]
    Има и турски и американски части

  48. 48 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    [quote#10:"event_horizon"]Сирийския диктатор е доста по-зъл към малцинствата в сравнение с милошевич. [/quote]
    ти сериозно ли ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  49. 49 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Любопитно

    [quote#45:"dark'star"] Аскера не е при Мосул - играе кибик и шматка плаца = не го пускат[/quote]Освен аскера ... и ПКК играе кибик в битката за Мосул = САЩ не са разрешили участие на ПКК
    САЩ са решили Мосул да падне преди изборите в САЩ за слава на Хилари Клинтън

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  50. 50 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Любопитно

    [quote#47:"."]Има и турски и американски части[/quote]Турците за сега остават само с мераците си
    - поне по инфо на сайтовете от региона
    Според западните медии може и да има
    = ще ровя и ще търся потвърждение

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  51. 51 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#48:"дерибеев"]ти сериозно ли ?[/quote]Самият Асад е алауит . Асад е опора на християни, изиди, шиити и други малцинства, които иначе сърцеядците ще изколят до крак

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  52. 52 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    [quote#21:"полувишис"]целостта на Россия има ли кой да потвърди?[/quote]
    има разбира се . некролога на Елцин , скимтенето около границите на Русия , опитите за подпалване на ЕС , подслушване телефоните на Меркел и Саркози ... е този го потвърждава

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  53. 53 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4669 Неутрално

    Проблемът с освобождаването на Мосул е по-сложен поради позицията на Ердоган, който използва поканата на Барзани и обяви на иракския премиер че "няма думата по въпроса", Мосул ще бъде населяван от сунити - кюрди, араби и турци. А турската арния отдавна е в района и явно е готова за действие.

  54. 54 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4669 Неутрално
  55. 55 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#51:"dark'star"]Самият Асад е алауит .[/quote]
    сунит е официално, пребойдисал се е, зарад конституцията, сунит трябва да е президент.

  56. 56 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4480 Любопитно

    "Потвърден е ангажиментът за запазване на Сирия като цялостна, независима и светска държава, бъдещето на която ще бъде определено от самите сирийци като част от инклузивен политически диалог".

    Така и трябва да бъде. За да се случи това обаче първо трябва да се унищожат всички терористични и ислямистки движения и групировки в Сирия, след това Асад да си подаде оставката, както и парламента и да се свикат нови честни и свободни избори за президент и парламент на Сирия. И на тях сирийците ще решат сами кои политици и партии да ги управляват.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  57. 57 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4480 Любопитно

    До коментар [#10] от "event_horizon":

    Моля!? Може да обеиняваме за много неща жестокия режим на Асад, но не и за потъпкване на правата на сирийските малцинства в страната. Точно обратното е, затова и сега всички малцинства в Сирия подкрепят неговия режим... главно алауити, християни и друзи.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  58. 58 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#50:"dark'star"]- поне по инфо на сайтовете от региона
    Според западните медии може и да има
    = ще ровя и ще търся потвърждение [/quote]
    То още е началото, ще видшм, мераклии много, ако беха договорили да си ходи ИГ, сига като ще има бой, ще видим, СА нещо я занема

  59. 59 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4480 Любопитно

    До коментар [#18] от "Светльо":

    Мосул ще падне преди Ракка. Кога ще падне Алепо не се знае точно...

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  60. 60 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#53:"daskal1"]А турската арния отдавна е в района и явно е готова за действие.[/quote]Тези които са готови да скочат на турската армия и те са готови и едва държат въпреки Барзани, не препоръчвам на Ердо да пробва
    = зная, че Мосул и Киркук са като Македония за България - не излиза на добре вече 2 световни

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  61. 61 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Весело

    [quote#59:"Иво"]Кога ще падне Алепо не се знае точно...[/quote]
    За рожденния ден на Асад ... или на Путин
    - няколко квартала не са проблем за Русия

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  62. 62 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2464 Любопитно

    [quote#43:"."]Та сега много интересно как турци, кюрди, иракци, иранци че и от СА, та начело американци и франсета ще щурмуват Мусул, [/quote]
    Да не стане като Берлин след ВСВ поделен на три зони след което западните се обединяват в Западен Берлин. Тук като гледам ще са двойно повече не знам само как ще се разберат иракците, иранците,турците и кюрдите?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  63. 63 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Ясно, "ливанизацията" на Сирия продължава. Скоро нищо добро не се очаква на хоризонта,освен препозициониране на досегашните участници...Думи,думи и още милиарди за взаимно избиване:
    Руснаците бомбят наред и не им пука за никакви цивилни,аскерът пуца по кюрди,Асад е свалил тотално гащи пред Пут*ин и също не се свени при избиването на други сирийци ,защото няма избор,малцинствата стискат зъби,но формално са с Асад, защото сунитските ислямисти колят наред, кюрдите засега се държат ,но са в сложна ситуация / Ердо и Пут*ин пак са "приятелчета", САЩ не застават на 100% зад тях /, Ирак бърза да си вземе Мосул,ама не може без САЩ реално, Иракски Кюрдистан е раздвоен между подкрепа за събратята им в Сирия и добрите отношения с Ердо и фактора ПКК, САЩ подкрепят YPG ,но донякъде, в арабските райони реално само различните ислямисти са основния въоръжен противник на Асад - другата опозиция или е анихилирана,или доста слаба, сунитите от Залива продължават да си финансират почти всички сунитски ислямисти без ИД ,които са им официален и потенциален реален враг на стабилността в емирствата и СА. ИД губи малко територии и за момента фантазиите за "халифат" от Дамск до планините в Иран оттичат в канала,но оцелява и тепърва ще шири терор на запад....

  64. 64 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    Дневник, Защоказвате "Русия обяви", след като става дума за позиция на всички държави, участвалив срещата. С какво основание не казвате, например "Ирак обяви". Огледайте се и помислете кои сте!

  65. 65 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 849 Неутрално

    До коментар [#56] от "Иво":
    Иво, само можем да си фантазираме за подобен изход. След всички взаимни кланета и терор, единствено външна сила със съгласието и на други замесени в момента може да се осигури някакъв мир, за демократични избори и други подобни едва ли следващите 10 години...
    Самият режим на Асад е толкова корумпиран и армията толкова разнебитена и без авторитет,че да им се възлагат някакви позитивни очаквания в горния дух е направо несериозно....

  66. 66 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3887 Весело

    До коментар [#64] от "авторът":

    Рашистан нали претендира че е решаващ фактор в района тя сама се навря между шамарите сега ще отнесе всички негативи от ставащото и е мноо добре така!Не че има някакво значение какво са заявили днес щото утре могат да го забравят!

    klimentm
  67. 67 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Залогът за възстановяване и успешно реализиране на режима на прекратяване на огъня и гарантиране на хуманитарен достъп до всички нуждаещи се, е отделянето на отрядите на така наречената умерена опозиция от бойците на Джебхат Фатах аш Шам (новото име на Фронта ан Нусра) и други свързани с нея терористични групировки", съобщава руското външно министерство. "В тази връзка ще бъде наложителна съответна работа на всички участници в срещата с присъстващите в Сирия сили. При това трябва да е ясно, че операциите против терористите от "Ислямска държава" и Фронта ан Нусра ще продължат".
    Няма резултати в областта на подновяване на примирието. Обсъждането на ситуацията в Сирия ще продължи днес на преговори в Лондон с участието на американския държавен секретар Джон Кери и европейски външни министри.
    Янките така и не се съгласяват, че са основният източник за повишаване на напрежението в този размирен район на планетата.

  68. 68 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#15] от "Светльо":


    [quote#15:"Светльо"]И естествено президент Асад няма да го бутате, както искат американците? [/quote]
    След 18 месеца преходен период, нова конституция и избори. Пък каквото реши суверена сирийски...

  69. 69 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8247 Неутрално

    И това , след като руснаците трайно се настаниха там. Лицемери.

  70. 70 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4480 Любопитно

    До коментар [#65] от "thepirineagle":

    Не съм съгласен с вас Пиринска орлица (ако мога да се обърна така към теб). :-) Ако има воля, желание и съгласие от самите сирийци на първо място и след това на великите сили всичко може да се постигне. Включително и това за което са разбрали в Лозана. Но, първо трябва да се изпълнят условията за които писах в моя предишен коментар. ;-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  71. 71 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Много хубаво решение! Остава само нещо лесно и съвсем незначително: Решението да бъде изпълнено!

  72. 72 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Любопитно

    [quote#67:"Арон"]Няма резултати в областта на подновяване на примирието.[/quote]Асад и сирийските кюрди не участват
    тогава кой с кого и за какво преговарят ???

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  73. 73 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#72:"dark'star"]Асад и сирийските кюрди не участват
    тогава кой с кого и за какво преговарят ??? [/quote]
    Е това е - имали са празни прказки.

  74. 74 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Неутрално

    [quote#3:"sashobal"]атова ли обстрелваха хуманитарните конвои на ООН?[/quote]
    И според теб каква е ползата от това да хвърлиш един куп бомби и да хабиш гориво за да бомбардираш хуманитарен конвой?

    В Русия съм! В Русия съм!
  75. 75 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Неутрално

    [quote#11:"Rim"]Русия използва бежанците като оръжие срещу ЕС! [/quote]
    А ЕС що не си пази границите?

    В Русия съм! В Русия съм!
  76. 76 Профил на Светльо -  Радан, ти си нашто 🚩
    Светльо - Радан, ти си нашто 🚩
    Рейтинг: 293 Неутрално

    [quote#71:"glog"]Остава само нещо лесно и съвсем незначително: Решението да бъде изпълнено! [/quote]

    Ако янките пак не бомбардират сирийски войници, като първия път!

    Утре в седем Тръмп е новият президент на САЩ!
  77. 77 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    [quote#11:"Rim"]Русия използва бежанците като оръжие срещу ЕС![/quote]
    Абе тая идея я пробутвате от няколко дни, ама явно ни имате за много много много късопаметни. Защото бежанците тръгнаха преди Русия да се намеси в Сирия. И в тая връзка - за какво й е на Русия слаб ЕС? Да е зависим от САЩ? Кой ще купува газ и нефт на високи цени? Никаква локига няма във вашите твърдения...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK