"Ислямска държава" планира нови атаки в Европа, предупреди Европол

"Ислямска държава" планира нови атаки в Европа, предупреди Европол

© Reuters



Екстремистката групировка "Ислямска държава" планира нови терористични атаки в Европа в близко бъдеще, предупреди европейската полицейска служба Европол, цитирана от ДПА. Рискът от подобни нападения се засилвал от загубите на ислямистите в Ирак и Сирия, и нарасналият брой завръщащи се в страните си бойци.


Европол посочват, че въз основа на оценките на разузнавателните служби може да се предположи, че в Европа вече вероятно има десетки потенциални бойци на терористичната групировка. Смята се, че "Ислямска държава" разработва нови тактики за атентати на Запад, а според експерти най-вероятната мишена ще е Франция. Белгия, Холандия, Великобритания и Германия обаче също са изложени на риск.


Атентатите могат да бъдат извършени от групи или единични нападатели. Вероятно те ще използват експлозиви, автоматични оръжия, ножове, брадви, мачете или леки автомобили.


Експерти по тероризма смятат също, че има голяма вероятност от атентати с коли бомби. Бежанците от Сирия са високорискова група, подлежаща на вербуване и радикализация, като е възможно бойци на "Ислямска държава" да се внедрят в бежански центрове, се казва в доклада.

Ключови думи към статията:

Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Истината - "езикът на омразата"
    Истината - "езикът на омразата"
    Рейтинг: 795 Неутрално

    Ами докато в ЕС властва идеологията на "толерантност към различните", така ще е оттук нататък. Изгонете всички представители на мирната религия и тогава няма да има никакви заплахи от ислямистки атентати, толкова е просто.

    Molossian: Желанието на международния модерен другариат за равенство между нормалността и извратеността създаде чудовища.
  2. 2 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6070 Неутрално

    Нужна е коренна промяна на политиката на ЕС по отношение нашествието на исляма на континента

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1357 Любопитно

    Чудя се, защо всички се натискат да живеят в ЕС и САЩ като там е толкова зле? Защо не се преселят в КНДР или Куба например, където мигранти не се чакат скоро?

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  4. 4 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Всичко върви натам да сдадем свободите си и ценностите си в името на сигурността. Единственият начин да се справи човечеството бързо с ислямският тероризъм е диктатурата. Засега западняците удържат своята идентичност, но с още няколко големи атентата, не се знае какво би станало. Възможно е хората сами да се примирят с диктатурата заради по-голямата сигурност, която тя носи.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  5. 5 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    [quote#2:"neut"]Нужна е коренна промяна на политиката на ЕС по отношение нашествието на исляма [/quote]
    Вярно е. И тази промяна се нарича ХРИСТИАНСТВО, а не насилие и строеж на стени. От китайската стена, през Адроановия вал и Берлинската стена те са доказали неефективноста си...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  6. 6 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 698 Весело

    другата година ще има бум бум.Еu терористите ще се върнат от гурбета в сирия и ирак.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  7. 7 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    До коментар [#4] от "stupid_american":

    Диктатурата е неизбежна. Тоя исламо-либерастки бардак не може да продължава дълго.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  8. 8 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    До коментар [#5] от "Nil satis nisi optimum":

    Аз съм съгласен на всички муслими в Европа да им бъде поставен въпроса "покръстваш се или аут!".

    Апокалипсисът апокалиптичен
  9. 9 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4318 Любопитно

    "Ислямска държава" планира нови атаки в Европа, предупреди Европол"

    Те не са спирали да плануват това. Още преди година две псевдо халифа главорез ал-Багдади призова членовете на неговата престъпна организация да вършат атентати и да убиват цивилни. Те, това най-добре го умеят.... имат богат опит от Сирия и Ирак. Хубавото е, че поне тази държава на злото е на път да изчезне в скоро време в Ирак, а след това и в Сирия. Лошото е, че пусна клетки на много места по света, като главни изглеждат Пакистан и Афганистан.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  10. 10 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    [quote#4:"stupid_american"]Възможно е хората сами да се примирят с диктатурата заради по-голямата сигурност[/quote]
    Само че, диктатурата също е доказала, че не може да се бори с релгия. Попитай Цезар Нерон, ако не вярваш...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  11. 11 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1314 Разстроено

    Не знам защо, глупавите американски и европейски политици и тяхната марионетна журналистика упорито ни внушават, че най-големият враг на човечеството е Путин и Русия. А нашите родни журналисти до такава степен са се обуначили, че от срах да не би да бъдат обявени за русофили, не смеят в своите публикации да цитират примерно, Пушкин, Гогол, дори и Илф и Петров. Скоро Международната комисия по чиста и приложна химия обяви, че един от новооткритите химични елементи е наименован Московий (на Москва), а друг - Тенесий (на американския щат Тенеси). Нашите слугинажни журналя се юрнаха вкупом да се подиграват и неглежират първия и да възхваляват и превъзнасят втория. Защо бе слугинаж?
    Докато светът не се обедини срещу Ислямска държава, спокойствие за Ню Йорк, Лондон, Париж, Брюксел и т.н. няма да има. Докато такива като Шарли Ебдо продължават да дразнят с карикатурите си Сатаната - мир няма да има! Така, както ние не можахме да прекръстим нашите турци, така и американците няма да могат да заменят чалмите и шалварите с цилиндри и минижупи и както казва един набор: "Който слуша чичо Сам, си го слага сам"! Дано Тръмп и неговата администрация променят виждането на Америка за Русия, Европа и Арабския свят, иначе нищо хубаво не ни чака и ще живеем във вечен страх от тероризма!!!!
    Понеже се дистанцирам от "опорните точки", очаквам безкрайно количество минуси!!!

  12. 12 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#8] от "БМЗ":

    Да, рецептата е ползвана от някои Османски султани... Не работи както се вижда на Балканите...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  13. 13 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4318 Любопитно

    [quote#1:"Истината - "езикът на омразата""]Изгонете всички представители на мирната религия и тогава няма да има никакви заплахи от ислямистки атентати, толкова е просто.[/quote]

    Хич не е толкова просто. Защото това което вие предлагате противоречи на всички европейското право и морал. Противоречи на демокрацията и свободата също. А, за ЕС ценностите на демокрацията и свободата са най-важни. Той е изграден върху тяхна основа.

    [quote#8:"БМЗ"]Аз съм съгласен на всички муслими в Европа да им бъде поставен въпроса "покръстваш се или аут!".[/quote]

    Насила - хубост не става е казал някой по мъдър от нас човек. Твоето предложение не е далеч от това което правят изродите ИДилски в териториите, които те владеят... помохамеданчваш ли се или си аут! Това е тяхното послание спрямо местните християни и язиди. Искаш ли ние европейците да бъдем като изрдодите ИДилски!? Аз НЕ!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  14. 14 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    До коментар [#12] от "Nil satis nisi optimum":

    Нищо, аз искам муслимите да опитат от собствените си рецепти и манджи. Да видят как е. 😄

    Апокалипсисът апокалиптичен
  15. 15 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#10] от "Nil satis nisi optimum":
    [quote#10:"Nil satis nisi optimum"]Само че, диктатурата също е доказала, че не може да се бори с релгия.[/quote]

    Не мисля. Дори и да не изкорени напълно религията, диктатурата може добре да я посмачка, както например стана в България, където след комунистическата диктатура може спокойно да се каже, че хората не са религиозни.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  16. 16 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#7:"БМЗ"]Диктатурата е неизбежна. Тоя исламо-либерастки бардак не може да продължава дълго.[/quote]

    Не знам какво е това "исламо-либерастки", но проблемът е, че диктатурата ще бъде също толкова убийствена за устоите на Европа, ако не и повече. Ти си мислиш, че понеже си (според теб) бял и (пак според теб) християнин, диктатурата по някакъв начин ще те облагодетелства, докато истината е, че тя нанася вреди върху цялото общество.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  17. 17 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4037 Неутрално

    До коментар [#11] от "Дедо Либен":
    След тежката угроза за европейските либерални скъпоценности която идва денонощно от Путин и большевиките с ушанки, тези заплахи от Ислямска Държава на европейците им се виждат като бели кахъри!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  18. 18 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    До коментар [#17] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Дедо Либен живее в Долно Уйно, където ни терорист, ни джихадист ще стъпи, затова пък си имаме мангали, но какво да се прави - куче без бълхи, не може!!!!
    Вие, гражданите на Света му мислете, как да си превъзмогнете "белите кахъри"!!!!

  19. 19 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    До коментар [#16] от "stupid_american":

    Не, тая работа с "нашата религия или смърт" са ги измислили муслимите (не ми давайте за пример покръстването на българите, там работата е в съвършено друг контекст). Справедливо е да почувстват техните камъни по техните глави.
    Отстъпката, която им се прави е, че няма да бъдат клани, както те са правили навремето, а само изгонени от Европа. Щом си в Рим, ще правиш като римляните. Точка.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  20. 20 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    До коментар [#19] от "БМЗ": Щом си в Рим, ще правиш като римляните.

    Или: "В чужд манастир, със свой устав не се ходи"!
    /Библията/

  21. 21 Профил на fresia
    fresia
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#13:"Иво"]. Искаш ли ние европейците да бъдем като изрдодите ИДилски!? Аз НЕ! [/quote]
    Отказът от "мирната" религия не носи щети на отказалите се.Това означава единствено отказ да не ни взривяват,мушкат с нож,стрелят и да викат Аллаху акбар само в къщи.
    Т.е.да спазват правилата на обществения ред.
    Или кротко да се върнат в родината си.

    Това,че ти си на страната на джихадистите,непременно им го спомени когато решат да ти режат тиквата пред камера.Много ще ти се смеят.

  22. 22 Профил на fresia
    fresia
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#7:"БМЗ"]Диктатурата е неизбежна. Тоя исламо-либерастки бардак не може да продължава дълго. [/quote]
    На война-като на война.
    Който вади меч,от меч умира.

    Всъщност бардакът си продължава.
    Елитите са недосегаеми и ни местят като пешки.
    Мантрата им е:"умрете мъчително,но заедно с ценностите си".
    Абе,бай Х.какви ценности може да има човек,чийто близък е умрял под ножа на Аллаху-то.......

  23. 23 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 424 Неутрално

    [quote#3:"Nil satis nisi optimum"]Чудя се, защо всички се натискат да живеят в ЕС и САЩ като там е толкова зле? Защо не се преселят в КНДР или Куба например, където мигранти не се чакат скоро?[/quote]

    И това какво общо има със статията? Или трябва да се заработи малко за бира и салата.

  24. 24 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2032 Неутрално

    Ми като има ислямисти, естествено е и да има опити за терористични атаки. Комбинацията от двете е неразривно свързана.
    Щом някои европейски политици ги поканиха любезно, те разбира се възползваха от щедрата покана и се инсталираха.
    А с тях и техните методи на въздействие. Искат си Шериат и това е. Който си е мислел че може да ги промени, той е сбъркал изначално.

    Panta rhei....
  25. 25 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#19:"БМЗ"]Справедливо е да почувстват техните камъни по техните глави. [/quote]

    До коментар [#19] от "БМЗ":

    Да наказваш хора само заради религията им.... Интересни критерии за справедливост.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  26. 26 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 424 Неутрално

    [quote#11:"Дедо Либен"]Докато светът не се обедини срещу Ислямска държава, спокойствие за Ню Йорк, Лондон, Париж, Брюксел и т.н. няма да има[/quote]

    А не мислиш ли, че това точно е целта. Враг трябва да има, за да се държи населението в подчинение и да слуша, да работят военните комлекси и някои да печелят милиарди. На всеки е ясно, че Русия и запада в случая имат общ враг, но нас ни заливат с информация колко опасна е Русия за нас, а онези дето режат глави на деца и горят живи хора ги оплакват по всички медии.

  27. 27 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    До коментар [#25] от "stupid_american":

    Ами точно това е справедливостта, символизирана от везните.
    С каквато мяра мериш, с такава ще ти премерят.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  28. 28 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 884 Неутрално

    При извънредни положения демокрацията
    не работи.Диктатурата е единственото
    решение по време на война, а положението
    в Европа е такова. Ислямизма може да бъде
    смазан само с крути мерки, място за хумани
    зъм няма !!!

  29. 29 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 424 Неутрално

    [quote#13:"Иво"]Твоето предложение не е далеч от това което правят изродите ИДилски в териториите, които те владеят... помохамеданчваш ли се или си аут![/quote]

    По принцип си прав и това би правилно, ако исляма беше просто една религия. Но ислямът не е религия, ислямът е система която включва всички аспекти от човешкия живот - политическо устроиство на държавата, съдебна система, образователна и т.н. няма аспект от живота на муслимите, които да не е определен от религията им. освен това ислямът има откровенни гео-политически аспирации. Поради тази причина аз не мисля, че тои трябва да с етретира като религии, а по скоро като фашизма, както фашизмът беше забранен, така и ислямът трябва да бъде забранен в този му вид. Ако тои се реформира и заприлича на една обикновена религия, тогава разбира се това няма да е нужно. Но тревожното е, че сега тенденциите са точно обратните.

  30. 30 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Нищо чудно.Мисля,че светът вече е достатъчно предпазлив и лесно може да разпознае предупрежденията!

  31. 31 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4318 Любопитно

    [quote#21:"fresia"]Отказът от "мирната" религия не носи щети на отказалите се.[/quote]

    Носи вреди на европейската демокрацията и европейските ценности една от които е свобода на вероизповеданията и религиите. Това е част от европейската харта за правата и свободите, ето тук може да я прочетете (дял I, член 10):

    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/BG/TXT/?uri=CELEX%3A12012P%2FTXT

    Тази харта е основополагащ документ за ЕС. Апропо, това също така е и американска ценност записана в тяхната конституция, както и една от основните ценности на които се гради и харата на ООН за правата на човека. Всеки, който си въобразява, че ЕС ще налага на даден човек или народ насила в коя религия да вярва или да не вярва просто живее в миналото или не е много наред с главата (най-меко казано).

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4318 Любопитно

    До коментар [#29] от "labby":

    Окей това си е ваше лично мнение. Като гражданка имате право на него, НО почти всички европейски политици, граждански организации, служби, комисии и така нататък приемат исляма за религия. Тези, които се занимават с тази религия отблизо като разни европейски и български арабисти също смятат така.

    И аз лично споделям тяхното мнение, а не вашето. Исляма си е типична религия със съществуването на Бог, ад и рай, ангели, пророци, празници обичаи и т.н.

    [quote#29:"labby"]Поради тази причина аз не мисля, че тои трябва да с етретира като религии, а по скоро като фашизма, както фашизмът беше забранен, така и ислямът трябва да бъде забранен в този му вид. Ако тои се реформира и заприлича на една обикновена религия, тогава разбира се това няма да е нужно. [/quote]

    А, според мен друго трябва да се направи. Невъзможно и нереалистично е да се забрани цяла една религия, още повече, че това е втората по-големина след Християнството. Но, може да се забранят или поне да бъдат обявени извън закона опасни и радикални секти в тази религия. Истината е, че исляма, както всички останали религии не е единна. Има много различни секти, течения и школи. В исляма тези секти, които създават проблеми, тероризъм, омраза и насилие са добре известни. Това са салафизма и уахабизма. Почти всички терористи принадлежат към тези две секти. Всички атентатори и привърженици на държавата на злото ИД, които извършиха нападения в ЕС са салафити или уахабити. Това е доказано, провери, ако искаш. Е, тогава ЕС има пълното право да забрани дейността на тези две секти на европейска територия. Това няма да е някакъв прецедент впрочем, защото в много европейски държави има забранена за дейността и финансирането на радикални псевдохристиянски секти от типа на сциентологията и свидетели на Йехова и тем подобни престъпни групировки. Тук говорим за европейски мащаб. Това може да се направи, ако европейските политици имат воля да го направят.

    На глобално равнище ще бъде по-трудно да се забрани уахабизма и салафизма, защото това е официалната религия в някои мюсюлмански държави. Но, ЕС поне може да забрани и замрази с тези държави, които разпространяват тази опасна и отровна сектанска идеология по света. Става въпрос на първо място за КСА и Катар и техните сателити по света.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на picko
    picko
    Рейтинг: 476 Любопитно
  34. 34 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 740 Неутрално

    В приказките пише, че едно време като дойде врагът пред портите, са излизали някои от първенците, да си ги избесят или обезглавят и да мирясат.

    Та така, ако ИДИЛ иска да реже глави- да почва от първенците, моля.

  35. 35 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 595 Любопитно

    новото нормално в европа.иначе най-големия враг е Русия р'ираш ли

    харпун
  36. 36 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2471 Любопитно

    И Европа що не се занимава с ИДИЛ, а с Русия?

  37. 37 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2471 Неутрално

    До коментар [#17] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Неадекватността в живота се наказва. Винаги! В следващата терористична атака може да пострада твой близък. Ще те питам тогава, какво ще пишеш.

  38. 38 Профил на fresia
    fresia
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Мюсюлманите в Русия са обикновени граждани,които ходят на джамия вместо на църква.
    Мюсюлманите в БГ не са проблем,освен,че гласуват за ДПС.

    Как става така,че ислямът е проблем само в ЕС?
    Защото ЕС не желае да се справи с него.
    Трябва му за нещо.Кани го и го храни с нашите пари.Насърчава го да се радикализира и развихри под предлог за някакви свободи.Вкл.свободата да трепеш хора,вместо да работиш.Да дразниш и да цапаш,като се кефиш,че домакините ти треперят и се унижават пред теб.
    Всичко това може да се оправи,но с други политици,които вече идват.Дано разузнаването си свърши работата и да няма терористични актове до момента,в който мюслитата сами ще си сменят религията или ще хващат самолета.Най-добре и двете.

  39. 39 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 424 Неутрално

    [quote#32:"Иво"]Окей това си е ваше лично мнение. [/quote]

    Това не е мое лично мнение. Това, че ислямът е политическа и военна доктрина, маскирана като религия, е широко разпространено мнение, но разбира се не можеш да го срещнеш в медията за общо поребление. Там ни се внушава, че ислямът бил религия на мира и друг подобен bullshit. Фактът, че точно стртаните където се разпространява ислямът в наи-реакционния му и мракобеснически вид, останаха настрани от арабските пролети, а се запролети точно в държавите където имаше един умерен ислям и мирно съжителство на различните религии, ме навежда на мисълта, че Саудитска Арабия и Катар се притесниха, че в тези държави може би ще настъпи някакво реформаторство и ислямът постепенно ще заприлича на една обикновена религия, и с помощта на своите първи приятели САЩ и до голяма степен Европа , доведоха до унищожаването на тези държави и краиното радикализиране на много мюсюлмани.

  40. 40 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2397 Неутрално

    До коментар [#36] от "Добрин Велков":

    Защото ИДИЛ е руско творение.

    The best way to predict the future is to invent it.
  41. 41 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Ми то и кучетата знаят това. Ама каква полза все едно да кажат че се чакат земетресения ама като ен знаеш кога и къде каква полза?

  42. 42 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3739 Неутрално

    В речта си вчера в Охайо Тръмп декларира отказ от политиката на политическа коректност и особено от тази на "глобално гражданство". Призова за приемане само на тези имигранти които имат потенциала да "обичат Америка". Подобни идеи се дискутираха като еретични в Европа, но май идва време на тестовете за имиграционна пригодност и полза...

  43. 43 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8323 Неутрално

    Ще стане като във филма на Доньо Донев. За избиването на змиите , трябваха таралежи, когато и те се превърнаха в проблем, докараха лисиците и т. н. Та и сега , ислямизма ще роди диктатурата, а после от нея трябва друг да ни спасява.

  44. 44 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4318 Любопитно

    [quote#39:"labby"]Това не е мое лично мнение. Това, че ислямът е политическа и военна доктрина, маскирана като религия, е широко разпространено мнение, но разбира се не можеш да го срещнеш в медията за общо поребление.[/quote]

    Е, хубаво. Не е само твое. Споделя се от много ислямофоби по света. Но, това не го прави вярно. Хората, които мислят като теб са малцинство. Но, не искам да спорим повече по този въпрос, както казах, всеки има право на мнение.

    [quote#39:"labby"] Фактът, че точно стртаните където се разпространява ислямът в наи-реакционния му и мракобеснически вид, останаха настрани от арабските пролети, а се запролети точно в държавите където имаше един умерен ислям и мирно съжителство на различните религии, ме навежда на мисълта, че Саудитска Арабия и Катар се притесниха, че в тези държави може би ще настъпи някакво реформаторство и ислямът постепенно ще заприлича на една обикновена религия, и с помощта на своите първи приятели САЩ и до голяма степен Европа , доведоха до унищожаването на тези държави и краиното радикализиране на много
    мюсюлмани.[/quote]

    Тука по скоро съм съгласен с теб. И затова смятам, че ЕС трябва да поддържа по-близки отношения с нормалните и светски мюсюлмански държави като Ливан, Сирия и Ирак и да седи настрани от мракобесните радикални и абсолютно НЕдемократични страни като СА, Катар, Бахрейн и други подобни.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  45. 45 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2528 Неутрално

    Как така ще нараства рискът. Нали все разправяхте, че докато има война ще има терор. Май терорът си е хоби без война. Но когато няма война разчитат само на хобито.

    подпис
  46. 46 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 613 Неутрално

    "Атентатите могат да бъдат извършени от групи или единични нападатели. Вероятно те ще използват експлозиви, автоматични оръжия, ножове, брадви, мачете или леки автомобили."

    Трябва да се помисли за разхлабване на законите за притежание на оръжие и самозащита в Европа, защото полицията не може да е навсякъде, а престъпниците и терористите винаги ще намерят начин да се въоръжат. В някои страни трябва разрешително за лютив спрей, такива закони са неадекватни на настоящата ситуация.

  47. 47 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Никаква диктатура няма да ни помогне, само ще докара нови проблеми, защото и държавата ще се превърне във враг. Демокрацията би могла да се справи, ако се върне към истинския си вид - със свобода на словото и мисълта, с право на самозащита на индивида и неговата собственост.

    Тези неща в момента липсват в Европа и несъмнено правителствата искат да отнемат още от свободите на гражданите в името на сигурността, но сигурност може да се постигне чрез връщане на отнетите свободи на гражданите. Иначе ще си докараме дистопията на Големия брат и може и да не бъдем заплашени от тероризъм, ще бъдем заплашени от правителството, което няма да е никакво подобрение. Аз мисля, че решението трябва да е във връщането на свободата на словото, за да можем да говорим публично за проблемите, и разхлабване на твърде строгите закони за самозащита.

    До коментар [#43] от "Роси":


    До коментар [#4] от "stupid_american":


    До коментар [#7] от "БМЗ":


    До коментар [#22] от "fresia":


    До коментар [#28] от "valtoro":

  48. 48 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 528 Неутрално

    [quote#46:"nemeria"]Трябва да се помисли за разхлабване на законите за притежание на оръжие и самозащита в Европа, защото полицията не може да е навсякъде[/quote]

    Прави се точно обратното. Въвеждат се постоянно нови и нови ограничения.
    [quote#46:"nemeria"]В някои страни трябва разрешително за лютив спрей[/quote]
    Във Великобритания! В Германия също не е разрешено, но спрей за кучета е разрешен, той върши по-добра работа от другия.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  49. 49 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 613 Неутрално

    До коментар [#48] от "EP":

    Забелязвам, че се прави обратното, правителствата искат още власт и контрол, демокрацията се изражда на тирания и хората са толкова глупави, че си мислят че за да имат повече сигурност трябвало да си дадат още от свободата, а истината е обратното. И никой не надава глас да се преразгледат законите за самощита и притежание на оръжие. Ако не ме лъже паметта, в Дания глобиха момиче използвало лютив спрей срещу насилник, щото било забранено. Западноевропейците са по-овце и от нас, богати, ама овце.

  50. 50 Профил на Georgi Prokopov
    Georgi Prokopov
    Рейтинг: 232 Неутрално

    Георги Прокопов
    Цяла ЕВРОПА, цял свят трябва да се обединят срещу ИСЛЯМА!!! Ислямът е огромна заплаха за цивилизацията, за цивилизована ЕВРОПА. Ако някой не го е разбрал, то той или не иска да го разбере, или е дебил.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK