Лидерите на Силициевата долина започнаха съпротива срещу забраната на Тръмп

Лидерите на Силициевата долина започнаха съпротива срещу забраната на Тръмп

© David Ryder, Reuters



Лидерите на Силициевата долина поведоха корпоративната съпротива срещу скандалната заповед на президента Доналд Тръмп, която забранява временно приема на бежанци и граждани на седем мюсюлмански държави в САЩ (Иран, Ирак, Либия, Сомалия, Судан, Сирия и Йемен).


Те бяха едни от малкото хора на висши постове в едрия бизнес, които гласно критикуваха Тръмп и предприеха действия против заповедта му. Повечето големи банки и автомобилни компании отказаха да коментират казуса, отбелязва агенция "Ройтерс".


Apple, Google и Microsoft предложиха правна помощ на засегнатите си служители. Изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск и шефът на Uber Травис Каланик, които са част от екипа, съветващ Тръмп за бизнеса, критикуваха публично заповедта и обещаха да представят тревогите си пред държавния глава.




Каланик заяви, че Uber ще създаде фонд на стойност 3 млн. долара, за да съдейства на служителите си, засегнати от забраната.



Председателят на стартъп инкубатора Y Combinator Сам Алтман написа обширен блогпост, призоваващ тех индустрията да се обедини срещу действията на президента.


"Почти всеки републиканец, с когото съм говорил, знае, че това е грешка. Пол Райън, Майк Пенс, Кевин Маккарти и Джеймс Матис сами го казаха, когато Тръмп заговори за забраната на мюсюлмани да влизат в САЩ. Трябва да напомним на всички в тази администрация, че до края на живота си ще трябва да отговарят защо са били съучастници."


Основателите на транспортното приложение Lyft Джон Цимър и Лоугън Грийн обещаха дарение от 3 млн. долара за Американския съюз за граждански свободи (ACLU). Неправителствената организация е един от най-яростните защитници на гражданските права и именно заради неин иск федерален съдия вчера отмени част от заповедта на Тръмп, забранявайки депортацията на граждани на седемте държави, пристигнали в САЩ с валидни визи.


Основателят на инвестиционната компания Harrison Metal Майкъл Диъринг обяви проект на име Project ELLIS, който да съдейства на стартъпи и по-малки фирми, чиито служители са пострадали от забраната. Идеята е да дадем на хората достъп до "ресурси, които биха имали, ако бяха в Google, Apple или Microsoft", каза той.


Японската технологична компания Rakuten, собственик на приложението Viber, ще предложи безплатни международни обаждания между САЩ и седемте държави в списъка на Тръмп.


По време на кампанията си Тръмп нападаше както Силициевата долина, така и Уолстрийт. След като бе избран обаче, той привлече бивши инвестиционни банкери, мениджъри на хеджфондове и частни инвеститори в администрацията си, припомня агенция "Ройтерс".


Представители на Goldman Sachs, Citigroup, Bank of America и Morgan Stanley отказаха да коментират заповедта му от петък. Wells Fargo & Co заявиха, че анализират как тя ще се отрази на бизнеса им. JPMorgan Chase са се свързали със служителите си, засегнати от забраната.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (159)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 536 Любопитно

    Не се гневете много, много а ПОЧНЕТЕ да си плащате ДАНЪЦИТЕ, а не да ми изнасяте всичко през ОФФШОРКИ!
    Ако може да плащате и издръжката на безработните ще е супер!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  2. 2 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 979 Неутрално

    Viber щяла да предложи безплатни разговори.Еми те и в момента са си такива.Как се хвърля прах в очите на хората.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  3. 3 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1086 Любопитно

    Чудя се, дали ако Тръмпи беше подписал забрана за нас българите, някой щеше да забележи изобщо?

    TAKE THE RED PILL!
  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3970 Любопитно

    Създаването на хаус от новата адмистрация е в ход.Да видим последствията.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  5. 5 Профил на evelin_m
    evelin_m
    Рейтинг: 418 Весело

    Според мен си ритат здравната книжка, ама да видим !

  6. 6 Профил на Енчо Енчев
    Енчо Енчев
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Като лавина се свличат обществените недоволства срещу Тръмпутин, някаква масова психоза ооблада американците, та да се подлъжат по наглеца, лъжеца и популиста, но ще се събудят скоро и ще го изхвърлят с шутове.

  7. 7 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Нормално е баш тези, които печелят много от глобализацията да реват с пълно гърло. Също е нормално медиите, да ги лансират. Все пак са правилните медии, няма как човещинка. Ако не беше финансирането от правилните хора, нямаше да могат да се самоиздържат. За съжаление правилните хора, не смятат останалите за хора, а пък да имат собствено мнение...абсурд, нооо това е малка подробност. На кой му пука. Важното е, че си е продал душата.

  8. 8 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#3] от "Beyond":

    Не, разбира се! Тук са преимуществено бели хора, къде християни, къде атеисти.
    Но за либерала ислямът е висша ценност, съответно близкия изток. Гори от омраза по християнството, вижда го като всемирното зло.
    И се опитва да го изкорени, като засели навсякъде с мюсюлмани, спонсорира ги с терен, а за другото оставя да се грижи Саудитска Арабия.
    Изобщо, либералът знае, че колкото по-бял е един човек, толкова е по-лош. А ако е хетеросексуален и не-мюсюлманин ... е, това минава всякакви граници!

  9. 9 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 609 Неутрално

    [quote#7:"primaxm"]Нормално е баш тези, които печелят много от глобализацията да реват с пълно гърло.[/quote]
    Имаш предвид най-модерните и иновативни компании, които са дефинирали бизнес модели, копирани по цял свят? Ми норомално е - тия хора гледат към бъдещето.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  10. 10 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Компаниите които реално правят Америка велика застават срещу палячото които твърди, че ще я прави "велика" като възстанови мините за .. въглища ?!

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  11. 11 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Парица е царица. Искат си евтините работници от Пакистан и това е. То си е като робството малко - искат си робите, ама по малко ще им плащат, за да не се вдигнат на бунт.

  12. 12 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 549 Неутрално

    А най-доброто решение е #Calexit.

  13. 13 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    [quote#12:"blaf"]А най-доброто решение е #Calexit.[/quote]
    чувам, че се събират подписи за референдум.

  14. 14 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    [quote#9:"Imaginary Friend"]Имаш предвид най-модерните и иновативни компании, които са дефинирали бизнес модели, копирани по цял свят? Ми норомално е - тия хора гледат към бъдещето.[/quote]

    [quote#10:"Сашо"]Компаниите които реално правят Америка велика застават срещу палячото които твърди, че ще я прави "велика" като възстанови мините за .. въглища ?! [/quote]
    Пролетариата не иска развитие, пролетариата иска да му осигурят работа зад струг, някой да мисли вместо него и да го командва.
    Тръмпи се опитва да върне манифактурното производство.

  15. 15 Профил на Ixquick
    Ixquick
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Не само заради данъците, всички фирми в долината са "загрижени", защото не могат да съществуват без ежегодната креативна емигрантска инжекция от таланти, а таланти в САЩ трудно се създават , по лесно е да се внесат, вижда се по имената на шефовете и разработчиците.
    Един от шефовете на Гугъл ,казва, че 187 негови служители са засегнати и не могат да се върнат на работното си място.
    Емигранти таланти им трябват и за да натискат с тях и работната заплата надолу, а понякога правят и картел.

  16. 16 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    [quote#15:"Ixquick"]Един от шефовете на Гугъл ,казва, че 187 негови служители са засегнати и не могат да се върнат на работното си място.
    Емигранти таланти им трябват и за да натискат с тях и работната заплата надолу, а понякога правят и картел. [/quote]
    Те самите собственици на гугъл, а и на по-голяма част от силициевата долина са мигранти.
    А колко е смешно да се говори за американска нация, не е истина. Самият тръпрезидент е от шотландско-немски произход.

  17. 17 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#15:"Ixquick"]а таланти в САЩ трудно се създават[/quote]



    Колко сте жалки само и колко нямате хабер за какво говорите.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  18. 18 Профил на ora4
    ora4
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Ако Тръмп не вкара света в религиозна война, ще избута много силно икономиката на САЩ нагоре, но повечето хора още не го разбират това. Една икономика дръпва САМО когато се минимизира вноса и се максимизира производството.

    Идеите му са много добри, но алчността на компаниите, които искат да произвеждат без пари в Китай, а да продават за много пари в Америка, именно тази алчност настройва народа да стачкува против Тръмп.

  19. 19 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4309 Весело

    Както справедливо забеляза наблюдател снощи в списъка няма С.Арабия и Катар, страни с които Тръмп има хубав бизнес!

    klimentm
  20. 20 Профил на Yadada
    Yadada
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#8:"Goblin"]Изобщо, либералът знае, че колкото по-бял е един човек, толкова е по-лош.[/quote]

    Че това е така, историята го е доказвала милион пъти и с милиони жертви.

    БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be Televised
  21. 21 Профил на Yadada
    Yadada
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#15:"Ixquick"]таланти в САЩ трудно се създават , по лесно е да се внесат[/quote]

    Интересното е, че въпросните таланти не идват с вериги да работят, а сами искат да бъдат таланти в САЩ. Правиш ли разликата?

    БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be Televised
  22. 22 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Там не гласуваха ли за Килъри, тази мила възрастна дама, която подкрепи всички войни в БИ, които доведоха до смъртта и преселението на милиони мюсюлмани? Колко хубаво същите тези да са така загрижени за временния бан на гражданите на шест държави. Така последователно и нелицемерно от тяхна страна.

  23. 23 Профил на mentalist
    mentalist
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Казах го и пак го казвам- Тръмп е едно грандиозно недоразумение, един конвенционален ТЪПАК. Прави и невъзможното да се самосвали от власт. Някак си започва да ми прилича на нашия Орешарски. Всяка седмица скандал покрай него и поводи за протести. До една, максимум две години и е пътник. Апропо, как беше името на американския вицепрезидент, защото май ще се наложи той да му доизкара мандата. И не беше ли казал същия тоя по адрес на Путя, че трябва да му наритат задника или нещо подобно.

  24. 24 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#18] от "ora4":

    Не си много наясно, друже. Това, че компаниите произвеждат в Китай позволява да продават евтино в Америка

    Проблемът с твоят начин на мислене е, че е приел за изходно положение това, че глобализмът помага единствено на някакви нечестни хора да забогатяват повече и няма абсолютно никаква друга полза за никого. Това са вредите от масовото разпространение на, де факто, конспиративните теории за корпорациите, глобалистите и тем подобни. Всъщност, глобализираната икономика има много ползи за обикновения човек, като се почне от по-големия избор, по-ниските цени, мине се през това, че народи като китайския се избавиха от нечовешката мизерия, в която някои живееха, и се свърши до това, че глобалната конкуренция води до прогрес и иновации.

    Мисленето на Тръмп е отживелица. Може само да забави глобализма, но рано или късно всеки ще си задава въпроса: щом Гупта в Индия може да свърши същото като Джон в Америка, но за по-малко пари, справедливо ли е Джон да го върши, а Гупта да седи без работа.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  25. 25 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    До коментар [#15] от "Ixquick":


    [quote#15:"Ixquick"] а таланти в САЩ трудно се създават [/quote]
    Това е изключително глупаво.Не само,че се създават,но и получават идеални условия за развитие.Толкова идеални,че са цел за всеки кадърен,особено в Азия,но и И.Европа,че и Западна.Това не е СССР,където Сталин през 3-4 години вкарвал един от най-известните си космически учени Коральов!

  26. 26 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    До коментар [#18] от "ora4":


    [quote#18:"ora4"]Една икономика дръпва САМО когато се минимизира вноса и се максимизира производството. [/quote]
    И защо си мислите,че това може да е само еднопосочно?!До преди 100 години големите колониални империи са били на този принцип-пазели са си колонните и само те са могли да си пласират там продукцията-видно е този модел не е бил доста конкурентен,след като днес го няма.

  27. 27 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 563 Любопитно

    До коментар [#18] от "ora4":

    Тая икономическа теория докато ореше на нивата ли ти хрумна?

  28. 28 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    До коментар [#24] от "stupid_american":


    [quote#24:"stupid_american"]рано или късно всеки ще си задава въпроса: щом Гупта в Индия може да свърши същото като Джон в Америка, но за по-малко пари, справедливо ли е Джон да го върши, а Гупта да седи без работа. [/quote]
    Всъщност,днес Гупта няма да остане без работа-просто продукта на Джон ще го купува Джеймс,ама на двойна цена.А стоката на Гупта ще купува някой в Бразилия или Европа.

  29. 29 Профил на abee
    abee
    Рейтинг: 418 Весело

    За какво реват тези?
    Я да напише някой от американските българи колко специалисти от забранените 7 държави за 120 дни са на работа в тези софтуерни фирми, защото те не са технологични. Никакви нови технологии не създават. И за да не ми умувате на тема технологии, запознайте се какво означава технология и какво ново са измислили те при създаването и производството на продукти или услуги.

  30. 30 Профил на kalingeorgiev
    kalingeorgiev
    Рейтинг: 316 Весело

    [quote#24:"stupid_american"]щом Гупта в Индия може да свърши същото като Джон в Америка, но за по-малко пари, справедливо ли е Джон да го върши, а Гупта да седи без работа.[/quote]

    Съгласен съм напълно с вас, казвам го без капка ирония. Точно така стоят нещата.
    НО, има един малък проблем - Джони НЕ иска. И си избира Тръмпи, а ако не стане с Тръмпи, Джони си има като резерва полуавтоматична "Беретта" с мек спусък и добра оптика. Има си и приятелите от стрелбището, същите като него. Защото за Джони това е въпрос на оцеляване, не по-малко отколкото за Гупта.
    Сега ОСНОВНИЯТ политически въпрос в САЩ е как да омагьосат Джони така, че хем да го прее..ат, (да им работи евтино Гупта) хем да му се струва справедливо, та да не подхваща полу-автоматика.

    Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLE
  31. 31 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4020 Весело

    По време на кампанията си Тръмп нападаше както Силициевата долина, така и Уолстрийт. След като бе избран обаче той привлече бивши инвестиционни банкери, мениджъри на хеджфондове и частни инвеститори в администрацията си, припомня агенция "Ройтерс".

    Точно така, точно такъв висш кадър от Уолстрийт стана и министър на финансите в правителството на Тръмпи:

    http://heavy.com/news/2016/05/steven-mnuchin-trump-finance-chairman-wall-street-wife-goldman-sachs-clinton-soros-democrat-photos/

    http://www.bloomberg.com/research/stocks/private/person.asp?personId=1492034&privcapId=2522804

    Което беше поредното доказателство що за лъжец и лицемер е той.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4020 Весело

    До коментар [#5] от "evelin_m":

    Хубава шега, но се питам дали всички я разбраха.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2890 Неутрално

    Тези забрани наистина ще попречат на иновациите, но експертите трябва да изчислят приблизителните загуби. Сега всеки си говори от своята политическа позиция.
    Ако пък продължаваме с досегашната лигава политика не просто иновациите ще се забавят - дори може да ги забранят.
    Все още пиша Тръмп моят президент.

    подпис
  34. 34 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 702 Неутрално

    До коментар [#2] от "Петър Петров":

    Телефонни. Не вайбър.

  35. 35 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Боят настана. Да видим кой кого.

  36. 36 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4309 Весело

    500 от общо 800 нобелисти са произведени в САЩ , повечето от тях в Силициевата долина в Калифорния, бъдещето на Америка а и на света е концентрирано точно там. Кюмюра и параходите по Мисисипи са в историята , някой обаче не искат да разберат това ?!

    klimentm
  37. 37 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 535 Гневно

    прогресивния интернационал не спря да вие на умряло!!!

    харпун
  38. 38 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 535 Неутрално

    До коментар [#23] от "mentalist":

    казал неказал.недей лежа на тая кълка.прогресивния социализъм няма как да се случи вече.смениха се времената

    харпун
  39. 39 Профил на ora4
    ora4
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#22] от "nemeria":

    Целта на войната в Бл. Изток е именно да залее Европа с мигранти - това е една скрита война на САЩ срещу най-големия й противник - Европа. Можете да ми сложите минуси, но се замислете. Ако искаш да пострада някой "приятел", удряш до границата му и после викаш: "олеле, какво стана... ама аз не очаквах да стане така... само стрелях по лисиците...". Без да искат ама друг път. Дори ги натирват насилствено насам емигрантите. Целта е ЕВРОПА! Не Русия! ТОВА Е ВОЙНА!!!

  40. 40 Профил на ora4
    ora4
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#24] от "stupid_american":

    Само собственик на международна фирма или програмист може да говори позитивно за глобализма. Предполагам, че си програмист, но каквото и да ми говориш, глобализмът води до силно забогатяване на шепа хора и силно обедняване на милярди хора. А тук-там изпадат трохички за програмистите - и те да са доволни...
    Поздрави!

  41. 41 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Прекрасно, ми тва аку вий не разбрахти значи "Американска пролет" бе!! Иде да каже, дека една час на Америка ща са вазправи насрещу друга нейна час и кървавия диктатор за една истинска димокрация, а не кат тая сеги, га са решава сичко с избори!! И даже вазможно некоя трета част ща обяви независимос, стига у нея, у Америка са намерат сепаратисти!! И международната обшнос требва да проведе авиационна поддръжка на пролетта и да установи безполетна зона, най-вече над Силициевата долина, после и у други градове!! Но също тука ния спешно требва да помислиме - ами ако ядерното уръжий на Америка попадни у ръцете на сепаратистити?? Али по-лошо - аку попадне у ръцете на кървавия диктатор?? Спешно требва оно (американското) напълно да са изликвидира, али по-добре да са подстави под международин контрол - предимно руско-китайски, оти те ги владеят они фатки с ядреното оружий, отдавна го коландрат и знаят кое как е!! И освен тава Америка владей голема час от световнити ресурси и незаслужино са ползва от тех, та те требва да са разпределат побратски помежду международната опшност!!!

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  42. 42 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    [quote#23:"mentalist"]Апропо, как беше името на американския вицепрезидент, защото май ще се наложи той да му доизкара мандата.[/quote]
    Казва се майк Пенс и не по-малък малоумник, който смята че хомосексуализма е болест и вярва също така че земята е на 5000 год.

  43. 43 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1486 Неутрално

    [quote#10:"Сашо"]
    Компаниите които реално правят Америка велика застават срещу палячото които твърди, че ще я прави "велика" като възстанови мините за .. въглища ?! [/quote]

    Много точно мнение!

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  44. 44 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 392 Неутрално

    До коментар [#1] от "Вонин":

    Глупак, Калифорния е един от малкото щати донори, които внасят в американската хазна повече, отколкото получават обратно от федералното правителство. Така че те данъците си ги плащат, ами кажи какво правим с щатите, населени с реднеци, които обратното на калифорния, висят на врата на федералното правителство, и т.нар. либерални щати ги хрантутят.

    Every cradle is a grave.
  45. 45 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 392 Неутрално

    [quote#3:"Beyond"]Чудя се, дали ако Тръмпи беше подписал забрана за нас българите, някой щеше да забележи изобщо? [/quote]

    Колкото забелязаха, когато Барак Обама подписа забрана за иракчаните през 2011 година.
    Цялата история покрай тая забрана е един раздут балон. Днес понеже Тръмп я подписва, става проблем.
    А страни със забрана са избрани от администрацията на Обама, не на Тръмп, като високорискови страни.

    Every cradle is a grave.
  46. 46 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 692 Неутрално

    Сега си представете как лидерите на топ руските технологични фирми (ха-ха-ха) се опълчват на дребното императорче. Следва каторга в Сибир и национализиране на компаниите. Представете си как руски съд спира Негов декрет. Следва уволнение и съд за родоотстъпничество. Представете си как хиляди руснаци блокират летища и площади и протестират. Следва бой, бой и още бой. Те така... две различни вселени.

  47. 47 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 680 Весело

    До коментар [#19] от "klimentm":

    "...в списъка няма С.Арабия и Катар, страни с които Тръмп има хубав бизнес!"
    А ми няма ги, от около 40 мюсулмански страни само 7 са в списъка. Това са страните от които идва най-много мюсулмаскит тероризъм. А ма трЕба да пишеме без да четема...

  48. 48 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    До коментар [#10] от "Сашо":

    Компаниите които реално правят Америка велика застават срещу палячото които твърди, че ще я прави "велика" като възстанови мините за .. въглища ?!

  49. 49 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2439 Весело

    До коментар [#10] от "Сашо":

    означава че тия шевове са се по заседяли и не разбират новите тенденции Ще ги сменят Няма незаменими има незаменени Тъкмо възможност за млади и амбициозни специалисти Я там данъчните да се размърдат

    гошо
  50. 50 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#47] от "joro4900":

    тероризъм идва и от Саудитска Арабия - атентаторите от 11 септември бяха саудитци, начело с бин Ладен, но там ги преследват. В другите страни нама такова преследване на терористи.


    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на Лили
    Лили
    Рейтинг: 477 Неутрално

    [quote#10:"Сашо"]Компаниите които реално правят Америка велика застават срещу палячото които твърди, че ще я прави "велика" като възстанови мините за .. въглища ?! [/quote]

    Абсолютно и сто процента ++++++++

    Лили
  53. 53 Профил на Лили
    Лили
    Рейтинг: 477 Неутрално

    [quote#36:"klimentm"]
    500 от общо 800 нобелисти са произведени в САЩ , повечето от тях в Силициевата долина в Калифорния, бъдещето на Америка а и на света е концентрирано точно там. Кюмюра и параходите по Мисисипи са в историята , някой обаче не искат да разберат това ?![/quote]


    Това обаче уплашените расистчета от всички страни на Атлантика отказват да го разберат. Затова си избраха президент с морал на улична котка и комплекси за филмиране.

    Лили
  54. 54 Профил на alieng
    alieng
    Рейтинг: 418 Неутрално

    епъл къде си изнесе печалбите, а гугъл в сащ ли си ги плащат?

  55. 55 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    Ех, а какви хубави времена бяха навремето, когато тази долина се наричаше Силиконова у нас...

  56. 56 Профил на voltron
    voltron
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#6:"Енчо Енчев"]Като лавина се свличат обществените недоволства срещу Тръмпутин, някаква масова психоза ооблада американците, та да се подлъжат по наглеца, лъжеца и популиста, но ще се събудят скоро и ще го изхвърлят с шутове.
    [/quote]
    Енчо енчев, катя катева, стойка стоева, поне проявете малко въображение като си избирате никовете.

    ПУТИН АКБАР
  57. 57 Профил на 100jan
    100jan
    Рейтинг: 418 Гневно

    "Дневник", засрамете се! Обиждате читателите си с тази неграмотна статия!

    Имам два въпроса: 1. лидери на какво са лидерите на Силициевата долина? Как си я представяте нея, долината, и за какво са й лидери на една долина? 2. Какво означава на български "стартъп инкубатор" и защо не е написано на български, а само с кирилица?

    От това място спрях да чета статията... Съжалявам, че трябва да го кажа, но ако бяхте все още книжен вестник, бих спрял да ви купувам.

    "Дневник", имате нужда не от модератори, а от редактори.
  58. 58 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4309 Весело

    До коментар [#47] от "joro4900":

    Чунким няма?! Обясни защо Тръмп не наложи бан на Саудитска Арабия най големият спонсор на тероризма? Свързано ли е някак си с хотелите на Тръмп там?!

    klimentm
  59. 59 Профил на bulgarinvstranstvo
    bulgarinvstranstvo
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#29] от "abee":

    И как да не са технологични? за вас технология май е само обработка на чугун?

    "Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
  60. 60 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Разстроено

    [quote#58:"klimentm"] Обясни защо Тръмп не наложи бан на Саудитска Арабия най големият спонсор на тероризма?[/quote]

    До коментар [#58] от "klimentm":

    Сакъън! Туй са най-големите френдове на Америка! Радетели за справедливост, мир и благоденствие на земното кълбо! И не са канибали, не, не са приемали закон за разрешаване на канибалството, слухове зловредни се ширят тука от разни хейтъре!

  61. 61 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    [quote#47:"joro4900"]само 7 са в списъка. Това са страните от които идва най-много мюсулмаскит тероризъм.[/quote]
    Тъй, тъй..Селман Бин Абдюлазиз Ал Сууд ибн Ал главорез ибн Ал канибал сал мир и благочестие на безброй люде е "раздал". Затуй не бил в списъка, машалла, аферим, Тръмпи Велики

  62. 62 Профил на Стефан
    Стефан
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#2] от "Петър Петров":

    Я ми звънни безплатно на домашния телефон, че нещо не се сещам как става без да имаш кредит във Viber Out.

  63. 63 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#30] от "kalingeorgiev":

    Много вярно, само да добавя и, че Гупта не гласува за щатски президент, а Джони.
    Тоест, ако политическата глобализация на света изостава от икономическата, ще имаме сериозни проблеми.
    В момента, в който принципите на свободно движение на хора, стоки/услуги и капитали се въведат в целия свят, като това включва и политическото обединение на света (световна федерация) и ако това не доведе до някаква световна диктатура, както предвиждат песимистите и феновете ан конспирациите (някои, от които се оказват вярни) ще наблюдаваме брутални миграционни процеси, изравняване на заплатите в света, както и на стандартите, което пък не означава, че всички ще са със стандарт като в Швейцария, но пък нито като в Сомалия, а по-скоро нещо като Мексико. Естествено, че на американеца и европееца това не им харесва.
    Аз лично се забавлявам, едно такова мазохистично екзистенциално забавление на човек, на който му е писнало от притеснения.

  64. 64 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4020 Любопитно

    До коментар [#58] от "klimentm":

    Аде, добър въпрос задаваш... Тръмпи не смее да пипне СА. И не само поради тази причина, която ти споделяш в коментара си.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  65. 65 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    Има нужда от яснота по въпроса.
    Силициевата долина има нужда от работници, макар че Майкрософт е във Сиатъл. Забраната е временна и сигурно ще бъде коригирана (ако фирмите дадат положителна характеристика на служителя, ще му бъде позволено да мине границата).
    По въпроса за глобализма. Глобализма облагодетелства фирмите-производители, а не американските граждани. Облагодетелстването на фирмите е ИКОНОМИЧЕСКИ въпрос, а облагоделстване на гражданите е СОЦИАЛЕН въпрос. Двете неща не бива да се смесват пряко. Тръмп се грижи за американските работници и косвено за фирмите произвеждащи в САЩ. Ако американските граждани са безработни и са на социал - какво ще купят с малкото останали пари? От друга страна корпоративният данък в САЩ е 35% и е ужасяващ. Няма ДДС и само той пълни хазната. Тръмп обеща да намали данъка на към 15%. Така ще има стимул да се създават работни места в САЩ, въпреки по-високите заплати. Но Тръмп няма да се откаже от високото мито на вносните стоки, за да осигури производство и така работни места в САЩ, както и на съживяване на американската промишленост. В резюме - политиката на Тръмп е добра за американските граждани и отчасти за корпорациите. Имайте предвид, че Тръмп е президент на гражданите и на държавата САЩ, а не на корпорациите

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  66. 66 Профил на Полковник за европейско развитие на България
    Полковник за европейско развитие на България
    Рейтинг: 1976 Неутрално

    [quote#1:"Вонин"]е се гневете много, много а ПОЧНЕТЕ да си плащате ДАНЪЦИТЕ, а не да ми изнасяте всичко през ОФФШОРКИ! [/quote]
    Именно.

    Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
  67. 67 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4309 Неутрално

    До коментар [#65] от "vxa15365434":

    Обясни тогава защо американският безработен не иска да работи в строителството, ресторантите или селското стопанство, всички тези работни места са заети от имигранти и също като в Европа никой не иска да си цапа ръцете а иска да е минимум на бюро?!

    klimentm
  68. 68 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2576 Неутрално

    И тоя ще завърши като Кенеди с олово в куфалницата май....

    Обичам да грухтя и плюскам.
  69. 69 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#7] от "primaxm":

    Интересно е кои са тези дето губят от глобализацията?

    Вие можете ли да посочите губещите от глобализацията?

    Модератора е неадекватен!
  70. 70 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#16] от "stanislavdi":

    +++

    Модератора е неадекватен!
  71. 71 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    [quote#6:"Енчо Енчев"]Като лавина се свличат обществените недоволства [/quote]
    Сигурен ли си? Дали вместо лавина от обществено недоволство просто няма лавина от манипулации на пристрастни медии? Да напомня само как тези същите медии масово плюеха по Тръмп, категорично предвиждаха загубата му на всички нива започвайки от издигането за кандидат а той взе че стана президент. Дали и сега не става същото?

    Нещата са ясни, тези на които Тръмп иска да вземе големият кокал /транснационалният капитал/ са впрегнали всички оръжия с които разполагат и на първо място платените си медии да всяват напрежение. Американският народ с гласуването си показа че той е на негова страна, не на страната на тези които изнасят работни места и печелят от борсови спекулации.

    Падна маската от лицето на неолибералите, на думи агитираха за свобода и демокрация, на практика показаха че това е лицемерие и са готови да се борят с всички средства срещу един демократичен избор. Не че не си ги знаехме колко са двулични и преди.

    И никак не е случайно че това става точно в Калифорния, там е центъра на латиносите и останалите които лежат на гърбът на средният американец.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  72. 72 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#30] от "kalingeorgiev":

    Не съм съгласен!

    Това за Джони не е въпрос на оцеляване.
    Това за Джони е въпрос на запазване на възможноста да има телевизор във всяка стая и кола за всеки член на семейството.

    А и да може да изхвърля половината от приготвената за него храна ежедневно.

    Модератора е неадекватен!
  73. 73 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    [quote#69:"ivan_"]Интересно е кои са тези дето губят от глобализацията? [/quote]
    Американската средна бяла класа. Защото губи работните си места изнесени в Азия. И защото от доходите си плаща социалните помощи на латиноси и негри лежащи на гърбът им.

    По нищо Демократическата партия не се различава от нашите които купуват циганските гласове за да печелят избори, дори по-лошо е. Защото нашите минават само с по 20 лв, минат изборите и забравят за тях а демократите искат да променят етническият състав на Америка. Все едно нашите да си внасят цигани от цял свят давайки им щедри социални помощи от твоите данъци. Ти съгласен ли си на това?

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  74. 74 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#40] от "ora4":

    Интересно е кои са тези дето губят от глобализацията?

    Вие можете ли да посочите губещите от глобализацията?

    Модератора е неадекватен!
  75. 75 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#65] от "vxa15365434":

    Да!
    Президент е на гражданите, а не на корпорациите!

    Затова и кабинетът, с който работи е пълен с граждани, а не с представители на коорпорациите.

    Опс. май това за кабинета всъщност е точно наобратно - пълен е с представители на корпорациите срещу които се бори.

    То това сигурно е да не ги търси когато е на кеф за борби, да са му наблизо така да се каже да може да ги мачка без почивка.

    Модератора е неадекватен!
  76. 76 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#67] от "klimentm":
    [quote#67:"klimentm"]Обясни тогава защо американският безработен не иска да работи в строителството, ресторантите или селското стопанство[/quote]

    Обяснявам: Взима пример от българският безработен, който не иска да обслужва почистването на кофите с боклуци. Но аз лично съм виждал в строителството на къщи в Калифорния и в пътната инфраструктура в Охайо бели работници, при редките ми ходения в ресторант (но американски !!!, а не в противните индийски и мексикански) ме е обслужвал американски сервитьор. Така че не изопачавай нещата. Освен това ти какво си мислиш - смартфоните, климатиците, телевизорите, лаптопите ще ги сглобяват китайци, а американците в замяна ще са в строителството и ресторантите! Ако това ти е тезата, то фелдфебела ти праща много здраве!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  77. 77 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#67] от "klimentm":

    +++

    Модератора е неадекватен!
  78. 78 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#74] от "ivan_":


    [quote#75:"ivan_"]Затова и кабинетът, с който работи е пълен с граждани, а не с представители на коорпорациите.
    [/quote]

    На кои корпорации? На тези, които са базирани в САЩ. Които разбират от бизнес, а не са академични плъхове или чиновници. И е важна политиката, а не откъде идват.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  79. 79 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#73] от "Fred":

    Не че се заяждам, но ако един човек си загуби работата, а от там и доходите, какви данъци плаща?

    А ако от тези данъци се плащат помощи, а бялата средна класа е загубила работата си нейните помощи от къде се плащат?

    Само питам?

    Модератора е неадекватен!
  80. 80 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#78] от "vxa15365434":

    Да де, отговорете си на въпросът на кои корпорации са представители членовете на кабинетът на Тръмп?

    Вижте им биографиите и историята и собствениците на фирмите в които са работили.

    Държавния секретар е служител на Рокфелер.
    По Вашата логика и обяснения излиза, че Рокфелер е един редови американски гражданин ограбван от корпорациите.

    Модератора е неадекватен!
  81. 81 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#69] от "ivan_":
    Естественно, че има примери. Аз губя от некачествените китайски маратонки, които съм принуден да купувам. разлагат се на краката ми! А са скъпи!
    Болните губят от фалшивите китайски и други лекарства, които са менте.
    Китайската стока е синоним на визуално копие на оригинала, но само дотам.
    А производството на Ейрбус А-340 в Китай? Това на какво прилича. Потърси в Интернет за статии по въпроса.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  82. 82 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#76] от "vxa15365434":

    Където и да съм пътувал по света във всяка развите държава обслужващият персонал не е бил от месни хора.

    За себе си съм направил от това индекс на развитие. Ако те обслужват местни граждани значи държавата е неразвита и обратната.
    Сервитьорите в ресторантите не се броят. Това не е толкова неприятна работа. Вижте кой бачка във веригите за бързо хранене, в хотелите кой оправя стаите и така.

    Модератора е неадекватен!
  83. 83 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#69] от "ivan_":


    [quote#74:"ivan_"]Интересно е кои са тези дето губят от глобализацията?

    Вие можете ли да посочите губещите от глобализацията? [/quote]

    Разбива се. Единствените печаливши от "глобализацията" са големите корпорации, които произвеждат евтино и продават скъпо. Всички останали /хората, държавите, общините/ губят. Нали не мислите, че стоейки и лапайки мухи още дълго време европейци и американци ще имат пари да купуват китайските боклуци. За последните години средната класа в Европа е намаляла с 2,4 процента. В САЩ е по-голям процента. Това значи реално обедняване на населението. За да се случва това, големите корпорации си купуват и назначават политиците. В повечето случаи, всички политици са купени и няма празно, които и да дойде на власт. Медиите също. При това, говоря не само в България, а и в развитите "демократични" държави.

  84. 84 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#80:"ivan_"]Държавния секретар е служител на Рокфелер.[/quote]

    Джон Рокефелер (това е истинското му име!) е създател на "Стандарт Ойл". В началото на 20 век компанията е разчленена на независими компании в изпълнение на антитръстовско законодателство. Рокефелер основава фондация. тя е дарила доста и на България - сградата на днешния Биологически Факултет, Института по паразитология на бул"Мадрид". Но дори по време на активната си дейност Рокефелер е работил в САЩ, а не в Китай!
    Ако Тръмп беше назначил мен за Държавен секретар, щяхте да пишете, че съм бил служител на ДелойтЕндТуш и на Хюлиът-Пакард, следователно съм ....
    Замислете се над писанията си, особенно след конфуза Ви в статията за мача на Григор Димитров! Спомнете си как ви окачествиха там! Имате жар да пишете, но не се замисляте какво пишете!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  85. 85 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Весело

    До коментар [#81] от "vxa15365434":

    Това което сте го написали даже не си заслужава да се коментира!

    Вие си противоричите даже с информацията, която посочвате в един единствен коментар.
    Написаното в едното изречение обезмисля написаното в предходното изречение.

    Модератора е неадекватен!
  86. 86 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#83] от "primaxm":

    Тоест според Вас всички губят от глобализацията.

    Единствените, които печелят са много малка група хора собственици на корпорациите.

    Така ли да Ви разбирам?

    Модератора е неадекватен!
  87. 87 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#83] от "primaxm":
    +++++
    Обясни му го добре! Допълнително му обясни, че има гнойно огнище и за не се стигне до летален изход се реже едната ръка!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  88. 88 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 773 Неутрално

    Тука има едни куфарчета, така че майдана може да започва!

  89. 89 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#84] от "vxa15365434":

    Тоест Вие твърдите, че Рокефелер е един невероятен филантроп на който всички в САЩ и даже ние в България трябва да сме благодарни.

    Едновременно с това твърдите, че фирмите производители са облагодетелствани от глобализацията.
    Въпросната "Стандарт ойл ъф ню джърси" производствена фирма ли е?

    За да е по-лесно просто събирам наедно две неща написани от Вас.

    Модератора е неадекватен!
  90. 90 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    Бежанците в Германия се оплакаха, че тяхната култура е дискриминирана, понеже се оказа, че ок. 2 000 момичета под 15 г. са омъжени за мъже на средна възраст, а това според закона е педофилия и нелегално.
    сега в Германия се водят дебати, как да легализират това нещо.
    Сиреч ако си мюсулманин и чу..аш деца, не си педофил.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  91. 91 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 965 Неутрално

    [quote#40:"ora4"]Предполагам, че си програмист, но каквото и да ми говориш, глобализмът води до силно забогатяване на шепа хора и силно обедняване на милярди хора.[/quote]
    Пряко следствие от 'глобализма' е че си се докопал до клавиатура и компютър за да пишеш тъпизми. В противен случай щеше да пишеш доноси на 'Марица 13' - пишеща машина. От данъците на въпросните 'програмисти' се пълни здравната каса, пенсионните фондове и доста харантутници в тази бивша съветска колония, ама това путлеровите измекяри няма да как да признаят.
    А за кои милЯрдите обеднели хора в говориш? Тези в Китай ли, примерно?
    Ама, разберете се със собствената си шизофрения!
    Благодарение на 'глобализма' и световната търговия/най-вече със САЩ/ тази полу-феодална комунистическа деспотия даде шанс на поне малка част от населението си да не измира от глад в комуните на другаря Мао.

  92. 92 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    Основната причина за появата на Тръмп, е че досегашните управления не схванаха проблема (вижте primaxm и Fred). Корпоративен данък 35%, липса на косвени данъци като ДДС, липса на акциз върху горивата доведоха до непосилно бреме върху печалбите на корпорациите. И те побягнаха! Колко президенти се изредиха и никой не се замисли! Докато вулканът Тръмп избухна.
    Или както е казал Чърчил " САЩ винаги постъпват правилно, след като опитат всички останали възможности!"

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  93. 93 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#86] от "ivan_":

    [quote#86:"ivan_"]Единствените, които печелят са много малка група хора собственици на корпорациите. [/quote]

    Точно така. Даже не е сигурно, че печелят собствениците, защото ако компаниите са публични, не е задължително печалбите да достигат до акционерите. раздават си ги като бонуси управляващите на копманията.
    Няма нито една причина 550 милионна Европа да не сзи прозвежда сама, на своя територия всичко което потребява. Нито една, освен че корпорациите ще печелят по-малко, а хората тук ще са по-богати и проспериращи. Двете изобщо нес е харесват на кликата, пробутваща ни глобализацията. Същите ни пробутват мултикултуризна и са се засилили след известно време и към световно правителство /официално/, неофициално вече си има отдавна. Демокрацията и сега е пълна бутафория /мижи да те лажем/, но направят ли целият свят една държава вече жална ни майка.

  94. 94 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#91] от "ali_ibn_isa":

    +++

    Модератора е неадекватен!
  95. 95 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#91] от "ali_ibn_isa":

    [quote#91:"ali_ibn_isa"]Пряко следствие от 'глобализма' е че си се докопал до клавиатура и компютър[/quote]
    Какво общо има глобализацията с притежанието на компютър? Явно си мислите, че протекционизма ще убие тотално пазара. Просто компютъра щеше да се облага с мито или да се прозвежда в Европа. Не че нямаше да съществува изобщо или че нямаше да е внесен в България. Всичко щеше да си е както сега, но нямаше да е прозведено в Китай, а в Европа /за да няма мито/.

  96. 96 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#89:"ivan_"]Тоест Вие твърдите, че Рокефелер е един невероятен филантроп на който всички в САЩ и даже ние в България трябва да сме благодарни.
    [/quote]

    Сър, Джон Рокефелер, Ендрю Карнеги, Джей Пи Морган са най-големите филантропи в света! Рокефелер е раздал чрез фондацията си почти всичко каквото е притежавал, а е притежавал неимоверно много. Ендрю Карнеги е построил над 600 библиотеки в света. Сега Бил Гейтс се опитва да филантропства и то мащабно. Отидете и вижте сградата на Биологическия Факултет на булевард Драган Цанков. Но трябва да си образован, за да знаеш, че сградата е дарена от фондацията на Рокефелер и че е спасила живота на стотици хора при бомбардировките, понеже бомбеното трасе е мнавало точно над сградата. Затова пък трябва да си софиянец ... Сложни условия, нали?

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  97. 97 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#93] от "primaxm":

    И според Вас Тръмп, ще спре глобализма и ще намали печалбите на корпорациите, така ли?

    Модератора е неадекватен!
  98. 98 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#97] от "ivan_":

    Това предстои да видим. Не е ясно какво ще му позволят да направи, нито защо са го сложили там. Може да е с цел да направи золуми и да затвърдят глобалната либерална позиция, която видимо се поразклати през последните години и проказването й не минава по план. Може и да са променили за известно време "доктрината", за да се успокои обстановката. 3-4 години не са кой знае какъв период за тях, въпреки че за последните 20 големи щети успяха да направят на всички.

  99. 99 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#96] от "vxa15365434":

    За същия филантроп Ендрю Карнеги ли говорите, който отивайки в частната си църква на служба в неделя придружаван от много по-младата си любовница казва (относно питане от журналист):
    "Законът ли, защо ми е законът, нали притежавам силата"

    П.С. Писахте, че сте били служител в Делойт имате ли в такъв случай принципна представа от данъчно облагане?

    Модератора е неадекватен!
  100. 100 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#93] от "primaxm":
    ++++++
    Подкрепям напълно! Една от причините за Брексит е точно това.... уви. Загниването на ЕС.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK