
© Reuters
Първият влак от новата жп линия между Китай и Великобритания пристигна в сряда в Лондон след 12 000 километра пътуване. Постижението се смята за поредната крачка в усилията на Пекин да изгради търговски връзки през цяла Евразия.
Влакът пристигна в Баркинг в Източен Лондон след 18 дни пътуване от Иву - град в Източен Китай, където има големи складове за търговия на едро. Композицията прекоси Казахстан, Русия, Беларус, Полша, Германия, Белгия и Франция, след което премина по тунела под Ламанша.
Ако товарът беше изпратен с кораб, плаването щеше да отнеме два пъти повече време.
На платформите имаше 68 броя 20-футови контейнери, пълни с дребни стоки, включително домакинско оборудване, дрехи, текстил, чанти и куфари.
Услугата е на компанията Yiwu Timex Industrial Investment, а Лондон става 15-ят европейски град с директна жп връзка с Китай от 2013 г. насам. Това е част от голямата китайска държавна инициатива "Един пояс, един път", известна още като Новия път на коприната.
Премиерът Тереза Мей е коментирала, че отношенията с Китай остават "златни". Правителството ѝ се опитва да привлече в страната милиарди долари китайски инвестиции, докато Лондон се подготвя да напусне единния пазар на Европейския съюз.
EU defender
Рейтинг: 1070 Неутрално"Постижението се смята за поредната крачка в усилията на Пекин да изгради търговски връзки през цяла Евразия."
The best way to predict the future is to invent it.Новият silk road старателно заобикаля расия. Явно има защо.
Между другото пътя преминава и през България, така че местоположението ни ще ни носи ползи.
БМЗ
Рейтинг: 1103 ВеселоДаёшь БАМ!
Апокалипсисът апокалиптиченqwerty 500
Рейтинг: 303 НеутралноКитай има идея да опаше Европа с високоскоростни влакове, като са готови да поемат основното финансиране.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.cinik
Рейтинг: 50 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!Русия - Беларус са в маршрута, не четеш ли?
von_seeckt
Рейтинг: 477 НеутралноШапка им свалям на тези китайци. Видяха, че морските пътища са под контрола на Сащ и веднага тръгнаха на търсят сухопътни транспортни коридори.
Иво
Рейтинг: 4781 Любопитно"Ако товарът беше изпратен с кораб, плаването щеше да отнеме два пъти повече време."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Което идва да покаже за сетен път, че този вид транспорт (ЖП) има светло бъдеще.
Vency Mirchev
Рейтинг: 1794 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
Платон ми е приятел, но истината ми е по-голям приятел.. "Композицията прекоси Казахстан, Русия, Беларус, Полша, Германия, Белгия и Франция, след което премина по тунела под Ламанша."
Може да заобикаля "расия", но пък минава през Русия.
qwerty 500
Рейтинг: 303 НеутралноЧе кой може да си позволи отношенията му с Китай да ме са "златни". Само Тръмп.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.qwerty 500
Рейтинг: 303 НеутралноДо коментар [#7] от "richardwolff":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.Чучка нет читател, чучка ест писател.
Hawaii
Рейтинг: 4363 ВеселоИ цените на нефта пак рязко ПАДНАХА
1001
Рейтинг: 1228 НеутралноДо коментар [#2] от "БМЗ":
не ползват БАН само малка част от сибирския път от Оренбург към Европа
clutch
Рейтинг: 672 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "EU defender":
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)Малко по-сериозно, става ли?
През русия минава, но през България-НЕ.
Да оставим настрана специализираната информация/ не всеки го интересува логистиката/ но поне статията не я ли прочетохте?
qwerty 500
Рейтинг: 303 НеутралноДо коментар [#10] от "Hawaii":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.А защо цените на стоките у нас не падат? След като на мн голям % за производството им се ползват нефт и газ?
Ей този въпрос трябва да се зададе на властта, на комисиите, на будсманите и там който въобще отговаря.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
kalingeorgiev
Рейтинг: 284 Весело[quote#1:"EU defender"]Новият silk road старателно заобикаля расия. [/quote]
Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLEАха, направо - от Казахстан до Беларусия влакът стръмно се издига на 10 000 м. височина и ползва международните въздухоплавателни маршрути.
Климент Горанов
Рейтинг: 543 ВеселоКакто се гласят англичаните да излязат от Митническия съюз, определено ще привлект китайците, ама друг път
Зарзават
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#4] от "cinik":
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".Тоз е от тия които не четат а само пишат.
Molossian
Рейтинг: 1842 НеутралноДо коментар [#6] от "Иво":
Panta rhei....Има разбира се, само ние не го разбрахме.
В световен мащаб превозите по железниците растат за сметка на шосейните. В напредналите и тези които искат да се развиват.
danid
Рейтинг: 522 НеутралноКитай не спи! Просто нямат граници. Не знам защо Великобритания се е загрижила за европейските емигранти, които взимали работата на британците, като заради Китай всички ще останем безработни....
von_seeckt
Рейтинг: 477 Неутрално[quote#10:"Hawaii"]И цените на нефта пак рязко ПАДНАХА [/quote]
)?
Курсът на рублата как е
kalingeorgiev
Рейтинг: 284 НеутралноА, сега има една европейска страна, който е на границата и кръстопътя между Азия и Европа, в която местната национална жп компания е пред фалит от 10 години поне.
Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLEКой ще познае, коя е тази държава?
zzzzz
Рейтинг: 229 НеутралноКофти - северният маршрут изглежда по-лесен, от този който минава през България: s-asia-europe/
https://railturkey.org/2013/11/12/marmaray-connect
Пък и планинските вериги си казват думата.
sa6
Рейтинг: 726 НеутралноЮК се е запътил към Евразийския съюз!
ЕвроатлантидаEU defender
Рейтинг: 1070 НеутралноНаписал съм - новият silk road. Не конкретния влак. Ама няма кой да чете. Който има мерак да провери откъде минава той. Жокер - не през русия. Казахстан, Грузия, Турция, България.
The best way to predict the future is to invent it.bai_john_petrov
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
AAJDBjMGY5MzY4LTZkZDEtNDRhYS1iZTJiLTc1NzE0M2EzOGUx Mg.png
До коментар [#12] от "clutch":
И двамата сте прави, и двамата грешите. Действително влакът минава през Русия. И едновременно с това пътят я заобикаля. Понеже (О, ШОК!) пътят на коприната не е един-единствен, а има много разклонения, някои от които минават през Русия (като това в случая), а други я заобикалят. Това как ще се разпределят потоците на стоките зависи от много фактори, но осигурявайки множество маршрути Китай си гарантира независимост и свобода на действие. За добро или лошо, в този проект има много потенциал, дали ще го реализират Русия и Китай, предстои да видим. А ето и карта на въпросния нов път на коприната.
https://media.licdn.com/mpr/mpr/AAEAAQAAAAAAAAjcAA
skomina
Рейтинг: 650 Неутрално[quote#1:"EU defender"]Между другото пътя преминава и през България, така че местоположението ни ще ни носи ползи.[/quote]
Между другото явно е, че не минава през нас, защото с тая инфраструктора щеше да си остават влаковете у нас.
Иво
Рейтинг: 4781 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "Molossian":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Точно така! Жалкото е, че в България нещата в този транспорт са гола вода....
clutch
Рейтинг: 672 ВеселоДо коментар [#14] от "БМЗ":
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)Все ми е тая кой кого и какво харесва ли не, но се дразня на откровени глупости, несъобразяване с очевадни факти и психо-семиотични конвулсии в защита на глупоста
пс. И аз не долюбвам русия/ и затова я пиша с малка буква/ но не бих си позволил да дращя откровени глупости и да игнорирам факти в защита на мнението си.
EU defender
Рейтинг: 1070 Неутрално[quote#23:"sa6"]ЮК се е запътил към Евразийския съюз![/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Да, ще си направи такъв с Индияи Пакистан а руснаците пак ще подсмърчат в ъгъла пренебрегнати.
traveler1
Рейтинг: 886 НеутралноЩеше да ми е по-интересно, от Англия към Китай какво пътува?
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОHasta La Vista antifascista OI!
Рейтинг: 633 Неутрално12 000 километра за 18 дни
%D0%B0%D0%B4-14-%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%B0-%D0%BE%D1 %82-%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE-%D 1%80%D1%83%D1%81%D0%B5-%D1%81-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D 0%BA/
1914 / 88а тук -
200 км за 14 часа -
https://nova.bg/news/view/2017/01/12/170769/%D0%BD
half truth
Рейтинг: 1852 НеутралноОт Източен Китай до Лондон само за 18 дни. Много добро време за доставките. Като сравнение, досега доставките се извършваха само с кораби, което отнемаше месеци.
EU defender
Рейтинг: 1070 Неутрално[quote#24:"EU defender"]Написал съм - новият silk road. Не конкретния влак. Ама няма кой да чете.[/quote]
d-vision-revealed/
The best way to predict the future is to invent it.Ето ви го на картинка http://thediplomat.com/2014/05/chinas-new-silk-roa
Сега вдянахте ли, таварищи?
half truth
Рейтинг: 1852 Неутрално[quote#27:"Иво"]Жалкото е, че в България нещата в този транспорт са гола вода.... [/quote]
Всъщност в периода на комунизъм в цяла Източна Европа ж.п. транспорта се е развивал приоритетно. След смяната на режима е занемарен, а не е трябвало.
ocvetiitele120
Рейтинг: 229 НеутралноКато го гледам това влакче е дизелче.Питам се с колко зареждания е дошло до Англия?
Иво
Рейтинг: 4781 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "bai_john_petrov":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36В миналото началната точка на Пътят на коприната е бил град Чанан (днешен Сиан). Самия град има много древна история, за няколко века това е бил най-големия град на света с население повече от 1 милион души. Та, там в една от двете кули в центъра (по точно Bell Tower) има малък музей в който са показани на една карта точно тези маршрути които ти показа в коментара си. Освен това там можеш да видиш и няколко печати (мисля, че търговски) от всеки основен град през който е минавали търговците. Последните два града бяха Константинопол и Рим.
half truth
Рейтинг: 1852 НеутралноДо коментар [#33] от "EU defender":
Чудесно. Само дали няма да е трудно да опазят контейнерите от крадци по пътя. Снимката ми напомни бандитските нападения по дивия запад.
clutch
Рейтинг: 672 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "bai_john_petrov":
подсигурявайки се логистично, като са диверсифицирали търговските си пътища.
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)Конкретният маршрут минава през русия. Най-малкото географски след Казахстан няма накъде другаде, за да влезе след това в Беларус.Факт, упоменат в статията.
Следя статии за южният жп. път ма Китай: основно го използват за големи обеми от еднородна продукция на големите си компании. В самият Китай има директна връзка с южните им икономически зони и централните райони. Не случайно минава през пакистанският Карачи, там китайците са изградили огромна безмитна зона за собствената си продукция, заминаваща за Африка.На практика чудесно са си вързали гащите
Роси
Рейтинг: 8236 НеутралноВлак с китайски боклуци.
Волният Ибрик
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#30] от "traveler1":
ПРАЗНИ ВАГОНИ
zzzzz
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#33:"EU defender"] d-vision-revealed/ [/quote]
Ето ви го на картинка http://thediplomat.com/2014/05/chinas-new-silk-roa
Друга карта има ли? Не се вижда добре как минава през България.
P.S.
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#13] от "Kamen Petrov":
А долара къде го забравяте? Гони еврото..
Всички стоки от Китай се търгуват с долари..
Иво
Рейтинг: 4781 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "Роси":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Ако бяха боклуци защо британците ги купуват? И защо цял свят ги купува... от САЩ и ЕС та чак до Бразилия, Япония, ЮК и чак Африка. Защото ако не знаеш Китай е най-големият износител на стоки и продукти в цял свят.
Ivan_
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
Модератора е неадекватен!От написаното в статията излиза, че не заобикаля Русия,а минава през нея, а също така пропуска България.
today
Рейтинг: 796 Неутрално[quote#16:"Климент Горанов"]Както се гласят англичаните да излязат от Митническия съюз, определено ще привлект китайците, ама друг път[/quote]
Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!Така или иначе маршрута минава през ЕС, няма пречка да оставят повечето контейнери тука, и няколко да заминават в Англия.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Петър Николов
Рейтинг: 751 НеутралноДо коментар [#11] от "1001":
БАМ - Байкало-Амурската Магистрала
Велков
Рейтинг: 1410 НеутралноАко нещо не е китайско - не е оригинално...
stefan0996
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#24:"EU defender"]
Написал съм - новият silk road. [/quote]
В исторически план, пътят на коприната не е минавал през днешните граници на Русия(споменавам я понеже явно само тя ти е в мислите). А и не виждам защо трябва да го правят през Русия като целят да минат през други държави. А и явно вече има път минаващ през нея.
[quote#29:"EU defender"]руснаците[/quote]
[quote#24:"EU defender"]не през русия.[/quote]
[quote#1:"EU defender"] заобикаля расия[/quote]
А и явно пак не си си пил хапчетата.
Ivan_
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#24] от "EU defender":
Модератора е неадекватен!Не зная какво сте написали за новия силк роуд, но първо статията е за друго, второ като мине първия влак по-новия силк роуд ще коментираме маршрута му.
Baizuo
Рейтинг: 1177 ВеселоДо коментар [#1] от "EU defender":
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Ти остави Расия, тя е умряла, ами кажи как вчера обясняваше, как UK загива след брексита - особено заради товарите.
Роси
Рейтинг: 8236 НеутралноДо коментар [#43] от "Иво":
Не знам, аз това , което виждам в България са евтини боклуци.
Знам, че имат и качествени, скъпи стоки, но не съм ги виждала.
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 745 Неутрално60% от Китайските стоки, внесени в България тръгват ит Иу.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!За съжаление, няма как да се възползваме от по-бързия сухоземен маршрут.
Не го слушайте Дифендърчето. Ъой не разбира. Чул/чел че има вариант за разклонение през Грузия и Турция. Ма недоразбрал, че е само на теория - щото на практика трябва да се прекоси едно море - колко му е. Разтоварваш контейнерите от влака, качваш ги на ферибота, после разтоварваш от ферибота и пак качваш на влака. Да не говорим и за свързаната с това документация, загуба на време, ......загубата на пари е ясна.
И цялото това упражнение - щото Дифендърчето така иска.
Та най-общо казано - теоритично има маршрут през Грузия и Турция, който на практика не се използва.
Нещо от сорта:
Срещатбсе двама приятели.
Единият пита:
- Вярно ли е, че си си купил кола.
Другият отговаря:
- По принцип - да. Само че, не беше кола, а мотор. И не съм си гу купил, а ми го откраднаха.
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 745 НеутралноКато сравнение, досега доставките се извършваха само с кораби, което отнемаше месеци.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!До коментар [#32] от "half_truth":
40 дена до Варна.
До Англия - 30.
yanne
Рейтинг: 1016 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
[quote#1:"EU defender"]Новият silk road старателно заобикаля расия[/quote]
Не харесвам Русия,но все пак въпросния влак е минал през нея.Нека не изкривяваме истината ,според предпочитанията си...
zzzzz
Рейтинг: 229 НеутралноПрочетете тази статия. Аз като видях през колко страни се шифтва - широки и по-тесни релси и ми се замая главата. Защо не са ги оеднаквили още в миналото???
s-asia-europe/
https://railturkey.org/2013/11/12/marmaray-connect
marks_nazi
Рейтинг: 229 Неутрално"Златни" ли госпожо ?,или Жълти??
Долу рушистите и фашистите1001
Рейтинг: 1228 ЛюбопитноДо коментар [#33] от "EU defender":
там Грузия е няма, но има участъци през Афганистан, Ирак, Сирия точно това трасе скоро няма изгледи да проработи
dosetliv
Рейтинг: 1553 НеутралноЕпа кой е готов да се изръси с 4.000 $ вместо със 700 $ на контейнер за да спести 3 седмици време, ше си го вози с трен
ail/asia/china-europe-rail-routes-continue-add-ser vices_20160531.html
http://www.joc.com/rail-intermodal/international-r
Ivan_
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#52] от "Роси":
Модератора е неадекватен!Не зная в НРК да се произвеждат продукти, които да са висококачествени поне по моята класификация за високо качество.
Тук по подразбиране изключвам продуктите на международните компании произеждани в заводи на територията на НРК.
Но също така не смятам, че евтините стоки произведени в НРК, с които света е залят са боклуци.
Един препатил
Рейтинг: 2979 Неутрално"Композицията прекоси Казахстан, Русия, Беларус, Полша, Германия, Белгия и Франция"
Нека бъдем наясно. Китайците не са построили нова ж.п. линия, че да си пуснат влак по нея. Тяхна е заслугата, че са създали организацията и са се договорили за придвижването на влака с изброените страни и местните железопътни компании. Чиято пък заслуга е, че са участвали и са придвижили композицията както се прави в международно направление. На снимката ясно се вижда, че локомотивът е на германските железници.
krokodil5
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#29:"EU defender"]Да, ще си направи такъв с Индияи Пакистан а руснаците пак ще подсмърчат в ъгъла пренебрегнати. [/quote]
Както в ШОС ли?
1001
Рейтинг: 1228 НеутралноДо коментар [#56] от "zzzzz":
държавна сигурност още на времето Руския цар си харесал един стандарт, после Сталин решил че ще е изгодно да са с различен и ще затрудни агресори, което си е станало де Германия много са благославяли тази разлика
krokodil5
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#33:"EU defender"]Сега вдянахте ли, таварищи?[/quote]
Туй е било през 2014, бе таварищ.
DDR
Рейтинг: 2810 НеутралноДо коментар [#6] от "Иво":
Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"Въпросът е в цената —водният транспорт е най евтин.
Цената на транспорта има влияние върху ценообразуването на крайният продукт. Най—бързо е със самолет, ама е бая солено.Веднъж бяхме на зор и карахме от Австралия до Европа един компонент, излезе златен като цялостна себестойност, но в сравнение със стойността на цялостният проект нямаше значение)
Ivan_
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#56] от "zzzzz":
Модератора е неадекватен!Стандарта за широчина на релсовия път на СССР беше различен от този на другите страни. Всеки влак влизащ/излизащ от СССР му се сменяха колелата.
Ако няма промяна (а преполагам, че няма) сега се действа по същия начин.
angeles
Рейтинг: 1271 НеутралноАко нямаше бъдеще тоя транспорт,гуруто Бъфет нямаше да се изръси 30 милиарда за BNSF( като май ги е възвърнал вече).Затова и повечето тираджийчета в УСА то плачкат че няма цени на товарите)))
half truth
Рейтинг: 1852 Неутрално[quote#56:"zzzzz"] широки и по-тесни релси и ми се замая главата. Защо не са ги оеднаквили още в миналото??? [/quote]
Разликата не е само в ширината. Релсите, по които се движат скоростните влкове са заварени, това е друга технология и е скъпа.
Старата технология е със сглобяване. Затова във влака се чува едно характерно тик-так..тик -так, заради сглобките е. В по-слаборазвитите страни все още са такива. Не могат да се реконструират, а ще трябва да се сменят.
EU defender
Рейтинг: 1070 НеутралноДо коментар [#51] от "dgd":
The best way to predict the future is to invent it.Да, като излязат от ЕС транспорта ще се усложни (Т2 транзити) и поскъпне. Ще си изгубят и водещата роля в електронната търговия, а това е бъдещето. Простреляха се в крака. Но аз лично харесвам това, защото за бизнеса в който съм това е изгодно за нас.
skara
Рейтинг: 1234 Неутрално[quote#56:"zzzzz"]Прочетете тази статия. Аз като видях през колко страни се шифтва - широки и по-тесни релси и ми се замая главата. Защо не са ги оеднаквили още в миналото??[/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.За да не могат чужди войски да ползват линиите.
Искрец.07
Рейтинг: 242 НеутралноБлазе им на англичаните за
китайските ментета
yanne
Рейтинг: 1016 ВеселоДо коментар [#34] от "half_truth":
[quote#34:"half_truth"]Всъщност в периода на комунизъм в цяла Източна Европа ж.п. транспорта се е развивал приоритетно. [/quote]
Ъхъ,и магистрали се строяха,нали....
ikar_01
Рейтинг: 1012 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
Явно смятате, че влакът е летящ или просто четете заглавията, не съдържанието: цитат от статията: "Влакът пристигна в Баркинг в Източен Лондон след 18 дни пътуване от Иву - град в Източен Китай, където има големи складове за търговия на едро. Композицията прекоси Казахстан, Русия, Беларус, Полша, Германия, Белгия и Франция, след което премина по тунела под Ламанша."
half truth
Рейтинг: 1852 Неутрално[quote#72:"yanne"]Ъхъ,и магистрали се строяха,нали....[/quote]
Магистралите ББ ще ги дострои след изборите. Но наред с магистралите трябват и релси.
Sars Saraktos
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
"Който търси истината, Бог вижда..."Ти май не четеш статията. Влакът е минал през Русия.
DDR
Рейтинг: 2810 НеутралноДо коментар [#67] от "angeles":
Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"Разликата между жп транспорт и камион е огромна. И двата вида имат бъдеще, не могат да се взаимозаменят. Определящо при избора на транспорт е: какво возиш, къде ще го разтовариш, от къде го возиш, как си с времето и с колко ще се натовари крайната цена.
ern16512825
Рейтинг: 229 ВеселоРусия скоро трябва да вземе решение. Дали да бъде сателит на сащ или на китай 😁
Hawaii
Рейтинг: 4363 Весело[quote#20:"von_seeckt"]Курсът на рублата как е[/quote]
Обръщай всичко в рубли
2.5
Рейтинг: 1622 ЛюбопитноПо почина на сърбите, не можеше ли да му закачат локомотив издокаран с флаговете на ЕС и да надуят сирената на влизане в гарата?
I Want To BelieveHawaii
Рейтинг: 4363 Весело[quote#77:"ern16512825"]Русия скоро трябва да вземе решение. Дали да бъде сателит на сащ или на китай[/quote]
Тя решението вече го в взела
Десетките хиляди КИТАЙЦИ пуснати официално
като АРЕНДАТОРИ в РУСИЯ после с ДИМЯщИЯ
КУЗЯ ли ще ги гонят,ако им хареса и вземат,че
ОСТАНАТ ЗА ДА СИ НАПРАВЯТ РЕФЕРЕНДУМ
ЗА ПРИСЪЕДИНЯЕАНЕ КЪМ Крим.....пардон
КЪМ КИТАЙ
daam
Рейтинг: 1258 НеутралноВъобще не изключвам след 10 години от Пекин до Лондон да се стига по-бързо /с влак/, отколкото от София до Варна. С това безвремие в БДЖ...
due07477623
Рейтинг: 446 Неутрално[quote#1:"EU defender"]Новият silk road старателно заобикаля расия. Явно има защо.
Между другото пътя преминава и през България, така че местоположението ни ще ни носи ползи.[/quote]
Влака минава през Русия а не минава през България. Написано е в статията.
Lost
Рейтинг: 234 НеутралноЕ той със самолет щеше да дойде още по бързо, така че скоростта не е всичко.
До коментар [#6] от "Иво":
due07477623
Рейтинг: 446 Неутрално[quote#68:"half_truth"]Затова във влака се чува едно характерно тик-так..тик -так, заради сглобките е.[/quote]
Във влак може да се чуе едно тик-так, тик-так само ако има бомба с часовников механизъм
Нинов
Рейтинг: 2413 НеутралноЗначи за да се оцени голямото постижение трябва да се разгледа развитието на ж.п. транспорта в исторически мащаб, белязан от национален протекционизъм и профсъюзи, правещи трудно преминаването на чужди влакове.
Затова в Европа имаше три различни междурелсови разстояния, различно движение (в ляво или в дясно) и най-вече различна сигнализация.
Покрай ЕС тези различия бяха уеднаквени и сега например може да пътуваш от Франкфурт до Париж както TGV с така и с ICE.
angeles
Рейтинг: 1271 НеутралноДо коментар [#76] от "DDR"
))Знам и за двата транспорта какво могат.Това ми е бизнеса от 15 години.Въпроса беше че при свръх потреблението във Щатите камьоните се търсеха доста повече от влаковете(поради по бързата доставка).Нещата се промениха драстично след кризата,населението тук разбра че не можеш вечно да харчиш по 2000$ а да правиш по 1000$,Няма това свръх потребление вече и като ти е пълен уерхауза със стока защо ще я поръчваш с камьон по бързо,когато трена ти я кара малко по бавно на половин цена.Ето това усети Бъфет и купи BNSF,но той какво ли не е надушвал
А че не са взаимно заменяеми съм съгласен,ние контейнерите от трена също ги караме до клиента със камьони.
dgerald
Рейтинг: 770 НеутралноВсички сте се вторачили откъде минава влака, а "простите" англичани работят по това с какво да напълнят влака щото няма как да се връща празен.
Нинов
Рейтинг: 2413 НеутралноДо коментар [#86] от "angeles":
ж.п транспорта в САЩ възкръсна от пепелта по две основни причини:
- товарите от Китай идват на западния бряг и трябва да се транспортират по земя до източния
- поради липса на тръбопроводи до новите нефтени находища, петролът се извозва с влакове
ergen4ev
Рейтинг: 450 Неутралнода привлече китайски инвеститори ли?
мисля че се опитва да до разпродаде страната на света
май им остана само кралицата да бъде чуждо притежание но скоро и нея някой китайски или руски олигарх колекционер на британски вещи ще си я купи
тоз влак на горна Оряховица кога спира?
ние нали минаваме за много стратегическа страна ?
polux
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
Май ако бяхме прочели и текста, щяхме да видим, че не я заобикаля.
А за новите търговски договори между Китай и Русия явно не знаете, защото темата не Ви кефи. Вас или спонсорите Ви.
1001
Рейтинг: 1228 НеутралноДо коментар [#80] от "Hawaii":
n-slaves-global-slavery-index-2016/
абе аз други данни гледам има 1 000 000 роби в русия и много от тях са китайци. Отиват уж на работа в Сибир и им прибират документите и т.н.
http://tribune-intl.com/india-has-18-million-moder
Wornoxmaniak подложен на патетична реторика демагогия пропаганда
Рейтинг: 1236 Неутрално6 пъти по-скъпо за 2 пъти по малко време.
Не рентабилно засега.
Hawaii
Рейтинг: 4363 Весело[quote#91:"1001"]абе аз други данни гледам има 1 000 000 роби в русия и много от тях са китайци. Отиват уж на работа в Сибир и им прибират документите [/quote]
Споко....
На РЕФЕРЕНДУМА ЗА ПРИСЪЕДИНЯВАНЕ
КЪМ Крим...пардон - КЪМ КИТАЙ
ще си им ги дадат документите
ЗА ДА ГЛАСУВАТ
Впрочем,в момента в Сибир КИТАЙЦИТЕ
са ПОВЕчЕ ОТ РУСНАЦИТЕ
Най-хубавото за Русия - РЕФЕРЕНДУМНАТА
част тепърва предстои
1001
Рейтинг: 1228 НеутралноДо коментар [#85] от "Ф.Нинов":
Уеднаквени донякъде. Испания и Португалия си имат свой стандарт, Финландия си пази имперския стандарт 5 фута, даже между Англия и Ирландия ширината е различна, да и в Прибалтика още ползват руската 1520мм, пък да не говорим за теснолинейките на Швейцария
Нинов
Рейтинг: 2413 НеутралноДо коментар [#94] от "1001":
Ами да кажем уеднаквени до някъде.
Ако говорим за пътнически ж.п транспорт от Франкфурт (Майн) в момента може доста удобно да стигнеш до Виена, Цюрих, Амстердам, Париж, като до Лондон планират да се стига за 5 часа, което пак би било окей, като се има предвид, че става дума от център до център (а не извън града, където са летищата) , както и при самолета трябва да си поне 2 часа преди полета на летището.
Нинов
Рейтинг: 2413 НеутралноДо коментар [#94] от "1001":
На снимката локомотивът е на Дойче Бундесбан.
Няма отърване от германците
Морски
Рейтинг: 517 Весело"На платформите имаше 68 броя 20-футови контейнери"
"Геният може да стигне до определени граници, но глупостта няма такъв недъг" - Алберт Айнщайн.Един средно голям съвременен контейнеровоз превозва 6000 такива контейнера - доста влакчета трябва да пуснат за да са някаква конкуренция на морския превоз.
Да не говорим че показното преминаването на подобен влак през страни като Русия, Казахстан, Беларус за такъв кратък срок най-вероятно е струвало доста дипломатически усилия на Китай.
Та в нормални условия само на Казахската граница щяха да чакат месец за обработка на документите.
polux
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#24] от "EU defender":
Пътят е път, когато по него върви търговия. Както с този влак. Всичко друго са фантазии.
То по тая логика и НАБУКО е тръбопровод, но по него вървят само празни приказки.
Докато по Северен поток Русия осигурява съвсем ефективно една трета от газовите доставки на Обединеното кралство.
1001
Рейтинг: 1228 НеутралноДо коментар [#93] от "Hawaii":
руснаците са все още 30 мил в Сибир с 1 мил няма да стане
Костадин Иванов
Рейтинг: 3671 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
Еретик"Композицията прекоси Казахстан, Русия, Беларус, Полша, Германия, Белгия и Франция, след което премина по тунела под Ламанша"
Май са заобиколили нас.