Следствието обвини капитана за разбиването на руския Ту-154 край Сочи

Следствието обвини капитана за разбиването на руския Ту-154 край Сочи

© Reuters



Пътническият самолет Ту-154 на руското министерство на отбраната се е разбил през декември в Черно море заради дезориентация на капитана.


Това е заключението на разследването, огласено в сряда след множество спекулации в месеците след трагедията край Сочи, в която на път за Сирия загина значителна част от световноизвестния Ансамбъл "Александров".


"Установено е, че причината за произшествието може да бъде нарушаване на пространствената ориентация (ситуационната осведоменост) на командира на въздушния съд, довело до неговите погрешни действия с органите за управление на въздушния съд", цитира съобщението агенция "Интерфакс".




В него се допълва, че не са установени никакви нарушения на правилата за зареждане на самолета с гориво или "въздействие на външни фактори" - термин, с който на начален етап обикновено се обозначава и версия за терористичен акт или саботаж.


Не са открити и нарушения при товаренето на машината - както разположението на пътниците по седалките, така и на товара.


Московският в. "Комерсант" публикува възстановка секунда по секунда на трагичния полет, който продължи по-малко от 2 минути след излитането в ранното утро на 25 декември.


Според него проблемите с ориентацията на капитана Роман Волков са започнали още на земята по време на рулирането. Той така и не успял да разбере на коя от двете писти трябва да застане и как най-добре да стигне до стартовата позиция. Поради това се наложило да го отведе лоцманска кола.


Объркването продължило и след излитането в 5:24, защото на седмата секунда от полета капитанът започнал с псувни и ругатни да се опитва да разбере от екипажа в каква посока лети. При това според експерти, цитирани от "Комерсант", той самият е изгубил контрол над параметрите и в същото време е отклонявал вниманието на колегите си.


Изданието описва поредица от погрешни решения и действия, в резултат на които едва на 231 метра над морето Ту-154 е поел рязко надолу. Аварийната апаратура е започнала да предупреждава опасно приближаване към повърхността, но никой не е обърнал внимание на секундата.


"В същото време действията на командира са станали не просто странни, а в същността си самоубийствени - самолетът, извършващ завой с лек крен от около 10 градуса, рязко е преминал на силен ляв крен от 53 градуса. В резултат на тази маневра спускането е станало три пъти по-бързо - с около 20 м в секунда", пише "Комерсант".


От такава ситуация не може да измъкне самолета дори много опитен летец-изпитател.


На 73-та секунда от полета лявото крило на Ту-154, все още намиращ се на ляв крен от около 50 градуса, се забива във водата. Според приборите скоростта е била 540 км/ч. От удара машината се разпада на множество части, всички 92-ма души на борда загиват.


Като една от възможните причини за катастрофата медиите от самото начало сочеха особеностите на летището в Адлер, описвано като едно от модерните (тук често пристига президентът Владимир Путин), но и от трудните в Русия. Пилоти разказаха, че нощно време при излитане от добре осветената писта и пресичането на линията на светлините на бреговата ивица "изведнъж попадаш като в черна дупка" и ако не определи правилно разположението на самолета в пространството, пилотът попада "в плен на собствените си илюзии".

Ключови думи към статията:

Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4275 Неутрално

    "...Поради това се наложило да го отведе лоцманска кола.
    Объркването продължило и след излитането в 5:24, защото на седмата секунда от полета капитанът започнал с псувни и ругатни да се опитва да разбере от екипажа в каква посока лети..."

    Тази "дезориентация" се нарича или тежко алкохолно опиянение, или излизане от тежък махмурлук...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  2. 2 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Типично по сталински ... мътвите са виновни.
    Нещо за нерегламентирания товар, за загиналия генерал, който въобще не е трябвало да бъде там ...
    Истината е, че руснаците са претоварили самолета с някакво оръжие.
    Руснаците винаги са използвали хуманитарни полети за въоръжени доставки ...
    особености на руската диващина.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  3. 3 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1824 Разстроено

    Е тоя път са пожалили чистачките на летището пазят ги за друг гаф явно.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  4. 4 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3363 Неутрално

    До коментар [#2] от "ironhorse":Истината е, че руснаците са претоварили самолета с някакво оръжие
    ...>> Имаше такава версия, която ми звучи правдоподобно.

  5. 5 Профил на efw42682532
    efw42682532
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Както винаги руски лъжи,и истаната ще се потули.За това Русия е на такова дередже,и така ще си остане с тази путинска некадърност и корумпираност!

  6. 6 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 365 Неутрално

    На всичко отгоре човека не може да се защити...
    .. А не беше ли опитен бивш военен пилот..На комунетата все хората им виновни.. От Горбачов до Сорос и Троцки и обратно..

  7. 7 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Имееть си хас.

    The best way to predict the future is to invent it.
  8. 8 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 703 Неутрално

    По стара болшевишка традиция обвиняваме умрелия.

    The best way to predict the future is to invent it.
  9. 9 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 893 Неутрално

    "Според него проблемите с ориентацията на капитана Роман Волков са започнали още на земята по време на рулирането. Той така и не успял да разбере на коя от двете писти трябва да застане и как най-добре да стигне до стартовата позиция. Поради това се наложило да го отведе лоцманска кола.
    Объркването продължило и след излитането в 5:24, защото на седмата секунда от полета капитанът започнал с псувни и ругатни да се опитва да разбере от екипажа в каква посока лети. При това, според експерти, цитирани от "Комерсант", той самият е изгупил контрол над параметрите и в същото време е отклонявал вниманието на колегите си.
    Изданието описва поредица от погрешни решения и действия, в резултат на които едва на 231 метра над морето Ту-154 е поел рязко надолу. Аварийната апаратура е започнала да предупреждава опасно приближаване към повърхността, но никой не е обърнал внимание на секундата."

    А няма ли някаква информацийка, дали капитанът е тестван за Боярищник?

  10. 10 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Абе то и при катастрофата в Индонезия на Сухой суперджета пак екипажа беше виновен. При катастрофата в Катин на полския самолет пак екипажа беше виновен. Как пък един път за разнообразия не е виновно да речем международното положение.

  11. 11 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5802 Неутрално

    Машината е била безаналогово претоварена с безаналогови железа, пилотът безаналогово е бил претоварен с безаналогови напитки и тази неочаквано недобра комбинация дала безаналогов печален резултат.
    Бог да прости артистите, които си заминаха...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  12. 12 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3363 Неутрално

    До коментар [#11] от "Незнайко в Слънчевия град":Бог да прости артистите, които си заминаха
    ...>> Мен пък ми е жал за генералите.

  13. 13 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1623 Любопитно

    http://aviasafety.ru/14168/

    Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!
  14. 14 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7220 Неутрално

    А този капитан на колко е бил от вечерта.

  15. 15 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 439 Весело

    "Ту-164"

    Има Ту-160 ама е напълно друг клас

  16. 16 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    Нальокал се е с висоградусен парфюм.

  17. 17 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#11] от "Незнайко в Слънчевия град":Бог да прости артистите, които си заминаха...>> Мен пък ми е жал за генералите.
    —цитат от коментар 12 на тулса


    Кой за каквото е учил...

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  18. 18 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 866 Любопитно

    Абе то и при катастрофата в Индонезия на Сухой суперджета пак екипажа беше виновен. При катастрофата в Катин на полския самолет пак екипажа беше виновен. Как пък един път за разнообразия не е виновно да речем международното положение.
    —цитат от коментар 10 на hunt

    Според твоето експертно мнение, кой е виновен при тези случаи?

  19. 19 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Типично по сталински ... мътвите са виновни.Нещо за нерегламентирания товар, за загиналия генерал, който въобще не е трябвало да бъде там ...Истината е, че руснаците са претоварили самолета с някакво оръжие.Руснаците винаги са използвали хуманитарни полети за въоръжени доставки ...особености на руската диващина.
    —цитат от коментар 2 на ironhorse


    Едно време БГА Балкан летеше до почти всички африкански държави, без империалистическата ЮАР, разбира се. Натам се пренасяха калашници, а насам се пренасяха нелегални емигранти.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  20. 20 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2240 Неутрално


    Веднага след катастрофата попитах и не получих отговор, ще попитам и сега : Защо отломки от самолета бяха намерени на 7-9 километра от мястото на катастрофата ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  21. 21 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3952 Неутрално

    Няма обяснения за "витлеемската звезда" появила се непосредствено след излитане на самолета и заснета от камера на пристанището. Нито самолетът е бил претоварен , нито пилотът е бил пиян. Произведен е взрив във самолета, вследствие на което той пада на части във водата. Това истината, само , че този терористичен акт старателно се прикрива от руските власти. Версията за "дезоориентацията" на пилота е направо комична. Да бяха обявили някаква техническа повреда щеше да е по-правдоподобно.

  22. 22 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3471 Неутрално

    До коментар [#21] от "tacheaux":

    "Версията за "дезоориентацията" на пилота е направо комична."

    Точно това си помислих и аз.

    Не е знаел къде е ляво-дясно или къде е горе-долу, или какво? Как може пилот, който не е на две оки Боярищник, да се "дезориентира"?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  23. 23 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2240 Неутрално

    "...Поради това се наложило да го отведе лоцманска кола.Объркването продължило и след излитането в 5:24, защото на седмата секунда от полета капитанът започнал с псувни и ругатни да се опитва да разбере от екипажа в каква посока лети..."Тази "дезориентация" се нарича или тежко алкохолно опиянение, или излизане от тежък махмурлук...
    —цитат от коментар 1 на hamiltonf1



    Блядовете просто лъжат и всичко искат да струпат на гърба на пилота, да го направят неадекватен, а щом ползва и " ругатни " в ефир, се намеква и за нетрезво състояние ...
    Ако се вярва на статията, щом лявото крило се е забило във водата, неминуемо ще последва катастрофа и самолета ще се разбие, но пак питам : Защо бяха намерени отломки на разстояние 7-9 километра от мястото на катастрофата ? Не говори ли това за мощен взрив на борда, вследствие на който отломки са се разлетели на такова огромно разстояние ?
    Блядовете лъжат за състоянието на пилота и за всичко свързано с катастрофата !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  24. 24 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2547 Неутрално

    Версията за "дезоориентацията" на пилота е направо комична. Да бяха обявили някаква техническа повреда щеше да е по-правдоподобно.
    —цитат от коментар 21 на tacheaux


    Всъщност на никакво разследване в путинистка Русия не трябва да се има вяра. Това е режим, който се базира на фалшификации, манипулации, репресии и агресия спрямо собствения народ и съседните народи. Типично нацистко поведение. За мен има само 2 възможни сценария - предизвикан взрив или техническа неизправност. И двата сценария са неудобни за Путлер. Затова те изфабрикуваха смешната история с пилота. Направо е нереалистично да се смята, че пилота ще обърка пистите още преди старта, да не говорим за псувните и крясъците след излитането. В Русия всички пият яко и то боклуци, вкл. и пилотите, но ако набеденият пилот е бил пиян като каруцар, все пак е имало хора, които са го видели преди да се качи на катафалката и те биха го спряли, най-малкото, за да спасят собствения си живот - говоря за помощник пилото, стюардеси и т.н.

    Пазете се от доносника vesolr
  25. 25 Профил на february
    february
    Рейтинг: 374 Весело
  26. 26 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2240 Неутрално

    До коментар [#6] от "lynyrds":


    " А не беше ли опитен бивш военен пилот ? "


    Точно така беше и тогава негови колеги, асове от ескадрили се изказаха твърде ясно за летателните му качества ...
    Блядовете лъжат с това официално становище и свалят всичко на гърба на този пилот, който на всичко отгоре и НЯМА възможност да се оправдае !
    ГНУС !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  27. 27 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 858 Неутрално

    До коментар [#22] от "Norman Granz":

    Ако не беше трагично, щеше да е наистина комично. В 21 век да се пише, че пилот при рулиране и излитане се е дезориентирал, може да се случи само в подопечната на Путин губерня. Та в тия самолети се едно има оборудване на Чавдарка, току що изкарана от ДАП-а на с. Негован.
    Алкохолизмът отдавна е преминал всякакви нормални граници в постсъветските територии. Вероятно там пият на калпак откакто се е пръкнал алкохолът. Сега са го ударили на битови препарати, че е по евтино.
    Ако ще и най- съвременни самолти да си купят, кракът ми няма да стъпи на самолет управляван от руснаци...

  28. 28 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3150 Любопитно

    истината е че екипажът и в частност командира на полета е сбъркал центровката на хоризонталният стабилизатор.При този тип самолети това се прави ръчно в зависимост от товара и количеството гориво.След като са качили допълнителен товар и гориво за полета до Сирия,най-вероятно цетровката на Ту-154 се променила-назад и при излитане той трудно е набирал височина.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  29. 29 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Версията на официалните власти на расссия е поредният БАЛШОЙ ТЕАТР.
    Представен като "вина на един Капитан", за да се скрие вината на един пАдпАлковник.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  30. 30 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    истината е че екипажът и в частност командира на полета е сбъркал центровката на хоризонталният стабилизатор.При този тип самолети това се прави ръчно в зависимост от товара и количеството гориво.След като са качили допълнителен товар и гориво за полета до Сирия,най-вероятно цетровката на Ту-154 се променила-назад и при излитане той трудно е набирал височина.
    —цитат от коментар 28 на Messerschmitt

    Вцъщност съобщават за само 150кг багаж, всички си седели по местата. гориво вероятно са взели много, и за връщане.
    Ма интересно защо Дневник не пропуска такива новини , но пропуска примерно първият полет на МС-21.
    https://www.youtube.com/watch?v=E53sxNTQ9Q8

  31. 31 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5100 Неутрално

    Дори и да е вярно (може би частично, например за псувните), едва ли някой ще повярва като се има предвид дългата история на лъжи.
    Внезапното дезориентиране на летец с дълъг стаж пък е смешно, освен ако няма външно влияние от поети течности, което пък сигурно е скрито от проверяващите медици.
    Освен това за този стар самолет на 73-тата секунда от стартирането едва ли може да достигне 540 км в час, пълен на излитане на 200 от земята.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  32. 32 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3471 Неутрално

    До коментар [#30] от ".":

    "Ма интересно защо Дневник не пропуска такива новини , но пропуска примерно първият полет на МС-21."

    Това беше онзи ден и аз дори го изкоментирах.

    ЧУТОВЕН!

    Още същия ден акциите на Боинг се сринаха тройно...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  33. 33 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 866 Неутрално

    До коментар [#21] от "tacheaux":"Версията за "дезоориентацията" на пилота е направо комична."Точно това си помислих и аз.Не е знаел къде е ляво-дясно или къде е горе-долу, или какво? Как може пилот, който не е на две оки Боярищник, да се "дезориентира"?
    —цитат от коментар 22 на Norman Granz

    Загубата на пространствена ориентировка се случва често при пилотиране нощем и особенно над море. Казано на бълг. авиационен жаргон " да те хване Кънчо" В авиацията е имало случаи пилоти да захождат да кацат "по гръб" и да са са губили живота си точно от загуба на пространсвена ориентировка. Гледай си сергийката и не се занимавай с материя за която нямаш необходимият багаж.

  34. 34 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 866 Неутрално

    До коментар [#21] от "tacheaux":"Версията за "дезоориентацията" на пилота е направо комична."Точно това си помислих и аз.Не е знаел къде е ляво-дясно или къде е горе-долу, или какво? Как може пилот, който не е на две оки Боярищник, да се "дезориентира"?
    —цитат от коментар 22 на Norman Granz

    Загубата на пространствена ориентировка се случва често при пилотиране нощем и особенно над море. Казано на бълг. авиационен жаргон " да те хване Кънчо" В авиацията е имало случаи пилоти да захождат да кацат "по гръб" и да са са губили живота си точно от загуба на пространсвена ориентировка. Гледай си сергийката и не се занимавай с материя за която нямаш необходимият багаж.

  35. 35 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 866 Неутрално

    До коментар [#21] от "tacheaux":"Версията за "дезоориентацията" на пилота е направо комична."Точно това си помислих и аз.Не е знаел къде е ляво-дясно или къде е горе-долу, или какво? Как може пилот, който не е на две оки Боярищник, да се "дезориентира"?
    —цитат от коментар 22 на Norman Granz

    Загубата на пространствена ориентировка се случва често при пилотиране нощем и особенно над море. Казано на бълг. авиационен жаргон " да те хване Кънчо" В авиацията е имало случаи пилоти да захождат да кацат "по гръб" и да са са губили живота си точно от загуба на пространсвена ориентировка. Гледай си сергийката и не се занимавай с материя за която нямаш необходимият багаж.

  36. 36 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Лъжат блядовете. Щеше да е смешно, ако не беше толкова тъжно. Дезеориентирал се и не можал да се ориентира от коя от двете писти да излети. Дори и на шише водка да е бил пак няма да се обърка.

  37. 37 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Лъжат блядовете. Щеше да е смешно, ако не беше толкова тъжно. Дезеориентирал се и не можал да се ориентира от коя от двете писти да излети. Дори и на шише водка да е бил пак няма да се обърка.

  38. 38 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#30] от ".":"Ма интересно защо Дневник не пропуска такива новини , но пропуска примерно първият полет на МС-21."Това беше онзи ден и аз дори го изкоментирах.ЧУТОВЕН!Още същия ден акциите на Боинг се сринаха тройно...
    —цитат от коментар 32 на Norman Granz


    Горките от Боинг, безаналоговите атакуват. :)

  39. 39 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 531 Неутрално

    [quote#34:"Гарван"][/quote]

    Колега да бяхте прочели и статията, не просто да бичите опорките от пасоля. Вие вярвате ли че пилота толкова се е объркал че да не може да стигне до стартовата позиция. Дори в руските сайтове се смеят на тази версия.

  40. 40 Профил на ivaniivan
    ivaniivan
    Рейтинг: 217 Гневно

    Браво на Дневните тролове - разнищиха всичко " професионално"! Нищо, че нямат нищо общо с авиацията, но те са професианалисати! По тролене!

  41. 41 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    "Той така и не успял да разбере на коя от двете писти трябва да застане и как най-добре да стигне до стартовата позиция."

    "Пилоти разказаха, че нощно време при излитане от добре осветената писта...."

    ????????????

  42. 42 Профил на ivaniivan
    ivaniivan
    Рейтинг: 217 Гневно

    истината е че екипажът и в частност командира на полета е сбъркал центровката на хоризонталният стабилизатор.При този тип самолети това се прави ръчно в зависимост от товара и количеството гориво.След като са качили допълнителен товар и гориво за полета до Сирия,най-вероятно цетровката на Ту-154 се променила-назад и при излитане той трудно е набирал височина.
    —цитат от коментар 28 на Messerschmitt


    Браво! Взе първия пилотски изпит! Още мъничко и ще подкараш совалка1

  43. 43 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1623 Любопитно

    До коментар [#20] от "niksan1":

    1. От преговорите на спасителите /от МЧС/ , които са търсили на мястото на падането на самолета, е известно, че на борда е избухнал взрив. В Сочи са били натоварени над 100 бр. 120 мм боеприпаси, от които 20 експериментални. Самолетът е бил пренатоварен в Сочи. Жителите на Сочи са видели блясъка от експлозията.
    А иначе официалната версия, която се сменя вече за трети път, е абсолютна глупост. Излитането се извършва по прибори, а не командира да си показва главата през страничния прозорец на кабината и да брои звездите...

    Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!
  44. 44 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1623 Любопитно

    До коментар [#35] от "Гарван":

    Какво кацане, бре Гарване? Самолетът се е разбил при излитане. А при излитане ориентацията е по прибори. И понеже е бил пренатоварен в Сочи, не е могъл да набере височина.

    Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!
  45. 45 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 866 Неутрално

    До коментар [#35] от "Гарван":Какво кацане, бре Гарване? Самолетът се е разбил при излитане. А при излитане ориентацията е по прибори. И понеже е бил пренатоварен в Сочи, не е могъл да набере височина.
    —цитат от коментар 44 на mitko11

    Не си изкарваш хлябът като пилот да?

  46. 46 Профил на ivaniivan
    ivaniivan
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#43] от "mitko11":

    Още един професионален пилот тук . Браво!

  47. 47 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 866 Неутрално

    [quote#34:"Гарван"]
    —цитат от коментар 39 на foxa5
    Колега да бяхте прочели и статията, не просто да бичите опорките от пасоля. Вие вярвате ли че пилота толкова се е объркал че да не може да стигне до стартовата позиция. Дори в руските сайтове се смеят на тази версия.[/quote]

    Дай връзка с пасоля да ми изплатят хонорара. Пилотът ако не се е подготвил добре и при този самолет е напълно нормално това да се случи. Две писти, недочул, суматоха, слаба предполетна подготовка, нощем, осветление на летището несъобразено с времето все предпоставки да се случи най-лошото. Дай твойта независима компетентна версия. Досега всички се изхождат по въпроса с опорна точка руснаците крият истината.

  48. 48 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#30] от ".":"Ма интересно защо Дневник не пропуска такива новини , но пропуска примерно първият полет на МС-21."Това беше онзи ден и аз дори го изкоментирах.ЧУТОВЕН!Още същия ден акциите на Боинг се сринаха тройно...
    —цитат от коментар 32 на Norman Granz

    За китайският С919 имаше статия, става дума за липса на информация за съществени събития и много статиии за глупости. Какво става например на Филипините, Сирия и други горещи точки? Пълно мълчание....

  49. 49 Профил на ivaniivan
    ivaniivan
    Рейтинг: 217 Неутрално

    След 38 години като професионален пилот, не мога да кажа нищо базирайки се на весстникарски статии, но троловете на дневник ме умножават по нула. Те разбират от авиация,политика, история и т.н. Въобще Ломоносов ряпа да яде!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK