От митично чудовище до беззъб демагог - медиите все още не разбират Тръмп


"Господин избран за президент, след като атакувате медията ни, може ли да ви задам въпрос?"




С тези думи репортерът на Си Ен Ен Джим Акоста влезе в може би най-неприятната сцена от първата пресконференция на Доналд Тръмп, след като бе избран за държавен глава на САЩ.


"Не! Не и ти. Не! Медията ви е ужасна", кресна в отговор Тръмп, а в отговор на настояването на Акоста го посочи с пръст и каза "Тихо. Тихо. Не бъди невъзпитан. Не бъди невъзпитан. Не, не може да ми зададеш въпрос. Вие сте "фалшини новини"."


Не за пръв път Тръмп влиза в конфронтация с журналисти, които не отразяват света така, както на него му се иска. Той не е и първият политик, който го прави.


Но инцидентът бе символичен за това какви ще бъдат отношенията между Белия дом и репортерите в идните четири години и какви грешки продължават да допускат медиите в отразяването на един


новоизлюпен политик, недосегаем за скандали и нетърпящ възражения.


Изводите от пресконференцията са два: първо, Тръмп е майстор на медийната манипулация, който умело делегитимира медиите, и превърна това в новина, изтласквайки всички въпросителни около прехода от бизнеса му към държавната служба, пише Джим Рутенберг за в. "Ню Йорк таймс".


Второ, новинарите все още са неволни съучастници в собственото си падение.


"Ако Тръмп игнорира или вкарва в черен списък медиите, които смята за враждебни, а останалите в бранша не ги защитят, обществото губи гледната точка на тези репортери, а всички ние губим възможността да държим хората на власт отговорни", коментира Пит Върнън, сътрудник на авторитетното издание Columbia Journalism Review.


"Тръмп и екипът му неведнъж са демонстрирали готовността си да отмъщават, тормозят и изхвърлят журналисти, на чиито въпроси той не иска да отговаря", посочва той.


Тръмп е медия сам по себе си


Избраният за президент сам по себе си е медия, коментира Емили Бел – директорът на Tow Center for Digital Journalism.


Главният му стратег Стивън Банън доскоро бе главен редактор на крайнодесния сайт Breitbart News. Зетят му и съветник в Белия дом Джаред Къшнър притежава The New York Observer. Питър Тийл – милиардерът от Силициевата долина, който помогна на кечиста Хълк Хоуган да съди Gawker, докато ги докара до фалит, също е близък до Тръмп. Има слухове, че Рупърт Мърдок говори с президента два-три пъти седмично.


Фотогалерия: Напрегнатата изборна нощ в САЩ >


"Тръмп вижда себе си не само като опозиция на пресата, а като неин конкурент", казва Бел.


В същото време медиите започнаха да го демонизират предварително, отбелязва писателят Лий Сийгъл – автор на шест книги и публикуван в The Nation, The New Yorker, The Wall Street Journal Slate и др.


"Започнаха да го наричат диктатор, още преди да е заел поста. Няма съмнение, че характерът му е тираничен. Но да приемат автоматично, че и управлението му ще бъде такова, е да заложат на една малко вероятна възможност, имайки предвид историята на Америка и силата на институциите ѝ."


Според Сийгъл провалът на медиите да предвидят възхода на Тръмп ги кара да свръхкомпенсират,


приписвайки му митични способности и окултни сили.


"Това го превръща в авторитарно чудовище, когато по всичко изглежда, че той е просто беззъб демагог, манипулиран от дясното."


"Принципът на Хайзенберг гласи, че не можеш да следиш едновременно позицията и скоростта на един обект в пространството. Медиите бяха обсебени да следят скоростта на Тръмп – туитовете му, противоречивите му срещи, заплахите му, изненадващите му изказвания.


Време е да се фокусират върху позицията му. Това означава да изместят фокуса си от Тръмп към връзките му със съюзниците и спонсорите, които са му нахлузили диамантен нашийник около врата."


Фотогалерия: Как Доналд Тръмп стигна до Белия дом >


За главния редактор на Columbia Journalism Review Кайл Поуп неспособността на американските медии да разберат възхода на Тръмп е "сред най-големите провали на журналистиката на това поколение и може би изобщо в съвремието".


"Първородният грях на журналистите по време на тези избори всъщност беше доста простичък – той се корени в провала на репортерстването.


Докато по-голямата част от тази страна вреше и кипеше в гняв, омраза и расизъм, прекалено малко репортери намериха време да потърсят хората извън големите градове на двата бряга и да ги изслушат."


"Сега трябва да започне нова епоха – период, в който репортерстването да е по-важно от мнението, период, в който журналистите търсят и опитват да разберат хора, с които имат лични и философски несъгласия", посочва той.


От митично чудовище до беззъб демагог - медиите все още не разбират Тръмп

© Shannon Stapleton, Reuters


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (209)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8504 Любопитно

    Това, че медиите все още не разбират Тръмп - означава, че са свикнали от десетилетия само да повтарят едни и същи изтрити вече шаблони !

    karabastun1@abv.bg
  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Започва да ми харесва Тръмп. Съгласен съм с мнението му за CNN и CIA.

    Да видим колко дълго ще е жив, обаче.

    TAKE THE RED PILL!
  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8504 Любопитно

    А и това, че медиите не разбират Тръмп - не е толкова важно!
    Лошото е, че медиите толкова са се отдалечили от реалния свят на обикновените хора, че не могат да разберат вече нищо !

    karabastun1@abv.bg
  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4102 Неутрално

    Още невстъпил в длъжносн, Дръмбо обяви детинска война на медиите и разузнаването, т.е. простреля се и в двата крака.

    Може би разчита на РИА Новости и ФСБ?

    По-скоро последните разчитат на него.. 😉

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на Феникс
    Феникс
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Тръмп е надежда за американците и за всички нормални хора по света, които виждат в негово лице човекът, който може поне отчасти да промени арогантната външна политика на САЩ и да овладее образа им на световен побойник. Дано да успее.

  6. 6 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4500 Весело

    "Това го превръща в авторитарно чудовище, когато по всичко изглежда, че той (Тръмп) е просто беззъб демагог, манипулиран от дясното".

    Доста меко определение за Тръмпи.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  7. 7 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    На Тръмп не му трябват медии, а тръмписти, както на Путин му трябват путинисти.

  8. 8 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    [quote#5:"Феникс"]Тръмп е надежда за американците и за всички нормални хора по света[/quote]

    Ако това е наистина така, значи положението е много зле.

    TAKE THE RED PILL!
  9. 9 Профил на Феникс
    Феникс
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Световният хулиган САЩ имат рядката възможност да коригират разрушителната си политика. Дано не я пропуснат.

  10. 10 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Ах този лош лош Тръмп не искал да отговаря на въпроси на лъживите медии, мъка мъка.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  11. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    Ще е интересно да видим от далавераджия дали ще стане президент, аз мисля, че няма, но ми е интересно.

  12. 12 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1057 Любопитно

    Не разбирам нуждата от публикуване на по сто статии за рижака в България и по-специално в Дневник...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  13. 13 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "Докато по-голямата част от тази страна вреше и кипеше в гняв, омраза и расизъм, прекалено малко репортери намериха време да потърсят хората извън големите градове на двата бряга и да ги изслушат."

    И какво имат да кажат тия хора? Интересно ми е, понеже всеки говори за това, че тия хора не били чувани, а не казва какво имат да кажат.

    Че им закривали работните места? Ами ... ако не са разбрали, Америка е капитализъм. Това е капитализма. В Америка идват хора от бедна България и Русия и си купуват до 5 години къща. Работа има, но никой не е абониран за нея.

    Какво друго казват тия "обикновени" хора, че вече ми писна да слушам тоя аргумент. Някой ще каже ли конкретно?

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  14. 14 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4102 Неутрално

    Между другото, докладът на британския шпионин, дето агент Каролев го обяви за фейк нюз и даже посочи "източника" (за радост на мурзилския хор), ще вземе да се окаже достатъчно достоверен, поне според шефа на SIS (MI6):
    http://www.independent.co.uk/news/world/americas/donald-trump-dossier-mi6-christopher-steele-russia-documents-alex-younger-a7528681.html

    Големи балами са SIS (MI6) - вярват на някакви фалшиви новини, вместо да изчакат експертното мнение на Калата, Румата, Хакуната и Мататата.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  15. 15 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 482 Весело

    [quote#0:"статията"]"Ако Тръмп игнорира или вкарва в черен списък медиите, които смята за враждебни, а останалите в индустрията не ги защитят, обществото губи гледната точка на тези репортери[/quote]Няма страшно, гледната точка на репортерите на Clinton News Network можем да прочетем и в New York Times и Washington Post например или направо да я поискаме от Democratic National Committee.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Хах, не само журналистиката се провали!

    Цели партийни централи се провалиха, полит- анализатори, лобисти...

    За сега е ясно едно- Тръмп хвърли камък в блатото, той цопна звучно и вдигна високи, концентрични вълни.

    Занапред ще поживеем и ще видим.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  18. 18 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2535 Весело

    [quote#0:"статия"]Тръмп е медия сам по себе си[/quote]
    И Дневник почва да схваща вече некои истини! Колкото и да плюете по Тръмп всичко ви се връща като бумеранг като при нещастното жупналистче от СNN, дето го отряза от пресконференцията!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Предполагам, че още в първите часове на мандата му, ще му бъдат предоставени документи, за които в момента не сънува, че може да знае. Няколко пъти вече му беше намекнато деликатно, а не толкова деликатно, от няколко агенции да си затваря устата по проблеми, за които няма достатъчно информация. Това не е като да организираш конкурси "Мис Вселена" и предавания "Стажантът". Сигурен съм, че тромпета е квалифициран за последното, но дали може да е начело на велика сила. ще се види в първите седмици след като се закълне.

  21. 21 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 935 Любопитно

    До коментар [#10] от "Зарзават":

    Репичке!
    И как CNN се вписва в категорията "Лъжливи медии"?

    Да разлая троловете!!
  22. 22 Профил на exjoy
    exjoy
    Рейтинг: 221 Весело

    Журналята ревът, щот загубиха правото да дефинират смисъла на понятията, определяно от техните спонсори 🐥🐤🐥

  23. 23 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Тръмп прави САЩ слаби. Това изиграва лоша шега и на Тръмп и на републиканците.
    Да му мислят. Особено с приказките за добрия Путин и лошото НАТО, както и за желанието му за разпад на ЕС

  24. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4102 Неутрално

    До коментар [#19] от "Sars Saraktos":

    "Не, просто им каза истината в очите. Че са платени проститутки, по-лоши и от истинските."

    Тъй де. И ЦРУ се оказаха на хранилката на Сорос.
    😆😆😆😆😈

    Ей, умора нямате...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 25 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Интересно защо не виждам отразяване на двете интервюта, които Тръмп е дал уикенда за два европейски вестника: Таймс и Билд!?

    В тези интервюта Тръмп казва, че
    1. НАТО е "obsolete"
    2. ЕС е в началото на края си
    3. Политиката на Меркел е катастрофа за Европа (нещо което и ние си го знаем без Тръмп да ни го казва)

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  26. 26 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 456 Неутрално

    [quote#14:"Norman Granz"]Големи балами са SIS (MI6) - вярват на някакви фалшиви новини, вместо да изчакат експертното мнение на Калата, Румата, Хакуната и Мататата. [/quote]

    Тъй като това го сер...ш навсякъде, да попитам риторично, това MI6, същото MI6 ли е, което години наред търсиха оръжията за масово унищожаване в Ирак, та после чак Блеър трябваше да се извинява, че войната там била "грешна"?

  27. 27 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    [quote#25:"Зарзават"]Интересно защо не виждам отразяване на двете интервюта, които Тръмп е дал уикенда за два европейски вестника: Таймс и Билд!?
    [/quote]
    Интервюто е едно за двете медии

  28. 28 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    [quote#5:"Феникс"]Тръмп е надежда за американците и за всички нормални хора по света[/quote]

    Комундетата винаги говорите от името на народа.

    The best way to predict the future is to invent it.
  29. 29 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#24] от "Norman Granz":

    И какво, не е ли вярно?

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  31. 31 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#27] от "stanislavdi":

    Да прав си, извинявам се.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  32. 32 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    Никой няма да го остави да си разиграва коня.И все пак,нека встъпи в длъжност,да видим първите му политически решения,да видим ефекта от тях във вътрешно и външно политически аспект,а и реакциите на обикновените хора в САЩ.

  33. 33 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4500 Любопитно

    До коментар [#23] от "stanislavdi":

    Абсолютно, той вреди не само на САЩ, той вреди и на останалия свят. Впрочем надявам се от Дневник скоро да пуснат статия за интервюто което са взели вчера една британска и германска медия с Тръмпи. Там той отново критикува и ЕС и НАТО.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    Ами, медиите отдавна са корпоративни организации служещи за пропаганда, прокарване на политики и обслужване на нечии интереси. Медиите в днешно време, включително тези които се водят мастодонти в журналистиката като сиенен и бибиси разчитат на туитове, за да пишат статии и видео в ютуб за доказателства и източник на информация... и не се притесняват от това. Вече не се търсят няколко независими източника, за да си напишеш материала. Журналистиката отиде по дяволите, а репортерите се превърнаха в симпатизанти на този или онзи политически отбор и разказаха играта на професията...

    И да, с Тръмп, Брекзит и мигрантската вълна в Европа лъсна цялата несъстоятелност на западната журналистика, която не е просто в застой, а в полуразпад. Стана ясно, че обслужва корпоративни и политически интереси и е изгубила реалността и не знае какво мисли средностатистическия човек. Или не им пука, защото от него на идва заплатата. Защото вече не тиражите им правят приходите... И после изведнъж са изненадани... няма изненада, има последствия.

  36. 36 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 482 Весело

    До коментар [#25] от "Зарзават":
    [quote#25:"Зарзават"]Интересно защо не виждам отразяване на двете интервюта, които Тръмп е дал уикенда за два европейски вестника: Таймс и Билд!? [/quote]Спонсорите зад океана още не са се събудили и не са изпратили правилното отразяване на интервюто, а Дневник не искат да рискуват да изгубят някой долар с импровизиран материал.

  37. 37 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4102 Неутрално

    До коментар [#33] от "Иво":

    "Там той отново критикува и ЕС и НАТО."

    Явно досието му е бая дебело.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  38. 38 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 397 Неутрално

    [quote#25:"Зарзават"]НАТО е "obsolete" [/quote]

    И след това казва, че била много важна за него институция (което си пропуснал нарочно?).
    Веднъж путин му го нашепва, а в следващият момент здравия разум.
    Трудна работа е тръмпистката - да тъчеш на два стана.

    Every cradle is a grave.
  39. 39 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    [quote#33:"Иво"]Абсолютно, той вреди не само на САЩ, той вреди и на останалия свят. Впрочем надявам се от Дневник скоро да пуснат статия за интервюто което са взели вчера една британска и германска медия с Тръмпи. Там той отново критикува и ЕС и НАТО.[/quote]
    Четохме го Иво. Проблема на Тръмпа е, че езика му изпреварва мисълта. Света го очават 4-ри много трудни и шантави години.

  40. 40 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4500 Любопитно

    До коментар [#32] от "chicago514":

    Те реакциите на американците вече са видими. Покрай церемонията му за встъпване в длъжност тази седмица във Вашингтон ДС ще над 90 различни протестни шествия и митинги срещу него.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  41. 41 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4500 Разстроено

    [quote#39:"stanislavdi"]Света го очават 4-ри много трудни и шантави години. [/quote]

    За съжаление и аз мисля така.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  42. 42 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    [quote#35:"diegos"]И да, с Тръмп, Брекзит и мигрантската вълна в Европа лъсна цялата несъстоятелност на западната журналистика[/quote]
    Аха, и източната журналистика е с едни гърди напред?

  43. 43 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Директорът на ЦРУ предупреди Доналд Тръмп да внимава какво говори
    Бравас!!!

    Тръмп влиза в конфронтация с журналисти
    Чудничко!!!

    Сенатът на САЩ ще разследва връзки между екипа на Тръмп и Русия
    Прикрасно!!!

    Инспекторат ще разследва действията на ФБР с пощата на Клинтън
    Виликолепно!!!

    Номинираният за държавен секретар на САЩ се разграничи от Тръмп по ключови въпроси
    Проста музика за мойти уши!!!

    Колко по са джокат, ядат, заяждат, кунфронтират, разследват, разравят вътришно, толко по-малко сили че им остават да "оправат света" и "изнасат димокрация" външно!! Как да ней доволен чувек??

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  44. 44 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 935 Неутрално

    До коментар [#25] от "Зарзават":

    Допълнение!
    Последно, Тръмп каза:
    "Санкциите за Русия ще бъдат свалени, ако постигнем ядрено предоговаряне!"
    Руснаците отговориха: "Няма, пък!"
    ...........................
    Ами сега????

    Да разлая троловете!!
  45. 45 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 397 Неутрално

    [quote#37:"Norman Granz"]Явно досието му е бая дебело. [/quote]

    Ами явно бая пикаене е паднало с руските проституки. Има две обяснения по повод поведението на Тръмп - или го играе двоен агент срещу Русия (малко вероятно), или наистина руснаците го държат с нещо.

    Ето един туит от 2012 https://twitter.com/realDonaldTrump/status/266618875758645248

    Доста иронично, имайки предвид аплодисментите в руснакат дума и шампанското след избора на Тръмп за президент.

    Every cradle is a grave.
  46. 46 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#38] от "Ватник":

    Не бе Хилари е президент на САЩ, Брекзит няма, Тайков го избраха за президент на България.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  47. 47 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    До коментар [#33] от "Иво":

    А защо да не ги критикува? ЕС се разпада, НАТО е неефективен. Защо да не се назовават нещата с истинските им имена? Самите генерали в НАТО дават интервюта, че в момента алианса е далеч от желаната боеспособност, липсва координация, липсват ясни цели, нормативите които имат за предислокация на големи войскови части са неизпълними, защото не разполагат с логистични възможности за това.... Бундесвера миналата година направи равносметка за това колко танкове и самолети са боеспособни и крайният извод беше потресаващ...

    Държавите в НАТО отдавна са загърбили финансовите си ангажименти към пакта- това каза Тръмп. Той не е съгласен САЩ да плаща вноските на останалите... това не е критика. Това е констатация.

  48. 48 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#40] от "Иво":

    90 протестни шествия от общо 900 души платени от Сорос, на фона на 1 000 000 присъстващи.

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  49. 49 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    [quote#40:"Иво"]Те реакциите на американците вече са видими. Покрай церемонията му за встъпване в длъжност тази седмица във Вашингтон ДС ще над 90 различни протестни шествия и митинги срещу него.[/quote]
    Ееее, винаги е имало такива протести. Стига да не преминават границата протеста е хубаво нещо. Действа изтрезняващо.
    Иначе някой от обкръжението му трябва да му кажи, че САЩ не са само президентството.

  50. 50 Профил на Neal Oliver
    Neal Oliver
    Рейтинг: 499 Неутрално

    [quote#25:"Зарзават"]В тези интервюта Тръмп казва, че
    1. НАТО е "obsolete"
    2. ЕС е в началото на края си
    3. Политиката на Меркел е катастрофа за Европа (нещо което и ние си го знаем без Тръмп да ни го казва) [/quote]

    В момента той се явява нещо като “Джелсомино в страната на лъжците.

    Don’t Wanna Read Between The Lines I Know What’s Good, I Know What’s Fine I Know What Makes Me Feel Just Right Don’t Wanna Have An Endless Fight
  51. 51 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 397 Неутрално

    До коментар [#46] от "Зарзават":

    Дезинформацията е изобретение на руските тайни служби, като терминът като такъв става популярен в западните страни чак през 80-те.
    Нормално е по-голямата нискоинтелигентна част от населенито да бъде по-лесно манипулируема.

    Every cradle is a grave.
  52. 52 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3532 Неутрално

    До коментар [#5] от "Феникс":

    Хи-хи-хи-хи-и-и-и-и...! Баламурниците в САЩ и по света вярвали, че милиардер от САЩ щял да работи за тях, а не за себе си...! Ха-ха-ха-а-а-а-а...! Същите хора, вероятно вярват, че Тръмп е станал милиардер, защото повече дава, а не защото повече взема! Същите тия хора си мислят, че ще разбие системата, която го е направила милиардер, за да има за хората, които са гласували за него...! Ха-ха-ха-а-а-а-а...!
    Още не е станал президент и се изпокара с всички, освен с Путин разбира се! Няма как, да издържи дълго по този начин...!

    Бивш tww09306483.
  53. 53 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#44] от "lone_wolf":

    Санкциите срещу Русия ще бъдат свалени, когато големите началници на САЩ и Русия се разберат. Ние в България сме 10-та дупка на кавала и никой не ни пита за нищо, правим това което големият началник от САЩ ни заповяда. Същото важи и за големите в ЕС - Франция, Германия Италия, те не са десета дупка, ами 5, 6 и 7-ма.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  54. 54 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 914 Неутрално

    "Тръмп вижда себе си не само като опозиция на пресата, а като неин конкурент", казва Бел.
    -----------------
    Всъщност закономерно , след като отдавна вече няма независима журналистика, а слугинаж на определени политически/корпоративни/рекламодателски интереси.
    Журналистиката умря, когато спря да се храни от продажбата на продукта си на читателите/зрителите.
    А след като някой друг диктува с какво ще се пълянт страниците, защо пък това непременно трябва да е някаква безименна фондация/корпорация/рекламодател, а не Тръмп?

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  55. 55 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Тръмп е непредвидим. Опасно е дори за Русия, особено за Русия.

  56. 56 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#51] от "Ватник":

    Разбира се, дезинформацията и обработката на общественото мнение е важно оръжие и то се практикува както от САЩ така и от Русия, а на нашата територия дори и от по-малки играчи като Турция. Това не е само български феномен - има го навсякъде по света.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  57. 57 Профил на cyril_collard
    cyril_collard
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Много хора виждат в обезценяването на мейнстрийм медиите нещо положително, но всъщност е точно обратното. Мейнстрийм медиите неслучайно са мейнстрийм: за тях се знае всичко. Знае се кои са репортери и журналисти, това е тяхната професия и те имат реноме да пазят, в което се състои животът им, знае се откъде е информацията, важат най-високите стандарти в професията.

    Мисълта, че мейнстрийм медиите биха били по-неточни от хиляди знайни и незнайни сайтчета, които не подлежат на никакъв контрол е не само наивна, но ще бъде и пагубна.

    Де факто, ще живеем в свят, в който всичко е вярно и нищо не е вярно, без възможност да разберем истината или фактите. Това неминуемо ще се отрази на съдбата на човечеството.

  58. 58 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3709 Неутрално

    "Сега трябва да започне нова епоха – период, в който репортерстването да е по-важно от мнението, период, в който журналистите търсят и опитват да разберат хора, с които имат лични и философски несъгласия"

    Сийгъл е твърде ... политкоректен.
    Простичко казано ... медиите се превърнаха в агитпроп на неотроцкистите.

  59. 59 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 424 Неутрално

    [quote#4:"Norman Granz"]Може би разчита на РИА Новости и ФСБ? [/quote]
    Не, разчита на Туитър... Впрочем вчерашната "новина", че от Туитър са се заканили да изтрият профила му се оказа елемент от хибридната война срещу Тръмп.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  60. 60 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 808 Неутрално

    точно това заслужава CNN след като заедно с Buzzfeed разпространиха фейк новината с измислените от 4chan-потребителите глупости за Тръмп, отделно толкова нагъл репортер не бях виждал

    twitter.com/voxybg
  61. 61 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3630 Весело

    [quote#5:"Феникс"]Тръмп е надежда за американците и за всички нормални хора по света[/quote]
    Доналд Тръмп - надежда на прогресивното човечество.
    Чудя се какво харесва един крайно беден ортодоксален болшевик като теб и подобните ти в един свръх-богат капиталист - изедник. Да не би да е защото Путин ти е казал да го харесваш? Той ако ти нареди, ще приемеш исляма. За теб това е абсолютно сигурно.

    Gunter glieben glauchen globen
  62. 62 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 424 Неутрално

    [quote#57:"cyril_collard"]Много хора виждат в обезценяването на мейнстрийм медиите нещо положително, но всъщност е точно обратното.[/quote]
    Напротив - положително си е от всякъде. Аман от правилни медии показващи правилно какво се случва (или се крие това което неправилно се е случило).

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  63. 63 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3532 Неутрално

    До коментар [#47] от "diegos":

    Я кажи, кои са тия генерали от НАТО, дето ги раздават тия интервюта...? Остана да кажеш, че са специално за руски медии...!
    Естествено, в очите на всеки български комунист, ЕС се е разпаднал отдавна! Само дето комунист, като види евро гледа да го прибере, ама не отива в банката, че да го смени за раубли...!

    Бивш tww09306483.
  64. 64 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3709 Весело

    [quote#51:"Ватник"]Дезинформацията е изобретение на руските тайни служби[/quote]
    Боже!
    Лао Дзъ още я дефинира и позиционира като инструмент в тактиката и стратегията.
    600 години преди Христа ...

  65. 65 Профил на exjoy
    exjoy
    Рейтинг: 221 Любопитно

    До коментар [#13] от "stupid_american":
    Че им закривали работните места? Ами ... ако не са разбрали, Америка е капитализъм. Това е капитализма.
    -----

    Това не е капитализъм, това е Неомарксизъм!

    Мислиш ли, че Маркс е вярвал истински в така наречените "противоречия на капитализма", ако беше така нямаше да ги описва в 2000 страници! Описаните от Маркс "противоречия на капитализма" са инструкции за събаряне на капитализма и заманята му с Неомарксизъм.

    Напънете се малко и се светнете, че вас Ви направляват марксисти.

  66. 66 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 935 Любопитно

    До коментар [#53] от "Зарзават":

    Хайде пак!
    EU GDP е по-голямо от USA GDP!
    Кой е големия, и кой малкия?

    Да разлая троловете!!
  67. 67 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2691 Неутрално

    Новоизбраният президент Тръмп е изключително коментирана тема. Мноето скромно мнение е, че :
    - първо той е типичен СЕО, властен, арогантен опитващ да наложи мнението и виждането си, преследващ резултата и нямащ за цел да вниква в детайлите. Това което е важно е , че към настоящия момент той успява да постигне търсеният от него резултат. Остава отворен въпросът каква е цената за това. Но това всъщност не е негов проблем. В тази ситуация е изключително важно с какъв екип ще работи и какви (в какво състояние) са предпазните механизми на САЩ, които да му попречат да допусне сериозни "грешки/проблеми".
    - второ: много са коментарите, че Тръп не е политик, но от това което е публично моето мнение е, че Тръмп под някаква форма се е занимавал/интересувал с/от политика от много години (десетилетия), което предполага, че всичко което наблюдаваме е следвана стратегия.
    - трето: света, като цяло навлезе в много опасен период и все повече са знаците, че ни предстои да "видим" голям конфликт (дори и военен), при който да се пререгулират много от моментните отношения. Има множество проблеми относно населението и ресурсите, които са "глобални проблеми" и които според мен нямат "нормално" решение.

    Модератора е неадекватен!
  68. 68 Профил на cyril_collard
    cyril_collard
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#62] от "Кристалин Боков":
    [quote#62:"Кристалин Боков"]Напротив - положително си е от всякъде.[/quote]

    Напротив - отрицателно си е отвсякъде.

    Можем така да продължим, ако желаете. Вие ще ми казвате аргумента "положително е", аз ще ви казвам в отговор "отрицателно е". И така до края на света.

    Какво на вас ви е писнало не е интересно, поне не и за мен.

  69. 69 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4500 Любопитно

    До коментар [#48] от "Sars Saraktos":

    Да, да 900 души, ама друг път. Ще има десетки, ако не и стотици хиляди протестиращи срещу този шут тази седмица в столицата.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  70. 70 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3630 Неутрално

    [quote#62:"Кристалин Боков"]Аман от правилни медии показващи правилно какво се случва [/quote]
    Ма разбира се. Аман от Дневник. Искаме си Блиц.

    Gunter glieben glauchen globen
  71. 71 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#69] от "Иво":

    Ами и 9000 да са, ако Сорос даде толкова пари, на фона на 1 000 000 присъстващи поддръжници на новия американски президент са капка в морето. И да си искат Хилари, все тая, президентът е Тръмп. Свиквайте.

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  72. 72 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    [quote#47:"diegos"]ЕС се разпада, НАТО е неефективен.[/quote]

    С една дума - гнием
    То и по време на соца така чакахме капитализма да умре.

    The best way to predict the future is to invent it.
  73. 73 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3709 Весело

    [quote#66:"lone_wolf"]Хайде пак!
    EU GDP е по-голямо от USA GDP!
    Кой е големия, и кой малкия? [/quote]
    Хайде пак!
    Европейските лидери, (и кандидатлидери ), тичат до Вашингтон, а не американските кандидатпрезиденти и президент до Европа.

    Кой е големият и кой - малкият?

  74. 74 Профил на cyril_collard
    cyril_collard
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Дори и да правят грешки понякога, мейнстрийм медиите са единствените, на които може да се има доверие, и да се проверят източниците. Напоследък стана модерно да се хули СНН, но нека някой посочи по-обективна медия от тях. Не казвам, че са най-обективните. Просто давам повод за размисъл на хората, които си мислят, че СНН са някаква крайност, фейк нюз и т.н.. Дайте примери с медии, на които трябва да вярваме повече отколкото на СНН. И ще видите, че медиите, които ще посочите, са или още по-необективни, само че в посока, която на вас ви се иска. Или са медии, които не се различават много от СНН.

    Масовото охулване на авторитети е много, много страшна тенденция. Мирише на нацизъм.

  75. 75 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#70] от "Blood Red Skies":

    аре стига с тия блиц постоянно, с който оправдавате безобразните лъжи и манипулации на Дневник относно Доналд Тръмп

    twitter.com/voxybg
  76. 76 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#66] от "lone_wolf":

    Боже, Боже, ама ти сериозно ли с такива аргументи ми излизаш? Първо, че това не е вярно, за 2015 БВП-то на САЩ е 18.036.650 милиона долара, а на ЕС 17.371.618 милиона долара.

    Само да ти кажа, че БВП-то на Великобритания е толкова колкото сбора на 20-те най-малки икономики на ЕС. Т.е. колкото на 20 държави.

    Ако не си спомняш имаше едно събитие от лятото на миналата година - Брекзит! Той още не е факт, но това тепърва предстои.

    Я сега сравни и военните сили на ЕС и на САЩ и може и да ти се проясни малко. Европа е васал на САЩ, ако това още не си го разбрал - явно живееш в паралелен свят.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  77. 77 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2273 Неутрално

    [quote#61:"Blood Red Skies"]Чудя се какво харесва един крайно беден ортодоксален болшевик като теб и подобните ти в един свръх-богат капиталист - изедник[/quote]

    Българският комунист пречупва всичко, през погледа на кремълските бандити! Което е добро за руските разбойници, е добро и за тях! За това харесват клоунът Тръмп!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  78. 78 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#74] от "cyril_collard":

    ти се шегуваш, почти всички медии са по-обективни от CNN хахаха
    ти си живееш с разбирания от преди 10 години, CNN отдавна не е това което беше, в момента дори FOX News са пъти по-обективни от CNN не случайно имат 3 пъти по-висок рейтинг от тях, CNN падна до 0.9 млн. рейтинг след изборите - 40% спад докато останалите медии си запазиха числата - Fox News 2.5 млн. среден рейтинг

    twitter.com/voxybg
  79. 79 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    До коментар [#63] от "tww09306483":

    До коментар [#63] от "tww09306483":

    Извинявам се, че ти давам линк към ББС, знам, че предпочиташ руски медии, че явно това е единствения език който е разпознаваем за теб, но това си е твой проблем...

    http://www.bbc.com/news/world-europe-38508774

    Интервюто е прясно прясно...

    Barrons noted that supplied the British Ministry of defense goal is two years to have the armed forces ready for war with such a country as Russia — would require «extensive intensification, planning and organizing work and increase the defense capacity».

    According to him, in this case, just look at the state of NATO in a state of complete demobilization.

    «The Alliance… is not in a state of high alert. In any case, many of the defence capabilities of NATO are not adapted to dealing with what can now demonstrate Russia», — said the General.

    Barrons noted that when there is no «threat perceptions on the part of Russia», the government spend the budget on other things. In his opinion, this is not the best plan for the future. «Can we guarantee that the future will be as favorable as the recent past? And if not, then you need to do something different, some other choice», — sums up the General.

    Earlier, Barrons wrote to the head of the UK Ministry of defence a letter in which he stated that the British army has no equipment to fight, for example, with Russia. According to him, Britain has ships and planes, but they are often not even ammunition, as the London «accustomed to dependence on us forces».

  80. 80 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    Искам да попитам Дневник, как точно разбраха, че Тръмп му говори на "ти", при положение, че в английския тази форма е отпаднала твърде отдавана? Това се казва предубеждение.

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  81. 81 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    [quote#74:"cyril_collard"]Дайте примери с медии, на които трябва да вярваме повече отколкото на СНН. [/quote]

    Infowars
    Zerohedge
    Правда
    канал Звезда

    The best way to predict the future is to invent it.
  82. 82 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2273 Неутрално

    Цитат от статията: "Не! Не и ти. Не! Медията ви е ужасна", кресна в отговор Тръмп"

    CNN е най-голямата и доказано най-обективната медия в света! Комунистите не я харесват по-принцип! Надявам се CNN да продължи с разкритията си за руско-тръмпските тайни договорки и в крайна сметка да се стигне до логичният импийчмънт на Тръмп!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  83. 83 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1616 Неутрално

    [quote#25:"Зарзават"]1. НАТО е "obsolete"
    2. ЕС е в началото на края си
    3. Политиката на Меркел е катастрофа[/quote]
    Щура мечтателка си!
    Всъщност това са разрушителните мечти на Москва, а ти си -Говорит Москва!

  84. 84 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3260 Неутрално

    До коментар [#17] от "mr. wonderworld.":

    Не камък в блатото ,а бомба в канализацията.Ще има ла-нян тайфун поне 4 г. Човекът може да прави шоу ,а не политика.

  85. 85 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    [quote#25:"Зарзават"]Интересно защо не виждам отразяване на двете интервюта, които Тръмп е дал уикенда за два европейски вестника: Таймс и Билд!?[/quote]

    Щото от Билд искат 99 центи за да го четеш

    Тука го има пиратско - http://uploaded.net/file/j32kmc38/0bVj1uc.rar

  86. 86 Профил на cyril_collard
    cyril_collard
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#78] от "voxy":

    Рейтингът не ме интересува, особено във формата, в която го поднасяте вие.

    Интересува ме примерът ви за по-обективна медия и посочването на Фокс, която и малките деца знаят, че е републиканска, мисля, че показва, че съм прав. Де факто не можете да назовете по-обективна медия от СНН.

  87. 87 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    Ами Тръмп просто ги същиства с простащината си. Доста от нормалните хора не са в състояние да реагират на минутата на толкова простотия.

    За мен той е американския Бай Ганьо - нахален, простак и хитрец-комбинатор.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  88. 88 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#19:"Sars Saraktos"]До коментар [#4] от "Norman Granz":

    Не, просто им каза истината в очите. Че са платени проститутки, по-лоши и от истинските. [/quote]

    Решително възразявам! Истинските проститутки не са лоши - особено класните

    /не се чете/
  89. 89 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 854 Неутрално

    [quote#25:"Зарзават"]В тези интервюта Тръмп казва, че
    1. НАТО е "obsolete"
    2. ЕС е в началото на края си
    3. Политиката на Меркел е катастрофа за Европа [/quote]
    Самата истина, затова и са пропуснати тук!!
    Както казва автора на статията "трябва да започне нова епоха – период, в който репортерстването да е по-важно от мнението, период, в който журналистите търсят и опитват да разберат хора, с които имат лични и философски несъгласия", ама това е трудна работа.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  90. 90 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    1. Медиите са се разраснали и изискват на всяка цена огромни количества страници. Поради това са готови да публикуват всякакви истории, верни, измислени, предполагаеми. И губят времето на читателите и на политиците с изясняване на несъществени клюки.
    2. Страницата на Дневник може да бъде само една трета от сегашната без да сме загубили нищо съществено.
    3. Никой не се задълбочава върху политическите начинания на Тръмп. които са съществена промяна в американската политика
    4. Демократичната партия на САЩ е смешна с поръчките си за компромати за Тръмп
    5. Ако медийното отразяване продължи в този тон ще се наложи да чета Економист, Франкфуртер Алгемаине, Зюддойче цайтунг, Цюрхер Цайтунг и дори Ню-Йорк Таймс.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  91. 91 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    [quote#82:"Rim"]Надявам се CNN да продължи с разкритията си за руско-тръмпските тайни договорки и в крайна сметка да се стигне до логичният импийчмънт на Тръмп! [/quote]

    Офертата на Тръмп се изясни. Отпадат санкциите срещу Русия, като в замяна Русия подписва споразумение за намаляване на ядрените оръжия. Т.е. заличават се две безсмислени неща. Русия печели две точки, а САЩ - една, но важна точка. Понеже така САЩ намаляват значително конфронтацията с Русия и могат да се концентрират върху Китай.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  92. 92 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3337 Весело

    До коментар [#60] от "voxy":

    Каква фейк новина са разпространили СНН? Казаха каквото и другите медии - че има доклад с непотвърдени връзки и зависимости на Тръмп от Русия. Това дори Фокс Нюз не го премълча, защо не искаш и тях да изгонят от пресконференцията?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  93. 93 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3532 Неутрално

    До коментар [#79] от "diegos":

    А-а-а-а... Британски генерал... Добре, ама ти откъде разбра, че НАТО не е ефективен? Въпросния генерал се оплаква, че бюджетите не отделяли достатъчно пари, за въоръжаване и отбрана. Нормално, което въобще не потвърждава твоите умозаключения...! Въпреки многото проблеми, които НАТО изпитва, няма нещо по-добро, за момента...!
    Така, като гледам и руската армия не е цъфнала и вързала, въпреки големите приказки...! Отделно, никога не съм разбирал невероятната глупост на руснаците да налагат със сила своята изостаналост и примитивизъм на довчерашните си "съюзници" и с лекота да губят сферите си на влияние...! Вярно, трошат доста пари, за да си поддържат по места агентурата, изразяваща се в крадливи комунисти из източноевропейските държави..., но само това няма как да е достатъчно. Изтърваха духа от бутилката. Хората видяха с очите си, че в прогнилия Запад се живее доста по-добре...!
    Дори и нашата Корнелия, се разхожда често оттатък океана, че да иде на гости на сина си, ама на нас ни говори дежурните социалистически глупости на тема Русия...!

    Бивш tww09306483.
  94. 94 Профил на cyril_collard
    cyril_collard
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Това, което се случва е, хиляди авторитетни източници критикуват, предупреждават и се разграничават от Тръмп. Това няма как да не прави впечатление. Чудно ми е, с какъв акъл някои хора си мислят, че всичко това е бял кахър и че няма страшно.

    Отрича се мъдрост, градена в свободните общества в последните 50 години: време, в което несъмнено животът на човечеството е най-добрият виждан някога.

    Отричането става най-вече на базата на компрометиране на авторитета. Така, на всяка медия, на всяка личност, позволила си да публикува или каже нещо, което не се нрави на Тръмп, бива лепнат обиден етикет. BuzzFeed са pile of garbage. CNN са fake news. Мерил Стрийп е надценена актриса.

    Всеки, който критикува Тръмп, излиза като да има някакъв проблем, според Тръмп. Помислете си - толкова много авторитетни хора са на едно и също мнение. Възможно ли е всичките да са платени, глупави, некадърници? Кое е по-вероятното: това, или че просто масата от привърженици на Тръмп действа съвсем инстинктивно и нерационално. Честно казано, не съ виждал ситуация, в която толкова много авторитети да се окажат неправи. Но съм виждал голяма маса от хора да действат по силата на политическа психоза. Случвало се е и в хитлеристка Германия, и в комунистическите страни. И най-важното е, че във всички случаи е имало отхвърляне на авторитетите и статуквото.

  95. 95 Профил на cyril_collard
    cyril_collard
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#90] от "vxa15365434":
    [quote#90:"vxa15365434"]3. Никой не се задълбочава върху политическите начинания на Тръмп[/quote]

    Може би защото такива няма?

  96. 96 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3532 Неутрално

    До коментар [#90] от "vxa15365434":

    "... Никой не се задълбочава върху политическите начинания на Тръмп. които са съществена промяна в американската политика ..."!

    Да де...! Кои са политическите му начинания? До какво ще доведат е една друга работа...!


    Бивш tww09306483.
  97. 97 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    До коментар [#93] от "tww09306483":


    [quote#93:"tww09306483"] Британски генерал... Добре, ама ти откъде разбра, че НАТО не е ефективен? [/quote]

    Sir Richard tells Hardtalk's Stephen Sackur that Nato defences have been in "progressive demobilisation" and "not in a state of high readiness" or designed to deal "with the kind of things Russia is now able to present".

    Не просто британски генерал, а до миналата година е бил шеф на британското обединено командване. На такъв пост си наясно в какво състояние е НАТО.


  98. 98 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3709 Весело

    [quote#88:"Тони Шнайдера"]Решително възразявам! Истинските проститутки не са лоши - особено класните[/quote]
    Прав си, брат'чет!
    Не трябва да се обижда професионализма.

    Тия са като тъщи от Фкултето!

  99. 99 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3820 Неутрално

    секи 4ти км

    Това бе дистанционна мярка...
    От Тръмп НПО.

    След броени дни ще влезе с двата крака.
    С Правомощия да забрани всички медии.

    Тогава ще изплава точната истина.

    Да му мислят нациите с медии.
    Обслужвани от Телеграфна Агентура на СС (в частност).

    До коментар [#17] от "mr. wonderworld.":

    За сега е ясно едно- Тръмп хвърли камък в блатото, той цопна звучно и вдигна високи, концентрични вълни.

    Занапред ще поживеем и ще видим.

  100. 100 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Дали Тръмп влиза в конфронтация с журналисти, които не отразяват света така, както на него му се иска или определени журналисти влизат в конфронтация с Тръмп защото неговия свят не е такъв какъвто на тях им се иска е спорен въпрос. Нека не забравяме демонизирането на Тръмп от същите тези медии, които станаха съучастници в собственото си падение. Е, въпреки всичко американците решиха. Тръмп е Президент. Жалното блеене след този факт, все повече се превръща в жалко.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK