Американският сенат одобри Майк Помпео за директор на ЦРУ

Майк Помпео, директор на ЦРУ

© Reuters

Майк Помпео, директор на ЦРУ



Сенатът на САЩ одобри конгресмена от Канзас Майк Помпео за директор на Централното разузнавателно управление (ЦРУ), съобщи Ройтерс. Агенцията отбелязва, че номинацията на президента Доналд Тръмп е одобрена въпреки безпокойството на някои законодатели, че той може да разшири следенето или да позволи използването при разпити на специални техники, смятани за равносилни на изтезания.


Помпео бе одобрен за директор на ЦРУ с 66 гласа "за" и 32 "против". Малко по-късно той положи клетва пред вицепрезидента Майк Пенс.


52-годишният Майк Помпео е възпитаник на Харвард и член на консервативното движение "Чаено парти". В началото на предизборната кампания в САЩ той първо подкрепяше републиканеца Марко Рубио, но след официалното издигане на Доналд Тръмп застана зад милиардера. Все пак Помпео не се поколеба да критикува Тръмп заради скандали като този с изтеклия запис от 2005 г., където бизнесменът се изказва вулгарно за жените.




Помпео застава начело на ЦРУ в критичен момент за националната сигурност на САЩ, когато разузнаването - традиционно смятано за надпартийно, се озова в центъра на политическата арена, отбелязва БТА. Агенцията припомня критиките на Тръмп към изводите на разузнаването, според които Русия се е намесила в президентските избори, за да му помогне да победи Хилъри Клинтън.


По време на изслушванията в сенатския комитет по разузнаването Помпео заяви, че Москва агресивно възстановява позициите си в света. Той я обвини, че е нахлула и окупирала украинска територия и че не помага за разгрома на "Ислямска държава", пише БТА.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (111)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Лорда
    Лорда
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Брилиатен ход на Тръмп!

  2. 2 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1171 Неутрално

    До коментар [#1] от "Лорда":
    Поставиха на Тръмп първата противотежест.

  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3980 Неутрално

    [quote#1:"Лорда"]Брилиатен ход на Тръмп! [/quote]
    Не толкова "брилиантен" колкото
    принудително компросен ход.
    Леко-полеко Тръмпът взе
    да дава на задна.....

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    вярно, разумните хора в америка взеха да удрят по канчето ужасно приличащия на путлер тръмп.

  6. 6 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4442 Любопитно

    До коментар [#4] от "Анелия Стоева":

    Това те първа предстои да видим.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  8. 8 Профил на iceman_bg
    iceman_bg
    Рейтинг: 358 Весело

    Май новият директор на ЦРУ няма намерение да поддържа добри отношения с кагебиста Путин. Българските почитатели на Тръмп ще бъдат разочаровани и това е само началото :-)

  9. 9 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 5768 Любопитно

    Нямаше как да не се смени директорът на ЦРУ - след всички дивотии, които ЦРУ избълва по адрес на Тръмп!

    karabastun1@abv.bg
  10. 10 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2705 Весело

    Няма да се учудя, ако към момента на окончателното сформиране кабинета на Тръмп Жириновски от мъка мине от водка и уиски към препарат за вана. Що кикотене беше, що крясъци надаваше, що слюнки разхвърля, що лиги му изтекоха при инагурацията на Тръмп...

  11. 11 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3980 Весело

    [quote#7:"Анелия Стоева"]Лоши новини за путинофилите тук, който гръмко хвалят Тръмп само защото той харесва светията им Вова.
    [/quote]
    Най-лошата новина за путинофилите е,
    че благодарение именно на "Вова"
    в момента в Конгреса има невиждано
    и непознато досега ЕДИНОМИСЛИЕ
    и ЕДИНОДЕЙСТВИЕ между сенаторите
    ДЕМОКРАТИ и РЕПУБЛИКАНЦИ
    И то на АНТИРУСКА и АНТИПУТИН основа
    По същия начин "Вова" консолидира
    и УКРАИНЦИТЕ като направи за 2-3 години
    това,което поколения украински патриоти
    и просветители не успяха да направят
    през последните 2-3 века,а именно
    КОНСОЛИДИРА ВСИЧКИ УКРАИНЦИ
    НА АНТИРУСКА,
    АНТИПУТИНИСТКА и
    АНТИСЪВЕТСКА основа.
    Наистина е нужен голям талант
    за да го направиш....

  12. 12 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3980 Весело

    [quote#7:"Анелия Стоева"]в Камарата на представителите ще бъде внесен проектозакон, предотвратяващ възможността действащият вече президент Доналд Тръмп да отменя наложените срещу Русия американски санкции.[/quote]
    С този закон
    ТРЪМП ГО ПОСТАВЯТ ПОД ЗАПРЕЩЕНИЕ
    По този Закон,
    ТРЪМП НЯМА ДА МОЖЕ ДА ПРЕДПРИЕМЕ НИЩО
    БЕЗ ОДОБРЕНИЕ ОТ КОНГРЕСА.
    Плачете путинджии по целия свят
    Тръмпът ще го поставят под запрещение

  13. 13 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2705 Неутрално

    До коментар [#5] от "Анелия Стоева":

    "...вярно, разумните хора в америка взеха да удрят по канчето ужасно приличащия на путлер тръмп."

    Оказва се, че Тръмп (поне като начало) има много повече общи черти с Хитлер, отколкото с путлер. Нищо странно, просто двамата имат общ кумир.

    http://nr2.lt/blogs/Newsroom_Vilnius/-Tronnye-rechi-Gitlera-i-Trampa-124603.html

  14. 14 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 823 Неутрално

    виждам новата опорна точка - Тръмп под запрещение хахахаха, абе аре запознайте се кои ключови назначения от държавния глава предстоят следващите 18 месеца преди да плямпате глупости
    Тръмп прави пореден гениален ход, навсякъде назначава брутално добри мениджъри с една единствена цел - да е успешен президент, основното което вълнува огромното му его

    twitter.com/voxybg
  15. 15 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5015 Неутрално

    До коментар [#10] от "Дон Кихот":

    Съвсем взе да се излагаш.
    Това е номинация на Тръмп. Та какво искаш да внушиш, само ти си знаеш...

  16. 16 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1992 Неутрално

    Перефразирам един записан разговор между наши политици и го адресирам до Путя:
    "....Бате, ....ти си го избра..... "

  17. 17 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#15] от "Добрин Велков":

    "Това е номинация на Тръмп. Та какво искаш да внушиш, само ти си знаеш..."

    Аз да казвам нещо друго? Когато Тръмп погледне кабинета си в окончателния му вид, може би ще узрее, че политиката е игра на възможности , а не на желания... Всъщност, може и да не узрее, ако не му стигне багажът. Но от другата страна на океана точно ще чуем "...а получилось, как всегда".

  18. 18 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2080 Неутрално

    До коментар [#11] от "Hawaii":

    Според мен консолидирането на Украина на антируска основа ще се окаже най-голямата стратегическа грешка на Путин. Защото Украина ще извърши тежките и болезнени реформи, икономиката и ще тръгне но омразата само ще се засила. А предвид диктатурата и санкциите, Русия ще върви само надолу до смърта на Путин т.е поне още 10-20-30 години. А след това пак ще има раздаване на картите и тогава Украина ще бъде в силна позиция а Русия в слаба.

  19. 19 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2080 Неутрално

    До коментар [#9] от "karabastun":

    Всеки президент назначава ново правителство и шефа на ЦРУ е част от него. И в последните 30-40 години няма шеф на ЦРУ който да е изкарал повече от президента си.

  20. 20 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5015 Неутрално

    До коментар [#18] от "m17":


    [quote#18:"m17"]Според мен консолидирането на Украина на антируска основа ще се окаже най-голямата стратегическа грешка на Путин. [/quote]
    Едва ли. С този ход Украйна беше отдалечена от ЕС и НАТО. Целта на Путин е постигната
    А прелъстените и захвърлени след майдана украинци има по-голяма вероятност да намразят ония дето ги черпеха с курабии...

  21. 21 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално


    До коментар [#11] от "Hawaii":

    Абсолютно вярно.Естествени са междупартийните различия, но има нещо, от което никой американски президент няма право да отстъпва и да предава нацията си.
    Съюзяване с главния враг на Америка и целия свят - путнизмът.
    И Тръмп, доброволно или насила, ще спре да обгрижва фюрера.

  22. 22 Профил на Лорда
    Лорда
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#12] от "Hawaii":

    Нещо не сте наясно с вертикала на власта в САЩ. Пак повтарям-гениален ход на Тръмп. Такива ходове правеше навремете Боби Фишер зад шахматната дъска.

  23. 23 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1817 Любопитно

    [quote#12:"Hawaii"]С този закон
    ТРЪМП ГО ПОСТАВЯТ ПОД ЗАПРЕЩЕНИЕ
    По този Закон,
    ТРЪМП НЯМА ДА МОЖЕ ДА ПРЕДПРИЕМЕ НИЩО
    БЕЗ ОДОБРЕНИЕ ОТ КОНГРЕСА. [/quote]
    Всъщност това устройва Тръмп чудесно. Ако закона мине, той ще има чудесно оправдание защо не е направил това, дето е обещавал... Отделно ще му отвори врата за "борба с тези дето му пречат в конгреса" което си е чудесна тема за следващата предизборна кампания...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  24. 24 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#18] от "m17":

    Всъщност не само Украйна е консолидирана срещу путинизма.
    Навсякъде осъзнават, че русия е заплаха и трябва да я обезвредят.

  25. 25 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5015 Неутрално

    До коментар [#21] от "Анелия Стоева":


    [quote#21:"Анелия Стоева"]главния враг на Америка [/quote]
    Дето все са били съюзници при глобални конфликти? Разсъждавайте малко, слушайте какво разправя Тръмп. Като бизнесмен се усеща повечко от тебе.... Китай душа, там е врагът главен и нов...

  26. 26 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#14] от "voxy":

    вярно, чудовищното его на тоя пуяк ръководи всичките му действия, но точно то ще го накара да разбере, че може да постигне целите си само далече от путя.

  27. 27 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#25] от "Добрин Велков":

    и ти си прав, но е наивно тръмп да смята, че путин ще му е от полза в борбата срещу китай.

  28. 28 Профил на cinqueau
    cinqueau
    Рейтинг: 359 Неутрално

    [quote#11:"Hawaii"]Най-лошата новина за путинофилите е,
    че благодарение именно на "Вова"
    в момента в Конгреса има невиждано
    и непознато досега ЕДИНОМИСЛИЕ
    и ЕДИНОДЕЙСТВИЕ между сенаторите
    ДЕМОКРАТИ и РЕПУБЛИКАНЦИ
    И то на АНТИРУСКА и АНТИПУТИН основа [/quote]

    И не само в конгреса. Огромното мнозинство американски граждани не се интересуват активно от външна политика и много рядко чуваха за Путин. Дискусията за действията на Русия завладя новините и създаде трайно негативно отношение към Путин. Коментираното тук проучване на общественото мнение в САЩ според което Тръмп започва своето президентство с одобрение от 40% е съдържало допитване и за отношението към държавните ръководители на другите страни. Най одобряваният чуждестранен държавен глава е Английската Кралица. На дъното на таблицата, най-неодобряваните са: Раул Кастро, Владимир Путин, Ким Чен Ин.

    http://kasparov.org/material.php?id=5884534FA8B43

    За първи път американците започват да добиват реална представа за Русия.

  29. 29 Профил на Сталкер
    Сталкер
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#4] от "Анелия Стоева":
    До коментар [#8] от "iceman_bg":

    По време на изслушванията в сенатския комитет по разузнаването Помпео издекламира правилните мантри за да го назначат - до къде стигнаха нещата, а, в САЩ "лидера на свободния свят" да внимаваш какви ги приказваш за да не си провалиш кариерата...

  30. 30 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2984 Неутрално

    Аз вчера написах тук, че Песков с плачещ тон обяви идеята на Тръмп Русия да намали ядрените си оръжия за неуместна.
    Не случайно от месеци заявявам, че Тръмп е моят президент.

    подпис
  31. 31 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2080 Неутрално

    До коментар [#20] от "Добрин Велков":

    Е това са путиновите мечти но фактите са че Украина се консолидира и сега там има 40 милиона човека които ненавиждат Русия. В момента са бедни но им се налага да се реформират и ще дойде време в което ще могат да си позволят модерно американско и европейско оръжие. А понеже манталитета им е същия като на руснаците, няма да има сила която да ги спре. И няма нужда да ми дрънкате ядрените оръжия на Русия, войните които я очакват са граждански и кравополитни ( помните ли Чечня ), там няма как да се употребяват ядрени орижия.

  32. 32 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Става все по-интересно! Администрацията започва приземяването на Тръмп!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  33. 33 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2080 Неутрално

    До коментар [#20] от "Добрин Велков":

    Не трябва да омесвате бизнеса с пропагандните клишета, най-глупавото е да повярвате на собствената си пропаганда. Оствете тия клишета за майдан, курабийки, американци и соросоиди на първи канал, те са преднаначени за домашна употреба.

  34. 34 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2984 Неутрално

    До коментар [#27] от "Анелия Стоева":
    "но е наивно тръмп да смята, че путин ще му е от полза в борбата срещу китай."

    Любопитен съм как Путин може да помогне на Тръмп срещу Китай. Дай няколко идеи - например дали ще даде руснаци за работници на конвейерите!

    подпис
  35. 35 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5015 Неутрално

    До коментар [#31] от "m17":


    [quote#31:"m17"]В момента са бедни [/quote]
    Ние така вече 30 години, от които 10 в ЕС.
    За там сещаш ли се колко време ще отнеме, щото ЕС няма да има... Та хоризонтите са стратегически...
    А американско оръжие може, ма кой ще го плаща? Тръмп не ще, бизнесмен е, пари на вятъра не иска да хвърля...

  36. 36 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2897 Неутрално

    Нека да уточним за какво Тръмп критикува разузнаването. Първо, критикува го за приемането без допълнителна проверка на един изцяло фалшив доклад с измислици за Тръмп и второ, за изтичане на информация от разузнаването към медиите. За изтичането на информацията трябва да бъдат осъдени виновните. Разузнаването затова е разузнаване, да държи секрети, а не да изпляква всичко на медиите.

  37. 37 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5015 Неутрално

    До коментар [#33] от "m17":


    [quote#33:"m17"] най-глупавото е да повярвате на собствената си пропаганда. [/quote]
    Аз от пропаганда разбирам, можеш да бъдеш сигурен.
    За теб не съм убеден.
    Особено след това ти твърдение...


    [quote#33:"m17"]Не трябва да омесвате бизнеса с пропагандните клишета[/quote]

  38. 38 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6946 Неутрално

    Харвард, критика на Тръмп и на поведението на Русия - всичко си идва на мястото

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  39. 39 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2897 Неутрално

    [quote#12:"Hawaii"]С този закон
    ТРЪМП ГО ПОСТАВЯТ ПОД ЗАПРЕЩЕНИЕ
    По този Закон,
    ТРЪМП НЯМА ДА МОЖЕ ДА ПРЕДПРИЕМЕ НИЩО
    БЕЗ ОДОБРЕНИЕ ОТ КОНГРЕСА. [/quote]

    Законите се менят. Членовете на Конгреса и на Сената също. Всичко зависи от това какви ще са американските интереси. Със сигурност Тръмп няма да пренебрегне американските интереси, за да угоди на Путин, затова запрещенията са ненужни. Но ако Тръмп иска да подобрява отношенията с Русия, или ако иска да отпаднат санкциите, той ще го изработи този въпрос, както изработва всичко останало досега. Властта на президента е толкова голяма, че той може да обезсили санкциите. То имаме и закони за нелегалните имигранти, но Обама като беше казал, че няма да се спазват, не се спазваха.

  40. 40 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално


    До коментар [#34] от "Иван К":

    нали това и аз написах - путин не може да бъде от полза за тръмп срещу китайската заплаха

  41. 41 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#36] от "gozambo":

    добре, може и да има основание да го критикува, но тук е налице фактът, че предложеният от самия тръмп шеф на цру е на твърда антипутинска позиция, което значи, че и тръмп не е путинист, както бълнуват някои.

  42. 42 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Чета коментарите и вместо да се коментира САЩ и темата, все към Русия и Путин влече повечето коментиращи. Абе другари, разбрахме, че силно мразите и любите Русия, но спрете да ни я натиквате под всяка тема. На никой не му дреме какво щяло да става в Русия /освен на вас явно/. Аман вече!!!

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2897 Неутрално

    До коментар [#41] от "Анелия Стоева":

    Как така Тръмп,който е путинист е избрал шеф на ЦРУ,който е антипутинист! Не можеш да си го обясниш,защо Тръмп путинист е лъжа и етикет от щаба на Хилъри. Това като осъзнаеш всичко си идва на мястото.

  46. 46 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Тръмп действа без забавяне. Ако не го беше направил, щеше да е изненада. Бившият вече директор на ЦРУ Джон Бренан по време на предизборната кампания публично обяви, че "дори и Тръмп да стане президент", той и служителите на управлението "няма да изпълняват заповедите му". Очевидно се е надявал, че това няма да се случи. Което говори единствено и само, или за много слаби анализатори, или ако е обратното, че анализите им не се вземат на сериозно.

  47. 47 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 771 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Уви, по най-важните въпроси - климата, протекционизма и абортите, не дава назад!

  48. 48 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5015 Неутрално

    До коментар [#46] от "subaru":

    Те ако бяха добри анализатори нямаше да проспят Крим и Сирия. Гола вода са...

  49. 49 Профил на Офелия Груева
    Офелия Груева
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#45] от "gozambo":

    [quote#45:"gozambo"]Как така Тръмп,който е путинист е избрал шеф на ЦРУ,който е антипутинист! [/quote]

    Тяхната работа, сиреч на конспираторите, е малко така: "Няма значение, че конят е умрял. Впрягай каруцата и да вървим."
    Та така.

    1.Този, който ходи на два крака, е враг. 2.Този, който ходи на четири крака или има крила, е приятел.3. ..... 7.Всички животни са равни.
  50. 50 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    До коментар [#36] от "gozambo":

    Хм, не те видях да критикуваш ФБР при изтичането на информация, че на Клинтън до дни ще и бъде повдигнато обвинение - инсинуация умело разпространена от Джулиани и Фокс Нюз в навечерието на изборите. Вместо това ти им пригласяше с някакви изсмукани от пръстите фантасмагории за педофилски мрежи и сатанински ритуали.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  51. 51 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3814 Весело

    Лъсна лъжата на Тръмп за радушния прием, който му устроили в ЦРУ. Самовлюбеният нарцис довел със себе си 40на клакьори и "мажоретки" от най-верните си ласкатели и ги настанил на първите редове да пляскат с ръчички. Редовите служители хич не били трогнати от държанието му особено на фона на всичката помия и подигравки, които изсипа по техен адрес.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  52. 52 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    [quote#1:"Лорда"]Брилиатен ход на Тръмп! [/quote]
    Бе "Лордче" много ти е екзотичен рейтингът!!!!

  53. 53 Профил на Офелия Груева
    Офелия Груева
    Рейтинг: 438 Неутрално

    [quote#7:"Анелия Стоева"]Лоши новини за путинофилите тук, който гръмко хвалят Тръмп само защото той харесва светията им Вова.[/quote]
    Госпожо, конспирациите за намеса на Русия в изборния процес на САЩ, както и внушенията, че Путин ще влияе на Тръмп, тръгнаха точно от противниците на Тръмп. Нито той, нито Москва някога са ги потвърждавали. Сега, когато става все по-очевидно, че е бил прав, вие само толкова ли можете да кажете? Ама той светът не се състои само от путинофили и путинофоби, има и нормални хора, които седим и гледаме целия цирк отстрани. И аз с ужас установявам, че май ще се окаже, че официалните медии на запад дълго време са ни поднасяли един пасквил!

    1.Този, който ходи на два крака, е враг. 2.Този, който ходи на четири крака или има крила, е приятел.3. ..... 7.Всички животни са равни.
  54. 54 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    [quote#17:"Дон Кихот"]ще узрее, че политиката е игра на възможности , а не на желания[/quote]

    За един милиардер това е повече от ясно. Тръмп е преди всичко американофил, може би само малко повече тръмпофил отколкото е прието, но това да му е недостатъка.

    Eddie lives... somewhere in time!
  55. 55 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    [quote#42:"primaxm"]Абе другари, разбрахме, че силно мразите и любите Русия[/quote]

    Сега и любещите/мразещи Ердоган като се намесят ще стане мазало...

    Eddie lives... somewhere in time!
  56. 56 Профил на .NET
    .NET
    Рейтинг: 710 Любопитно

    Да им се чуди човек на акъла на някои агенти на ЦРУ, как така смело се включваха в кампанията против Тръмп...не допускаха ли поне за миг, че в един момент, все пак е възможно да останат без работа?

    Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.
  57. 57 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    До коментар [#51] от "vesolr":

    Да, това е поредният резил, с който отнесе бая подигравки от политически коментатори и лейт шоу хостс.

    На пресконференцията си също беше докарал хора от щаба си да пляскат и се хилят на "шегите" му.

    Цирк Барнъм енд Бейлис няма да липсеа на американците - Оранжевият достойно го замества. 😉

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  58. 58 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    [quote#28:"cinqueau"]За първи път американците започват да добиват реална представа за Русия.[/quote]

    като враг на Америка. Гениалният шахматист Путин направи така, че американците да намразят Русия. Това не е било дори по време на Студената война.

  59. 59 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5180 Неутрално

    [quote#20:"Добрин Велков"]А прелъстените и захвърлени след майдана украинци има по-голяма вероятност да намразят ония дето ги черпеха с курабии... [/quote]
    Това ще стане тогава, когато украинците започнат да си купуват Лади вместо мерцедеси.

    Gunter glieben glauchen globen
  60. 60 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    [quote#20:"Добрин Велков"]Едва ли. С този ход Украйна беше отдалечена от ЕС и НАТО. Целта на Путин е постигната [/quote]

    Да представяш желаното за действително не говори добре за теб.

    [quote#20:"Добрин Велков"]А прелъстените и захвърлени след майдана украинци [/quote]

    за разлика от руснаците вече могат свободно без визи да пътуват в Европа. Визовият режим за тях отпадна, а за руснаците се затяга.

  61. 61 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3814 Весело

    До коментар [#57] от "Norman Granz":

    Да, но раболепните му привърженици като псевдодесните грийнайз, тюфлека, микито пляскат с ръце в транс и викат "Да живей!".

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  62. 62 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2543 Неутрално

    [quote#2:"авторът"]Поставиха на Тръмп първата противотежест. [/quote]


    ...или той затвори устата на някои хора?

    I Want To Believe
  63. 63 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 1716 Весело

    [quote#25:"Добрин Велков"]Китай душа, там е врагът главен и нов... [/quote]

    Прав си дотолкова, доколкото Китай може да се окаже главна заплаха за териториалната цялост на Русия. Опасността от Кримнаш, Сибир китайски е голяма.

  64. 64 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    До коментар [#28] от "cinqueau":

    "За първи път американците започват да добиват реална представа за Русия."

    Слава Богу, в Америка има и ще има свободни медии, които да застанат срещу лъжите на Дръмбо и пропагандните атаки на армиите от руски тролове.

    Путин се опита да играе ва банк срещу Америка, но ще загуби войната. Американската демокращия не е от вчера, а американският народ не е стадо несретници, наливащи се с битова химия и автокозметика.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  65. 65 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2039 Весело

    Що ли ми се струва, че поговорката:"Каракачанките си лаят, керванът си върви!", се отнася с пълна сила за екшъна около Тръмп?! Или, може би, ми се струва че лаят, по-скоро скимтят и квичат, според "вокалните" си възможности!

  66. 66 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3814 Любопитно

    До коментар [#64] от "Norman Granz":

    Аз не виждам разлики между руските несретници и гозамбовците и грийнайзчетата наливащи се с пропагадни лъжи. Кое е по-лошо - бояришник или инфоуорс? Не се наемам да отговоря...

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  67. 67 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 292 Неутрално

    Учудвам се , че Тръмп не назначи бабалъка си за директор на ЦРУ .

  68. 68 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2238 Неутрално

    [quote#36:"gozambo"]критикува го за приемането без допълнителна проверка на един изцяло фалшив доклад с измислици за Тръмп и второ, за изтичане на информация от разузнаването към медиите. [/quote]

    До коментар [#36] от "gozambo":

    Винаги съм се учудвал как в едно изречение можеш да вкараш повече от три лъжи.
    1. Доклада не е само на ЦРУ а на всички служби комбинирано и се нарича "дневен кратък доклад". Президента получава такъв всяка сутрин.
    2. В този доклад тези служби само са предупредили Президента Обама, Тръмп и 10 сенатори че съществува компроментираш доклад от доверен източник, който ЦРУ е използвал преди, в който има непотвърдена и непроверена информация за Руски компромат. Като е използвана самата Руска дума "компромат".
    Ето и първата ти лъжа - Никой не е казвал че има нещо нередно а че има документ който може да изтече сред медиите и публиката!
    Втората ти лъжа е че доклада бил изтекъл от ЦРУ към медиите. Нищо не е изтичало. Имаше официално съобщение от Сенатската комисия, от Белия Дом и от Преходния Комитет на Тръмп че са им дали дневния рапорт в който са предупредени че съществуват два независими източника в които се говори за потенциален Компромат. И че службите на САЩ не могат да проверят достоверността на доклада. Това е!
    Американските служби нито са писали компроментиращия доклад, нито са го разпространявали. Доклада за този компромат идва от Британски агент на който Американските служби имат доверие и от Британски дипломат независимо. Това са приятелски агенти които още през Август са дали доклада на хора в САЩ. Влючително на Сенатора МакКейн, който го е предал на ФБР.
    Третат лъжа е че някои от хората на Хилъри го е поръчал. Никой не знае кой е поръчал проучването на Тръмп. Ако си спомняш цялата Републиканска партия работеше против него. Факта че доклада е даден на Маккейн говори че вероятно е поръчан от Републиканците.
    От Август до Януари много хора във Вашингтон са знаели за доклада включително и в къмпанията на Хилъри, и Обама и много други. И никой не го е споменавал или давал на медиите защото нещата в доклада не могат да се проверят.
    Това нещо се разчу само след като ФБР са разбрали че има прекалено много хора запознати с това нещо и рано или късно тази информация (непроверена) ще стигне до медиите. Задължение на службите е да предупредят президента и Сенатска комисия че има шанс това да се случи за да бъдат подготвени.
    Целия скандал дойде от това че оранжевия клоун каза официално че никога не е имало такъв разговор със разузнавателните служби!!! Нещо което беше опровергано моментално от Сенатската комисия и от Белия Дом. Не от ЦРУ! Тъпакът лъже като дете. СНН просто казаха че има непроверен долкад за който са уведомени Обама, Тръмп и Сената - абсолютната истина. През цялото това време лъжецът на дребно Туитваше и пищеше че никога не е имало такъв разговор.
    Чак на другия ден всички се амбицираха и започнаха да ровят и разбира се доклада се намери. По това време поне 100 човека са знаели за него и са имали достъп поне от месец Август. Не е необходимо да си гении за да се сетиш че Разузнавателните служби нямат нищо общо нито с доклада нито с изтичането му. Разбира се лудия идиот Тръмп не ги забави и ги нарече фашисти и какво ли не. И понеже нито може да обясни защо му трябваше да лъже че са му показали доклада, нито може да обясни какво е правил в Москва реши да обвини медиите че били нечестни и да ги плюе пред подбрана група от симпатизанти в ЦРУ.
    Като се има предвид колко е прост той самият само може да се гадае колко са прости феновете му. В едни виц напоследък ги описват като група тъпаци които си подхвърлят една мозъчна клетка като горещ картоф. Чудя се дали ти държиш сега мозъчната клетка или си я подхвърлил на някой друг Тръпист и пишеш по инерция.

    California Über Alles
  69. 69 Профил на Ksharp
    Ksharp
    Рейтинг: 758 Любопитно

    Никога не съм разбирал хората, които имат толкова време за външна политика. Нямате ли си работа?

  70. 70 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    До коментар [#68] от "Pontif А":

    ++++
    Срещу гозамбовците и грийнайзчетата това не помага. Те са изцяло на тръмпистка вълна, ловят всяка негова дума и изобщо са изключили способността си да преценяват кое е лъжа и кое още по-нагла лъжа.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  71. 71 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8520 Неутрално

    Май напразно се радваха руснаците.

  72. 72 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1817 Весело

    [quote#48:"Добрин Велков"]Те ако бяха добри анализатори нямаше да проспят Крим и Сирия. Гола вода са...[/quote]
    Като гледам как им се получи на онези в Кремъл, със сигурност анализаторите в американските служби не са проспали нищо. Смятай, в ЕС се заговори на висок глас за обща армия, а войната в Сирия не предизвика покачване на цената на петрола...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  73. 73 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#51] от "vesolr":

    Това ти го казваш.

  74. 74 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 574 Неутрално

    [quote#63:"tacheaux"]Прав си дотолкова, доколкото Китай може да се окаже главна заплаха за териториалната цялост на Русия. Опасността от Кримнаш, Сибир китайски е голяма. [/quote]
    Даже от Кремъл не коментират разполагането на китайски балистични ракети в Далечния Изток!
    Казват: Това е работа на китайците и ние няма какво да кажем!
    Направо китайчетата са му взели страха на путин и сега вече си разиграват коня.

  75. 75 Профил на v.n.t.news
    v.n.t.news
    Рейтинг: 457 Неутрално

    [quote#68:"Pontif А"] В едни виц напоследък ги описват като група тъпаци които си подхвърлят една мозъчна клетка като горещ картоф. [/quote]
    Както винаги брилянтен с доводите си срещу героите от вица !
    С удоволствие чета коментарите Ви !

  76. 76 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    [quote#68:"Pontif А"]Целия скандал дойде от това че оранжевия клоун каза официално че никога не е имало такъв разговор със разузнавателните служби!!! Нещо което беше опровергано моментално от Сенатската комисия и от Белия Дом. Не от ЦРУ! Тъпакът лъже като дете.[/quote]

    На времето главното обвинение в аферата Уотъргейт към Никсън беше, че е лъгал че не знае за подслушванията, а се е доказало , че той е имал информация за тези подслушвания. Заради тази лъжа щеше да му се иска импийчмънт, който той избегна с подаването на оставка. В днешно време Тръмп вече няколко пъти беше хващан в лъжа още преди да встъпи в длъжност президент. Може би този факт , че Тръмп лъже все още преди да е положил клетва като президент ще го спаси от импийчмънт, но ако има този навик, той рано или късно ще се хване в лъжи, което в Щатите не се прощава.

  77. 77 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    [quote#68:"Pontif А"]Винаги съм се учудвал как в едно изречение можеш да вкараш повече от три лъжи. [/quote]

    Майстор. Той затова харесва Тръмп. Направо му се възхищава.

  78. 78 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    До коментар [#68] от "Pontif А":

    "Тъпакът лъже като дете."

    Анализът ти е много изчерпателен и верен, както винаги.

    Само по отношение на горното изречение не съм напълно съгласен и бих желал да го прецизирам: Дръмбо лъже СЕБЕ СИ. Той е in denial, действителността го наранява, а всяка рана става повод за поредно изригване на туитове и пореден сеанс на автосугестия и delusion.

    Нима той не знае, че дължи победата си но ФСБ>Wikileaks>Коуми? Нима не е видял с очите си размера на тълпите, дошли на Мола за клетвата му, празните трибуни (bleachers) по протежение на пaрада - 1.8 милиона за първия мандат на Обама срещу 250 хиляди сега? Нима не е разпоредил лично той на агитки от щаба си да ръкопляскат и си хилят на шегите му по време на пресконференцията и на позорното зрелище в ЦРУ?

    Дръмбо като интуитивна личност много добре съзнава колко е непопулярен, и всичките тези упражнения по надлъгване имат една цел: някой sycophant като Шон Спайсър да повтори убедено лъжата и тя да погали старческите му уши под оранжевата перука.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  79. 79 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1500 Неутрално

    [quote#76:"tacheaux"]Тръмп лъже все още преди да е положил клетва като президент ще го спаси от импийчмънт, но ако има този навик, той рано или късно ще се хване в лъжи, което в Щатите не се прощава.[/quote]

    Вероятно ще му се наложи да говори под клетва пред сенатската комисия, разследваща руските атаки по време на изборите и по-специално относно регулярни контакти на хора от неговия щаб с ватата. Надявам се това да е първото.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  80. 80 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3814 Любопитно

    [quote#74:"qwerty"]Даже от Кремъл не коментират разполагането на китайски балистични ракети в Далечния Изток! [/quote]

    Не че нещо, ама Китай къде да си разположи ракетите? В Централна Африка ли?!

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  81. 81 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    Ето едно мнение на Алекс Алексиев от Ранд Корпорейшън (а не от пивницата на село Коста Перчово, Кулско), което показва защо руснаците скоро ще реват с глас за мекушавия Обама:

    "По-голямата част от републиканските политици, както в Камарата, така и в Сената, смятат Путин за главорез и международен престъпник и ще се противопоставят на всяко намерение на Тръмп да го третира като нещо друго, освен враг на Съединените щати. Също така е вярно, че Тръмп има ограничена способност да действа едностранно, например по отношение вдигане на санкциите. Според американския закон, той има правомощия да вдигне само тези санкции, които са наложени с декрет на президента Обама. Други санкции, като например закона „Магнитски“ и др., които са наложени с акт на Конгреса, може да се отменят само от Конгреса. Няма и най-малък шанс сегашното републиканско мнозинство да има такива намерения. Напротив, ако има една област, в която конгресмените републиканци и демократи са обединени, това е тяхната ненавист към Путин. Дори е по-вероятно да има повече санкции, наложени от Конгреса, отколкото да се премахнат съществуващите. Тръмп знае това много добре и няма да застраши отношенията си с РП заради Путин.

    Такъв е и случаят с много от назначенията му на ключови позиции в неговата администрация, като ген. Матис начело на Пентагона, ген. Кели на националната сигурност, Майк Помпео в ЦРУ и други, които имат силни възгледи против Путин, както се вижда от изслушването им пред Конгреса. Дори избраният държавен секретар, Рекс Тилерсън, изтъкван като приятел на Путин от медиите, е всичко друго, но не и проруски настроен, както свидетелства изслушването му. Той твърди пламенно, че действията на Русия са против американските интереси, че окупацията на Крим и Донбас е незаконна, както и руските военни действия в Алепо и че Москва не зачита нито човешките права, нито принципите на правовата държава. Нито Хилари Клинтън, нито Джон Кери като държавни секретари са осъдили така ясно действията на Русия. Най-солидният аргументиращ довод е, че за Тръмп един конфликт с републиканците в Конгреса би бил най-бързият начин да провали своето президентство. А това няма да се случи.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  82. 82 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    До коментар [#76] от "tacheaux":

    Републиканците ще го държат толкова, колкото им е потребен. Ако нищо не наруши симбиозата между Тръмп от една страна и конгресмените от друга, НЯМА да го импийчнат, дори да има за какво. Единствено Кейсик остана верен на принципите си и не ендорсна Тръмп. Всички други - Райън, Рубио, Круз, че и Маккейн, си плюха на суратя и се вляха под строй в тръмпистката тълпа. За сега.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  83. 83 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4106 Неутрално

    Някои от колегите пишат вероятно без да отчитат две особености на поста и личността на Помпео:
    1. ЦРУ по закон не може да оперира на територията на Съединените Щати. Оттам назначенията са за периода на управление на съответния президент - ЦРУ е инструмент на външната политика.
    За американците ФБР е основният гарант на сигурността. Оттам срокът на назначаване на директора на ФБР.
    2. Майк Помпео влезе в политиката като член на "Чаената Партия", електоратът на която поддържаше Тръмп по време на кампанията.
    Останалите коментари са си коментари и всеки има мнение.

  84. 84 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 931 Неутрално

    [quote#14:"voxy"]Тръмп прави пореден гениален ход, навсякъде назначава брутално добри мениджъри с една единствена цел - да е успешен президент, основното което вълнува огромното му его [/quote]
    Тукашните обаче ти пишат минуси ... щот са мноо печени

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  85. 85 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4106 Неутрално

    До коментар [#74] от "qwerty":

    Кремъл, и по точно говорителят Песков, коментира разполагането на МКБР Данфен 41 (потенциална максимална далекобойност 14,000 км, минимална в рамките на 2,000 км) като "китайският отговор на Тръмп". Публикуваната информация е в "Глобал Таймс", англоезичната версия на партийния "Женминжибао". Дивизионът с ДФ41 е част от 2-ри корпус на стратегическата "артилерия" на КНОА. Според военните, изтеглянето на този дивизион и предполагаемия още един (а те са подвижни, не в силози) на север има за цел увеличаване на времето за реакция при нападение, маневриране в рядко населена зона, и потенцалнотовъвличане на Русия в конфликт в случай на нападение. Русия не смята че ракетите на Китай са насочени срещу нея - за целта има достатъчно ДФ-21, ДФ-4 и ДФ-26.
    За сравнение, съгласно данните на САЩ от 2013 (по-нови не са публикувани) Китай разполага с 50 до 75 МКБР, САЩ с 762, от тях 400 в шахти, и Русия с 526 .
    От друга страна Китайското "дрънкане на оръжие" може да помогне в предлаганата от Тръмп модернизация на ядрения потенциал на САЩ.

  86. 86 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 589 Весело

    дааа аз също го одобрявам!

  87. 87 Профил на Сталкер
    Сталкер
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#74] от "qwerty":

    Ти направи ли си труда да погледнеш картата и да видиш до кого е близо въпросната китайска провинция. Ама най-добре погледни на глобуса или на карта с по-правилна за тези дължини проекция, щото те ракетите не летят по картата а по балистична траектория над планетата. Накратко, въпросното предислоциране ПРИБЛИЖАВА тези ракети до САЩ, особено при траектория през Северния полюс, отдалечава ги от ЕВРОПЕЙСКАТА част на Русия и освен това ги прави уязвими за руските противоракетни комплекси за сметка на скриването им по-навътре в китайска територия за американските такива. Някои смятат че това е пряка реакция на дървенето от страна на Тръмп срещу Китай и същевременно нещо като декларация за степента на доверие между Китай и Русия...

  88. 88 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 574 Неутрално

    [quote#80:"vesolr"]Не че нещо, ама Китай къде да си разположи ракетите? В Централна Африка ли?! [/quote]
    Чети, бе, Пенчо, чети.
    Далечния Изток.
    Па де да знам може и във Ангола да има - нали вече е китайска колония на практика.

  89. 89 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 574 Неутрално

    [quote#87:"Сталкер"]Ти направи ли си труда да погледнеш картата и да видиш до кого е близо въпросната китайска провинция. [/quote]
    Да де. путин няма нищо против да успокоява мужиците, че тези ракети са насочени към САЩ.
    А че са до границата му - голяма работа. Важното е мужика да се разва, че има ракети срещу САЩ.
    Нали Вермахта и РКА правиха Парад на победата във Брест през 1939г.

  90. 90 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 738 Неутрално

    ''Агенцията припомня критиките на Тръмп към изводите на разузнаването''

    СЪЩИТЕ НАГЛИ МАНИПУЛАЦИИ. Критиките на Тръмп бяха срещу политически назначените в Службите, а не срещу хората от кариерата там.
    Служителите на ЦРУ на срещата с Тръмп в Централата на ЦРУ го аплодираха непрекъснато и той им заяви че винаги е бил и ще бъде 1000% зад тях.
    Всъщност огромното мнозинство от служителите на Службите(както и на полицията и войската) са гласували ЗА Тръмп. И дори медиите на Турбо-Либерал-Глобалистите го признават,
    Затова ИЗРЕЧЕНИЕТО по-горе е пълна нелепица- но ''целта оравдава средствата''- НАЛИ?

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  91. 91 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    До коментар [#13] от "Дон Кихот":

    На това му се казва ``да търсиш под вола теле''. Хитлер казал, че водата е мокра, Тръмп пък изрекъл мокра е водата и заключнието веднага се налагало, че Тръмп е като Хитлер.

  92. 92 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4106 Любопитно

    До коментар [#89] от "qwerty":

    Експертите казват, че с МКБР не се стреля по цели по-близо от 2000 км, дистанции където оперират други типове оръжия.
    Но вие вероятно имате повече информация, а и по определение ракетите са междуконтинентални, сиреч стрелба от Азия по Европа, например Москва или Санкт Петербург е оправдана. Струва ми се че доста европейски столици са близко до последния град и биха пострадали от 150 милиона тона ТНТ еквивалент плюс радиация, или няма значение, гарантирано е че ще мрат само руски граждани?

  93. 93 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    "52-годишният Майк Помпео е възпитаник на Харвард и член на консервативното движение "Чаено парти". "

    Тромпетистите нали твърдяха, че в Харвард има само комунисти.

  94. 94 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    [quote#92:"daskal1"] стрелба от Азия по Европа, например Москва или Санкт Петербург е оправдана. [/quote]

    Москва и СП в Европа ли са?

  95. 95 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2607 Неутрално

    До коментар [#48] от "Добрин Велков":

    Хората в Цивилизацията сме устроени по друг начин:

    хитлер тръгва да те размазва, а аз те спасявам. После ми плюваш на сурата и ме плашиш с нюкове.

    Окей, играеме и се разпадаш. Пращам ти хранителни помощи и те оставям да правиш мангизи от нефт. Много мангизи.

    При това положение е разумно да вярваме, че би трябвало да развием айде ако не приятелски, то поне нормални отношения.

    Ама не, ти пак ми плюваш на сурата и ми се дървиш с нюкове и окупираш части от чужди държави.

    Как да ви приемем Цивилизацията хората с руско самосъзнание при положение, че упорито показвате, че не може да ви се има доверие?

    Use your Illusion
  96. 96 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 574 Неутрално

    [quote#92:"daskal1"]Но вие вероятно имате повече информация, а и по определение ракетите са междуконтинентални...[/quote]
    Дрън, дрън, че пляс!
    Кремъл реве, че НАТО слага ракети по границите му!
    Не реве, когато Иран, Пакистан и Китай слагат ракети по границите му.
    И всичко това ти се струва нормално?
    Кремъл вече е във Кръгова отбрана. Но лае само срещу НАТО - защото другите ще му затворят устата набързо. И без много да се мотат.

  97. 97 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 574 Неутрално

    [quote#93:"galapagas"]Тромпетистите нали твърдяха, че в Харвард има само комунисти[/quote]
    Той възпитаник от време оно.
    Днес въобще не е така.

  98. 98 Профил на token
    token
    Рейтинг: 225 Весело

    Агенцията припомня критиките на Тръмп към изводите на разузнаването, според които Русия се е намесила в президентските избори, за да му помогне да победи Хилъри Клинтън.
    ============

    русия едва ли се е намесила за да помогне на тръмп. намесата на русия е не от вчера. този път бе с операции на хакване, а целта се свежда до тривиален саботаж с цел дезорганизация. те това правят навсякъде в света. други нации също се забавляват с такива техники. цялата сага е нещо като клюкарски коминтерн.

    що се отнася до американските избори, булка клинтъница чуруликаше пред латино популацията в сащ, че няма да закача нелегалните им съграждани (така както БиеКаПие купува(ше) римски гласове в БГ с кебапчета и бира). в тази си дейност клинтъница официално казваше, че няма да прилага законите на страната срещу латино-вълната от емигранти. ерго, тя е шпионин не на русия а на мексико и подобни страни от четвъртия свят.

    но да се върнем към шпионина тръмп. нещата явно са по-дебели, защото берни сандерс май също е нечий шпионин. вчера той каза, заедно с група съветски демократи, че горещо подкрепя решението на тръмп да
    пусне в канализацията TPP проекто-спогодбата:

    https://www.washingtonpost.com/news/powerpost/wp/2017/01/23/sanders-praises-trump-for-nixing-tpp-delighted-to-work-with-him-on-pro-worker-policies/?utm_term=.5e7cbcfbcb09

  99. 99 Профил на ИванКар
    ИванКар
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#5] от "Анелия Стоева":

    Не си ми ясна, но в НЮ Джързи, където гласуваха за Клинтън и живеят преобладаващо работещи "средни" американци, се отнасят много спокойно и разумно към случващото се. Сигурно си впечатлена от картинките в НЙ и Вошингтон, но там тълпите искат перманентни емоции и си ги фабрикуват. До сега всички кандидатури в екипа на Тръмп са утвърдени, а недей да плачеш..

  100. 100 Профил на ИванКар
    ИванКар
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#82] от "vesolr":

    Разбира се, че са в строя! Маккейн отговаря за войната и сега не вижда сериозни противоречия с политическите намерения на Тръмп. Но над всичко стои партийната идея - републиканците държат всички лостове, но и носат всичката отговорност, а Тръмп не би позволил провали - отдавна се е научил, че те водят до загуби.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK