Иран разгромява флотилия на САЩ в пълнометражна анимация (видео)


Пълнометражният ирански анимационен филм "Битката за Персийския залив 2" е готов да тръгне по кината на ислямската република със сюжет, нетипичен за този жанр - как конфронтация между иранската революционна гвардия и американска бойна флотилия завършва с победа на Иран.


Режисьорът Фархад Азима казва, че се е получило забележително съвпадение, че премиерата съвпада с влизането в Белия дом на президента Доналд Тръмп, "който се опитва да разпали война".


"Надявам се филмът да покаже на Тръмп как американските войници ще се срещнат с унизително поражение, ако атакуват Иран", казва той пред "Ройтерс" в телефонно интервю от източния град Машхад.




Иран разгромява флотилия на САЩ в пълнометражна анимация (видео)

© Reuters


Създаваният в продължение на 4 години филм е с продължителност 88 минути.


Историята в него започва с американска атака срещу ирански ядрен реактор и удари на американския военноморски флот срещу стратегически обекти в цял Иран.


Корпусът на Ислямската революционна гвардия - елитна част на иранската армия, отвръща с пълната си мощ и изсипва балистични ракети върху американските кораби.


Иран разгромява флотилия на САЩ в пълнометражна анимация (видео)

© Reuters


"Всички те са потопени и в края на филма се превръщат в аквариуми за рибите на дъното на морето", казва Азима.


Тръмп е заявявал, че няма да бъде като предшественика си Барак Обама в отношението към Иран. Той предупреждавал, че употребата на сила срещу Техеран не е изключена.


Президентът неведнъж е поставял под съмнение сделката на Запада и Русия с Иран за ядрената програма на ислямската република.


Освен това Иран бе сред седемте страни, попаднали в заповедта му да се забрани допускане на техни граждани в САЩ.


Иран разгромява флотилия на САЩ в пълнометражна анимация (видео)

© Reuters


В отговор на изпитание на ракета от революционната гвардия миналия месец Тръмп наложи нови санкции срещу иранци и компании, някои от които са свързани с гвардейците.


Главнокомандващ във филма е Касем Солеймани, началникът на революционата гвардия, който в момента ръководи иранските военни действия в Срия и Ирак в подкрепа на Башар Асад и срещу радикални сунитски групировки.


Иран разгромява флотилия на САЩ в пълнометражна анимация (видео)

© Reuters


Азима разказва, че опитал да се свърже със Солеймани, за да се увери, че той няма нищо против да го покажат във филма, но не получил отговор от един от най-загадъчните и недостъпни командири на Иран. Хора, близки до него, посъветвали режисьора да запази героя, но да махне името.


"Холивуд създаде много филми срещу Иран, има и множество компютърни игри, в които американски войници завземат страната ни. Направихме филма в отговор на тази пропаганда", обяснява 35-годишният аниматор.


Иран разгромява флотилия на САЩ в пълнометражна анимация (видео)

© Reuters


Но за разлика от милионите долари, с които разполага Холивуд, неговото Fatima Zahra Animation Studios работи с малък екип и ограничен бюджет. Азима твърди, че не е получавал средства от правителството и не е свързан с революционната гвардия.


"Аниматорите ни не работят за пари, а заради вярата си и обичта към родината. Слава Богу, всеки се изненадва, че сме успели да създадем продукция с такова високо качество при тези трудни условия."


Иран разгромява флотилия на САЩ в пълнометражна анимация (видео)

© Reuters


Режисьорът допълва, че филмът ще тръгне по кината, след като получи всички разрешителни от властите.


Междувременно рекламният видеоклип набира популярност в социалните мрежи. Азима вярва, че младите иранци се интересуват от филма, "защото искат някой да им покаже силата на собствената им страна".

Ключови думи към статията:

Коментари (156)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Аллах Акбар!

    Марс е изконна Американска територия!
  2. 2 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1238 Весело

    Фантастиката е интересен жанр ... сигурно америкаският президент играе с черна пелерина и диша от кислороден апарат

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  3. 3 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1741 Неутрално

    Тези са се вкарали в някакъв филм.

  4. 4 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 941 Неутрално

    "употребата на сила срещу Техеран не е изключена."

    а това дори не е Виетнам..

    Евроатлантида
  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3664 Весело

    Умря циганката дето ни хвалеше.

  6. 6 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3401 Любопитно

    Ех поне мечтите са безплатни за аятоласите...преди 20 тина години 2 израелски самолета удариха реактора,съвсен спокойно.така че да несе стига до реално показване на възможности....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  7. 7 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Е, то и Садам заплашваше, че Ирак ще е гроба на САЩ. Всички ги ровят от десетилетия, но в обозримо бъдеще няма да се случи. Дори и Тръмп няма да успее да срази САЩ.

  8. 8 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Пълнометражен анимационен симулатор. Ми като не ви остава друго, прожектирайте си!

    Имало едно време ссср...
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2156 Неутрално

    Ами щом американците разгромяват извънземни, що пък иранците да не громят малко американци. Фантастиката се харчи.

  11. 11 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Офф, военни глупости! Дано не се стига до такива сценарии!
    Това би станало, единствено ако САЩ нападне Иран, а пък аз на такива агресори хич не бих им стискал палци. А и се видя че освен смърт и хаос, нищо не постигат. Биха ги във Афганистан, биха ги в Ирак и щеше да е добре да са си взели поука.

  12. 12 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Е, като не може на яве, поне като на кино- и това си е нещо.

  13. 13 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1205 Неутрално

    Холивуд гаче прави нещо друго, само дето Дневник не се впечатлява от обратната пропаганда...

  14. 14 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#4:"sa6"]а това дори не е Виетнам[/quote]
    Какво искаш да кажеш за Виетнам? САЩ можеха безкрайно дълго да стоят във Виетнам. Можеха да не оставят жив човек там. Не Виетнам победи САЩ, а САЩ се изтеглиха оттам. Обществото не искаше да се харчат пари за глупава кауза и да загиват младежи за същата измислена кауза. Иначе и до ден днешен можеха да са си там.

  15. 15 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#11:"Калата"]Биха ги във Афганистан, биха ги в Ирак [/quote]
    Кой ги би там? Я кажи? Само да те светна. В последните 100 че и повече години никой не е успял да бие САЩ военно. Поне още 50 ще е така.

  16. 16 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 941 Неутрално

    [quote#14:"hunt"]САЩ можеха безкрайно дълго да стоят във Виетнам. [/quote]

    чак безкрайно? Ако даваш по 2 хил. човека на ден и си изправен пред мобилизация на набора, не е много героично да продължаваш. Никсън го разбра.

    Евроатлантида
  17. 17 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#14] от "hunt":
    хахахаа това за виц на седмицата ли е?

  18. 18 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#7:"hunt"]Е, то и Садам заплашваше, че Ирак ще е гроба на САЩ. [/quote]
    Е ? В Ирак да не би САЩ да победиха? Реално погледнато там победи Иран, който преди това се дрънкаха с Ирак. Освен че САЩ ги нападнаха с измама. Едно шишенце размахвано от Колин Пауъл. Че имали оръжие, ама евентуално било опасно, дрън дрън лъжи, както си знаят.

  19. 19 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 925 Неутрално

    И тези са в хибридната войан!

  20. 20 Профил на tsu
    tsu
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#9] от "Zlatko Denev":

    Много са ми интересни хора, които формират знанията си единствено и само от... собствените си възгледи, които пък от своя страна са формирани от сляпата вяра в дадена пропаганда - тази, която характерът на лицето инстинктивно е избрал за него. Без никакво логическо обяснение.

    Нещо някаква фактологи по отношение на деградирането оскотяването на Иран ще чуем ли, или ще си я караме така, на пропагандни клишета?



  21. 21 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#16:"sa6"] Ако даваш по 2 хил. човека на ден и си изправен пред мобилизация на набора, не е много героично да продължаваш.[/quote]
    2000 на ден? Че то и любимата ти Русия през 2-та световна не е давала толкова жертви на ден. Я по внимателно с числата!

  22. 22 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#16:"sa6"]Никсън го разбра.[/quote]
    Никсън разбра друго. Че трябва да унищожи целия Север. А какъв е смисъла? Като искат да живеят по комунистически - прав им път. освен това се довери на комунистите, че ще оставят Юга да си съществува.

  23. 23 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#15:"hunt"]В последните 100 че и повече години никой не е успял да бие САЩ военно.[/quote]
    Ха ха! Ама според Холивуд ли бе? Рамбо размаза всички?
    Във Виетнам, ги сцепиха! И от безсилие избиваха безразборно цивилното население. "Мей дей, Мей дей" помниш ли?
    В Афганистан едни камилари ги натъртиха в крайна сметка. Или викаш ако си американски войник, ще може да се разходиш на воля в "победен" Афганистан а?
    В Ирак, както и на другите военни места, виждал ли си как "смело" стои американски контингент ? Американците в центъра обградени със 5 кръга местни войски башибозук.
    В Йемен какво стана? Едни дрипави хуси, които са си местно население, като се появиха и "нашите" янки, бегом през глава.
    Ама "победа" та дрънка! Недей гледай какво лъже медийната пропаганда.

  24. 24 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#18:"Калата"] В Ирак да не би САЩ да победиха?[/quote]
    Я пак? Военно победиха САЩ. Съюзници и до момента са на САЩ. Кюрдистан е де факто независим. Шиитите са в близки верски връзки с Иран, но продължават да си държат на съюза със САЩ. Сунитите, които винаги са били малцинство, са се маргинализирали и ислямизирали. Ислямистите са съсредоточени в една война с предизвестен край и се стичат натам да ги избиват. Целите са постигнати.

  25. 25 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#18] от "Калата":

    Ирански танкове, самолети и войници ли смазаха Ирак за 2 седмици? С един загубен Абрамс? Я по-леко с тъпотиите.

  26. 26 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#23:"Калата"]Ама според Холивуд ли бе? Рамбо размаза всички? [/quote]
    Добре де, ще гледам филми за Щирлиц. Смей се, надсмивай се , ама само на компа. Никой не смее да им се изправи военно насреща. Ако им се изправи - следва съдбата на побетителите Виетнам, Ирак и Афганистан. Някак си не ми изглеждат победители. А на теб?

  27. 27 Профил на Технолог
    Технолог
    Рейтинг: 594 Неутрално

    За да бъде малко по-реалистичен, 10 минути след потапянето на първия американски кораб екрана трябва да светне в снежно-бяло, отговярящо на 300 000 С температура.

  28. 28 Профил на ASTYLE
    ASTYLE
    Рейтинг: 696 Весело

    А как се радваха че обонго си отива.

    EU now have 1 GB empty space
  29. 29 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2716 Весело

    Страхотия! Славните ирански войни са много яки... на екрана. Те скоро бяха построили самолетоносач, копие на Нимиц... от дърво!!!
    Явно това е единствения начин да го "потопят" и после да направят пропаганден филм.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  30. 30 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 352 Весело

    [quote#18:"Калата"]Е ? В Ирак да не би САЩ да победиха? [/quote]

    Не не победиха. Само влезнаха, разгромиха армията, след което я разформироваха, обесиха Саддам и си заминаха по живо по здраво.
    Кала я кажи братко какво вземаш , че да взема и аз от същото?

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  31. 31 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Истината е, че Иран е може би най-жалката от великите някога империи. Истината е, че от десетилетия ги управлява религиозн фанатик, който даже не е иранец. Ядрената карта е единствения начин да привлекат малко внимание докъто се МОЛЯТ, буквално молят, някой да купи петрола им. Това е държава без бъдеще също като всички останали в широкия регион освен Израел.

  32. 32 Профил на nix1130
    nix1130
    Рейтинг: 662 Неутрално
  33. 33 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1448 Весело

    Какво пък, мечтите са безплатни...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  34. 34 Профил на sdafcef
    sdafcef
    Рейтинг: 409 Неутрално
  35. 35 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    "Всички те са потопени и в края на филма се превръщат в аквариуми за рибите на дъното на морето"

    По-скоро е фантастика

  36. 36 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1448 Весело

    [quote#3:"Doge"]Тези са се вкарали в някакъв филм. [/quote]

    Те са в някакъв филм още от "революцията" на Хомейни. И няма шанс да излязат от него и да заживеят в реалността.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  37. 37 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 581 Любопитно

    [quote#14:"hunt"]Можеха да не оставят жив човек там.[/quote]

    До коментар [#14] от "hunt":

    Викаш, да благодарим за "хуманността", че не хвърлиха атомни бомби, както върху мирните жители на Хирошима и Нагасаки?
    Добре е, че ни уведомяваш какви са "атлантическите ценности".


  38. 38 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1448 Любопитно

    [quote#11:"Калата"]Това би станало, единствено ако САЩ нападне Иран[/quote]

    А защо да ги нападат?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  39. 39 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 352 Любопитно

    [quote#9:"Zlatko Denev"]Още един оскотял и деградирал народ барабар с руския и севернокорейския - иранският[/quote]
    Който вече притежава С-300.

    До коментар [#9] от "Zlatko Denev":

    Жив е той, жив е...
  40. 40 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#31:"cognitive"]Това е държава без бъдеще[/quote]
    Грешиш, при това много. Иран има умен народ. Могат да произвеждат всичко, за разлика от Саудитска Арабия, които разчитат само на петрола. Проблема е с религията. Проблема е, и че основната маса хора са млади които не знаят друг живот освен ислямисткия. Ако продължи още малко, ще бъдат осакатени както са руснаците, северно корейците и т.н. Ние след 45 години бяхме осакатени така, че и до днес не можем се оправим и вярваме на др. Нинова. Там ще е по-зле. Просто нямат време. Ако се забавят след това ще им е адски трудно да с енормализират.

  41. 41 Профил на DL
    DL
    Рейтинг: 237 Неутрално

    "Създаваният в продължение на 4 години филм е с продължителност 88 минути."

    Не ми изглежда рисуван с моливчета, явно е правен на ирански суперкомпютър...

  42. 42 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1470 Любопитно

    [quote#14:"hunt"]Какво искаш да кажеш за Виетнам? САЩ можеха безкрайно дълго да стоят във Виетнам. Можеха да не оставят жив човек там. [/quote]
    Така ли виждаш ролята на САЩ в съвременния свят? Нещо не ги кефи, отиват и не оставят жив човек? Нещо много прилича на Третия Райх...

  43. 43 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1448 Весело

    [quote#27:"Технолог"]За да бъде малко по-реалистичен, 10 минути след потапянето на първия американски кораб екрана трябва да светне в снежно-бяло, отговярящо на 300 000 С температура. [/quote]

    Е, все пак това е филм, а във филмите (обикновено) краят е щастлив.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  44. 44 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#37:"manu_chao"]че не хвърлиха атомни бомби, както върху мирните жители на Хирошима и Нагасаки?[/quote]
    И по какво позна че са мирни жителите? Градове в Япония, която воюва по всякакъв начин с останалия свят!
    Мирни бяхме ние, българите, когато любимите ти руснаци ни обявиха война и ни превзеха през 1944.

  45. 45 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#42:"Yotce"]Нещо не ги кефи, отиват и не оставят жив човек? [/quote]
    Къде това? Точно за това се оттеглиха. Защото не искаха да избиват всичко живо. Виж руснаците нямат скрупули. Отидоха в Грозни, разрушиха го до основи, избиха всичко и няма съпротива. Или както казва един тук, това в Грозни не са мирни жители. Мирни са само в Хирошима и Нагазаки.

  46. 46 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#39] от "Дебоя":

    хахаха, с-300 е технология на 39 години, която доказано не може да спре изрелската авиация по абсолютно никакъв начин И България има с-300 ако става на въпрос.

  47. 47 Профил на kalingeorgiev
    kalingeorgiev
    Рейтинг: 294 Весело

    [quote#38:"Умерена джихадистка с канибалски наклонности"]А защо да ги нападат? [/quote]

    Хм, вторите по големина залежи на природен газ в света ми изглеждат едно добро основание да се установи "демократичен ред" и на луната ....
    Но засега няма откъде да ги нападнат, ще трябва да е морски десант през залива. Не, че е невъзможно, но е много тежка и опасна операция. И за разлика от Ирак, тук Китай и Русия има голяма вероятност да им играят контра и ще стане мазало.

    Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLE
  48. 48 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    [quote#30:"меншевик"]Не не победиха. Само влезнаха, разгромиха армията, след което я разформироваха, обесиха Саддам и си заминаха по живо по здраво. [/quote]
    Влязоха, за да намерят химическо, бактериологическо и ядрено оръжие, което заплашвало човечеството и особено САЩ... В резултат на което, Ирак стана постоянна точка на напрежение и по-голям развъдник на тероризъм от когато и да било. От тази инванзия тръгнаха тълпите бежанци, на които краят не се вижда. Ако това е бил търсения резултат - да, победиха.

  49. 49 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 352 Весело

    До коментар [#30] от "меншевик":

    "Mission Accomplished"?

    https://youtu.be/5BIW6qyrdu4

    Жив е той, жив е...
  50. 50 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#40] от "hunt":

    Този "умен народ, който може да произведе всичко" КАКВО е произвел последните 30 години, освен фурмите, които така обичам да ям? Колата им е най-големият боклук в индустрията, който е толкова опасен, че е забранен за продажби в Западна Европа, а предполагам и в Близкия изток.

  51. 51 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 643 Весело

    Не може само Рамбо да бие по 2000 човека, а Сталоун да обезврежда ядрени бомби във Вашингтон и във всички игри да биеш нацисти. Трябва да има и нещо различно.

  52. 52 Профил на Kir4oKirov
    Kir4oKirov
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Очаква се сериала "Иран налага шериата по света и близките галактики"

    trol
  53. 53 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 1002 Весело

    Щом Мат Деймън може да трепе извънземни свинелъвове, търчейки из китайско, що иранците да не трепят американци. Фантастиката е жанр, който се харчи, дори на патриотично-военна тематика. Цяла камара холивудски бози го доказват, не ли

    Мома, връщай 12 и 12А!
  54. 54 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3826 Неутрално

    Там е работата, че в опцията на САЩ , термина "победа" е е нещо друго. ......
    Янкити воюват най вече чрез пари , финансирайки две или повече групи в дадена страна , разхлабват и единството и после се настаняват......
    Гаден и безскрупулен начин ....но го правят ....примери много.
    До коментар [#23] от "Калата":

    Bukalemun
  55. 55 Профил на wsxdre
    wsxdre
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#15] от "hunt":

    никой не е нападал сащ

  56. 56 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 352 Весело

    [quote#40:"hunt"]и до днес не можем се оправим и вярваме на др. Нинова[/quote] Е, за вас вярващите не е лесно. Какво има да вярваш, на политик?! Или става, или не.

    По делата ще ги познаете!

    До коментар [#40] от "hunt":

    Жив е той, жив е...
  57. 57 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#25:"cognitive"]Ирански танкове, самолети и войници ли смазаха Ирак за 2 седмици? С един загубен Абрамс? Я по-леко с тъпотиите.[/quote]
    Тоя пък!! И това каква връзка има с Победата? С Крайния резултат.
    Няма да ти давам сравнение от ВСВ , където е ясно, кой къде Победи.
    Но да сравним например с Чечня. Русия 99 г имаше там проблеми, касапница. Русия победи и виждаме там едно Спокойно и Нормално место, а гражданите му са лоялни към Победителя. Днес ако там иска да се разходи руснак, ще си обиколи безопасно където поиска.
    Направи ми същото сравнение за Победен Афганистан, Ирак.. а за Либия да не говорим. Какъв е Резултата ? "Победителите" могат ли да си подадат носа там?

  58. 58 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 581 Весело

    "Код Олимп" може, ама "Битката за Персийския залив 2" не може.


    [quote#10:"zxp53317185"]Ами щом американците разгромяват извънземни[/quote]

    "Каубои и извънземни", имаше и някакъв шит с крайцер от ЮС НАВИ, изтрепал извънземните...
    Още чакам некой хит с Осама бен Ладен - героя изгонил руснаците от Афганистан, ама времената се промениха и надали ще ми задоволят мерака от Холивуд.

  59. 59 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#44:"hunt"]че не хвърлиха атомни бомби, както върху мирните жители на Хирошима и Нагасаки?- цитат на коментар #37 от “manu_chao”

    И по какво позна че са мирни жителите?[/quote] Целият свят го знае. Една от причините е, че мъжете тогава са били на фронта!

    До коментар [#44] от "hunt":

    Жив е той, жив е...
  60. 60 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 643 Весело

    [quote#46:"cognitive"]хахаха, с-300 е технология на 39 години, която доказано не може да спре изрелската авиация по абсолютно никакъв начин[/quote]
    Защо всеки дървар дето цепи дърва по борсите, след работа дава акъл? С-300 от създаването си до сега има доработки колкото ти зъби нямаш в устата, системата има почти 10 вида ракети, базовото преди 40г е с обсег по-малко от 50км. Стандартно-базово С-300 почти никъде не е останало освен в държави на които СССР е продал много отдавна. Леопард 2 също е 'технология' преди 40г, но има 20 модернизации през годините.

  61. 61 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#46] от "cognitive":

    Зависи от модификацията! Все пак са им ги доставили миналата година.

    Жив е той, жив е...
  62. 62 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 941 Неутрално

    [quote#27:"Технолог"]екрана трябва да светне в снежно-бяло, отговярящо на 300 000 С температура[/quote]

    в съвременния свят ядреното оръжие е напълно неизползваемо. В момента в който някоя от големите държави го използва, независимо къде и срещу кой, имаме 20 мин. за да си кажем молитвите към който Бог ни кефи. Представете си го като стая, в която всеки е опрял по 2 патлака в главите на други двама, чуе ли се гръм, всички умираме.

    Евроатлантида
  63. 63 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Любопитно

    [quote#7:"hunt"]Е, то и Садам заплашваше, че Ирак ще е гроба на САЩ.[/quote]
    А не е ли?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Санкциите на САЩ срещу Иран работят за ОПЕК и Русия в частност. А ако стане война - чакат ни 200 доллар для барель

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  66. 66 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    [quote#30:"меншевик"]Не не победиха. Само влезнаха, разгромиха армията, след което я разформироваха, обесиха Саддам и си заминаха по живо по здраво. [/quote]
    И между другото - похарчиха 3 трильона на американските данъкоплатци и съзадоха чудовището ИДИЛ. За повече от милион граждански жертви да не говорим.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  67. 67 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Весело

    Ето какво се получава,като се носи чалма в този горещ климат-мозъкът се спарва,омеква,и изпада в някакъв делириум...

  68. 68 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#27:"Технолог"]За да бъде малко по-реалистичен, 10 минути след потапянето на първия американски кораб екрана трябва да светне в снежно-бяло, отговярящо на 300 000 С температура.[/quote]
    Китай е една от малкото държави, която е обявила още през 1970г че няма да използва ядрено оръжие по време на война, освен ако не е атакувана с такова! Доктрината на руснаците е, че ще използват ядрено оръжие първи, ако се проведе мащабна конвенционална война срещу нея. САЩ са отказали да приемат подобна политика и си запазват правото да използват ядрено оръжие първи и при всякакви условия.

  69. 69 Профил на marobo
    marobo
    Рейтинг: 237 Неутрално

    И какъв е проблема?
    За всеки американски филм където американците биат подред какво писахте?...

    СРАМ! Срамувайте се в ъгъла с двигнати ръце
    за това, което правите!

    Демокрацията е за тълпата. По-нагоре имат значение само парите.
  70. 70 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#61] от "Дебоя":

    Изрел въвеждат на въоръжение ф-35, който пробива с-400. с-300, независимо от модификацията, не може да спре и ф-15.

  71. 71 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    До коментар [#64] от "oliverstone":

    В статията не се споменава за България, но за с@дък като теб е нормално!

    http://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2017/01/06/2895161_bulgarskata_chaos_group_poluchi_tehnologichen_oskar_za/

    Имало едно време ссср...
  72. 72 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Надявам се комунетата от БСП не са толкова безродни души за да ни вкарат в този съюз Русия,Иран,Китай и разни други маргинални режими.Където различното мение и вяра се преследва и наказва със затвор или смърт.Бизнес със всички ,но до там .

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  73. 73 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 643 Весело

    [quote#70:"cognitive"]Изрел въвеждат на въоръжение ф-35, който пробива с-400. с-300, независимо от модификацията, не може да спре и ф-15.
    [/quote]
    Американците като разберат, че някаква система от 58г им сваля невидимките става така:
    http://prikachi.com/images/42/9043042m.jpg

  74. 74 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4398 Любопитно

    До коментар [#6] от "Messerschmitt":

    Да, де но тези реактори бяха не в Иран, а в Ирак. Има съществена разлика във военния потенциал на Ирак и Иран и още повече днес, а не преди 10-20 години.

    Колкото и да е луд Тръмпи не вярвам, че ще започне война срещу Иран, защото това ще бъде огромна грешка за САЩ и покрай тази война ще изхарчат пак още няколко стотици милиарди долари без да постигнат някаква голяма облага, както се случи вече с Ирак.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  75. 75 Профил на unite
    unite
    Рейтинг: 409 Весело

    Е то на електронна игра ние и Марс можем да завладеем!

  76. 76 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 810 Неутрално

    [quote#30:"меншевик"]Не не победиха. Само влезнаха, разгромиха армията, след което я разформироваха, обесиха Саддам и си заминаха по живо по здраво.
    Кала я кажи братко какво вземаш , че да взема и аз от същото?[/quote]

    А в Египет и до ден днешен всяка година празнуват победата в войната против Израел през 1973. Тази същата, в която израелските танкове почти стигнаха до Кайро. Даже си имат музей на тази война, където има снимки и макети на славната победа. Та и персите бетер арабите, живеят в накаква "Лала ленд". Точно както и Калата.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  77. 77 Профил на cognitive
    cognitive
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#74] от "Иво":

    Няма разлика. По време на войната Иран-Ирак, Иран даде повече жертви и едва остиска.

  78. 78 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4398 Любопитно

    [quote#14:"hunt"]Какво искаш да кажеш за Виетнам? САЩ можеха безкрайно дълго да стоят във Виетнам. Можеха да не оставят жив човек там.[/quote]

    Хааха... да бе сигурно можеха!? От къде ти идват подобни абсурдни идеи!? И как щяха да унищожат десетки милиони невинни хора!? Ти за много кръвожадни ги имаш тези янки, ловецо!? Не, че не са, но чак толкова....

    [quote#14:"hunt"] Не Виетнам победи САЩ, а САЩ се изтеглиха оттам. Обществото не искаше да се харчат пари за глупава кауза и да загиват младежи за същата измислена кауза. Иначе и до ден днешен можеха да са си там. [/quote]

    Отговорът дали са победили и не може да се даде, ако отговорим дали янките изпълниха своите цели в тази война!? Какви бяха те!? Да продължат да властват над своята марионетна и васална държава наречена Република Виетнам (по известен като Южен Виетнам). Второ, да спрат разпространението на комунизма в Югоизточна Азия!? Постигнаха ли САЩ тези свои цели!? Категорично НЕ! При това положение спечелиха или изгубиха янките тази война!?

    И не САЩ нямаше как да останат окупираната от тях южна част на Виет Нам. Рано или късно щяха да се усетят, че нямат никакви шансове за военна победа в тази война. И разумно след безрезултатна за тях почти 10 год. война се изтеглиха. И постъпиха много мъдро в случая.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  79. 79 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#44] от "hunt":

    [quote#44:"hunt"]Мирни бяхме ние, българите, когато любимите ти руснаци ни обявиха война[/quote]

    Ама, достатъчно мирни ли сме били, защото британски и американски самолети са бомбардирали София с фугасни и запалителни бомби?
    Или, щом те бомбардират - значи трябва и това не подлежи на никакво съмнение?
    Цитат от Уикипедия:
    "В периода 4 януари – 1 септември 1944 година са бомбардирани 131 населени места, убитите са не по-малко от 1276, най-малко 1381 са ранени. Пуснатите бомби са над 43 954."
    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8_%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7_%D0%92%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0

  80. 80 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 4065 Неутрално

    До коментар [#39] от "Дебоя":
    [quote#39:"Дебоя"]Който вече притежава С-300.
    [/quote]
    Техните Це 300 са лепени с Це 200!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  81. 81 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4398 Любопитно

    До коментар [#77] от "cognitive":

    Нормално да беше така, първо Ирак го подкрепяха почти всички големи сили от онова време, от СССР и САЩ, през някои европейски държави и разбира се СА и техните васали в Залива. А, Иран беше практически сам... само Сирия им беше съюзник. (услуга, която сега иранците връщат на Сирия подкрепяйки режима на Асад.) Второ, във военно отношение Ирак тогава беше по-добре от Иран. (Сега е точно обратното). И не знам, защо си мислиш, че Иран е щял да загуби тази война. Няма такова нещо, тази война беше истинска катастрофа за идиота Саддам. Страната му затъна в дългове, икономически и социално имаше страшно проблеми и глупака тъй като имаше нужда спешно от кеш пара нападна съседа си Кувейт. Но, това е една друга история....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  82. 82 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#70:"cognitive"]независимо от модификацията, не може да спре и ф-15.[/quote]
    Между другото на поредния специалист по С-300 да кажа, че дали тази система може да свали ф-15, ф-35 или балистична ракета, не зависи от нея, а то това:
    http://prikachi.com/images/51/9043051K.jpg
    С-300 практически може да свали абсолютно всичко което се движи в небето, но дали ще го направи зависи от друга система.

  83. 83 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#38:"Умерена джихадистка с канибалски наклонности"]А защо да ги нападат? [/quote]
    Ами ако си пишем, само че това е филмче каквито ги има много и нищо не значи, как ще се счепкам люто с тия.... абе знаеш ги кои са "тия".
    Като им вкарам малко патетика и някоя пиперлива тема, става закачката. Пък тъкмо и ще успеят докато бранят "ценностите" да си разпънат лозунгите и трансперантите. Мисля и за децата им бе Венетке. Трябва да се яде.

  84. 84 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#79:"manu_chao"]Ама, достатъчно мирни ли сме били, защото британски и американски самолети са бомбардирали София с фугасни и запалителни бомби? [/quote]
    Защо не ни окупираха американци или британци? С тях бяхме във война. С любимия ти СССР си бяхме в мир. Даже посолство имахме там и те тук.

  85. 85 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3401 Любопитно

    До коментар [#74] от "Иво":

    Само казвах какви са възможностите на една модерна армия.Иран трудно би могъл да нарече своята армия модерна.Армията на САЩ и Израел също през тези 25 години не е стояла на едно място.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  86. 86 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#76:"Magen David"]войната против Израел [/quote]
    Стига пък и ти с тоя твой Израел ! За Израел, Иран да си преценява, дали да го има или да го няма! Не е наша работа! Пресите са умни хора, да си решават!

  87. 87 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Колкото до войните и победите на САЩ. Никой не е успявал да ги победи военно. Това, че след военния разгром на противника не могат да постигнат мир е нещо съвсем друго.
    В края на крайщата, никой не може да задължи афганците да живеят в съвремието. искат си хората в средновековието. Никой не може да задължи и виетнамците да живеят извън комунизма.
    както никой не може да задължи руснаците да живеят извън авторитаризма и диктатурата.
    Даже и нас никой не може да ни задължи да приемем европейски ценности и да живеем по европейски , а не по руски, ирански или някакви други ценности.

  88. 88 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#84:"hunt"]Защо не ни окупираха американци или британци?[/quote]
    Ами статията е за филми и Иран бре! Какво се пънеш?
    Британците и Американците са ни бомбандирали тогава с играчки бомби. А когато са дошли руснаците, цялата българска армия, барабар с доброволци се е присъединила към тях и са им помагали. Значи явно народа е бил ПАК Русофилски, както е и днес. Точка!!
    А относно Иран и Суадитците, много ясно, че ще съм на страната на Иран. Перси са все пак! Що ти араби ли харесваш ?

  89. 89 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#86:"Калата"]Пресите са умни хора, да си решават![/quote]
    Умни са, много, но и там като тука управляват глупавите.
    Там религиозни фанатици, тук комунистически чугуни.
    Тук цигани, там племена със средновековно съзнание.

    Хайде за днес толкова от мен!!! Пишете на воля против мен Няма ме повече. Съгласявам се мълчаливо с всичко!

  90. 90 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#88:"Калата"]бомбандирали[/quote]
    Оправи си правописа. БомбаНдират те нещо, по главата явно Ако дядо ти е бил шумкар ок, останалите не са били.
    Хайде със здраве

  91. 91 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#87:"hunt"]може да задължи афганците да живеят в съвремието. искат си хората в средновековието. [/quote]
    Странно ми е как все си мислите, че вие сте прави и ако отидете някъде и започнете да си налагате "ценностите" и начина ви на живот е Правилно. Ама ако дойдат те в страната ти, започнат да искат навсякъде джамии, да искат да ходите забулени, да живеете по шириата, се жалвате!

  92. 92 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Само последно, че се изкуших. Ти си чел явно онази странна книга, май беше "Воля" от зрелия соц, в който едно дете намира играчка, тя гърми, къса му ръцете и става след това стругар. Еххх какви времена бяха. Лъжеш пишеш книга, ставаш заслужил писател.
    Провери, никога никъде не са пускани такива бомби играчки. Това е вашата комунистичекса пропаганда. Винаги сте били силни в това.

  93. 93 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    А дават ли как брадата им се заплита в джойстика и после се спъват в чаршафа който носят . Пък и достатъчно е моллата да завие от минарето и всички да се хвърлят на пода и американският флот да им изпържи задниците в това време. Все пропуснато в сценария.... Между другото съм сигурен ,че са използвали американски софтуер за анимацията и ефектите (от торентите). Смех.

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  94. 94 Профил на diogenes
    diogenes
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#76] от "Magen David": "Та и персите бетер арабите..."

    Като изключим факта, че това все пак е анимация, много добре знаеш, че персите не са арабите.

    "The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who don't have it"
  95. 95 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#76] от "Magen David":

    Според мен бъркаш.Омразата е голямо гориво за кървавия бог.Там ,където изчезва ИД идва Иран,Турция ,Русия.Целта сте вие еврейте .

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  96. 96 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 319 Неутрално

    До коментар [#23] от "Калата":
    Руската ли да четем, като теб, ама нея сме я гледали, слушали и чели та ни е дошла до гуша от лъжите им?!

  97. 97 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4398 Весело

    [quote#87:"hunt"]Колкото до войните и победите на САЩ. Никой не е успявал да ги победи военно.[/quote]

    Явно не познаваш добре американската история. Почети повече следващия път преди да се изхвърляш така.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  98. 98 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 524 Неутрално
  99. 99 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#96:"psz58488391"]слушали и чели та ни е дошла до гуша от лъжите им?![/quote]
    Е хубаво де! Аз не споря! Холивуд днес е като работническо дело вчера в по-съвременен и забавен вариант. Лъжите същите.
    Като не одобряваш едните лъжи, е логично да си критичен и към другите.

  100. 100 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Ще направя така, че Персю да не ти набие канчето! )

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK