Слънчев бряг е втората най-евтина дестинация за екскурзия за британците през 2017 г.

Слънчев бряг е втората най-евтина дестинация за екскурзия за британците през 2017 г.

© Надежда Чипева, Капитал



България се нареди до Португалия и Япония като най-предпочитаните дестинации за туризъм от британците през 2017 г. Това показва последното проучване Holiday Barometer, което се прави всяка година от британските пощи.


От него става ясно, че през тази година Слънчев бряг е вторият най-евтин курорт, който може да бъде посетен от гражданите на Обединеното кралство. Средно на ден един британец ще похарчи 33.53 паунда в Слънчев бряг. В тази сума е включена бутилка вода, едно кафе, безалкохолна напитка, слънцезащитни средства и тристепенно меню за вечеря, в което е включено чаша вино и малка бира.


Пред българския курорт е само Алгарве в Португалия. Според проучването там британците ще харчат по 33.36 паунда на ден, което е с около 10% повече спрямо миналата година. На трето място са поставени курортите в испанския район Коста дел Сол.




От британските пощи са установили, че през 2016 г. гражданите на Обединеното кралство са посетили много екзотични дестинации, въпреки че паундът стигна най-ниските си нива спрямо долара от 31 години насам. Азия и Латинска Америка са били сред предпочитаните континенти за посещение дори и след референдума във Великобритания, на който се реши страната да напусне Европейския съюз. През 2017 г. обаче британците ще заложат на по-евтини дестинации за своите екскурзии.


Японската столица Токио пък е най-рентабилното място за дългосрочна почивка, сочи проучването. Там един британец би харчил по 58.47 паунда на ден. Мексиканският курорт Канкун също ще бъде сред предпочитаните екзотични дестинации.

Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8560 Весело

    Включили неща,като '' бутилка вода, едно кафе, безалкохолна напитка, слънцезащитни средства...''които изобщо не интересуват средния британец!
    Я сложете две шишета водка и 5 бири за 10 паунда на кантара и да видем, кой ни ще бие като британска дестинация!

    karabastun1@abv.bg
  2. 2 Профил на svilstar
    svilstar
    Рейтинг: 264 Весело
  3. 3 Профил на lekapoleka
    lekapoleka
    Рейтинг: 217 Разстроено

    Те идват просто да се напият евтино. Направете им един гигантски бар все едно къде и ще са доволни. Не разбирам защо това трябва да става на най-хубавите плажове по цялото Черноморие. Престъпно пилеене на ресурс.

  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4201 Любопитно

    И първа британска дестинация за напиване и супер еФтин алкохол.И леки момичета!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  5. 5 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Явно българските мутро-предприемачи не са били чак толкова тъпи инвестирайки парите си в бетон по черноморието. Фалита на българският туризъм и събарянето на вече построени хотели беше предричано в Дневник и Капитал поне от десетилетие, но всички прогнози се оказаха напълно погрешни. Нещо повече туризмът ни се развива учудващо добре.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  6. 6 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 426 Неутрално

    ...бутилка вода, едно кафе, безалкохолна напитка, слънцезащитни средства и тристепенно меню за вечеря, в което е включено чаша вино и малка бира
    ***
    Богати ора британцити, пачки им падат от джебевити, едът и пият с размах, тва чер хайвер, шампански вина, пасти-масти, стриди-мриди, пражоли с тенжури и фини мезета с хамон на щайги праскат!!!

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  7. 7 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6682 Неутрално

    Алкохолен туризъм - доходен бизнес

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  8. 8 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Извод: редно е префернциалното ДДС за туризма да се смъкне от 7 на 0%. Твърде много плащат!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    Надявам се тази година да дойдат тройно повече.

  10. 10 Профил на k_man
    k_man
    Рейтинг: 271 Любопитно

    До коментар [#5] от "Зарзават":

    То няма да стане скоро.
    След 15-20г ще пропадне Слънчевия бряг. Сега, просто много бавно "потъва". Даже незабележимо за много хора там.
    Липса на качествен персонал, ниско ниво на услуги и обслужване, мизерия и т.н.

    (Говоря като човек, който има няколко сезона там и вижда какво се случва.)

  11. 11 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    [quote#5:"Зарзават"] Нещо повече туризмът ни се развива учудващо добре.
    [/quote]
    Администрацията на Хюсеин О. помогна на България като причини неразбории в Северна Африка и Турция.
    А и на британците си им харесват евтин алкохол,момичета,момичета и лека дрога! Ако трябва да разпуснат в Тайланд ще трябва да се бръкнат за 3-4 пъти повече пари а лирата падна все едно е украинска гривна!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  12. 12 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    Още повече, че този алкохол е разреден спирт с добавки съгласно рецептурника на цар Киро .

  13. 13 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    Не съм сигурен, че в Испания има курорт Коста дел сол.
    Това е географска област включваща доста курорти, почти всички от които определено не са от най-евтините.

    Модератора е неадекватен!
  14. 14 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 319 Неутрално

    От статията разбрах, че на Слънчака е много скъпо!!!
    В Португалия е по-евтино, а в Испания е с малко по-скъпо при много различен стандарт на живот

    И Коста Дел Сол не е КУРОРТ!!!!

  15. 15 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 428 Неутрално

    Единственото нещо, което интересува средния Британец е цената на Еденето и пиенето....
    Във фейсбуук групите на британците за Слънчев бряг, цяло лято се коментира само къде имало промоция за 2 бири с фъстъци за 2 лева и къде малката наливна била не 1.50 ами 1.40 .. Жалка история.. при положение, че 1 паунд не са пари там.

    Като лирическо отклонение:
    Българите са най-добрите консуматори по курортите след руснаците, но разбираемо защо повечето предпочитат да си оставят парите в Гърция и Турция..
    Основните проблеми по морето ни произтичат от държавата а не от "мутрохотелиерите" както обичате да баете тук.. а именно концесиите на плажовете с безумните цени на чадъри и шезлонги и липсата на адекватна инфраструктура.. паркиране, отводняване и пр...

  16. 16 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    [quote#5:"Зарзават"]Нещо повече туризмът ни се развива учудващо добре. [/quote]Евтините дестинации винаги са се търсели, особено във времена на криза. Това не означава, че туризмът ни е много добре уреден и печеливш, особено що се отнася до приходите в хазната. Предпочитам да бъдем дестинация за среден клас туристи, като Гърция и Хърватска, а не дупка за изпаднали англичани и германци.

  17. 17 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 431 Любопитно

    Защо в изчисленията включват и безалкохолна напитка?

  18. 18 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 838 Весело

    До коментар [#9] от "442":

    Ако войната в БИ продължи, а тя ще продължи и в 2017, като нищо ще дойдат и три пъти повече англичани на крорт в България!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  19. 19 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#16] от "volarok":

    Именно, оказа се че за българският туристически продукт има не малък пазар. Прогнозите бяха, че хотелите ще се събарят. А ти ако си очаквал България да развие курорти и да привлече туристи, като на френската ривиера си е твой проблем. Много ясно, че мястото ни е в евтиният масов туризъм.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  20. 20 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    До коментар [#5] от "Зарзават":

    Посещаемостта се вдигна заради неразбориите в Турция, Тунис, Египет и други държави. Както каза Божидар Димитров - не ни трябва реклама за туризма, достатъчни са няколко атентата в Турция и Египет. Между впрочем, Гърция и Хърватска също отчитат голямо подобрени на туристопоток. Причините - същите.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  21. 21 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1832 Неутрално

    мда, само дето този вид публика си сменя вкусовете веднага щом научи за място с по-евтин алкохол. Който иска да развива туризъм и бизнес няма какво да им се радва на бритолите-къркачи.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  22. 22 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 531 Неутрално

    "Слънчев бряг е втората най-евтина дестинация за екскурзия за британците през 2017 г."
    =========
    Мутрите не се интересуват от архитектура и пречиствателни станции, а от такива новини.

  23. 23 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    Много от коментарите описват британският турист много некоректно. От моите впечатления британците са едни от най-желаните туристи по целия свят. За съжаление за този пазар Слънчев бряг се е позиционирал в най-ниския ценови сегмент, а именно евтина дестинация за предимно алкохолен туризъм. Моментната ситуация (политическа несигурност и тероризъм в основни/конкурентни пазари) е огромна възможност за препозициониране на Слънчев бряг, за съжаление според съдържанито на статията това не е нещо, за което туристическия бизнес във България работи.

    Модератора е неадекватен!
  24. 24 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 390 Неутрално

    До коментар [#15] от "p_s":

    "..... и липсата на адекватна инфраструктура.. паркиране, отводняване и пр..."
    Както и "заустването на отходната канализация на 2.5км. навътре в морето, което има способността да се самопречиства...."

  25. 25 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Помните ли оня дрогирания с мотокара който вилня в Слънчев бряг? Всички британски туристи са като него, наркомани и утайки. Нищо общо с руските туристи!

  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3414 Неутрално

    До коментар [#5] от "Зарзават":

    Ако можеше да разбереш какво пише в статията, щеше друго да напишеш..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на bcbg
    bcbg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#14] от "vtl53383951":

    И Алгарве не е курорт, а територия с дължина около 150 км. И цените там нямат нищо общо с българските. Не знам кой го е правил това "проучване", ама не звучи никак достоверено.

  28. 28 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#3] от "lekapoleka":

    трябва да има и голям байсен, блато, яма - някаква водна площ, за да може да правят "дайвинг" после.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  29. 29 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    В Слънчев бряг бих летувал при разумно заплащане - да кажем, около 300 лева на ден.

    Но се съмнявам, че ще се намери хотелиер да ми дава по толкова... 😆😆😈

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  30. 30 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#29] от "Norman Granz":

    ти почна като моята реплика за работа в държавна институция.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  31. 31 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    До коментар [#30] от "abdelhaqq":

    😉

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  32. 32 Профил на Starkad
    Starkad
    Рейтинг: 322 Любопитно

    От кога Algarve стана град???
    Faro ,който е в Аlgarve
    е наистина е пълен с англичани,
    които живеят постоянно там,заради хубавият климат
    но евтино изобщо не е!

    Oh,wonder!!! How many goodly creatures are there here!!!
  33. 33 Профил на Тарка
    Тарка
    Рейтинг: Неутрално

    слънчака бил бетонна джунгла,било мизерия,шезлонгите били скъпи,ама по време на сезона не можеш да си намериш място на плажа под "скъпите чадъри".как става това?

  34. 34 Профил на bcbg
    bcbg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#32] от "Starkad":

    И да не говорим за места като Куинта до Лаго, които имат горе долу същите цени като по Лазурния бряг.

  35. 35 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    [quote#18:"boby1945"]Ако войната в БИ продължи, а тя ще продължи и в 2017, като нищо ще дойдат и три пъти повече англичани на крорт в България![/quote]
    Също така не е цветущо положението на Лазурния Бряг!Газят хора в Ница и Германия,на Лампендуза десанта е денонощен!
    Вероятно ще се отклонят туристи от Япония,Корея и Китай към нас! Малоумното строителство защитава камион да вдигне повече от 5км/ч по алеите в Слънчев Бряг което си е конкурентно предимство пред Лазурния Бряг!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  36. 36 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Да очакваме мнооого безработни и на социални помощи британци значи..:-) А имам предложение и за ново лого на бг.туризма.."Елате в страната на евтиният алкохол и момичета!":-)

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  37. 37 Профил на tedif
    tedif
    Рейтинг: 978 Весело

    *23* - май не си имал *късмет* да се мъчиш да почиваш с *истински британец*?/Не ти говоря за български курорт./

  38. 38 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар 37.
    В интерес на истината не съм почивал в курорт с хора от Великобритания.
    Живея в чужда държава, в която живеят постоянно и много други чужденци голяма част от които, са от Великобритания, а още повече я посещават като туристи ежегодно. Същата държава се посещава и от туристи от "целия свят". Работата ми е свързана с туризма и имам и преки впечатления от клиентите и колегите, с които работя, като и в двете категории има достатъчно голяма част хора от Великобритания. Нямам впечатления Аз или някой около мен да се "мъчил" от/с хора от Великобритания. Не твърдя, че всички граждани на Обединеното кралство са ангели, но определено не са по-лоши от почти всички други националностти. В качеството им на клиенти са платежоспособни, но което е по-важнто обичат да харчат, за разлика от други националностти (например германци, китайци и др.). Това както ясно съм посочил и в първия си коментар е мое лично мнение, което почива на преките ми впечатления и което подържам. В интерес на истината смятам, че гражданите на Великобритания могат за по-голяма коректност да се разделят на групи, като групата на англичаните е на дъното на класацията от Великобритания, но дори и те не са правили нещо което "да измъчва някого по време на почивката му". Необходимо е да допълня, че при мен няма хора от най-ниската/бедна класа във Великобритания, като за няколко години съм срещнал ако не бъркам само едно или две "бедни" семейства от Великобритания.

    Модератора е неадекватен!
  39. 39 Профил на Starkad
    Starkad
    Рейтинг: 322 Весело

    До коментар [#34] от "bcbg":

    Точно!
    И да пуснат в Дневник една фото галерия от всички селища в Algarve
    за да видят за какво става дума

    Oh,wonder!!! How many goodly creatures are there here!!!
  40. 40 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    До коментар [#23] от "ivan_":

    Та значи мога да ти кажа в края на миналия и началото на новия век, британските туристи бяха нежелани в остров Гран Канария, заради проблемите които причиняват когато са пияни. В това съм се убедил в първо лице единствено число. Дали сега са добре приети на гореспоменатия остров - незнам. Ако някой е ходил наскоро да каже.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  41. 41 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар 40.
    Възможно е това, което споделяте.
    Както коментирах моите впечатления са други.
    Кое различава пияния простак от Великобритания и го прави по-лош от пияния простак от друга евопейска държава?

    Модератора е неадекватен!
  42. 42 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    За мен истината за ситуацията в Слънчев бряг е в коментар 36. При такъв сегмент клиенти не може да се очакват културни туристи.

    Модератора е неадекватен!
  43. 43 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    До коментар [#41] от "ivan_":

    Зависи какъв туризъм развиваш. Гран Канария не искаше да става дестинация за алкохолен туризъм, а нещо като място за семеен туризъм на средната класа. Не беше евтин тогава, а сега до колкото знам дори се води скъп курорт. Тенерифе е евтината дестинация от Канарите.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  44. 44 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    С оглед на международното положение Гран Канария буквално започва "да се пука по шевовете" от туристи и сред местните жители все повече се коментира за мерки за намаляване на посещаващите го. Разбира се има и противоположното мнение, че колкото повече толкова по-добре.

    Модератора е неадекватен!
  45. 45 Профил на bcbg
    bcbg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#38] от "ivan_":

    Иване, в интерес на истината, има проблем с британските туристи на няколко евтини места : освен в България, сещам се за канарските острови, Кипър и Балеарите (макар че там не са мнозинство). Става въпрос за бедни хора, ок, но е странно че си показват рогата много повече от бедните живеещи в другите европейски страни. Разбира се, средния и заможния британски турист е един от най добре посрещнатите в повечето туристически дестинации - добре възпитани са, харчат много и т.н.

  46. 46 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар 43.
    И развивайки семейният туризъм като сегмент Гран Канария гони ли средната класа семейства от Великобритания или напротив с удоволствие ги приветства. И нещо много по важно с оглед на статията Слънчев бряг в кой сегмент ще затвърди позиционирането си в този на средната класа семейни туристи или на ниската класа алкохолен туризъм. Ако е втория сегмент ще продължава да се пълни с млади и пияни туристи, които ще правят проблеми.

    Модератора е неадекватен!
  47. 47 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3301 Неутрално

    До коментар [#7] от "neut":

    "Алкохолен туризъм - доходен бизнес "

    Особено ако алкохолът е от туби.

    Еретик
  48. 48 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    До коментар [#44] от "ivan_":

    Сега е сезонът за Канарските острови. Недей забравя че Канарите са дестинация за студените месеци. Лятото там става невъобразимо горещо и туристопотока намалява.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  49. 49 Профил на bolgaroliub
    bolgaroliub
    Рейтинг: 479 Весело

    До коментар [#4] от "Messerschmitt":

    Ами то за пияните и обратни британци момичетата са без значение.
    Иначе са голяма напаст тия британци...пият до припадък без да замезват ...сетне стават същински прасета,повръщат и пикаят дето им падне изуват си гащите на центъра крещят,бият се ,трошат,повръщат вътре в хотелите....а и не желаят да си плащат а правят различни цигански номера или бягат когато трябва да си платят.....отвратни са....от тях по вече щети от колкото полза....по добре е да не идват а вместо тях курортите ни да се пълнят с руснаци и българи че поръчват здраво и плащат и бакшиши оставят...наша го брата руснака няма грешка.....ако не са те да сме фалирали и да сме затворили хотела и ресторанта в който бачкам през лятото

  50. 50 Профил на skomina
    skomina
    Рейтинг: 698 Весело

    [quote#33:"Тарка"]ама по време на сезона не можеш да си намериш място на плажа [/quote]
    Не само на плажа, никъде не можеш да си намериш място което да ти хареса, ако не си мазохист.

  51. 51 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    ДО коментар 45.
    Съгласен съм с написаното.
    За мен това, което определя туристите по скоро е класата, материалното положение отколкото нациолността, защото с извинение за израза един лумпен си лумпен и трезв и пиян и гражданин на Великобритания и гражданин на друга държава. Той е такъв и като турист и като живеещ някъде. А хората от Великобритания които цитираш си показват рогата малко повече от другите заради историческите и културните особености на държавата от която идват, а също така и поради факта, че по-голяма част от тях могат да си позволят да почиват зад граница.

    Модератора е неадекватен!
  52. 52 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    До коментар [#46] от "ivan_":

    Просто не мога да ти отговоря, моите впечатления са от преди години. Незнам какво е положението в момента. За периода който споменавам въобще и не искаха да чуят за англичани. Нещата може да са се променили. Казах ти че Тенерифе се е позиционирал като сравнително евтина и парти дестинация от Канарите. И реално ще ти излезе два пъти по-евтино да почиваш на Тенерифе от Гран Канария.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  53. 53 Профил на bcbg
    bcbg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#48] от "tsyrvulan":

    Тц, странното е че там през лятото не е горещо. Аз бях през Август във Фуертевентура, то е точно срещу Сахара. Температурите бяха между 18 - 24 °, а водата в океана - ужасно студена. Даже и времето не беше хубаво. Сутрин една мъгла до 11 часа, следобяд понякога сиво небе. Имаше моменти, когато ти е направо студено. Така че рекламата 300 дена слънце годишно е доста лъжлива според мен.

  54. 54 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    До коментар [#53] от "bcbg":

    Не само че е горещо ами направо влагата съчетана с жега те убива. Водата на Канарите не е хубава, нито кой знае колко чиста. По малките Гръцки островчета водата е много добра. Може просто да си случил на кофти време. Канарите са известни като дестинация през студените месеци. Разбира се, след като югоизточна Азия разви туристическия си потенциал, Канарските о-ви загубиха малко от ореола си.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  55. 55 Профил на bcbg
    bcbg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#54] от "tsyrvulan":

    Говоря за Фуертевентура, там няма влага. По скоро обратното - пустинен ужасно сух климат и силен вятър - нито трева, нито дървета. Плажовете са ужасно красиви - километри бял пясък и много чиста вода - погледни малко снимки
    https://www.google.fr/search?q=fuerteventura+plages&espv=2&biw=1455&bih=718&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjW07fK0cbRAhUH1RoKHRIcB_kQ_AUIBygC

    https://www.google.fr/search?q=fuerteventura+plages&espv=2&biw=1455&bih=718&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjW07fK0cbRAhUH1RoKHRIcB_kQ_AUIBygC#tbm=isch&q=corralejo+plage
    А иначе сега е студено на Канарите : максимални 18-19, минимални 12-13, трудно може да се сравняват с 35° в Тайланд например.

  56. 56 Профил на Тарка
    Тарка
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#55] от "bcbg":

    е,то да сравняваш януари тайланд с канарите си е направо смешно.

  57. 57 Профил на bcbg
    bcbg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#56] от "Тарка":

    Е, не съм го сравнявал аз, ама важното е че се развесели. Смехът е здраве.

  58. 58 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3414 Неутрално

    До коментар [#33] от "Тарка":

    А сезонът колко време е дълъг, тарикат? 3 седмици? Или по-малко?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  59. 59 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#24] от "subaru":

    За това не сте прав.

    Новата пречиствателна станция между Равда и Несебър е с капацитет за 220 хил души и заработи есента на 2015 г. Зауства се всичко от Влас, Сл. бряг, Несебър и Равда и това лято (2016) определено се усети ефекта върху залива.

  60. 60 Профил на Тарка
    Тарка
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#57] от "bcbg":

    когато в тайланд започват дъждовете на канарите е рай.

  61. 61 Профил на bcbg
    bcbg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#60] от "Тарка":

    Горе долу да, с изключение на Ко Самуй. Там става Април - Ноември. Ма то и на Канарите климата е много различен, всеки остров има микроклимат.

  62. 62 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 803 Неутрално

    НА БОКО ,КУРОРТА МУ И НА ШИШИ, Е НЕКА

  63. 63 Профил на tedif
    tedif
    Рейтинг: 978 Весело

    *А хората от Великобритания които цитираш си показват рогата малко повече от другите заради историческите и културните особености на държавата от която идват, а също така и поради факта, че по-голяма част от тях могат да си позволят да почиват зад граница.*
    Първата част от изречението показва кое не се харесва на нормалните хора - понякога ненадминатата надменна простотия на англичанина,че са *кората на л@@@@@@*.
    С втората не съм съгласен,но нейсе.
    Коментирал съм това с мои познати англичани и много често разговорът завършва с *но те са от Лондон,но ни е в Лийдс не сме такива*,примерно.

  64. 64 Профил на bcbg
    bcbg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#51] от "ivan_":

    Не, реално проблемите са много по малко с бедните немци, холандци, белгийци, скандинавци. Не че не се наливат с алкохол и те, не пречи че никой не прави толкова поразии като англичаните. Вземи пример с футбола - където и да играят в чужбина, навсякъде феновете им се държат безобразно и полицията е на нокти. Не си спомням германски или белгийски фенове да са потрошвали цели градове, както редовно са го правили английските хулигани. Не знам, може би има някакво обяснение, не съм много разбиращ по английската психология, не пречи че не може да кажеш на черното бяло.

  65. 65 Профил на Starkad
    Starkad
    Рейтинг: 322 Любопитно

    До коментар [#45] от "bcbg":

    Не до бедност!
    Има си една рута по която и аз съм минала в студентските си години:Magaluf,Saloufest,Lloret del Mar,Gandia.
    Eвтин пакет за групово студентско пътуванети,евтин алкохол,кока без проблем да се набави и много секс!
    Това е ученическо-студентски туризъм.Под 25 години.
    Оставаш без контрол и можеш да правиш всичко което у дома не можеш.Има кметства които са избрали поощряването на този тип туризъм!?

    Сега на подобни места не ми и хрумва да се приближа.




    Oh,wonder!!! How many goodly creatures are there here!!!
  66. 66 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1134 Весело

    [quote#5:"Зарзават"]Нещо повече туризмът ни се развива учудващо добре[/quote]

    Сещам се за онзи виц, в който един попитал приятеля си: "Как е жена ти?" Онзи му отговорил с въпрос: "В сравнение с кого?"

    Та и българския туризъм е така...

  67. 67 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар 63.

    Според мен сме на едно мнение (особено ако проследите всички мои коментари под статията). Нямам за цел да адвокатствам на която и да е нация (най-малкото поради факта, че смятам хората за отделни индивиди и като такива те са най-различни). Както споменах моите впечатления също са, че англичаните са различни спрямо ирланците или шотландците например. Но продължавам да твърдя, че средната класа семейства от Англия (в частност) и Великобритания като цяло са О.К. като туристи. Просто не съм съгласен с част от коментарите които съдейки по поведението на пристигащите за алкохолен туризъм в Слънчев бряг генерализират за всички Британски туристи.

    Модератора е неадекватен!
  68. 68 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар 64.

    Не казвам на черното бяло. Както написах "историческите и културните особености на държавата от която идват". В случая с Англия и англичаните те са исторически доказано завоеватели. Британската империя е образувана с множество войни, убийства и разрушения. Този народ е исторически с разрушителен/унищожителен ген. Той е такъв и към другите и към тях самите. Въпросното поведение аки не греша се проявява и в самата Англия, където въпросните млади хора също се напиват и буйстват по подобен начин с разликата че се опитват да не влязат в полезрението на органите защото наказанията са по-тежки и се налагат много по-често.

    Модератора е неадекватен!
  69. 69 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#66] от "plamen_b":

    Прав си всичко е относително. Аз сравнявам резултатът с прогнозите отпреди 12-15 години, когато започна масовото застрояване и имахме по 3 милиона туриста. Тогава се пишеше, че хотелите щяли да се събарят и никой нямало да идва на "мутроморието" и в бетонните ни черноморски джунгли. Сега 15 години по-късно идват повече туристи отколкото е населението на страната и не съм чул за събаряне на хотели, освен може би да се построи нов. Така че в сравнение с прогнозите туризмът се е развил сравнително добре.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  70. 70 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Весело

    До коментар [#69] от "Зарзават":

    В сравнение с прогнозите, които са прогнозирали фалити и събаряне на хотели положението е добро.

    Пациента е жив макар без половината вътрешни органи, на системи вливащи денонощно медикаменти и животоподържащи машини конторлиращи дишането. Но прогнозата за летален край не се е сбъднала така че всичко е О.К.

    Модератора е неадекватен!
  71. 71 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8342 Неутрално

    До коментар [#14] от "vtl53383951":
    " На трето място са поставени курортите в испанския район Коста дел Сол."
    А къде пише ,че е курорт.

  72. 72 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар [#69] от "Зарзават":

    Г-н Зарзават преди години разговарях с български бизнесмен относно започващата тогава световна икономическа криза.
    В разговорът стана ясно, че българският бизнес е успял да се развие през годините преди кризата до ниво, което да му позволи да оцелее през кризата.
    В резултат въпросният бизнесмен ми сподели, че има ресурна(финансова) възможност да работи 2 години без приходи и това няма да доведе до проблем пред бизнесът му, така че определено ще оцелее през кризата. С огорчение добави, че всъщност това не е целта пред него, а би искал да развие бизнесът си до ниво, което да му позволи да бъде конкурентен в международен план. Да може да работи и се конкурира с всички по-големи международни играчи.

    Относно "сравнение с прогнозите туризмът се е развил сравнително добре" бихте ли дали някакви данни за KPI индексите на българската туристическа индустрия и сравнението на въпросните индекси със средните за световния и европейски туризъм, а също така за основните конкуренти туристически дестинации. Тогава бихме могли да коментираме какво може би означава "сравнение с прогнозите туризмът се е развил сравнително добре". Да споделя, че туристическият бизнес не се ограничава само до хотели, нощувки и брой туристи. Къде е развитието на транспортната, леката, хранително вкусовата, развлекателната и други индустрии свързване с обслужването на туристическият поток. Във България производството на алкохол менте в пластмасови бидони ли е съпътващата туристическа индустрия...

    Модератора е неадекватен!
  73. 73 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    Любопитен съм туй дета го купуват в България за 33,53 пауда, колко струва в Англия? И колко струва същото в Гърция? Защо питам ли, че защо да не питам?

  74. 74 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 390 Неутрално

    До коментар [#59] от "p_s":

    ОК. А на север и на юг от нея?

  75. 75 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#13:"ivan_"]Не съм сигурен, че в Испания има курорт Коста дел сол.
    Това е географска област включваща доста курорти, почти всички от които определено не са от най-евтините. [/quote]
    Същото се отнася и за Португалия. Даже в по-голяма степен! Алгарве е цял регион с площ от над 5400 кв.км, който заема най-южната част на страната. Това е в момента третия по богатство регион на Португалия с БВП на глава от населението значително над средния за страната (86% от средния за Европа). Там са най-скъпите и добре устроени курорти на Португалия, и една от зоните в Европа с най-много голф-игрища.
    Колкото до самата крайбрежна ивица, тя нама абслютно нищо общо с нашето Черноморие. Огромни плажове с фин блестщ пясък, запазени девствени дюни, лазурно море, невероятни старинни градчета и красиви хотели потънали в зеленина и палми. Испанската Коста дел Сол (Слънчев бряг) е много по-близо до нашия такъв от португалкото крайбрежие. Само за бегла представа вижте това: https://www.google.pt/maps/place/Faro/@37.2401353,-9.3172204,8z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0xd0554ee55d1cfef:0x80e2652e12910e45!8m2!3d37.0179538!4d-7.930834

    шуменско пиво
  76. 76 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#72] от "ivan_":

    Обясних ти вече, че прогнозите на някой тук цитирани експерти и журналисти бяха, че ще се събарят хотели из курортите, защото щели били да стоят празни, е видя се че не стоят празни, ами всяка година има ръст в бранша и за 15 години броя на туристите е нараснал 2,5-3 пъти. Щом хотелите още посрещат туристи и не са хлопнали кепенците, явно са на печалба. Явно щом още се строят бая хотели по черноморието, бизнеса очаква още растеж. Разбирам, че е модерно да се мрънка за всичко, но данните говорят друго. А исканите от теб данни няма как да ти ги дам, защото едвали изобщо някой в държавата има подобни данни, още по-малко пък аз.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  77. 77 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 217 Неутрално

    За хора напиващи се от 3 бири е ...яко наливане до Повърня и безпаметност в продължение на 7 дена и нощи и бай...супер сие.Даже незнаят ,че са в България...инак младите знаят добре курорта и се усмихват

    Долу рушистите и фашистите
  78. 78 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3507 Весело

    Средно на ден един британец ще похарчи 33.53 паунда в Слънчев бряг. В тази сума е включена бутилка вода, едно кафе, безалкохолна напитка, слънцезащитни средства и тристепенно меню за вечеря, в което е включено чаша вино и малка бира.
    ========
    Баф тез британци, които отиват там явно да си прочистят организма от алкохол ...
    Това Съни бийч бетер Баден Баден като профил на туристите, бе!

  79. 79 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 2074 Неутрално

    [quote#16:"volarok"]Предпочитам да бъдем дестинация за среден клас туристи, като Гърция и Хърватска, а не дупка за изпаднали англичани и германци.[/quote]
    Дупката е най-вече за руснаци, които си въобразяват, че са нещо повече от изпадналите англичани и германци, с които делят бетонните плажове по българското кафявоморие.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  80. 80 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 2074 Неутрално

    [quote#15:"p_s"]Българите са най-добрите консуматори по курортите след руснаците, но разбираемо защо повечето предпочитат да си оставят парите в Гърция и Турция.. [/quote]
    Елементарно, Уотън. Първо - няма руснаци. Второ - няма алчни селяндури от варненско и бургаско.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  81. 81 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 2074 Неутрално

    [quote#17:"Panda"]Защо в изчисленията включват и безалкохолна напитка?[/quote]
    За разлика от вас, руснаците, които консумирате неразреден препарат за почистване на стъкла, в северните държави алкохолът се консумира с 'чейсър'.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  82. 82 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 2074 Любопитно

    [quote#19:"Зарзават"]Много ясно, че мястото ни е в евтиният масов туризъм.[/quote]
    Защо да е много ясно? Понеже сте си изули гащите пред руснаците ли?

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  83. 83 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар [#76] от "Зарзават":

    Всъщност на мен въпросните данни не са ми необходими.
    И мнението Ви, че "А исканите от теб данни няма как да ти ги дам, защото едвали изобщо някой в държавата има подобни данни, още по-малко пък аз." е особенно показателно за нивото на туристическият бизнес във България (разбира се ако въпросните данни и показатели наистина не се следят и обработват/анализират).
    Подсказвам Ви, че "бизнес" и "бизнес развитие" са понятия, които първо са измерими (количествено и качествено) и второ не е коректно да ги използвате в комбинация и/или относно Слънчев бряг.
    Ако случайно не сте запознат да Ви информирам, че за последните няколко години държавите от Северна Африка, Близкия изток и Турция отпаднаха от туристопотока поради проблеми със сигурността (тероризъм, революции ...). И ако има увеличение на посещенията в Слънчев бряг то не е защото туристическият бизнес там се развива.
    Направих, надявам се и необходимото да Ви намекна, че туристически бизнес е различно от построяването на един хотел и запълването му с хора, които да преспят вътре за период от време.
    Очевидно към момента не успявам да Ви дам аргументи, които да стимулират анализ на ситуацията.
    Ще изпробвам един друг подход:
    Туристическият бизнес в Слънчев бряг е съпоставим като ниво, развитие, организация и резултати с бизнесът български професионален футбол. И двата очевидно са на печалба, защото не са фалирали (според Вас) и двата бизнеса се развиват доста добре (особенно сравнение с "прогнозите на някой тук цитирани експерти и журналисти".

    Надявам се да разберете, че не става дума за мрънкане, а за съжаление, защото базата за развитие е налична, а предприемачите, които следва да осигурят това развитие ги няма, а за капак на всичко битува мнение, че бизнеса се развива доста добре.
    За България туризмът може да бъде отрасъл, който да направи разликата в развитието на цялата държава, а тази прекрасна възможност се проваля.

    Модератора е неадекватен!
  84. 84 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3414 Неутрално

    До коментар [#76] от "Зарзават":

    Кви данни видя бе?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  85. 85 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4038 Неутрално

    ........................И това лято ще е пълно с дрогирани и пияни до козирката английски тъпанари....................!

  86. 86 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 442 Неутрално

    В крайна сметка, какви ще са тъпанарите и дали точно англичаните са най-големите пияндурници и кретени зависи и от имиджа на самите курорти. Никой в Англия не ни е виновен, че сме направили от най-красивото място по НАШЕТО си море най-гадното бетонно бунище и свърталище на алкохолици, проститутки, наркомани и престъпници от всички видове.
    По-горе писах за Алгарве в Португалия. Пълно е с англичани. Тук те са както руснаците у нас, на всяка крачка. Много от тях си имат жилища и си живеят там целогодишно, но други са по няколко пъти в годината.

    шуменско пиво
  87. 87 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    [quote#80:"Sepultura"]Елементарно, Уотън. Първо - няма руснаци. Второ - няма алчни селяндури от варненско и бургаско.[/quote]

    Те повечето от хотелиерите са шопи. Пък и на нас хотели не ни трябват. Щото сме си в къщи.

  88. 88 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10406 Неутрално

    За Токио ми се струва нереално ниско тези 55 паунда дневно

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  89. 89 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 531 Неутрално

    нека идват татуираните отрепки, стига да не излизат от Слънчака!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK